Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Tudomány forradalom idején 2026.04.20
  • Vidnyánszky Attila esete a szeretettel (juniorposztnyugi) 2026.04.19
  • Petíció az RMDSZ-hez (miezposzt?) 2026.04.19
  • A Magyar Tudományos Akadémia közleménye 2026.04.17
  • Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj 2026.04.16
  • A Patrióta+Mandiner választási műsorának felvétele (mementoposzt) 2026.04.15

A legolvasottabb posztok

  • Vidnyánszky Attila esete a szeretettel (juniorposztnyugi)
  • Tudomány forradalom idején
  • Petíció az RMDSZ-hez (miezposzt?)
  • Ez egy alkotmányos forradalom
  • Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj
  • Viccországban bejelentenek

Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj

2026.04.16 by jotunder

Seriously… A kedves Olvasó tényleg nekiáll most hisztikézni? MP egyházi gimnáziumba járt és huszonéves korától volt kereszténykonzervatív, hát a maga kicsit bohém módján. Ez eddig nem tűnt fel? És bizony ő nacionalista és populista is, és az utóbbiakat még nem is villantotta meg olyan nagyon.

MP-t 3.1 millió polgártársunk választotta meg: Márai Sándor és Esterházy Péter. Nagy-Magyarország és aránylag kicsi. Lefúrt láb és Stúdió K. Futball és magaskultúra. Védjük meg a nemtudommit és el kell törölni a nemtudommit. Egyenes háttal ül és finn oktatási rendszer. Konzervatív családmodell és melegházasság. „Majd az MP megoldja” és „majd a piac megoldja”. „Hát azért az ukránok is” és slava ukrajini. Nemzetállam és Európai Egyesült Államok. MP és MP.

Ez egy nagy magyar forradalom és mi magyarkák sokfélék vagyunk, MP pedig MP, egy öntörvényű, láncait vesztett hajóágyú, aki most az én egyetlen reményem. Ez nem egészen igaz, mert azok a fiatalok ott a Batthyányin az én igazi reményeim, Tarnóczi Jakab és Bíró Zsombor Aurél, Azahriah és a Carson Coma, Maydayfanny és Schultz Nóra, akik jöhetnek, amikor a megadjákat, szilvaykat elzavarták Türkmenisztánba.

Majd írok arról, hogy mit nem fogok sohasem megbocsátani az órezsimnek és a mocskos képviselőinek, most arról írtam, hogy miért nem vagyok hajlandó felháborodni apróságokon. Nyilván annak is eljön az ideje, pl. amikor nem lesz gráflimeszből a kerítés, pedig azt ígérte.

Nyugi van, forradalom, éljen az édes haza.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16532867-69e7481663e56' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16532867&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16532867-69e7481663e56&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16532867-69e7481663e56' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

A Patrióta+Mandiner választási műsorának felvétele (mementoposzt)

Next Post:

A Magyar Tudományos Akadémia közleménye

149 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. annokkk szerint:
    2026.04.17 09:45

    @DarthVader: Ezt a pudingot eszi az ország már 16 éve. Az oktatás átalakítása egyházira, már ki is jött a másik végén. Most kóstoljuk meg mégegyszer. Meghosszabbítjuk Bicskéig.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-353800)
    Loading...
  2. ijontichy szerint:
    2026.04.17 09:56

    @azuccahirmondoja: : „szigorú különválasztás” na az nem fog menni. A „szigorú” végképp nem. Nem olyan egyszerű, hogy „a vallás magánügy”. A hívő/vallásos emberek ugyanúgy a társadalom tagjai, a kultúrájuk nagyon is fontos. Az egyházak jószolgálati tevékenysége (oktatás, egészségügy stb.) ugyancsak. A tevékenységük (kooperáció) finanszírozásából részt vállalni teljesen jogos elvárás. Ami az elmúlt 16 évben folyt, azt viszont sok mindennek lehet nevezni, csak nem normális mértékű finanszírozásnak.
    Az elmúlt bő másfél évtized elmeroggyanásának véget kell vetni. Minden szempontból. Sehova nem vezet, ha csak azt akarjuk látni, ami elválaszt, nem azt ami összeköt. Bő negyedszázadon át az elválasztásra (ld. „legrosszabb futballszurkolói mentalitás”) játszott a vityabanda. Az eredményt ismerjük. Persze a „klérus” is jól teszi, ha tart egy kis önvizsgálatot. A „bolondokházában” ugyanis néha elfelejtették, hogy „főnökük” nem a Várszínházban lakik.
     
    @DarthVader : Akkor változtatni kell a szabályozáson. Az nem megy, hogy mindenki pénze kell, de a tálból kicsemegézzük a jobb falatokat. Akkor tessék full saját pénzből csinálni.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-353801)
    Loading...
  3. annokkk szerint:
    2026.04.17 10:36

    @ijontichy: Nem csak a pénzt viszik az egyházak. Az önkormányzati tulajdonokat is. Még mindig él a törvény, ami szerint arra teszik rá a kezüket, amire akarják. Vitték is az ingatlanokat. A pápák meg egymást váltották a Karmelita teraszán.
    Nem a hívők vannak kizárva a magyar kormányzásból, hanem az ateistákat adóztatják, hogy odaadják a pénzüket templomépítésre.
    Már megint megfordították a kollegák a hatalmi helyzetet.
    Az egyházi személyek vannak beletagozódva a magyar államba, és az ateistáknak van nulla képviseletük. De mégis a hívőkért rinyálnak. Mer szegények úgy el vannak nyomva, hogy nocsak. A sok tévé-rádió, állami százmilliárd, templomépítés és iskolafoglalás mind semmi, ha nem lehetnek ők az oktatási reform élén, mert simonmondja elnyomja üket. Passz.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-353802)
    Loading...
  4. halatlangazember szerint:
    2026.04.17 11:02

    @labrys: ok, játsszuk ezt végig.
    .
    Azt mondod, deontológiai szempontból, hogy én fideszes vagyok, tehát ezzel a kijelentéssel (fidesz is rossz, tisza is rossz ballib szempontból) manipulálok meg elbizonytalanítok, tehát nem mondhatok ilyet; te viszont nem vagy fideszes, tehát nincs ilyen szándékod, vagyis te mondhatod. Következményetikai szempontból (hogy mi a mondás eredménye) nincs különbség a tiéd meg az enyém között, hisz mindkettő elbizonytalanít. Ebben, ugye egyetértünk?
    .
    Szándék szempontjából viszont legalább négy dolgot kellene belátni: 1. fideszes vagyok 2. emiatt zavart/elbizonytalanodást akarok kelteni ezzel az állítással 3. az, hogy elbizonytalanodást akarok kelteni, az morálisan rossz 4. aki nem fideszes, annak ezzel a kijelentéssel nem lehet célja a zavarkeltés.
    .
    A kanti deontológia a szándékot elég pontosan és mereven kategorizálja, az a jó, ami aus Pflicht, vagyis kötelességből történik, és a kötelesség összhangban kell legyen az általános jóval. Szerintem itt elég komoly munkát kellene beletenned abba, hogy ha az első kettőt bizonyítod is, hogy a 3. is igaz legyen. Sajnos, az első kettőt sem tudod bizonyítani. A 4. pedig eléggé ordítóan antecendens-tagadás (A=>B-ból nem következik not(A)=>not(B)).
    .
    Viszont, amit deontológia szempontból bizonyíthatóan rossz, az az, hogy te megpróbálod belém fojtani a szót azon az alapon, hogy én fideszes vagyok. Ugyanis az ad hominem, és az ad hominem érvelés szándékosság szempontjából rossz, de rossz következményetikai szempontból is, hiszen a diskurzus elfojtása lesz a várt eredmény.
    .
    A többiektől meg elnézést az offért.

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-353803)
    Loading...
  5. Podvinecz marsall szerint:
    2026.04.17 11:08

    @annokkk: rövid, de érdemes

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-353804)
    Loading...
  6. nyulambator szerint:
    2026.04.17 11:11

    @annokkk: Hát igen, ha csak azt nézem, van Magyar Katolikus Rádió, Mária Rádió, Magyarországi Mária Rádió, Manna FM, Szent István Rádió, de nincs se ateista, se szkeptikus, de még csak agnosztikus rádió se. Plánesőt nincs tudományos ismeretterjesztő rádió.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-353805)
    Loading...
  7. annokkk szerint:
    2026.04.17 11:39

    @nyulambator:
    Az előbb linkelt HírTV-s sajtótájékoztatóban mondta Magyar Péter, hogy az egyházak vezetői egymásnak adják nála a kilincset. De ki fog lobbizni azokért, akik nem akarnak keresztény kurzust ? Pedig minimum annyian vannak, mint akik akarnak. Már a statisztikák szerint. Ki tudja ? Ezeknek a rendszerváltó tömegeknek, főleg a fiataloknak is a jórésze egyházi suliba járt. Mégsem akarta megtartani ezt a keresztény-konzervatív rendszert. A szabadságért állt ki. Nem a püspökségért.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-353806)
    Loading...
  8. annokkk szerint:
    2026.04.17 11:41

    @Podvinecz marsall:
    Óriási ez a pali. Tényleg nem győzöm csodálni.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-353807)
    Loading...
  9. azuccahirmondoja szerint:
    2026.04.17 11:48

    @annokkk:
    Én alighanem Vekerdy Tamást javasolnám oktatási miniszternek, de ő már sajnos nem tudja vállalni a feladatot. Bárki lesz is az oktatási miniszter, szerintem megérdemel 100-200 nap türelmi időt.

    @ijontichy:
    Az a benyomásom, hogy valamit félreértettél a kommentemből. Én Labrys szavaira reagálva mondtam (valami olyasmit, most nem keresem vissza), hogy szerintem is szükséges a különválasztás, de ez nem jelenti, hogy egy egyházi kötődésű oktatási miniszter szükségképpen rossz miniszter lesz. Nem érzékelek véleménykülönbséget kettőnk között. (Közted és köztem.)

    Hiv.: [@azuccahirmondoja:](#comment-353808)
    Loading...
  10. annokkk szerint:
    2026.04.17 13:46

    https://24.hu/belfold/2026/04/17/magyar-peter-rubovszky-rita-vita-oktatasi-miniszter/
    Hát emberek, van egy hírem. Nincs más párt az egyeztetési tervekben, csak a parlamentbe jutott pártok. Fidesz-Kdnp-Mihazánk.
    Akármilyen pártotok volt is a Tisza előtt, mostmár maradtok tiszások.
    A kutyások figyelmébe is.
    A Tisza javára visszalépést megszűnésként értékelték. Szóval ennyi.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-353811)
    Loading...
  11. nyulambator szerint:
    2026.04.17 13:52

    @annokkk: Mondjuk az kurva érdekes lenne, ha másokkal egyeztetne a parlamenti tisztségek elosztásáról.
    A kutyapárt nem adhat alelnököt a költségvetési bizottságba a legnagyobb jóindulattal se, mert nincs parlamenti képviselője.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-353812)
    Loading...
  12. nyulambator szerint:
    2026.04.17 14:05

    @annokkk: Az pedig hogy MP érzékeli a felzúdulást, frappáns válasz a posztra. Talán nem kizárt, hogy érdemes itt ott megemlíteni, hogy lehetne az a kerítés gráflimeszből is, hátha azt is meggondolják.
    És ez most független attól, hogy végülis Rubovszky lesz-e a miniszter vagy sem. MP joga és felelőssége a kormány összeállítása, de szerintem az jó, ha észleli, hogy nem mindenki szerint a legjobb ötlet a katkókra bízni a gyerekeinket és ezt is figyelembe veszi amikor dönt.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-353813)
    Loading...
  13. annokkk szerint:
    2026.04.17 14:11

    @nyulambator:
    Akkor nincs hírem. Csak nem figyeltem. Azért nem hinném, hogy a poszt ihlette. Szédszedték a jelöltet, mint floki a lábtörlőt.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-353814)
    Loading...
  14. ipartelep szerint:
    2026.04.17 15:22

    Na folytatva ezt az oktatási miniszter-sagát, mert most ez az egyik fő téma az éterben. Ahogy olvasgatom a híreket, hát bizony eléggé sokan felháborodtak ezen az ötleten. Persze nem a Tisza volt fideszes szavazói, hanem a ballibsik. Sok élménybeszámoló van az asszonyság iskolaigazgatóként viselt dolgairól. Azokból úgy tűnik, hogy emberileg, és paidagógoszilag sem állt a helyzet magaslatán. Én még elolvasnám a Habony-Finkelstein (igen, ez az a Finkelstein!)-féle cégben végzett munkásságát is, az egy külön gyöngyszeme lehet az életművének. Úgy tűnik, hogy az asszonyság iskolai eszménye a A szolgálólány meséje, és az Abigél valamiféle perverz keveréke.
    De persze ezekből a jelekből nem lehet arra következtetni, hogy miniszterként milyen lesz. Ki kell próbálni! Hátha megjavul. Hátha a miniszteri munkáját függetleníteni tudja a legmélyebb, és a munkáiban eddig mindig érvényesülő vallási meggyőződésétől. Hátha…
    Jó csak vicceltem. Katasztrófa az a nő, a vallása, a munkássága, és az ötlet is, hogy ő legyen a miniszter. De ti csak reménykedjetek, a remény szép dolog.
    De most arra azért nagyon kíváncsi leszek, hogy MP meghátrál-e a jelölésétől.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-353816)
    Loading...
  15. labrys szerint:
    2026.04.17 17:17

    @azuccahirmondoja:

    Egyet tudunk-e érteni abban, hogy az állam és az egyház/vallás különválasztásának elvét az sértené, ha kormányzati pozícióban lévő ember munkavégzés során a vallási meggyőződését mások másfajta meggyőződésének sérelmére igyekezne érvényesíteni, de egy bizonyos vallási meggyőződést képviselő, egyházi kötődésű ember kormányzati pozíciója önmagában véve nem hordozza szükségképpen magában ezt a kockázatot?

    Nyilván egyetértek ezzel. Személy szerint azt tartanám optimálisnak, ha egyszerűen nem lenne tényező az, hogy egy adott pozícióban lévő embernek milyen a vallási-ideológiai meggyőződése.
     
    …De vajon garantálható ez minden ember és minden pozíció esetében? Mindenkinél eleve biztosak lehetünk abban, hogy önmérsékletet fog tanúsítani, bármennyire is ellenkezik az az adott esetben a vallási/világnézeti meggyőződésével?
     
     

    Egyet tudunk-e érteni abban, hogy az emberek számottevő hányadának van valamilyen vallási meggyőződése, sokaknak egyházi kötődésük is van, és ezek az emberek sem rekeszthetők ki a közügyekből, nem tilthatók el kormányzati pozícióktól pusztán a vallási meggyőződésük és egyházi kötődésük miatt, hiszen a kirekesztésük és az eltiltásuk súlyosan sértené a jogegyenlőség elvét?

    Természetesen.
     
     

    Ha a fentiekben egyet tudunk érteni, akkor azt javaslom, várjunk, és figyeljük árgus szemmel a leendő oktatási miniszter tevékenységét (bárki lesz is az), de ne prejudikáljunk.

    Nem akartam prejudikálni – aggódtam (és aggódom továbbra is), a fentiek miatt.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-353823)
    Loading...
  16. labrys szerint:
    2026.04.17 17:26

    @halatlangazember: jól látod, rettentően hatékony eszközeimmel próbálom beléd fojtani a szót. 🧐
    És nem, dehogy vagy te kacsa, ezt mindenki látja.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-353824)
    Loading...
  17. ipartelep szerint:
    2026.04.17 17:54

    Ezt nem nekem írták, de reagálok rá.
    „Ha a fentiekben egyet tudunk érteni, akkor azt javaslom, várjunk, és figyeljük árgus szemmel a leendő oktatási miniszter tevékenységét (bárki lesz is az), de ne prejudikáljunk.”

    Tudom, hogy már most nagyon népszerű vagyok (és leszek méginkább) a véleményemmel, de azért elmondhatom ugye?
    Tehát: ez a nő nem most jött meg a 6.20-as libással. Évtizedek óta tevékenykedik a fundamentalista, bigott, fideszes-vallásos rosszoldalon. De annyira ott, hogy Habony-Finkelstein közelében, te jó ég, hát milyen emberek azok (Finkelstein már csak volt), igaz? Nem mondható, hogy nem ismerjük a munkásságát, nem tudjuk, hogy milyen. Persze, mivel az a jövő, azt pontosan nem tudhatjuk, hogy ha odakerülne, akkor mit csinálna. De könyörgöm: miért éppen egy ilyen szélsőrosszoldali bigott vallásos irányítsa az oktatásügyet? Nincs az egész országban erre alkalmasabb szakember? Akinél feltételezhető, hogy nem fogja a ténykedésére, rányomni a bélyegét az egész addigi életútja, világlátása, meggyőződése, hite? A vallás magánügy kell legyen. De ezeknél az embereknél nem magánügy. Ha egy iskolaigazgató az iskoláját a vallás jegyében vezeti, az nem magánügy. Ilyennek kell odaadni egy egész ország oktatásügyét?
    Tehát de, prejudikáljunk. Az eddigi életműve alapján. Ő nem pentitó mint Magyar Péter (akinek megbocsátottunk, mert jócselekedetével felülírta a múltját), ő nem bánt meg semmit, nem tanult semmiből, és nem változtatott semmin. Egy koncentrációs tábori kápóra sem bízol bébiszitterkedést. Vagy igen? Azt akarjátok?

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-353827)
    Loading...
  18. thegaben86 szerint:
    2026.04.17 19:43

    @muaddib00:

    Haha, Ivanyi soha nem lesz koztarsasagi elnok MP uralom idejen, ez sztem a ballib sajto/ertelmiseg vagyalma csak, komolyan biztos hogy nem merult fel a neve, MP-nel legalabbis biztos nem. Ivanyi egy igazi kereszteny ember, nem olyan mint a nagy egyhazak kepmutato vezetoi, becsuletes, joindulatu, emberseges. Hogy miert is nem johet szoba? Volt SZDSZ-es, liberalis, kiallt a menekultek es az ukranok mellett, es az egesz elete a tenylegesen legelesettebbek tamogatasarol szolt, tovabba elkepzelheto, hogy tenyleg utjaban allna esetleges torvenyi tulkapasoknak.
    Ez mar csak az en velemenyem, semmi tobb, de szerintem MP a szive melyen megveti Ivanyit.

    Hiv.: [@thegaben86:](#comment-353832)
    Loading...
  19. muaddib00 szerint:
    2026.04.17 20:14

    @thegaben86:
    Szerintem pontosan tudod miért írtam. Itt ő is megkapná a magáét egyesektől, mert ugyebár vallásos.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-353836)
    Loading...
  20. nyulambator szerint:
    2026.04.17 20:19

    @muaddib00: Tőlem biztos nem. Szerintem nagyon jó köztársasági elnök lenne.
    Nem a vallásosságát nézem, hanem az embert. Ő már megmutatta milyen és pont azok miatt tartom alkalmasnak, amiket thegaben86 írt, hogy MP miért nem akarná.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-353837)
    Loading...
  21. ipartelep szerint:
    2026.04.17 20:40

    Hiv.: @muaddib00:

    Te csak beszélsz össze-vissza, a szavaid légből kapottak. Vagy inkább hasból?
    Iványi valószínűleg megfelelő köztérelnök lenne, mert nagyon jó ember. Bár a vallásosság valóban egy intellektuális hendikep, de… hogy is mondjam? csak egy meglehetősen magas szint felett határol le. Ezért van az, hogy bár kis arányban, de a komoly tudósok, vagy filozófusok között is vannak vallásosak (azért a kis arány elgondolkodtató). Egy köztérelnöknek nem az ország legokosabb, hanem inkább legbecsületesebb emberének kell lennie. Emellett nem árt, ha szélesebb értelemben erkölcsös ember is. Na most persze, hogy ezt a „jó erkölcsét” honnan veszi, az se teljesen mindegy, és nyilván nem annyira jó, ha csak a vallásból. De Iványi e téren már bizonyított (és mint elmeséltem, az oktatási miniszterjelölt is bizonyított, csak nem azt), ő tényleg jó ember. Szerintem megfelel.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-353841)
    Loading...
  22. excombo szerint:
    2026.04.17 21:03

    MP közvetlen elnökválasztást akar. Szóval akár Iványi is lehet még köztársasági elnök. (Bár én sem tartom valószínűnek.)

    Hiv.: [@excombo:](#comment-353842)
    Loading...
  23. hakohen szerint:
    2026.04.17 21:18

    .
    @nyulambator:
    .
    Évekkel ezelőtt néha belehallgattam a Mária rádióba. Borzalmas volt. Amikor nem egyházi zenét sugároztak, akkor ájtatoskodtak. A Katolikus Rádiónak voltak jó műsorai, még ellenfeleikkel is készítettek interjúkat.
    .
    Ami az ismeretterjesztő, ateista stb. rádiókat illeti, ugyan kitől várod, hogy majd megcsinálják? Állambácsitól? Fogj össze másokkal, és indítsatok egyet saját ízlésetexerint. Bár nem volt rádió, de a néhai kiváló Vágó Istvánnal az élen működött a Szkeptikusok Társasága. Civil szervezet, saját kezdeményezésükre, és senki sem finanszírozta. Csak úgy volt.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-353846)
    Loading...
  24. hakohen szerint:
    2026.04.17 21:21

    .
    Bár lényegében nem értek egyet veled, de én sem gondolom, hogy Iványi köztelnök lehet. Még ha ő el is fogadná, ahogy mondta. Praktikus okból: eléggé rozzant az egészsége. Ha van esze bárkinek, nem javasolja erre a posztra.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-353847)
    Loading...
  25. ijontichy szerint:
    2026.04.17 21:52

    @excombo: : Na ja. Akkor viszont oda kell figyelni. Egy közvetlenül választott elnöknek nagyobb a legitimációja (lehetek most én a paranoiás? MP a „legitimációmágus” sulijában tanult). Nehogy két ciklusnál többre futhassa, miközben a „minelnökségre” koncentrál mindenki. Sőt! ez esetben talán azt is valahogy kontrollálni/korlátozni kéne, összességében mennyi ideig tölthet be „főméltóság” posztokat egy ember.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-353848)
    Loading...
  26. KennyOMG szerint:
    2026.04.17 22:19

    @nyulambator: Elnezest, hogy ezt mondom, de minden olyan embertol tartani illik egy picit, akik nyilvanosan, elore bejelentik, hogy valami poziciot ok nagy kegyesen elfogadnanak, ha felkinalodik valahogy. Tokmindegy, kirol van szo, es mit gondol az ember a jellemerol, ez egy orokos red flag (szerintem).

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-353851)
    Loading...
  27. nyulambator szerint:
    2026.04.17 23:11

    @KennyOMG: Az a helyzet, hogy megkérdezték.
    Namost mondjuk hazudhatott volna valamit, de szerintem azt tiltja a vallása.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-353853)
    Loading...
  28. annokkk szerint:
    2026.04.18 04:26

    @nyulambator: Ha a vallása szerint válaszolgat kérdésekre, akkor nem alkalmas köztársasági elnöknek. Itt ugye az egész országot kellene okosan képviselni, nem pedig hitvallani a saját egyházunknak. Szóval kuka. És minden olyan pozícióba, ahol a vallásos nem tudja képviselni a nem vallásos, vagy az egyéb vallásos embereket, nem alkalmasak a hitvallók. Sajnálom, ha valaki ettől agyfaszt kap. Az ilyen házi passzióknak, mint a vallás, nincs helye a közszolgálatban.
    Ha minden hülye kérdésre a katekizmust fogja felmondani, az nem egy elnöki munka lesz, hanem medvetáncoltatás.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-353854)
    Loading...
  29. annokkk szerint:
    2026.04.18 04:50

    Na, itt a hitvalló. Akit üldöznek a 16 állásában, és nem érti, hogy élhetnek még meg a többiek, amikor már megmondta, hogy csak hányan lehetnek.
    https://444.hu/2026/04/17/vidnyanszky-attila-szerint-a-nemzeti-szinhazzal-vegig-ellenszelben-kellett-dolgozniuk-majd-ratert-marxra-es-engelsre

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-353855)
    Loading...
  30. Sándor Simon szerint:
    2026.04.18 08:28

    A hisztike tárgya az, hogy a Tisza a programjában vállalta az állam és egyház szétválasztását, miközben a miniszterjelölt pozíciót tölt be az egyházban. Nem egy Balog-szintűt, de azért pozíciót.

    Hiv.: [@Sándor Simon:](#comment-353860)
    Loading...
  31. jotunder szerint:
    2026.04.18 08:59

    @Sándor Simon: magyarországon nincs teljesen szétválasztva az állam és az egyház. amerikában van teljesen szétválasztva, ahol egy fillért nem kapnak az egyházak az államtól, az egyházi iskolák jelentős része nem kap állami támogatást, a vallásnak nincs szerepe az oktatásban (pár déli államtól eltekintve, ahol folyamatosan próbálkoznak, de ez alapvetően ellentétes az első kiegészítéssel). az állam és az egyház szétválasztása egyébként leginkább az egyházakat védi az államtól és nem fordítva. az, hogy egy egyházi kötődéssel rendelkező ember kormánytisztséget vállal nem jelent semmit. ha pap lenne, az esetleg probléma lenne, mert az egyházi hierarchiához tartozna. a UK-ben államegyház van, és szekulárisabb ország, mint magyarország. Németországban az állam szedi be az egyházi adót és nem olyan nagyon könnyű megúszni, de azért Németország is elég szekuláris ország.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-353862)
    Loading...
  32. jotunder szerint:
    2026.04.18 09:01

    @Sándor Simon: ja és a hisztike tárgya természetesen az, hogy nem a belpesti értelmiség (amelynek része vagyok, függetlenül attól, hogy hol lakom, anyagomban vagyok az) szeretné megmondani, hogy mi a stájsz. és nekik nem osztottak lapot. nekem, nem osztottak lapot és köszönöm szépen, nem is kérek lapot. majd mondom a magamét, ha olyanom van. és lesz olyanom.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-353863)
    Loading...
  33. annokkk szerint:
    2026.04.18 10:36

    @jotunder:
    Ó, dehogynem. A Tisza a jobboldalról jött ugyan, de a ballibbel tudott győzni. Míg le nem cseréli a teljes szavazóbázisát, meg kell tartania őket.
    Pont ahogy a Fidesz fiatal demokratákból öreg fasisztákká kellett váljon, mert ott voltak a jaóvendégek, a Tiszának is a vevőire kell támaszkodni.
    Megpróbálhatja átformálni őket, de az hosszú idő. Az önkormányzati választások pedig a nyakunkon. Mennie kell utánuk.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-353866)
    Loading...
  34. halatlangazember szerint:
    2026.04.18 10:53

    @labrys: jó, hát ebben a válaszban nem az fáj, hogy ad hominem érvelsz, hanem az, hogy azt hittem, valamiféle intellektuális diskurzus folyik 😉

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-353868)
    Loading...
  35. dpeter szerint:
    2026.04.18 11:07

    @jotunder: „nem a belpesti értelmiség (…) szeretné megmondani, hogy mi a stájsz” Mármint azt akartad mondani, hogy szeretné, nem? Amúgy egyik mondja eztet-aztat, másik mondja aztat-eztet. Csáki Judit pl. „szégyelli” magát azok miatt, akik valamilyen aggályukat fejezik ki, és a „mocskos vendettájukról” ír. Ami lényegesen rosszabb, mint ha valaki az aggályait fejezi ki. Más meg érveket hoz fel, nem képzeli azt, hogy neki lapot osztottak, de azt sem, hogy amorális véglénnyé válna attól, ha racionális fenntartásai vannak egy lényeges kérdésben. Megint más meg nem olyan hülye, hogy mocskos vendettázzon, de amellett érvel, hogy kizárólag annak van jelentősége, mit csinálna és hogyan RR (vagy bárki). Szóval a belpesti értelmiség ez ügyben kb. ugyanolyan, mint a nem belpesti nem értelmiség. De az Oscar goes to Keresztesi József, aki szerint „Rubovszky Ritát beljebb kéne tenni középre, és akkor Szoboszlai kihúzódhatna Kerkez Milos oldalára.”

    Hiv.: [@dpeter:](#comment-353871)
    Loading...
  36. excombo szerint:
    2026.04.18 11:40

    Engem TótaW meg Tallián Miklós lepett meg: Azt mondják, hogy nézzük meg először, hogy mit csinál. Én is így gondolom, de abban biztos vagyok, hogy ha a Fidesz jelölte volna Rubovszky Ritát, akkor TótaW nem ezt mondta volna, hanem ír egy vallásellenes glosszát gyorsan. Az üléspont határozza meg az álláspontot? Ipartelep legalább kitart az elvei mellett…
    Ui.: Van rá esély (nem is kicsi), hogy MP meghátrál a felzúdulást látva, és más lesz a miniszter. Ez esetben nem lesz haszontalan a jujjogás. (Bár alighanem a reddit és Pankotai Lili jujjogása nagyobb súllyal van figyelembe véve, mint a belpesti értelmiségé.)
    Ui2: Bár sokan félremagyarázzák, nem az a negatív előítélet oka, hogy hívő RR. Hanem az, hogy az, hogy egyházi iskola vezetője.

    Hiv.: [@excombo:](#comment-353877)
    Loading...
  37. annokkk szerint:
    2026.04.18 11:58

    @excombo: A Pankotai Lili nagyon jó beszédeket tart. Köztársasági elnöknek is elmehetne.
    És van még pár tiszántúli, akiket nagyon megcsodáltam ebben a kampányban. Puzsér, Fegyőr, Mesterházy, Márki-Zay. Hogy csak az ismertebbeket mondjam. Lehet, hogy sosem engedi be őket a Tisza az ajtón, de nagyon penge emberek vannak a Tiszán túl is.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-353880)
    Loading...
  38. nyulambator szerint:
    2026.04.18 12:15

    @excombo: Lehet nem ugyanazt olvastuk. Tóta W., nagyon helyesen, írt egy vallásellenes glosszát gyorsan, egyben jelezte, hogy Rubovszkyt nem a vallásossága alapján kell megítélni, hanem aszerint, hogy mit csinál. Nem az egyedi vallásos emberekkel van baj, hanem az egyházzal mint szervezettel és azokkal, akik a saját vallásukat és annak törvényeit, elvárásait rá akarják kényszeríteni másokra. Ha Rubovszky is ilyen, nincs helye a minisztériumban még ügyintézőként se. Ha meg nem ilyen, akkor nem érdekel, hogy otthon a négy fal között, (vagy munkaidőn kívül bárhol bármikor) miben hisz.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-353889)
    Loading...
  39. excombo szerint:
    2026.04.18 12:42

    @nyulambator: De ugyanazt olvastuk, ha a FB bejegyzésre gondolsz. Továbbra is tartom, hogy ha RR a fidesz embere lenne, akkor nem lett volna ott, hogy nem a vallás alapján kell megítélni. (Persze ezt bizonyítani nem tudom. Arra nem emlékszem, hogy Balog Zoltánról mit írt az elején.) Akkor még egyszer leírom, hogy RR nem egy egyszerű vallásos ember, hanem egy egyházi iskolarendszer vezetője, aki nyilatkozataiban rendszeresen a vallásról beszél.

    Hiv.: [@excombo:](#comment-353893)
    Loading...
  40. vattablz szerint:
    2026.04.18 15:41

    Azt hiszem, hogy ezt a témát kiveséztük. Ugorgyunk!

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-353902)
    Loading...
  41. labrys szerint:
    2026.04.18 15:44

    @jotunder: hogyan mondhatja el bárki a bármilyen véleményét úgy, hogy az ne minősüljön „hisztikének”?
     
     
    P.s.: Écrasez l’infâme! – ennyit részemről a speciálisan nem elválasztott magyar állam-vallás viszonyhoz. (‘Mi mindig is szalonnával ettük a szotyolát, ez egy magyar sajátosság, tehát jó dolog és nemes hagyomány.’)

    Hiv.: [@labrys:](#comment-353903)
    Loading...
  42. KennyOMG szerint:
    2026.04.18 17:47

    @nyulambator: Pl valaszolhatott volna egy nemvalasszal, teszem azt „errol akkor kerdezzen meg, ha felkertek”.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-353916)
    Loading...
  43. hakohen szerint:
    2026.04.20 21:07

    .
    @annokkk:
    .
    Már feláll a szór a hátamon ettől a témától. Agyon van csócsálva, és még azt sem tudjuk, hogy a több jelölt közül ki lesz az oktatási miniszter. Deviszont.
    .
    Pankotai Lili korábbi kiállását tisztelem, és sajnálom azért a vesszőfutásért, amelyen keresztül kellett mennie. Ám nem gondolom azt, hogy ő minden titkok tudója, minden influenszerek legfőbbike, a közélet jézuskrisztusa stb. Ne már! Remélem, ironikusan javasoltad köztelnöknek. Ha nem, leveszem a kezem rólad!
    .
    Ami a neveidet illeti. Puzsér egy elviselhetetlen egocentrikus, patológiás személyiség; viszont nagy érdeme van abban, és tisztelem is érte, hogy a választás előtti pénteken azt a többórás rendszerváltó koncertet összehozta. A Tisza hatalmas győzelméhez, ezen belül a Z-generáció mozgósításához szerintem az is hozzájárult. Fegyőr kiváló publicista és debattőr volt a kampány hajrájában. Nagyon élveztem tömör verbális csapásait, amelyeket a degenerált fideszes politikusokhoz intézett. (Tömörségéről példát vehetnek az újabban elszaporodott kritikátlan szófosók.) Aztán Mesterházy: megbuggyantál? Ezt a többszörösen bukott politikust sztárolod? És őt nevezed penge embernek? (Már csak a „tűpontos” jelző hiányzik, amelyet majdem annyira utálok, mint a „pengét”.) Márki-Zay az egyik legtisztességesebb keresztény konzervatív ürge, akit ismerek (persze, nem személyesen). Valszeg kiváló polgi Vásárhelyen és Lázár méltó ellenfele; de a 2022-es választás alapján nem tartanám országos politikusnak (igaz, akkori bukásáról legkevésbé ő tehetett). Most is nagyon jól állt ki MP mellett a kampányban.
    .
    Persze, hogy nagyon jó emberek vannak a Tiszán kívül is. Bizonyára te is az vagy (szerénységemről nem is beszélve). De maradjanak is kívül. MP az első pillanattól deklarálta, hogy semmilyen egykori, régi, óellenzéki stb. politikussal nem hajlandó összebútorozni. Bár már sohasem fogjuk megtudni, de gyanítom, hogy ha megtette volna, a Tisza sok mandátumába, netán a kétharmadába is kerülhetett volna.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-354018)
    Loading...
  44. annokkk szerint:
    2026.04.21 06:41

    @hakohen: Azt gondoltam, legalább te benne vagy. Persze hülyeség, mert vagy 28 tagjuk van csak. Nekem jó lenne Lili, ahogy Kéri is, vagy egy író. Ha komolyan gondolják a demokrácia helyreállítását, akkor nem lehet mindenki büdös, aki nem volt az osztálytársuk. De tényleg nagyon korai még ilyenekről beszélni. Én csak örültem, hogy vannak. Azt azért még megnézem, hogy a sok katkó ismerős mikor fog engem lekötni egy percig is.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-354022)
    Loading...
  45. annokkk szerint:
    2026.04.21 07:07

    @hakohen:
    Nézd meg Lilit. Magam se mondhattam volna másképp.
    https://444.hu/2026/04/20/pankotai-lilit-felbosszantotta-magyar-peter-megjegyzese-a-hallgato-gimnaziumi-igazgatokrol
    Ha Magyar Péternél becsontosodott ez az óellenzékes duma, sok vesszőfutásban lesz még része. Mert a 30 éve Orbán ellen kiálló embereknek bizony igazságuk van.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-354024)
    Loading...
  46. hakohen szerint:
    2026.04.21 09:40

    .
    @annokkk:
    .
    Kurvára nem érdekel, hogy mit lantol Pankotai Lili. Ráadásul ez övön aluli, hiszen akkor még senki sem ismerte MP-t; visszamenőleg számonkérni rajta valamit…
    .
    Nem hinném, hogy MP becsontosodott az óellenzékkel. Eddig nagyon fontos volt, és csak azért tudott ilyen arányban győzni, mert elhatárolódott tőlük. Most már jön az új ogy., kormányzás stb. És az óellenzék nélkül, de sok régi motoros bevonásával (nézd meg a képviselők életkorát, meg fox lepődni) fog kormányozni.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-354027)
    Loading...
  47. annokkk szerint:
    2026.04.21 09:45

    @hakohen: Pont MP emlegette az iskoláknak, hogy miért nem lázadtak az elmúlt négy évben. És hát tiszta véletlenségből pont akkor lázadtak. Ha MP-nek kényes kérdés, hogy akkor mit csinált, akkor ne hepciáskodjon rajta. Nem olyan, mint HirTV-sekkel élcelődni, mert a tanároknak van mit felmutatni.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-354028)
    Loading...
  48. jotunder szerint:
    2026.04.21 10:07

    @hakohen: Pankotai Lilit akkor utálták ki egy ciszterci gimiből, amikor MP még fideszes volt (és a Lili most 21 éves). MP-nek kicsit nagy néha a szája és ne lepődjünk meg, ha időnként emberére talál 🙂

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-354029)
    Loading...
  49. ijontichy szerint:
    2026.04.21 10:21

    @hakohen: , @annokkk: : Kár ezért a jó magyaros szokásért, de hát a vélemény legyen szabad. Szvsz. ugyanis „van mit felmutatni”, meg „nincs is”. Senkinek és mindenkinek (nemfideszes oldalon). Tanárok, diákok, ápolók, orvosok, tercsifercsikataklára… én úgy látom, hogy vityáék mesterien és rohadt sikeresen leszalámizták-megvették-megkorrumpálták-fragmentálták-terelték… horrible dictu lekaraktergyilkolták-ellehetetlenítették az összes ilyen-olyan kezdeményezést. Még egyszer: kibaszottul sikeresen, hiszen 16 évig képesek voltak 2/3-al uralkodni. Mondom uralkodni! Most írhatnék konkrétumokat, oldalakon át, de minek? Mindenki látta, csak most esetleg nem jut eszébe, mert… mert a „kurvaanyjátMPnekhogynevezhetkiolyat”? Hááát… szuper. Na mindegy, azt hiszem most egy kis ideig hasznosabb többet foglalkozni a nyögdíjalapom gyarapításával. Inkább, mint a mogyoróföldi események miatt naponta bosszankodni. Aztán majd meglátjuk (csak meg ne bánjuk, amit látni fogunk 😉 ). Addig is egy kis régi jó primitív (elvégre „mindenki alkalmas egy feladatra” 🙂 ): https://www.youtube.com/watch?v=4BBsusT_Ytg

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-354030)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • annokkk on Vidnyánszky Attila esete a szeretettel (juniorposztnyugi)@Dingle Berry: Ja, igen. A megtagadott.
  • Dingle Berry on Vidnyánszky Attila esete a szeretettel (juniorposztnyugi)@annokkk: Csák Máté illegitim gyermeke?
  • ijontichy on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@hakohen: , @annokkk: : Kár ezért a jó magyaros sz…
  • jotunder on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@hakohen: Pankotai Lilit akkor utálták ki egy cisz…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@hakohen: Pont MP emlegette az iskoláknak, hogy mi…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. @annokkk: . Kurvára nem érdekel, hogy mit lantol…
  • muaddib00 on Ez egy alkotmányos forradalom@KennyOMG: Még pár apróság. Mert ezekről valahogy…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalomMűvészet forradalom idején https://444.hu/2026/04/…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@hakohen: Nézd meg Lilit. Magam se mondhattam voln…
  • muaddib00 on Ez egy alkotmányos forradalom@KennyOMG: Semmi értelmét nem látom, hogy valaki a…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@hakohen: Azt gondoltam, legalább te benne vagy. P…
  • KennyOMG on Ez egy alkotmányos forradalom@muaddib00: Ott hibazol, hogy nem valamelyik aktor…
  • excombo on Tudomány forradalom idejénAz alapítványi egyetemek visszavételénél érdekes l…
  • Bogomil on Tudomány forradalom idejénJó lenne a struktúrát is átalakítani, de szerintem…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. @annokkk: . Már feláll a szór a hátamon ettől a…
  • muaddib00 on Ez egy alkotmányos forradalom@annokkk: ROTFLMAO! Igen, miután kikaptak, gyorsan…
  • vattablz on Tudomány forradalom idejénA jelszó világos (egy L. de Funes filmből kölcsönö…
  • wolff on Tudomány forradalom idejénHogyis ne lenne bázisdemokrácia? A HU-Rizon pályáz…
  • KennyOMG on Ez egy alkotmányos forradalom@vattablz: Jo, csak ugye ha kettot hatralepsz, akk…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalomhttps://24.hu/elet-stilus/2026/04/20/nemeth-hanna-…
  • annokkk on Vidnyánszky Attila esete a szeretettel (juniorposztnyugi)@jack_of_all_trades:Nahát, pedig azt mondta, nézzü…
  • annokkk on Vidnyánszky Attila esete a szeretettel (juniorposztnyugi)@vattablz: Azaz. Köszi.
  • vattablz on Ez egy alkotmányos forradalom@KennyOMG: Valójában a tűzhöz sokkal közelebbi az…
  • jack_of_all_trades on Vidnyánszky Attila esete a szeretettel (juniorposztnyugi)@annokkk: Hát, ha ez volt a terv, nem jött be :D
  • vattablz on Vidnyánszky Attila esete a szeretettel (juniorposztnyugi)@annokkk: Vágási Feri?
  • KennyOMG on Ez egy alkotmányos forradalom@vattablz: Megneztem, hogy neked ne kelljen. Szere…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@martonbalint19904935: Ó, hát ha olyat keres a min…
  • martonbalint19904935 on Ez egy alkotmányos forradalomHát ez eddig nem néz ki jól: "Magyar jelezte az Eu…
  • annokkk on Vidnyánszky Attila esete a szeretettel (juniorposztnyugi)Végülis elképzelhető, hogy az egész színházritkítá…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Ez egy alkotmányos forradalom@annokkk: Pont ezt hangsúlyozom: lázadás. Azaz egy…
  • vattablz on Ez egy alkotmányos forradalom@jotunder: Egy másodkézből kapott - eredetileg a f…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • vattablz on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@Podvinecz marsall: Igazad lehet, a betűtípus lega…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Ez egy alkotmányos forradalom@nyulambator: Igen. Ez a legtöbb, ameddig én el me…
  • wolff on Ez egy alkotmányos forradalom@jotunder: Amúgy az is érdekes, hogy ezek szerint…
  • nyulambator on Ez egy alkotmányos forradalom@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Nem hiszem hogy ezt MP megengedheti ma…
  • ijontichy on Ez egy alkotmányos forradalom"Hiányolja Orbán lemondását Király Nóra, a Fidesz…
  • wolff on Ez egy alkotmányos forradalom@jotunder: És közben Szathmáry Eörs is megvilágosu…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Pont ezért kell lecsukni őket, és nem…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Ez egy alkotmányos forradalom@annokkk: Ez egy, azaz 1 darab lázadás volt, ami -…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @nyulambator: Átmegyek Nostradamusba, és meg…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • nyulambator on Ez egy alkotmányos forradalom@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Ez egy alkotmányos forradalom@nyulambator: Ezzel a programponttal "Vissza fogju…
  • dpeter on Ez egy alkotmányos forradalom@ipartelep: Bruck András kiválóan fejti ki ezt. Se…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@nyulambator: Tőlem ülhetnének közös zárkában is.…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@annokkk: Nem hiszem hogy Németh László nénit nagy…
  • annokkk on Petíció az RMDSZ-hez (miezposzt?)@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…

Posztrulett

Két magyar ERC grant (vagy hat?)

Háromszáznegyvennyolc Consolidator Grant-et jelentettek be. Két magyar kutatóhely kapott ERC-t, mindkettő ELTE, Mihalik Béla Vilmos történész, és Vidnyánszky Zoltán matematikus. Az ERC statisztikái szerint még volt négy magyar győztes külföldi kutatóhelyen. A briteknek 65, a németeknek 58, a hollandoknak 40 grant jutott. A kisebb országok közül Izrael 13, Belgium 10, Ausztria 9, a skandinávoknál Svédország …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • incze
  • azuccahirmondoja
  • csunyatáp
  • Péter 2
  • muaddib00
  • janostothmeister
  • Tyto
  • ra0213
  • anna007dor
  • hakohen
  • jaurin
  • repulo
  • dynamicist
  • excombo
  • macskahala
  • susyk
  • mecsekijeti
  • rovidec398e17c6
  • Bogomil
  • opiniopraesumpta
  • Czifra Zoltán
  • jack_of_all_trades
  • Hanyistók
  • princeghostly1c74fbc695
  • Gaboxhrr
  • ijontichy
  • aerduloensamtonight
  • Morp65
  • esztre
  • SMFB
  • Tehenész
  • Radnóti Zoltán
  • Mikonu
  • elolhatuldoktor
  • janszemwordpress
  • Psakreff
  • gornyo
  • Dingle Berry
  • Podvinecz marsall
  • Virág et.
  • trbnt
  • vattablz
  • jotunder
  • nerangass
  • simonandris2
  • dpeter
  • jelbeszed
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • aromo44
  • Judit Merényi
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d