Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld 2026.05.10
  • Most múlik…. 2026.05.09
  • …ahelyett, hogy….. (újraközlés) 2026.05.06
  • Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt) 2026.05.05
  • A kulturális mecenatúra egy újszerű formájáról (javaslatposzt) 2026.05.04
  • A Lendületes kutatók állásfoglalása 2026.04.28

A legolvasottabb posztok

  • Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld
  • Most múlik....
  • Viccországban bejelentenek
  • Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)
  • ...ahelyett, hogy..... (újraközlés)
  • Mayday Fanni sokkal többet tehet a NER bukásáért, mint a Vincent

Lehet …. a Politika

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

Kedves Választó, Ön hülye. Kimondtuk, túl vagyunk rajta. Kedves hülye választó, mi vállaljuk az Ön képviseletét. Mi Önt annak nézzük, ami: hülyének. Nem lesz semmiféle félreértés, mi tiszta, őszinte, nyílt tekintetű képviseletet kínálunk az olyan hülyéknek, mint Ön. 

A többi párt is hülyének nézi Önt, de mi, egyedül a piacon, ezt egyáltalán nem akarjuk titkolni. Ön harmincötvenhetvenéves. Mi pedig kifejezetten harmincötvenhetvenéves hülyéknek kínálunk választási programot. Szerencsés véletlen.

Kedves Apuka párttitkár volt? Válassza Biszku Béla csomagunkat, egyéni rendelésre követelni fogjuk a munkásőrség visszaállítását, a krumplileves megint krumplileves lesz. Nagybácsit lecsukták ötvenhat után? Önnek, és csak önnek kínáljuk a Wittner Mária emlékszörpöt, az összes nempiros színben. Kedves Apuka párttitkár volt és a nagybácsit lecsukták ötvenhat után? Megoldjuk. 

Kedves Választó! Ön utálja a szomszédját, özv. Balmazújvárosinét. Mi nem a zsidók ellen fogunk uszítani, nem a kommunisták ellen, mi eleve özv. Balmazújvárosiné ellen fogunk uszítani. 

Érti a kilowatt és a kilowattóra közötti különbséget? Persze, hogy nem. Mi sem, de sokkal komolyabb arcot tudunk vágni, mint Ön, és követelni fogjuk. Hogy mit? Valami nagy betonizé betiltását. Szereti Ön a nagy betonizéket? Dehogy szereti, a mákos rétest szereti. Látja?? Mi a gondolataiban olvasunk.

Mi azt ígérjük Önnek, amit Ön igényel. Az alapcsomagunkban alacsony adók vannak, olcsó benzin  rendkívül magas nyugdíjakkal, de ha utálni tetszik a nyuggereket, akkor egy fillért sem adunk nekik. Hogy csak az özv. Balmazújvárosiné nyugdíját csökkentsük? Nem probléma.

Az egy dolog, hogy ellenállunk az IMF-nek, de a pontozott részre beírt bármely hárombetűs rövidítésnek is ellent fogunk állni.  

Hetvenszer kilencven centiméteres zászló elégetése, hangos zsidózással 12.000 forint. A Kossuth tér körbevizelése 30.000 forint. Kisméretű liberális öregasszonyok virtuális megrugdalása 50.000 forint. Gyurcsány Ferenc visszasírása 75.000 forint. Schmitt Pál akadémiai székfoglalója 100.000 forint. Schiffer András és Kaufer Virág megegyezése a reggeli kakaó hőmérsékletéről 200.000 forint. 

Ön utálja a kormányt, utálja az ellenzéket, utálja özv. Balmazújvárosinét, utálja azokat, akik Önnél gazdagabbak, utálja azokat, akik Önnél szegényebbek, utálja azokat, akik okosabbak Önnél, utálja azokat akik bu… hát olyan nem nagyon van, ezt inkább hagyjuk. Utálja VV Bucit, de természetesen nagyon szimpatikusnak találja VV Pöcit. Hát mi is. Egy emberként. 

Mi olyan Magyarországot kínálunk Önnek, mint Ön. Hülyemagyarországot. Nem fogja magát kellemetlenül érezni, mi nem fogjuk okoskodó tojásfejűekkel idegesíteni Önt. Mi tényleg ugyanolyan hülye, rosszindulatú, kellemetlen figurákat fogunk betenni mindenhová, mint amilyen Ön. 

<

p style=”text-align: justify”>Hogy a nyugati sajtó? Hogy az amerikai nagykövet? Hogy a luxemburgi külügyminiszter? Hogy az Európai Bizottság? Édes drága választó!!! Egyszer élünk!! És tudja mit, Ők is tudják, hogy hülyének tetszik lenni, hogy hülyének tetszünk lenni. Csak megszokják egyszer! És akkor pártunk programját az Ön támogatásával végre tudjuk hajtani, lesz szőlő, lágy kenyér, és a végén együtt beugrunk a nagybőgőbe.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16521476-6a03d427464a0' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16521476&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16521476-6a03d427464a0&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16521476-6a03d427464a0' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

BREAKING! Segíthet az új típusú árfolyamgát

Next Post:

Vincent, ami van, program, ami nincs

121 Commments

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments
  1. panelburzsuj szerint:
    2012.01.15 15:25

    @maroz:

    Nem kötözködésből kérdem.

    „Nem ugyanaz filmet csinálni, színházat, vagy akár csak megfőzni egy tökéletes tojást, mint mindezekről véleménnyel lenni.”

    Az én kérdésem az, hogy véleménnyel levés, a kritizálás és kritikaírás ugyanaz a műfaj-e?

    Bornírt példával: elősegíti-e a norvéd hegyitrollmetál „fejlődését”, ha Ákosrajongók jól körbeutálják?

    Hiv.: [@panelburzsuj:](#comment-259213)
    Loading...
  2. panelburzsuj szerint:
    2012.01.15 15:27

    @panelburzsuj:

    Teccik – nemttecik.

    Korrekt – hibás.

    Ugyanaz?

    Hiv.: [@panelburzsuj:](#comment-259214)
    Loading...
  3. naiszen szerint:
    2012.01.15 15:31

    @maroz: „Liberális, polgári demokráciát alattvalókkal, alattvalói attitűdökkel nem lehet csinálni, egészen egyszerűen nem működik.”
    „Ha most lenne egy erős, értékeit, érdekeit illetően letisztult, egészségesebb önreflexiójú civil szféra, akkor a politikai elit se merné mindezt megcsinálni, amit ma megmer.”
    Értem az álláspontodat, logikus, ez lenne a stabil alap, de nem a logika kormányozza a világot. 🙂 Vagy valami hasonló: lényeg, hogy ez az út nem fog menni. Maradjunk a konkrétumoknál, tényleg érdekel a válasz: milyen erőforrásokból fog építkezni a civil szféra, ami majd korlátozza a politikai szférát? Nem pont fordított-e a folyamat iránya? Nem lehet, hogy az eredetileg is gyenge civil szféra, amely egyébként lényegében közpénzeken működik (plusz a szűk réteg, ami külföldi mecenatúrára épít), egyre kevésbé képes ellenállni a politikai nyomásnak? Hogy a politikusok megszállják a közigazgatást és saját tőkés réteget hoznak, hoztak létre, a „hülyejogra” támaszkodva bárkit ellehetetleníthetnek?
    Nem az a mérvadó, hogy a civilek a facebookon össze tudnak-e szervezni egy tüntetést; hanem meg tudnak-e védeni „nagy tételben” hétköznapi embereket/háztartásokat/vállalkozásokat… bármitől. És érzi-e ezt az, akit megvédtek. (Távozz tőlem, Selmeczi!)
    Hol az erőforrás, amire építkezhetnek a civilek, ha az állam irreális arányú jövedelmet oszt újra?
    Miért kérjük számon az alattvalói mentalitást azoktól a millióktól, akiknek a segge kilóg a gatyából?

    Hiv.: [@naiszen:](#comment-259215)
    Loading...
  4. naiszen szerint:
    2012.01.15 15:34

    @panelburzsuj:
    „Bornírt példával: elősegíti-e a norvéd hegyitrollmetál „fejlődését”, ha Ákosrajongók jól körbeutálják?”
    :DDD

    Hiv.: [@naiszen:](#comment-259216)
    Loading...
  5. maroz szerint:
    2012.01.15 15:44

    @Dr. simonmondja.: Így van, és erre a problémára nem nagyon találni ma egyszerű, de pláne azonnal alkalmazható gyógymódot.

    Hiv.: [@maroz:](#comment-259217)
    Loading...
  6. panelburzsuj szerint:
    2012.01.15 15:46

    @naiszen:

    Január első napjaira ígérték a Start munkaprogram második felvonásának indítását. Nem tudni, mikor indul. Jövő héttől március elejéig minden változat terjeng

    Mit követeljenek a tél közepén ellátás nélkül maradtak? A „fideszlágerek” felszámolását – vagy a program mielőbbi folytatását?

    Hiv.: [@panelburzsuj:](#comment-259218)
    Loading...
  7. Alonee szerint:
    2012.01.15 15:47

    @jotunder: Jólvanjólvanjólvan, belőled sem lesz már jó kis hazudós miniszterelnök, csak a hülyéskedés mindig.

    Hiv.: [@Alonee:](#comment-259219)
    Loading...
  8. Alonee szerint:
    2012.01.15 15:57

    @maroz: Nem egészen értek egyet. Persze lehet divatoskodni és trendi módon azt mondani, hogy a programok szellemi maszturbációk. Nem azok. Nem vitás, hogy ebben az országban a pártok által kreált programok, nem vehetőek komolyan (tegyem hozzá, hogy a magyarországi pártprogram evolúció eljutott arra a magaslatra amikor nem létezik és erre a nincsre tömegek szavaznak), mégis azt kell , hogy mondjam kellenek. Mindig kell ugyanis egy terv, amit a későbbiekben lehet flexibilisen kezelni, de kell, hogy létezzen mint kiindulási pont és viszonyítási alap. A többivel teljesen egyetértek. Tényleg meglepő, hogy itt mindenki a bölcsek kövének a birtokában van és nem véleményt mond, hanem kinyilatkoztat.

    Hiv.: [@Alonee:](#comment-259220)
    Loading...
  9. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.15 16:00

    Akartam kicsit írni az érdekekről, de elment az életkedvem.

    Igen, akkor kezdődött az egész történet, amikor a Bős-Nagymaros ellen tüntetett ez a taplógeci banda legelőször.

    noemisszio.blog.hu/2012/01/15/teendok_az_uniobol_valo_kilepesunk_elott?fullcommentlist=1#comments

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-259221)
    Loading...
  10. maroz szerint:
    2012.01.15 16:05

    @panelburzsuj: Egyféle szűrő.

    Mi itt részei vagyunk valamiféle kollektív tudatnak. Nekünk attól van súlyunk, hogy sokan vagyunk. A politikai elit pont emiatt nem mondhat akármit egy olyan országban, ahol a civilek erősek, hiszen ha súlyosan hülyeségeket mond, akkor jó eséllyel lesz egy csomó civil, aki pünkt ért is ahhoz a szakterülethez és meg tudja ítélni, hogy az, amit a politika mondott egy obskúrus baromság. Nem úgy általában, hanem konkrétan.

    Ez a közéleti blogolás szerintem valami olyasmi, mint egy kiterjesztett peer review. A durva, triviális hibákat ki tudjuk szűrni. Ami ugye nem jelenti azt, hogy mi képesek lennénk ugyanazt a dolgozatot megírni, vagy képesek lennénk megítélni egy szűrésen átesett dolgozat értékét. A közéleti blogger szerepe az lehet, hogy az ismert kánonok szerinti szűrést elvégezze.

    Csak ugye ehhez jó lenne az is, ha a civil szféra oda tudna hatni, hogy a nagyon obskúrusnak talált hülyeségek propagálói sürgősen kiszelektálódjanak. Van, ahol ez működik, nálunk nem igazán. Van, ahol egy blogger és egy éppen csak homofób, de inkább csak butácska celebritás harcából szinte borítékolhatóan a blogger jön ki győztesen. Itt meg ugye beszélhet az ember, mit ér el vele? 🙂

    Hiv.: [@maroz:](#comment-259222)
    Loading...
  11. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.15 16:08

    @maroz: A doktori végzettség, és a magyar diploma úgy néz ki, senkinek

    – nem tőkéje, amit kamatoztat -.

    Mert ha az lenne, akkor védené kaszával-kapával.
    Lófaszt védik.
    Tehát beismerik, hogy nem a megszerzett tudás a tőkéjük, amivel állást szereznek és dolgoznak,

    hanem a haveri kör.

    De nem akarok megint elitnyűvő lenni, úgyhogy csak csendben jegyzerm meg.
    Hogy így van.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-259223)
    Loading...
  12. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.15 16:12

    @Dr. simonmondja.: …Ja, ezt olvassátok el.

    Az elejét át lehet ugorni, de le fogtok ettől padlózni, azt garantálom.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-259224)
    Loading...
  13. panelburzsuj szerint:
    2012.01.15 16:21

    @maroz:

    Miéert vagy abban olyan biztos, hogy a Vincent körül összegyűlt kommenterek (de akár a Vincentek … ) kánonja:

    – egységes

    – és akár együtt is a legerősebb, legelterjedtebb kánonok gyűjteménye Magyarföldén?

    Anedotázok: én (mint statisztikai egység:) bámerre tekintek (IRL, net), egy erősen a kádárista „reálvilágba” visszarévedő; primitív/mennyiségi/(max.trendi) anyagi fogyasztásra vágyó; vallást, kultúrát, tudást, külföldet, elitet megvető „népakaratot” látok.

    Hiv.: [@panelburzsuj:](#comment-259225)
    Loading...
  14. GIBBON szerint:
    2012.01.15 16:57

    @Dr. simonmondja.: …a hal nem pislog, amire gondolsz az a béka a kocsonyában, na az pislog, hogy hogy ki van véle baszva, pedig bé sincsen baszva, hisz’ alkoholmentes a merlot! 😀

    Hiv.: [@GIBBON:](#comment-259226)
    Loading...
  15. maroz szerint:
    2012.01.15 17:07

    @naiszen: Először is: ez nem számonkérés, én nem azt mondtam, hogy azért, mert alattvalóiak az attitűdjeink mi, és csakis mi lennénk a hibásak.

    A civilség pedig egy összetett fogalom. Nem csak a szervezeteket jelenti, hanem jelent egyféle önreflexiót is, azt, ahogyan magunkról gondolkodunk. Erről kicsit bővebben itt írtam: kakukkfeszek.blog.hu/2012/01/08/ha_en_elnok_lennek_2

    A szervezett civilkedés is sokkal szerteágazóbb, mint ahogyan most arra gondolni tudunk, és az összefüggések is sokkal nehezebben érthetőek meg, mert sokszor a hatás nagyon áttételes. Azt gondolná az ember, hogy nem kurvára mindegy, hogy vagyok-e tagja egy tekeklubnak és úgy gurítgatok, vagy csak úgy, egyénileg tekézgetek, de akik ezt végiggondolják kicsit alaposabban (Robert Putnam: Bowling Alone), azok arra jutnak, hogy mégsem mindegy. Tehát normál üzemmódban a civil szervezkedés nem a kománybuktatásról szól, nem a politikai elittel való konkrét konfrontációról, hanem sokkal inkább a tekézésről. Vagy bármiről, amit a civil fontosnak tart, és úgy találja, hogy azt társakkal közösen érdemes csinálni.

    Ehhez pedig a forrásokat is célszerűbb alulról építkezve összeszedni. Az emberi erőforrást is, nézd meg például a TASZ-nál, kapacitálnak, hogy kapcsolódj be a munkába. Az anyagiakat pedig össze kell kalapolni, ennek is van kultúrája, csak mi gondoljuk azt, hogy nem kell nekünk pénzt adnunk arra, ami nekünk fontos, hanem fizessen inkább valaki más. Az adománygyűjtésnek is van nóhója, nézd meg például a Grínpíszt. Az, hogy az állam adjon pénzt civilkedésre bizonyítottan kontraproduktív, hiszen ez nem a civilek megerősödése irányába hat, hanem kitermeli a járadékvadász álcivileket, akik az esetek többségében pont hogy az érdemi, valódi civil mozgolódásokat nyomják el, kell a lófasznak a konkurencia.

    Abban viszont igazad van, hogy civil mozgolódást, civil életet nagyon nehéz ott elvárni, ahol az embereket nem az nyomasztja, hogy melyik klubban kikkel tekézzen, hanem hogy lesz-e holnap is fedél a feje fölött, és kerül-e holnap is egy meleg kanál a hasába. Ezért is lenne fontos egyrészt az a fránya gazdasági növekedés, másrészt pedig az a másik fránya, a társadalompolitika, hogy egy idő után minél töb embernek fussa tekézésre is, és ne ölje meg naponta a kétség a holnapi betevőt illetően. Csak hát ugye ezt se nagyon lehet mifelénk elmagyarázni, mert ezt sem értik meg sokan, vállat vonnak, hogy ki a faszt érdekel a gazdaságpolitika, a fő, hogy Orbán legyen az orbán.

    Hiv.: [@maroz:](#comment-259227)
    Loading...
  16. maroz szerint:
    2012.01.15 17:15

    @Alonee: „Persze lehet divatoskodni és trendi módon azt mondani, hogy a programok szellemi maszturbációk.”

    Azt írtam, hogy: „egy másik értékelés szerint.” Tehát én a jó programot ÖNMAGÁBAN egy írói munkásságnak vélem, de jeleztem feléd, hogy mások ennél határozottabbak, ŐK tartják szellemi maszturbációnak. Nem én.

    A politikai programot illetően ott csúsztunk félre, hogy én nem a pártok, a politikai aktorok által írt programok szükségtelenségéről beszéltem, hanem arról, hogy nekünk, civileknek lenne fontos ilyesmik írására adni a fejünket. Nekünk itt is az lenne a dolgunk, hogy ha elkészült az a bizonyos program (programok), azokról véleményt mondjunk.

    Hiv.: [@maroz:](#comment-259228)
    Loading...
  17. maroz szerint:
    2012.01.15 17:17

    @Dr. simonmondja.: Így van. És? Now what? 🙂

    Hiv.: [@maroz:](#comment-259229)
    Loading...
  18. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.15 17:23

    @GIBBON: Ez valami valóvilágos, ez a halas dolog. Ragad rám a hülyeség rendesen.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-259230)
    Loading...
  19. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.15 17:26

    @maroz: Ne lájkoljál Maroz, mert – az rossz hatással van a bioritmusomra.
    Legalább húzódozzál, hátha akkor addig comboskodok, hogy kibököm a tutit.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-259231)
    Loading...
  20. maroz szerint:
    2012.01.15 17:34

    @panelburzsuj: Tehát mégegyszer: ez a kánon valójában egy minimálprogram. Nem arról szól, hogy kinek van igaza, hanem hogy az a bizonyos valami megfelel-e egy minimálelvárásnak. Hogy vitaképes-e. Erről szólna a peer review: aki nyilvánvalóan nem tud összeadni kettőt meg kettőt, az ne ossza az eszet a ikerprím-sejtésről. (remélem nem kapok ki ezért a hasonlatért :))

    El kéne tudni fogadni, hogy egy társadalomban igen sokféle, és egyenként is legitim elképzelés van arról, hogy hogyan tovább. A kánon része az, hogy itt inkább valamiféle nagyonbalos társadalompolitikát kéne csinálni, szinte korlátlan, alanyi jogon járó hozzáféréssel a jóléti javakhoz, de úgyszintén része a kánonnak az is, hogy egy neokon-neolib gazdaságpolitika, és az ehhez passzoló társadalompolitika lenne az üdvös. És még egy csomó minden, ami ezek közé befér.

    Ami viszont nem része a kánonnak: az unortodoxia, a szabadságharc, a teljesen egyértelműen idiótán artikulált akármik. Tapasztalataim szerint nem sűrűn fordul elő a Vincenten olyan, aki ezt a minimálelvárást nem képes megugrani. 🙂

    Hiv.: [@maroz:](#comment-259232)
    Loading...
  21. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.15 17:42

    @maroz: Akartam még mondani a Bajnaira.

    Van a reklámszakmának egy módszere.

    Nem azt kell bevésni a tudatba, hogy a mosóporunk a legjobb a piacon,
    vagy hogy másik mosópornál jobb,
    nem is azt, hogy a legolcsóbb,
    nem is azt, hogy szeretjük,
    nem is azt, hogy megéri,

    elég azt az egy dolgot kommunikálni, hogy

    – a mosóporunk jó –

    – abszolút jó –

    – mosásra pont jó –

    Ha ezt az egyszerű jóságot bevéstük, a mosópor el van adva.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-259233)
    Loading...
  22. panelburzsuj szerint:
    2012.01.15 17:54

    @Dr. simonmondja.:

    Tátog, mint hal a szatyorban.

    (= megdöbbenésében, felháborodásában, felindultságában nem talál szavakat)

    Segítettem a csiszolódásodat? 🙂

    Hiv.: [@panelburzsuj:](#comment-259234)
    Loading...
  23. panelburzsuj szerint:
    2012.01.15 17:56

    @maroz:

    (Szicsasz… most tanulmányozom civil mekmörfi megpróbálkozásait … )

    Hiv.: [@panelburzsuj:](#comment-259235)
    Loading...
  24. Csubakka Mrozsek szerint:
    2012.01.15 17:58

    egyébként az tényleg gáz, hogy a tudomány felől senki se hördül fel ezen a páliumon. szerintem beláthatatlan, hogy mennyit ront a magyar tudományos megítélésen ha szó nélkül hagyják, hogy ez a jóember vigéckedhessen a dr. fokozattal..

    Hiv.: [@Csubakka Mrozsek:](#comment-259236)
    Loading...
  25. panelburzsuj szerint:
    2012.01.15 18:06

    @Dr. Csubakka Mrozsek:

    Pálgium.

    Ha már …

    Hiv.: [@panelburzsuj:](#comment-259237)
    Loading...
  26. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.15 18:09

    @panelburzsuj: Demégha tátognának. De nem is tátognak.
    Nekem hihetetlen, hogy éveken át dolgoznak egy doktori fokozatért és egy ilyen Schmittnek meg odadobják, hogy nevetség tárgya legyen minden doktorságuk.
    És még képesek azzal védeni, hogy sokan tették le cinkelten.
    Ész megáll és ácsorog…

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-259238)
    Loading...
  27. naiszen szerint:
    2012.01.15 18:15

    @panelburzsuj: Fideszlágerek? Megfogtál. 🙂 Elméleti szinten fúj-fúj mindkettő, mert ezt így azért ne. De politikai szereplőként azt kellene követelnem, hogy olyan-amilyen, indítsák mielőbb, irgumburgum. Igyekeznék több település esetén segédkezni abban, hogy a településvezetők olyan szakértőkkel folytathassanak legalább 1 konzultációt, akik a helyszínt bejárva, a helyi vezetőket és prominenseket meghallgatva megfelelően értelmes munkavégzést is javasolhatnának, netán bevételt termelnének vagy megtakarítást hoznának. Legalább látszik, ki fogékony a párbeszédre, ebből máris lenne egy használható hálózatom.

    Hiv.: [@naiszen:](#comment-259239)
    Loading...
  28. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.15 18:20

    Ja, és tessék haladni a korral, nyelvében él a nemzet, etc….

    http://www.google.hu/webhp?sourceid=toolbar-instant&hl=hu&ion=1&qscrl=1&nord=1&rlz=1T4ADFA_huHU454HU454#hl=hu&cp=28&gs_id=0&xhr=t&q=pislog+mint+hal+a+szatyorban&pf=p&sclient=psy-ab&qscrl=1&nord=1&rlz=1T4ADFA_huHU454HU454&site=webhp&source=hp&pbx=1&oq=pislog+mint+hal+a+szatyorban&aq=0&aqi=g1&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=215d2f669f344086&biw=683&bih=360&ion=1

    Ezzel a halas kérdés talán meg is oldódott.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-259240)
    Loading...
  29. Szindbad szerint:
    2012.01.15 18:23

    @Dr. Csubakka Mrozsek: Hehe, mert ugye mint tudjuk, aki nem másolja a doktoriját, az annyit is ér.

    Hiv.: [@Szindbad:](#comment-259241)
    Loading...
  30. panelburzsuj szerint:
    2012.01.15 18:24

    @naiszen:

    (Sorry, később: mekmörfi megdöbbentően termékeny. Elmerültem benne, mint hal a szatyorban … )

    Hiv.: [@panelburzsuj:](#comment-259242)
    Loading...
  31. panelburzsuj szerint:
    2012.01.15 18:28

    @maroz:

    „Bármennyire is nem így tűnik (tűnt, tűnni fog?), a jelenlegi magyar társadalom egy polgári értékeken nyugvó, civil közösség.” (Mörfi-Maroz)

    „Anekdotázok: én (mint statisztikai egység:) bámerre tekintek (IRL, net), egy erősen a kádárista „reálvilágba” visszarévedő; primitív/mennyiségi/(max.trendi) anyagi fogyasztásra vágyó; vallást, kultúrát, tudást, külföldet, elitet megvető „népakaratot” látok.” (Panel javított kiadás)

    Első lecke mindkettőnknek: forrás??? 🙂

    Hiv.: [@panelburzsuj:](#comment-259243)
    Loading...
  32. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.15 18:44

    @panelburzsuj:

    Mindketten ugyanazt mondjátok.

    A reálvilág, az anyagi fogyasztás vágya és a kultuszok gyöngítése
    szerintem
    polgári értékek.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-259244)
    Loading...
  33. Szindbad szerint:
    2012.01.15 18:48

    Én már csak annyit hiányolok idehaza, hogy valaki végre betiltsa az evolúció tanítását.

    Hiv.: [@Szindbad:](#comment-259245)
    Loading...
  34. panelburzsuj szerint:
    2012.01.15 18:53

    @Dr. simonmondja.:

    A polgárság „öntudatosodása” az egyéni (megtanulható) tudás/szakértelem szembeállítása volt az örökölt karizmával, az „örökös” pozíció hatalmával szemben.

    (Ésszel, mésszel a templomtornyot is be lehet kenni

    vs

    Akinek az Isten hivatalt adott … )

    Hiv.: [@panelburzsuj:](#comment-259246)
    Loading...
  35. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.15 19:03

    @panelburzsuj: Remélem értelek.

    Polgár, az annyi, hogy adófizető szabad város lakója.

    A városban egy – tulajdonos -, aki persze adófizető.

    és

    aki nem tagja a feudális táplálékláncnak.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-259247)
    Loading...
  36. panelburzsuj szerint:
    2012.01.15 19:09

    @Dr. simonmondja.:

    Nagyjából.

    Hiv.: [@panelburzsuj:](#comment-259248)
    Loading...
  37. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.15 19:20

    @panelburzsuj: Nem úr, nem paraszt, nem pap és nem katona.

    Nem fidesznyik.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-259249)
    Loading...
  38. A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! szerint:
    2012.01.15 19:46

    A Nemzetközi Olimpiai Bizottság magyar, indiai és panamai delegáltja lefizethetõ. Többek között ez a kijelentés is szerepel Atlanta olimpiai kampányának titkos, az amerikai kongresszus által csak a napokban feltárt dokumentumai között. A teljes elõkészületi stratégiát tartalmazó hét doboznyi irat mind hazánkra, mindpedig a magyar delegáltra Schmitt Pálra nézve egyaránt tartalmaz kínos, korrupcióra utaló részleteket. Ezeket a héten a Newsweek magazin egyik neves publicistája szellõztette meg, így a Salt Lake City botrány óta folyamatosan feddhetetlenséget mimelõ Atlantai Olimpiai Bizottság csütörtökön már kénytelen volt beismerni a 92 delegált szavazatainak jó részét bizony megvásárolták. A cikk íróját Mark Hosenballt tegnap arra kértem idézzen a birtokába jutott jelentésekbõl.

    Mar Husenball: – Az egyik iratban lássuk csak arra utalnak, hogy Schmitt Pál is elfogadott ajándékokat. Egyébként mindegyikük kapott például dísztárgyakat, szobrokat, babákat és sokukat kísérték bevásárló vagy golfkörutakra. Volt a delegáltak között, aki a Disneylandba vágyott, így õt odajuttatták el. A Nemzetközi Olimpiai Bizottság más tagjainak pedig Egyesült Államok-beli munkákat intéztek. Az alelnöknek Schmitt Pálnak is tettek ilyen szivességet, várjon csak megkeresem az idevágó dokumentumot. Itt van. Jegyzõkönyv az Atlantai Olimpiai Bizottság titkárától. Idézem.
    Schmitt Pál lányának elintézettük, hogy tolmácsként a nyáron ott lehessen a moszkvai Maratonra utazó csapatban. Azt írják Schmitt Pál júliusban a feleségével és lányával Atlantába utaznak, hogy megtekintsenek egy amerikai sportrendezvényt. Aztán vannak itt érdekes feljegyzések arról, hogy mi mindent kell még tenni Schmitt Pál szavazatáért. Komplett forgatókönyv. Idézem. Imád teniszezni, igy biztos örülne egy-két márkás teniszfelszerelésnek. Szereti a jó magyar vörösbort. Olykor fáj a háta, de nehezére esik a tornáztatás. Azt is jegyzik, hogy atlantai és torontói látogatása részeként megtekint egy Los Angeles-i díjugrató versenyt, amit az ottani magyar diaszpóra rendez. Kitûnõen beszél angolul, de nem mindent ért tökéletesen, beszéljetek hozzá lassan, utasítja az atlantai lobbykört a Schmitt Pálra vonatkozó akta. Majdnem minden delegáltról készült ilyen dokumentum. Ezekhez éttermi számlákat, hotel és repülõjegy számlákat is csatoltak, amiket természetesen mind-mind az atlantaiak fizettek. Bizonyos utalások szerint néhány szavazatot szexuális, illetve homoszexuális szolgáltatásokkal próbáltak megnyerni. Egy helyen azt írják az egyik afrikainál jók az ajándékok és a nõk. Atlantai látogatását és orgiáit a legnagyobb diszkrécióval kell kezelni. Ami még Schmitt Pált illeti, itt egy levél, amit az Atlantai Olimpiai Bizottság elnöke írt beosztottjainak. Küldjetek Schmitt Pálnak egy levelet, amiben felajánlunk lányának egy ösztöndíjat a Georgiai Egyetemre.

    Azonnal takarodjon a közéletből schmitt pál, a fidesz köztársasági elnöke!

    Hiv.: [@A bóvli kormány most már a lottóval is csal!!:](#comment-259250)
    Loading...
  39. panelburzsuj szerint:
    2012.01.15 20:21

    @Dr. simonmondja.:

    Passz, még csak az „orbáni pangás évei” fejezetnél tartok.

    Hiv.: [@panelburzsuj:](#comment-259251)
    Loading...
  40. maroz szerint:
    2012.01.15 20:48

    @Dr. simonmondja.: Nem értettél meg. Én arra céloztam, hogy ha Bajnai a mosópor, akkor hol a mosógép. 🙂

    Hiv.: [@maroz:](#comment-259252)
    Loading...
  41. maroz szerint:
    2012.01.15 21:13

    @panelburzsuj:

    „Bármennyire is nem így tűnik (tűnt, tűnni fog?), a jelenlegi magyar társadalom egy polgári értékeken nyugvó, civil közösség.”

    Én ezt vitatom. Szerintem ez csak a látszat, a szóban forgó közösségnek lehet ez az önreflexiója, de az értékei alapján nem pont ennek tűnik.

    Olyan ez picit, mint a vallásosság. Ha csak arra kérdeznek rá, hogy vallásosnak tartod-e magad, nagyon sok ember úgy válaszol, hogy ajjaj, nagyon is! Ámde amikor néhány indirekt kérdéssel is megkínálják a polgárt, többnyire olyanokkal, amelyek az adott vallás kulcsértékeihez fűződő viszonyára kérdez rá, akkor már eléggé megváltozik a kép. Az egyik arról árul el valamit, hogy az illető milyennek szeretné saját magát a kérdező szemében látni, a másik arról, hogy az illető valójában milyennek látszik.

    Szóval én úgy gondolom, hogy pont azért kéne sokat és átgondoltan tenni, hogy ez a többé-kevésbé hamis önkép valódivá váljék. Pontosan ugyanaz a helyzet, mint az összes többi léthazugságunkkal, például azzal, hogy mi hűdemennyire világhíres oktatással rendelkeznénk.

    A forráshoz: kiindulási alapnak talán elmegy az a tanulmány, amelyik Magyarországot próbálja meg elhelyezni a világ értéktérképén:
    http://www.tarki.hu/hu/research/gazdkult/gazdkult_wvs_keller.pdf

    Hiv.: [@maroz:](#comment-259253)
    Loading...
  42. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.15 21:22

    @maroz: Visszakérdeznék.

    – Most – hol a mosógép ?

    Ennek a nyomorult Orbán rezsimnek nem találom a működő részét.
    Egyszrűen nem képesek a feladatra.

    http://www.indavideo.hu/video/Kandi_kamera_-_Futoszalag

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-259254)
    Loading...
  43. maroz szerint:
    2012.01.15 21:36

    @Dr. simonmondja.: Orbán úgy viszi át az akaratát a törvényhozáson, mint Schmittet a jó hátszél a diplomavédésen.

    Hol van az a politikai erő, amelyiket Bajnai képes lenne tizedennyire irányítani?

    Gyurcsány a saját nem kevés hibáin túl leginkább abba bukott bele, hogy nem volt egy pártja, amelyiken át tudta volna vinni a politikai akaratát. Igaz, hogy ő sem kifejezetten organikusan épült rá a szocikra, de azért legalább valamennyire insider volt. Mégse bírta őket legyűrni.

    Hol van tehát Bajnai pártja? Ki fogja megszavazni az ő remekebbnél-remekebb elképzeléseit? 🙂

    Hiv.: [@maroz:](#comment-259255)
    Loading...
  44. remiz (törölt) szerint:
    2012.01.15 21:46

    @maroz:
    nem teljesen látom, hol van az origo, de
    ha jól nézem a 4. ábrát, ennyire zárt gondolkodással ennyi pénzt kitermelni senkinek sem sikerül.
    szóval kb. a gdp ppp/ zárt gond index az nálunk maximális:))
    és a gdp ppp/ szólászabadság védelme fontos is jó magas:))

    egyik sem az egy főre jutó gdp horribilis nagysága miatt:))

    Hiv.: [@remiz (törölt):](#comment-259256)
    Loading...
  45. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.15 21:51

    @maroz: Bajnai elég realista. Oszkó alapból várható, hogy beszáll.

    Nem hasonlítanám a Gyurcsány féle feladathoz, mert Gyurcsány alatt egy győztes és rebellis hajlamú erősemberekből álló párt rugdalt.

    Most meg egy szétszabdalt és rutintalanokkal tűzdelt csoport fejeként állna a feladatba Bajnai.
    A legfőbb kérdés nem az, hogy támogatják-e …támogatják valszeg.

    Nekem a kérdés ott van, hogy mit csinál eközben a boncasztalon fekvő Fidesz …?
    Mert velük, ugye nem lehet beszélni. Reménytelen esetek.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-259257)
    Loading...
  46. panelburzsuj szerint:
    2012.01.15 21:58

    @maroz:

    Na, akkor mielőtt komolyabb humánerőforrás-ráfordításaim süllyednének el véglegesen, tisztázzuk,

    – hogy óvodai Vicceltem!-est játszunk,

    – vagy elhisszük egymásról, hogy kis buksink fogaskerekeit mégiscsak hasznos lehetne itt-ott egymáshoz hangolni

    Most épp a csikengémet szemlézem.

    Annyira nem tűnik tragikusnak az eddigi felhozatal, de ha te mondod, találok én magamnak értelmesebb elfoglaltságot …

    Hiv.: [@panelburzsuj:](#comment-259258)
    Loading...
  47. maroz szerint:
    2012.01.15 22:38

    @panelburzsuj: (Öööö, izé. Értem már. Te egy olyan posztból vett idézetet tulajdonítottál nekem, amit nem én írtam. Megadtam a konkrét posztra a konkrét linket, nem? :))

    Hiv.: [@maroz:](#comment-259259)
    Loading...
  48. maroz szerint:
    2012.01.15 22:39

    @Dr. simonmondja.: És Bajnai egy vesztes pártnak lesz a miniszterelnöke? 🙂

    Hiv.: [@maroz:](#comment-259260)
    Loading...
  49. maroz szerint:
    2012.01.15 22:41

    @remiz: No, ezért kell kilépni az unióból, elzavarni a sok köcsög multit, akikkel csak a baj van, meg még ki is zsákmányolnak, Audi, Suzuki, Mercedes, etc, és akkor idővel beáll a harmónia gdp-ügyileg is. ;)))

    Hiv.: [@maroz:](#comment-259261)
    Loading...
  50. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.15 22:44

    @maroz: Több vesztes pártnak.
    Koalíciós kormányzásra számítok egy közös minelnökkel.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-259262)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • muaddib00 on Most múlik….@Grrr: @aerduloensamtonight: Nagyon remélem, hogy…
  • aerduloensamtonight on Most múlik….@muaddib00: Épp akartam írni róla. Ez az eddigi le…
  • Grrr on Most múlik….@muaddib00: Nyilván visszalépnek az alkalmazásától
  • ijontichy on Most múlik….@azuccahirmondoja: : Mindenesetre érdekes megnyilv…
  • Keepdreaming on Most múlik….Egyre több helyen látom a kormánypárti oldalon a S…
  • muaddib00 on Most múlik….https://24.hu/belfold/2026/05/12/atlatszo-zsarolas…
  • nyulambator on Most múlik….@azuccahirmondoja: Erdélyi választóink elsöprő töb…
  • azuccahirmondoja on Most múlik….https://telex.hu/transtelex/2026/05/12/tokes-laszl…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ijontichy: De osztott képernyős verzióban, ahol a…
  • ijontichy on Most múlik….@Fuxos: : Teccett mi? :-D Ja, és szegény Budapest…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • Fuxos on Most múlik….Baxus, végignéztem MP Karmelitás és Tóni féle mini…
  • kiazmármegint on Viccországban bejelentenekMost, amikor ezt irom, a kormany.hu honlap erdekes…
  • nyulambator on Most múlik….@aerduloensamtonight: Én azt mondanám, hogy az elő…
  • aerduloensamtonight on Most múlik….@ijontichy kolléga korábbi diplomatikus kijelentés…
  • AI szagerto on Viccországban bejelentenek@excombo hát igen, erről mondjuk lassan jó lenne v…
  • excombo on Viccországban bejelentenek@AI szagerto: "TZ szakmai múltja nem tudom mivel i…
  • AI szagerto on Viccországban bejelenteneknem tudom mit gondol itt a helyi szagértő-grémium,…
  • vattablz on Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a földKedvenc színházkritikai rovatom a Vincenten.
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ikarus: Hát ha ő nem olvasgat szabadidejében bíró…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekMost már tudjuk, ki a "Vidéki prókátor" https://te…
  • jack_of_all_trades on Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld"beszéljünk másról" Zene füleimnek (vagy képzavarr…
  • nyulambator on Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a földVajon mi lesz az amcsik apukájával, most hogy bele…
  • wolff on Most múlik….@ipartelep: Mondjuk a Népszava (ott jelent meg) ép…
  • thegaben86 on Most múlik….@ipartelep: Tobbe-kevesbe egyetertek, de orbanek b…
  • azuccahirmondoja on Most múlik….@Sándor Simon: Ez egyelőre és mindenekelőtt honvis…
  • tamspatrik on Most múlik….@Sándor Simon Új alkotmány már elegendő lenne ahho…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@kiazmármegint: Azt hiszem, egy darabig mindenképp…
  • excombo on Most múlik….@Sándor Simon: Kicsit leértékelné 89-et... De dram…
  • Sándor Simon on Most múlik….nem vagyok hajlandó egyelőre elismerni ezt a kormá…
  • nyulambator on Most múlik….@ipartelep: én konkrétan a mai napról írtam. Oláh…
  • ipartelep on Most múlik….Hiv.: @hakohen: 1 hónap múlva kezdődik a foci VB a…
  • Keepdreaming on Most múlik….Hiv.: @ipartelep: Pár hét és nem lesz a fidesznek…
  • hakohen on Fruzsi sem tud hibázni. @ijontichy: . Olvastam valahol, hogy Laura már a…
  • hakohen on Most múlik….. @ipartelep: . Asszem, OVi és szűkebb köre a napi…
  • hakohen on Most múlik….. @ipartelep: . Asszem, az a kétmilla lassan leapa…
  • ipartelep on Most múlik….Hiv.: @nyulambator: Én ennyire nem vagyok optimist…
  • jotunder on Most múlik….kint voltam a téren (már amennyire befértünk), ez…
  • nyulambator on Most múlik….Hát ma a cigányok egy jó részét jóidőre megnyerte…
  • Keepdreaming on Most múlik….Állítólag most már több mint 4 millió szavazója le…
  • tamspatrik on Most múlik….@ipartelep Szerintem Orbánék arra játszottak, hogy…
  • Fuxos on Most múlik….MP beszéde igen kemény volt. Lassan a leghülyébb g…
  • Keepdreaming on Most múlik….Jöhetnek az elszámoltatások akiket érint, aztán ne…
  • ijontichy on Fruzsi sem tud hibázni@jotunder: : A "kommunista", mint olyan, már rég k…
  • ijontichy on Most múlik….vitya el sem ment... de tőle én pont ezt vártam. @…
  • tamspatrik on Most múlik….Kellett egy karizmatikus, magyarán tökös fickó, az…
  • labrys on Most múlik….@ipartelep:, @nyulambator: így, pontosan így.…
  • nyulambator on Most múlik….@ipartelep: Azért Rasi az unokákkal Donaldlandból…
  • ipartelep on Most múlik….Majdnem minden jóban van/lehet rossz is (más oldal…
  • nyulambator on Most múlik….Az biztos, hogy tudományos életpályákat fognak azz…

Posztrulett

Meghalt Ali Laridzsani

A Times of Israel szerint megölték Ali Laridzsánit az egyik legbefolyásosabb iráni politikai vezetőt, a Legfelsőbb Nemzetbiztonsági Tanács titkárát. Ugyancsak likvidálták a Basij milícia, az iráni Munkásőrség vezetőjét Gholemreza Szulejmanit. Itt sírdogálunk, hogy így Hormuzi-szoros, meg úgy kilőttek pár rakétát Omanra, de közben felszámolják az iráni vezetést. Senki sem tudja, hol van az új Supreme …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • ipartelep
  • nerangass
  • jelbeszed
  • dynamicist
  • SMFB
  • Virág et.
  • Morp65
  • vattablz
  • Judit Merényi
  • onehumanoid
  • Fuxos
  • kiazmármegint
  • repulo
  • LibaLeontin
  • rovidec398e17c6
  • AI szagerto
  • aerduloensamtonight
  • jotunder
  • anna007dor
  • nyulambator
  • wolff
  • szabol25
  • lgombb
  • janostothmeister
  • KennyOMG
  • aromo44
  • Hector Kapitány
  • tortt49
  • Psakreff
  • Sándor Simon
  • opiniopraesumpta
  • jack_of_all_trades
  • simonandris2
  • bvr
  • mzoltan
  • tulajdonkppen
  • excombo
  • Hanyistók
  • ijenanyelvtan
  • gornyo
  • muaddib00
  • Podvinecz marsall
  • esztre
  • sgtpotrien
  • azuccahirmondoja
  • thegaben86
  • obeszel
  • Czifra Zoltán
  • incze
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d