Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt) 2026.06.04
  • Közeleg a vihar (egy színházi botrányról) 2026.06.04
  • Miniszter a színházban (rövidkultúrposzt) 2026.05.25
  • Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést 2026.05.21
  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból) 2026.05.16
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről 2026.05.15

A legolvasottabb posztok

  • Viccországban bejelentenek
  • Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)
  • Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.
  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)
  • Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést

Reszkess Boris, megnyerjük Londont!

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: maroz

Nem tudok nem mosolyogni azon, ahogyan osztják a nemfideszi-nemorbáni oldalon a szereplők a semmit, még akkor sem, ha tudom, hogy ez most valahol az én bőrömre is megy. A fene tudja, ha már elkerülhetetlenül bele kell tolatnunk a szakadékba legalább tegyük dalolva, vidáman.

Ez forrásaink szerint részben összhangban van annak – a főleg Kiss Péter volt kancelláriaminiszter és Lendvai Ildikó korábbi pártelnök fémjelezte – csoportnak az álláspontjával, amely úgy gondolja, az MSZP-nek nemcsak az LMP-vel, de a parlamenten kívüli politikai csoportosulásokkal, Millával, 4K-val, Szolidaritással együtt kellene működnie.

És ez csak egy a lassan végeérhetetlen változatosságban sorjázó spekulációk közül, lassan már külön tanszék alakul a fajsúlyosabb taktaharkányi főiskolákon arra, hogy ezeket a remekebbnél remekebb összeborulásos forgatókönyveket elemezzék. Beleteszünk egy kis Bajnait, kieresztünk belőle némi Gyurcsányt, megszórjuk a Milla lájkjaival, az LMP világoszöldre festi, a választópolgár pedig majd, hamm!, mind megeszi. Hát, vagy nem. De ez abszolút másodlagos, a lényeg, hogy a Terv jó legyen. Ha nem fog működni, akkor a hülye szavazó, az lesz a hibás, de hát azzal mindig csak a baj van, ne is foglalkozzunk vele, nem érdemli meg.

No, tehát: spekulálok én is. Mindig is érdekelt volna, hogy kik, milyen emberek olvasnak minket, de ennek úgy komolyabban utánamenni iszonyú nagy munka, annyira viszont nem komoly ez az egész, de mostanra lett egy csomó szám a Facebook oldalunknak köszönhetően, ami ha másra nem is, egy kis játszadozásra mindenképpen alkalmas. Lássuk hát!

Azzal kezdem, hogy jó vastag bötűkkel leírom, miszerint ez csak egy kis játszadozás. Sajnos nekem fogalmam sincs, hogy pontosan mit is tükröznek ezek a fészbúkos számok, pedig időnként megpróbálok a dolgaiknak utánamenni, de valami akkora élvezet egy-egy érdemibb információt a Facebook működéséről kikeresni, mint egy vödör takonyban szappanos kézzel csupaszcsigákat összefogdosni, így általában három bazdmegelés után abba is hagyom a keresgélést, legyintek, majd, egyszer. A következő alkalommal pedig azt látom, hogy minden megváltozott, amit addig érteni véltem már ment a levesbe, szóval ismétlem: játszadozás.

Próbáltam valami képet kapni arról, hogy a fészbúk-oldalunkat honnan kattintgatják.

Érzésem szerint a fészbúk ezt az információt a felhasználó által megadott „Lives in” rubrikából veszi, és van egy olyan számoszlop a statisztikában, ahol napi bontásban, településekre szétcsapva lehozza, hogy aznap az adott településről hány egyéni felhasználó kattintott meg minket. Persze lehet, hogy a kedves látogató valójában nem is ott él, csak bekamuzta, mit tudom én, lehet, hogy annyira erős a kemenessömjéni identitása, hogy ő aztán semmi pénzért le nem cseréli budapestire, holott már évek óta a fővárosban él. No, tehát ez van, ebből az adatból főzünk.

Fogtam hát a január elseje óta megképződött számokat, és mint egy ösztönlény, hirtelen felindulásból összeadtam őket.  Annyit, amennyi volt, mert nem tudni miért, de az adatokban április-májusban van egy másfél hónapos lyuk. Ők is játszadoznak, ez van. Összeadtam, és hogy egy picit izgalmasabb legyen hozzámértem az adott település lakosainak a számához. Lett egy szép listám, ami azt mutatja meg, hogy ezer lakosra vetítve mennyi kattintást regisztrált a fészbúk Végtelen Valószínűtlenség Hajtóműve. Utána kategóriákra bontottam, mert almát az almával, körtét a körtével.

Budapest

Budapest – 448,0  

Város, több, mint 50 000 lakossal 

Pécs, Pecs, Hungary 243,1
Szeged, Hungary 195,1
Eger, Heves, Hungary 182,9
Székesfehérvár, Fejer, Hungary 174,5
Kaposvár, Somogy, Hungary 158,9
Tatabánya, Komarom-Esztergom, Hungary 148,6
Kecskemét, Bacs-Kiskun, Hungary 145,2
Gyor, Hungary 144,7
Szombathely, Vas, Hungary 144,6
Veszprém, Veszprem, Hungary 144,5
Nyíregyháza, Szabolcs-Szatmar-Bereg, Hungary 137,1
Debrecen, Hungary 128,0
Zalaegerszeg, Zala, Hungary 109,9
Érd, Pest, Hungary 103,5
Miskolc, Hungary 99,4
Sopron, Gyor-Moson-Sopron, Hungary 96,4
Békéscsaba, Bekes, Hungary 86,4
Szolnok, Jasz-Nagykun-Szolnok, Hungary 81,7

Város, 10 000 – 50 000 lakossal

Szentendre, Pest, Hungary 265,2
Budaörs, Pest, Hungary 229,1
Kiskunhalas, Bacs-Kiskun, Hungary 225,8
Vác, Pest, Hungary 225,7
Dunakeszi, Pest, Hungary 198,7
Dunaújváros, Fejer, Hungary 196,6
Százhalombatta, Pest, Hungary 183,5
Szigetszentmiklós, Pest, Hungary 169,0
Jászberény, Jasz-Nagykun-Szolnok, Hungary 157,2
Nagykoros, Pest, Hungary 152,9
Komárom, Komarom-Esztergom, Hungary 149,4
Salgótarján, Nograd, Hungary 145,8
Esztergom, Komarom-Esztergom, Hungary 138,8
Hodmezovasarhely, Csongrad, Hungary 130,7
Nagykanizsa, Zala, Hungary 125,4
Tiszaújváros, Borsod-Abauj-Zemplen, Hungary 125,1
Gyula, Bekes, Hungary 122,3
Baja, Bacs-Kiskun, Hungary 112,3
Godollo, Pest, Hungary 106,7
Kiskunfélegyháza, Bacs-Kiskun, Hungary 106,4
Orosháza, Bekes, Hungary 104,1
Cegléd, Pest, Hungary 102,2
Pápa, Veszprem, Hungary 100,2
Keszthely, Veszprem, Hungary 89,6
Ajka, Veszprem, Hungary 80,2
Veresegyház, Pest, Hungary 73,4
Szekszárd, Tolna, Hungary 72,7
Komló, Baranya, Hungary 68,5
Kalocsa, Bacs-Kiskun, Hungary 60,9
Szigetvár, Baranya, Hungary 57,4
Gyöngyös, Heves, Hungary 51,6
Törökbálint, Pest, Hungary 50,5
Pomáz, Pest, Hungary 43,5
Tapolca, Veszprem, Hungary 40,3
Kazincbarcika, Borsod-Abauj-Zemplen, Hungary 40,2
Fót, Pest, Hungary 38,6
Balatonfüred, Veszprem, Hungary 37,8
Mohács, Baranya, Hungary 35,6
Budakeszi, Pest, Hungary 35,4
Göd, Pest, Hungary 28,1
Szentes, Csongrad, Hungary 27,5
Nagyatád, Somogy, Hungary 23,1
Vecsés, Pest, Hungary 20,5
Kiskoros, Bacs-Kiskun, Hungary 19,0
Gyomaendrod, Bekes, Hungary 15,8
Dombóvár, Tolna, Hungary 14,5
Makó, Csongrad, Hungary 14,2
Sátoraljaújhely, Borsod-Abauj-Zemplen, Hungary 13,4
Dunaharaszti, Pest, Hungary 12,4
Monor, Pest, Hungary 12,2

No, itt már vettem egy mély lélegzetet, és az ország maradék részét belelöktem egy „futottak még” kategóriába, ugyanis megdöbbenve láttam, hogy van olyan tizenezres kisvárosunk, ahonnan összesen 1, azaz egy darab kattintás érkezett egész évben! Kőszeg, azonnal hozd ki az ellenőrződet! Tehát fogtam a lista alját, és egy ingerült mozdulattal levágtam róla azon településeket, ahonnan 200-nál kevesebb kattintás érkezett.

Település, 1000 – 10 000 közötti lakossal, ahonnan több, mint 200 látogatást regisztráltunk

Dömsöd, Pest, Hungary 301,6
Kajászó, Fejer, Hungary 272,9
Lábatlan, Komarom-Esztergom, Hungary 195,7
Szodliget, Pest, Hungary 140,0
Tótkomlós, Bekes, Hungary 137,9
Etyek, Fejer, Hungary 123,9
Tarján, Komarom-Esztergom, Hungary 109,3
Zalaszentgrót, Zala, Hungary 105,2
Alattyán, Jasz-Nagykun-Szolnok, Hungary 104,1
Sümeg, Veszprem, Hungary 103,4
Akasztó, Bacs-Kiskun, Hungary 81,8
Kerekegyháza, Bacs-Kiskun, Hungary 66,8
Baracs, Fejer, Hungary 59,7
Tura, Pest, Hungary 36,3
Füzesabony, Heves, Hungary 32,6
Nagykovácsi, Pest, Hungary 32,5

A legvégén jöjjön a kakukktojás. Hegyfaluban laknak a Wikipédia szerint 770-en, akik között vagy rengeteg a Vincent-függő, vagy valami egyéb magyarázata lehet a dolognak, de tény, hogy innen darabra pontosan 487 látogatást regisztrált a Facebook. Ha valaki érti, magyarázza el nekem is.

Kakukktojás

Hegyfalu, Vas, Hungary 630,0

És itt most már tényleg vége. Minden település fel lett sorolva, ahonnan idén több, mint 200 darab látogatást regisztrált Zuckerberg csodája. Vannak nagyobbacska települések, de úgy látszik ők nem annyira szeretnek minket. Hát bántottuk mi valaha is Paksot, tessék mondani? Szentgotthárd? Sprekken zí ungaris? Lenti, hahó, hallanak? Jó, Dabast értjük, ott tényleg bántottuk a tesitanárt, Bicske is felmentve, de Sárvár??? Hát mi küldtük oda őket? Tessék arra haragudni, aki odaszervezte!  

Lenne még a külföld. London, Bécs, Berlin, Brüsszel. Romániából is kattintgatnak, de csak nagyon módjával. Gondolom belátja a kedves olvasó, hogy itt sok értelme nincs lakosságszámmal spekulálni, így – hogy azért a poszt címének is lepleződjön le végre az értelme – csak annyit mondanék el, hogy a kattintások száma alapján London az abszolút sorrendben a tizedik legtöbbet klikkelő város. 

Hát, ennyi. Mit lehet mindezek alapján sejteni? Ismétlem az ismétlés ismétlését: ez még mindig csak játék. Nos, valami olyasmit, hogy amiről mi itt évek óta beszélgetünk, az igen valószínű, hogy csak egy nagyon szűk réteghez jut el, és talán azért, mert leginkább csak őket érdekli. Városi, leginkább nagyvárosi embertársaink, akik erősen fogékonyak a polgári demokrata, szociálliberális, humanista lózungokra. Ha van olyan párt a kínálatban, amelyik ilyeneket puffogtat, akkor nagy valószínűséggel felsorakoznak mögéje egy választáson. És én is pont ezt teszem, mert így van ez rendjén, nincs is ezzel semmi baj, hiszen mi mindennek az alternatívája? Egy olyan kínálat, amelyik nacionalista, totalitárius, homofób lózungokat puffogtat. Szóval így lenne ez rendjén, normális, épeszű időkben. Puffogtatjuk a rétegigényt kielégítő lózungjainkat, szavazunk ilyen pártokra, betoljuk őket 5-6 százalékkal a parlamentbe és örülünk a fejünknek, roppant fontosnak érezve magunkat.

Csak hát most van egy feneség, jelesül az, hogy mintha nem lennének normális, épeszű idők. Igen nagy a valószínűsége annak, hogy 2014-ben már nem fogunk tudni betolni egy ilyen 5-6 százalékos pártot, és oda lesz a jó kis játékunk. A problémát én abban látom, hogy a mi kedvenceink egészen egyszerűen olyanok, mint mi és az olvasóink, hogy még csak nem is értik, hogy a körúton kívüli embereket mi foglalkoztatja. Tényleg szépek, és tényleg szerethetőek a mi lózungjaink, de nekem igen erős a gyanúm, hogy ezek egy Izsák-Kiskőrös helyközi járaton nem működnének. Tessék kipróbálni. Sőt, adok kedvezményt is: elég annyi, ha a kedves olvasó időnként, kalandból felül egy-egy ilyen járatra és ott elmélyed azon, hogy ha neki kellene elérnie, hogy azok az emberek ne szavazzanak a rosszabik alternatívára, akkor miket mondana nekik! Tippem szerint igen hamar belátná, hogy a mi kedvenc kis lózungjaink ott és akkor lószart se érnének, és akkor talán fel tudná végre tenni magának a jó kérdést, hogy ha így nem megy, akkor hogyan menne?

Talán akkor túl tudna lépni ezen az önbecsapáson, hogy mi ezzel a néhány százaléknyi támogatottságot élvező problémafelvetéseinkkel komoly, országalakító tényezők lennénk, és nincs is más dolgunk, mint kikeverni a billentyűzeteinkből a csodaelixírt, Bajnait összeturmixolni az MSZP-vel, felütni egy kis LMP-vel, adni hozzá 4k!-t és Szolidaritást, majd atomerejűvé tenni azzal, hogy mázként megkapja a Milla és a Vincent lájkjait.

Reszkess, London,  jövünk!

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16520819-6a2fbbdba51a4' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16520819&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16520819-6a2fbbdba51a4&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16520819-6a2fbbdba51a4' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Kemény évek

Next Post:

A mi kis Noonan-doktrínánk

24 Commments

  1. Lasombra szerint:
    2012.09.26 15:18

    1. á, kár volt ezt ilyen véresen komolyan venni, szerintem ez max csak játék lehet. :))

    2. nyilván van olyan is, hogy itt a blogon aktív valaki, de a fészbukon nincs regisztrálva… akarom mondani, feliratkozva. én pl szoktam itt szöszmötölni, de FB felől nem is emlékszem, hogy mikor úsztam rá a vincére. (pedig vagyon „facsén” is). szóval ne szomorodjatok el, lehet, hogy a Sárvár-Dabas-Szentgotthárd-tengely is csak a Fészt kerüli, nem pedig titeket.

    3. inkább csak a poszt elejére: én kimondottan örülök, hogy így 2012 vége felé, úgy tűnik, hogy káosz van az ellenzéki oldalon, hogy nem hallunk jelöltet, nem hallunk összefogásról, nem tudjuk, kiből mi lesz.
    nehogy már bármi konkrétumot megtudjon a fidesz, ezáltal fogást találjanak már most a leendő kihívón. tartsuk csak a sötétben őket. csináljunk úgy, mintha tényleg ilyen balfasz lenne a másik oldal(ak)on mindenki, kényelmesedjen el, becsüljenek alá mindenkit.
    az mondjuk egy csúnya hibalehetőség, ha tényleg ilyen balfaszok, és nem csak csinálják. 🙂

    Hiv.: [@Lasombra:](#comment-221141)
    Loading...
  2. dr Brcskzf Gröőő szerint:
    2012.09.26 15:19

    Ha valaki gyűjtené a lózungokat, az enyéim közül ez kívánkozik ide:
    Követeljük a tisztán országoslistás választásokat!

    Hiv.: [@dr Brcskzf Gröőő:](#comment-221142)
    Loading...
  3. subtotal szerint:
    2012.09.26 16:00

    Izsák-Kiskőrös nekem nagyon kiesik…
    Viszont nem hiszem el, hogy a 2 társadalmi csoportnak szóló kommunikációt ne lehetne összhangba hozni, csak azért, mert a szocik bénák (ebben is), a Fidesz meg meg se próbálja.
    Bokrosnak se ment, de ő nem is politikus, az LMP-seknek ilyen mentségük nincs, a Jobbik túl hülye hozzá.

    Ettől még nem lehetetlen…

    Hiv.: [@subtotal:](#comment-221143)
    Loading...
  4. stefan75 szerint:
    2012.09.26 16:02

    „Reszkess, London, jövünk!”

    Kivándoroltok? 🙂

    Hiv.: [@stefan75:](#comment-221144)
    Loading...
  5. stefan75 szerint:
    2012.09.26 16:04

    AkH. 243. c)

    Hiv.: [@stefan75:](#comment-221145)
    Loading...
  6. ámbátor szerint:
    2012.09.26 16:20

    Nincs FB-m. Minden Vincent postot olvastam, olvasok. Szóval ez plusz egy.

    Amúgy meg Budapesten 45% az elérés. Ez önmagában kb 8-900 000 ember, a választásokon országos szinten megjelenteknek több mint tíz százaléka.
    A nyers adatokból kiderülne az is, hogy a teljes Vincent közönség hogy viszonyul a választásokon résztvettek arányához.

    Nem olyan rossz ez. Hajrá Vincent.

    Hiv.: [@ámbátor:](#comment-221146)
    Loading...
  7. sutyerák szerint:
    2012.09.26 16:35

    Vagy a fészbúkot nem szeretik,mint én.

    Hiv.: [@sutyerák:](#comment-221147)
    Loading...
  8. szempontpuska szerint:
    2012.09.26 16:35

    Abszolút nem egyenletes a FB követők száma az olvasottsággal. Az FB csak egy szűk szeglet – bár értem én, hogy a Vincent követése csak apropó a témához – de szeptember 6-án speciel pontosan tudom, hogy 4700 FB követőnk volt, mostanra pedig 4.972.
    Ez majdnem +200 három hét alatt

    Hiv.: [@szempontpuska:](#comment-221148)
    Loading...
  9. szempontpuska szerint:
    2012.09.26 16:37

    @szempontpuska: jav: +300

    Hiv.: [@szempontpuska:](#comment-221149)
    Loading...
  10. maroz szerint:
    2012.09.26 17:14

    @ámbátor: Azért ez így, ebben a formában nem teljesen bontja ki az igazság minden aprócska részletét. 🙂

    Ez egy teljesen önkényesen megképzett mutató, egy nettó marhaság. Mivel kb. 180 napról vannak adatok (április 4-től május 21-ig egészen egyszerűen nincs semmi, üres cellák, és fogalmam sincs, hogy miért), ezért bármi elképzelhető: lehet, hogy van Budapesten kb. 4300 addikt olvasónk, akik minden áldott nap megkattintottak egyszer, mert ez is kiadja. 🙂

    Az igazság valószínűleg inkább az lehet, hogy van olyan tízezer körüli budapesti, aki tud rólunk. És akkor ebben már benne van a kincstári optimizmus is.

    Amiért mégis érdekesnek gondolom a számot az az, hogy ennyi budapesti és nagyvárosi összkattintáshoz képest mennyire elenyésző a vidéki katt. Amire lehet kismillió magyarázat, a vidék gyengébb netellátottsága, bármi, de a mondandóm szempontjából a lényeg mégiscsak az, hogy nem jutunk el oda.

    Hiv.: [@maroz:](#comment-221150)
    Loading...
  11. maroz szerint:
    2012.09.26 17:33

    @szempontpuska: Ez biztos érdekes, és egy picit sajnálom is, hogy a poszt nem a követőkről szól, hanem az olvasottságról, és ha elfogadjuk azt a hipotézist, hogy valaki azért kattintja meg a fészbúk-oldalunkat, mert olvasni szeretné, akkor sajnos nehéz másra gondolni, mint arra, hogy a megkattintás és az olvasottság mégiscsak mutat egymással némi korrelációt. 😉

    A lájkolók számát amúgy én kapásból osztanám legalább hárommal, és így már egy icipicivel közelebb jutnánk ahhoz a számhoz, akik tényleg követnek minket. Én elég sok olyan fészbúk-használót láttam, aki belájkol valószínűleg hirtelen felindulásból harminc-negyven, vagy még több oldalt, és azért nem olyan hihetetlen az, hogy ennyit még ha akarna se tudna követni.

    Szóval a lényeg a lényeg, hogy ha a mi valós társadalmi beágyazottságunkra alapoznánk, akkor talán egy darab aranyhörcsögöt be tudnánk juttatni a parlamentbe, de még ebben sem vagyok biztos. 😉

    Hiv.: [@maroz:](#comment-221151)
    Loading...
  12. ámbátor szerint:
    2012.09.26 17:35

    @maroz: Jahogy ez nem a különböző errejárók száma, hanem az ismételtek is benne vannak.
    Akkor persze más a leányzó, bár az akkor magyarázza Hegyfalu esetét is. Három addikt kattintó simán összehozza.

    Valahogy én azt hittem, hogy ha már az FB mindenkit névről (adóazonosítóról, íriszről, ujjlenyomatról, ánuszrózsaképről) ismer, akkor elárulja az egyedi látogatószámot is.

    Hiv.: [@ámbátor:](#comment-221152)
    Loading...
  13. Ellenpontok szerint:
    2012.09.26 18:00

    „kedves olvasó időnként, kalandból felül egy-egy ilyen járatra és ott elmélyed azon, hogy ha neki kellene elérnie, hogy azok az emberek ne szavazzanak a rosszabik alternatívára, akkor miket mondana nekik! Tippem szerint igen hamar belátná, hogy a mi kedvenc kis lózungjaink ott és akkor lószart se érnének, és akkor talán fel tudná végre tenni magának a jó kérdést, hogy ha így nem megy, akkor hogyan menne?”

    No igen. Tyuk-tojas: a politika sosem beszelt felnött emberkent a „neppel”, az meg nem kepes összefüggeseket atlatni.

    Egyebkent legyen szabad felhaborodnom kicsit, a mi kicsi ertelmetlen lozungjaink az eddig kitatlalt legjobb technikak arra hogy hogyan lehet emberi elethez melto körülmenyeket teremteni egy orszagban es különbözö erdekeket viszonylag igazsagosan összeegyeztetni. Az hogy az orszag jo resze csak a sajat penztarcajaig lat (söt neha addig se: ld mnyp) es nem tudja mire jo a jogallam vagy az AB, az azert nem a liberalis demokracia eszköztarat minösiti.

    Az hogy a szoclib ertelmiseg meg a politikai osztaly kiserletet sem nagyon tett hogy elmagyarazza (legalabb) a penztarca es pl a jogallam közötti összefüggest, az persze oriasi hiba, bün, stb.

    Hiv.: [@Ellenpontok:](#comment-221153)
    Loading...
  14. maroz szerint:
    2012.09.26 18:16

    @Ellenpontok: Így van, az eszköztár teljesen rendben van, erről beszélek én is.

    A demokrácia úgy kábé arról szól, hogy ott az a választópolgár a maga egy darab szavazatával és kell neki dumálni, hogy odaadja. A dilemma az, amit subtotal kolléga is felvetett, hogy meg lehet-e találni azt a bizonyos összhangot a dumában, hogy kb. ugyanazon tartalmú beszéd szóljon a körúton belülieknek is, mint az izsákiaknak. Én nagyon úgy érzem, hogy az, ami hosszú időn keresztül szólt, és ami most is szól, az sajnos akárhogyan is forgatom, de a körúton túl csak lózung. Nincs tartalma, és ráadásul nem is működik. Dupla haszon. 🙂

    Ezzel szemben más lózungok, amelyeknek úgyszintén semmi tartalma nincs remekül működnek. Nehezen lesz így kormányváltás…

    Hiv.: [@maroz:](#comment-221154)
    Loading...
  15. maroz szerint:
    2012.09.26 18:18

    @maroz: De hogy mondjak egy példát is: milyen szép lózung ez a szabad iskolaválasztás is. Hű, de liberális, mennyire szerettük, hány éven keresztül… Oszt ha picit jobban megnézzük, akkor volt-e ennek tartalma mindenhol az országban?

    Na, valami ilyesmikre gondolok.

    Hiv.: [@maroz:](#comment-221155)
    Loading...
  16. Lasombra szerint:
    2012.09.26 18:20

    @maroz: szerintem is a kattszám lehet a releváns mutató. a lájkolásnak túl sok egyéb oka lehet, ráadásul az egy „passzív” dolog (vö. egyszer toltam rá egy lájkot még 1914-ben, de azóta sem néztem arra). viszont a kattnál valóban sanszos az olvasás is.
    egyedül az azonos felhasználótól érkező ismétléseket kellene vhogy szűrni, és helyben is lennétek.

    juteszembe, a lájknak van egy tök ellentétes szándékú funkciója is. lényegében egyfajta RSS-ként is használható. ha belájkolom pl Orbán Viktort (nem tettem ilyet, de tegyükfelhogy), akkor szépen tudom követni a falamon a baromságait, nem kell felkeresnem, házhoz jön, tudom posztolni haveroknak elrettentő célzattal, tudok rajta röhögni, szentségelni, sírni.

    sőt – bár ebben nem vagyok biztos – olyan is létezik, hogy csak akkor látom, mi folyik adott csoportban, ha belájkoltam. azaz ha szemmel akarom tartani, akkor annak ellenére, hogy utálom, belájkolom.
    szóval ilyen „tartsd közel a barátaidat, és tartsd még közelebb az ellenségeidet” dolog.
    de nálatok ez max 2 user: egy Bp XIII. Teve utcából ill egy másik Bp VI. Lendvay utcából. 🙂

    Hiv.: [@Lasombra:](#comment-221156)
    Loading...
  17. ámbátor szerint:
    2012.09.27 09:55

    @Lasombra: Ki ne felejtsük az NMHH-t. Egy user onnan is figyel.

    Hiv.: [@ámbátor:](#comment-221157)
    Loading...
  18. Lasombra szerint:
    2012.09.27 11:16

    @ámbátor: le vagyok maradva médiatv. fronton, de azok végül internetre meg blogokra nem uszultak, nem? vagy?

    Hiv.: [@Lasombra:](#comment-221158)
    Loading...
  19. acs63 szerint:
    2012.09.27 13:07

    Mindennek mindennel van kapcsolata…

    Maroz! Figyeld csak! Pár lépés és akár megvan a Hegyfalu-kapcsolat:

    orulunkvincent.blog.hu/2012/09/27/jobboldali_koltok_borzalmasan_gyonge_versei_xcii -> Magyar Energetikai Hangterápia -> http://www.meh.eoldal.hu/cikkek/joslatok/magyarorszagon-mulik-a-fold-jovoje_.html -> lexikon.katolikus.hu/N/Nat%C3%A1lia%20n%C5%91v%C3%A9r.html -> Hegyfalu

    Ez is van olyan jó magyarázat, mint bármi más. 😛

    Hiv.: [@acs63:](#comment-221159)
    Loading...
  20. alte trottel szerint:
    2012.09.27 14:07

    @sutyerák:
    Vagy úúúútálják a faszbúúúkot mnt én…

    Hiv.: [@alte trottel:](#comment-221160)
    Loading...
  21. alte trottel szerint:
    2012.09.27 14:12

    @maroz:
    Incitatust is, vazze!
    Ha ’14-ig meg tudjátok győzni a Zembereket, hogy most valóban, de ténylegigazán meg lesz az elszámoltatás, visszamenőleg, a portás macskájának a lopott jutalomegeréig.

    Hiv.: [@alte trottel:](#comment-221161)
    Loading...
  22. Vortumnus (törölt) szerint:
    2012.09.27 16:05

    én sem vagyok facebookon. mindenesetre vidéki városkámnak egy kicsit jobb helyen kellene lennie…

    Hiv.: [@Vortumnus (törölt):](#comment-221162)
    Loading...
  23. Kuviklacz szerint:
    2012.09.29 18:03

    Árnyalnám kicsit, javíthatatlan optimistaként pozitív irányban (előrebocsátom, bizonyítékom nincs):
    1., Van olyan, hogy véleményvezér (nem a blog, amióta előzetes moderáció van és VIP-kommentek, nem járok oda). Ha azok, akik ide (és a sok-sok hasonló blogra) járnak, újságot olvasnak, stb., olyan elismert státusúak, még ha nem is politizálnak nyíltan, egy-egy megjegyzésükkel tudnak befolyásolni, amikor az emberek napi élménye az, hogy egyre rosszabb lesz.
    2., Valószínűsíti a fentieket, hogy 2002-ben is megbukott a FIDESZ, pedig akkor a konkrét (a kisembert érintő) elégedetlenségre sokkal kevesebb ok volt, sokkal inkább hangulati elemek voltak.

    Hiv.: [@Kuviklacz:](#comment-221163)
    Loading...
  24. Galactic Pilgrim szerint:
    2012.10.29 20:54

    Nem addig van az!
    Egyeztettem Leonard barátommal, és a következő sorrendben maradtunk:
    ‘First we take Manhattan, then we take Berlin’
    Nem bánom, üsse kavics, harmadiknak jöhet London!

    Hiv.: [@Galactic Pilgrim:](#comment-221164)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.a 80 éves óriásbébi (amellett, hogy trécselt egy ó…
  • hakohen on Viccországban bejelentenek. @aerduloensamtonight: & @ikarus: . Hát igen.…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Mondod ezt annak dacára, hogy?:…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@obeszel:: "ős esetében" = "ő esetében" @velotanya…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekA fidesz kangresszus (sic!) híreit nézve, egész re…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@obeszel: Ha a szándék és képesség meglesz, az egy…
  • obeszel on Viccországban bejelentenek@ipartelep: "... nem tudom, ez volt már, vagy újat…
  • obeszel on Viccországban bejelentenek@ipartelep: "nem tudom, ez volt már, vagy újat mon…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@aerduloensamtonight: Nem istentisztelet az a szen…
  • labrys on Viccországban bejelentenek@velotanya: jobbulást!
  • aerduloensamtonight on Viccországban bejelentenekKíváncsi vagyok, hogy a miniszter testvér ott lesz…
  • velotanya on Viccországban bejelentenek@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @Péter 2: Igen, tényleg nem volt benne az er…
  • Péter 2 on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Fideszes alapítványról nem nagyon volt…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@velotanya: Tényleg. Meg. Bár az u.n. független sa…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekMinden nap esnek ki a csontvázak... vagy: ez most…
  • velotanya on Viccországban bejelentenekSzerbusztok gyerekek! Én egy darabig most nem volt…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekEz Szatyor Fing-féle leváltási saga nem is azért z…
  • muaddib00 on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)https://24.hu/elet-stilus/2026/06/11/hujber-ferenc…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@Podvinecz marsall: Ők. Meg "életúnt tévéproducere…
  • bvr on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Telexen van egy újabb cikk, még sokkal brutálisabb…
  • Podvinecz marsall on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést.: @nyulambator: telefonmosók, fodrászok, tanácsad…
  • azuccahirmondoja on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@hakohen: Úgy gondolom, nem estem túlzásba, amikor…
  • ipartelep on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstHiv.: @nyulambator: Nem szándékos a dolog, hanem ó…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstEgészen perverz önsorsrontásnak látom, hogy a prog…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@ipartelep: Nekem inkább a Galaxis utikalauzból ug…
  • ipartelep on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstHiv.: @nyulambator: Vicces dolog ez a Leideni Nyil…
  • nyulambator on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtéstLeiden Declaration on Artificial Intelligence and…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekA 444 címlapján az újságírógyerekek most sokat fog…
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Zelenskyy: We've got messages that they are ready…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ikarus: Engem mondjuk sose zavart, hogy a köpcös…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@hakohen: Én csak annyit mondtam, hogy az "egymill…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@ijontichy: @ipartelep: Nem állítottam, hogy ez -…
  • hakohen on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt). @ikarus: . Tévedsz! A történetet Moldova György…
  • hakohen on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt). @Vidor Ferike: . Asszem, hogy OVi a "jó rendőr"…
  • excombo on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Aki megszégyenít másokat, az végül megszégyenül. E…
  • hakohen on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról). @azuccahirmondoja: . Zseni? Ugyan! Utálom, hogy…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenekAz IH vezetoje most mar konkret szamadatot is raak…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ikarus: (1) Navracsicska csak egy propagand…
  • azuccahirmondoja on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)A művészfélék sincsenek beoltva seggfejség ellen,…
  • ijontichy on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@jotunder: : "mindig nagy színésznőnek tartottam"…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ikarus: : Az hiszem téged félrevisz, hogy az inkr…
  • jotunder on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@Zealander: pár darabban láttam. én mindig nagy sz…
  • gladbach67 on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Korábban elképzelni nem tudtam volna senkiről, hog…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekEzt már én is szóvá tettem itt, most Navracsics jö…
  • Zealander on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Na itt vesztettél el Jótündér. Eszenyi mint jó szí…
  • lmate on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@belecseppen: Ez a " Stop Timothy Gowers! !!! " bl…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@labrys: OFF Ez nem Moldova kopirájtja. Közszájon…
  • marysolotravez on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@vidor ferike Szélről legeljetek Fának ne menjetek…
  • labrys on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@vattablz: én mind a kettőt olvastam, az egymillió…

Posztrulett

Az „Energiajogász” nyílt levele és az aláírók

Ezt a nyílt levelet április tizedikén publikálták. És egyáltalán nem fogom kommentálni. Álljon itt mementóként. NYÍLT LEVÉL a nemzeti oldal iránymutató szellemi és közéleti alakjaihoz Energiajogász vagyok, a legtöbben ekként is ismernek. Húsz éve az energetikával foglalkozom, nemzetközi, majd magyar nagy ügyvédi irodákban, mindig piacon, szakemberként. Ezért hívnak a médiába, nem volt soha semmilyen állami …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • kisa
  • KennyOMG
  • Mikonu
  • belecseppen
  • nyulambator
  • janszemwordpress
  • V.A.Lacky
  • szabol25
  • jotunder
  • ijenanyelvtan
  • torzsmokus
  • Tiborné Tóth
  • macskahala
  • j.alfred prufrock II
  • kiazmármegint
  • karsairita
  • ervsebeszet
  • Radnóti Zoltán
  • vattablz
  • Tyto
  • velotanya
  • micike mici
  • Virág et.
  • darnoknew
  • esztre
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • Tehenész
  • jelbeszed
  • cleantone2
  • tubarozsa
  • ra0213
  • Vidor Ferike
  • Hector Kapitány
  • SMFB
  • marysolotravez
  • lgombb
  • aerduloensamtonight
  • Hanyistók
  • László Majoros
  • obeszel
  • opiniopraesumpta
  • jack_of_all_trades
  • Grrr
  • steinerzsiga
  • bvr
  • Gaboxhrr
  • ijontichy
  • Czifra Zoltán
  • ipartelep
  • janostothmeister
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d