Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt) 2025.12.03
  • Színházcsinálók avagy milyen ország leszünk (leszbennevalamennyiorbánviktornyugi) 2025.11.29
  • Édesapám Orbán Viktor (HC-digitálispolgáriváltozat) 2025.11.21
  • Leváltható-e a féltudású magyar elit? 2025.11.20
  • Orbán, futball, tehetség, Kelleher 2025.11.17
  • Milyen férfiak vagyunk avagy jellempróba az írek ellen 2025.11.16

A legolvasottabb posztok

  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)
  • Viccországban bejelentenek
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország
  • Színházcsinálók avagy milyen ország leszünk (leszbennevalamennyiorbánviktornyugi)
  • Leváltható-e a féltudású magyar elit?
  • Krasznahorkai Nobel-díjas

Orbán Viktor meritokráciája

2025.10.16 by jotunder

Az teljesen kizárt, hogy én most húsz sornál többet írjak bármiről. Semmiben nincs húsz sornál több. Magyarországban sincs. Egyszer talán lesz, most egészen biztosan nincs.

Orbán egyik kedvenc kóklere, György László arról beszélt nagyon büszkén, hogy a World Scientific Publishingnél (nem explicit predatory kiadó, de azért elég khmm) jelent meg egy könyve a magyar középosztály forradalmáról, és külön digitális polgári kört alapított Magyar Teljesítmény néven hasonszőrű rezsimszolgák részvételével – ami szerinte a magyar meritokráciát képviseli.

Magyarországon a meritokráciát személyesen Orbán Viktor jelenti: ő mondja meg, ki a nemzet filozófusa, történésze, közgazdásza – és persze rendezője, festőművésze, írója. Ilyen Rákosi óta nem volt; az Orbán körüli személyi kultusztól Kádár megijedt volna. Magyarországon a középszer alatti, gátlástalan görényhad térfoglalását nevezik meritokratikus alapnak: az MCC-t, a Kommentárt, a Hungarian Conservative-ot, a XXI. Századi Intézetet – és mindjárt itt a huszadik sor.

Ilyenkor szoktam azt írni, hogy ebbe bele fogunk pusztulni. De már régen belepusztultunk. Az a pár sziget, amit még nem foglaltak el, vegetál. Ja, majd győz az MP, és lesz meritokratikus forradalom. Én ebben nagyon szeretnék hinni – de most nem megy. Talán. Ez most a kedvenc szavam.

Ha a középszerűnél lényegesen jobb, de a nemzetközi szintet el nem érő féltudásúakból építette volna ki Orbán az elitjét, akkor legalább tudnék róluk írni húsz sort. Ezekről mégis mit írjak? Ezek egy generáció életét tették tönkre, és elvették a gyerekeid jövőjét. Érted, kedves Olvasó?

Megfőttek a békák, megették őket – ez már a repeta.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16532558-6933f6ecf3694' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16532558&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16532558-6933f6ecf3694&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16532558-6933f6ecf3694' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Krasznahorkai Nobel-díjas

Next Post:

Magyar sztárközgazdászok (dübörögameritokráciaposzt)

27 Commments

  1. Ahava szerint:
    2025.10.16 12:54

    A BME Q épületében október 13-án került sor A középosztály forradalma című ominózus könyv bemutatójára, Pogátsa Zoltán és György László szakmai vitájára. Tényleg nincs semmi remény.
    https://youtu.be/wRcQ0MjdzYw?si=NdneXzJWaVO62Qmp

    Hiv.: [@Ahava:](#comment-348610)
    Loading...
  2. vattablz szerint:
    2025.10.16 13:11

    @Ahava: Csinos parókája van a bácsinak.
    Ami Jótündért illeti: „Talán.” (?) – Szerzőnk rendíthetetlen optimizmusa tartja életben lelkünkben a reményt…

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-348611)
    Loading...
  3. hakohen szerint:
    2025.10.16 14:11

    .
    1.) OVi meritokráciája? Nem ezt nevezik oximoronnak nyelvészetileg műveltebb egyedek?
    .
    2.) Tény: Rákosi nagyon művelt volt, több nyelven beszélt. A kultúrpolitikát kiszervezte Révainak. Utóbbi keményvonalas sztálinista volt (bár Sztálin halála után megfordult), de a műveltségéhez nem fért kétség. Kádárt pedig Orbánhoz éppúgy nem lehet hasonlítani, mint a nagyon művelt Aczélt. Orbán bármelyikükhöz hasonlítva egy senki Talán Netanyahuhoz politikusként – de ehhez nem kell műveltség.
    .
    3.) MP-rel kapcsolatban: hinni a templomban tessék, őrá inkább figyelni érdemes. a) Azt még senkinek sem sikerült hitelt érdemlően (vagyis szitkozódás- és feltételezésmentesen) bebizonyítani, hogy ő egy második OVi. b) A rengeteg lelkes tiszaszigetes önkéntes, valamint több tucat valóban színvonalas szakember egy remélhető választási győzelem után tényleg hagyná, hogy MP mindent felrúgjon, amiről eddig beszélt? És persze azt sem mondta meg eddig senki, hogy miért lenne érdeke mindent felrúgni. c) Mindig kihagyják a számításból (és az összehasonlításokból), hogy OVi súlyos pszichopata, MP pedig nem az. És ebből sok minden következik.
    .
    4.) „Ezek egy generáció életét tették tönkre” – szerintem legalább kettőét, ha nem többét. És még a harmadik nemzedék és nyögni fogja az államadósság terheit.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-348613)
    Loading...
  4. ijontichy szerint:
    2025.10.16 14:32

    @vattablz: : Definitely maybe. Szvsz. ez nem optimizmus, hanem a hardwired „Jesszus, mi lesz a látszattal?” (avagy Pomádé király ruhája) megnyilvánulása. Szerintem ugyan a napfény hosszabb távon midenképp megérné, de hát ki vagyok én?
     
    @hakohen:: Stimmel, oxymoron tankönyvbe illő példája… lenne, de nem időtálló (ti. száz év múlva nem fogják érteni). vitya a jenki szöszihez képest művelt, de azt is a vén kommer Janibá oktatáspolitikájának köszönheti. Az ő oktatáspolitikája viszont egészen más (ti. nehogy már elköltsük azt a sok pénzt közoktatásra, amit el is l̶o̶p̶h̶a̶t̶n̶á̶n̶k̶ „privatizálhatnánk” 😉 ). Ja, és egyetértek: két-három nemzedék, de én nem az államadósság miatt aggódnék. Az csak pénz.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-348614)
    Loading...
  5. jotunder szerint:
    2025.10.16 14:33

    @Ahava: ” a két tudós vitáját”…. sztárközgazdászok (index.hu)

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-348615)
    Loading...
  6. darnoknew szerint:
    2025.10.16 16:29

    @hakohen:

    „A rengeteg lelkes tiszaszigetes önkéntes, valamint több tucat valóban színvonalas szakember egy remélhető választási győzelem után tényleg hagyná, hogy MP mindent felrúgjon, amiről eddig beszélt?”

    Anélkül, hogy újra vitatkozni szeretnék MP-ről, azért eszembe jut, vajon hányan nevetnek ki 1990-ben, ha én a fideszesekre azt mondom, hogy ezek zöme szélsőjobbos, mélykeresztény, oroszbarát lesz?

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-348619)
    Loading...
  7. DarthVader szerint:
    2025.10.16 18:35

    Ha csak nem történik valami csoda, az éves születésszám valahol 75 000 körül lesz. Az átkosban, Gyursányék alatt alig volt 96 000 alatt, Orbánék alatt nem volt 93 000 fölött. A családbarátságba lapátolt pénzek ellenére sem, dacára a rekordalacsony abortusznak, és a rekordmagas házasságkötéseknek 2021 körül. Úgy látszik, nem csak Jótündér pesszimista… Ha ismét nyer a Fidesz – ami kb 100 %, legfelebb 2/3 nélkül – akkor még komolyabb exodus is lehet…

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-348622)
    Loading...
  8. nyulambator szerint:
    2025.10.16 18:42

    @darnoknew: Én biztosan. Talán leginkább ezért utálom Orbánt ennyire kegyetlenül, mert lehetett volna bármi, de ő úgy döntött, hogy gazember lesz.
    Ha Orbánnak nem fontosabb a hatalom meg a hatvanpusztai uradalom mint az ország, ma talán lehetne egy erős, életképes liberális pártja Magyarországnak. De nem lett, dadus, amint az köztudott.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-348623)
    Loading...
  9. KennyOMG szerint:
    2025.10.16 18:53

    @hakohen: Ez aranyos, de azt is mondd meg nekunk legyszives, hogy, az altalad bevezetett orbani mertekegysegek alapjan, MP mekkora vagy micsoda Rakosihoz, Revaihoz es Aczelhoz kepest? Csak a tisztanlatasunk kedveert.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-348624)
    Loading...
  10. nyulambator szerint:
    2025.10.16 18:58

    @KennyOMG: MP láthatólag nem műveltebb, vegy okosabb Orbánnál egy centivel se. Hogy JT kedvenc szavával éljek, talán nem akkora geci, és talán odaenged maga köré a felelős posztokra olyat is, aki nála okosabb, műveltebb, nem úgy mint a köpcös.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-348625)
    Loading...
  11. vattablz szerint:
    2025.10.16 19:10

    Én most határoztam el, hogy magyarpéteres és tiszás vitákba ezentúl nem ártom bele magam. Az élet tele van szép dolgokkal, a hit számomra nem tartozik ezek közé.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-348626)
    Loading...
  12. ijontichy szerint:
    2025.10.16 19:30

    @DarthVader: : „exodus” Eddig Mo. végleg elveszített (értsd: akkor sem megy haza, ha vityáék buknak) már jó félmilla piacképes embert (naggyon alsóhangon). Hajrá! :-/
    @nyulambator: : Én azt szoktam mondani, hogy vitya olyan, mint az olajpálma. Nem nőhet alatta semmi. Azt is írtam (tán már ’18 után), hogy valószínűleg a fideszen belülről jön majd az, aki buktathatja, de az nagyon nem lehet még reflektorfényben, különben vitya kinyírja, mint a papírkutyát. MP-re többnyire illik (kivéve az új párt gründolás, de az végső soron mindegy).
    @vattablz: : MP nem hitvita tárgya. Amit látni lehet, abból nem következik semmi. De az ellenkezője sem. Ezért nem folyhat igazán vita, hanem csak léggömbhámozás.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-348627)
    Loading...
  13. Keepdreaming szerint:
    2025.10.16 19:58

    Ez bazmeg elképesztő:

    https://telex.hu/kulfold/2025/10/16/trump-es-putyin-budapesten-fog-targyalni-az-orosz-ukran-haboru-lezarasarol

    Az EU meg totál le van fagyva az eseményeket illetően, kullognak a történések után.

    Hiv.: [@Keepdreaming:](#comment-348629)
    Loading...
  14. hakohen szerint:
    2025.10.16 20:17

    .
    @darnoknew:
    .
    Nem nevetlek ki ma sem. Csak öszekevered a szezont a fazonnal. OVi-t és bandáját a fideszes szavazókkal (akik még mindig valahol 2 milla környékén vannak).
    .
    Mármost ugyan miért lenne ennek a tömegnek zöme szélsőjobbos? Tudsz-e erre valami empirikus szociológiai bizonyítékot? A Fidesz és OVi elmúlt másfél évtizedi politikáját én már régen szélsőjobbosnak tartom. De ők nem azonosak a Fidesz-szavazókkal.
    .
    Mélykeresztény? Ugyan! Egy néhai vallásszociológus kollégám már a 80-as években kimutatta – más országok kutatásaival összhangban -, hogy általános és megállíthatatlan tendencia a szekularizáció. Ehhez nem kell baloldalinak lenni. Menj el hétköznap vagy akár vasárnap egy templomba. És még az ottlevők sem biztos hogy mélykeresztények. Legfeljebb hígkeresztények.
    .
    És hogy oroszbarátok lennének? Arról vannak adatok, hogy az oroszbarát Orbán-banda propagandájának hatására nőtt az oroszbarátoxáma a népességben – de hogy a többség oroszbarát lenne? És ne feledd, hogy a Fidesz-szavazók jelentős része (sajnos, róluk is csak anekdotikus benyomásaink vannak) moha és gomba, akiknek még az sem világos, hogy kik azok az oroszok. Azután sokan vannak, képzettek és diplomások is, akiket csak a saját kis szűk kreclijük, a családjuk, a munkájuk, a mindennapi betevő sörük vagy páleszük érdekel, semmi más. Nekik Oroszország egy távoli nagy ország, amihez nekünk semmi közünk.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-348630)
    Loading...
  15. hakohen szerint:
    2025.10.16 20:34

    .
    @KennyOMG:
    .
    Olvasni-e tucc-e? Hogy kerül a tehénlepény a háztetőre?
    .
    A kommentem 2.) pontjában a poszt azon bekezdésére reagáltam, ahol @jotunder: Rákosit és Kádárt emlegette az orbáni meritokráciával kapcsolatban. Esetleg olvasd vissza, ha elsőre nem sikerült megértened sem a posztot, sem a kommentemet.
    .
    A kommentem 3.) pontjában pedig a poszt egy másik bekezdésére reagáltam, ahol szó sem volt MP összehasonlításáról nevezettekkel.
    .
    Sajnos a fanatikusság ilyen lapszusokat szül.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-348631)
    Loading...
  16. hakohen szerint:
    2025.10.16 20:46

    .
    @Keepdreaming:
    .
    El ám, bazmeg! Ilyen esetekben szokja mondani a feleségem, hogy „Sortűz!”, semmi más nem segít.
    .
    Azért én még befizetnék arra, hogy az ukránok (élükön Zelenszkijjel) elfogadják Putyin elfogadhatatlan feltételeit; és arra is, hogy az oroszok (élükön Putyinnal) elfogadják az ukránoxámukra elfogadhatatlan feltételeit. Még ha Trump összeszarja is magát a Nobel-békedíj utáni áhitozásában.
    .
    Sok hűhó semmiért – hogy kedvenc angol drámaírómat idézzem.
    .
    Ja, és nem tudom, hogy mindenkinek világos-e: nem Trumpnak és Zelenszkijnek, nem Trumpnak és Putyinnak kell egymással megállapodnia. Hanem Zelenszkijnek és Putyinnak. És ez az, amit elképzelhetetlennek tartok.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-348632)
    Loading...
  17. darnoknew szerint:
    2025.10.16 20:55

    @hakohen:

    „miért lenne ennek a tömegnek zöme szélsőjobbos?”

    Nem a fidesz szavazóiról írtam, ahogy te sem a tiszás szavazókról írtál. (” lelkes tiszaszigetes önkéntes, valamint több tucat valóban színvonalas szakember”)
    Amúgy azt hittem, hogy aki oroszbarát, „mélykeresztény” (igazad van, idézőjelbe teszem), szélsőjobbos ideológiát hangoztató pártra szavaz, az szélsőjobbos, „mélykeresztény”, oroszbarát. Ha nem, hát nem. Ez visszavetítve néhány sok évtizeddel, elég érdekes következtetésekre vezethet.
    Egyébként ateista fideszes ismerőseim közül többen már elkezdtek „hívővé” válni. (Ahogy mondják ezt manapság, ‘a magam módján’.) Ez nincs pariban azzal, hogy a legutóbbi felmérés szerint drasztikusan csökkent a hívők száma. Nem egészen értem.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-348633)
    Loading...
  18. darnoknew szerint:
    2025.10.16 21:01

    @hakohen: Zelenszkij lesz majd a rosszfiú, aki nem akarja a békét.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-348634)
    Loading...
  19. darnoknew szerint:
    2025.10.16 21:08

    @Keepdreaming:

    „Az EU meg totál le van fagyva az eseményeket illetően, kullognak a történések után.”

    Ez nem méltányos. Az idióta leül a gazemberrel egyezkedni a korrupt bábáskodásával, Zelenszkij háta mögött. Mi után kullog az EU?

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-348635)
    Loading...
  20. nyulambator szerint:
    2025.10.16 22:29

    @Keepdreaming: Még szerencse, hogy kiléptünk a Nemzetközi Büntetőbíróságból mert különben le kéne tartóztani Putyint. Az meg milyen ciki lenne már, hogy Trump ott vár, nézi a karóráját, a tartótisztje csak nem jön, aztán kiderül, hogy lekapcsoltuk.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-348637)
    Loading...
  21. ijontichy szerint:
    2025.10.16 23:10

    @Keepdreaming: : Nem teljesen. Szvsz. az EU-ban nem tolonganak egy ilyen „vanity fair” rendezési jogáért. Nem hiszem, hogy trampli szívesen látott vendég jobb helyeken. Az USA világhatalom, de a jelen elnöke… na jó, ha muszáj (és néha muszáj).
    De ami lényegesebb, hogy az EU-s vezetők zöme jobban képben van vologyával meg a ruszkikkal kapcsolatban, mint a szöszi béketeremtő. És piszkosul főhet a fejük, hogy miképp lehet átvészelni nagyobb konfrontáció nélkül. Jól élünk, és a hátunk közepére sem hiányzik ez a szovjetúniómániás istenbarma. A kilátások nem túl jók 🙁 .

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-348638)
    Loading...
  22. KennyOMG szerint:
    2025.10.17 00:32

    @hakohen: Eredetileg ezt irtad: „Orbán bármelyikükhöz hasonlítva egy senki”, ahol „barmelyikuk” = Rakosi, Revai, Aczel.
    .
    Csak azt batorkodtam megkerdezni, hogy ugyanebben a relacioban, ha mar Orban szuret ilyen jol elszidtad, MP barki-e szerinted (oszinten erdekel). Koszonom.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-348639)
    Loading...
  23. vattablz szerint:
    2025.10.17 14:33

    @ijontichy: Jön Pityu meg a Szöszi. Nagy segítség ez a magyar családoknak…

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-348659)
    Loading...
  24. annokkk szerint:
    2025.10.17 15:48

    @vattablz: Rászervezhetnének még egy pápalátogatást is előzenekarnak, hogy biztos legyen valami, ha mégse lenne.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-348660)
    Loading...
  25. annokkk szerint:
    2025.10.17 16:01

    @ijontichy: Az nem az olajpálma, ami alatt nem nőhet semmi, hanem a bányászbéka.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-348661)
    Loading...
  26. ijontichy szerint:
    2025.10.17 16:44

    @vattablz: : „Nesze sánta, itt egy púp”? Hát… „Kérjetek és megadatik” 😉

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-348662)
    Loading...
  27. steinerzsiga szerint:
    2025.10.19 19:33

    A World Scientific Publishing amúgy Gulyás Balázs kedvenc kiadója, olyannyira, hogy a HUN-REN formális együttműködést kötött vele, és a kutatók arra vannak bátorítva, hogy a WSP-nél publikáljanak.

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-348697)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • nyulambator on Személyes színház, személyes poszt (nagyonszemélyesposzt)március 27-én végleg bezár a FÉM. Aknek még van al…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Ha már így bekezdtél, a lehetőségek tá…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Hát én meg még annyira se vagyok…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : Én nem vagyok jogész (és bár vityáró…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Én se akarok ötleteket adni, pedig sok…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @annokkk: Mivel Mogyoróországon a köztérelnö…
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországHiv.: @tahonoli: "Egy szingapúri startup beüzemelt…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@susyk: Beleégett a kép a retinámba, ahogy a kis h…
  • susyk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@annokkk: ezek a nép szimbólumai. megette őket a n…
  • DarthVader on Viccországban bejelentenek@Thalész: Ugyebár van egy olyan tapasztalat - főké…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@susyk: De hogy abbahagyták a turulos kopjafákat m…
  • susyk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@annokkk: Megkerestem, tökéletes kommentár. Köszön…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@Thalész: Hogy Orbán mit mond a régebben zárt körb…
  • Thalész on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Attól nem kell félned, hogy ötleteket…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@tahonoli:](#comment-349586) "nem értek egyet tová…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@ipartelep: Az LMP legkésőbb 2013-tól őfelsége ell…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAz merült fel bennem, hogy ha jövő tavasszal nagyo…
  • ipartelep on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Tudja valaki, hogy Schiffer hogyan, miért lett fid…
  • jack_of_all_trades on Krasznahorkai Nobel-díjas@apokalipszistmost: Bevallom, ngem kikészít a hoss…
  • ijontichy on Krasznahorkai Nobel-díjasSvédek dokufilmet csináltak Krasznahorkairól (ettő…
  • KennyOMG on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)A poszt topikja most mar AI-szakerto, sotmiatobb,…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekA Hír: A Karácsony ;-) vezette Budapest a világ To…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekUgyan van ennél nagyobb gond is, de amolyan kis sz…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@susyk: Gábor György a bazmegolós kormányzati besz…
  • apokalipszistmost on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Hiv.: @nyulambator: ugye hogy jobb lett volna a tr…
  • susyk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)A főni legdrágább hobbija a foci mellett hogy a fa…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: Tönkreteszi, azután átveszi a bótot a f…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: ...az ország a hatalom és a dicsőség, m…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenekhttps://hvg.hu/itthon/20251203_orban-viktor-barany…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenekHiv.: @ipartelep: Én tartom továbbra is, hogy neke…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @tahonoli: Én meg nem értem, hogy mit nem ér…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Az elte elnyomók talán egy gyors fenntartóváltást…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@nyulambator: Ez nagyon érdekes. Szóval most megin…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenekKomolyan nem értem az alábbi posztot. Hogyan lehet…
  • tahonoli on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Hiv.: @vattablz: És mi van, ha az "úr", Magyarorsz…
  • vattablz on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Mindenkivel egyetértek - még magammal is - de az a…
  • tahonoli on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Nagyon nem értek egyet továbbra sem, hogy Orbán Ba…
  • ijontichy on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@vattablz: : Tele lesz az ország partizánnal. Ninc…
  • nyulambator on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)A minap Pesten közlekedtem autóval és a rádión pró…
  • Geo on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Az volt, hogy a Bildenberg csoport által irányítot…
  • jotunder on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@vattablz: jogi képviselőnk arra intett, hogy ne n…
  • vattablz on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Ha bukik a NER, Schiffer lesz visszamenőleg a legn…
  • jotunder on Leváltható-e a féltudású magyar elit?@capacete:](#comment-349576) honnan lehet ezt tudn…
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországFranciák a Mistral után a kvantumszámítástechnikáb…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@KennyOMG: Közben meg Trump békésen alszik egyet,…
  • KennyOMG on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@incze: Majd az utana jovo, izombol felszopas, na…
  • capacete on Leváltható-e a féltudású magyar elit?A meg nem nevezett Nagy Attila Tiborról talán érde…
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.a migrács miniszter asszony letette (sokadszorra i…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenek"Parádés" időtöltés lehetett: "Az MCC a Mandinerre…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Talán megnézhető, mert most adták le a…

Posztrulett

Leváltható-e a féltudású magyar elit?

A „Féltudású magyar elit” volt az egyik legkellemetlenebb publi a rendszerváltás után. Általában szerettek rá hivatkozni, de senki sem akart magára ismerni benne – még azok sem, akiknek Publius szinte a nevét is leírta. Még a Nagy Összeomlás előtt, de már az Őszödi Beszéd után, a féltudású magyar elit a baloldali–liberális elitet jelentette. Ezt az …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • nyulambator
  • tahonoli
  • Hanyistók
  • ijenanyelvtan
  • ra0213
  • Radnóti Zoltán
  • darnoknew
  • lgombb
  • Thalész
  • jotunder
  • onehumanoid
  • marysolotravez
  • Judit Merényi
  • Virág et.
  • Morp65
  • jaurin
  • Gaboxhrr
  • jelbeszed
  • mecsekijeti
  • janszemwordpress
  • nerangass
  • tulajdonkppen
  • dynamicist
  • karsairita
  • jack_of_all_trades
  • Bogomil
  • opiniopraesumpta
  • KennyOMG
  • tortt49
  • janostothmeister
  • SMFB
  • j.alfred prufrock II
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • macskahala
  • anna007dor
  • princeghostly1c74fbc695
  • Mikonu
  • micike mici
  • DarthVader
  • Tyto
  • ikarus
  • Grrr
  • labrys
  • Hector Kapitány
  • rovidec398e17c6
  • aromo44
  • sgtpotrien
  • Sparhelt
  • vattablz
  • LibaLeontin
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d