Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Elon Musk kissé önkritikus tweetje 2025.06.09
  • Nincsenek Angyalok Magyarországon 2025.06.07
  • Azt hiszem, ez egy gyönyörű barátság vége 2025.06.05
  • Padányi Viktor esete (heheposzt) 2025.06.05
  • Történelmi siker kapujában a magyarok! Fantasztikus eredmények! Az Index.hu a magyar felsőoktatás csodájáról! (jajdejónekünkposzt) 2025.06.05
  • Mesterséges intelligencia: Magyarország eldöntötte, nagyhatalom akar lenni – itt a mesterterv!!!! 2025.06.04

A legolvasottabb posztok

  • Padányi Viktor esete (heheposzt)
  • Viccországban bejelentenek
  • Elon Musk kissé önkritikus tweetje
  • Nincsenek Angyalok Magyarországon
  • Terroristák támadtak Izraelre
  • Azt hiszem, ez egy gyönyörű barátság vége

GB – Show nélkül

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: seprűbajnok

Közhely számba megy, hogy a pártok bizalmi indexe az átlag választópolgárok között erősen a 0 felé tart. Talán nem véletlenül. A kormánypártokat itt a Vincenten ekézzük is rendesen, tehát nem vesztegetnék erre több szót. A demokratikus parlamenti ellenzék meg aktuálisan maga sem tudja pontosan, hogy mit is kéne csinálnia: az MSZP az ellenzéki összefogás vezető szerepére próbál  pozícionálódni, az LMP a többiekkel kapcsolatban a se veled, se nélküled (pontosabban a veled is meg nélküled is) bódulatában leledzik, a Demokratikus Koalíció meg épp azzal kísérletezik, hogy a közvélemény-kutatásokban mérhető formáció legyen. A társadalomban feszülő erő és indulat a civil ellenzéki alakulatokban pedig egyre erőteljesebben jelentkezik.

Minden jel arra mutat, hogy formálódik valamiféle ellenzéki összefogás. Nagyon bízom abban, hogy előbb vagy utóbb sikerül formálisan is megállapodni egy olyan (a nemzeti jelzőt használnám, ha nem lenne lejáratódva ez a jelző) minimumban, ami alapján leváltható a jelenlegi rezsim és kis hazánkat visszavezetheti a demokratikus jogállamiság, a rendezett gazdaság, a szakmai, épeszű törvényhozás és kormányzás útjára.
Tételezzük fel, hogy eljutunk idáig. (Bár – tartok tőle –  sok víz le fog folyni a hátunkon addig.) Itt szokott felmerülni a kérdés, hogy jó, jó, de ki legyen ennek a megszemélyesítője, vezetője, esetleg miniszterelnök-jelöltje, majdan kormányfője? Hallani vélem barátaim egy részét: karizmatikus embernek kell lennie!

Nekem speciel tele van a szamócamintás kötényem a karizmatikus emberekkel. Nem akarom, hogy egy leendő miniszterelnök felvegye a versenyt Ciceróval szónoklás tekintetében; nem kell, hogy a választópolgárok a gyönyörtől aléltan lábai előtt heverjenek, csupán a pillantásától; nem szükséges, hogy forradalmi hevület vezérelje; nem várom el, hogy tudjon vízen járni. Ne legyen se vezér, se jel. Legyen csupán kialakult elképzelése (esetleg tapasztalata) arról, hogy miként lehet egy országot felelősséggel vezetni annak érdekében, hogy egy európai jogállam polgárai fenntartható gazdasági viszonyok mellett, emberhez méltó körülmények között, nyugodtan éljenek és dolgozzanak. Ehhez viszont nem kell a napi betevő show (bombasztikus ki- és bejelentések, nagyszabású, ám teljesítetlen és teljesíthetetlen, mindent és mindenkit megmentő tervek garmadája, stb.). Egy szürke, pátosz és glória nélküli, józaneszű, dolgos, felelősséget érző és azt vállalni tudó ember kell. A monogramja lehetne mondjuk GB. Nem, nem Gordon Brownra gondolok, hanem egy másik Gordonra. Akinek a vezetékneve szintén B betűvel kezdődik, viszont magyar. Lehet, hogy kicsit sárgább, kicsit savanyúbb, de a mienk.

Nem tudom hogy a mi Gordonunknak milyen közéleti szándékai vannak. Olvastam tegnap megjelent írását, láttam ma a vele készült interjút. Én elhiszem neki, hogy még maga sem döntött a hogyantovábbról, arról hogy vállal-e szerepet, s ha igen, akkor milyet. Ő tudja, milyen válságkezelő miniszterelnöknek lenni, tudja, hogy ez mit jelent szakmailag, emberileg, milyen ára van a magánéletében.

Nekem Gordon egy hiteles, munkától, felelősségtől nem félő, komoly szakmai tudással, tapasztalattal bíró ember. Nem politikus, pláne nem pártpolitikus, hanem ember. Tudom, hogy miniszterelnökként mit tett és milyen volt: szürke, kicsit unalmas, ám – számomra – szimpatikus, reálisan gondolkodó, okos, megkérdőjelezhetetlenül demokratikus elkötelezettségű, allűröktől mentes pasi. Olyan, aki képes és tud csapatban játszani, hasonlóan tehetséges, ám pártelkötelezettség nélküli, felelősségteljesen dolgozó figurákkal. Elég a one man showkból!

<

p style=”text-align: justify”>Egy szó mint száz: jól el tudom képzelni egy széleskörű koalíció első embereként. Mindennemű show nélkül.

Lábjegyzet: most látom, hogy a felelősség szó milyen sokszor szerepel az írásomban. Hmm, talán mostanában csak a hiányát éreztem…

 

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16521490-684b29d369d67' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16521490&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16521490-684b29d369d67&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16521490-684b29d369d67' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Üzenjünk hadat Tuvalunak!

Next Post:

Sumák cum laude

69 Commments

Comment navigation

Newer Comments
  1. HaKohen szerint:
    2012.01.11 00:03

    „Nekem speciel tele van a szamócamintás kötényem a karizmatikus emberekkel.”

    Akkor már ketten vagyunk.

    Csak azért nem tudok maradéktalanul örülni, mert még vannak vagy ötmillióan, akiknek nincs szamócamintás kötényük.

    Hiv.: [@HaKohen:](#comment-259986)
    Loading...
  2. Névtelen szerint:
    2012.01.11 00:12

    Egyetértek.

    Hiv.: [@:](#comment-232664)
    Loading...
  3. Szindbad szerint:
    2012.01.11 00:18

    Politikai kiscserkészeknek – legyenek akármilyen jó szakemberek is – nincsen sok esélyük. Kár, hogy ez így van, de azért így van.

    Hiv.: [@Szindbad:](#comment-259987)
    Loading...
  4. Malachi szerint:
    2012.01.11 00:26

    Bajnai most teszteli a közvéleményt. azt hiszem. annyit mondhatok, hogy ha beszállna, már nem érezném olyan elveszettnek magam. „politikailag”. nem tudom, lesz-e benne elég elszántság egy ekkora lépéshez, de személy szerint őszintén remélem.

    és nem csodát várok, nem azt, hogy ő majd pikkpakk helyretesz mindent. csak egy tiszta és őszinte hang kellene most, de az nagyon.

    Hiv.: [@Malachi:](#comment-259988)
    Loading...
  5. h-turul szerint:
    2012.01.11 00:49

    Javítsd ki légy szíves:

    „…mindenkit megmentő tervek garmada…”
    helyett:
    „…mindenkit megmentő tervek garmadÁJA…”
    (mert zavaró)

    A többivel nagyjából a fején találtad a lényeget.

    Hiv.: [@h-turul:](#comment-259989)
    Loading...
  6. anyósnyelv szerint:
    2012.01.11 03:45

    @Malachi: Ezzel teljesen egyetértek. Egy okos és higgadt ember kell! Nem őrült kapkodók kavalkádja.

    Hiv.: [@anyósnyelv:](#comment-259990)
    Loading...
  7. karnak szerint:
    2012.01.11 04:53

    Azert ez a dataplex ( es masik x ugy) erdekes lesz, fel eve leirtam itt es most beigazolodik talan h bajnait egybol levadasszak ha megjelenik. Sajnos nincs olyan komolyan veheto komoly ember aki ugy fizet adot mint a kommentelok 90%-a, egyszeruen nem lehet, egy wallis szinten meg vicc lenne.

    Mindenesetre ezzel jol elbohockodnak majd, nyilvan mindenki konnyen elkepzeli a m nemzet focikkeit majd.

    Es ami a vicc, bar nyilvan vizsgaltak mar kirabban a dataplexet, de ha bajnai nem ugrabugralna elmehetne a dologgal siman bantodas nelkul. Igy meg hirtelen szokas szerint kriminalizaljak, klassz orszag.

    Hiv.: [@karnak:](#comment-259991)
    Loading...
  8. V mint... szerint:
    2012.01.11 06:20

    Azt hiszem nem első alkalommal teszem le a voksomat GB mellett:Nem azért mert őt tartom a legnagyobb magyar politikusnak,közgazdasági zseninek hanem mert egyszerűen elegem van a háborúból,az örökké elvesztett csatákból.A rendszerváltáskor voltam 18,lobogó szemű ifjú és hittem, hogy meg lesz váltva ez az ország.Azóta csak az árokásást,ellenségkeresést látom és így életem felénél már rohadtul unom,hogy csak élni nem hagytak eddig.
    Valahol olvastam.az a jó uralkodó,akiről nem sok van a történelem könyvekben,mert akkor csak élt és fejlődött az ország csendesen.
    Amikor Megyó feltünt az elemzők nagy része azt mondta,hogy Viktort simán leváltja egy szolid nyugodt ember,mert az emberek unják már az arroganciát,gyűlölködést.Ez még az első OV ciklus alatt volt,ez a mostanira hatványozottan érvényes.
    Én úgy számoltam még 1 év legalább, mire GB feltünik,de a nemzetközi helyzet egyre fokozódik és igen,ha most nem lép elő akkor lemarad.Az ellnzéknek nincs ki mögé besorakozni,illetve eddig nem volt.
    Bizos,hogy minden ügyet elővesznek ellene,mert a kormány az ellenfeleit meg akarja semmisíteni.Meg kell nézni a jobboldal megnyilvánulásait,mekkora pánik van GB feltünésével.Fletót már kivégezték,néha rugnak bele még egyet a hecc kedvéért,de valljuk be ő már nem ellenfél.Most viszont gáz van.mert bármennyire is voltak rossz döntései,ettől még kezd előjönni a kádár-nosztalgia az iránt az egy év irány,amikor ő volt a ME.Remélem sikerül neki!!

    Hiv.: [@V mint…:](#comment-259992)
    Loading...
  9. Pelso.. szerint:
    2012.01.11 06:58

    @V mint…: +1.
    Viszont, a 90′ óta valaha látott legnagyobb harc fog kirobbanni, nemcsak azért, mert a fidesz totális mocskolódó hadjáratot folytat majd, hanem esetleges hatalomra kerülése estén Bajnainak el kell távolítania a fideszes kádereket a közszféra vezetői székeiből, valamint drasztikusan szűkítenie kell hiénák mozgásterét a gazdasági életben, hogy lehetőség szerint mindez soha ne ismétlődhessen meg.Ehhez persze kell egy profi apparátus, nem tudom, lesz-e.

    Hiv.: [@Pelso..:](#comment-259993)
    Loading...
  10. Peter48 szerint:
    2012.01.11 07:25

    „(a nemzeti jelzőt használnám, ha nem lenne lejáratódva ez a jelző) „
    Itt egy szándékos összemosásról lehet szó. A nemzeti = a magyar nemzet, mint kulturális és történelmi egység. De van egy NÉP szavunk, amely minden ország állampolgárainak összességét jelenti. Volt idő, amikor a „nép” kifejezéssel éltek vissza akkori politikusaink, a mostaniak egy része a „nemzeti”-t lovagolja meg, a többi meg megy bégetve utána.

    Hiv.: [@Peter48:](#comment-259994)
    Loading...
  11. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.11 07:41

    A nemzetközi bizalom helyreállna Bajnaival, az biztos.
    De szerintem azért vacillál, mert most nem egy hatalmi vákumban kell majd teljesíteni,
    hanem egy szövevényes és sok éve épített pártállamot kell lebontania.
    Ami egyedül nem megy.
    És békésen se fog menni.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-259995)
    Loading...
  12. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.11 07:48

    Gondolom, azt várja a döntéshez, hogy mindenki, aki erőt érez magában,
    jelentkezzen be egyenként, ütősen a pozíciókért.

    Mint ahogy ma reggel Tarlós hazudozására bement az M1-be Horvát Csaba és minden handabandáját leverte, mint a poharat.

    Na, ezt kell csinálni.
    A hülyéket le kell váltani mindenhol. Egyenként.
    És csak akkor fog menni az egész csorda leváltása.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-259996)
    Loading...
  13. Pelso.. szerint:
    2012.01.11 08:13

    @simonmondja.: Így van. Itt ismét felvetném a saját team kérdését.
    Mivel tudja motiválni őket? Amennyiben csak pénzzel, az most nem egészen jó, s hosszútávon nem elég.

    Hiv.: [@Pelso..:](#comment-259997)
    Loading...
  14. sajtohuba szerint:
    2012.01.11 08:30

    Bajnainak legelőször azt kell felmérnie, hogy vállalja-e a várható karaktergyilkosság áldozatának szerepét és hogy képesnek tartja-e magát a túlélésére.
    Ő tudja, hogy mennyi támadási felületet találhatnak rajta, és ebben a legpesszimistább becsléseire kell hagyatkoznia.
    Ha ezzel együtt úgy látja, hogy van értelme belevágni, akkor jöhet annak a csapatnak, háttérországnak, szövetségesi hálónak a felépítése, amivel nem csak megszerezni, hanem a jelenlegi katyvaszt menet közben kiganézva vissza tudja kormányozni a hajót a nyugati partokhoz.
    Tegnap ő is ezt hangsúlyozta az ATV-ben.

    Hiv.: [@sajtohuba:](#comment-259998)
    Loading...
  15. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.11 08:30

    @Pelso..: Ez itt mindenkinek létkérdés már.

    A fidesz egy hétlakattal zárt baráti láncolat.
    Ha minden pozíciót lefednek,
    hiába van bárkinek ambíciója bármire, – az nem fog menni.

    A fidesz a fideszen kívülieknek a szájába rágta,

    hogy itt – nektek többet fű nem terem -.
    Ezt mostanra talán értik páran.

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-259999)
    Loading...
  16. V mint... szerint:
    2012.01.11 08:37

    Nem tudom,hogy a hazai oligarcháknak (nem a gój motorosokra gondolok) mikor tűnik fel,hogy egy normálisan kormányzott országban ők is jobban tudnak pénzt keresni.Tudom mutyi meg korrupció meg haverság és mlsz,de nem volna jobb nekik is egy normális árfolyam,nem havonta változó adótörvény stb.

    Hiv.: [@V mint…:](#comment-260000)
    Loading...
  17. quendelapo szerint:
    2012.01.11 08:38

    Jó írás. A szerzőt ezek szerint csak elbűvölte ez a „szimpatikus, reálisan gondolkodó, okos, megkérdőjelezhetetlenül demokratikus elkötelezettségű, allűröktől mentes pasi” – megértjük – és szeretné, ha felsorakozna mögötte az „olajfa koalíció” – ezt is.
    De, sajnos nem látszik ez az ellenzéki összefogás. Az ellenzéki pártok társadalmi bázisát, hátországát ismerve azt is nehéz elképzelni, hogy egykönnyen létrejöhetne az áhított nemzeti minimum.
    Markáns baloldali program – amiben az lmp és az mszp utazik – amúgy sem alkalmas a populista jobboldal által előidézett válsághelyzet kezelésére.

    http://www.facebook.com/#!/102ezerPOLGAR

    Hiv.: [@quendelapo:](#comment-260001)
    Loading...
  18. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.11 08:58

    Schiffer kontra Schiffer
    nol.hu/belfold/schiffer_levelet_irt_schiffernek

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-260002)
    Loading...
  19. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.11 09:02

    @quendelapo:
    Tessenszives Szerzőt nem inzultálni azon az alapon, hogy nőből van.

    Kegyednek övön aluliak a politikai vonzalmai ?

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-260003)
    Loading...
  20. Fedor szerint:
    2012.01.11 09:05

    @poszt: +1

    Hiv.: [@Fedor:](#comment-260004)
    Loading...
  21. Fedor szerint:
    2012.01.11 09:08

    @sajtohuba: „Bajnainak legelőször azt kell felmérnie, hogy vállalja-e a várható karaktergyilkosság áldozatának szerepét és hogy képesnek tartja-e magát a túlélésére.”

    Ezen ő már szerintem a libázással túl van. Bizonyítottan képes. Gyurcsányon se fogott volna ennyire a karaktergyilkosság, ha egyébként jól teljesített volna a posztján.

    Hiv.: [@Fedor:](#comment-260005)
    Loading...
  22. fuhur szerint:
    2012.01.11 09:11

    „Olyan, aki képes és tud csapatban játszani, hasonlóan tehetséges, ám pártelkötelezettség nélküli, felelősségteljesen dolgozó figurákkal.”

    Mondj még mondjuk 5 ilyen másik figurát a csapatba! OP nem ér. 🙂

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-260006)
    Loading...
  23. fuhur szerint:
    2012.01.11 09:15

    @V mint…: „Tudom mutyi meg korrupció meg haverság és mlsz,de nem volna jobb nekik is egy normális árfolyam,nem havonta változó adótörvény stb.”

    Nem volna jobb. Mert rosszabbul keresnek mintha a fenti állapotok fennállnának, de jobban mintha a fenti állapotok mellett versenyezniük kellene.

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-260007)
    Loading...
  24. sajtohuba szerint:
    2012.01.11 09:22

    @Fedor: Nem csak a libázás van/volt ezért mondtam.

    @fuhur: Akkor kezdem -1-ről: OP :), a többieket a H és H körül érdemes keresni.

    Amire kifejezetten kíváncsi vagyok: ha „azok” elhúznak innen végre, akkor Csányi hogy viszonyul és hozzá hogy viszonyulnak?

    Hiv.: [@sajtohuba:](#comment-260008)
    Loading...
  25. Dr. simonmondja. szerint:
    2012.01.11 09:31

    @sajtohuba: Azért, akik libáznak olya bőszen, hát ők sem Assisi Szent Ferenc nyomdokain járnak.
    Ha már hitelességi verseny, akkor nem ártana csapásokat adni is, nem csak állni…

    Hiv.: [@Dr. simonmondja.:](#comment-260009)
    Loading...
  26. Cigiző szerint:
    2012.01.11 09:36

    nemzeti jelző elcsépelt? miért hagytuk?
    miért hagyjuk?
    simán kiviheti bárki a zászlót a tüntire – azért, mert a jobboldal használja, a közép és baloldal is a nemzet része, amely ugyanúgy feláll a Himnuszra és énekli, ugyanúgy ezt a nyelvet beszéli, ennek a kultúrának a része.

    Hiv.: [@Cigiző:](#comment-260010)
    Loading...
  27. Pelso.. szerint:
    2012.01.11 09:38

    @Cigiző: Ja, csakhogy hatékony volt az ócska demagógia. Emlékezz, mit művelt a fidesz a kokárdával.

    Hiv.: [@Pelso..:](#comment-260011)
    Loading...
  28. Zenovitz2 szerint:
    2012.01.11 09:40

    @Pelso..: vissza kell szerezni mindent, március 15-án fel a kokárdát a (várható) nagy kormányellenes tüntetésre!

    Hiv.: [@Zenovitz2:](#comment-260012)
    Loading...
  29. Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi szerint:
    2012.01.11 10:51

    @fuhur: „Mondj még mondjuk 5 ilyen másik figurát a csapatba!”

    Chikán Attila? Az ő gazd. minisztersége elég normális időszak volt.
    Igazságügybe valaki az LMP környékéről (talán épp Schiffer). Oktatás- és egészségügyre sajnos halovány ötletem sincs, mindkettő pártszíntől függetlenül egy komplett borzadály volt az elmúlt évtizedben. Agráriumban mintha Gráf neve rémlene, környezeti- és energiaügyekben szintén az LMP háza táján keresgélnék egy határozottan, de nem elvadultan zöld figurát.

    Hiv.: [@Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi:](#comment-260013)
    Loading...
  30. Zenovitz2 szerint:
    2012.01.11 11:30

    @Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi: Schiffert a parlament 1000 m-es körzetéből is ki kellene tiltani (v.ö. távoltartó végzés), nem pedig Bajnai csapatába engedni!

    Hiv.: [@Zenovitz2:](#comment-260014)
    Loading...
  31. kamerasmobil szerint:
    2012.01.11 11:32

    Masik 5 figura – Oszkorol hanyan hallottatok csak fel evvel a kinevezese elott? En talalkoztam vele futolag civilben par honapja es meg akkor is egy szereny visszafogott embernek tunt. Hozzahasonlobol valoszinuleg egy csomo van mar mostanra. Szakemberek akik mar felepitettek az egzisztenciajukat es tenylegesen a hazajukert akarnak tenni… A rendszervaltas ota eltelt 20 evben bizonyosan felnott mar sok hozza hasonlo akikre epiteni lehet. Mi nem ismerjuk oket de ok valoszinuleg szervezodnek.

    Meg mi is volt az a szervezet aminek Oszko is tagja volt? Reformszovetseg?

    Hiv.: [@kamerasmobil:](#comment-260015)
    Loading...
  32. Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi szerint:
    2012.01.11 11:37

    @Zenovitz2: hát jó, legyen! Velem lehet egyezkedni, bár jobban örülnék, ha mondanál is egy olyan személyt, aki jogi képzettséggel, gyakorlattal és mélyen demokratikus attitűddel bír. Ha még némi közismertsége és közig+pol. rutinja is van, akkor meg is van az igazságügyminiszterünk 🙂

    Hiv.: [@Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi:](#comment-260016)
    Loading...
  33. Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi szerint:
    2012.01.11 11:42

    @kamerasmobil: Oszkót annak idején egy kabaréba illő miniszterelnök-keresési procedúra után, egy házon belül összerakott, technokrata kormányba hívták be pénzügyeket számolni. Kármentés volt a feladata, még mielőtt a T. kormánypárti képviselőket a nép felköti a lámpavasra. Nem kellett ismertséggel bírnia, sőt.

    Hiv.: [@Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi:](#comment-260017)
    Loading...
  34. Zenovitz2 szerint:
    2012.01.11 11:48

    @Zenovitz2: A Schifferek egymás között:
    galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=111803%3Alevel-unokaoecsemnek-schiffer-andrasnak&catid=9%3Avendegek&Itemid=66&utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_201201

    Hiv.: [@Zenovitz2:](#comment-260018)
    Loading...
  35. nerángass szerint:
    2012.01.11 11:52

    nol.hu/archivum/20120111-_ha_megkerdezne__hogy_visszaterjen-e__ovatos_lennek_

    nol.hu/belfold/gyurcsany__maradjon_orban___meg_

    Hiv.: [@nerángass:](#comment-260019)
    Loading...
  36. sajtohuba szerint:
    2012.01.11 12:04

    @Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi: Pl. Gadó Gábor.

    Hiv.: [@sajtohuba:](#comment-260020)
    Loading...
  37. V mint... szerint:
    2012.01.11 12:42

    Azért tegyük a kezünket a szívünkre.Ki tudta ki az a Bajnai?Persze miniszter, az utca emberének fogalma se volt róla.Van még minden szakmában olyan szakember ebben az országban,aki nem ásta el teljesen magát.Sőt bár tudom,hogy ez a túloldalról árulással egyenlő még pl. a Pokornit is be lehetne venni.Bár nem érdemli meg.

    Hiv.: [@V mint…:](#comment-260021)
    Loading...
  38. quendelapo szerint:
    2012.01.11 14:10

    @simonmondja.:
    Elnézést, szerzőt nem állt szándékomban inzultálni.
    Bocs.

    Hiv.: [@quendelapo:](#comment-260022)
    Loading...
  39. Borenbukk szerint:
    2012.01.11 14:14

    @V mint…: A folyamatosan valtozo, kusza es ellentmondo szabalyok kifejezetten hasznosak, ha csak a versenytarsadnak kell miattuk agodnia.

    Hiv.: [@Borenbukk:](#comment-260023)
    Loading...
  40. Borenbukk szerint:
    2012.01.11 14:20

    @Borenbukk: Szentsegit! +g

    Hiv.: [@Borenbukk:](#comment-260024)
    Loading...
  41. kamerasmobil szerint:
    2012.01.11 16:02

    @Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi: Na es most nem ugyanez a helyzet? 😉

    Hiv.: [@kamerasmobil:](#comment-260025)
    Loading...
  42. Zabalint (törölt) szerint:
    2012.01.11 16:26

    Én biztos vagyok benne, hogy Bajnai mögé beállna a tájékozottabb értelmiség nagy része. Abban is biztos vagyok, hogy a blogszféra is többnyire rá szavazna. De itt van a szavazók többi 90%-a, akiknek annyi kell, hogy elhiggyék, az ország jó kezekben van(direkt más sorrendben írtam). Ezt pedig egy hazudni jól tudó, karizmatikus vezértől, legyen az Orbán, legyen az Gyurcsány, jobban elhiszik, mint egy szürke embertől, ha pedig ez a szürke ember azt találná mondani, hogy nem ígérhet a közeljövőben jólétet, akkor meg különösen nem fognak rá szavazni. Ez a baj.

    Ráadásul népszerűbbek azok az eszmék is, amelyek világméretű összeesküvésekben gondolkodnak, amelyek szerint Bajnai is ennek az összeesküvésnek a része. Pl. sokkal nehezebb elfogadni az embernek, hogy valamit egyszerűen elszúrtak, mint hogy tervezetten szándékosan gonosz manók csinálták.

    Hiv.: [@Zabalint (törölt):](#comment-260026)
    Loading...
  43. Zabalint (törölt) szerint:
    2012.01.11 16:30

    A másik probléma a következő:

    Ha fel is sorakozik az ellenzék Bajnai mögé, jó esetben a Jobbik kivételével mindenki, akkor is elég necces a dolog. Megszerzik talán a legtöbb szavazatot, de 2/3 hiányában a bebetonozott emberekkel és törvényekkel nem tudnak mit kezdeni, még a bíróság is ellenük lesz. Ugyanis a Fidesz biztos szavazó droidjai hozzák a 1,5 millió szavazatot, és ott lesz még a Jobbik is 1 millió szavazattal.

    Hiv.: [@Zabalint (törölt):](#comment-260027)
    Loading...
  44. Zabalint (törölt) szerint:
    2012.01.11 16:33

    A félreértések elkerülése végett, jelenleg egyetlen emberről, Bajnai Gordonról gondolom, hogy összefoghatná az ellenzéket, ezért örülök a feltűnésének. De hogy bízok? Sajnos nem…

    Hiv.: [@Zabalint (törölt):](#comment-260028)
    Loading...
  45. TG69 szerint:
    2012.01.11 16:49

    Már megy a karaktergyilkolászás ezerrel 🙂

    inforadio.hu/hir/belfold/hir-476429

    Hiv.: [@TG69:](#comment-260029)
    Loading...
  46. remiz (törölt) szerint:
    2012.01.11 17:00

    @TG69:
    istenem.
    ha lenne unalmassági verseny.
    nálam mindig felmerül, h ezek a majmok ezen agyalnak vagy
    megvan nekik makroban minden és csak be kell írni.

    pl egy függvény:
    …Orbán-bírálatban aktív (x) szellemi hátországaként szokták lefesteni…
    most épp x=Hillary Clinton.

    természetesen Soros és balliberálisok 3 lépésben.

    sivatag.sivatag.sivatag.

    Hiv.: [@remiz (törölt):](#comment-260030)
    Loading...
  47. TG69 szerint:
    2012.01.11 17:08

    @remiz: Igen, Soros adja a dolgok bukéját odaát, neki feltétlen helyet kell szorítani :). Most viszont már mindenki tudhatja, hogy Bajnai = Gyurcsány mozgatja az amerikai szálat :).

    Hiv.: [@TG69:](#comment-260031)
    Loading...
  48. Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi szerint:
    2012.01.11 17:25

    @kamerasmobil: „most nem ugyanez a helyzet?”
    Francba, tényleg! A jelenlegi főnök konkrét lemondása még hiányzik, de ha meglenne, hasonló szitu alakulhatna ki.

    Hiv.: [@Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi:](#comment-260032)
    Loading...
  49. V mint... szerint:
    2012.01.11 17:36

    @TG69: Szerintem is undorító,hogy van olyan magyar politikus akit a Soros pénzelt élete valamelyik időszakában.

    Hiv.: [@V mint…:](#comment-260033)
    Loading...
  50. nandras01 szerint:
    2012.01.11 17:51

    @Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengi: „örülnék, ha mondanál is egy olyan személyt, aki jogi képzettséggel, gyakorlattal és mélyen demokratikus attitűddel bír. Ha még némi közismertsége és közig+pol. rutinja is van, akkor meg is van az igazságügyminiszterünk 🙂 „
    bár nem nekem szólt a felkérés, de engedj meg egy tippet:
    hack péter
    pro:
    – jogi szakértelme nem kétségbe vonható
    – demokratikus elkötelezettsége közismert
    – politikai gyakorlattal rendelkezik
    contra:
    – hit- es volta komoly támadási felület (marhaság, de sajnos nem kevesen vevők lennének a gyalázására)

    Hiv.: [@nandras01:](#comment-260034)
    Loading...

Comment navigation

Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • KennyOMG on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Senior senator for California egy kormanyzati szer…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : És az egész szürreális tragikomédia…
  • vattablz on Viccországban bejelentenekMegint a Boeing.
  • halatlangazember on Elon Musk kissé önkritikus tweetjeNemtom volt-e már, ha igen, bocs: Elon és Donald t…
  • Virág et. on Elon Musk kissé önkritikus tweetjeA kábítószerfogyasztás rossz dolog, gyerekek.
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak IzraelreNémi cinizmust érzek a szavaidban. Dehogynem érdek…
  • KennyOMG on Terroristák támadtak Izraelre@Késes Szent Alia: Nem hiszem, hogy ilyen szinten…
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak Izraelre@KennyOMG: Talán ma éjjel még nem, bár tényleg sok…
  • KennyOMG on Terroristák támadtak IzraelreUgy tunik nemlufi, es holnap erdekes napra ebredun…
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak IzraelreHegseth: Irán jelenleg aktív lépéseket tesz az ato…
  • azuccahirmondoja on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: "... más módszert kell keresni" Senki nem…
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak IzraelreValami mozgolódás van Irán környékén. A közvetlen…
  • Grrr on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Trumpjugend besúgó https://www.msnbc.com/top-stori…
  • nyulambator on Padányi Viktor esete (heheposzt)@barki: konstruktív bizalmatlansági indítvánnyal v…
  • darnoknew on Padányi Viktor esete (heheposzt)Egyetértek mindennel, amit írsz, csakhogy amíg te…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/06/11/a-szuverenitasvedelmi-hi…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @barki: Én értem a keserűséget, de a tényáll…
  • ikarus on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: Hogy érthető legyen, idemásolok egy részt…
  • barki on Padányi Viktor esete (heheposzt)@tahonoli: Eddig számomra a megkerülhetetlen axióm…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @labrys: Semmi nem garantálja, semmi nem biz…
  • ijontichy on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: : Mondjuk meg kell tanulnod úszni (ld. Oc…
  • nyulambator on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: Vissza kell kérdeznem: mi garantálja, hog…
  • labrys on Viccországban bejelentenek@Grrr:: Szegénységkutatás – elemzés a magyarok pén…
  • labrys on Padányi Viktor esete (heheposzt)Továbbá: a lényeges kérdéseimre nem érkezett válas…
  • labrys on Padányi Viktor esete (heheposzt)Elnézést, képtelen vagyok mindenkinek külön-külön…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : Off A pontosság kedvéért: a szomszéd…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @Grrr: Néhány tényező árnyalja ezt a szegény…
  • Grrr on Padányi Viktor esete (heheposzt)@ipartelep: Szerintem ebben nagyon szépen megegyez…
  • Grrr on Viccországban bejelentenekAz adatok alapján nem gyorsul az infláció amúgy, i…
  • ipartelep on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @Grrr: Amit itt írsz, Gyurcsány bűneit minie…
  • tahonoli on Elon Musk kissé önkritikus tweetjeHiv.: @incze: Lehet jól látja @thegaben86:, hogy M…
  • ijontichy on Elon Musk kissé önkritikus tweetje@incze: : Van ez így :-) https://www.youtube.com/w…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @barki: Talán lejött eddigi hozzászólásaimbó…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek"A kormány számára kisebb pofonnal érhet fel a fri…
  • incze on Elon Musk kissé önkritikus tweetjemár sajnálja. https://x.com/Tendar/status/19327098…
  • ijontichy on Padányi Viktor esete (heheposzt)@darnoknew: : "amit mi kifőzünk a vincent boszorká…
  • ijontichy on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: : I've got some bad news for you sunshine…
  • darnoknew on Padányi Viktor esete (heheposzt)@barki: "a kockázatok csökkentéséről nemcsak gondo…
  • nyulambator on Padányi Viktor esete (heheposzt)@barki: Nem látom, hogy itt bárki is vitatná amit…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Vastagbőr-blog szemlézte: Lakner Zoltán: Orbán a d…
  • barki on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hibát követtem el. Nem írtem le explicit, hogy nem…
  • barki on Padányi Viktor esete (heheposzt)@tahonoli: :) Ha nekem szól, akkor nem érzem talál…
  • ipartelep on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @labrys: Mondják, hogy akik nem tanulnak a t…
  • darnoknew on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: "mindenki univerzális, objektív, eleve…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenekHiv.: @incze: Köszönöm. :) Szerintem teljesen korr…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @labrys: Bocs mindenkitől, de sajnos esélyes…
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@Grrr: Gyanítom, hogy inkább nem értették a kérdés…
  • naki on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @ijontichy::https://444.hu/2025/06/10/42-mil…
  • incze on Viccországban bejelentenek@tahonoli kolléga kedvéért ideteszem amit a chatgp…
  • labrys on Padányi Viktor esete (heheposzt)P.s.: …Amennyiben valakiben felmerülne, hogy e pon…

Posztrulett

14.30 Az amerikai első negyedévi növekedési adat: – 0.3 százalék.

Két perccel a bejelentés előtt annyit lehet tudni, hogy a foglalkoztatottság növekedése lelassult. Az ingatlanárak valamennyit csökkentek. Folyamatosan nézem. Azt gondolták, hogy 0.3 százalék körüli lesz a növekedés (ez az átlag). The decrease in real GDP in the first quarter primarily reflected an increase in imports, which are a subtraction in the calculation of GDP, …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • SMFB
  • gudea73
  • princeghostly1c74fbc695
  • excombo
  • ipartelep
  • j.alfred prufrock II
  • Czifra Zoltán
  • Morp65
  • incze
  • azuccahirmondoja
  • vattablz
  • sgtpotrien
  • ervsebeszet
  • cleantone2
  • lgombb
  • hakohen
  • olvassbele.com
  • outsiderb
  • marysolotravez
  • susyk
  • macskahala
  • ra0213
  • labrys
  • Késes Szent Alia
  • mecsekijeti
  • thegaben86
  • Psakreff
  • Bogomil
  • elolhatuldoktor
  • ikarus
  • pogny
  • naki
  • tortt49
  • Mikonu
  • outis
  • ganjagym
  • janostothmeister
  • jaurin
  • Ferenc Orosz
  • Tiborné Tóth
  • nyulambator
  • kisvince
  • kisa
  • Judit Merényi
  • darnoknew
  • ijenanyelvtan
  • szabol25
  • rovidec398e17c6
  • Tyto
  • Hector Kapitány
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d