Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Orbán végre őszinte volt 2025.07.11
  • Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjat 2025.07.09
  • Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László 2025.07.06
  • Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.” 2025.07.05
  • Bemondta a Híradó !! A világ legjobb száz egyeteme között a Semmelweis !!!! 2025.07.05
  • Az AI elkezdte elvenni az emberek munkáját 2025.06.30

A legolvasottabb posztok

  • Viccországban bejelentenek
  • Orbán végre őszinte volt
  • Az Orbán-fasizmusról
  • Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László
  • Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjat
  • Bemondta a Híradó !! A világ legjobb száz egyeteme között a Semmelweis !!!!

A Trump-videó, amit látni kell

2025.05.02 by jotunder

Desi Lydic az egyik kedvenc amerikai tévés humoristám, Jon Stewart-féle The Daily Show line-up egyik tagja.

Ez itt egy 11 perces epizód, ami hihetetlenül vicces. Érdemes megnézni, ebben a legjobbak az amerikaiak.

Én nem láttam az eredeti ABC interjút Trumppal, Desi Lydic-nél látható az a rész, amiről nagyon sokan beszélnek. Trump elkezd hülyét csinálni magából, Terry Moran kétségbeesetten próbálja menteni az elnököt, de az csak megy tovább és tovább. Van egy fotó, amivel bizonyítani akarták, hogy az Amerikából illegálisan deportált Kilmar Abrego Garcia az MS-13 nevű salvadori gang tagja. Az ujjain van négy ábra, amelyeket betűknek interpretáltak, és föléjük photoshoppolták az M S 1 3 szimbólumokat magyarázatként. Trump mintha úgy gondolná, hogy azok a betűk is rá vannak tetoválva Garcia kezére. Ezt így prime time televízióban. Garciát a legkegyetlenebb salvadori börtönkomplexcumba a CECOT-ba hurcolták, de a legutóbbi hírek szerint a salvadori hatóságok szerint sem bandatag és jelenleg egy fogházban tartják fogva aránylag normális körülmények között.

Trump azért nyilván nem komplett hülye, de tényleg nem néz utána semminek, gyerekes módon ragaszkodik ahhoz, hogy Ohioban kutyákat és macskákat esznek a haiti bevándorlók, hogy transzegerekre költöttek dollármilliókat Bidenék. Valószínűleg, ha nagyon erősen rákérdezne Melania, hogy „Donald, te ezt komolyan elhiszed?” azt mondaná, hogy „ne hülyéskedj csak szívatom őket”, de szívatás közben kicsit mintha hinné, amit összehord.

Érthetetlen az egész. Mindenki tudja, hogy itt valami nincs rendben, hogy nagyon erősen túltolták a vámokat és ezért keletkezett egy kisebb recesszió, és erre az egészet, teljesen feleslegesen próbálja rákenni Bidenre, ahelyett, hogy azt mondaná, hogy jó, ez most így alakult az extra import miatt, majd három hónap múlva minden vissza fog állni. Van egy réteg, amelyik szó szerint elhiszi azt, amit Trump összebohóckodik és azok a leghűségesebb támogatói. Itt most lenne egy kis áthallás. Szomorú szmájli.

P.S. Tudom, hogy ezért majd kapok, de azt gondolom, hogy ezzel együtt Trump ezerszer okébb, mint….. Ahogy Amerikai is ezerszer okébb mint… Nem, nem OK, csak okébb. Mert az.. szóval az az ország az ő trumpjával, cseppet sem vicces, és itt nincs Desi Lydic sem.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16532269-68786d066472e' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16532269&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16532269-68786d066472e&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16532269-68786d066472e' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Trump elkezdi cserélni a lányokat a kupiban….

Next Post:

Farage-ék hat (6) szavazattal megnyerték Runcorn and Helsby-t

31 Commments

  1. darnoknew szerint:
    2025.05.01 21:57

    Innen ők a viccesek, onnan neg talán mi?
    Itt van Pottyondy, L1, meg még mások is. Szerintem nem gyengébbek Lydicnél.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-344686)
    Loading...
  2. valamár szerint:
    2025.05.01 22:07

    Azért azt megmagyarázhatnád, miért ezerszer okébb – nem Amerika (azt értem), hanem Trump. Nem sok olyan helyzetet tudok elképzelni, amiben az életemet meghatározó fontos döntéseket inkább Trumpra bíznám, mint Voldemortra – már ha csak ezek közül választhatnék.

    Hiv.: [@valamár:](#comment-344687)
    Loading...
  3. labrys szerint:
    2025.05.01 22:58

    „…ezért keletkezett egy kisebb recesszió…”

    …Kisebb recesszió? 😀
    Egyedül a Wall Streeten elpárolgott két nap alatt (!) 5 trillió dollár.
    5 trillió, ugye, az ennyi: 5 000 000 000 000 000 000.
    Dollárban.
    Két nap alatt.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-344689)
    Loading...
  4. nyulambator szerint:
    2025.05.01 23:27

    Garciát szerintem nem azért tették át más fogházba, mert a salvadori hatóságok szerint sem bandatag, azt mondjuk pont leszarják arra felé. Azért tették át, mert ők pontosan tudják, hogy Trumpnak bármikor eszébe juthat, hogy mégis visszakéri és akkor ciki lenne, ha nem tudnák előhúzni, mert mondjuk már kinyíródott.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-344690)
    Loading...
  5. jotunder szerint:
    2025.05.01 23:30

    @labrys: az elpárolgás azt jelentette, hogy a részvények tőzsdei kapitalizációja ennyivel csökkent. és amikor utána nőtt?

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-344691)
    Loading...
  6. trbnt szerint:
    2025.05.02 00:33

    El sem tudom képzelni, Desi Lydic a szó milyen értelmében vicces. Vagy csak ez a szkeccs volt különösen gyenge.

    Hiv.: [@trbnt:](#comment-344694)
    Loading...
  7. trbnt szerint:
    2025.05.02 00:35

    El sem tudom képzelni, Desi Lydic a szó milyen értelmében vicces. Vagy csak ebben a szkeccsben volt különösen gyenge.

    Hiv.: [@trbnt:](#comment-344695)
    Loading...
  8. tgr szerint:
    2025.05.02 01:30

    @labrys: részletkérdés, de az 5 trillió nem annyi.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Long_and_short_scales

    Hiv.: [@tgr:](#comment-344696)
    Loading...
  9. kiazmármegint szerint:
    2025.05.02 02:28

    A poszt utolso bekezdesere reagalok: ezen mar egyszer elgondolkoztam. Miert van az, hogy bar 32 eve Eszak-Amerikaban elek, minden praktikus szempontbol amerikai vagyok, (pl. feleseg, gyerekek, munkaviszony, tulajdon, stb, stb), de mégis, amikor Orbán megbukik, annak jobban fogok örülni, mint amikor Trump. Es erre az a legegyszerubb valasz, hogy Trump maximum 8 evig lesz elnök, (még ha meg is próbálna trukkozni, akkor is 82 eves lesz 2028-ban), Orbán esetében meg nincs ilyen felsõ korlát.

    Hiv.: [@kiazmármegint:](#comment-344697)
    Loading...
  10. vattablz szerint:
    2025.05.02 05:03

    Bödőcs.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-344698)
    Loading...
  11. Grrr szerint:
    2025.05.02 06:27

    A recessziókat a NBER azonosítja saját módszertana alapján, amely számos indikátort figyelembe vesz. De alapvetően azt figyelik, hogy van-e egy jelentős – mély és/vagy széleskörű – visszesés a business cycle-ban.
    Ezenkívül valaki valamikor kitalált egy ‘Recession for Dummies’ definíciót is, ‘technikai recesszióban’ van a gazdaság, ha két egymást követő negyedévben csökken a gazdasági kibocsátás.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-344699)
    Loading...
  12. Grrr szerint:
    2025.05.02 06:40

    A trump-i hisztero-jobboldal tekintetében meg azt hiszem, fontos lehet az a felismerés, hogy ők átcsúsztak egy másik wittgensteini nyelvjátékba. Azért őrjítő őket hallgatni, mert a nyelvet, a szavakat nem abban az értelemben használják, mint ahogyan mi a mi hagyományos ‘objektív elemző’ nyelvjátékunkban, vagy akár a ‘társadalomtudomány’ nyelvjátékunkban. Mi azt szoktuk meg, hogy amikor arról beszélünk, hogy X vagy Y, akkor az azt jelenti, hogy van kellő bizalmunk abban (például megbízhatónak gondolt elemzők mondják, és az elemzői társadalom túlnyomó része elfogadja, nem falsifikálja adatokkal, meggyőző ellen-narratívával), hogy – legalábbis a népesség meghatározó részében – X vagy Y.
    A hisztero-jobboldalnál X vagy Y nem feltétlenül ezt jelenti. Jelentheti azt, hogy szeretne hinni X vagy Y-ban, mert az a benne fortyogó indulatokhoz jól passzol. Vagy X és Y egy belső rítus kelléke, amiről a csoportkohézió érdekében szoktak beszélni. Egyszerűen más nyelv, más értelemmel – és nagyot fogunk koppanni, ha azt hisszük, hogy tudunk beszélni velük a mi értelmezési rendszerünkkel.
    ‘Post-truthizmusról’ is beszélnek, de szerintem összefüggés van a kettő között.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-344700)
    Loading...
  13. apokalipszistmost szerint:
    2025.05.02 08:13

    Trump, ha már ég a ház, képes valamiféle önkorrekcióra (Waltzot tegnap baszták ki, felkészül gondolom a hadügy- meg a pénzügyminiszter, a vámok közül nem tudom hogy állunk épp, mennyit vontak vissza vagy függesztettek fel, de sokat) ellentétben a Tudjukkivel, aki Makk Marci hátán épp beugrat a Fekete Lyukba

    ilyen értelemben egyetértek, elég ijesztő de Trump tulajdonképpen normálisabb, mint…

    Hiv.: [@apokalipszistmost:](#comment-344702)
    Loading...
  14. ipartelep szerint:
    2025.05.02 09:14

    Hiv.: @kiazmármegint:

    Szerintem erre egyszerűbb a magyarázat, de persze ez (a magyarázat) csak az én tippem: magyar vagy.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-344703)
    Loading...
  15. jotunder szerint:
    2025.05.02 09:35

    @trbnt: én ezen „nőttem fel”. számomra ez, desi lydic attraktivitásával együtt nyilván, abszolút top. nekem jon stewart jön be, inkább mint stephen colbert, kimmel vagy jimmy fallon, közelebb van az snl-hez, abszurdabb. ilyen magyarországon nincs, mert nincs hozzá közönség.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-344704)
    Loading...
  16. Grrr szerint:
    2025.05.02 10:12

    @kiazmármegint: Az első generáció, ha már felnőtt volt a kiköltözéskor és fontosnak tartja a demokratikus részvételt, minden bizonnyal magával viszi az attachment-et az óhaza irán, fontos marad neki annak sorsa és politikai berendezkedése. A gyerekek érdeklődnek?

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-344705)
    Loading...
  17. Grrr szerint:
    2025.05.02 14:12

    @jotunder: Nagyon sok kitűnő humorista van Amerikában. Jó Lydic, nagy kedvenc Stewart, Colbert is nagyon jó előadó, különösen a régi persona-ja, csak most leült a kreatív team-je egy kicsit.
    A nem-politikus fiatal Millennial stand-up generációból most például Josh Johnsont fedeztem fel – clean comedy, van szíve, lelke.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-344715)
    Loading...
  18. fortin2 szerint:
    2025.05.02 14:30

    Hiv.: @Grrr: „Nagyon sok kitűnő humorista van Amerikában.” Mármint a 300milliós országban, azért ez nem nagyon meglepő. Nyilván van sok, a jórészét nem is ismerhetjük, mert egyszerűen nem lehet érteni pl. a harlemi szlengeket. De ez az „itt nincs Desi Lydic sem” típusú JT magyarugar-spleen kissé túltolásnak tűnik. Bődöcs, Pottyondi, KovácsAndrásPéter, Litkay, Kőhalmi simán hozza azt a színvonalat, töredékpénzből is.

    Hiv.: [@fortin2:](#comment-344719)
    Loading...
  19. Grrr szerint:
    2025.05.02 14:46

    @fortin2: Szerintem nem hozzák megbízhatóan, elsősorban – gondolom – azért, mert nincs erős csapat és nagyon sok pénz mögöttük.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-344720)
    Loading...
  20. jotunder szerint:
    2025.05.02 14:56

    @fortin2: nem a színvonal a különbség, hanem a műfaj. bödőcs nagyon tehetséges, de nagyon más, mint ez. a közönség is más. stand-upban is más, és televízióban is más. ráadásul lényeges, hogy mi mire épül, hogyan alakult ez ki. én a kilencvenes években kezdtem SNL-t nézni és láttam régi show-kat is. Magyarországon volt ez a konferanszié műfaj, és abból nőtt ki Hofi (láttam egyszer színházban, nahát ő tényleg óriási tehetség volt, de nagyon nem olyan, mint egy John Oliver). ez a nyomás, ami ezeken az embereken van, hogy meg kell csinálni a show-t minden kurva héten, van, aki gyakrabban, és hát olyan íróik vannak, olyan háttérembereik, ami csak amerikában létezhet.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-344722)
    Loading...
  21. jotunder szerint:
    2025.05.02 15:06

    @fortin2: még valami… én hét éven keresztül nézegettem az esti sitcomokat, főleg az NBC-n, ami valahogy a legnyugatipartibb, legértelmiségibb esti műsorrendet jelenti. az a a kultúra beszivárog ebbe a kultúrába és desi lydic is színésznő volt előbb. ez kicsit olyan, mint a craft beerek egy része, van, aki utálja, van aki rajong érte, meg kell szokni. én egy időben baseball double-headert is néztem, amitől egy átlagmagyar fizikailag lenne rosszul. szokni kell azt is. az amerikai futballt többen szeretik.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-344723)
    Loading...
  22. trbnt szerint:
    2025.05.02 16:35

    @jotunder:

    Fair enough, nyilván azzal a kitétellel, hogy még RFK-adjacent formájában is Bill Maher az egyetlen jó humorista ezen a bolygón.

    Hiv.: [@trbnt:](#comment-344727)
    Loading...
  23. fortin2 szerint:
    2025.05.02 17:15

    @jotunder: és @Grrr:: A professzionalizmusban nincs vita, abban az amcsik verhetetlenek (hajlok rá, hogy az angolokat is verik), és hát az egyfelől pénzkérdés, másfelől szaktudás kérdése. A tehetség különbsége nem áll fenn sztem, és talán a közönség igénye is meglenne, ha lehetne mire. (Van olyan amerikai műfaj, aminek a profizmusát a kiállításban tudják nálunk is hozni, elég összevetni egy Vidám Vasárnapot bármelyik Bible Belt-i hasonló pünkösdista rendezvénnyel) .
    Viszont a baseball abszurditásának átélése az eliteurópaiaknál is rendjénvaló reflexió, hacsak nem a méta tradícionális rajongói 🙂

    Hiv.: [@fortin2:](#comment-344729)
    Loading...
  24. labrys szerint:
    2025.05.03 00:56

    @trbnt:: nemis, hanem Craig Ferguson (volt), kezek le.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-344739)
    Loading...
  25. kiazmármegint szerint:
    2025.05.03 02:14

    @Grrr: A harom kozul egy.

    Hiv.: [@kiazmármegint:](#comment-344741)
    Loading...
  26. kiazmármegint szerint:
    2025.05.03 02:19

    @ipartelep: Ha ezt ilyen egyszerunek ereznem, akkor nem irtam volna rola.

    Hiv.: [@kiazmármegint:](#comment-344742)
    Loading...
  27. kiazmármegint szerint:
    2025.05.03 05:58

    @Grrr: @ipartelep: Mivel ketten is más irányban szoltatok hozza, mint amire en gondoltam, biztos én nem fogalmaztam eleg vilagosan. Szoval egy sokkal de sokkal szukebb dologrol irtam, mint hogy magyar politika vs amerikai politika. A napi politikai kerdesekbol termeszetesen az erdekel jobban, ami a bõrõmre megy, azaz az amerikai oktatasugy, tudomanytamogatas, adozas, stb, stb. De, es ez a nagy kivetel, Orban jobban idegesit, mint Trump. Pedig Trump tud nekem, es a gyerekeimnek, es a felesegemnek ártani. Orban nem.
    Trump eseteben ott a hatarido, Orban eseteben nincs. Ha Trump lett volna 15 eve hatalmon, es a vege nem lenne biztos, akkor valoszinuleg o idegesitene jobban.
    Valoszinuleg az is kozrejatszik, hogy a 2/3 birtokaban Orban mindent megtehetett Magyarorszagon. Trump csak almodhat alkotmanymodositasokrol.

    Hiv.: [@kiazmármegint:](#comment-344743)
    Loading...
  28. kiazmármegint szerint:
    2025.05.03 06:55

    @jotunder: Az amerikai futballnak megvan az az elonye, hogy a 7 es a 3 relativ primek, es ebbol, meg a ritka, de letezo 2 es 8 pontot ero megmozdulasok osszessegebol tok jo tortenetek jonnek ki. Ezeket a jo torteneket aztan jo elmeselni. Volt egy diaktarsam aki kesobb ezt elemezte statisztikai modszerekkel. Most hirtelen ezt talaltam tole a temaban https://arxiv.org/abs/1507.03886 . O abban hitt, hogy az amerikai futball azert nepszerubb mint a kosarlabda (az USA-ban, nezokent), mert az elmeselheto tortenetek jobbak.

    A baseball unalmassagan neha az amerikaiak is gunyolodnak. Kicsit idevag, hogy egyszer voltam az egyik fiam iskolajaban egy evzaro jutalomesten, ahol a baseball csapat osztott jutalmakat. Es a rendezvényt a jelenlevo szulok lathatoan unták– túl hosszú volt. Aztan eszunkbe jutott, hogy persze, hat olyanok rendeztek, akik egy lassu, unalmas jatekkal toltik az eletuk jelentos reszet :).

    Viszont az tenyleg igaz, hogy (talan emiatt a lassusag miatt is) ott vannak a leginkabb magikusnak tuno sorozatok. A negy nagy amerikai profi sport osszesegeben messze-messze a legkomolyabb orok parharc a New York Yankees es a Boston Red Sox kozott van. Amikor a Red Sox 1913 es 2004 kozott nem volt bajnok, akkor volt egy reteg, aki tenyleg ugy erezte, hogy New York az egy gyoztes varos, Boston meg egy vesztes varos. Aztan ott van pl. a Chicago Cubs esete, aki 1908 es 2016 kozott nem volt bajnok, 2003-ban (talán) ezert:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Bartman_incident .

    Mikor 2016 oktober vegen 3-1-es vesztesre alltak a dontoben Cleveland ellen, az volt az altalanos poen, hogy annyi eselyuk van nyerni, mint Trumpnak…

    Hiv.: [@kiazmármegint:](#comment-344744)
    Loading...
  29. Keepdreaming szerint:
    2025.05.03 11:41

    I. Mar-a-Lago-i Donald Pápa

    Hiv.: [@Keepdreaming:](#comment-344747)
    Loading...
  30. ipartelep szerint:
    2025.05.03 13:34

    Hiv.: @kiazmármegint:

    Arra próbáltam finoman utalni, hogy azért érdekel a mogyoró-politika, mert amellett, hogy általában is érdekel a politika, és közélet, még ráadásul magyar is vagy, és nem vesztettél el minden kötődést az óhazához. Ez a jelenség, hogy az emigránsok érdeklődnek a régi hazájuk eseményei iránt, nem túl ritka, mondhatni, inkább gyakori, persze különböző mértékű. De ha te tudsz ennél jobb magyarázatot az érdeklődésedre, csak mondjad.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-344749)
    Loading...
  31. kiazmármegint szerint:
    2025.05.03 16:25

    @ipartelep: Ez persze igaz, de most konkretan arrol beszelek, hogy Orbant miert tartom idegesitobbnek, mint Trumpot. Peldaul Gyurcsany Ferencrol nem volt velemenyem.
    Boross Peterrol szinten nem. Lattam, hogy Magyaroszagon GYF igen nagy indulatokat valtott ki, es ha ott elo emberrel talalkoztam, mindig megkerdeztem, milyen politikus Gyurcsany. A jelenlegi miniszterelnok eseteben nem kell ilyeneket kerdeznem. Trump eseteben sem, de ot megis jobban el tudom viselni.

    Hiv.: [@kiazmármegint:](#comment-344752)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • barki on Viccországban bejelentenek@vattablz:: A te érvelési hibád: csúszós lejtő. ht…
  • Podvinecz marsall on Viccországban bejelentenek.: @vattablz: csak az érdekesség kedvéért írom, eg…
  • hakohen on Viccországban bejelentenek. @ipartelep: @nyulambator:](#comment-346935) . .…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@vattablz: Nem tudom, de mintha a fideszesek nem í…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Szerepel műsorokban, hogy megmagyarázz…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Nem tudom másoknak mi a baja vala, nek…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekMi bajotok van Fodor Gáborral?
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@darnoknew: Isten őrizz, hogy dolgozzon! Csak kárt…
  • darnoknew on Viccországban bejelentenek@vattablz: Te néhány évvel a nyugdíjjogosultság el…
  • labrys on Viccországban bejelentenekAz orbánista választások A krisztiánus szekták…
  • labrys on Az Orbán-fasizmusról@nyulambator:: …egyáltalán: hogy lehet az, hogy a…
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@barki: Távol álljon tőlem, hogy megvédjem Magyarp…
  • apokalipszistmost on Orbán végre őszinte volthol olyanok akarunk lenni, hol meg ne dumáljanak m…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @barki: Te egy kis hamis vagy, mert éppen te…
  • barki on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Nem ez történt. Ne menj gondolatolvasó…
  • barki on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: Miért tenne ilyet? A benefitet, amit a…
  • ipartelep on Az Orbán-fasizmusrólHiv.: @nyulambator: Egyre önélzetesebb a kis latol…
  • nyulambator on Az Orbán-fasizmusrólBetiltotta a rendőrség a helsinkis jogászt, mert m…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @barki: Na szóval... bár MP testvérek között…
  • barki on Viccországban bejelentenek@annokkk: persze hogy. Szerintem is, MP újra futta…
  • barki on Viccországban bejelentenekMindeközben: "Sokan kérdezik, hogy részt veszek-e…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@barki: Én azt hiszem, láttunk már ilyet. Orbán is…
  • barki on Viccországban bejelentenekAz is milyen vicces már, ha az egyik párt azzal cs…
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@muaddib00: Teljesen igazad van, és messzemenően e…
  • nyulambator on Mesterséges intelligencia: Magyarország eldöntötte, nagyhatalom akar lenni – itt a mesterterv!!!!Na, lehet abbahagyni a károgást, meg panaszkodást.…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekOké, majd belerázódom. Megjelent, csak elfelejtett…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekNem működnek a hivatkozás gombok, és nem jelenik m…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@azuccahirmondoja: Tegnap belenéztem egy percre a…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenek@barki: Meg mindig remenykedve egy pozitivabb kics…
  • muaddib00 on Viccországban bejelentenekSzerintem itt páran fordítva ülnek a lovon. Igen,…
  • barki on Viccországban bejelentenekA Hadházy (Tordai, Jámbor, Momentum, stb.) sztori…
  • nyulambator on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@wolff: Érdemben nem tudok hozzátenni semmit, azon…
  • wolff on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@fortin2: de félre téve az egyébként intézményesen…
  • wolff on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@jotunder: Mi a nehéz ügy ebben? Én egész életembe…
  • azuccahirmondoja on Viccországban bejelentenek@muaddib00: Budapesten kívül az összes választóker…
  • muaddib00 on Viccországban bejelentenek@azuccahirmondoja: Hadházy jóformán már mindenkive…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenekEgyelőre egyikük se csapta be az ajtót: https://44…
  • azuccahirmondoja on Viccországban bejelentenek@nyulambator: Nem tudom, mit gondolnak erről a pol…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@nyulambator: Hasonló a helyzet Tordai Bencével is…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@Podvinecz marsall: Szerintem igen durva valósággö…
  • Podvinecz marsall on Viccországban bejelentenek@nyulambator: róka fogta csuka. Szar ügy.
  • nyulambator on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/07/14/magyar-peter-hadhazy-nev…
  • Podvinecz marsall on Viccországban bejelentenek: @nyulambator: az nagyon szórakoztató, hogy a nag…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@vattablz: Nyugi, az első három sorban csak a test…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @vattablz: - Te, főnök, egyre több kellemetl…
  • vattablz on Viccországban bejelentenekMost aztán elő a konteókkal! Mi volt ez a fapados…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekVégre valami jó hír: https://444.hu/2025/07/13/meg…
  • fortin2 on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@hakohen:: nem akarom végképp elvinni a posztot a…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@KennyOMG: Most már tényleg nem kell túl sok fantá…
  • Thalész on Viccországban bejelentenek@vattablz: Hát az is fontos szempont, hogy segít u…

Posztrulett

Mesterséges intelligencia: Magyarország eldöntötte, nagyhatalom akar lenni – itt a mesterterv!!!!

A poszt címe a Világgazdaság hétfői cikkéből származik. Nem mesterséges intelligencia kishatalom akar lenni Magyarország, nem mesterséges intelligencia középhatalom, hanem NAGYHATALOM. „….az elmúlt időszakban egy kompetenciatérképet fejlesztettek, amelyből egyértelműen kiderül, hogy hazánk a terület élvonalában van. „ Tehát hazánk a mesterséges intelligencia élvonalában van. No further comments. Elvileg lenne, csak annyira résen van jogi képviselőnk, hogy …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • simonandris2
  • Psakreff
  • outsiderb
  • kiazmármegint
  • marysolotravez
  • janszemwordpress
  • princeghostly1c74fbc695
  • nerangass
  • ijenanyelvtan
  • obeszel
  • Gabor
  • wolff
  • ijontichy
  • Ferenc Orosz
  • onehumanoid
  • darnoknew
  • rovidec398e17c6
  • Mister Gumpy
  • ganjagym
  • aerduloensamtonight
  • LibaLeontin
  • Radnóti Zoltán
  • macskahala
  • aromo44
  • Tiborné Tóth
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • Czifra Zoltán
  • Judit Merényi
  • micike mici
  • Bogomil
  • Gaboxhrr
  • azuccahirmondoja
  • excombo
  • incze
  • istván orovecz
  • pogny
  • anna007dor
  • labrys
  • nyulambator
  • janostothmeister
  • ikarus
  • gudea73
  • Haász Endre
  • kisa
  • Thalész
  • dynamicist
  • j.alfred prufrock II
  • jelbeszed
  • SMFB
  • szabol25
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d