Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt) 2025.12.06
  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt) 2025.12.03
  • Színházcsinálók avagy milyen ország leszünk (leszbennevalamennyiorbánviktornyugi) 2025.11.29
  • Édesapám Orbán Viktor (HC-digitálispolgáriváltozat) 2025.11.21
  • Leváltható-e a féltudású magyar elit? 2025.11.20
  • Orbán, futball, tehetség, Kelleher 2025.11.17

A legolvasottabb posztok

  • Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)
  • Viccországban bejelentenek
  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.
  • Édesapám Orbán Viktor (HC-digitálispolgáriváltozat)
  • Színházcsinálók avagy milyen ország leszünk (leszbennevalamennyiorbánviktornyugi)

Petschauer Attila esete Orbán Viktorral

2022.07.27 by jotunder

Amikor a tudományos kutatástól egész szánalmas életében távolságot tartó M.Attila Károly docens pusztán azért lehetett a Molnár Tamás Kutatóintézet vezetője – itt szeretnék megállni egy pillanatra, Molnár Tamás Kutatóintézetbe nyilvánvalóan a Molnár-i életművet ismerő, vele és családjával, továbbá az amerikai konzervatív reneszánsz képviselőivel közvetlen kapcsolatot tartó Mezei Balázst kellett volna kinevezni. Mezei Orbánhoz lojális, furcsa konzervatív értelmiségi, akiről már a régi Vincenten is megemlékeztem, akárcsak Hegedűs Zsuzsannáról, és egyre inkább attól tartok, hogy különös integritása, a jobbágyi mentalitással nem összeegyeztethető attitűdje és édesanyja származása az, ami miatt nem ő lett az orbánista elitértelmiségi sokmillióért [a Scrutonba vették be, azt hiszem, az a maximum] hanem ezek az izék – mert férfias szivatásnak nevezte Petschauer Attila megkínzatását, már tudtam, hogy ezek azért alapvetően „ugyanazok”.

2018 áprilisában a brit konzervatív kormány a brit társadalom értékeire hivatkozva elfogta és kiutasította az osztrák nácivezér Martin Sellnert (akit az új-zélandi tömeggyilkos is lelkesen támogatott) és hűséges Sancho Panzáját a Generation Identity nevű rasszista szervezet magyar vezetőjét, Bódi Ábelt. Bódi együtt mulatott Megadjáékkal Tusványoson és most ő támadta meg Hegedűs Zsuzsát azzal, hogy holokausztsérüléstt hazudott (Hegedűs azt mondta, hogy Petschauer Attila az apja karjaiban halt meg). Bódinak volt pofája a rezsim által nyíltan ellenségnek tartott Ungváry Krisztiánra hivatkozni, aki azt írta valahol, hogy Petschauer Attila egy szovjet tábori kórházban halt meg 43 januárjában. Ez egyébként teljes mértékben egybevág azzal, amit mindig is gondoltak, és amire több forrás is utalt, hogy a súlyosan legyengült Petschauer szovjet hadifogságba került és szinte azonnal meghalt. Ungváry teljesen világosan leírta, hogy a kétszeres olimpiai bajnok Petschauer halálában nagy szerepet játszott az, amin keresztül ment (pár napja egy étteremben beszélgettem Ungváryval, aminek tényleg semmihez semmi köze, és megdöbbenve tapasztaltam, hogy a felszolgált bor címkéjén ott volt a neve termelőként, van ebben valami jellemző, hogy közel van a fizikai munkához egy történész, a kezével hoz létre valamit, ami az övé).

Vannak családi legendák, lehet, hogy Hegedűs apja, aki közel volt ahhoz, hogy osztozzon Petschauer sorsában, nem volt jelen a davidovkai fogolytáborban, de ott volt a mínusz harminc fokban és őt is meg akarták ölni a bódiábelek. Az is lehet, hogy Hegedűs Zsuzsa emlékezett csak így apja történetére, az biztos, hogy része lett annak a történetnek, ami ott van bennem, aki húsz évvel Petschauer halála után születtem, de ötéves korom óta tudtam, hogy valami felfoghatatlan történt akkor, és pontosan úgy, mint Hegedűs Zsuzsa, akkor tudtam meg, hogy a felfoghatatlan „a gáz”, ” a láger”, „a gettó”, „Auschwitz”, „szegény Gáborka is ott…” miatt nincs kiterjedt rokonságom, csak egy listám az Ehrenfeldekről és a Kohnokról intézetek internetes oldalain.

Ez ma a MAK-ok és a Bódi Ábelek kora, miattuk mert kevertfajúzni Orbán. Nem érdekel, hogy antiszemita-e, vélhetően nem, ahogy nem rasszista, nem homofób (nem tollas a hátam, Viktor) és talán még nem is illiberális (és amúgy nyilván ateista). Kit érdekel, hogy mi van a fejében, kit érdekel, hogy mit gondol valójában, ő hozta létre ezt a borzalmas, vállalhatatlan, fideszvilágot, amiben semmi sincs abból, ami miatt 1988 tavaszán elkezdtem hinni bennük, magunkban.

Egy idős zsidó néniben (valahogy nagyon nem néni) volt egyedül bátorság, hogy szembeszálljon azzal, amivel minden tisztességes magyar embernek szembe kellene szállnia. Egy idős zsidó néni, akinek már az SZFE is sok volt, a Raspail-tól plagizált (mi lesz, ha egyszer kiderül, hogy nem Orbán írta a beszédet, és elsőre nem is vette észre a fajozást, csak most már meg kell hosszabbítania Bicskéig) gusztustalan baromság volt az utolsó csepp a pohárban, pedig tudta, hogy Orbán pribékjei rá fognak uszulni.

Mit tudom én, hogyan kötődöm ahhoz a kis kemény csapathoz, aki mindenkivel összebalhézott két-háromezer éve. Vélhetően valamennyire kötődöm, azért néz ki minden portás úgy Jeruzsálemben, mint Kohn Mór dédapám azon a festményen. M. anyai ágon német, hozzá pedig sokkal jobban kötődöm, mint Netanyahuhoz, és John von Neumannhoz is az amenabilitás köt, nem a származásunk. Igazából, pont leszarnám ezt az egészet, ha hagynák. Petschauer Attila egy bohém pesti srác volt, egy nagy kardvívó, és ő is pont leszarta volna, ha hagynák.

De nem hagyják.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16529374-6936d64ab6352' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16529374&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16529374-6936d64ab6352&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16529374-6936d64ab6352' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Valami bűzlik Hunniában

Next Post:

Bertolt Brecht Orbán Viktorról (infantilisposzt)

96 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. aronsatie szerint:
    2022.07.28 14:53

    @Hölderlin ist ihnen unbekannt?: Talán így volt, talán nem. Kárpáti Károlytól részletes szöveget olvastam Petschauer haláláról, különben nem is szolgálhatott volna A napfény íze alapjául. Kárpáti Károly 1996-ban halt meg. Hogy lehet, hogy senki nem szembesítette vele, hogy miket beszél, nem is volt a Don-kanyarban? A fenti szöveg mint cáfolat, egyáltalán nem meggyőző.

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-318890)
    Loading...
  2. Hölderlin ist ihnen unbekannt? szerint:
    2022.07.28 15:57

    @aronsatie: Stenge állításai tényszerűnek látszanak, bár ellenőrizni nem tudom őket: Kárpáti nem volt a Don-kanyarnál, az életrajzi visszaemlékezéseiben pedig nem szerepel a történet. Te hol olvastad? Stenge azt is leírja, hogy az állítólagos idézet sok helyen szerepel, idézőjelben, mindenhol Kárpátinak tulajdonítva, de pontos forrás sehol nincs rá. Olyasmi lehet ez, mint a Havelnek tulajdonított mondat Orbánról, aminek az eredetijét sehol nem lehet megtalálni, mégis mindenki hiteles idézetnek hiszi? (Felidézi a főbb előfordulásait is, és megemlíti, hogy Hámori Ottó filmnovellájában, ami A napfény íze alapjául szolgált, lelocsolás nélkül szerepel hasonló történet.)

    Hiv.: [@Hölderlin ist ihnen unbekannt?:](#comment-318893)
    Loading...
  3. szazharminchet szerint:
    2022.07.28 16:28

    @jotunder:
    Kedves JT, már kicsit unom, hogy itt mindenkit helyreteszel, hogy ő milyen gyáva, ellenben mekkora bátor egy a bűnözők közül, mert életveszélynek teszi ki magát, amikor kiszáll a maffiából. Ugyanis az a bátor sem csinál mást, mint most már elmondja, hogy ez azért nem oké, ugyanúgy, mint a másik, aki régebben is elmondta, ezért nem került olyan pozícióba, ahonnan már veszélyes elmondani. Gyáva dolog be sem szállni a maffiába, nem zsebre tenni a havi X milliós fizut, nem furikáztatni magad kutyástul sofőrrel, amikor meg kellett mutatni, hogy a cigányok maguk tehetnek a nyomorukról, hiszen kaptak kismalacot, és megették, ahelyett, hogy kinőtt volna magától a sertéstelepük és a szakértelmük is hozzá. Sokkal bátrabb dolog először eltenni a zsozsót, aztán elmondani a véleményt. Persze, a maffia bérgyilkosa is bátor, amikor kiszáll, és esetleg elmondja, hogy ki volt addig a megbízója. De azért nem egy erkölcsi fárosz.

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-318895)
    Loading...
  4. labrys szerint:
    2022.07.28 16:42

    @jotunder::

    Először a személyes rész, mert az a teljesen lényegtelen 🙂 : engem sem Hegedüs asszonyság hőstette(…), sem az a körül kibontakozott társalgás nem érint meg igazán érzelmileg; a pixisből épp kieső (vagy magukat épp fenyegetve érző) Orbán-szoponcok nyilvános flagelláns megmozdulásait már az archetipikus előd, Ürge-Vorsatz asszonyság idején jól körülvigyorogtam magamban. Az azóta „megtérő” újabb keretlegények/keretasszonyságok már többnyire csak enyhén zsibbadt viszolygást váltanak ki belőlem. (Nem nagyon különbözően a kutyaszartól. Ami miatt azért szintén nem szoktam jeleneteket rendezni 🧐 )
    .
    .
    De akkor a lényeges vetületek:
    .
    1) Nagyon tanulságosnak tartom a reakcióidat. Voltaképpen egy gyönyörű (persze elégtelen mintaszámon prezentált) szociálpszichológiai effektust mutatsz be, amit igazából hálásan meg kellene köszönni (mert azért a Venszan’ nyilvánossága is csak nyilvánosság).
    .
    Te az egyik legkeményebb, legabsztraktabb tudomány, a matematika egyik területét kiemelkedő szinten művelő tudós vagy, aki nyilvánvalóan rendelkezik a megfelelő kognitív képességekkel, az átlagnál messze kulturáltabb, tájékozottabb és intelligensebb, és persze teljes joggal minősíthető felnőtt, érett személynek. Ha valaki olyan kísérleti alanyt keresne, akitől a leginkább elvárható a racionális viselkedés, akitől a legkevésbé idegen a formális logika világa, aki a legtöbb téren rendelkezik a felelős & észszerű döntésekhez szükséges ismeretekkel stb., stb., nálad keresve sem találhatna jobbat.
    .
    És mégis, elképesztő tisztaságban látható – például – az Orbánnal kapcsolatos kérdésekre adott reakcióidból, hogy bennünk, emberekben a racionalitás csupán utólag rákent, nagyon vékony máz, ami pillanatok alatt fel tud fesleni, és akkor láthatóvá válnak az egyedeket tényleg mozgató erők: az irracionális érzelmek, hitek & szocializációs attitűdök.
    .
    .
    2) Ahányszor előkerül ez az eszement állítás, annyiszor fogom én is leírni ugyanazt. 🙄
    Te nem azért gondolod „tehetségesnek” Orbánt, mert olyan szépen hegedül, vagy olyan ügyesen szerválja a fonákot, vagy mert tütüben elképesztő katarzist képes okozni a táncával (broáf) stb., stb. Te az általa hatékonyan használt politikai eszközeiért és módszereiért tartod „tehetségesnek” Orbánt.
    .
    Megismétlem, hogy ne lehessen kitekeregni alóla:
    Te azért tartod tehetségesnek Orbánt, mert olyan politikai eszközöket és módszereket használ, amilyeneket, és úgy használja azokat, ahogy.
    .
    Persze próbálod – még talán magad előtt is – maszkolni, eufemizálni ezeket az eszközöket és módszereket („ért az emberek nyelvén” stb.), de természetesen Orbán eszközei és módszerei Goebbels, Sztálin, a Radio Télévision Libre des Mille Collines és általában a büdös diktátorok/diktatúrák, a középkorban a német/orosz városok zsidógettóiba pogromokat vezetők (stb., stb., stb.) eszközei és módszerei.
    .
    Te azért tartod „tehetségesnek” Orbánt, mert (az ország erőforrásait hatalmába kerítve és ugyanakkor az ország jövőjét – is – ellopva) hatékonyan képes (volt) indoktrinálni és manipulálni tömegeket. Mert hatékonyan (volt) képes csőcseléket képezni a(z általa is) megalázottak és megszomorítottak millióiból, és hatékonyan (volt) képes egyeduralmat kiépíteni.
    .
    A te szótáradban a „politikai realista” = gátlástalan hatalommániás/diktátor/patologikusan hazudozó szociopata.
    …De sajnos alighanem soha a büdös életben nem fogod megváltoztatni ezt a véleményed, mert hit alapú, nem pedig racionális mérlegelés eredménye.
    .
    Az ember faj számos tekintetben lenyűgöző.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-318896)
    Loading...
  5. aronsatie szerint:
    2022.07.28 17:11

    @Hölderlin ist ihnen unbekannt?: Lehet, de nekem nem tűnik logikusnak- Kárpáti Károly 1996-ban halt meg, még életében biztosan tisztában volt azzal, hogy a locsolásos, megfagyásos történetet neki tulajdonítják, mondván szemtanúja volt. Dózsa Lászlóból (1942-) néznék ki ilyesmit, hogy szándékosan hazudik.

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-318897)
    Loading...
  6. aronsatie szerint:
    2022.07.28 17:17

    @labrys: Nem is Orbán Viktor a tehetséges, hanem a magyar nép. Gyanakvásban, irigységben, idegengyűlöletben és önsorsrontásban. Orbán legfeljebb abban, hogy gátlástalanul képes mindezekre építeni. Érti a magyar nép lelkét (kösz, Tölgyessy P.).

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-318898)
    Loading...
  7. ijontichy szerint:
    2022.07.28 17:43

    @naebneerG: : Nem értünk egyet. Van ilyen. Teljes tisztelettel, de az, amit előadtál, egy a sok tényező (viselkedéstípus) közül, ami segített az alcsúti ravasz parasztnak felmászni az uborkafára.
    2002 után hülyén néztem ki a fejemből, amikor lámpás szép fejek (szigorúan eltartott kisujjal tartva a poharat) kedélyesen kvaterkáztak az első Orbán kormány „teljesítményéről”, és nézték – jobb esetben – tétlenül, ahogy a görény „pöcs”-öket szervez a csirkeólban. Az idézőjeles teljesítmény nem véletlen. Szvsz. ugyanis nem volt miről beszélni. 2002-re (kétharmad nélkül!), az ország két fele úgy vicsorgott egymásra, mint ketrecharcos kutyák. Ez nem teljesítmény, ez nem egészséges versenyszellem. Ezek után a gazdasági rész már egyetlen szót sem érdemel. Akkor úgy gondoltam, valamit nem látok, ha ennyi okos ember nem üvölt a felháborodástól a pusztítás láttán. Ma úgy gondolom, egyszerűen naiv voltam (és már akkor le kellett volna lépni). Anyway… ha most akad egy-egy modernkori horthymiki (ti. kiugrási kísérlet ;-)), akkor szerintem helyes tudomásulvevőleg bólintani, keríteni egy erősítőt, feltekerni tökig, és terjeszteni, hogy az ország minden sarkába eljusson. Ne maradjon egy fecske, és ne is hátrálhasson ki. Legyen már esélye – a mindent elborító orbánröfögés mellett – valami másnak is, és ne legyen másokat eltántorító fogadtatása. Bármiféle, egyéb megfontoláson (pláne érzelmen) alapuló korrektség, perpillanat luxus. A „na akkor gyere csak ki a hóra egy szóra havernyó” ráér akkor, amikor vitya és a hűség gárdája már süvít lefelé a szemétledobón. De akkor – ellentétben @JT khmmm… „értékrendjével” – akkor kell is!
    Peace ;-).

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-318900)
    Loading...
  8. szazharminchet szerint:
    2022.07.28 18:05

    @labrys:
    Lehet becsülni mindenféle teljesítményt. Csak nem érdemes közben elfelejteni, hogy milyen teljesítményről van szó. Javasolt olvasnivaló Merle-től a Mesterségem a halál. Teljesítmény ott is van, csak én nem tudom becsülni.
    OV, Al Capone-hoz hasonlóan, tehetséges a hatalom megszerzésében és gyakorlásában.

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-318901)
    Loading...
  9. szazharminchet szerint:
    2022.07.28 18:12

    @ijontichy:
    Én nem mondom, hogy ne lehetne vádalkut kötni a kiugrott fideszesekkel (a JT által is oly mohón várt hűvös hajnalon), de azért tudni kell, hogy vádalku. Aki ebben részt vett, az gazember, vagy legalábbis az volt (HZs). Aki megszavazta (ǕVD), és hallgatott, amíg csak mást vittek, az vagy ütődött, vagy bűnrészes.
    Nem azt mondom, hogy minden fideszszavazót személyes ellenségnek kell tekinteni, de azért tudni kell róla, hogy bizonyos körülmények között képes nagy görénységet/nagy hülyeséget (a megfelelő aláhúzandó) csinálni. A funkcionárius viszont más tészta. Aki ünnepli most HZs-t, az Horn Gyula esetén is külön tudja választani a reformert és az 56-os megtorlás résztvevőjét?

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-318902)
    Loading...
  10. vattablz szerint:
    2022.07.28 18:13

    H Zsuzsanna akkor emelte fel a szavát, amikor ót személyesen érintő dumát hallott, az ő szeretett barátjától Szolidaritást nem mutatott most sem, meg korábban sem. Nincs ezen mit csodálkozni, vagy ünnepelni. Az emlegetett Ángyánt személyesen ismerem, egy kiskaliberű fickó. Ő is megszavazta az összes aljas orbántörvényt, csak akkor lépett, amikor a személyes homokozójába rondítottak. Mindketten elmehetnek, oda, ahová valók.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-318903)
    Loading...
  11. Hölderlin ist ihnen unbekannt? szerint:
    2022.07.28 18:17

    @aronsatie: Kárpáti aligha tudott erről. Három évvel A napfény ízének bemutatója előtt halt meg, és bár ennek sem tudok utánanézni, azt gyanítom, hogy a film nyomán/körül (és a net hétköznapivá válásával) kezdhetett terjedni a neki tulajdonított idézet.

    Hiv.: [@Hölderlin ist ihnen unbekannt?:](#comment-318904)
    Loading...
  12. aronsatie szerint:
    2022.07.28 18:44

    @Hölderlin ist ihnen unbekannt?: Egyáltalán nem a film miatt. Nem tudom, mióta volt ismeretes az a változat, hogy Kárpáti Károly szemtanúja volt az esetnek, de abból nem indulhatsz ki, hogy a halála után három évvel bemutatott filmből. Ez minimum valószínűtlen. Szabó biztosan előbb, alighanem sokkal előbb ismerte a történetet, különben nem került volna a forgatókönyvbe, ami természetesen előbb készült el, mint a forgatás, utómunkák, stb. véget értek volna.

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-318905)
    Loading...
  13. ijontichy szerint:
    2022.07.28 19:01

    @szazharminchet: , @vattablz: :
    Szvsz. rossz a nézőpont. Fiddlerina (& al) eszköz. Nem ünnepelni kell, hanem használni (a gereblyémet sem ünneplem, max karbantartom). Addig, amíg használható, mert vannak korlátos szavatosságú eszközök ;-).

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-318906)
    Loading...
  14. Hölderlin ist ihnen unbekannt? szerint:
    2022.07.28 19:16

    @aronsatie: Persze, nyilván ismernie kellett a történetet. Szabót (és Israel Horovitzot, de ő már meghalt) kellene megkérdezni arról, honnan vette. Lehet, hogy pl. Syposs Zoltán 1975-ben megjelent könyvéből, amit Stenge hoz fel a történet rövid említésének példájaként. De az, hogy egy ideje Kárpátinak tulajdonítják az idézetet és a szemtanúságot, ettől még kezdődhetett valamikor jóval Kárpáti halála után. Azért feltételezem, hogy ez a film nyomán történt, mert az hozta be a köztudatba ezt a történetet. És éppen azért valószínű, hogy Kárpáti halála előtt a neki tulajdonítás még nem létezett, amit a hazudozásról és Dózsa L.-ról (1942- ) mondasz.

    Hiv.: [@Hölderlin ist ihnen unbekannt?:](#comment-318907)
    Loading...
  15. jotunder szerint:
    2022.07.28 19:38

    @labrys:

    Én azt gondolom, hogy megannyi hibája ellenére Winston Churchill egy nagytehetségű politikus volt, ahogy Adenauer, Willy Brandt, Kohl és Merkel, vagy mondjuk deGaulle tábornok, Reagan, Thatcher, Clinton vagy Obama is. Orbán nem ez a kategória, egyszerűen érzéke van a politikához és az emberekhez, nem egy kategória MZP-vel vagy Karácsonnyal. nekem nincs érzékem a politikához és az emberekhez, leginkább félek tőlük, és valahogy látom,hogy mit tud Orbán, amit én soha a büdös életben nem tudnék megtanulni. Berlusconihoz hasonlít. a Loro című filmben van egy jelenet, amit sohasem fogok elfelejteni. Elképzelhetőnek tartom, hogy egy Navracsicsról kiderül, hogy a maga módján, kicsit Adolfo Suárezként, jó politikus lenne. A politikusi tehetség nem olyan, mint pl. a zenei vagy matematikai tehetség, egyáltalán nem biztos, hogy Orbánban van bármilyen kivételes, lehet, hogy szerencse is kell hozzá, de ez az ember már harmincöt éves korában miniszterelnök lett, 89-ben karakteres szereplő volt, ahogy visszajött a partiba (SMari is azt írta, nem jön vissza Jones gazda,és…) az megdöbbentő volt. Nem lesz könnyű kicsinálni, pedig ha nem szabadul meg tőle az ország, akkor gyakorlatilag vége lehet, mint európai államnak.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-318909)
    Loading...
  16. annokkk szerint:
    2022.07.28 20:03

    Hiv.: @jotunder:
    Valami olyan érzéke van, hogy bármekkorát is hazudik, azt elhiszik az emberek.
    Halálosan bíztak benne, hogy ötödáron kapja Putyintól a gázt, mert annyira megszerette őt az a patkány.
    Most meg arra kell készülni, hogy az iskolákban nem lesz fűtés a télen.
    https://24.hu/belfold/2022/07/28/fatuzeles-atallas-iskolak-felmeres-belugyminiszterium/

    Vagyis lehet, hogy egész Magyarországon nem lesz fűtés a télen, mert kibaszottul ellopták, elhazudták és mindenki hitt ennek a csáléfejű házalóügynöknek. És lesz majd millió felelőse annak, hogy befagy a seggünk, de hogy Orbán mekkora zseni, azt majd fogvacogva is elrebegjük..
    Hát így jártunk.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-318911)
    Loading...
  17. dickon tarly szerint:
    2022.07.28 20:26

    @annokkk:

    https://www.bbc.com/news/world-europe-62335911

    Tessék szépen takarékoskodni….Ha nincs gáz, akkor nincs.

    Hiv.: [@dickon tarly:](#comment-318912)
    Loading...
  18. ijontichy szerint:
    2022.07.28 20:29

    @annokkk: : A tehetsége a lókupecbe oltott piaci légy (USA: használtautó-kereskedő :-)) tehetsége. Jó érzékkel mondja mindenkinek, amit az hallani szeretne, „vidékiül” is. Tán 2009-ben, Kérinél a vállalkozói/gazdasági szektor (egy jelenlévő részét) vette le simán a lábáról.
    Bárhogy is… a magyar társadalom (lényegében teljes vertikumában) megvette tőle a rézgyűrűt aranyáron, aztán most sokaknak kínos ezt ennyi idő után elismerni.
    Btw. tehetség („szakállasan” infantilis, ám célzatos):
    Két cigány tol egy biciklit az úton, a csomagtartón zsákkal.
    Megállítja őket a rendőr.
    – Mi van a zsákban, komák?
    – Mi lenne biztos úr, egy kis kő.
    – Na mutassátok csak!
    Mutatják, tényleg kövekkel van tele a zsák.
    Mennek tovább, a rendőrtől már hallótávon kívül mondja az egyik:
    Na látod Gazsi, így kell biciklit lopni.
    Ennyit a mosópor vs. politika, bicikli vs. ország kérdéséről :-/.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-318913)
    Loading...
  19. aronsatie szerint:
    2022.07.28 20:52

    @Hölderlin ist ihnen unbekannt?: Lehetséges, de jóval valószínűbbnek tartom, hogy a történet ismert volt még Kárpáti életében, és ő maga is tudta, hogy neki tulajdonítják, mert tőle származott. Szemtanú beszámolója nem szokott csak úgy névtelenül keringeni a köztudatban, és ilyen történeteket sem találnak ki csak úgy.

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-318914)
    Loading...
  20. annokkk szerint:
    2022.07.28 20:56

    Hiv.: @dickon tarly:
    Nem a meleg vizet kapcsolták le az iskolákban, mert az ugye nemigen volt,
    hanem kéményt kell építeniük, mert fával kell majd tüzelni….
    Kíváncsi leszek én arra, ahogy kéményt építenek minden tanterembe és beteszik a laktanyákból összeszedett vaskályhákat a Pintérék.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-318915)
    Loading...
  21. naebneerG szerint:
    2022.07.28 21:16

    Ijontichy: you missed the point, de rohadtul. Tilos felejteni, tilos mismásolni, és tilos megbocsátani, mert a meleg szakembert a Corvinus már végleg elvesztette, a műtőasztalról a docens már nem ment vissza a Corvinus katedrájára, és így tovább. Jáksity egy 300 milliárd forint közpénzzel pofánvágott Business School záró évfolyamának meggyónt, majd hazament, és nem várta az ágyban lófej, nem szállt rá a Megafon, nem hívta „tárgyalásra” Palkovics és nem lepte el a TEK a Concorde központját á la Móra Veronika, mint mocskos skandinávistát, hogy bilincsben vigyék kihallgatni.
    Ezt kellene értékelni? Hogy is írta GFG-ről jótündér pár hete – két misiért havonta bárki lehet konzervatív? Hány milliárdos most békénhagyott Concorde befektetésért mert valaki három év alatt kétszer, alapvetően zárt körben igazat mondani? Ugyan. Másrészt Orbán nem a magamféle nem felejtők miatt jutott magasra, hanem sok millió, sok szempontból igénytelen magyar miatt. Nem olvas, nem tájékozódik, nem tanul, nem okul, nem takarékoskodik, nem erkölcsös, nem gondolkodik, nem kételkedik, nem gyötrődik, nem szégyell, nem bán meg. Magyar.

    Hiv.: [@naebneerG:](#comment-318916)
    Loading...
  22. dickon tarly szerint:
    2022.07.28 21:23

    @annokkk:

    Túl van lihegve a dolog. Valszeg készült vészhelyzeti forgatókönyv arra az esetre, ha Putyin nem csak elzárja, hanem vissza is szívja a vezetékből a gázt. A túlbuzgó apparatcsik meg leveleket küldözget, hogy fatüzelés oda meg vissza…
    Ha tényleg annyira nem lesz gáz, hogy gáz lesz, akkor nem kérdés az, hogy a diák inkább maradjon otthon. Kényszerszünet, gyerek haza, iskola nem fűt…stb…stb…

    Hiv.: [@dickon tarly:](#comment-318917)
    Loading...
  23. annokkk szerint:
    2022.07.28 21:31

    Hiv.: @dickon tarly:
    A gyerek haza egy nem jó megoldás az országos gázhiányra.
    Az emberek kevesebb gázt fogyasztanak, ha dolgozni járnak, mintha otthon vannak. Ezért is kérnek felmentést a rokkantak és otthoni betegápolók a gázáremelés alól.
    Ha otthon maradnának a gyerekek, egész nap fűteni kell az egész falut, de ha iskolában vannak, akkor csak az iskolát. A házakat lekapcsolják nappalra.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-318919)
    Loading...
  24. dickon tarly szerint:
    2022.07.28 21:39

    @annokkk:

    Pont, hogy nem. De mindegy is. Rágódni egy olyan dolgon, ami nem megvalósítható, mert sem pénz, sem idő és embör sincs rá, hogy meg – , ki – és felépítse , felesleges.

    Hiv.: [@dickon tarly:](#comment-318921)
    Loading...
  25. Hölderlin ist ihnen unbekannt? szerint:
    2022.07.28 23:35

    @aronsatie: Persze hogy ismert volt a történet, de Kárpátihoz ennek nem volt köze. Elolvastam most néhány cikket az Arcanumon: a 60-as évektől kezdve bukkan fel töredékes, hallomás alapján vagy forrásmegjelölés nélkül, vázlatosan leírt változatokban, a fára felküldés, kukorékoltatás, vízzel locsolás is több verzióban – pl. az egyik szerint nem a fára, hanem a bunker tetejére küldték fel, és nem hideg, hanem forró vízzel öntötték le. Az Új Kelet egyik 1968-as számában Heller Mose cikkében Vaktor Emilre hivatkozva szerepel az elterjedt változatban a történet, ami szerint Petschauer halálra fagyva ott maradt, a keret pedig menekült a közeledő szovjet hadsereg elől. https://adt.arcanum.com/en/view/UjKelet_1968_01/?pg=173&layout=s Kárpáti neve sehol nem bukkan fel, még Szepesi 1993-as (tehát Kárpáti halála előtt három évvel megjelent) cikkében sem (amely azt viszont leszögezi, hogy Petschauer halálának nincs szemtanúja).
    A leghitelesebbnek (és legmegrendítőbbnek) Hegyi Gyula nyugalmazott iskolaigazgató ÉS-beli cikke látszik 1976-ból. Ő ugyanabban a században volt, mint Petschauer. Rögtön a cikk elején cáfolja a történetet – amelyet akkor egy Várszegi János nevű szerző írt le a Memento című kötetben, azt állítva, hogy Petschauer így és emiatt halt meg -, és felidézi a valóságos eseményeket. Eszerint Petschauer már október-novemberben is nagyon rossz állapotban volt, csak a bunkerban feküdt, amikor pedig január 14-én a visszavonulási parancsra elindultak, aközött a 60 ember között volt, aki nem tudott velük menni, hanem a bunkerban maradt. Ez egybevág azzal, hogy nem sokkal később szovjet hadifogságba esett és Davidovkában, a fogolytáborban halt meg. https://adt.arcanum.com/en/view/EletesIrodalomIrodalmiUjsag_1976_1/?pg=7&layout=s

    Hiv.: [@Hölderlin ist ihnen unbekannt?:](#comment-318922)
    Loading...
  26. ijontichy szerint:
    2022.07.28 23:42

    @naebneerG: :
    (1) Nem ember, eszköz, amit használni kell(ene). (Amúgy értékelni is lehet, könyv szerinti értéken (assets) :-))
    (2) „[nem erkölcsös, n̶e̶m̶ ̶g̶o̶n̶d̶o̶l̶k̶o̶d̶i̶k̶, nem kételkedik, nem gyötrődik, nem szégyell, nem bán meg]” Látom, meglesz az a pilates helyett Pilatus-party, az már tuti :-(.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-318923)
    Loading...
  27. jotunder szerint:
    2022.07.29 00:13

    The United States denounced as „inexcusable” remarks by Hungarian Prime Minister Viktor Orban warning against creating „peoples of mixed race.”

    U.S. envoy against anti-Semitism Deborah Lipstadt said she was „deeply alarmed” by the right-wing nationalist prime minister’s „use of rhetoric that clearly evokes Nazi racial ideology.”

    Decades after the end of the Holocaust, it is „inexcusable for a leader to make light of Nazi mass murder,” Lipstadt said.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-318924)
    Loading...
  28. annokkk szerint:
    2022.07.29 08:16

    https://444.hu/2022/07/29/osszel-minden-eddiginel-dragabb-lesz-az-orosz-gaz
    Szóval készüljünk a 10-szeres gázárra,
    …de ha kibontják az igazság minden részletét, akkor ?
    Szíjjártó milyen 15 éves szerződést kötött tavaly ?
    A büdösbogarak számához igazítják a gázárat ?

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-318926)
    Loading...
  29. szazharminchet szerint:
    2022.07.29 10:15

    @ijontichy:
    OK, eszköz, de én ide beszélgetni járok, nem gereblyézni. Meg nincs is kertem. A kertészek csak használjanak nyugodtan gereblyét érzelmek nélkül, de egy kötetlen, baráti beszélgetésben azért csak elmondhatom, ha szerintem egy adott gereblye menthetetlenül szaros.

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-318927)
    Loading...
  30. aronsatie szerint:
    2022.07.29 10:57

    @Hölderlin ist ihnen unbekannt?: Érdekes, nem gondoltam volna, hogy ez tényleg legenda. Ámbár a közvetlen környezetemben is van rá precedens, hogy annyira erősnek bizonyult egy könyvben sokáig észrevétlenül maradt, utóbb legendává vált hazugság, hogy a még élő érintettnek sem akarták elhinni a cáfolatot.

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-318928)
    Loading...
  31. jotunder szerint:
    2022.07.29 12:02

    https://mandiner.hu/cikk/20220729_hegedus_zsuzsa_level_orban_viktor

    a halálos fenyegetések hatottak….

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-318929)
    Loading...
  32. Podvinecz marsall szerint:
    2022.07.29 12:08

    @jotunder: miert kell ehhez fenyegetest gondolni? Lehet, hogy o magatol ilyen hulye.

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-318930)
    Loading...
  33. Hölderlin ist ihnen unbekannt? szerint:
    2022.07.29 12:14

    @aronsatie: Igen, ilyesmit én is tapasztaltam már.
    Ráadásul a történetet felületességből és/vagy hatásvadászat céljából évtizedeken át terjesztő és tódító sajtómunkások (+Szabó István, aki tudtommal soha nem egyértelműsítette, hogy pusztán mendemondáról van szó) nemcsak Petschauerről rögzítettek hamis legendát a kollektív emlékezetben, hanem a legújabb felvonásban Kárpátit – akinek a szemtanúi beszámolójaként terjesztett “szövege” csak jóval a halála után bukkant fel és nincs rá forrás – is eredményesen dózsalászlósították. Meg is kapta a magáét a Völkischer Beobachter lángeszű tollnokától, imígyen: “A történet a „szemtanú”, 1996-ban elhunyt birkózó olimpiai aranyérmes, Kárpáti Károly visszaemlékezései alapján vált ismertté – hogy mi vitte rá e roppant kártékony memóriazavarra, ne firtassuk, nyugodjék békében (…)”, majd a forráskritika hiányáról borong – ami Kárpáti “visszaemlékezésére” vonatkozóan meg sem fordul a fejében. https://adt.arcanum.com/en/view/MagyarNemzet_2019_11/?pg=417&layout=s
    Bónusz: “Dr. Holló János vezérőrnagy-főigazgató és a Hadisírgondozó Iroda munkatársai (…) teljes körű kutatást végeztek. (…) megállapították, hogy mivel a doni frontsza­kasz és Ukrajna legalább ezer kilométerre van egymástól, a honvédség által közöl­tek, miszerint Petschauer Attila nyughelye Davidovkában lenne, valószínűtlen.” (A Magyar Olimpiai Akadémia Évkönyve, 2004) https://adt.arcanum.com/hu/view/MagyarOlimpiaiAkademiaEvkonyve_2004/?pg=233&layout=s
    Amúgy a “doni frontszakasz” (konkrétan Novo Gran, ma Novaja Gran, ahol Petschauer fogságba esett) és Davidovka 46 km-re van egymástól a Don két oldalán.

    Hiv.: [@Hölderlin ist ihnen unbekannt?:](#comment-318931)
    Loading...
  34. Ervsebesz szerint:
    2022.07.29 12:26

    @jotunder:

    Ja, a halálos fenyegetések.

    Nyilván az meg a mi hibánk, akik semmit se kockáztatunk az életünkben, hogy véres lett a finom ágynemű a lófejtől

    **”A legnagyobb örömömre az szolgál, hogy ezért a mai kiállásodért megint azt mondhatom, mert így is érzem: büszke vagyok Rád.

    Úgyhogy, ahogy 2010 előtt is és természetesen utána is, függetlenül attól, hogy hivatalosan a főtanácsadód vagyok vagy nem, a segítségemre a továbbiakban is, az elmúlt 20 évhez hasonlóan, számíthatsz.”**

    Bocs, hánynom kell.

    Hiv.: [@Ervsebesz:](#comment-318932)
    Loading...
  35. Hölderlin ist ihnen unbekannt? szerint:
    2022.07.29 12:39

    @Ervsebesz: Nekem röhögnöm.

    Hiv.: [@Hölderlin ist ihnen unbekannt?:](#comment-318933)
    Loading...
  36. jotunder szerint:
    2022.07.29 12:54

    @Ervsebesz: szerinted, mi történt? gondold meg, HZS most azt mondja, hogy azzal, hogy a kevert fajúságot kulturális kontextusba helyezi (ahol ugye nincs semmi értelme, ami elhangzott az nem kulturális kontextusban volt eleve) azzal a beszéd hirtelen már nem is náci, nem is Göbbelsz, hanem olyan, amire büszke lehet az ember. HZS vagy annyira szétesett már, hogy fogalma sincs, hogy mi folyik körülötte, vagy megérezte, milyen az, amikor valódi és veszélyes nácik fenyegetik az embert.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-318934)
    Loading...
  37. Podvinecz marsall szerint:
    2022.07.29 12:56

    @Ervsebesz: @Hölderlin ist ihnen unbekannt?: Orban Viktor viszontvalasza HZs-nak

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-318935)
    Loading...
  38. szazharminchet szerint:
    2022.07.29 13:00

    @jotunder:
    Havi kétmillió halálos fenyegetés?

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-318936)
    Loading...
  39. Hölderlin ist ihnen unbekannt? szerint:
    2022.07.29 13:00

    @Podvinecz marsall: : D

    Hiv.: [@Hölderlin ist ihnen unbekannt?:](#comment-318937)
    Loading...
  40. Virág et. szerint:
    2022.07.29 13:05

    @jotunder:
    Nem tudom mi, de ez így nagyon gáz. Nekem nem lenne bőr a képemen ilyen hátraarchoz.

    Hiv.: [@Virág et.:](#comment-318938)
    Loading...
  41. annokkk szerint:
    2022.07.29 13:07

    Hiv.: @jotunder:
    Először rájött, hogy náci, aztán meg arra, hogy tényleg náci.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-318939)
    Loading...
  42. Ervsebesz szerint:
    2022.07.29 13:34

    @jotunder: Honnan tudnám, mi történt? A maffia belügye

    Hiv.: [@Ervsebesz:](#comment-318940)
    Loading...
  43. excombo szerint:
    2022.07.29 14:47

    Tegnap még ilyet lehetett tőle olvasni:
    „a kétharmad tragédia volt, mert azonnal elkezdték bebetonozni a hatalmukat”
    Itt alapvetően három lehetőség van:
    (1) HZs meghülyült.
    (2) Előre meg volt tervezve az egész.
    (3) Megfenyegették, és ezt az utolsó levelet már Rogán írta.
    Azért most egy kicsit csalódtam az ellenzéki közvéleményben is, ijontichy-vel értek egyet.

    Hiv.: [@excombo:](#comment-318951)
    Loading...
  44. annokkk szerint:
    2022.07.29 15:04

    A tippem, hogy (3).
    De fideszes bábszínház az egész sajtó, úgyhogy mérget nem vennék rá.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-318955)
    Loading...
  45. ijontichy szerint:
    2022.07.29 15:55

    @szazharminchet: : Teljesen rendben van. A kedélyes kvaterkázás vágya és a a gereblye állapotának szóvátétele :-).

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-318964)
    Loading...
  46. naebneerG szerint:
    2022.07.29 22:26

    Ijontichy: ez most komoly? Egy olyan ember oktat ki, aki a per pillanatot hibásan „perpillanatként”, tehát nem külön írta a kettővel korábbi kommentjében?…
    Erre vadásszunk innentől kezdve? Ki hol mit gépel el vagy hagy észrevétlenül?
    Szép volt, magyar ember. Csak így tovább. Szálka-gerenda, talán rémlik a hittanról, kis magyar. Közben meg OV tovább pusztít. Semmi gond, majd „perpillanat” ijontichy elrendezi.
    Kiszállok.

    Hiv.: [@naebneerG:](#comment-318981)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • ipartelep on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Hiv.: @muaddib00: Drogkutató intézet? Ilyen is van…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @Thalész: Ez igaz.
  • Virág et. on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@DarthVader: Belföldi hírek terén az index megbízh…
  • DarthVader on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@Virág et.: Van azonban egy probléma: sokkal gyors…
  • Thalész on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Minden nép ilyen.
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországNoha valós alapokra épül a poszt, továbbá mondhatn…
  • tahonoli on Krasznahorkai Nobel-díjasPdf-ben 15 oldalas magyer nyelvű beszéd (+YT-videó…
  • Virág et. on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Nincs már index. Felejtsük már el ezt az egészet v…
  • muaddib00 on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Hát ez, ez qrva jó: https://telex.hu/zacc/2025/12/…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Hát, te biztos meglepődsz, de bizonyos…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekBékésen szerelgetek kint, besötétedik, nem látok r…
  • annokkk on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@nyulambator: A Dunán meg a száz éves film után be…
  • Thalész on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Meglepő lenne, ha nem az utóbbi lenne.
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.mindeközben a tramp seggébe visszasündörgött maszk…
  • nyulambator on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Megint az autórádió. Most maradtam a Bartókon, err…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Jogos. De az orbán hogy mondta ? Szóba…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@annokkk: : Off Ez most nem nyelvtannáciskodás aka…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @nyulambator: Nekem a Lókupec országlásáról…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekA kecskeméti fidesz igazi boomer sorbaállást tarto…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Az utolsó háború előtti választásra rá…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep:Gondolni nem szoktunk, de ott van a lev…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Arra is van megoldás
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAd absurdum: erre nem szoktunk gondolni, mert tény…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Mert 30 éve ismerik Orbánt, aki 5 korm…
  • vattablz on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)"Halál a Paradicsomban." (Mindenkitől sűrű elnézés…
  • annokkk on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@steinerzsiga: Hát igen. Fura, hogy úgy ír francia…
  • steinerzsiga on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)De amúgy ebben mi is a meglepő? Az Index teljesen…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekEgy "ficcsel" megint lejjebb. Hogy állnak a makros…
  • muaddib00 on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Vagy manipulálnak, vagy hülyék. Inkább az előbbi.…
  • KennyOMG on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Legalabb egy napos raadasul? . https://xcancel.com…
  • jotunder on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@ipartelep: az index.hu manipulál.
  • ipartelep on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Országgyűlési választásra sokféle fajta ember csőd…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@annokkk: Nem is kell tudnia. Megsúgják/megsúgták…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekvitya odanyilatkozott, hogy a jövő évi lesz az uto…
  • annokkk on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ijontichy: Tökéletes ötlet. Trump szerintem azt s…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Én is rácsodálkoztam, hogy Csiszár ? A…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ijontichy: Igazán alapíthatna a FIFA kémia, fizik…
  • nyulambator on Személyes színház, személyes poszt (nagyonszemélyesposzt)Nem, tegnapelött voltam a Kamrában, elötte nap a R…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@annokkk: : Na ja. Amúgy mintha lenne egy kis páni…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Az év szava a rage bait. Mindenki ezze…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekFélszemmel olvastam, hogy szentkirályi alexandra ü…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Hír: "Donald Trump megkapta a FIFA békedíját" http…
  • jotunder on Személyes színház, személyes poszt (nagyonszemélyesposzt)de nem voltál ott tegnap? mert én igen. a második…
  • nyulambator on Személyes színház, személyes poszt (nagyonszemélyesposzt)március 27-én végleg bezár a FÉM. Aknek még van al…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Ha már így bekezdtél, a lehetőségek tá…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Hát én meg még annyira se vagyok…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : Én nem vagyok jogész (és bár vityáró…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Én se akarok ötleteket adni, pedig sok…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @annokkk: Mivel Mogyoróországon a köztérelnö…
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországHiv.: @tahonoli: "Egy szingapúri startup beüzemelt…

Posztrulett

Lánczi András az egyszerű, vidéki emberek dugási szokásairól (majdnemhalálkomolyposzt)

A kiváló szexológus, Prof. Dr. Lánczi András a Kommentárban írt esszét a dugásról. Az értekezés címe: A szexuális vágy. Roger „Pajkos” Scrutonnak volt egy „Sexual desire” című könyve, egészen finom utalás. Tele van vicces dolgokkal, pl. teljesen váratlanul elkezd Rawls A Theory of Justice című művéről elítélőleg értekezni (sikerült azt írnia, hogy 1917-ben jelent meg, …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • kiazmármegint
  • ijenanyelvtan
  • decaffeinatedscrumptiously51e405b478
  • jack_of_all_trades
  • darnoknew
  • sgtpotrien
  • Hanyistók
  • tortt49
  • Tiborné Tóth
  • muaddib00
  • ijontichy
  • janszemwordpress
  • Geo
  • micike mici
  • susyk
  • Hector Kapitány
  • esztre
  • Virág et.
  • steinerzsiga
  • azuccahirmondoja
  • tahonoli
  • gearforbooks
  • j.alfred prufrock II
  • szabol25
  • csunyatáp
  • jaurin
  • lgombb
  • rovidec398e17c6
  • jotunder
  • annokkk
  • Judit Merényi
  • Gaboxhrr
  • Tyto
  • Mikonu
  • karsairita
  • mecsekijeti
  • kisa
  • SMFB
  • Morp65
  • marysolotravez
  • opiniopraesumpta
  • Radnóti Zoltán
  • DarthVader
  • Czifra Zoltán
  • macskahala
  • princeghostly1c74fbc695
  • anna007dor
  • kalzol
  • jelbeszed
  • LibaLeontin
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d