Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában? 2026.02.07
  • Az értelmiségi illúziók vége 2026.02.07
  • Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel 2026.01.28
  • A nemzetközi matematikai kongresszus bojkottja 2026.01.28
  • A Mandiner esete Alex Prettivel 2026.01.27
  • Trump megegyezett Grönlandról? 2026.01.21

A legolvasottabb posztok

  • Az értelmiségi illúziók vége
  • Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?
  • Viccországban bejelentenek
  • Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.
  • Megmenteni bárkit avagy Tölgyessy Péter és nyolc centi

A tudomány védekezik avagy per a Figyelő ellen (megjegyzésposzt)

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

 

   Bene Márton az MTA TK PTI tudományos segédmunkatársa beperelte a Figyelőt, mert a lap hazudott a tudományos publikációiról. Azt állították, hogy két éve nem írt semmit, nincs semmi feltöltve róla a Magyar Tudományos Művek Tárában. Ez nyilvánvalóan nem igaz. De….

 Mozgó Világ, Élet és Irodalom, 168óra, Népszava, Népszabadság, Magyar Narancs, Polgári Szemle, Magyar Idők, Magyar Nemzet, Napi Gazdaság.

  A Magyar Tudományos Művek Tárában ezen jelentős nemzetközi  tudományos folyóiratokban megjelent cikkeket is feltöltöttek „ismert” magyar tudományos kutatók. Van olyan egyetemi professzor, akinek az összes 2016-os és 2017-es folyóiratcikke a Magyar Nemzetben és a Magyar Időkben jelent meg, számszerint 10 „publikáció”. 

   Bene Mártonnak a Journal and Mass Communication Quarterly című amerikai folyóiratban jelent meg cikke nemrég. Ez A kategóriás folyóirat.  Ha Bene Márton tényleg nem írt volna egyetlen árva sort sem ezen kívül, akkor is többet érne ez, mintha száz cikket közölt volna magyar napilapokban. Ez az, amit az életben nem lehet elmagyarázni szeretett népünknek, amely szeretet nép öt perc alatt hinné el, hogy az Algebrai Geometria zsidókommunista áltudomány. A hülyék, el sem tudják dönteni, hogy algebra, úgyismint  x meg y, vagy geometria, úgyismint Pythagorasz tétele, az ilyesmire kár az adófizetők pénzét pazarolni, és népgazdaságilag ugye hány fejőnő lesz az algebrai geometriából.

   Bene Márton még el is veszítheti a pert, hiszen nagyon könnyen kimutatható, éppen most mutattam ki, hogy nem oszt és nem szoroz az, hogy kinek hány cikke van az mtmt.hu-n. Ha kilóra mérjük a cikkeket, akkor bizony a Magyar Idők pontosan annyit ér, mint a Nature. Persze lehetséges, hogy megnyeri, de akkor egy csomó hülye is pert nyerhet, akiről megírták, hogy hülye pedig harminckét cikke jelent meg a Journal of Kötés and Horgolásban. 

    Totális támadást indítottak a tudomány ellen olyan emberek, akik kihullottak a magyar tudományos életből, annak is a perifériájából, egyenesen bele Orbán ölébe. Hát nem pontosan az ölébe, így anatómice, de azért öv alá. Erről pedig Fél-Ázsiában nem érdemes beszélni. Végtelenül szomorú ez az egész, és ismételten csak azt tudom tanácsolni minden tehetséges magyar fiatalnak, hogy meneküljön, amíg lehetséges. 

  

   

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16518480-698865a5bc0cc' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16518480&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16518480-698865a5bc0cc&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16518480-698865a5bc0cc' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Kultúrharc Félázsiában

Next Post:

A hibátlan FIDESZ-es professzor (tanulmányposzt)

41 Commments

  1. jan szerint:
    2018.08.23 14:41

    Ha ez már ki lett beszélve, akkor elnézést, de az MTMT-t kezelő szerv (az Akadémia?), miért engedi azt, hogy újságcikkeket fel lehessen tölteni? Úgy tudom, hogy első lépésként persze maga a kutató feltölt, amit akar, de ahhoz, hogy az effektíve megjelenjen, jóvá kell hagynia valakinek, tehát van valami ilyesmi szűrő. Hiszen egyébként az egész MTMT értelmetlen vállalkozás (arról most nem is beszélve, hogy valami szürreálisan szar a feltöltőfelülete).

    Hiv.: [@jan:](#comment-76933)
    Loading...
  2. jan szerint:
    2018.08.23 14:50

    Kiegészítés: technikailag is tök egyszerű lenne egy ilyen szűrést megvalósítani: fel kéne tölteni egy listát a szóba jöhető folyóiratokról (Scopusból, akárhonnan le lehet húzni egy ilyen listát), és a kutató amikor fel akar tölteni egy publit, egy legördülő menüből választaná ki a folyóiratot. Ha nem találja a listán, ír egy emailt az MTMT adminnak, hogy legyenek szívesek ezt-és-ezt a folyóiratot felvenni. Az MTMT admin pedig elbírálja (könyvtárosok, vagy az illetékes kutatóintézet véleményére hivatkozva), hogy indokolt-e felvenni a folyóiratot. Nyilván napilap felvétele szóba se jöhetne.

    Hiv.: [@jan:](#comment-76934)
    Loading...
  3. közösperonos átszállás szerint:
    2018.08.23 14:56

    Elég döccenős a poszt, első (nem _nagyon_odafigyelős_) olvasásra az is lejöhet simán, hogy van Benének egy vagy néhány komoly cikke, de azért telespammelte az MTMT-t Népszavával.

    Amúgy én még a Politikatudományi Szemle és a Népszabadság között is látok különbséget (az első per def belefér, és Benének ilyenjei is vannak). Ugyanakkor homályos emlékeimben élnek olyan cikkek a Népszabadságból is, amelyek elmehetnek az MTMT-be. Vagy pl. TGM ezen cikke:

    hvg.hu/velemeny/20110805_bibo_tgm

    (Nekem kívülről így tűnik…)

    Hiv.: [@közösperonos átszállás:](#comment-76935)
    Loading...
  4. közösperonos átszállás szerint:
    2018.08.23 14:59

    @jan: „Kiegészítés: technikailag is tök egyszerű lenne egy ilyen szűrést megvalósítani: fel kéne tölteni egy listát a szóba jöhető folyóiratokról (Scopusból, akárhonnan le lehet húzni egy ilyen listát), és a kutató amikor fel akar tölteni egy publit, egy legördülő menüből választaná ki a folyóiratot. „

    Nem minden folyóirat Scopus-indexált. Egyébként most is inkább a menüből érdemes/ajánlott kiválasztani a lapot ilyen esetben; egyrészt nem kell akkor külön rögzíteni a minden vackát ISBN-estől, satöbbitől, másrészt nem kell admin láttamoztatni, harmadrészt így elkerülhető a duplicate (tri-, quattro- etc.) entry az adatbázisban.

    (Illetve most is van lehetőség a komplett publikációt Scopusból importálni. Persze a köztes lépés egy szövegfájl a D:temp-ben, így aztán ez nem annyira nagyon securityvel túlterhelt állapot.)

    Hiv.: [@közösperonos átszállás:](#comment-76936)
    Loading...
  5. Imaginace szerint:
    2018.08.23 15:11

    @jan: Eszembe se jutna napilap-cikket feltenni, de tényleg érthetetlen, hogy az mtmt adminjai miért engedik meg…

    Hiv.: [@Imaginace:](#comment-76937)
    Loading...
  6. acs63 szerint:
    2018.08.23 15:18

    @poszt: @jan: @közösperonos átszállás: @Imaginace: …és mindenki:

    Visszafelé miért nem működik a dolog? Ha napilapok, nívótlan/kevésbé indexelt folyóiratok szerepelhetnek tudományos publikációként, akkor az ezekbe rendszeresen író dolgozók miért nem kapnak tudományos címet? 🙂

    Hiv.: [@acs63:](#comment-76938)
    Loading...
  7. jan szerint:
    2018.08.23 15:19

    @közösperonos átszállás: Persze, most csak hirtelen mondtam a Scopust, de a lényeg, hogy kellene egy whitelist, és ha a szerző mindenáron a listán nem szereplő folyóiratot akarna felvenni, akkor azt meg kell indokolnia.

    A Népszabiba írhat akármilyen okos és értékes cikket TGM, de attól az még nem tudományos publi, már csak a peer review hiánya miatt sem. Paul Krugman is sok cikket ír a New York Times-ba, de eszébe se jutna se neki, se másnak tudományos publikációnak tekinteni ezeket.

    Hiv.: [@jan:](#comment-76939)
    Loading...
  8. jan szerint:
    2018.08.23 15:21

    @acs63: Jogos felvetés!:) És emlékeztet arra a sztorira, amikor Mocsai kéziedzőnek a sportérdemeire való tekintettel akartak professzori címet adni, bár tudományos teljesítménye nem volt; és akkor valaki kutató bejelentkezett, hogy ő pedig egy olimpiai aranyérmet szeretne kapni, tudományos érdemeire való tekintettel, bár sportolni nem igazán szokott. 🙂

    Hiv.: [@jan:](#comment-76940)
    Loading...
  9. Imaginace szerint:
    2018.08.23 15:28

    Nemrég egy Alvincz József nevű egyetemi tanár „Műbalhék a tudósok körül” címmel értekezett a Fanyar Ripőkben:
    magyaridok.hu/velemeny/mubalhe-a-tudosok-korul-3369073/

    Kíváncsi lettem, ki ez az alak… Az mtmt-ben évek óta csak Magyar Hírlap véleménycikkekkel van jelen, az utolsó tudományosnak mondott publikációja 2013-ból van (ez is a Polgári Szemléből). Állítólag tagja az Országos Doktori Tanácsnak… Januárban az Origón nyilatkozott tudománypolitikai kérdésekről emígy: „Jogtalanul, privilegizált helyzetben volt a Soros-egyetem” címmel:
    http://www.origo.hu/itthon/20180115-alvincz-jozsef-egyetemi-tanar-szerint-a-ceu-jogtalanul-privilegizalt-helyzetben-volt.html

    Attól tartok, itt már évek óta komoly baj van a tudományos intézményrendszerrel, ha egy ilyen alak, aki olyan cikkekkel van fent az mtmt-ben, melyeket a legnagyobb engedékenységgel sem lehet tudományosnak minősíteni, bátran oszthatja az észt tudománypolitikai kérdésekben.

    Hiv.: [@Imaginace:](#comment-76941)
    Loading...
  10. harmadikszem szerint:
    2018.08.23 15:34

    Journalism and mass comm quarterly. A bene marton az egyik legjobb szerzo komm es mediatudomanyban manapsag.

    Hiv.: [@harmadikszem:](#comment-76942)
    Loading...
  11. Wolff szerint:
    2018.08.23 15:36

    @jan: Az mtmt-ben meg kell adnod a publikáció jellegét, bár ezt nyilván nem ellenőrzik minden esetben. Ugyanakkor egy Náoszabadság publikációból nem tudsz tudományos folyóiratpublikációt csinálni abban az értelemben, hogy az értékelő táblázatokba az adatokat szűrik, és ehhez a besorolást a rendszer kezelői adják meg. Ami ennek nem felel meg, azt a táblázatban egyéb publikációként tünteti fel, az idézettségi összesítésbe sem számítja bele. Igaz, a szűrés alapvetően az osztályok folyóiratlistáin alapul, ezen belül nem differenciál, azok meg néha egészen viccesek. A Törttud Bizottságnak volt olyan időszaka, amikor a Zalai Múzeumok Évkönyve tudományos publikációnak számított, az Annales viszont nem. De azért ezt már orvosolták.

    Hiv.: [@Wolff:](#comment-76943)
    Loading...
  12. jan szerint:
    2018.08.23 15:56

    @Wolff: Köszi az infókat!

    @Imaginace: Vajon ugyanarról az Alvincz Józsefről van-e szó, aki, hogy a korabeli sajtótudósításokat idézzem, „a Pest megyei közgyűlésben, a parlagfűirtási kampány gyermekrajz-pályázatának díjátadó ünnepségén részegen kurvaanyázott és kommunistázott”?

    index.hu/belfold/kommunistazo/

    De legalább ezt az impromptu produkcióját nem töltötte fel az MTMT-be…

    Hiv.: [@jan:](#comment-76944)
    Loading...
  13. jotunder szerint:
    2018.08.23 16:10

    @jan: igen. epa.oszk.hu/01300/01343/00147/pdf/EPA01343_hitel_2014_4_13.pdf

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-76945)
    Loading...
  14. közösperonos átszállás szerint:
    2018.08.23 16:11

    @jan: „Persze, most csak hirtelen mondtam a Scopust, de a lényeg, hogy kellene egy whitelist, és ha a szerző mindenáron a listán nem szereplő folyóiratot akarna felvenni, akkor azt meg kell indokolnia.”

    Ez jogosultság kérdése, és _lehet_, hogy vannak intézmények, ahol az MTMT admin nem feltétlenül akar mindenáron szembemenni minden proffal, ha érted. 🙂 Az ellen pedig nem véd, semmi.

    „A Népszabiba írhat akármilyen okos és értékes cikket TGM, de attól az még nem tudományos publi, már csak a peer review hiánya miatt sem.”

    De azért ugye tudjuk, milyen peer reviewek is vannak normális (legalábbis messziről annak tűnő) folyóiratoknál is. Erősen vakarom még a fejem, hogy kommunikáljam egy amúgy kurva erős hely főszerkjének, hogy oké, reject, erről ennyit, de többet a büdös életbe ne adja semmiféle cikkemet Reviewer #3-nak, akárki legyen is az, mert történetesen egy arrogáns, öntelt barom, aki viszont legalább folyamatosan hülyeségeket állít (konkrét példákat nyilván nem írnék, szóval hidd el nekem, hogy tényleg). Ráadásul single blind review, szóval ő tudja, ki vagyok.

    Vagy máshonnan ezt kaptam 10 hónap után (CS, IF 2 fölött valahogy, elég neves lap amúgy is) :

    „Reviewer #1: The paper present technique of [snip].
    The authors used only one data set in experimental studies.
    This is a significant limitation of experimental research.”

    Ilyen szintű review talán még egy honi politikai hetilapban is akad.

    Hiv.: [@közösperonos átszállás:](#comment-76946)
    Loading...
  15. közösperonos átszállás szerint:
    2018.08.23 16:14

    @jotunder: Óbazmeg.

    Az utolsó bekezdés pl. ez:

    „Végezetül le szeretném szögezni, meggyőződésem, lett légyen az politikai
    párt vagy pedig bárki más, aki a földügyi szabályozásban a vázlatosan ismertetett lényegi dolgokat nem ismeri fel, az vagy egyáltalán nem ért a földügyekhez,
    vagy pedig alantas szándékoktól vezérelve igyekszik a Nemzeti Ügyek Kormánya politikáját – reményeink szerint sikertelenül – lejáratni. T. E. eddigi jogszabály-értelmező „tevékenységével”, azok publikálásával ez utóbbiak közé tartozik.”

    Szófosásban (elnézést, de ez a terminus technicus) valahol a híres-neves WassAlbi-örökbecsűt idézi, csak az tekinthető önironikusnak is.

    („Ellophatod valakinek az aranyóráját és visszaadhatod megint. Ellophatod a pénzét és megtérítheted a kárt. Csak egyvalami van, amit nem téríthetsz meg soha. Ez az idő. Ha valakinek ellopod az idejét. Ha megvárakoztatsz valakit. Ez olyan, mintha ellopnál ennyi meg ennyi időt valakinek az életéből. Nem térítheted meg soha. Az idő az ember legnagyobb és legfontosabb kincse. Ellophatod valakinek a lovát és visszaadhatod megint. Mindenét ellophatod és megtérítheted. Csak az ellopott időt nem lehet megtéríteni soha. A várakozásban eltöltött időt semmi földi hatalom nem hozhatja vissza. Nincs, elveszett, vége. Örökre elveszett.”)

    Hiv.: [@közösperonos átszállás:](#comment-76947)
    Loading...
  16. Wolff szerint:
    2018.08.23 16:16

    @jan: Azt hiszem emellett ez a címadása már igazán smafu:
    Az offshore kormány és a meghaladott Marx

    Hiv.: [@Wolff:](#comment-76948)
    Loading...
  17. jan szerint:
    2018.08.23 16:20

    @közösperonos átszállás: Seggfej reviewerek, editorok, klikkek stb. sajnos vannak… Ilyenkor az ember fogcsikorgatva beadja egy eggyel kevésbé menő folyóiratba.

    Vannak amúgy komoly folyóiratok, ahol az ember a benyújtáskor megmondhatja, hogy ki az, akit szeretné, hogy _ne_ kérjenek fel reviewernek, pont emiatt. A te esetedben, elvileg írhatnál az editornak, hogy bias-t vélsz felfedezni az egyik reviewer részéről. Ez persze elsülhet rosszul is, tudom. Illetve esetleg kiaknázhatnád azt, hogy egyedül a 3-dik reviewer volt elutasító, ha jól értem.

    Hiv.: [@jan:](#comment-76949)
    Loading...
  18. jan szerint:
    2018.08.23 16:22

    @Wolff: kassáki szintű dadaizmus

    amúgy a részegeskedéséről belinkelt Index-posztban a legérdekesebb az, hogy a főnöke, a pest-megyei fideszes vezető többször elnézést kér a történtekért – értitek, a Fidesz elnézést kér bármiért, ez ma már elképzelhetetlen…

    Hiv.: [@jan:](#comment-76950)
    Loading...
  19. közösperonos átszállás szerint:
    2018.08.23 16:28

    @jan: Persze, nyeltem egyet, aludtam rá kettőt, aztán átküldtem máshova, csak hát azért mégis.

    „Illetve esetleg kiaknázhatnád azt, hogy egyedül a 3-dik reviewer volt elutasító, ha jól értem. „

    A második is elutasította, úgyhogy nem volt nehéz belátni, hogy ennek annyi. 🙂 A pitiáner színvonaltalanság, na az zavar(t).

    Hiv.: [@közösperonos átszállás:](#comment-76951)
    Loading...
  20. Bogomil szerint:
    2018.08.23 16:43

    @jotunder: Ez fájdalmas volt…

    Hiv.: [@Bogomil:](#comment-76952)
    Loading...
  21. jaegtoer szerint:
    2018.08.23 19:26

    A disznók mindig a moslékra szavaznak. A majmok meg inkább a banánra.

    Az Esterházy-rostélyosról fogalmuk nincs, a királyrák meg nem őshonos. És szürke marha az idők során együttesen sem volt annyi, mint manapság, ráadásul a patkányok is el vannak szaporodva… Sőt.

    Hiv.: [@jaegtoer:](#comment-76953)
    Loading...
  22. seol szerint:
    2018.08.23 19:43

    @jaegtoer:

    Van egy olyan érzésem, mellékszál ez, de azért: a patkányok értelmes, jó fej állatok, nem lehetne mondjuk valami csúszómászóval illusztrálni? 🙂 Fideszesek láttán amúgy is nyálkás izék jutnak eszembe.

    Hiv.: [@seol:](#comment-76954)
    Loading...
  23. harmadikszem szerint:
    2018.08.23 19:53

    @közösperonos átszállás: elegge elo szokott fordulni ilyen en gyujtom is a legaljat. Majd oregen ha kiadok egy autobiot jol fognak mutatni

    Hiv.: [@harmadikszem:](#comment-76955)
    Loading...
  24. jaegtoer szerint:
    2018.08.23 19:56

    @seol:

    Nyitott vagyok a korrekcióra.
    Meztelencsigák?

    hu.wikipedia.org/wiki/Meztelencsig%C3%A1k

    Hiv.: [@jaegtoer:](#comment-76956)
    Loading...
  25. seol szerint:
    2018.08.23 20:02

    @jaegtoer:

    Jó lesz. 🙂 Mondjuk nem tudom, miért ifj. Lomnici szerepel a képeken.

    Hiv.: [@seol:](#comment-76957)
    Loading...
  26. jotunder szerint:
    2018.08.23 20:14

    „A Figyelő által szemlézett kutatók közül egyedül az ő nevénél nem voltak feltöltve a dokumentumok, sőt Bene Márton profilján egyetlen egy publikációt sem jegyeztek, még az önéletrajza sem volt letölthető. „

    en aznap megneztem az mtmt.hu-t es azon ott voltak Bene publikacioi.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-76958)
    Loading...
  27. harmadikszem szerint:
    2018.08.23 20:26

    @jotunder: ezt hol hazudják? Ki van zárva, mivel nekem benne van a látókörömben folyamatosan néztem a cuccait mindig fent voltak. Amúgy a Scopuson és a WoS-en is.

    Hiv.: [@harmadikszem:](#comment-76959)
    Loading...
  28. jotunder szerint:
    2018.08.23 20:30

    @harmadikszem: figyelo.hu/v/nevetsegesen-magyarazkodik-es-perrel-fenyegetozik-az-mta-kutatoja/

    elkepeszto.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-76960)
    Loading...
  29. acs63 szerint:
    2018.08.23 20:56

    @jotunder: Akkó’ most már a MTA is indítson pert a Figyelő ellen rágalmazás miatt!

    Ha minden hazugságért fizetni fognak, akkor kinek kell az a piti költségvetési tétel? 🙂

    Hiv.: [@acs63:](#comment-76961)
    Loading...
  30. harmadikszem szerint:
    2018.08.23 22:51

    @jotunder: nagyon kíváncsi vagyok azokra a bizonyítékokra. Mondjuk amúgy sem értem mit keres még a Bene Magyarországon, vegyük észre hogy doktoranduszként van három q1-es cikke ami pontosan hárommal több, mint a tárgy professzorainak 99%-ának az életművében fellelhető q1-es cikkek száma.

    elmennek a picsába ezek ot a figyelőnél, nekimennek bárkinek.

    Hiv.: [@harmadikszem:](#comment-76962)
    Loading...
  31. Bolygó Hollandi szerint:
    2018.08.24 00:48

    @jotunder: sajnos Radnóti korleírása egyre aktuálisabb 🙁

    Oly korban éltem én e földön,
    mikor besúgni érdem volt s a gyilkos,
    az áruló, a rabló volt a hős, –
    s ki néma volt netán s csak lelkesedni rest,
    már azt is gyűlölték, akár a pestisest.

    Oly korban éltem én e földön,
    mikor ki szót emelt, az bujhatott,
    s rághatta szégyenében ökleit, –
    az ország megvadult s egy rémes végzeten
    vigyorgott vértől és mocsoktól részegen.

    Hiv.: [@Bolygó Hollandi:](#comment-76963)
    Loading...
  32. Muad'Dib szerint:
    2018.08.24 13:01

    @jotunder:
    Én ebben nem akarok igazságot tenni – bár a figyelőnek azt sem hiszem el amit kérdez – de amit megtaláltam 2017-es cache változatot (nem találtam 2018-ast), ott tényleg nincs semmi feltöltve (persze ez marha régi, az tény):
    web.archive.org/web/20170604124204/https://tk.mta.hu/kutato/bene-marton

    Hiv.: [@Muad’Dib:](#comment-76964)
    Loading...
  33. jotunder szerint:
    2018.08.24 13:26

    @Muad’Dib: en aznap neztem meg.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-76965)
    Loading...
  34. David Bowman szerint:
    2018.08.24 13:36

    Nikola Tesla is a napilapokban publikált. Gregor Mendel meg a helyi évkönyvben. Ez ugyan hiba volt, de ez semmit sem von le a tudományos értékéből. Úgyhogy akár a Népszabiban is megjelenhet eget rengető tudományos felfedezés.

    Hiv.: [@David Bowman:](#comment-76966)
    Loading...
  35. Muad'Dib szerint:
    2018.08.24 13:59

    @jotunder:
    Na, közben gyúrtam még egy kicsit. A bing cache alapján 2018 júliusában már fenn voltak a publikációk.

    Hiv.: [@Muad’Dib:](#comment-76967)
    Loading...
  36. jotunder szerint:
    2018.08.24 14:12

    @David Bowman: igen, sot elvileg az is elofordulhat, hogy egy majom veletlenul pont a Hamletet fogja leirni egy irogepen. csak aranylag kicsi az eselye.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-76968)
    Loading...
  37. ámbátor szerint:
    2018.08.24 15:06

    @jotunder: Szerintem a cikk írásakor véletlenül Bene Ferencre kerestek rá és mit ad isten, nem volt találat. Vagy nem a MTA honlapján nézték, hanem az MMA-én vagy a felcsúti puskás akadémia oldalán. Ott meg nem volt említés a publikációiról.

    Hiv.: [@ámbátor:](#comment-76970)
    Loading...
  38. Mister Gumpy szerint:
    2018.08.26 22:32

    @acs63: Még két év, és fog kapni, aki a megfelelő napilapba ír megfelelőt, ne aggódj…

    Hiv.: [@Mister Gumpy:](#comment-76971)
    Loading...
  39. vizilófia szerint:
    2018.08.27 14:37

    @Imaginace: Prof.Dr. Alvincz J. tudományos profiljánaak áttekintéséhez javaslom Kenesei istván cikkét az eheti ÉS-ben.

    Hiv.: [@vizilófia:](#comment-76972)
    Loading...
  40. Imaginace szerint:
    2018.08.28 19:15

    @vizilófia: Köszönöm, olvastam. 🙂

    Hiv.: [@Imaginace:](#comment-76973)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • ijontichy on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?@vattablz: : Ennyi bullshit igazán elfér egy progr…
  • DarthVader on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?"A színházakat nézőszám és kulturális érték alapjá…
  • vattablz on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?@ipartelep: Van egy harmadik fontos dolog is. Neve…
  • vattablz on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?@AI szagerto: Vajon melyikünk hozzászólása öregszi…
  • annokkk on Az értelmiségi illúziók végeJól látom, hogy az értelmiségi szó azt jelenti, ho…
  • Keepdreaming on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?Mint SÖRÖS, kikérem magamnak a "kézműves" jelzőt!…
  • ipartelep on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?Egy-egy ilyen program nagy (nagyobb?) része mindig…
  • AI szagerto on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?@vattablz: ez a beszéd, kisujjeltartás, jólodamond…
  • nyulambator on Az értelmiségi illúziók végeDe kár lenne úgy tenni, mintha ezen múlna, Bármi.…
  • jotunder on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?@vattablz: ?? find "mesterséges intelligencia". en…
  • vattablz on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?Fidesz 2.0. És egy ember már biztosan végigolvasta…
  • nyulambator on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?Hát valamivel összetettebb mint az, hogy "folytatj…
  • tamspatrik on Az értelmiségi illúziók végeAz értelmiségi illúzió az értelmiségi. Amúgy meg n…
  • aerduloensamtonight on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?Meglátjuk?
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.tekintettel arra, hogy a félidei választásokra tra…
  • ijontichy on Az értelmiségi illúziók vége"Tisztesség dolgában elég szarul állok. ... Kisvár…
  • Keepdreaming on Viccországban bejelentenekOrbán Viktor 2026.02.07.: "Ukrajna az ellenségünk"…
  • Késes Szent Alia on Britnek lenniLassacskán Starmer is elmondhatja a poszt első bek…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Legfeljebb is csak annyi történh…
  • vattablz on Az értelmiségi illúziók végeDe, asszem pont ilyet. Máskülönben másmilyen lenne…
  • jotunder on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@annokkk: ha folyamatosan őrjöngsz, akkor kénytele…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek:-D :-D :-D "Amikor 1999-ben a koszovói háború mag…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@annokkk: : Visszalendül az... csak mikor? Arra ni…
  • annokkk on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ipartelep: Nem lendül vissza. Szerintem annyira e…
  • ipartelep on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Hiv.: @annokkk: Én nem tudom, hogy az amerikai dem…
  • annokkk on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ipartelep: Végülis ez várható volt. A demokraták…
  • ipartelep on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Láttátok az Idiocracy c filmet? Ha nem, ideje megn…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittelhttps://24.hu/belfold/2026/02/06/orban-viktor-mezo…
  • Grrr on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Astanát Nazabajev távozása után nyugtatásképpen át…
  • Grrr on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ipartelep: Egy srófra jár az agyunk, nekem is esz…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: : Ajajj... egy ideig vicces volt e…
  • ipartelep on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Hiv.: @annokkk: Azt gondolom, hogy hosszú idő óta…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://hvg.hu/360/20260206_202606-nvb-nvi-valaszt…
  • annokkk on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: Én egy ötméteres Trump szoborról i…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@muaddib00: Vagy inkább Aladeen
  • muaddib00 on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: Felesleges elaprózni, simán United…
  • kiazmármegint on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: Miert csak a Penn Stationt? Miert…
  • kiazmármegint on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Azert ez még Trumptol is uj szint: https://www.nbc…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@susyk: " Tóth Zoltán választási szakértő erről a…
  • susyk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@annokkk: Értsd már meg, hogy nem lakcím alapján s…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittelValószínű, hogy azokat a levélszavazókat húzták le…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@susyk: Mondhat ilyesmit, de számai nincsenek. Az…
  • susyk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@annokkk: a linkelt cikkben László Róbert elmagyar…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekNagy riszpekt :-) Hiába a kormányrendelet, nem szü…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAzt ne felejtsük el, hogy ma Mogyoróországon egy f…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/02/01/tomegverekedes-a-fradi-p…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@Grrr: Egyrészt az antifasiszták nem hatalom. Ők m…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@annokkk: Új alkotmány jöhet. Gyorsabban mint eddi…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@Virág et.: Szegény egy politikai fogoly. A Putyin…
  • Grrr on Viccországban bejelentenekElég egyszerű: nem a tőlük nagyon különböző romákr…

Posztrulett

A Magyar Tudományos Akadémia Elnöksége visszavonta a közgyűlési határozatot a kutatóhálózat ingatlanvagyonának eladásáról

Wow. Ez nagyon bátor dolog, de azt hiszem, nem tehettek mást. Közben a Kormány nevű Orbán Viktor határozatban vette tudomásul, hogy a HUN-REN IT úgy döntött, hogy a négy kutatóközpont az ELTE részeként fog ezentúl működni. Bár az ELTE Szenátusa ebben a kérdésben még nem foglalt állást. Ha a HUN-REN IT úgy döntött volna, hogy …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Hector Kapitány
  • vattablz
  • ijontichy
  • csunyatáp
  • simonandris2
  • j.alfred prufrock II
  • ervsebeszet
  • istván orovecz
  • tortt49
  • LibaLeontin
  • jack_of_all_trades
  • ijenanyelvtan
  • SMFB
  • ganjagym
  • nyulambator
  • gearforbooks
  • macskahala
  • janszemwordpress
  • tamspatrik
  • dynamicist
  • mecsekijeti
  • Judit Merényi
  • marysolotravez
  • esztre
  • ororvecztb1
  • Gaboxhrr
  • thegaben86
  • szabol25
  • onehumanoid
  • susyk
  • Grrr
  • opiniopraesumpta
  • azuccahirmondoja
  • AI szagerto
  • Czifra Zoltán
  • Keepdreaming
  • jotunder
  • K Zoltan
  • elolhatuldoktor
  • Késes Szent Alia
  • janostothmeister
  • princeghostly1c74fbc695
  • ipartelep
  • annokkk
  • Tyto
  • jelbeszed
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • Hanyistók
  • nerangass
  • Virág et.
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d