Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Demeter Szilárd még mindig van 2025.11.03
  • Orbán Balázs megosztott egy deep fake videót Magyar Péterről 2025.10.28
  • Az orosz barát avagy egy generáció szelíden beszól 2025.10.25
  • Tehetséges ország? Károlyi Csaba vs. L.Simon László 2025.10.24
  • Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!) 2025.10.20
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország 2025.10.18

A legolvasottabb posztok

  • Demeter Szilárd még mindig van
  • Viccországban bejelentenek
  • Orbán Balázs megosztott egy deep fake videót Magyar Péterről
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország
  • Mennyire "teljesít" jól az ország? (kérdésposzt)
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.

Vincent Bakácsposztja

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: szempontpuska

<

p style=”text-align: justify”>Nem akartam írni Bakácsról. Egyszerűen nem érdekel. Sem Ő, sem a szalámiügye. De mert kedves törzsolvasónk hiányolta a bakácsozást, ígéretet tettem és erőt veszek magamon egy posztírás erejéig, nehogy már ne tudják mit gondoljanak azok, akiknek ehhez a Vincent véleményére szükségük van. Íme!

Egy pitiáner lopásról kéne(?) most írni valamit…

Hétköznapjaim szintjén az ilyen dolog egy mínuszos hír kategória. Mi, vincentek is talán ha két mailt váltottunk egymás között róla. Nem éri el az ingerküszöböt. Szégyenkeznem nekem ugyan nem kell miatta, mentegetni meg nem fogom, és amúgy is rúgnak bele elegen. Ahogyan ez a celebekél már lenni szokott….

A reakciók is csak a szokásosak. Elég csak a leadeket olvasni, hogy az ember lássa, mindenki pontosan úgy reagál rá, ahogyan azt előre el lehetett képzelni.

A Mandíner szerzője meglepődni látszik, hogy ebből is politikai ügy lett — csodálom a(z ál)naívságát. Miért pont ebből ne lenne?

Ez az ország úgysem tűri a semlegességet. Valamelyik oldalra be kell sorolni, mert olyan nincs, hogy ne velünk vagy ellenünk legyen. Szuverén ember nincs. És amint megvan a pártállása, már nem is azzal kell vitatkozni/foglalkozni, amit az illető mond, sokkal egyszerűbb ahelyett a pártállásáról értekezni. Gumicsont.

Megjegyzem Bakács is tett ezért, bár különc, szuverén gondolkodásmódjával az árnyalatokra csak egy kicsit is fogékonyak számára már nehezen lenne besorolható.

Nem tudok sokat mondani Bakácsról. Tőlem éppen úgy vállrándításra futotta, hogy Orbánra szavazna, mint aktuális heti imádsága a Klubrádión. Párszor belefutottam ugyan a reggeli műsorába, de egyszer sem bírtam ki amíg végez az ómagyar Máriasiralommal vagy valamelyik aktuális imával. Ezek a pátoszos szónoklatok nem az én fülemnek szólnak.

Megasztárt nem nézek, a Médiatörvényről meg nélküle is tudom, mi a baj. Szóval a Bakács-hatás eddig valahogy elkerült engem.

A sajtó meg típusától függően hozta, amit tőle várhattunk. Ehhez el sem kell olvasni. A bulvár celebként kezelte (vö: Stohl Buci vagy kifliügyes Selmeczi) az ún. nemzeti oldal gyorsan ballib ikonná emelte (a sajtótüntetés után ez elég evidens), majd rajta keresztül lesújtott az egész ellenségére.

Szokása. A kollektív felelősség — nagyjából a középkor után meghaladott — elve mindig is mélyen gyökerezett bennük. Ami még meglepőbb: úgy tűnik, hogy akad, aki védelmére kelt.

Erőt vettem magamon, és megpróbáltam elolvasni TGM-et. Nem sikerült.

Az első bekezdésben: magyarországi értelmiségiek — javarészt közalkalmazottak vagy állami támogatásból blablabla

A harmadik bekezdésben: A tudomány széles körű gyakorlására való előkészítés ISKOLÁKban és KOMMUNIKÁCIÓS INTÉZMÉNYEKben történik  blablabla

A következőben: Az egyenlőség egyik eszköze a kulturális homogenizációt na ugorgyunk!

Még mindig nincsen se szalámi, se Bakács, amikor a szerző itt tart: Azt mondja Orbán VIKTOR miniszterelnök (Nemzeti Együttműködés Rendszere, EU)….

navazz!

Még egy utolsó kísérlet: És milyen finom jellemzés! Heller Ágnesnek és a többi HALADÓ (ergo sajnálatosan elavult) bölcselőnek van származása?

Kész! Feladom!

Para-Kovács szerint: Érdekes módon ez a szalámilopás, indirekt módon az ő becsületességét bizonyítja

A hvg hasábjain pedig Sebők János a szalámilopásból az általános elszegényedésig jut. Na, ezt sem most kéne.

Végül marad maga Settenkedő. Mindenkor előtérbe tolt hívő énje most úgy éli meg: vezekelnie kell. Jó lecke — mondom én a káröröm legapróbb szikrája nélkül.

Talán tényleg többet kap, mint amennyit egy szalámilopás megér, de ezt előre kellett tudnia. Aki celeb, aki a nevéből él, azt nem érheti meglepetésként, hogy a legapróbb tette is a nagy nyilvánosság előtt visszhangzik. Elég csak egy pillanatra megfeledkezni erről, és máris kész a baj.

Bakács akármit tesz már ezentúl, 5 év – 10 év múlva is lesz, aki a fejére olvassa a szalámiügyet. Mint az egyszeri viccben:

– oszt mi a neve, Józsi bátyám?

– Hát hívhatnának itt a faluban Kőműves Józsinak, hisz minden házat én építettem, de nem annak hívnak. Hívhatnának Kerékgyártó Józsinak is, mert majd’ minden szekérhez én csináltam, de nem annak hívnak. Aztán hívhatnának Ács Józsinak is, hisz minden tető az én kezem munkáját dícséri. De nem annak hívnak. Viszont egyszer, csak egyszer kaptak rajta egy birkával, azóta engem….

Nem szép, nem igazságos, nem is fair, de nem is meglepő, hogy Bakácsot mostantól mindenki a saját gumicsontjának használja majd.

Még azt is mondanám, hogy emberként sajnálom, de Bakács nem buta ember, így mostanára azt is tudnia kell, hogy mint közéleti személyiségnek ezzel vége.

 

Csak azt ne mondd, hogy meglepő…

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16522294-690db5007ede1' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16522294&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16522294-690db5007ede1&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16522294-690db5007ede1' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

A Dicsőséges Hűségeskü Hadjárat

Next Post:

Kilenc hónap

24 Commments

  1. heima_ szerint:
    2011.02.11 10:26

    a post minden szava arany!! hát tudna ilyen progresszív gondolatokat írni egy pedo, kedves mandínerr???

    sőt, egész biztos vagyok benne, ha rákeresnénk itt a „kifli” és „Gabriella” szavakra, hasonlóan erős kontent tárulna elénk!

    Hiv.: [@heima_:](#comment-287884)
    Loading...
  2. heima_ szerint:
    2011.02.11 10:28

    „azt is tudnia kell, hogy mint közéleti személyiségnek ezzel vége.”

    ezzel vitatkoznék, lehet még Csányi Sanyi bácsi házi életrajz írója, Menyus meg a házifestő!

    Hiv.: [@heima_:](#comment-287885)
    Loading...
  3. tollaszerge (törölt) szerint:
    2011.02.11 10:45

    TGM mostanában borzalmasan széteső szövegeket produkál még a saját normáihoz képest is, a múlt heti Mancsba is írt ilyet [1], szintén dobott egy kivételt rajta a parserem. Bakácsra nem tudok mit mondani, de számomra sokkal nagyobb probléma ha egy újságnál a szerkesztő képes beengedni egy ilyen színvonalú írást. Ha a közlőnek nem célja hogy a befogadó megértse amit ír, akkor mi a túrónak ír?

    [1] http://www.mancs.hu/index.php?gcPage=/public/hirek/hir.php&id=23087

    Hiv.: [@tollaszerge (törölt):](#comment-287886)
    Loading...
  4. acs63 szerint:
    2011.02.11 11:08

    „Szuverén ember nincs.”

    Én az vagyok. Mindenki mást utálok! :-)))

    Bakács közéleti szerepének nem biztos, hogy vége (csak az erkölcsi piedesztál csúszott ki alóla), de „celeb”-ként tovább tündökölhet.

    (A kapcsolt linkre menve érdekelne, ha a „parlamentalista” gondolatairól vitatkozhatnánk/gondolatokat cserélhetnék. Ha volt ilyen jellegű poszt, az érdekelne.)

    Hiv.: [@acs63:](#comment-287887)
    Loading...
  5. zsazsu4 szerint:
    2011.02.11 11:22

    Ugyan, ugyan. Miért jelentené ez Bakáts közéleti személyiségének végét? Ne túlozz már, itt milliárdok lenyúlásáért sincs végük embereknek, nemhogy egy rúd szalámiért. Most kicsit megvetjük, meg fújfúj (már aki) aztán minden megy tovább. Ha elmondhatom, akkor nekem a Klubrádió szemforgató, patetikus közleménye legalább annyira gusztustalan volt, mint amekkora butaság a szalámilopás.

    Hiv.: [@zsazsu4:](#comment-287888)
    Loading...
  6. Vitéz Kőbányai Világos szerint:
    2011.02.11 11:47

    A bulvároperett „Bakács, a baloldali ikon” című áriáján majdnem halálraröhögtem magam, már ezért megérte a szalámi.
    Ugyanakkor két féle ember létezik:
    – Aki azt gondolja, hogy mindenki hibázik, ergó érdemes súlyozni (x milliárd forint^=egy rúd szalámi), ill. azzal foglalkozni, hogy mi van a hiba után
    – meg aki szerint bűnözők és nem-bűnözők vannak, és ennél mélyebbre nem is kell menni. Na ettől lettetek/lettünk pedofilok, Bakács meg itt került kb Zusival egy szintre.
    Ha TV-ben látnám, azt hinném hogy ez egy C kat. sorozat moralizáló epizódja.

    Hiv.: [@Vitéz Kőbányai Világos:](#comment-287889)
    Loading...
  7. szempontpuska szerint:
    2011.02.11 12:46

    @Vitéz Kőbányai Világos: Dehogy lettünk pedofilok! A mandiner nevében (helyett) kikérem magamnak 🙂 ők nem azok akiknek a pedofil és a liberális szinonímaszavak.

    Éppen ellenkezőleg! Trágár Tóni kifejezetten a Vincentesek miatt nem mert betenni pedofilképeket… 🙂

    Hiv.: [@szempontpuska:](#comment-287890)
    Loading...
  8. Avatar szerint:
    2011.02.11 14:28

    @szempontpuska: Miért, melyikőtök a bólyi plébános? 🙂

    Hiv.: [@Avatar:](#comment-287891)
    Loading...
  9. szempontpuska szerint:
    2011.02.11 14:59

    @Avatar: Ez már overkill volt!
    🙂

    Hiv.: [@szempontpuska:](#comment-287892)
    Loading...
  10. Pásztörperc szerint:
    2011.02.11 15:15

    Szép, szép, de nem igaz, hogy a kollektív felelősségnek akár csak az elvét is meghaladtuk volna az újkor beköszöntével — ez (mármint legalább az elv meghaladása) csak a civil társadalomra és ott is csak a történelem egyes (bár hosszabb) időszakaira igaz.

    1. A kollektív büntetés elvét a 2. vh. után vették ki a legtöbb hadsereg szabályzataiból. A 2. vh.-ban még rendszeresen alkalmazták — konkrét japán és magyar esetről tudok is.

    2. Az etnikai alapú népirtások sora nem ért véget még a holokauszttal se — a kizárólag az ENSZ határozataival egyben tartott, etnikailag-gazdaságföldrajzilag egységgé soha össze nem állt államokban máig ez a feszültségek levezetésének szabványos módja — Európában épp úgy, mint Afrikában.

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-287893)
    Loading...
  11. jotunder szerint:
    2011.02.11 15:33

    Szerintem szempontpuska kissé félreérti TGM-et. TGM az értelmiségi kifejezés alatt a public intellectual-t érti. A public intellectual tipusú értelmiségi az aki a társadalom alapjait érintő ideákkal foglalkozik, lényegében hivatásszerűen. Ez gyakorta újságcikkek írásában jelenik meg, de ez nem jelenti az, hogy egy újságíró feltétlenül értelmiségi, sőt, inkább azt jelenti, hogy nem az. Az nézőpont kérdése, hogy Bakács Tibor értelmiséginek tekinthető-e ebben az értelemben. Valamennyire, mondjuk, jobban mint pl. én és jóval kevésbé mint TGM. Nemcsak TGM köti a public intellectual fogalmát a progresszióhoz, hanem azok a konzervatívok is, akik 1. nem hisznek a progresszióban 2. nem örülnek a public intellectual fogalomnak (bár honi konzervatívjaink általában megsértődnek, ha kizárják őket az értelmiségből) Igen, a progressziv ideológia lényegéhez tartozik, hogy az egyenlőséget szélesebben értelmezik mint valamiféle jogi/politikai fogalmat, és bizony valamilyen kulturális homogenizációt is beleért. TGM a public intellectual problémájáról akart írni Bakács ürügyén.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-287894)
    Loading...
  12. jotunder szerint:
    2011.02.11 15:41

    TGM szerepet játszik, fogalmam sincs, hogy mennyire veszi ezeket komolyan, néha gondolom igen, néha remélhetőleg kevésbé. Mindazonáltal, ő egy meglehetősen csiszolt figura, szemben Doktor Kottász-szal meg a többi firkásszal. Nem lehet összehasonlítani, egy TGM olvasottságával, világlátásával, tapasztalatával rendelkező embert, akkor sem ha néha egészen bolondos dolgai vannak, egy olyan emberrel, aki semmit nem olvasott el abból amit egy nyugatos public intellectual-től elvárunk. Az egy másik pálya.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-287895)
    Loading...
  13. tollaszerge (törölt) szerint:
    2011.02.11 16:02

    @jotunder: TGM szövegei nekem érthetetlenek, illetve akkora erőfeszítésbe kerül valami értelmet tulajdonítani nekik, amit az utólagosan rekonstruált tartalom nem szokott indokolni. Pedig nem tartom lustának magam ilyen tekintetben, kamaszkoromban átrágtam magam az Ulysses + reading guide kombináción, rendszeresen olvasok matematikai könyveket (nyilván nem olyan mélyeket, mint te, inkább applied). Szóval tök jó, ha TGM valami szerepet játszik és élvezi, mások meg ennek teret adnak, csak a public intellectual szerepnek valahol az is része lenne hogy úgy írok hogy esetleg érthető legyen mit is akarok mondani, tehát ennek alapján ő nem igazán törekszik arra hogy public intellectual legyen.

    Hiv.: [@tollaszerge (törölt):](#comment-287896)
    Loading...
  14. jotunder szerint:
    2011.02.11 16:04

    @tollaszerge: Szerintem nem olyan veszes olvasni TGM-et. Meg kell szokni. Van egy kotete a Masvilag, amit anno elolvastam.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-287897)
    Loading...
  15. heima_ szerint:
    2011.02.11 16:31

    @jotunder: és TGM benne van a világ 10 legjobb public intellectual-jében?

    Hiv.: [@heima_:](#comment-287898)
    Loading...
  16. szempontpuska szerint:
    2011.02.11 19:13

    @jotunder: Nem hogy félre, de meg sem… 🙂

    Hiv.: [@szempontpuska:](#comment-287899)
    Loading...
  17. sronti szerint:
    2011.02.11 21:58

    „az ún. nemzeti oldal gyorsan ballib ikonná emelte (a sajtótüntetés után ez elég evidens), majd rajta keresztül lesújtott az egész ellenségére.
    Szokása. A kollektív felelősség — nagyjából a középkor után meghaladott — elve mindig is mélyen gyökerezett bennük. Ami még meglepőbb: úgy tűnik, hogy akad, aki védelmére kelt.”

    Ez valami vicc? Annak pont jó, csak lehetne valami kikacsintás, mert még a végén félreérti valaki.

    Hiv.: [@sronti:](#comment-287900)
    Loading...
  18. jotunder szerint:
    2011.02.11 22:24

    @sronti: Mondjuk ezt a részt én sem értem, de ez a jó a Vincentben, annyira rafináltak vagyunk, annyira több síkon mozgunk. :)))))

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-287901)
    Loading...
  19. jotunder szerint:
    2011.02.11 22:54

    @heima_: Gazsi a hetvenes években volt a csúcson. Akkor azért bőven tíz között volt a WBC rangsorban. Kenny Norton-t és Jimmy Young-ot is technikai KO-val verte. Én azt mondom az ő élete nagy meccse, Atlantic Cityben a Leon Spinks ellen volt, iszonyúan erős volt, ment előre mint egy mozdony, kétszer is padlóztatta Spinks-et, aztán sajnos a kilencedik menetben beleszaladt egy balcsapottba. Pedig ha nyer, akkor kihívhatta volna Muhammad Ali-t. Nem volt túlságosan agyas, nem mozgott szépen, de micsoda baromi jobbhorgai voltak, uramatyám.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-287902)
    Loading...
  20. szempontpuska szerint:
    2011.02.11 23:07

    @jotunder: De TGM-et bezzeg érted, mi?!
    😉

    Hiv.: [@szempontpuska:](#comment-287903)
    Loading...
  21. jotunder szerint:
    2011.02.11 23:16

    @szempontpuska: TGM egy egyszerű lélek, ami a szívén az a száján. Mi meg ugye… Túl jók vagyunk, ez a baj, mondtam én mindig, túl jók.
    Nézd, az ugye vitathatatlan, hogy a vincent intellektuálisan a topon van, de valljuk be, baromira jól is nézünk ki. Múltkor maga Lady Gaga mondta nekem, hogy át akarja venni a stílusunkat. Szerintem jók lennénk együtt : Gaga and the Vincents.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-287904)
    Loading...
  22. fuhur szerint:
    2011.02.13 14:14

    Hát nem állítom, hogy teljesen értettem amit TGM írt, de abban biztos vagyok, hogy nem Bakácsról írt. Ezért nem meglepő, hogy nem nagyon szerepelt az írásban szalámi.

    De már azt is hallottam, hogy az egész szalámi lopás, egy új műsor gerilla marketingje. Ez is hihető elmélet 🙂

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-287905)
    Loading...
  23. Nisa szerint:
    2011.02.13 16:06

    Adalék a témához:
    http://www.nepszava.hu/articles/article.php?id=393757&referer_id=ezt_beszelik#null

    Hiv.: [@Nisa:](#comment-287906)
    Loading...
  24. jotunder szerint:
    2011.02.13 16:12

    @Nisa: Bakácsnak még nagyon sok szalámit kell ellopnia, hogy akárcsak a közelébe kerüljön egy átlagos magyar adócsalónak, és az nem egy egzotikus kisebbség az országban.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-287907)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Szerintem ez a megúszásra törekvés idő…
  • fortin2 on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország@ijontichy:: ez azért jórészt fóbia most: legalább…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Nagyon emlegetik még az Orbán Viktor k…
  • K Zoltan on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország@tahonoli: Lehet hogy őt is megkeresték, csak nem…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@annokkk: : Amennyire tudom, a DC-ben elég magas a…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekhttps://telex.hu/gazdasag/2025/11/06/olaj-slovnaft…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekhttps://nepszava.hu/3300522_orban-viktor-melania-t…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Én meg az ügyben eljáró ügyész(ek) bör…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/11/06/felfuggesztett-bortont-k…
  • ATCG on Demeter Szilárd még mindig vanIgen, igaza van Labrysnak, ez nem konkrét személye…
  • ATCG on Demeter Szilárd még mindig van'Azért nyugtassatok meg, hogy volt Mohácsi csata 1…
  • ijontichy on Demeter Szilárd még mindig van@nyulambator: : Ugye? Ahogy mindig mondtam: vitya…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder: és ezt nevezed te „tűrhető gazdaságpoli…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder:   Összefoglalva:   I. A magya…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder:   Orbánék az államadósság elleni h…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder:: "…ezt nem én mondom, hanem pl. a hitel…
  • nyulambator on Demeter Szilárd még mindig van@labrys: Arról nem is beszélve, hogy ezek az "embe…
  • labrys on Demeter Szilárd még mindig van@ipartelep:: abszolút egyetértek! Az „emberarcú”(n…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@nyulambator: Azért kicsit aggasztó, hogy egy repü…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@nyulambator:És még akkor nem láttad a Semjén have…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenekA 444-nek visszamenőleg és a jövőre nézve 3-3 balf…
  • ipartelep on Demeter Szilárd még mindig vanHiv.: @hakohen: Alfred Rosenberg is jól szerkeszte…
  • tahonoli on Bevállalta a jobboldali Tőkét a Katona József Színház. És jól tette.Földrengés-kaliberű (aka Deepseek v3); nyugat AI-b…
  • hakohen on Demeter Szilárd még mindig van. @steinerzsiga: . Balogh Ákos Gergely (BÁG) nagyo…
  • ijontichy on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország@nyulambator: : "AI-biztos"? Hmmm... miért van oly…
  • darnoknew on Demeter Szilárd még mindig van@labrys: "És amíg a Bokrétában nem lesz..." Vagyis…
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországHiv.: @nyulambator: Végre. Egy önálló, kreatív mag…
  • KennyOMG on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@Késes Szent Alia: (Donalddal karoltve) meghosszab…
  • nyulambator on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországVégre JT is elégedett lehet. Repülőrajtot vesz az…
  • tahonoli on Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!)Létezik matematikai ezotéria is, minden ellenkező…
  • tahonoli on Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!)Hiv.: @labrys: Többféle reakció lehetséges erre: 1…
  • labrys on Demeter Szilárd még mindig vanNem, ez nem személyekről szól. Pontosabban nem eze…
  • labrys on Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!)@tahonoli:: köszi a magyarázatot! …Akkor, ha jól é…
  • ipartelep on Demeter Szilárd még mindig vanHiv.: @steinerzsiga: Igen, írod, hogy "értelmesen…
  • annokkk on Demeter Szilárd még mindig van@Ahava: Ahogy itt hallgatom, miket mond, a leginká…
  • Virág et. on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@jotunder: Minden sajtós hülyéskedés ellenére Trum…
  • ijontichy on Demeter Szilárd még mindig van@steinerzsiga: : "A pokolba vezető út jószándékkal…
  • jotunder on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Trump ebben a ciklusban ennyire népszerűtlen még n…
  • steinerzsiga on Demeter Szilárd még mindig van@ipartelep: Ezzel nem értek egyet. A Mandiner blog…
  • Ahava on Demeter Szilárd még mindig vanDemeter Szilárd intellektuális szakmunkás a múzeum…
  • kiazmármegint on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@Késes Szent Alia: Es megvan a kaliforniai nepszav…
  • Késes Szent Alia on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Három jelentős demokrata győzelem a mai választáso…
  • ipartelep on Demeter Szilárd még mindig vanHiv.: @steinerzsiga: Azért irigylem a "gyomrotokat…
  • steinerzsiga on Demeter Szilárd még mindig vanÉn még emlékszem, hogy annakidején Demeter Szilárd…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ijontichy: E!
  • nyulambator on Demeter Szilárd még mindig van@naki: Mondjuk L. Simonnak börtönben volna a helye…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekMindeközben: "Évente 16 ezer magyar hal meg, akike…
  • naki on Demeter Szilárd még mindig vanEgy civilizált társadalomban L Simon L. (Demeter e…
  • nyulambator on Demeter Szilárd még mindig vanEgy civilizált társadalomban Demeter, a maga frusz…
  • Galway on Demeter Szilárd még mindig vanSzegény Szilu! Még főgonosznak se elég jó....

Posztrulett

Figyelmeztették Európát! Kiálltak Magyarország mellett! -írja a NER-bohóc Molnár Gergő az index.hu-n.

‘”Magyarország mellett álltak ki az Egyesült Államokban, egész Európát figyelmeztették! Az Egyesült Államok külügyminisztériuma egy, a tárca honlapján kedden megjelent írásban figyelmeztette Európát, hogy az eltávolodik a közös nyugati civilizációs alapoktól, például a szólás- és vallásszabadságtól, a nemzeti szuverenitástól és a demokratikus elvektől.” (index.hu) Rubio kitalálta, hogy legyen saját substack-je az amerikai külügynek. Valójában itt …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • csunyatáp
  • ipartelep
  • nerangass
  • tahonoli
  • jaurin
  • ra0213
  • karsairita
  • Tiborné Tóth
  • vattablz
  • simonandris2
  • micike mici
  • dynamicist
  • annokkk
  • steinerzsiga
  • Ahava
  • K Zoltan
  • joshopa
  • Judit Merényi
  • Hector Kapitány
  • labrys
  • ijenanyelvtan
  • Hanyistók
  • DarthVader
  • Morp65
  • ganjagym
  • azuccahirmondoja
  • SMFB
  • kisa
  • lgombb
  • marysolotravez
  • onehumanoid
  • aromo44
  • Mikonu
  • ijontichy
  • jotunder
  • Galway
  • kiazmármegint
  • Psakreff
  • tortt49
  • j.alfred prufrock II
  • F Ford
  • macskahala
  • mecsekijeti
  • incze
  • jelbeszed
  • nyulambator
  • rovidec398e17c6
  • esztre
  • decaffeinatedscrumptiously51e405b478
  • kalzol
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d