Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt) 2025.12.03
  • Színházcsinálók avagy milyen ország leszünk (leszbennevalamennyiorbánviktornyugi) 2025.11.29
  • Édesapám Orbán Viktor (HC-digitálispolgáriváltozat) 2025.11.21
  • Leváltható-e a féltudású magyar elit? 2025.11.20
  • Orbán, futball, tehetség, Kelleher 2025.11.17
  • Milyen férfiak vagyunk avagy jellempróba az írek ellen 2025.11.16

A legolvasottabb posztok

  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)
  • Viccországban bejelentenek
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország
  • Színházcsinálók avagy milyen ország leszünk (leszbennevalamennyiorbánviktornyugi)
  • Leváltható-e a féltudású magyar elit?
  • Krasznahorkai Nobel-díjas

A rezsimsajtó esete Judapesttel

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

 

   „Miután a válasz ismét csak konok fogadkozás volt, hogy csütörtökön lesz, mert az Országgyűlés kétharmados többséggel megszavazza, Rosenberg úr körülnézett övéi során. A tekintetével először azt kérdezte, hogy jó helyen járnak-e, ez volna-e a régi, kedves Judapest, majd azt, hogy „mi az az Országgyűlés?” (Csurka István)

 „Mert hogy a szakmaiság valóban bolsevista trükk. Azt hiszem, ezt is Csurka mondta. És ebben is igaza volt.” (Szánthó Miklós, orbánista ideológus, KESMA-főnök)

” A férfi szépsége egyenes arányban növekszik közéleti státuszának növekedésével. A nőknél pont fordítva van.” „Ebben a kérdésben Csurka Istvánnak igaza volt a kezdetektől fogva. A köztisztviselői kart a harmincas, kora negyvenes éveiben járókkal kell feltölteni.” (Lánczi András, orbánista ideológus, az MSZMP ideológiai folyóiratának egykori szerkesztője, Sorshagyaték című írásában, megpróbálom egyszer az egész sértett, debilis szöveget feltenni,  döbbenetes)

 „bejött egy migráns csapat, fölszaporodott, és kitúrt bennünket a pozíciókból a tudományban, a iskolában, az akadémiában, az egyetemen, a bankvilágban, a földbirtokban, a szakmákban, íme a tanulság emberek” (Raffay Ernő, orbánista ideológus, gumidominó) 

  Bíró László ex-csurkista majomparádé egyik judapestezésének nyoma maradt, és az ország legnagyobb antiszemita kommentsávját fenntartó putyinista Mandiner ezzel próbálja revolverezni Karácsony Gergelyt.  A jobbikosok Tiszaeszlárban gondolkoztak, mint Csurka István, aki 2003. szeptember tizenegyedikén demonstratíve megkoszorúzta Solymosi Eszter síremlékét. Vona is Tiszaeszlárban gondolkozott, pedig ő explicite egy multilevel marketing ügynök volt, miben gondolkodhatott akkor olyan jobbikos, aki ugyanúgy szkinhedként kezdte, mint Békés Márton, hogy egy negyedik orbánista ideológus is megjelenjen a narratívában. Magyarországon ez a dumika ment, és Csurka ma hérosz az orbánista jobboldalon. 

Lovas Mórickáról, akinek tényleg mindenről a zsidók jutottak eszébe, orbánista sajtódíj van elnevezve, Bayer Zsolt pedig nagyvonalúan eltekint attól, hogy hosszú éveken keresztül antiszemita őrültségekkel írta tele a fideszes pártsajtót, nem egészen ingyen. Orbán tudta, hogy a hagyományos magyarkipcsák antiszemitizmus már vállalhatatlan, Bibi Netanyahu kifejezetten érzékeny rá, ezért „szekularizálta” a magyar jobboldali antiszemitizmust, rendes orbánista szabadkőművest vagy libernyákot mond, ha a zsidókra gondol.

 Hát a Csurka zsidót mondott, amikor zsidókra gondolt. És a Csurkán felnőtt kedves, aranyos, fiúcskák és lányocskák is azt mondtak, a Mandiner-szövetséges Vadhajtások.hu-val együtt. Melyik mozit tetszett nézni az elmúlt százötven évben?

 Magyarországon harminc évenként elmondjuk, hogy „jó, hát akkor itt fogunk élni”.    És az „itt” nem változik, kicserélnek pár jelzős szerkezetet, de a lényeg marad. 

 

 

 

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16518018-6934005084313' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16518018&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16518018-6934005084313&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16518018-6934005084313' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

1975 vs. 2020

Next Post:

A Nagy Biden-Trump Gyűjtőposzt

172 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. labrys szerint:
    2020.09.14 19:27

    Diktatúra és kompromisszum:

    444.hu/2020/09/14/diktatura-es-kompromisszum

    Hiv.: [@labrys:](#comment-36452)
    Loading...
  2. ATCG szerint:
    2020.09.14 20:28

    @mafi mushkila: Tényleg erről szóljon az „ének” 2021-ben, amit írsz és akkor eljutunk ahhoz, amit a @labrys által beidézett cikkben György Gábor és Kardos Antal zárszóként leír:
    „3. Mindezen okokból, már messze nem elég az amúgy is sok sebből vérző ellenzéki összefogás: a Fidesz által az országra kényszerített kettéosztottság azt jelenti, hogy csakis egy széles, nemzeti ellenállási mozgalom (NEM) lesz képes a váltás kereteinek a megteremtésére, arra, hogy ez a diktatórikusan kettészelt ország, ha nehezen is, de ismét nekirugaszkodhasson az elnyomás rendszere helyén a szabadság rendszere felépítésének.”

    Novák Eszter azt kéri a kormányfőtől…
    a hallgatók és az egyetem dolgozóinak sztrájkbizottsága pedig
    nem kér, hanem követel: autonómiát és szabadságot…
    Egy mai hír a SZFE-ről:

    „Novák Eszter azt kérte a kormányfőtől, hogy függessze fel az egyetemet fenntartó alapítvány kuratóriumát, és kezdjék el a folyamatot elölről, hiszen az SZFE felmentési idejüket töltő vezetői, az oktatók és a hallgatók fél éve készen állnak a párbeszédre.

    Mind a hallgatók, mind az SZFE dolgozóinak sztrájkbizottsága tartja magát követeléseihez, az új vezetőket és a fejük felett meghozott döntéseket nem fogadják el, az egyetem Vas utcai épületének blokádját ezért fenntartják – közölte a hallgatók képviselője.”

    Hiv.: [@ATCG:](#comment-36453)
    Loading...
  3. incze szerint:
    2020.09.15 04:20

    @mafi mushkila: @ATCG: mindenesetre a ner-állam résen van. ez pl. akár egy 3/3-as hálózati tiszt napi jelentésének is beillik: pestisracok.hu/landzsas-felsorakozasra-buzditjak-oktatoik-az-elte-s-diakokat-az-szfe-melletti-szolidaritaskent/

    Hiv.: [@incze:](#comment-36454)
    Loading...
  4. netukki szerint:
    2020.09.15 12:21

    @incze: A jelentésében a megbízottunk különösen értékes információkat szerzett be, pl.: „Az egyetemre igyekvő hallgatók piros-fehér szalagokkal találták magukat szembe, néhány félfamentes papírlap társaságában…” vagy „…megjelent a poszt alatt két tanár, akik elkezdték a hallgatókat fűteni…”. Ez utóbbi információ alapján az állami szervek számára jelentős energiamegtakarításra nyílik lehetőség, mert nincs szükség a Legfőbb Vezető által kiadott „jól fűtsetek be nekik” instrukció konkretizálására.

    Hiv.: [@netukki:](#comment-36455)
    Loading...
  5. mafi mushkila szerint:
    2020.09.15 18:40

    @ATCG: Jó-jó, írom, de csinálja ezt valaki? Vagy álljak neki én? Mi páran? Vagy hogy?

    @incze: Ne hari, nem kattintottam rá. Akarni akarom tudni, de mintha mégsem eléggé 🙂

    Hiv.: [@mafi mushkila:](#comment-36456)
    Loading...
  6. incze szerint:
    2020.09.15 23:04

    @mafi mushkila: dehonnem hari. demennyirehogy hari. no mindegy, ha te ilyen bután megfosztod magad ezektől a tankönyvi állambiztonsági szemelvényektől.

    Hiv.: [@incze:](#comment-36457)
    Loading...
  7. mafi mushkila szerint:
    2020.09.15 23:17

    @incze: Na jól van akkor, pont alvás előttre jó lesz. Csak nem akartam a PS-re menni (bocs, hogy nem a rendes becenevén említem, de elhatároztam, hogy nem használok degradáló szavakat, ha nem akarom degradálni az eredetileg általuk megnevezetteket).

    Hiv.: [@mafi mushkila:](#comment-36458)
    Loading...
  8. mafi mushkila szerint:
    2020.09.17 21:09

    @mafi mushkila: Tessék, én vagyok a Hadházy:

    „Nem új szervezetekre, hanem szerveződésekre van most szükség az ellenzéki oldalon” – tette hozzá Hadházy.
    444.hu/2020/09/17/szazezer-embert-var-szel-es-hadhazy-a-kozteve-ele

    Hiv.: [@mafi mushkila:](#comment-36459)
    Loading...
  9. mafi mushkila szerint:
    2020.09.18 18:30

    Még mindig azonos a téma (ha már itt indult, ideteszem), kaptam:

    A napokban indul egy új projektünk, aminek keretében lehetőségünk lesz magyar szervezeteket, aktív csoportokat különböző workshopokkal erősíteni, illetve más magyar csoportokkal és külföldi hasonló polgárokkal megismertetni. A projekt célja, hogy sokat tanuljunk egymástól, melyik országban mi működik annak érdekében, hogy az állampolgárok aktívan részt vehessenek a közügyek alakulásában. Annak, hogy van lehetőség aktív állampolgári részvételre, ti vagytok a példája, ezért is gondoljuk, hogy nektek igazán hasznos lehet megismerni más hasonló magyar és nem magyar csoportokat, illetve további tudást szerezni arról, hogyan tudtok a leghatékonyabban dolgozni.

    Ennek a projektnek hamarosan (szeptember 22-én, kedden) lesz egy induló online találkozója (webinar), amire ezennel szeretnénk meghívni. Itt hallhatsz részletesen arról, hogy pontosan miről is szólnak majd a workshopok, hogyan tudunk majd kapcsolatot teremteni, és egymást erősíteni. A webinar nyelve angol lesz, részletes információt ezen a facebook oldalon találsz: http://www.facebook.com/Reclaim-our-civil-space-100101368507320/

    Regisztrálj a webinarra itt:
    forms.gle/573TcoapCD5Xta3j7
    Ha bármi kérdésed van, keress minket bátran! Reméljük, hogy ott „találkozunk”!

    Hiv.: [@mafi mushkila:](#comment-36460)
    Loading...
  10. libernyák szerint:
    2020.09.19 10:47

    A kormánynak már megvan a következő ledózerolandó célpontja: a magyar bábkatedra.
    magyarnemzet.hu/velemeny/a-magyar-babkatedra-lezullesztese-8671077/
    Ez már annyira abszurd kezd lenni, hogy röhögni lenne kedvem, de sajnos ez itt és most valóban megtörténik.

    Hiv.: [@libernyák:](#comment-36461)
    Loading...
  11. Érvsebész szerint:
    2020.09.19 19:38

    @libernyák: youtu.be/DfSq7Zdf5hs?t=441

    Hiv.: [@Érvsebész:](#comment-36462)
    Loading...
  12. libernyák szerint:
    2020.09.19 21:55

    @Érvsebész:
    @mafi mushkila: @incze: @kemény keleti kommentelő:
    Nem kellett sokat várni, mostanra megjelent a kultúrharc történeti áttekintése is, érdemes végigolvasni:
    http://www.magyarhirlap.hu/velemeny/20200919-egy-magyar-hagyomany

    Benne olyan, nyilvánvaló „történelmi tények” vannek, hogy valójában Horthy idején is a zsidó nagytőke volt a hatalmon, mégha ez néha (különösen 38′-tól kezdve, és főleg 44′-ben) talán nem így tűnt:

    „Horthy mellett igazán és feltétel nélkül a nagypolgárság állt s az általa befolyásolt „középosztály”. Köztük az izraelita vallású zsidó nagytőkések, kereskedők. Micsoda ellentmondás! Mert ők is úgy érezhették – teljes joggal –, hogy hatalmon vannak, de a közélet felszínén gyakran megbélyegzett „idegenség” jellemezte helyzetüket.”

    Hát finoman fogalmazva, nem szeretnék úgy „hatalmon lenni”, mint a zsidó nagypolgárság a Horthy-korszakban. Kevésbé finoman fogalmazva: a szerző elmehet a k… anyjába.

    De a lezárás, a konklúzió az, ami igazán őszinte, és amitől igazán hánynom kell:
    „Mert lett légyen valaki hatalmon vagy ellenzékben, legyen akár egyszerre mindkét helyzetben, hasadjon a lelke, érezze magát kisebbségben vagy többségben: de maradjon meg a magyar kultúra pártján. S itt a lényeg: aki a magyar kultúra pártján áll, az egyben a magyar nemzet pártján is áll. Különválasztani ezt nem lehet. S viszont: aki nem érzi magát a magyar nemzet részének, az magyar kultúrát nem csinálhat. Csinálhat mást, értékest is, silányat is, mindegy. Csinálhatja magyarul is. Kormányon vagy ellenzékben, egyre megy. Erről szól harminc éve a légiháború, erről szól minden belső villongás, erről szól most a színművészet ügye is.”

    Világos: aki az SZFE autonómiáját szeretné megőrizni, az nem áll a magyar kultúra pártján, az nem áll a magyar nemzet pártján, egyáltalán, nem is magyar, hanem idegen (általában Galíciából, de persze lehet egy ősi magyar nemesi család tagja is).
    Az, hogy milyen minőségű a munkája („csinálhat mást, értékest is, silányat, mindegy”), az nem fontos, az a fontos, hogy „magyar kultúrát” csináljon.

    Azt, hogy mi a „magyar kultúra” – teszem hozzá ezt én – azt természetesen Orbán Viktor dönti el.
    Mostanra világossá kellett váljon, hogy erről szól a „légiháború” (legalább 1998 óta), erről szól minden „belső villongás”, erről szól most a színművészet ügye: hogy Orbán Viktor dönthesse el, hogy ki a magyar, vagy mindenki maga dönthessen erről.

    Hiv.: [@libernyák:](#comment-36463)
    Loading...
  13. labrys szerint:
    2020.10.08 15:28

    444.hu/2020/10/07/karacsony-komoly-bajban-van-a-fovarosi-koltsegvetes-az-eletunkert-kuzdunk

    Újfent megismételném a szokásos kasszandrámat: az orbáni választásokon való részvétel kontraproduktív & kollaboratív. Az esetleges helyi „ellenzéki” győzelem csak szűk lokális térben csempészhet vissza némi könnyebbséget/humánumot/demokráciát a zemberek életébe, hosszabb távon elkerülhetetlenül eltiporja az Orbán-rezsim úgy, hogy – törvényes és törvénytelen eszközökkel – megoldhatatlan helyzetekbe kényszeríti „győztes” ellenfeleit.

    Ezért hosszú távon, stratégiai értelemben _az orbáni választásos_ helyi „ellenzéki” győzelmek is kizárólag a Seggfej céljait szolgálják.

    Emlékezzünk Tétényi Évára és Esztergomra!

    Hiv.: [@labrys:](#comment-36464)
    Loading...
  14. Podvinecz Marsall szerint:
    2020.10.08 15:47

    @labrys: alternatíva? Totális bojkott? Azt mondanák a fiúk, hogy jó, majd lesznek más pártok (és lesznek ám), nincs itt semmi látnivaló.
    Esetleg polgári engedetlenség? Magyarországon?
    Forradalom? Magyarországon?
    Majd a Nyugat segít? Ööööö…

    Hiv.: [@Podvinecz Marsall:](#comment-36465)
    Loading...
  15. labrys szerint:
    2020.10.08 23:13

    @Podvinecz Marsall: _én_ eddig nem voltam képes győztes alternatívát kitalálni. (Ötleteim persze vannak – amíg meg nem döglik minden liba /áthúzva/ liberális.)

    A helyes irányt viszont látni vélem: valahogy ki kell lépni a helyzetből. A megoldhatatlan konfliktusok egyedül úgy „oldhatók” meg, ha kilépünk a premisszák jelentette keretek közül.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-36466)
    Loading...
  16. Podvinecz Marsall szerint:
    2020.10.09 08:36

    Azon kívül, hogy minél többször és minél jobban nevetségessé kellene tenni őket, és főleg az arkangyalt, nekem se jut eszembe semmi. De a paradigmaváltások előtt, amíg ki nem lépünk a keretből, jellemzően fogalmunk sincs, hogy lehet kilépni, vagy hogy ki lehet egyáltalán lépni. Aztán néha csak kilépünik.

    Hiv.: [@Podvinecz Marsall:](#comment-36467)
    Loading...
  17. Podvinecz Marsall szerint:
    2020.10.09 08:36

    @labrys: az előzőm neked szólt, csak elfelejtettelek beklikkenteni

    Hiv.: [@Podvinecz Marsall:](#comment-36468)
    Loading...
  18. labrys szerint:
    2020.10.09 14:31

    @Podvinecz Marsall: „Azon kívül, hogy minél többször és minél jobban nevetségessé kellene tenni őket, és főleg az arkangyalt, nekem se jut eszembe semmi.”

    Igen, a kinevettetés gyilkos eszköz lehetne, ebben tök igazad van. [Lábj.: az ’arkangyal’ szerintem messze túl pozitív jelző annak a primitív rohadéknak…]

    „De a paradigmaváltások előtt, amíg ki nem lépünk a keretből, jellemzően fogalmunk sincs, hogy lehet kilépni, vagy hogy ki lehet egyáltalán lépni. Aztán néha csak kilépünik.”

    Mármint a passzív tömegek, igen. De „mi” (ők) elvileg hivatásos politizáló értelmicséngiek lennén(e)k – Homo politicus hungaricus –, vagy mi a fa /áthúzva/ nemdebár? 🙂

    Hiv.: [@labrys:](#comment-36469)
    Loading...
  19. Zebrateve szerint:
    2020.10.09 16:28

    @labrys: Lucifer is arkangyal volt!

    Hiv.: [@Zebrateve:](#comment-36470)
    Loading...
  20. labrys szerint:
    2020.10.09 20:50

    @Zebrateve: tudom. – De hol van Orbán, ez a szerencsétlen, nem túl kulturált, potrohos megye kettes wannabe focista a Fényhozótól, a Hajnalcsillag Urától, a legtökösebb angyaltól?! 🙂 Nehogy már mitizáljunk itt egy szotyiköpködő, kényszeres pörkölt-&-koviubi-zabáló, tizenkettő-egy-tucat banánköztársasági Bástya elvtársat.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-36471)
    Loading...
  21. Podvinecz Marsall szerint:
    2020.10.09 22:19

    @labrys: eddig köpcösnek hívtam, de rám szóltak, hogy az valamelyik Rejtő-hős (ciki, hogy pont én nem emlékszem). Ezután kett arkangyal. Akkor most majd Azazel lesz, amíg ki nem találok valami mást.

    Hiv.: [@Podvinecz Marsall:](#comment-36472)
    Loading...
  22. AdvocatusDiaboli szerint:
    2020.10.10 01:40

    @labrys: Igen.

    Szerintem egy jól kitalált bojkott működhet. Ideális esetben, ha csak az orbánisták mennének el, akkor lenne 32%-os részvétel mellett Lukasenkát megszégyenítő 90+%-a az orbánista pártoknak (fidesz, az ő hazájuk, ilyesmi), plusz a kutyapárt.
    Mondaná, hogy ez erős fölhatalmazás, nyolc kilencedes többség, stb, de a legitimitás? Meg a közröhely?

    Hiv.: [@AdvocatusDiaboli:](#comment-36473)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • jotunder on Személyes színház, személyes poszt (nagyonszemélyesposzt)de nem voltál ott tegnap? mert én igen. a második…
  • nyulambator on Személyes színház, személyes poszt (nagyonszemélyesposzt)március 27-én végleg bezár a FÉM. Aknek még van al…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Ha már így bekezdtél, a lehetőségek tá…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Hát én meg még annyira se vagyok…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : Én nem vagyok jogész (és bár vityáró…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Én se akarok ötleteket adni, pedig sok…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @annokkk: Mivel Mogyoróországon a köztérelnö…
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországHiv.: @tahonoli: "Egy szingapúri startup beüzemelt…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@susyk: Beleégett a kép a retinámba, ahogy a kis h…
  • susyk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@annokkk: ezek a nép szimbólumai. megette őket a n…
  • DarthVader on Viccországban bejelentenek@Thalész: Ugyebár van egy olyan tapasztalat - főké…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@susyk: De hogy abbahagyták a turulos kopjafákat m…
  • susyk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@annokkk: Megkerestem, tökéletes kommentár. Köszön…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@Thalész: Hogy Orbán mit mond a régebben zárt körb…
  • Thalész on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Attól nem kell félned, hogy ötleteket…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@tahonoli:](#comment-349586) "nem értek egyet tová…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@ipartelep: Az LMP legkésőbb 2013-tól őfelsége ell…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAz merült fel bennem, hogy ha jövő tavasszal nagyo…
  • ipartelep on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Tudja valaki, hogy Schiffer hogyan, miért lett fid…
  • jack_of_all_trades on Krasznahorkai Nobel-díjas@apokalipszistmost: Bevallom, ngem kikészít a hoss…
  • ijontichy on Krasznahorkai Nobel-díjasSvédek dokufilmet csináltak Krasznahorkairól (ettő…
  • KennyOMG on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)A poszt topikja most mar AI-szakerto, sotmiatobb,…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekA Hír: A Karácsony ;-) vezette Budapest a világ To…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekUgyan van ennél nagyobb gond is, de amolyan kis sz…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@susyk: Gábor György a bazmegolós kormányzati besz…
  • apokalipszistmost on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Hiv.: @nyulambator: ugye hogy jobb lett volna a tr…
  • susyk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)A főni legdrágább hobbija a foci mellett hogy a fa…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: Tönkreteszi, azután átveszi a bótot a f…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: ...az ország a hatalom és a dicsőség, m…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenekhttps://hvg.hu/itthon/20251203_orban-viktor-barany…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenekHiv.: @ipartelep: Én tartom továbbra is, hogy neke…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @tahonoli: Én meg nem értem, hogy mit nem ér…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Az elte elnyomók talán egy gyors fenntartóváltást…
  • annokkk on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@nyulambator: Ez nagyon érdekes. Szóval most megin…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenekKomolyan nem értem az alábbi posztot. Hogyan lehet…
  • tahonoli on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Hiv.: @vattablz: És mi van, ha az "úr", Magyarorsz…
  • vattablz on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Mindenkivel egyetértek - még magammal is - de az a…
  • tahonoli on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Nagyon nem értek egyet továbbra sem, hogy Orbán Ba…
  • ijontichy on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@vattablz: : Tele lesz az ország partizánnal. Ninc…
  • nyulambator on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)A minap Pesten közlekedtem autóval és a rádión pró…
  • Geo on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Az volt, hogy a Bildenberg csoport által irányítot…
  • jotunder on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)@vattablz: jogi képviselőnk arra intett, hogy ne n…
  • vattablz on Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)Ha bukik a NER, Schiffer lesz visszamenőleg a legn…
  • jotunder on Leváltható-e a féltudású magyar elit?@capacete:](#comment-349576) honnan lehet ezt tudn…
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországFranciák a Mistral után a kvantumszámítástechnikáb…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@KennyOMG: Közben meg Trump békésen alszik egyet,…
  • KennyOMG on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@incze: Majd az utana jovo, izombol felszopas, na…
  • capacete on Leváltható-e a féltudású magyar elit?A meg nem nevezett Nagy Attila Tiborról talán érde…
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.a migrács miniszter asszony letette (sokadszorra i…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenek"Parádés" időtöltés lehetett: "Az MCC a Mandinerre…

Posztrulett

Jumdzságin Cedenbal esete a Gucci-táskákkal

Ha a Kedves Olvasó nem hallott még Jumdzságin Cedenbalról, akkor túl fiatal. Cedenbal volt a mongol Sztálin, Holrógin Csojbalszan, utódja, aki maga is kicsit egy mongol Sztálin volt, kicsit mongol Brezsnyev, amíg a mongol Gorbacsov, Dzsambin Batmönh félre nem állította. Semmi köze nem volt a Gucci-táskákhoz. A Gucci-táskákhoz  Oyun-Erdene Luvsannamsrainak (vagy másnéven Luvsannamsrai Oyon-Erdunenek) van …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Psakreff
  • karsairita
  • princeghostly1c74fbc695
  • jotunder
  • Judit Merényi
  • jelbeszed
  • nerangass
  • tulajdonkppen
  • csunyatáp
  • vattablz
  • szabol25
  • simonandris2
  • ervsebeszet
  • incze
  • onehumanoid
  • Grrr
  • Czifra Zoltán
  • jaurin
  • ijontichy
  • rovidec398e17c6
  • janszemwordpress
  • F Ford
  • decaffeinatedscrumptiously51e405b478
  • nyulambator
  • esztre
  • kisa
  • ipartelep
  • Tyto
  • velotanya
  • capacete
  • tahonoli
  • Radnóti Zoltán
  • SMFB
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • Sparhelt
  • Hanyistók
  • DarthVader
  • lgombb
  • darnoknew
  • dynamicist
  • Morp65
  • marysolotravez
  • opiniopraesumpta
  • ganjagym
  • cleantone222
  • kiazmármegint
  • elolhatuldoktor
  • annokkk
  • tortt49
  • Tiborné Tóth
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d