Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt) 2025.12.06
  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt) 2025.12.03
  • Színházcsinálók avagy milyen ország leszünk (leszbennevalamennyiorbánviktornyugi) 2025.11.29
  • Édesapám Orbán Viktor (HC-digitálispolgáriváltozat) 2025.11.21
  • Leváltható-e a féltudású magyar elit? 2025.11.20
  • Orbán, futball, tehetség, Kelleher 2025.11.17

A legolvasottabb posztok

  • Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)
  • Viccországban bejelentenek
  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.
  • Édesapám Orbán Viktor (HC-digitálispolgáriváltozat)
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország

Captain Subtext az Orbán-interjúról

2021.05.11 by Vincent szerző

CAPTAIN SUBTEXT TRANSMITTING
TRUTH HELMET ACTIVATED
AUTO-TRANSLATE OPTION ENABLED

Demokrácia nem létezik ellenzék nélkül — hangsúlyozta a Die Welt című német napilapban kedden megjelenő, az újság internetes kiadásában azonban előzetesen már hétfőn délután közölt interjújában Orbán Viktor miniszterelnök. [Ha nincs ellenzék, nincs demokrácia. Éppen ezért az ellenzék hibája lesz, ha megszűnik a demokrácia.] A magyar kormányfő cáfolta, hogy egy francia mintájú, az államfő számára nagy hatalmi jogköröket biztosító elnöki rendszer bevezetésére törekedne. [Líbiai mintájú elnöki rendszerben gondolkodom.] A tekintélyes konzervatív lapnak adott interjúban Orbán Viktor természetesnek nevezte az ellenzék szerepét, és hangsúlyozta: „Egy demokráciában az ellenzéket nem szabad elnyomni”. „Egy demokráciában nem lehetséges az, hogy egy fontos kérdésben mindenki egy véleményen legyen” — jelentette ki. [Ez a baj a demokráciával.]

A kormányfő hangsúlyozta: azt szeretné, hogy Magyarországnak új alkotmánya legyen. Utalt arra, hogy az 1949-ből származó mai alkotmánynak — amely tartalmilag természetesen már régóta nem sztálinista — van néhány nagy hiányossága. „Nincs preambuluma, és semmit nem mond azokról az értékekről, amelyek mellett Magyarországnak el kell köteleznie magát” [Ehelyett olyan értékekről beszél, mint például hogy a Magyar Köztársaság független, demokratikus jogállam, blablabla.] — fűzte hozzá, rámutatva: egy olyan bevezetőre van szükség, amely összefoglalja mindazokat az értékeket, amelyekkel valamennyi magyar egyetért. [Aki nem, az a saját választásából nem is magyar.] A miniszterelnök felhívta a figyelmet arra, hogy a jelenlegi alkotmányban sok minden értelmezésre szorul, és túl gyakran kell az alkotmánybíróságnak döntenie. „Ezért egy egyértelmű, korrekt, határozottan fogalmazó alkotmányt akarunk, amely ideális megoldásokat kínál” — jelentette ki.[Alkotmánybíróságra sem lesz szükség. Ha valami nem világos, majd megkérdeznek engem.]

Az újság kérdésére válaszolva tagadta, hogy francia mintájú, az államfő számára nagy hatalmi jogkört biztosító elnöki rendszer bevezetésére törekedne. „Véleményem szerint az elnök szerepét nem kell megváltoztatni” — hangsúlyozta a kormányfő, úgy értékelve: ha Magyarországot a nyugati világgal hasonlítja össze — Amerikától Németországon át egészen Lengyelországig — valamennyi közül politikailag a magyar miniszterelnök végrehajtói pozíciója a legerősebb. „Ezért mindig mosolyognom kell, amikor azt kérdezik tőlem, vajon az elnöki rendszer irányába akarok-e haladni” — jelentette ki Orbán Viktor, hangsúlyozva: „Magamat azért csak nem akarom gyengíteni”. [Ezért mindig mosolyognom kell, amikor azt kérdezik tőlem, vajon az elnöki rendszer irányába akarok-e haladni. Igen, de nem fogom az orrotokra kötni.]

A miniszterelnök szerint az államfő reprezentatív; tényleges kormányzati funkciója a  a miniszterelnöknek van. „Mindazok, akik Magyarországon egy elnöki rendszer bevezetését akarják, engem akarnak gyengíteni. Magától értetődően ezt nem támogatom” — fűzte hozzá.[Erős elnöki rendszert akarok bevezetni. Mindazok, akik Magyarországon egy gyenge elnöki rendszer bevezetését akarják, engem akarnak gyengíteni. Magától értetődően ki lesznek nyírva.]

A kormányfő úgy értékelte, hogy a választás eredményeként Magyarországon nem egy egyszerű többség, hanem egy közösség jött létre. Hangsúlyozta, hogy ezt a közösséget egyfajta nemzeti centrumnak tekinti. [Emelkedett pillanataimban úgy nevezem őket: a Nyájam.]

A kormányfő szerint Magyarországon megszűnt az eddigi bipoláris rendszer. „Az a 6 millió választó szüntette meg ezt, amely az urnák elé járult” — jelentette ki, hangsúlyozva, hogy az általa említett nemzeti centrum együttműködést keres valamennyi magyarral.[De előtte egy kis ungabunga.]

Válaszolva arra a kérdésre, hogy a szélsőjobboldali Jobbik veszélyeteti-e a magyarországi demokráciát, Orbán Viktor kijelentette: „Magyarországon nem tűrünk semmifajta rasszista vagy antiszemita kijelentést”.[Néha tiltjuk, néha támogatjuk, de tűrni sosem fogjuk.]

A Jobbikkal szembeni politikai fellépést firtató kérdésre a kormányfő idézte az egykori bajor miniszterelnök, Franz-Josef Strauss azon kijelentését, hogy „tőle jobbra már csak a fal létezik”. „Ehhez tartom én is magam” — hangsúlyozta, hozzátéve: a polgári, kereszténydemokrata jobboldalnak elég erősnek kell lennie ahhoz, hogy Magyarországon a szélsőjobboldalnak ne engedjen több teret.[Ezt akartad hallani, te kis majom, ugye?]

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16517194-69374a24c6c40' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16517194&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16517194-69374a24c6c40&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16517194-69374a24c6c40' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

„Széleskörű alkotmányjogi ismeretek nélkül”

Next Post:

A Costa Rica-i Orbán Viktor

11 Commments

  1. jotunder szerint:
    2010.07.26 23:45

    oreganeniked.hu/news/4257/orban_viktor_gyurcsany_ferencrol_-_1989-ben

    :)))

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-7966)
    Loading...
  2. Pelso.. szerint:
    2010.07.27 05:52

    „A magyarok kimondták, nem akarunk többé táborokat, nem akarjuk többé az ideológiák által meghatározott gondolkodásmódot”.

    Vajon megrebbent-e itt a szeme?

    Hiv.: [@Pelso..:](#comment-304848)
    Loading...
  3. Kettes szerint:
    2010.07.27 07:48

    BREAKING. A legújabb alkotmánymódosítással bevezetett jogi normával, az ún. miniszterelnöki kinyilatkoztatással módosul a köztisztviselői törvény!

    Az Estének adott tegnapi interjújában a Kedves Vezető kinyilatkoztatta, hogy „aki 30-35 évig tisztességesen dolgozott az állami szférában, és most is megfelel, azt nem kell elküldeni, így nem is érintheti a kétmillió forint feletti végkielégítésre kirótt 98 százalékos adó. ”

    Munkajogi értelemben tehát akit mégis kirúgnak, vagy kirúgtak, azt a munkáltató köteles visszavenni az eredeti munkakörébe az eredeti fizetésével. Blogunk által megkérdezett munkajogi szakértők szerint ez a kivétel csak a 30-35 évig tisztességesen dolgozókra vonatkozik, a 31 (vagy éppenséggel 36) évig tisztességesen dolgozókra, vagy a 30-35 évig ímmel-ámmal dolgozókra nem.

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-304849)
    Loading...
  4. Nisa szerint:
    2010.07.27 08:57

    @Kettes: Sántít egy kicsit, mert hiszen, ha ez igaz, akkor a nyugdíjba menők felmondási pénzére nem (vigyázat! nem végkielégítés) vonatkozna a 98 %-os elvonás.

    Hiv.: [@Nisa:](#comment-304850)
    Loading...
  5. Kettes szerint:
    2010.07.27 09:02

    @Nisa: Orbán azokról beszél, akiket nem kell elküldeni. Akiket el kell küldeni, azokat el is kell lehetetleníteni. Ez így jóízléses.

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-304851)
    Loading...
  6. 1 db Magyarország szerint:
    2010.07.27 11:12

    @Kettes: nagyon jó vagy!!! o/~~~~~~

    Hiv.: [@1 db Magyarország:](#comment-304852)
    Loading...
  7. sajtohuba szerint:
    2010.07.27 11:28

    „A kormányfő úgy értékelte, hogy a választások eredményeként Magyarországon nem egy egyszerű többség, hanem egy közösség jött létre.”

    Igen létrejött egy (két, három) közösség, akikről itt is megemlékezik:
    http://www.hrportal.hu/c/munkahelyteremtes-orban-viktor-modra-20100727.html

    „Nyilvánvaló, hogy a magyar állam soha sem fog tudni létrehozni egymillió új munkahelyet, s ez nem lenne kívánatos, épp elég nagy baj az ma is, hogy a piacon alkalmazottak és a közszférában alkalmazottak aránya egészségtelenül tolódott el a közszférában alkalmazottak javára, tehát növelni kell a piac részesedését – fogalmazott.

    Szavai szerint a kormány a jövőben is azokat a beruházásokat fogja támogatni, amelyek a magyar emberek számára kenyérkereseti lehetőséget biztosítanak.”

    Ezek szerint a közszféra olya közeg (volt), amely nem biztosít(ott) a magyar emberek számára kenyérkereseti lehetőséget.

    Szavai szerint a munkaerőpiacon csak két tényező játszik (” a piacon alkalmazottak és a közszférában alkalmazottak”), nem pedig három (az előző kettő, valamint az éppen munkanélküliek, ami nem éppen elhanyagolható, mintegy 10%-át teszik ki a teljes munkaerőpiacnak.)

    A pontos fogalmazás az lett volna, ha azt mondja, hogy túl sok a közszférás a piaciakhoz képest. Ha ui. a munkanélküliekből lesznek többen a piaciak, akkor a közszférások aránya – ceteris paribus 🙂 -csökkent.

    Mit akarhat tehát OV a közszférától: a relatív, vagy az abszolút méretét csökkenteni?

    Hiv.: [@sajtohuba:](#comment-304853)
    Loading...
  8. jotunder szerint:
    2010.07.27 14:03

    http://www.vg.hu/gazdasag/gazdasagpolitika/szazadveg-csabito-hogy-az-imf-vedernyoje-ala-bujjunk-de-322981

    Heimek nyelve sem iden barnult le, vagy hogy szoktak ezt mondani mandineres korokben :)))

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-304854)
    Loading...
  9. sajtohuba szerint:
    2010.07.27 15:25

    @jotunder:
    broáf1:
    ”Továbbá új finanszírozási forrásokat kell keresni a világban, elsősorban a feltörekvő országokból.”
    Mert az biztos ócsóbb, kevesebb feltétellel adják, kedvezőbb kondíciókkal, esetleg bartel is belefér. Ez egy nagyon hasznos, életszerű alternatíva.

    broáf2:
    „A Századvég szerint a bankadó lényegesen nem rontja a gazdasági növekedés esélyeit, mert a kereskedelmi bankok nem játszottak meghatározó szerepet a hazai kis- és középvállalkozások finanszírozásában.”
    Ez tényszerűen így van, hisz köztudott, hogy a KKV-k jellemzően saját erőből (= jómódú tulajdonosaik megtakarításaiból), vagy pénzügyi közvetítőkön keresztül (megbízható uzsorakamaton) finanszírozzák magukat, vagy lottóznak és úgy, de biztos, hogy nem banki forrásból. Azt nem is merem feltételezni hogy HP arra utal, hogy a KKV-k jó adókerülő módjára és/vagy BAR listás tulajdonosokkal nem is válhattak banki ügyfelekké.

    broáf3:
    „Ugyanakkor viszont eléggé nyilvánvaló, hogy a vállalkozások hitelhez juttatását a kormánynak meg kell oldania, országos bankhálózat kialakításával, hitelszövetkezetek létrehozásával és a magánnyugdíj-pénztárak megtakarításainak célirányos átirányításával.”
    Végre kiderült, hogy miért is nem képesek finanszírozni a bankok a KKV-kat. merthiszhogy nincs országos hálózatuk, főleg kormányzati megoldással működő.
    A hitelszövetkezetek mint mogoldási kulcs, nagyon eredeti és minden dicséretet megérdemel, HP kiemelkedő tehetségét bizonyítja. van viszont a Hpt, ami a hitelintézetek és a pénzügyi vállalkozások tevékenységéet szabályozza, – tehát mint olyan, egyfajta jogszabályi korlátot képes húzni a kiváló tervek elé, – és abban az van, hogy a hitelszövetkezetek a pénzváltás kivételével hitelezést csak saját tagjaiknak nyújthatnak. Ez pedig sitty-sutty megoldható: a fele spénzekben dúskáló KKV-k bedobják a közösbe a feles zsozsót, létrehozzák a hitelsövetkezetet ami cserébe jól visszafinanszírozza őket.

    Emlékeim szerint ezt a gazdasági fejlődési modelt E.T.A Hoffman dolgozta ki annak idején. A teória érdekessége, hogy azon nagyon kevés közgazdasági elméletek egyike, amelyet – a nagy sikerre való tekintettel – meg is filmesítettek: http://www.filmkatalogus.hu/Munchausen-baro-kalandjai–f3992.

    Hiv.: [@sajtohuba:](#comment-304855)
    Loading...
  10. ulloiut szerint:
    2010.07.27 18:07

    Index címlap: „A Századvég szerint jól tette Orbán Viktor, hogy kiadta az IMF útját”

    Izgulok, hogy vajon kormányszóvivő is helyeselni fogja-e Orbán döntését. És holnap szeretnék egy index címet én is: „ulloiut legújabb elemzése szerint ulloiutnak mindig igaza van” Alcím: a vincentnek is, mindaddig, amíg egyetért ulloiuttal (azért ne bízzátok el magatokat:-)

    Hiv.: [@ulloiut:](#comment-304856)
    Loading...
  11. Pelso.. szerint:
    2010.07.27 21:26

    @sajtohuba: „közösség jött létre” -miért nem mindjárt egy kommuna? -virágok, fű, lepkék:)

    Az egymillió munkahelyből 700 e már szinte megvan, Matolcsy ilyen nagyságrendű lehetőségekről beszélt nemrég a turizmus terén.

    Az új finanszírozási források között hamarosan felbukkan a „gonosz IMF helyett kérjünk pénzt Kínától” c. porhintés. Mert a magyar-kínai ősi jó barát, bizony…

    Hiv.: [@Pelso..:](#comment-304857)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • nyulambator on Egy filozófiai/hálózatelmélet gondolat Schmidt Mária nélkül (két fontos egy fontatlan, és Loupe is)Ma megnéztem a fent említett Loupe előadást. Tényl…
  • Grrr on Viccországban bejelentenekMajd egy havi spéttel hallgattam meg Frei Tamást a…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Ja... viszont szoktam hívni néha…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : "Orbán Viktor jelenleg a legsikerese…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekNyugtával dicsérd ... https://assets.telex.hu/imag…
  • ikarus on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Rés az erős bástyán? Nem értek hozzá, de azért ide…
  • jack_of_all_trades on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@Virág et.: +1 Bluesky. Kevés zaj, és jó tempóban…
  • ipartelep on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Hiv.: @muaddib00: Drogkutató intézet? Ilyen is van…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @Thalész: Ez igaz.
  • Virág et. on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@DarthVader: Belföldi hírek terén az index megbízh…
  • DarthVader on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@Virág et.: Van azonban egy probléma: sokkal gyors…
  • Thalész on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Minden nép ilyen.
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországNoha valós alapokra épül a poszt, továbbá mondhatn…
  • tahonoli on Krasznahorkai Nobel-díjasPdf-ben 15 oldalas magyer nyelvű beszéd (+YT-videó…
  • Virág et. on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Nincs már index. Felejtsük már el ezt az egészet v…
  • muaddib00 on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Hát ez, ez qrva jó: https://telex.hu/zacc/2025/12/…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Hát, te biztos meglepődsz, de bizonyos…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekBékésen szerelgetek kint, besötétedik, nem látok r…
  • annokkk on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@nyulambator: A Dunán meg a száz éves film után be…
  • Thalész on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Meglepő lenne, ha nem az utóbbi lenne.
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.mindeközben a tramp seggébe visszasündörgött maszk…
  • nyulambator on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Megint az autórádió. Most maradtam a Bartókon, err…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Jogos. De az orbán hogy mondta ? Szóba…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@annokkk: : Off Ez most nem nyelvtannáciskodás aka…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @nyulambator: Nekem a Lókupec országlásáról…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekA kecskeméti fidesz igazi boomer sorbaállást tarto…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Az utolsó háború előtti választásra rá…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep:Gondolni nem szoktunk, de ott van a lev…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Arra is van megoldás
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAd absurdum: erre nem szoktunk gondolni, mert tény…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Mert 30 éve ismerik Orbánt, aki 5 korm…
  • vattablz on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)"Halál a Paradicsomban." (Mindenkitől sűrű elnézés…
  • annokkk on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@steinerzsiga: Hát igen. Fura, hogy úgy ír francia…
  • steinerzsiga on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)De amúgy ebben mi is a meglepő? Az Index teljesen…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekEgy "ficcsel" megint lejjebb. Hogy állnak a makros…
  • muaddib00 on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Vagy manipulálnak, vagy hülyék. Inkább az előbbi.…
  • KennyOMG on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Legalabb egy napos raadasul? . https://xcancel.com…
  • jotunder on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@ipartelep: az index.hu manipulál.
  • ipartelep on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Országgyűlési választásra sokféle fajta ember csőd…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@annokkk: Nem is kell tudnia. Megsúgják/megsúgták…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekvitya odanyilatkozott, hogy a jövő évi lesz az uto…
  • annokkk on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ijontichy: Tökéletes ötlet. Trump szerintem azt s…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Én is rácsodálkoztam, hogy Csiszár ? A…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ijontichy: Igazán alapíthatna a FIFA kémia, fizik…
  • nyulambator on Személyes színház, személyes poszt (nagyonszemélyesposzt)Nem, tegnapelött voltam a Kamrában, elötte nap a R…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@annokkk: : Na ja. Amúgy mintha lenne egy kis páni…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Az év szava a rage bait. Mindenki ezze…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekFélszemmel olvastam, hogy szentkirályi alexandra ü…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Hír: "Donald Trump megkapta a FIFA békedíját" http…
  • jotunder on Személyes színház, személyes poszt (nagyonszemélyesposzt)de nem voltál ott tegnap? mert én igen. a második…

Posztrulett

Mit is csinált a BBC Trump beszédével

„We’re going to walk down to the Capitol and I’ll be there with you, and we fight. We fight like hell.” Ezt lehetett hallani a BBC-n Donald Trump szájából. Ez a 2021. január 6-i beszédről szóló dokumentumfilm részlete volt, és arra engedett következtetni, hogy Trump közvetlenül ráuszította a tömeget a Capitoliumra. A valóság az, hogy …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Radnóti Zoltán
  • ipartelep
  • nerangass
  • marysolotravez
  • apokalipszistmost
  • aerduloensamtonight
  • jaurin
  • micike mici
  • Thalész
  • janostothmeister
  • ganjagym
  • Virág et.
  • DarthVader
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • lgombb
  • ra0213
  • Tiborné Tóth
  • kalzol
  • azuccahirmondoja
  • capacete
  • janszemwordpress
  • istván orovecz
  • rovidec398e17c6
  • kiazmármegint
  • dynamicist
  • tortt49
  • darnoknew
  • Psakreff
  • ervsebeszet
  • onehumanoid
  • simonandris2
  • jotunder
  • susyk
  • nyulambator
  • Hector Kapitány
  • ikarus
  • karsairita
  • incze
  • Tehenész
  • decaffeinatedscrumptiously51e405b478
  • Mikonu
  • Czifra Zoltán
  • steinerzsiga
  • Gaboxhrr
  • Geo
  • anna007dor
  • Judit Merényi
  • princeghostly1c74fbc695
  • gearforbooks
  • muaddib00
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d