Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Demeter Szilárd még mindig van 2025.11.03
  • Orbán Balázs megosztott egy deep fake videót Magyar Péterről 2025.10.28
  • Az orosz barát avagy egy generáció szelíden beszól 2025.10.25
  • Tehetséges ország? Károlyi Csaba vs. L.Simon László 2025.10.24
  • Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!) 2025.10.20
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország 2025.10.18

A legolvasottabb posztok

  • Demeter Szilárd még mindig van
  • Viccországban bejelentenek
  • Orbán Balázs megosztott egy deep fake videót Magyar Péterről
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország
  • Mennyire "teljesít" jól az ország? (kérdésposzt)
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.

Európai lapok címoldalán a kémbotrány

2021.07.18 by jotunder

  Guardian.

    Le Monde

    die Zeit

   Néhány cukiország újságírók ellen kémkedett, és Azerbajdzsán és Marokkó mellé felzárkózott az orbáni Magyarország. A direkt36 anyaga magyarul. 

 Ez a Guardian külön anyaga a magyar szálról. Ez talán a legdurvább ügy az elmúlt harminc évben. Nyilván meg sem fog rezdülni a rezsim, ahhoz fel kellene emelni a sajtos pogi árát. 

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16528783-690dc2cfe5c9a' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16528783&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16528783-690dc2cfe5c9a&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16528783-690dc2cfe5c9a' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Kultúrharcok (személyesposzt)

Next Post:

Mozgósították Skrabski Fruzsinát

51 Commments

Comment navigation

Newer Comments
  1. rrdos szerint:
    2021.07.18 20:45

    Szele Tamást is megihlette a poszt témája.

    https://www.zonaporkolt.com/2021/07/17/szele-tamas-kedves-draga-hallgatok/13/04/04/1734/jegyzet/admin/

    Hiv.: [@rrdos:](#comment-311046)
    Loading...
  2. nyulambator szerint:
    2021.07.18 22:31

    Bármely normális országban bukna a kormány. Nálunk minuszos hír.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-311048)
    Loading...
  3. vattablz szerint:
    2021.07.18 22:46

    Ez csak a keresztény magyar sajtószabadság üzemszerű jelensége. Megvédik az újságírókat.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-311049)
    Loading...
  4. jotunder szerint:
    2021.07.18 23:17

    @vattablz: ez a történet még csak most kezdődött el.

    „The Pegasus Project did find numbers belonging to suspected criminal figures on the leaked list. However, of over 1,000 numbers whose owners were identified, at least 188 were journalists. Many others were human rights activists, diplomats, politicians, and government officials. At least 10 heads of state were on the list.” https://www.occrp.org/en/the-pegasus-project/about-the-project#1-what-is-the-pegasus-project-and-how-did-it-come-about

    a direkt36 jelezte, hogy még vannak nevek, de ez a 10 államfő elég félelmetesen hangzik. és egyáltalán, hogyan jött létre a lista, ki adta ki az újságíróknak.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-311050)
    Loading...
  5. Késes Szent Alia szerint:
    2021.07.18 23:54

    @jotunder:
    „ki adta ki az újságíróknak”

    Gondolom, Izraelben valaki. Mondjuk egy whistleblower a védelmi minisztériumból, ahol elvileg ráütik a pecsétet arra, hogy kivel üzletelhet a cég, vagy magának a cégnek egy lelkiismeretes (vagy rosszul fizetett) alkalmazottja.

    Hiv.: [@Késes Szent Alia:](#comment-311051)
    Loading...
  6. esernysevezs szerint:
    2021.07.19 00:13

    Jó lenne azt hinni, hogy ennek lesznek következményei. Jó lenne.

    Hiv.: [@esernysevezs:](#comment-311052)
    Loading...
  7. incze szerint:
    2021.07.19 01:49

    nemcsak európai ügy, a wapo-n szintén a címlap vezető anyaga (a khashoggi-ügy révén közvetlenül is érintettek ebben a kémszoftver ügyben, tramp révén meg úgy általában a nagyszájú újságírókkal szembeni élénk titkosszolgálati adatgyűjtésben): https://www.washingtonpost.com/investigations/interactive/2021/nso-spyware-pegasus-cellphones/?itid=hp-top-table-main

    (és persze ne feledjük a soros-szálat, az amnesty international részvétele a projektben jelzi, hogy ez az egész csak egy fedősztori, ami arra szolgál, hogy muszlimokat telepítsen a főgonosz mária országába.)

    Hiv.: [@incze:](#comment-311054)
    Loading...
  8. incze szerint:
    2021.07.19 02:39

    @jotunder: @Késes Szent Alia: amit erről a szoftverről tudni, abból úgy tűnik, hogy csak valaki az nso technikai személyzetéből lehetett abban a helyzetben, hogy egy ilyen listát összeállítson. a szivárogtatott listán megfigyeltek telefonszámai voltak, a lista szerkesztőjének hozzáférése volt tehát több (ránézésre tök független) ügyfél szoftverének működési adataihoz.

    Hiv.: [@incze:](#comment-311055)
    Loading...
  9. Késes Szent Alia szerint:
    2021.07.19 06:48

    @incze:
    Igen, értem, a listához mindenképp kellett az NSO. De nem biztos, hogy a védelmi minisztérium – vagy maga Netanjahu – belement abba, hogy ők csak általánosságban az ügyfelekről tudjanak, de arról már nem, hogy melyik külföldi titkosszolgálat pontosan kiket akar megfigyelni. Ha volt rá módjuk, biztos kértek épp egy ilyen összeállított listát. Mondhatja erre az NSO, hogy nem, nem adunk?

    Hiv.: [@Késes Szent Alia:](#comment-311057)
    Loading...
  10. vattablz szerint:
    2021.07.19 07:32

    @jotunder: Mindenesetre megtisztelő társaságba került Orbánia. Szíjjártó már készül is Ruandába tanulmányozni az ottani demokráciát. A hivatalos verzió pedig az lesz, hogy Soros pénzén Gyurcsány vette a kémszoftvert, amit Karácsony telepített Áder telefonjára.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-311058)
    Loading...
  11. netukki szerint:
    2021.07.19 08:59

    Közeleg a vég? A Wayback Machine szerint a Daubner cukrászdában (állítólag kormányközeli) egy kiló kis gouda sajtos pogácsa ára 2020. január 30-án 3700 Ft, 2021. január 21-én pedig 3800 Ft volt. Most 4000 Ft.

    Hiv.: [@netukki:](#comment-311060)
    Loading...
  12. netukki szerint:
    2021.07.19 09:21

    Van itt egy rendszer-moderációra váró hozzászólásom a sajtospogi-szindrómáról. Megértem, ez JT szerint is sokkal veszélyesebb téma, mint holmi csip-csup kémszoftverek alkalmazása.

    Hiv.: [@netukki:](#comment-311061)
    Loading...
  13. nerangass szerint:
    2021.07.19 09:30

    Egy beavatott véleménye

    https://444.hu/2021/07/19/edward-snowden-szerint-a-magyar-kormany-valasza-a-legarulkodobb-a-megfigyelesi-botranyban

    Hiv.: [@nerangass:](#comment-311062)
    Loading...
  14. netukki szerint:
    2021.07.19 11:03

    A sajtospogis hozzászólásom, talán linkek nélkül simán átmegy:

    Közeleg a vég? A Wayback Machine szerint a Daubner cukrászdában (állítólag kormányközeli) egy kiló kis gouda sajtos pogácsa ára 2020. január 30-án 3700 Ft, 2021. január 21-én pedig 3800 Ft volt. Most 4000 Ft.

    Hiv.: [@netukki:](#comment-311065)
    Loading...
  15. excombo szerint:
    2021.07.19 11:34

    Ez tipikusan értelmiségi ügy, és jobb helyeken egy ilyen után az értelmiség „lázad fel” úgy, hogy bukik a kormány. Most kiderül, hogy van-e még (autonóm) értelmiség Magyarországon…

    Hiv.: [@excombo:](#comment-311066)
    Loading...
  16. labrys szerint:
    2021.07.19 13:16

    @excombo:

    aha

    (…Itt maximum Pistike bukhat meg hittanból, mert rákérdezett a pap bácsinál, hogy Noé tényleg a lányaival kamatyolt-e.)

    Hiv.: [@labrys:](#comment-311067)
    Loading...
  17. excombo szerint:
    2021.07.19 13:41

    @labrys: Engem eddig Hont András mai FB-bejegyzése húzott fel a legjobban. Ennél még azok is jobbak, akik lapítanak. Elegem van.

    Hiv.: [@excombo:](#comment-311069)
    Loading...
  18. Basstölpel szerint:
    2021.07.19 14:59

    Mi soha nem vetemednénk arra, hogy lehallgattassuk azokat, akik nem értenek egyet velünk.

    https://444.hu/2021/07/19/az-elharitasert-felelos-miniszter-aki-megint-nem-tudott-semmit

    Hiv.: [@Basstölpel:](#comment-311070)
    Loading...
  19. ijontichy szerint:
    2021.07.19 15:27

    @Basstölpel: Az „elhárítás” Mo-on azért felel, hogy „elhárítsa” mindazokat, akik nemhogy reflektorfénybe, de egy gyufaszál fényébe szeretnék állítani mindazt, ami a magyar állam környékén folyik.

    @excombo: „az értelmiség “lázad fel” úgy”. Aha. Avagy a bilibe lógó kéz esete a magyar társadalommal :-(.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-311071)
    Loading...
  20. Basstölpel szerint:
    2021.07.19 15:59

    @ijontichy:
    Másik lehetséges értelmezés, hogy a felelösség-elhárításért felelös miniszterröl beszélünk. 🙂

    Hiv.: [@Basstölpel:](#comment-311072)
    Loading...
  21. incze szerint:
    2021.07.19 16:01

    @Késes Szent Alia: nem sok részlet hangzott el eddig arról, miféle adat „szivárgott ki”, de mintha egy telefonszám listát emlegettek volna valahol. ez pl. kikerülhet akár a legköznapibb adatlopással is, pl. valami operátor egy nem hermetikusan reteszelt rendszerben telefonszámokkal csencsel (ami kapós árucikk). aztán valakinek leesett, hogy miféle ügyféllista is van a placcon.

    hogy az izraeli állam/hadsereg elégelt volna meg valamit, az nekem nem tűnik túl valószínűnek. ehhez nagyjából végig kell menni azokon a tartalmi vizsgálatokon, amit a pegazus projekt végrehajtott. enélkül legfeljesbb szúrópróbaszerűen rá lehet kérdezni egy-egy telefonszámra, hogy megvan-e a feltöréséhez a törvényes alap az adott országban, az meg tutira megvan még tán azerbajdzsánban is.

    Hiv.: [@incze:](#comment-311073)
    Loading...
  22. jotunder szerint:
    2021.07.19 16:50

    @Késes Szent Alia: „A former NSO employee confirmed Hungary was among the company’s clients. It apparently acquired Pegasus in the aftermath of a 2017 visit to the country by the then Israeli prime minister, Benjamin Netanyahu, a close Orbán ally.”

    Itt van egy lista telefonszámokkal, és nem próbálom kitalálni, hogyan keletkezett. Volt valamilyen nyomozás és lehet, hogy valamilyen cég flaggelt fertőzésgyanús számokat és az jutott el valamelyik szervezethez. Azt nem hiszem, hogy van egy backdoor az NSO-hoz. Szerintem nagyon kevés telefonról tudják, hogy egészen biztosan fertőzött volt, és simán lehet, hogy rengeteg más telefon fertőzött, amelyik meg nem volt rajta a listán.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-311076)
    Loading...
  23. velotanya szerint:
    2021.07.19 17:01

    @incze:
    A szivárogtatás időzítésének vajon van köze Netanjahu bukásához és az új kormányhoz?

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-311079)
    Loading...
  24. DarthVader szerint:
    2021.07.19 18:37

    Varga Judit beismerte, hogy használták a Pegasust:

    https://nyugatifeny.hu/2021/07/19/megszolalt-varga-judit-a-kembotranyrol-jol-felfogott-erdekunk-felkeszulni-az-orszagot-fenyegeto-veszelyekre

    „Ilyen eszközre minden országnak szüksége van.”

    Csak a latorállamokon kivül mi vettük meg először.

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-311083)
    Loading...
  25. equinsu ocha szerint:
    2021.07.19 19:18

    Richard Nixon, az Egyesült Államok elnöke a The Washington Postban a Watergate irodaházban történtekkel kapcsolatban megjelentekre reagálva a következő közleményt adta ki:

    „Az Egyesült Államok egy demokratikus jogállam, ami mindig a törvénynek megfelelően jár el, bárkiről is legyen szó. Az Egyesült Államokban a titkos eszközök használatára jogosult állami szerveket rendszeresen ellenőrzik a kormányzati és nem kormányzati szervek.

    Ezúton kérdezem Bob Woodward és Carl Bernstein urakat: feltették ugyanezeket a kérdéseket az Egyesült Királyság, Németország vagy Franciaország kormányainak is? Amennyiben igen, mennyi ideig tartott, hogy válaszoljanak, és hogyan reagáltak? Valamilyen hírszerző szolgálat segített megfogalmazni a kérdést?”

    Hiv.: [@equinsu ocha:](#comment-311087)
    Loading...
  26. Basstölpel szerint:
    2021.07.19 19:23

    @DarthVader:
    Hogy érted azt, hogy „kivül”? 🙂

    444.hu: 503 Service Temporarily Unavailable

    Hiv.: [@Basstölpel:](#comment-311088)
    Loading...
  27. ikaruss szerint:
    2021.07.19 19:42

    @@nerangass:
    A 444.hu nem elérhető. Vajh miért?

    Hiv.: [@ikaruss:](#comment-311089)
    Loading...
  28. velotanya szerint:
    2021.07.19 19:42

    @equinsu ocha:

    „Ne legyünk nevetségesek, ilyen eszközökre minden országnak szüksége van! Az egy illúzió, ha ebből bárkik bármilyen ügyet próbálnak csinálni… Az egész rendszer, mint minden jogállamban, az Országgyűlés erre kijelölt bizottságának, a nemzetbiztonsági bizottságnak az ellenőrzése alatt zajlik„

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-311090)
    Loading...
  29. velotanya szerint:
    2021.07.19 19:43

    @ikaruss:

    Ott a mandiner, nem elég?

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-311091)
    Loading...
  30. velotanya szerint:
    2021.07.19 19:47

    @ikaruss:

    „…temporarily…”
    https://i.imgflip.com/136hly.jpg?a451824

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-311092)
    Loading...
  31. tamspatrik szerint:
    2021.07.19 21:39

    A magyar állam mindenható.O.V. nem lehet más mint Isten földi helytartója. (Ezt nem én mondom, hanem kb. a kormánypárti valaha értelmiséginek nevezhető személyek is.)
    „Isten szeme mindent lát, el ne vidd a léniát.”

    Hiv.: [@tamspatrik:](#comment-311093)
    Loading...
  32. Basstölpel szerint:
    2021.07.19 21:52

    @ikaruss:
    A szövetséget meggyalázó hírportálok, blogok számára küld az Isten egyértelmű jelzést arra vonatkozóan, hogy ennek milyen következményei lehetnek.

    Hiv.: [@Basstölpel:](#comment-311094)
    Loading...
  33. rrdos szerint:
    2021.07.19 22:50

    Hiv.: @velotanya: Tényleg ne legyünk nevetségesek. 🙂 Vagy röhögségesek. 🙂

    A vizilófus ókori római császár, Marcus Aurelius után szabadon kérdem.

    És ki hallgatja le a lehallgatókat?

    Vicces kérdés. Vagy annyira nem is? 🙂

    Jó hallgatózást kívánok a lehallgatóknak.

    Hiv.: [@rrdos:](#comment-311095)
    Loading...
  34. Késes Szent Alia szerint:
    2021.07.19 22:54

    @jotunder:
    Akár ez is lehet, bár nem azt mondta valaki, hogy itt van 50000 telefon és lehet, hogy fertőzöttek, hanem konkrétan megnevezte a pegazust, és aztán lám, pont a pegazus nyomát találják meg a Panyi Szabolcs meg jó pár másik célpont telefonján, ha minden igaz. Pedig elvileg lehetett volna két tucat másik kémprogram is.
    Szóval mintha nem lett volna elég pusztán annyit észrevenni, hogy valami van ezekkel a telefonokkal, hanem sokkal konkrétabbat kellett tudni az ügyről.

    Hiv.: [@Késes Szent Alia:](#comment-311096)
    Loading...
  35. Késes Szent Alia szerint:
    2021.07.19 23:02

    @velotanya:
    Ez nekem is beugrott így elsőre. De azért nem olyan egyszerű ez sem, mert pont a védelmi miniszter (Benny Gantz) már az előző, Bibi-féle kormányban is védelmi miniszter volt, nem most kezdte tiszta lappal. Pedig amúgy mesés lenne a mostani kormánynak, ha az előzőre rá tudná húzni az ügyet. De akkor mi lesz Gantzcal?
    Eh, nem könnyű ez a konteózás.

    Hiv.: [@Késes Szent Alia:](#comment-311097)
    Loading...
  36. rrdos szerint:
    2021.07.20 00:15

    Ami még eszembe jutott és persze hogy csapongok. Évekkel ezelőtt kágébélát Dezső András? indexes újságíró „buktatta” le. Mert hogy 1975-ös? japán helyi sajtóban kágébéla helyi gésája? nyomára bukkant? Életszerű és szinte hihető hogy egy hazai magyari publicista a japán nyelvet, sajtót és főleg a japán helyi sajtót olvassa szabadidejében. A japán nyelvről csak wikit linkelem. Na persze a gúgli trenszlét már akkor is működhetett.

    https://hu.wikipedia.org/wiki/Jap%C3%A1n_nyelv

    Valószínűbbnek tartom hogy egy titokszolga súgott neki. Tippem hogy nem kágébés (újabban eszefbének hívják magukat az ex kágébések) súgott.

    Nézzük ezt a nemzetközi ötvenezerből lehallgatott háromszáz magyar „ellenzékit”. Kinek állt érdekében szivárogtatni? És ki a célcsoport? Lehet hogy a „nertársi kíváncsi fáncsi” mellékszál? Rövidesen megtudjuk.

    Bármelyik vonalas csőhálózati ellenőr (vízműnél) tudja, hogy a szivárgás nem véletlen. Annak oka van. 🙂

    Hiv.: [@rrdos:](#comment-311098)
    Loading...
  37. Hölderlin ist ihnen unbekannt? szerint:
    2021.07.20 07:12

    Igen, meg sem fog rezdülni a rezsim, szerintem sem. Izraelt viszont még jobban fogja utálni mindenki. Duplapluszjó. Valószínűleg nincs közvetlenül köze ehhez, de most sikerült a Ben&Jerry’s-nek (ami 2000 óta az Unileveré) is csatlakoznia a BDS-hez, bravó. Kíváncsi vagyok, mit szól ehhez Cohen és Greenfield, vagyis Ben és Jerry, a két alapító. https://444.hu/2021/07/20/a-ben-jerrys-bojkottalja-izrael-bizonyos-teruleteit

    Hiv.: [@Hölderlin ist ihnen unbekannt?:](#comment-311099)
    Loading...
  38. ijontichy szerint:
    2021.07.20 09:11

    Az NSO-val semmi baj. Ahol piaci igény van, ott kínálat is lesz. Az pedig csak a fidesznyikeknek nem trivia, hogy a vezetőik paranoiája már rég szakorvosi ellátásért kiált :-).

    @rrdos: Ami „ipsos custodes”-t illeti, nyilván OV és szűk köre. De bakker, pár újságíró, meg CEU-s hallgató? Phűűű… De ha már Róma, akkor a szentencia lehetne: „Captat non muscas aquila;
    at quaeque advolat ultro Faucibus augustis, musca proterva perit”. Lehetne, de nem az. Mert „ezeknek” semmi köze a nemes madárhoz. Annál inkább a görényhez :-(.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-311100)
    Loading...
  39. jotunder szerint:
    2021.07.20 13:48

    @Hölderlin ist ihnen unbekannt?: 2018-ban az NSO amerikai tulajdonban volt, később vásárolták vissza. Legalábbis ezt írja a wiki.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-311105)
    Loading...
  40. incze szerint:
    2021.07.20 17:13

    @Késes Szent Alia: @velotanya: szerintem ezen az anyagon már hónapok óta dolgozhattak a részvevő újságok és „forensic szakértők”, aligha ködődik a kormányváltáshoz.

    az izraeli kormány szerepe tényleg elég kérdéses, ha pl. azerbajdzsán export engedélyére rábiccentettek, de pl. egy ilyen esetben a cég sem adhatja a hülyét, hogy egy ilyen hatalmi szerkezetű országban majd „törvényesen” (ugyanmá) használnák föl a azoftverüket. (mogyoróföld, dittó.)

    a mai cégvezetői nyilatkozatból azt a passzust egyáltalán nem értem, hogy nekik az üzemeltetésre (hogy ügyfeleik épp kit pucérítanak le) nem volt rálátásuk, ugyanakkor „vannak eszközeik”, hogy a szoftver törvényes használatát ellenőrizzék, egy-két kuncsaftjukat blokkolták is.

    Hiv.: [@incze:](#comment-311108)
    Loading...
  41. Morp65 szerint:
    2021.07.20 19:08

    Zsóti már tudja, nem okozott meglepetést (sorry, ha volt már) https://telex.hu/belfold/2021/07/20/bayer-a-bekemenet-az-amerikai-nagykovetsegtol-indulhat-mert-mi-is-tudjuk-ki-hallgat-le-itt-kicsodat-valojaban

    Hiv.: [@Morp65:](#comment-311112)
    Loading...
  42. Podvinecz marsall szerint:
    2021.07.20 19:58

    Kb 2 nappal a megjelenés előtt jelentették be, hogy a 444-ről a telexre viszi át a Direkt36 a cikkeit. A 444 nem merte? A telex ráigért? Véletlen?

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-311115)
    Loading...
  43. ijontichy szerint:
    2021.07.20 20:28

    Olvasván a komcsyk reakcióit (kb „Sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom, a fenséges s̶z̶@̶r̶d̶a̶r̶a̶b̶ Úr engedélye nélkül…”), úgy tűnik, van némi zavar a nERŐ-ben :-).
    S bár biztos vagyok benne, hogy nem lesz földindulás („Teleki”-nemzet, Kádár népe ;-)), mégis mosolyogtató a gondolat, hogy a tökeik táján csavarást éreznek :-D.

    (Btw. azért úgy tűnik, az egykori „Konzervatőrök” közül nem mind állt prostinak :-)).

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-311117)
    Loading...
  44. incze szerint:
    2021.07.21 00:07

    durvul.

    On the list: Ten prime ministers, three presidents and a king – https://www.washingtonpost.com/world/2021/07/20/heads-of-state-pegasus-spyware/

    ugyanakkor a számlista státusa továbbra is kérdéses, de a wapo telefon interjóban az nso-főnök valamicskét hangnemet váltott:

    “Every allegation about misuse of the system is concerning me. It violates the trust that we give customers,” Hulio said. “I believe that we need to check every allegation. And if we check every allegation, we might find that some of it is true. And if we find that it is true, we will take strong action.”

    végigfutottam az amnesty vizsgálati összefoglalóját – https://www.amnesty.org/en/latest/research/2021/07/forensic-methodology-report-how-to-catch-nso-groups-pegasus/ – meg forbidden stories anyagát – https://forbiddenstories.org/pegasus-the-new-global-weapon-for-silencing-journalists/ . a nso évek óta ott van az amnesty radarján, és több olyan analízist tettek közzé, amely után az nso gyorsan mutálni volt kénytelen a hálózati infrastruktúráját (amellett, hogy természetesen folyamatosan fejleszti is). ez az 50 ezer telefonszám több hónapja (saccra az év elején) került ezekhez a szervezetekhet, tehát a „szivárogtatás” közvetlenül biztosan nem kapcsolódik az izraeli kormányváltáshoz.

    Hiv.: [@incze:](#comment-311124)
    Loading...
  45. Késes Szent Alia szerint:
    2021.07.21 09:56

    @incze:
    A kormányváltáshoz úgy biztos nem kötődik, hogy június 2-án megalakul az új izraeli kormány, és június 3-án megy a fax (vagy hogyan kell kommunikálni manapság titkosan) a franciákhoz az ötvenezer telefonszámmal.
    Már csak azért sem, mert az új kormány részben tényleg csak a korábbi kormányok újrakeverésre: pl. az utolsó négy védelmi miniszter Gantz, Bennett, Netanjahu és Lieberman, ebből három ül most az „új” kormányban.

    Amit el tudok képzelni, hogy a Pegazusért cserébe az izraeli állam kért valamit azoktól az országoktól, ahova szállítottak (ez lehet az értelme annak, hogy miért mennek bele, hogy nem igazán szalonképes országok kapjanak tőlük csúcskategóriás kémprogramot ), miközben Netanjahu a nyilvánosság előtt azzal fényezi magát, hogy milyen fantasztikus külpolitikai sikerei vannak, mennyi országgal vette fel a kapcsolatot. És mondjuk ez szúrhatja valakinek a szemét, aki tudja, hogy a csodás sikerek mögött a kémprogrammal való üzletelés, meg hasonló lekenyerezések állnak.

    Hiv.: [@Késes Szent Alia:](#comment-311129)
    Loading...
  46. Basstölpel szerint:
    2021.07.22 10:03

    UP Szerda:
    „48.1.3. „Gondolj bele, mennyire ironikus szabad választásokról beszélni egy olyan országban, ahol az állampárt vezetője tetszése szerint megismerheti bármelyik politikai ellenfelének terveit, kampánytémáit, leendő szlogenjeit, ha éppen ehhez támad kedve. Ahol, ha mondjuk feltűnik egy ismeretlen, de veszélyesnek tűnő ellenzéki arc a politikában, Orbán Viktor gyorsan begyűjtetheti az intim fotóit, elolvastathatja a levelezését, és azelőtt kicsinálhatja, hogy bejelentette volna az indulását. Mennyire szabad ott a piac, ahol a Fidesz Zrt ellenében induló versenyzők árajánlatát előbb ismerhetik meg a Zrt oligarchái, mint hogy legépelték volna azokat?” – szkázál kollégám, vagy remélem mondhatom: barátom, Szily László, a családi körében méltán népszerű pergetőhorgász és balfasz szakács.” (Kiemelés tölem. 🙂 )

    Hiv.: [@Basstölpel:](#comment-311168)
    Loading...
  47. Basstölpel szerint:
    2021.07.22 10:19

    Ezt még muszáj:
    (Vigyázat, mérhetö labrys-kompatibilitás érhetö tetten! 🙂 )

    „48.1.7. A fentiekből következően: úgy tenni, mintha itten a következő (vagy akármikori) választáson megbukhatna a rendszer, minimum oktalanság. Súlyosabb esetben kollaboráció.

    Ilyen módon tehát a ma létező ellenzék oktalan/kollaboráns.

    Illetve, ha nagyon megengedő vagyok, csapdában van, és opportunistáskodik. Azt nem vallhatja be, hogy semmi esélye a választáson, hiszen akkor megszűnne a maradék létjogosultsága, állása, mindene. Azt pláne nem mondhatja, hogy diktatúra van, mert akkor… akkor erkölcsi kötelessége volna szembeszállni.

    És vállalni a szembenállást, a harcot a diktatúra ellen – nagyon nehéz döntés. A kényelmes élet vége. Minimum. De inkább közvetlen életveszély. Szabadságharcosok nem szoktak havi fixet kapni az elnyomótól.

    Nem szoktak. Régen.

    Ma már egy kicsit más a helyzet. Az új típusú (??? – a szerk.) autokraták elég okosak ahhoz, hogy figyeljenek erre a kényes egyensúlyra. Hogy csak akkora legyen az elnyomás, hogy senkinek ne érje meg az érdemi ellenállás.”

    Hiv.: [@Basstölpel:](#comment-311170)
    Loading...
  48. rrdos szerint:
    2021.07.23 19:03

    Hiv.: @Basstölpel: Mai hír volt hogy Aszódi Attila (Paks2 kormánybiztosa? volt, amíg ki nem rúgta a süli) is felkerült a megfigyeltek, vagy megfigyelni szándékozottak listájára. 🙁 Egy apolitikus és kiváló technokrata. 🙁

    Nézzük a jó oldalát. 🙂

    Telefonba. Hadnagy úr drága. Visszanézné a szombati telefon beszélgetésemet a feleségemmel, mert a nejem állítja hogy 4 kg krumplit kellett volna vásárolnom, de én 2 kg krumplira emlékszem és csak annyit vettem. 🙂

    Hiv.: [@rrdos:](#comment-311205)
    Loading...
  49. netukki szerint:
    2021.07.23 22:14

    Panyi Szabolcs az izraeli katonai rádióban kérdezhette az NSO vezérigazgatóját » Izraelinfo

    Hiv.: [@netukki:](#comment-311211)
    Loading...
  50. excombo szerint:
    2021.07.24 09:28

    Na, most már megállapíthatjuk, hogy ebből az ügyből sem lett semmi (és nem tudok elképzelni olyan még nem bedobott nevet, amitől ez változna). 🙁 Max pár százalékot esik a népszerűségük néhány hétre, oszt’ jó napot.
    A magyar véleményformáló értelmiség már nem létezik / el van hallgattatva. Ha Tibi atya és hasonlók nem akarják megbuktatni a kormányt, és nincs valami jó kis borkaizós bulvárkontent sem, akkor ennyi volt. (Aki azt hiszi, hogy a Borkai-videóban kicsit is számított a korrupció, téved.)

    Hiv.: [@excombo:](#comment-311214)
    Loading...

Comment navigation

Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • ijontichy on Viccországban bejelentenek"Orbán Viktor: Régen nem lehetett kedden letagadni…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Szerintem ez a megúszásra törekvés idő…
  • fortin2 on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország@ijontichy:: ez azért jórészt fóbia most: legalább…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Nagyon emlegetik még az Orbán Viktor k…
  • K Zoltan on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország@tahonoli: Lehet hogy őt is megkeresték, csak nem…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@annokkk: : Amennyire tudom, a DC-ben elég magas a…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekhttps://telex.hu/gazdasag/2025/11/06/olaj-slovnaft…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekhttps://nepszava.hu/3300522_orban-viktor-melania-t…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Én meg az ügyben eljáró ügyész(ek) bör…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/11/06/felfuggesztett-bortont-k…
  • ATCG on Demeter Szilárd még mindig vanIgen, igaza van Labrysnak, ez nem konkrét személye…
  • ATCG on Demeter Szilárd még mindig van'Azért nyugtassatok meg, hogy volt Mohácsi csata 1…
  • ijontichy on Demeter Szilárd még mindig van@nyulambator: : Ugye? Ahogy mindig mondtam: vitya…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder: és ezt nevezed te „tűrhető gazdaságpoli…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder:   Összefoglalva:   I. A magya…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder:   Orbánék az államadósság elleni h…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder:: "…ezt nem én mondom, hanem pl. a hitel…
  • nyulambator on Demeter Szilárd még mindig van@labrys: Arról nem is beszélve, hogy ezek az "embe…
  • labrys on Demeter Szilárd még mindig van@ipartelep:: abszolút egyetértek! Az „emberarcú”(n…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@nyulambator: Azért kicsit aggasztó, hogy egy repü…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@nyulambator:És még akkor nem láttad a Semjén have…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenekA 444-nek visszamenőleg és a jövőre nézve 3-3 balf…
  • ipartelep on Demeter Szilárd még mindig vanHiv.: @hakohen: Alfred Rosenberg is jól szerkeszte…
  • tahonoli on Bevállalta a jobboldali Tőkét a Katona József Színház. És jól tette.Földrengés-kaliberű (aka Deepseek v3); nyugat AI-b…
  • hakohen on Demeter Szilárd még mindig van. @steinerzsiga: . Balogh Ákos Gergely (BÁG) nagyo…
  • ijontichy on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország@nyulambator: : "AI-biztos"? Hmmm... miért van oly…
  • darnoknew on Demeter Szilárd még mindig van@labrys: "És amíg a Bokrétában nem lesz..." Vagyis…
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországHiv.: @nyulambator: Végre. Egy önálló, kreatív mag…
  • KennyOMG on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@Késes Szent Alia: (Donalddal karoltve) meghosszab…
  • nyulambator on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországVégre JT is elégedett lehet. Repülőrajtot vesz az…
  • tahonoli on Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!)Létezik matematikai ezotéria is, minden ellenkező…
  • tahonoli on Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!)Hiv.: @labrys: Többféle reakció lehetséges erre: 1…
  • labrys on Demeter Szilárd még mindig vanNem, ez nem személyekről szól. Pontosabban nem eze…
  • labrys on Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!)@tahonoli:: köszi a magyarázatot! …Akkor, ha jól é…
  • ipartelep on Demeter Szilárd még mindig vanHiv.: @steinerzsiga: Igen, írod, hogy "értelmesen…
  • annokkk on Demeter Szilárd még mindig van@Ahava: Ahogy itt hallgatom, miket mond, a leginká…
  • Virág et. on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@jotunder: Minden sajtós hülyéskedés ellenére Trum…
  • ijontichy on Demeter Szilárd még mindig van@steinerzsiga: : "A pokolba vezető út jószándékkal…
  • jotunder on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Trump ebben a ciklusban ennyire népszerűtlen még n…
  • steinerzsiga on Demeter Szilárd még mindig van@ipartelep: Ezzel nem értek egyet. A Mandiner blog…
  • Ahava on Demeter Szilárd még mindig vanDemeter Szilárd intellektuális szakmunkás a múzeum…
  • kiazmármegint on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@Késes Szent Alia: Es megvan a kaliforniai nepszav…
  • Késes Szent Alia on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Három jelentős demokrata győzelem a mai választáso…
  • ipartelep on Demeter Szilárd még mindig vanHiv.: @steinerzsiga: Azért irigylem a "gyomrotokat…
  • steinerzsiga on Demeter Szilárd még mindig vanÉn még emlékszem, hogy annakidején Demeter Szilárd…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ijontichy: E!
  • nyulambator on Demeter Szilárd még mindig van@naki: Mondjuk L. Simonnak börtönben volna a helye…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekMindeközben: "Évente 16 ezer magyar hal meg, akike…
  • naki on Demeter Szilárd még mindig vanEgy civilizált társadalomban L Simon L. (Demeter e…
  • nyulambator on Demeter Szilárd még mindig vanEgy civilizált társadalomban Demeter, a maga frusz…

Posztrulett

Hogyan jelentette fel az Akadémiát Lentner Csaba… (anyátokposzt)

Az index.hu nevű rezsimbarát izé lehozta Lentner Csaba orbitális brömpike legújabb feljelentőlevelét. En bloc az akadémikusokat jelentette fel benne. A Kedves Olvasó most azt gondolja, hogy a feljelentés kifejezés használata egyfajta hiperbola. De ez komoly feljelentés, géppel írva. A Kedves Olvasó most azt mondja, hogy Lentner Csaba nem csak brömpike, de höpény is. Mármint totál …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • hakohen
  • tahonoli
  • KennyOMG
  • ganjagym
  • Tiborné Tóth
  • Bogomil
  • darnoknew
  • decaffeinatedscrumptiously51e405b478
  • macskahala
  • Késes Szent Alia
  • anna007dor
  • opiniopraesumpta
  • Psakreff
  • janszemwordpress
  • kisa
  • szabol25
  • Virág et.
  • lgombb
  • marysolotravez
  • labrys
  • jelbeszed
  • gearforbooks
  • azuccahirmondoja
  • esztre
  • kiazmármegint
  • kalzol
  • micike mici
  • Galway
  • istván orovecz
  • rovidec398e17c6
  • F Ford
  • karsairita
  • K Zoltan
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • simonandris2
  • j.alfred prufrock II
  • fortin2
  • gudea73
  • Judit Merényi
  • sgtpotrien
  • aerduloensamtonight
  • incze
  • ra0213
  • steinerzsiga
  • nerangass
  • Mikonu
  • Czifra Zoltán
  • onehumanoid
  • susyk
  • Hanyistók
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d