Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Magyar szál Maduro elrablása mögött? (kissékattintásvadászposzt) 2026.01.05
  • Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt) 2026.01.03
  • „Maduro ally Hungary vetoes EU statement slamming Venezuela elections” (heheposzt) 2026.01.03
  • Lehet-e újra nagy Magyarország? 2025.12.23
  • Megmenteni bárkit avagy Tölgyessy Péter és nyolc centi 2025.12.23
  • GPT-5 megoldotta a Schweitzer-példákat 2025.12.21

A legolvasottabb posztok

  • Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban
  • Viccországban bejelentenek
  • Magyar szál Maduro elrablása mögött? (kissékattintásvadászposzt)
  • Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)
  • Lehet-e újra nagy Magyarország?
  • GPT-5 megoldotta a Schweitzer-példákat

AUDI kontra ELTE (megjegyzésposzt)

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

„Akár 50 százalékkal emelkedhet egy kezdő audis dolgozó bére két év alatt a cég béremelési ajánlata alapján – ezt állítja az Audi Hungária személyügyi osztálya által készített dokumentum. A tájékoztató néhány példát sorol audis dolgozók keresetére, illetve annak változására. E szerint egy 24 éves szakmunkatárs, aki 2018 novemberében bruttó 333 ezer forintos kezdő fizetéssel lépett be a céghez 2020 januárjában már bruttó 489 ezer forintot keresne automatikus alapbéremeléssel, prémiummal és 13. havi fizetéssel együtt. Egy 48 éves, 2013 óta a cégnél dolgozó autófényező teljes bére a 2018 végi bruttó 448 ezer forintról 2020 elejére 532 ezer forintra emelkedne. Egy 35 éves, 2007 óta az Audinál dolgozó karbantartó mérnök teljes bére 815 ezer forintról 975 ezer forintra emelkedne. (hvg.hu)

Az ELTE-n egy adjunktus havi bruttója 277000 forint és 300000 forint között van, egy docensé 388000 és 420000 között, egy habilitált docens fizetése 471000 forint, egy egyetemi professzor fizetése pedig 554000 forint, a legmagasabb kategóriában 587000. Tehát az AUDI-nál a fényezők fognak nagyjából a docensek fizetését kapni, a karbantartó mérnökök pedig több mint a professzori fizetés másfélszeresét. A melósok is sokkal többet keresnek, mint egy egyetemi adjunktus.

A brit Jaguárnál egy karbantartó mérnök nagyjából annyit keres, mint egy brit adjunktus, talán egy kicsit kevesebbet.

 

 

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16518405-6969d98370918' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16518405&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16518405-6969d98370918&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16518405-6969d98370918' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Anglia útban egy csinos szakadék felé

Next Post:

A rezsimjudaizmusról

188 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. akakukk szerint:
    2019.01.30 21:55

    @Apkallu: Elkepeszto. Ezt nem is tudtam.

    Hiv.: [@akakukk:](#comment-70935)
    Loading...
  2. akakukk szerint:
    2019.01.30 22:07

    @jotunder: Na ne. Dolgoztam ausztriaban es magyarorszagon (es angliaban es USA-ban is). Ha Magyarorszagon bemegyek a munkehelyemre, van futes es villany, de valami palyazat nelkul (amihez publikacio kell) ulhetek a foldon, es meg egy ceruzam sincs. Se asztal, se szek, se szamitogep, se nyomtato, se papir a nyomtatoba. Ausztriaban bizony nem igy volt, mindez adva volt palyazat nelkul is.

    Hiv.: [@akakukk:](#comment-70936)
    Loading...
  3. Mister Gumpy szerint:
    2019.01.30 22:24

    @JTU: Mi a francért szólsz bele, ha fogalmad sincs a témáról?!

    Infó1: Egy darab megtartott egyetemi órához legalább egy órát kell készülni, néha ötöt. Plusz vannak házifeladat- és vizsga-összeállítások és -javítások, szakdolgozat vezetések, stb. Ha csak az abszolút minimális munkát végzi el egy adjunktus, de ettől még simán összeomolna az egyetem, akkor esetleg összejön neki egy 2000 Ft-os órabér, inkább bruttóban mint nettóban.

    Infó2: Azok az egyetemi oktatók, akik miatt hosszú távon is működik az egyetem, azok kutatnak is. Kutatás nélkül nincs képzés. A komolyabb egyetemi oktatók simán megdolgozzák a napi 10-12 órájukat, nyugi. Úgy, hogy közben pld Wendelin Werner Fields-medálos matematikus szerint (ilyet nehezebb szerezni, mint Nobel díjat) napi 5 óránál többet matematikusnak dolgoznia káros (a munka minőségére és az egészségre is).

    Hiv.: [@Mister Gumpy:](#comment-70937)
    Loading...
  4. Mister Gumpy szerint:
    2019.01.30 22:25

    @Flageolet: Ez súlyosan törvénysértő, nem?

    Hiv.: [@Mister Gumpy:](#comment-70938)
    Loading...
  5. jotunder szerint:
    2019.01.30 22:26

    @akakukk: azt írtam, hogy Magyarországon a publikációs kényszer fajlagosan kisebb, mint Ausztriában. nem az ELTE-n. fajlagosan.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-70939)
    Loading...
  6. Apkallu szerint:
    2019.01.30 23:37

    @jotunder: Azért az ELTE-n sem megugorhatatlan a feladat. Ha az alábbit teljesíted, az új értékelés szerint rendben vagy. Igaz, ezek itt darabszámok, ami nem igazán jelent semmit, és igaz, hogy ha csak ennyit teljesítesz, egyáltalán nem biztos, hogy bármilyen olyan ösztöndíjat el tudsz nyerni, ami segítené a kutatásaidat, de az állásod valamelyest biztonságban tudhatod (???)

    „A publikációs indikátor lényege, hogy a magyar és idegen nyelvű publikációk éves átlagain alapul, ahol az idegen nyelvű publikációk nagyobb súllyal számítanak. A munkaköri szorzók meghatározásának alapja az MTA doktora cím megszerzéséhez meghatározott publikációs követelményeken alapul, ez legalább 48-50 publikáció, amiből az egyes tudományterületekhez tartozó bizottságok 10-15 idegen nyelvű publikációt határoznak meg. Ez a publikációs tevékenység megkezdésétől az egyetemi tanári kinevezésig 25 évvel számolva az alábbi elvárt éves átlagokat jelenti az egyes tudományterületekre lebontva (doktori iskolák szerint):
    Történettudományi: 41 magyar, 9 idegennyelvű
    Irodalomtudományi: 33 magyar, 15 idegennyelvű
    Nyelvtudományi: 36 magyar, 12 idegennyelvű
    Filozófiatudományi: 40 magyar, 12 idegennyelvű
    Mivel a tudományterületi átlagok nagyon közel esnek egymáshoz, nem szükséges a
    tudományterületi differenciálás, ezért megállapítható, hogy átlagosan évi 1.5 magyar nyelvű és 0.5 idegen nyelvű publikáció szükséges az MTA elvárásának teljesítéséhez.”
    Uff.

    Hiv.: [@Apkallu:](#comment-70940)
    Loading...
  7. jotunder szerint:
    2019.01.30 23:47

    @Apkallu: Nem tudom, hogy ez mit jelent a gyakorlatban. Alig van értelme kilóra mérni cikkeket.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-70941)
    Loading...
  8. a_balazs szerint:
    2019.01.30 23:58

    @ lenörd hofstadter : ha az ABS-re úgy számítasz, hogy az rövidebb fékutat jelent majd, akkor te is hibás vagy. Mert az ABS alapvetően nem ezt tudja, a jellemző üzemviszonyok, útviszonyok között nem rövidíti (hanem inkább növeli) a fékutat, hanem azt tudja, hogy az autó irányítható marad, reagál a kormánymozdulatra.

    Hiv.: [@a_balazs:](#comment-70942)
    Loading...
  9. HaCS szerint:
    2019.01.31 00:52

    Egyetértek a szerzővel.

    Szerintem is csatlakozhatnának az egyetemi oktatók a formálódó pedagógussztrájkhoz.

    De tényleg…

    Hiv.: [@HaCS:](#comment-70943)
    Loading...
  10. Apkallu szerint:
    2019.01.31 01:08

    @jotunder: Teljesen egyetértek. Én csak azt másoltam be ide, ami alapján az ELTE-n mérni szeretnék az oktatókat (legalábbis a publikációs kategóriában). Ha ennek a követelménynek megfelelsz (elvileg) nem rúgnak ki – aminek azért van aktualitása, mert néhány kollégát azért most kirúgtak.

    Hiv.: [@Apkallu:](#comment-70944)
    Loading...
  11. anonymand szerint:
    2019.01.31 05:55

    @Kuglóf. Az:

    „Amikor a gyerekem azzal jön haza, mivel a BEUGRÓ-ban elnézett egy osztást és NEM 100-as (95%) lett a beugrója, NEM mehet vizsgázni, akkor megkérdeztem, akarja-e hogy az apja benne legyen a hírekben miszerint laposra verte a mocsadék „audisnálkevesebbérérétrobotoló” szegény egyetemis oktató értelmiségit.
    De a fiam azt mondta, ne tegyem.” – és a gyereknek volt igaza.
    Anno, még az „átkosban”, a főnököm fia első nekifutásra nem került be az egyetemre.
    Mi volt a reakció?
    „Ezek a szemetek, direkt tesznek fel nehéz kérdéseket, hogy…”
    Na te kb. ezen a szinten vagy képes „gondolkodni”.

    Hiv.: [@anonymand:](#comment-70945)
    Loading...
  12. anonymand szerint:
    2019.01.31 05:56

    @Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

    Ha jobban meggondolom, igazat köll adjak néked.

    Hiv.: [@anonymand:](#comment-70946)
    Loading...
  13. közösperonos átszállás szerint:
    2019.01.31 06:58

    @brunn: „Amit utolsó bekezdésedben írtál, nem „értékeli” Kuglófot! (remélem, te sem gondolod…).”

    Ne vedd magadra. Ha kicsit körülnézel jobban pörgő, nagyobb vegyes látogatottságú, nem igazán kormánypárti blogokon (Comment, B1, Szegedi Kattintós(?)), azt látod, hogy szinte minden necces posztnál hemzsegnek az eldobható nickű Fidesz-bértrollok, akik odajönnek, kiokádják az aktuális ukázok egyikét („amíg a disznóhús ÁFÁ-ja 5%”, „előbb kapja össze magát az ellenzék”, „sajnos a baloldal sem jobb, mindkét oldal egyforma” stb.), aztán talán még visszanéznek egy ideig, de inkább nem. És a többségük tényleg eldobós nick, van, hogy akár csak 4-5 hozzászólással, de szinte mind 200 alatt. (Meglepő módon egy nagy részük ennek ellenére több évvel korábbi reg. Mostani alanyunk mondjuk elég friss, most vasárnapi.)

    Amit a tárgyalt nick idehányt, az pont ilyen trollkodás volt (komolyan, ki gondol komolyan akkora baromságot, hogy az észtek szarok, mert nincs Nobel-díjasuk, a finnek iskolarendszerétől meg megölik magukat az emberek?), gyanús volt, megnéztem, voilá. Ha visszanézed az eddigi megnyilvánulásait, a 90%-uk pont ilyen narancsbarnanyelvű, eldobható okádás (bocs, keresem a megfelelő kifejezéseket). Amit az illető leír, az nem valakinek a véleménye, hanem parancsba adott uszulás, ezeket nem szabad komolyan venni, hanem szimplán ki kell röhögni, jelezve, hogy lebukott.

    Hiv.: [@közösperonos átszállás:](#comment-70947)
    Loading...
  14. Burgermeister szerint:
    2019.01.31 07:06

    Kereslet kinalat! Ennyi!
    Mi lesz a taplalek delben?

    Hiv.: [@Burgermeister:](#comment-70948)
    Loading...
  15. közösperonos átszállás szerint:
    2019.01.31 08:02

    @Burgermeister: „Kereslet kinalat! Ennyi!”

    Remélem, azért arról is hallottál már sutyorogni, hogy ha monopóliumok vagy kartellek vannak a képben (pl. habilitált egyetemi docenseket viszonylag kevés helyen szoktak alkalmazni, és valahogy mindnek igen hasonló a háttere), akkor ez kicsit máshogy szokott működni.

    Hiv.: [@közösperonos átszállás:](#comment-70949)
    Loading...
  16. Kettes szerint:
    2019.01.31 08:07

    Finom korrekció a tegnapi ribanckodás után a portfolio, please-en:

    http://www.portfolio.hu/gazdasag/munkaugy/elokerult-egy-abra-a-magyarok-kizsakmanyolasarol-magyarazkodhat-az-audi.4.312287.html

    „1. Az Audi pontosan úgy viselkedik, ahogyan az egy racionális, felelős vállalattól elvárható. Jogszabálykövető módon gazdálkodik, kihasználva a lehetőségeit. Éppen ezért a szakszervezetek követelése indokolatlanul túlzó, hiszen nekik is figyelembe kellene venni, hogy a beszámolóban szereplő számok a győri Audi-gyár termelékenységére vonatkozóan hízelgők.
    2. Az Audi azért mutatja ki itt a nyereségét, mert jelentős adókedvezménnyel ösztönözzük itteni tevékenységét. Az ebből fakadó előnyeit nagyobb mértékben megoszthatná a dolgozóival, hiszen a bérszint még régiós viszonylatban sem tartozik a magasak közé.”

    Bár nem merik leírni, hogy az Audi nyilvánvalóan manipulálja a transzferrárait az alacsony magyar effektív adókulcs miatt, de legalább valami. Ennél eggyel őszintébb még az lenne, ha azt is bevallanák, hogy azért fáj megosztani a talált pénzt a dolgozókkal, mert annak egy része a NER gazdaságpolitikai döntéshozóinak megkenésére kell.

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-70950)
    Loading...
  17. Muad'Dib szerint:
    2019.01.31 09:08

    @Kettes:
    Ez minden multinál így van. Régóta. Az itthon – meglepő módon főleg baloldali körökből – istenített uber mestere volt az „adóoptimizálásnak”, szintén esze ágában nincs megosztani a pénzét a neki gürizőkkel. Nem újdonság szerintem, hogy a multik azért szervezik ki a gyártásukat erre-arra mert megéri. Nyilván ha nem lenne rajta hasznuk maradnának a seggükön ott ahol vannak. Az is elég nyilvánvaló, hogy meglehetősen könnyű dolguk van, mert az országok versengenek egymással, hogy hozzájuk menjen és megy a licit. A gdp-ben jól mutat, a beszállítók miatt némiképpen ösztönzi a hazai termelést is és foglalkoztat. Szerintem ezt nem a fityesz találta ki. Még abban sem vagyok biztos, hogy a meg kell kenni az aktuális kormányt dolgot ők izzadták ki magukból. Szvsz csak maximalizálták és tökéletesítették a korrupciót.

    Hiv.: [@Muad’Dib:](#comment-70951)
    Loading...
  18. Kettes szerint:
    2019.01.31 12:56

    @Muad’Dib: Nem. Nem adózik minden multi 3%-os effektív adókulccsal, nem kötött minden multi stratégiai együttműködési megállapodást a NER-rel, és nem keni minden multi az állami és pártvezetést a helyi sportklubon keresztül. Ez kifejezetten a fidesz unortodox gazdaságpolitikájának jellemzője.

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-70952)
    Loading...
  19. fuhur szerint:
    2019.01.31 15:21

    @JTU: Figyu egy egyetemi oktatóval élek és minden hétvégén dolgozik még egy kicsit otthon, a saját idejéből a saját számítógépén a saját internetjét fizetve. És nem kevésszer rúghatnék be ha elinnám azt a pénzt amit konferenciákon meg hasonlókon való részvételért a családi kasszából kifizettünk. Jobb lenne ha csitulnál, egy kicsit.

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-70953)
    Loading...
  20. fuhur szerint:
    2019.01.31 15:23

    @lenörd hofstadter: Ha bűnözővel találkozol, ne üzletelj vele, hanem jelentsd fel Ennyi.

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-70954)
    Loading...
  21. brunn szerint:
    2019.01.31 15:25

    @közösperonos átszállás: Nem magamra vettem. Egyetértek, ha megnézed, ki fia-borja, akinek olvasod a hozzászólását. Csupán amit kiemeltél „valakinek a munkásságából” nagyon is „minősítésnek” tűnt, pedig az bizony nem egy „fokmérő”.

    Hiv.: [@brunn:](#comment-70955)
    Loading...
  22. ftk szerint:
    2019.01.31 15:42

    @seol: Ezért linkeltem pont Origót, hátha annak elhiszi…

    Hiv.: [@ftk:](#comment-70956)
    Loading...
  23. seol szerint:
    2019.01.31 15:55

    @ftk:

    Sajnálom, magyaridők kell. 🙂

    Hiv.: [@seol:](#comment-70957)
    Loading...
  24. Külsős szerint:
    2019.01.31 17:08

    A posztot és főként a hozzászólásokat olvasva, azt hiszem meg is van egy magyarázat arra, amit JT oly sokszor állapít meg szomorúan, hogy t.i. a magyar felsőoktatás gyengén szerepel a nemzetközi rangsorokban. Az egyetemi fizetések, különösen a rangsor alján, a középosztályi léthez alig-alig elegendőek, akinek lehetősége van, kénytelen mellékállásokból szerzett jövedelemmel kiegészíteni (hogy ezt teszik, nekem új információ volt). Ha a mellékállásra fordított időt és energiát kutatásra, az adott szakterületen való fejlődésre tudnák fordítani az oktatók, egész biztosan emelkedne a színvonal. (Bocs, ha feltaláltam a spanyolviaszt.) Amíg ez a nyomott bérszínvonal marad, nem lesz itt változás, bármilyen átszervezés is történik.
    Még valami. Szóba került fentebb az is, hogy a gyerekanyag gyenge, erről meg eszembe jutott egy tanulságos történet. Gimnazista volt a fiam, amikor új, korábban gyakorlóiskolában tanító, az átlagosnál jóval magasabban kvalifikált matektanárt kaptak. Az első félévben majdnem az egész osztály megbukott, óriási volt a felháborodás. Aztán láss csodát, év végére elkezdték érteni és megszeretni a matematikát (és a tanárt is), jelentősen javultak a jegyek. Zokogtak, amikor a pasi később elment az iskolából.

    Hiv.: [@Külsős:](#comment-70958)
    Loading...
  25. WLaci szerint:
    2019.01.31 17:15

    Én tudatosan tartom távol a felsőoktatástól magam, miközben egy területen társszerzője vagyok az adott terület magyarországi alapművének. Hogy miért? Mert látom, kik tanítanak ezeken a (nem természettudmányi) karokon: Google Scholar által nem ismert, 10 éve magyar nyelvű cikket is alig-alig író, magukat tudósnak képzelő balf.szok. Ún. „elitegyetemekről” beszélünk. Ne hasonlítsuk egy audis mérnök, fényező fizetését az ő juttatásukhoz. Az audis fényező bármikor átmehet a Jaguarhoz, az egyetemi docens úr meg igencsak meglepődne, ha egy brit egyetem publikációs követelményeivel szembesülne.

    Hiv.: [@WLaci:](#comment-70959)
    Loading...
  26. Dárnok szerint:
    2019.01.31 18:13

    @WLaci: A poszt erről szól. Hogy miért ők vannak ott. És mi lenne a feltétele, hogy ne ők legyenek ott.

    Hiv.: [@Dárnok:](#comment-70960)
    Loading...
  27. közösperonos átszállás szerint:
    2019.01.31 18:27

    @Dárnok: „Vagyis miért nem jó, ha csak elit egyetemek vannak?”

    A felvetés per def hülyeség; az itthoni „elitegyetemek” csak itthon, csak relatíve „elitek”, ha kihúzod a listáról a mezőny alsó 50-70%-át, sima egyetemek lesznek, pont olyanok, mint amiket meg szeretnél szüntetni.

    Hiv.: [@közösperonos átszállás:](#comment-70961)
    Loading...
  28. Online Távmunkás szerint:
    2019.01.31 19:29

    @Flageolet: Nem mondtam, hogy mi a jó, hanem a helyzetet írtam le. Az lenne a jó, ha a bérkereten belül a legalkalmasabbakat léptetnék elő, ráadásul a friss PhD extra költségvetési támogatást jelent évekig, így van rá keret. Sajnos a magyar egyetemek minőségbiztosítása a béka segge alatt van, élen az ELTÉ-vel, a vidéki gagyikról nem is beszélve…

    @fortin2: Lehetne az Audi helyett a magyar focisták béréhez is hasonlítani…

    @Lajszlo: Talán nem árt, ha kevesebb lesz a professzor és csak a tanszékvezetők lesznek profok. Persze manapság az ELTÉ-n is simán rábíznak tanszékeket nulla tudományos munkásságú adjunktusokra, miközben más tanszékeken 2-3 prof unatkozik…

    Hiv.: [@Online Távmunkás:](#comment-70962)
    Loading...
  29. Online Távmunkás szerint:
    2019.01.31 19:43

    @WLaci: Van benne sok igazság, de sajnos a Google Scholar egy használhatatlan romhalmaz, aminek a hibáit évek óta nem javítják. Simán előfordul, hogy egy szerző online elérhető publikációinak csak 1-2%-át találja meg, de hasonló nevű emberek más területen, másik nyelven publikált cikkeit akarja automatikusan felvenni…

    @Apkallu: Azt tegyük hozzá, hogy az ELTÉ-n is üldögélnek olyanok, akik a korábbi tucatnyi publikációjukat ebben az évtizedben nem gyarapították eggyel sem. Legalább annyi változott, hogy a pártfőiskolás doktori iskola vezetőt leváltották és elkezdtek nyugdíjba vonulni a főiskolákról örökölt címzetes docensek, akiknek a PhD odaítéléséhez is hátszél kellett. Persze a 10 év alatt PhD-t meg nem szerző tanársegédeket előléptették mestertanárrá az új lehetőséget kihasználva…

    Hiv.: [@Online Távmunkás:](#comment-70963)
    Loading...
  30. Dárnok szerint:
    2019.01.31 19:53

    @közösperonos átszállás: Nem egészen értem. Nyilván hazai viszonyletben értettem az elit egyetemet. Ha azok is középszerűek, ám legyen, akkor szerinted miért kellenek az ezeknél is gyengébbek?

    Hiv.: [@Dárnok:](#comment-70964)
    Loading...
  31. Dárnok szerint:
    2019.01.31 19:54

    @közösperonos átszállás: Vagy úgy érted, hogy feleslegesnek tűnnek itt az egyetem úgy általában?

    Hiv.: [@Dárnok:](#comment-70965)
    Loading...
  32. Apkallu szerint:
    2019.01.31 22:47

    @Online Távmunkás: Ennél egy picit szofisztikáltabb a mostani mérő-rendszer: az odt (országos doktori tanács) elvárásainak megfelelően az utóbbi öt év publikációs tevékenységét mérik, és a különböző szinteken álló oktatók a szintjüknek megfelelő szorzókat kapnak, tehát elvileg egy egyetemi tanár és egy adjunktus is összemérhető… De való igaz, hogy még az ELTE top karokon is sok olyan oktató akad, aki nem végez érdemi publikációs tevékenységet. Persze ilyenkor felmerül a kérdés, hogy egy nyelvtanár miért publikáljon, miközben az oktató tevékenységére nagyon is szükség van.

    Hiv.: [@Apkallu:](#comment-70966)
    Loading...
  33. nerángass szerint:
    2019.02.01 07:13

    Nüansz :

    index.hu/gazdasag/2019/01/31/magyarorszag_a_nemet_cegek_tesztlaborjava_valt/
    http://www.portfolio.hu/gazdasag/munkaugy/elokerult-egy-abra-a-magyarok-kizsakmanyolasarol-magyarazkodhat-az-audi.312287.html

    Hiv.: [@nerángass:](#comment-70967)
    Loading...
  34. közösperonos átszállás szerint:
    2019.02.01 08:58

    @Dárnok: Nem erről beszélek, hanem arról, hogy igencsak visszatetsző állandóan „elit”-ként hivatkozni azokra az egyetemekre, amelyek valójában csak a félszeműek.

    Hiv.: [@közösperonos átszállás:](#comment-70968)
    Loading...
  35. fuhur szerint:
    2019.02.01 10:47

    @Kuglóf. Az: Nincs olyan egyetem ahol 20% al megvan a vizsga. Ha a 2 es nem minimum 50 % akkor az a vizsga szart sem ér és az a hely nem egyetem max valami taxi szak (Befizetsz = kapsz papírt). Az megvan hogy 20 éve olyan álláshirdetések jelentek meg, hogy feltétel a diploma kivéve Gábor Dénes. Na az, akkor egy taxi egyetem volt.

    Az meg hogy a beugrónak 100% osnak kell lennie a tanár döntése én csak helyeslem.

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-70969)
    Loading...
  36. fuhur szerint:
    2019.02.01 10:49

    @Kuglóf. Az: „Szóval én továbbra is ott tartok, hogy lehetőleg ne találkozzak úgy azzal a fazonnal, hogy tudjam, ő volt.”

    Ennyire fáj, hogy meghúzták a gyereket? Pedig ez előfordul mindenkivel. Nyugi.

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-70970)
    Loading...
  37. Grrr szerint:
    2019.02.01 11:15

    @fuhur: Sokat fog a tekintélyem csökkenni a szemetekben, de megvallom, hogy én is buktam anno vizsgán az egyetemen. Teljes joggal; a felkészültségem arra volt elég csak, hogy a kérdést megértsem.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-70971)
    Loading...
  38. Geo_ szerint:
    2019.02.01 19:46

    @jotunder: lehetne megoldást találni – ajánlom innen az 1. pontot

    geo2.blog.hu/2009/08/18/a_vezetoi_berekrol_a_magas_vezetoi_fizetesekrol_es_vegkielegitesekrol_okoznak_bot_498

    Hiv.: [@Geo_:](#comment-70972)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • Késes Szent Alia on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@KennyOMG: Érdekes ötlet, de összességében nem fes…
  • KennyOMG on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@nyulambator: Szerintem meg orbangyulolet szintu t…
  • ijontichy on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@nyulambator: : Már egy éve találgatjuk, hogy ez m…
  • nyulambator on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@KennyOMG: Szerintem több helyen is tévedsz. Nem h…
  • KennyOMG on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@Késes Szent Alia: Van az az elmelet, hogy a Penta…
  • DarthVader on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@Késes Szent Alia: Miután Irán kijelentette, hogy…
  • Késes Szent Alia on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@KennyOMG: Voltaképp az egészben nem látom a strat…
  • KennyOMG on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@Késes Szent Alia: Nem jarsz messze szerintem az i…
  • Késes Szent Alia on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@KennyOMG: Tőzsdezárás után? Az azt jelentené, hog…
  • KennyOMG on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@Késes Szent Alia: Szerintem ha lesz valami, akkor…
  • Késes Szent Alia on Irán amerikai támaszpontot támadott meg KatarbanNa, akkor ma éjjel? Eléggé vihar előtti csend van.…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: A főispánoktól megszabadulásnak számos…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekA zember, aki ott se volt: https://444.hu/2026/01/…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @naki: De te komolyan azt hitted, hogy én az…
  • vattablz on Viccországban bejelentenekInkább az a probléma, hogy a megyék önkormányzatké…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@naki: : Már a rendszerváltás idején sem nagyon ér…
  • naki on Viccországban bejelentenekPusztán arra utaltam, hogy a (vár)megye dolognál k…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @naki: Ha drága visszacsinálni, akkor inkább…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@ijontichy: Valóban nem tudom, hogy egy ilyen Epst…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@muaddib00: : Szvsz. egyszerű. Vincent tv. ("ha el…
  • naki on Viccországban bejelentenekPont olyan drága lesz (ha eltekintünk az inflációt…
  • muaddib00 on Viccországban bejelentenekÉn nem értem ezt a pörgést a megye témán. Azt tudo…
  • jotunder on Viccországban bejelentenek@ipartelep: https://24.hu/belfold/2025/12/06/magya…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Remélem, egyszer igen. Egyben azt is r…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekEgy hír a Telexről: "Pest, Fejér, Veszprém és Komá…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Lehet-e újra nagy Magyarország?@annokkk: "aki más években is gazdagodott, az mind…
  • aerduloensamtonight on Viccországban bejelentenek"Free Palestine" helyett... https://www.nature.com…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@Grrr: Gondolom, nekem elég szar tapasztalataim vo…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@KennyOMG: Persze, hogy vizsgálják ki. Csak jelezt…
  • KennyOMG on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Ejj de szep kanyarral tetszett terelni…
  • Grrr on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Ez valószínűleg erősen iparágfüggő. Ho…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Van képe iránnak beszólni https://www.…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekEhhez először elkezdtem írni egy hosszú bevezetőt,…
  • ijontichy on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@nyulambator: : "de sejtelmem sincs a felső vezető…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@nyulambator: Én azt gondolom, hogy ez elég egyért…
  • nyulambator on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Tudok-e olyan magyar és európai felső…
  • ijontichy on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@annokkk: : Szvsz. ezt elengedhetnéd már ;-)…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@annokkk: Feltétlenül idézd kérlek ahol ezt mondta…
  • DarthVader on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)Trump szerint nem a nemzetközi jog fogja megszabni…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Épp eggyel előbb mondtad, hogy takarít…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@annokkk: Direkt nem akarod felfogni ugye? Egy pár…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Hát ez egy ilyen puritán ország. Nem k…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@annokkk: Erre mit mondjak. Az élet kissé bonyolul…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@nyulambator: Én azt is el tudom képzelni, hogy an…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Biztosan az uzsonna miatt gyűltek össz…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@nyulambator: Az Epstein üggyel senki nem nagyon a…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@nyulambator: Most jön csak a habzás. Mivel Orbán…
  • nyulambator on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)Orbán is minidg ezt tolta (amíg még tudta kontroll…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@incze: És elengedik Madurot ?
  • incze on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00:: ez nem ilyen egyszerű. egyelőre nagyo…

Posztrulett

Egy szlovák nemzetiségi nem lehet képviselőjelölt, Lázár úr? (döbbenetposzt)

„De kivételesen a képviselőjelölt asszonnyal még életemben nem találkoztam, kicsit csodálkozom is, hogy a Tisza Párt nem talált magyar embert és egy szlovák asszonyt kellett elindítania ebben a választókerületben. Ilyen rosszul állnak, azért legalább azt kellene, hogy Magyarországon magyarok legyenek a jelöltek.” (Lázár János miniszter) Nem kapok levegőt. Én nem tudtam, hogy ezek ekkora állatok. …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • tulajdonkppen
  • Mikonu
  • onehumanoid
  • darnoknew
  • elolhatuldoktor
  • nerangass
  • ororvecztb1
  • naki
  • mecsekijeti
  • tgr
  • tortt49
  • istván orovecz
  • Sparhelt
  • jotunder
  • ijontichy
  • ganjagym
  • susyk
  • kiazmármegint
  • Bogomil
  • opiniopraesumpta
  • decaffeinatedscrumptiously51e405b478
  • Tehenész
  • csunyatáp
  • simonandris2
  • Vidor Ferike
  • azuccahirmondoja
  • labrys
  • cleantone2
  • ijenanyelvtan
  • hakohen
  • kisa
  • jelbeszed
  • kalzol
  • Grrr
  • macskahala
  • F Ford
  • Czifra Zoltán
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • ervsebeszet
  • aerduloensamtonight
  • gearforbooks
  • Radnóti Zoltán
  • Gaboxhrr
  • Judit Merényi
  • Psakreff
  • lgombb
  • annokkk
  • Podvinecz marsall
  • janostothmeister
  • ipartelep
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d