Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból) 2026.05.16
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről 2026.05.15
  • Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld 2026.05.10
  • Most múlik…. 2026.05.09
  • …ahelyett, hogy….. (újraközlés) 2026.05.06
  • Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt) 2026.05.05

A legolvasottabb posztok

  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről
  • Viccországban bejelentenek
  • Most múlik....
  • Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld
  • Orbánék megtámadták Barabási Albert-Lászlót

Kinevezték az SZFE doktori iskolájába a nyelvtudomány Nógrádi Györgyét, veszélyben az SZFE doktori iskola akkreditációja (szomorúnagyonhosszúcíműposzt)

2022.08.30 by jotunder

Karsai Györgyöt, M. Tóth Gézát és Balázs Gábort is eltávolították az SZFE doktori iskolájából, és kinevezték Balázs Géza „nyelvészt”, aki a szakmában közröhej tárgya, tudományos munkássága nincs, ezzel szemben olyan politikai háttere van, mint Nógrádi Györgynek.

Mellékelem a Magyar Akkreditációs Bizottság 2022. július nyolcadikai ülésének jegyzőkönyvét.

A határozatban le van írva:

” A pótolandó hiányosságok felsorolása az
I.2. fejezetben található; amennyiben ezek pótlása nem történik meg az előírt határidőre, a
MAB megvonja az akkreditációt a doktori iskolától.”

Aki azt gondolja, hogy Orbánék majd szétcsapnak az akkreditációs bizottságban… Egyszer már megtörtént és azonnal felfüggesztették Magyarország nemzetközi akkreditációs tagságát, erre a rezsim visszakozott, ugyanis ennek igen szomorú következményei lehettek volna. Az MAB Schmidt Máriáék miatt simán megvonta a PPKE Politikaelméleti Doktori Iskolájának az akkreditációját 2020 februárjában, nem tűnnek szívbajosnak.

Balázs Gézának a színházművészethez sincs semmi köze, nemcsak a nyelvtudományhoz, a kinevezése veszélybe sodorja az SZFE doktori iskolájának működését. Megdöbbentő a rezsim pribékjeinek cinizmusa.

P.S Ha EP élne… De nem él. Kivasaltam, szépen összehajtogattam magyarságom és eltettem egy fiókba. Amíg ezek a borzalmas alakok jelentik az „édes hazát”, én csak egy magyarul beszélő askenázi zsidó leszek.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16529468-6a08f9e5ca7b3' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16529468&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16529468-6a08f9e5ca7b3&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16529468-6a08f9e5ca7b3' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Indoklás nélkül lehet magyar egyetemi professzorokat elbocsátani (tényposzt)

Next Post:

Az orbánista pribék esete Esterházy Péterrel és József Attilával (rövidszomorúposzt)

38 Commments

  1. equinsu ocha szerint:
    2022.08.30 14:22

    Nem én leszek az első aki ezt itt észrevételezi, de ez a szép magyar rögvalóság tényleg hírcsárdásodik. Parti Nagy 2014-ben fejezte be magyar meséinek írását és publikálását, mondván, eljutottunk odáig, ami már írói fantáziával sem überelhető, nincs az a vitriolmennyiség amivel a valóság abszurditása felülmúlható – és hol vagyunk már 2014-től…

    Hiv.: [@equinsu ocha:](#comment-319760)
    Loading...
  2. annokkk szerint:
    2022.08.30 15:02

    Úgy látszik, egy intézményszédelgő üzleti kör sokadik pénzcsapjának szánták az egyetemet.
    Értem én a Vidnyánszki magyarságfelfogását – fejőstehén .

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-319761)
    Loading...
  3. vattablz szerint:
    2022.08.30 15:22

    Tehát nem baj, ha nem vagy heteroszexuális, csak légy fideszes, és ne legyél jó semmiben.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-319762)
    Loading...
  4. szazharminchet szerint:
    2022.08.30 15:43

    Igazából pont ezért nem aggódom amiatt, hogy az orbán-rendszer tehetségtelen szoponcai kezében marad bármi is, akkor is, ha a rendszer már nem lesz mögöttük. Mert ha csak a teljesítményükből kellene megélni, akkor két nap alatt beleállítják a földbe, aztán majd a csődeljárás során vissza lehet szedni.
    Amúgy a rendszer szerint vidnyánszkij migráns?

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-319763)
    Loading...
  5. ijontichy szerint:
    2022.08.30 16:39

    @szazharminchet: : „kezében marad bármi is” Szerintem sem. Dinasztia nem lesz, mert az elsőszülött alkalmatlan, a másodszülöttnek (kancentrikusság rulez!) hiány van a lába között (nomeg – „Indbur” jelenség – fatertől pont az eszét nem örökölte). Vitya olajpálma jelleme miatt, körülötte nem nőhet semmi túl nagyra. Mire megmurdel, piszok sok éhes és türelmetlen „középszer” fog tülekedni. A NER némi „feudális anarchia” közepette szétesik, és máris ott a „new deal”, ami nem lesz szép, se a morál diadalmenete, csak „must be completed”. Bárhogy is, a magyar társadalom (értsd a fejek), jelentős hendikeppel eredhet nyugati versenytársak nyomába.

    Btw.: https://www.szabadeuropa.hu/a/nem-lesz-elvaras-az-emelt-szintu-erettsegi-a-felvetelihez-eltorolhetik-a-minimumponthatart/32010193.html

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-319764)
    Loading...
  6. valamár szerint:
    2022.08.30 16:41

    Nincsen véletlenül egy orosz-kínai-türkmén-venezuelai hátterű nemzetközi akkreditációs társaság?

    Hiv.: [@valamár:](#comment-319765)
    Loading...
  7. ijontichy szerint:
    2022.08.30 17:02

    @valamár: : Fested itt az ördögöt… ahol igény van, ott kínálat is lesz :-(.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-319766)
    Loading...
  8. equinsu ocha szerint:
    2022.08.30 20:10

    @vattablz: Így van, Vincent törvényeinek megfelelően: bolsik, bűnözők, bolondok.

    Hiv.: [@equinsu ocha:](#comment-319773)
    Loading...
  9. tamspatrik szerint:
    2022.08.30 21:08

    Világ szélhámosai és s.nyalói egyesüljetek! Nekem ennek a cikknek a címe már fizikai fájdalmat okozott: https://444.hu/2022/08/26/orban-balazs-megmagyarazta-a-vodafone-bizniszt-vegre-lesz-a-szektorban-egy-magyar-logikaval-mukodo-szereplo
    Nem tudom, hogy milyen lehet az a „magyar logika”, elvileg csak egyféle logika létezhet, van persze suttyó paraszt balkáni gondolkodásmód is. Ez nem speciálisan magyar, csak a józan ész meghekkelése.

    Hiv.: [@tamspatrik:](#comment-319774)
    Loading...
  10. Péter 2 szerint:
    2022.08.30 21:17

    Jótündér, szolgálati közlemény, itt a következő poszt témája. :-))

    https://magyarnemzet.hu/velemeny/2022/08/ilyen-is-lehet-a-vilag-2030-ban

    Hiv.: [@Péter 2:](#comment-319775)
    Loading...
  11. equinsu ocha szerint:
    2022.08.30 21:23

    @tamspatrik: magyar logika = futballokos

    Hiv.: [@equinsu ocha:](#comment-319776)
    Loading...
  12. equinsu ocha szerint:
    2022.08.30 21:26

    @equinsu ocha: Időközben átgondoltam ezt egy kicsit. Hová soroljuk a cinikus haszonleső gazembereket? A newtoni szilárdságú Vincent-világképet repedezni látom, szinte érzem, ahogy görbül alattam a tér…

    Hiv.: [@equinsu ocha:](#comment-319777)
    Loading...
  13. ijontichy szerint:
    2022.08.30 21:56

    @tamspatrik: : „Magyar logika”, avagy ez nem államosítás. Meg a különféle közművek sem. A „Mária-Terézia”-logika szerint etetni is kell a birkát. A „Magyar?” logika azt (is) diktál(hat)ja, hogy kopaszra nyírni a(z ebül) megszerzett jószágot (hizlalni meg „skót metódussal” ;-)), aztán – ha már a választói aranyhal emlékezet hatott (ld: „2030-ra gyúrunk”) – megfuttatni a privatizáció következő körét. A kérdés már csak az, hogy a piac emlékezete is aranyhal természetű-e?

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-319778)
    Loading...
  14. steinerzsiga szerint:
    2022.08.30 22:57

    @tamspatrik: „elvileg csak egyféle logika létezhet” – értem, miért írod ezt, de azért ez így nem igaz, többféle logika létezik, na nem mintha erről Orbán Balázs bármit is sejtene… 🙂

    @post: oké, te megteheted, hogy elcsomagolod, jobb időkre félreteszed a magyarságodat, és askenázi zsidó leszel. De a hozzám hasonló sváb-szlovák-magyar származék, ha elcsomagolja a magyarságát, akkor mi marad neki? Tényleg csak az marad, hogy „ahogyan élek, az a hazám”?

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-319779)
    Loading...
  15. rokakutya szerint:
    2022.08.30 22:59

    [@equinsu ocha:](#comment-319777
    „A newtoni szilárdságú Vincent-világképet repedezni látom”

    A bolsik-bűnözők-bolondok halmaz ha lehet, stabilabb mint amikor a Vincenten megjelent.
    Eredetileg Lenin rakta le a bolsevik diktatúra alapjait a Marx által utópista szocializmusnak nevezett ideális társadalmi modell megvalósításának eszközeként.
    Lenin azt mondta:
    – minden hatalom a nèpè , de előtte egy kis unga-bunga!
    – a Plebs tudatlan, ezért a Párt megmondja mi a helyes!

    Vincentes világképem alapján a kormányzati pozíciókat betöltő bűnözőket ès a bolondokat is helyèn tudom kezelni. 😉

    Hiv.: [@rokakutya:](#comment-319780)
    Loading...
  16. trbnt szerint:
    2022.08.30 23:44

    @Péter 2:
    A legelképesztőbb azért mégis az írás mögötti gyalázatos tehetségtelenség.

    Hiv.: [@trbnt:](#comment-319782)
    Loading...
  17. nyulambator szerint:
    2022.08.31 00:06

    Csak erős idegzettel bíróknak:
    http://www.balazsgeza.hu

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-319783)
    Loading...
  18. szazharminchet szerint:
    2022.08.31 00:10

    @ijontichy:
    Azért azt érdeklődve várom, hogy amikor a nerhuszárok egymárnak esnek, Pintért is leviszik-e majd az alagsorba, és pofánlövik még az ítélet előtt, mint Beriját. Lassan meg is veszem a pattogatni való kukoricát, jó show lesz.

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-319784)
    Loading...
  19. Külsős szerint:
    2022.08.31 07:04

    @steinerzsiga: nekem is ez volt az első, szomorú gondolatom. Elcsomagolván magyarságomat, csak egy magyarul beszélő sehová-nem-tartozó lettem.

    Hiv.: [@Külsős:](#comment-319786)
    Loading...
  20. Külsős szerint:
    2022.08.31 07:07

    Balázs Gézához: https://www.facebook.com/peter.konok/posts/5535581673164562

    Hiv.: [@Külsős:](#comment-319787)
    Loading...
  21. velotanya szerint:
    2022.08.31 07:42

    @steinerzsiga: @Külsős:
    Már megint a zsidók jártak jól:/

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-319788)
    Loading...
  22. ipartelep szerint:
    2022.08.31 08:26

    Jó, de mit jelent az, hogy „elcsomagolni a magyarságot”? Azt tudom, hogy mit akar jelenteni, vagyis, hogy miért mondják, de valójában hogyan lehet ezt megtenni, mi lesz belőle? Mi lesz az állapotod akkor, ha elcsomagoltad? Akkor nem leszel többé magyar? De egyáltalán mit jelent magyarnak lenni? Jó, tudom: címkét, állapotot, helyzetet. Több mindent: állampolgárságot, személyi igazolványt, belső meggyőződést, tudást, öntudatot, valahová való tartozást, satöbbi. Ezek egy részéről le lehet mondani, változtatni rajtuk, egy másik részük örök, és állandó.
    Akarjam elcsomagolni a (technikai értelemben vett) magyarságomat azért, mert egy fasiszta, nacionalista bűnbanda megcsúfolja a magyarságot? De hát nem is tehetek róla, hogy éppen magyarnak születtem. Hottentottának is születhettem volna, arról sem tehetnék. Arról sem tehetek, hogy egy fasiszta, nacionalista bűnbanda éppen ezt műveli – van aki tehet róla, én éppen nem, én éppen ellene teszek, a magam szerény eszközeivel, és módján.
    Mivel én technikailag ugyan magyar vagyok, de lélekben internacionalista, ezért, ebből a szempontból nem is voltam soha magyar (amióta az eszemet tudom, internacionalista, és antinacionalista vagyok). Tehát (ebben a lelki értelemben) le sem tudok mondani arról, aminek nem is érzem magam. Sokkal fontosabb (helyesebb, igazabb, igazságosabb, és jobb) nem egy- egy nációra, hanem az egész emberiségre kiterjedő ön- és éntudat (vagyis az internacionalizmus). Az egycsapásra megszüntet egy csomó porblémát. Pl. nem kell haragudnom a másik nációkra, csak azért, mert nem az a náció, mint az enyém, hiszen innentől egy náció vagyunk. Ne legyen náció alapú megkülönböztetés, az nem kell, az káros, rossz, és hülyeség. Emberiség van, és persze benne emberség. Vagyis, kell legyen.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-319790)
    Loading...
  23. Külsős szerint:
    2022.08.31 10:04

    @velotanya: :DDD

    Hiv.: [@Külsős:](#comment-319792)
    Loading...
  24. annokkk szerint:
    2022.08.31 10:12

    Hiv.: @Péter 2:
    https://cimlap.blog.hu/posztok/forgokinpad/2022/08/30/kis_magyar_duginok

    A szerző szerint a két fidesznyik cégéres hazudozó el sem olvasta azt a könyvet, amiről ír, mert nincsenek benne hasonlók sem.
    Viszont Dugint adnak elő, amiben viszont pont ilyenek vannak.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-319793)
    Loading...
  25. equinsu ocha szerint:
    2022.08.31 14:18

    Hát ez nekem februárban teljesen kimaradt, most a poszt kapcsán került a szemem elé:

    https://hvg.hu/kultura/20220214_gretsy_laszlo_magyar_nyelvor_levaltas

    A gusztustalansági verseny újabb erős jelöltje nálam, bocs a spétért és ha nektek már megvolt.

    Hiv.: [@equinsu ocha:](#comment-319799)
    Loading...
  26. allofarkucsillagnezo szerint:
    2022.08.31 15:41

    @ipartelep:
    transznacionalizmus is menő (még menőbb, de hát azt nem mondhatom : )

    Hiv.: [@allofarkucsillagnezo:](#comment-319801)
    Loading...
  27. Morp65 szerint:
    2022.08.31 17:20

    Hiv.: @equinsu ocha:: köszi, nem olvastam; egy találó hsz „A Balázs Géza már előfelvett katonakorunkban is egy hitvány, aljadék nyalonc volt. Tartja az irányt.”

    Hiv.: [@Morp65:](#comment-319803)
    Loading...
  28. vattablz szerint:
    2022.09.01 13:56

    Mai feladvány:
    „Sárból felrepülni kár,
    Mikor égig ér a sár. „

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-319810)
    Loading...
  29. Bogomil szerint:
    2022.09.01 15:14

    @Péter 2: Ezt már a Forgókínpad blog méltó módon feldolgozta, lásd: https://forgokinpad.blog.hu/2022/08/30/kis_magyar_duginok

    Hiv.: [@Bogomil:](#comment-319811)
    Loading...
  30. nyulambator szerint:
    2022.09.01 15:23

    Igazán igényeseknek ajánlom: https://moly.hu/konyvek/balazs-geza-szerk-miert-jobb-a-sor-a-noknel

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-319812)
    Loading...
  31. ijontichy szerint:
    2022.09.01 17:53

    @vattablz: : „Hess, madár!”

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-319814)
    Loading...
  32. obeszel szerint:
    2022.09.02 07:18

    @ijontichy: @vattablz: A címe: „A költő”

    Hiv.: [@obeszel:](#comment-319819)
    Loading...
  33. savaz2 szerint:
    2022.09.02 12:12

    Eről is tolhatnál egy szomorúposztot:
    https://444.hu/2022/09/02/szentendre-nem-akar-vilagur-politikai-tanacsadokat

    Hiv.: [@savaz2:](#comment-319823)
    Loading...
  34. vattablz szerint:
    2022.09.05 14:55

    @obeszel:
    Akkor már nevezzük meg a szerzőt is: Zsolt Béla.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-319859)
    Loading...
  35. Hölderlin ist ihnen unbekannt? szerint:
    2022.09.07 13:39

    Szerencsére a nagykanizsai polgármester elmagyarázta, hogy ki a magyar. 0:22-től zseniális. És a végén a pislogás priceless. :DD
    https://www.facebook.com/makai.zsigmondpal/videos/1229128844520798

    Hiv.: [@Hölderlin ist ihnen unbekannt?:](#comment-319925)
    Loading...
  36. valamár szerint:
    2022.09.09 09:31

    @valamár:: Vátesz vagyok. Setényi János, az MCC szakértője:

    „Mondok még egy területet, ami a jövőben szétmállóban lesz. A másik állami szabályozó eszköz az akkreditáció volt: valamit megengedek vagy nem. Itt is egyre erőteljesebb az alapítványi egyetemeknek az a követelése, hogy ezt egyszerűsítsék le és gyorsítsák. Mert ha piac van, és ők döntenek mindenről, vállalják a felelősséget, és vagyonnal is gazdálkodnak, akkor ha erre a piacra bedobnak egy gyorsan kifejlesztett, versenyképes szakot vagy kiegészítő képzést, ne kelljen másfél-két évig birkózniuk egy hivatallal ez ügyben, mert a piac nem így működik.

    𝘋𝘦 𝘢𝘻 𝘦𝘨𝘺𝘦𝘵𝘦𝘮𝘦𝘬 𝘯𝘦𝘮𝘻𝘦𝘵𝘬𝘰̈𝘻𝘪 𝘷𝘦𝘳𝘴𝘦𝘯𝘺𝘦́𝘣𝘦𝘯 𝘧𝘰𝘯𝘵𝘰𝘴, 𝘩𝘰𝘨𝘺 𝘢𝘻 𝘢𝘬𝘬𝘳𝘦𝘥𝘪𝘵𝘢́𝘤𝘪𝘰́ 𝘩𝘪𝘵𝘦𝘭𝘦𝘴𝘴𝘦́𝘨𝘦 𝘮𝘦𝘨𝘮𝘢𝘳𝘢𝘥𝘫𝘰𝘯.

    Így van. De valószínűleg globális akkreditációs billogok, bélyegek lesznek a következő öt-hat évben, amelyeket a legambiciózusabb egyetemeink egész egyszerűen meg fognak venni.

    𝘌𝘻𝘵 𝘩𝘰𝘨𝘺 𝘦́𝘳𝘵𝘪?

    Ha európai, amerikai vagy ázsiai programakkreditációra van szükségük ahhoz, hogy nyomuljanak a nemzetközi piacon, akkor idehívják ezeket a testületeket. Drága, de ki fogják fizetni nekik, és megszerzik. Munka is lesz mögötte nyilván, nem egyszerűen csak a befizetés, de ezt fogják alkalmazni.”

    Lásd: https://www.szabadeuropa.hu/a/a-kozoktatas-nem-volt-egy-prioritas-terulet-setenyi-janos-az-mcc-tanulaskutato-intezetenek-vezetoje-a-kormany-oktataspolitikajarol/32023092.html

    Hiv.: [@valamár:](#comment-319974)
    Loading...
  37. Külsős szerint:
    2022.09.10 07:36

    @valamár:
    Megáll az ész. Brutálisan őszinte, mint GFG, mikor időnként elszólja magát. Nagyon nyeregben érzik magukat, már a látszatra sem kell ügyelni.

    Hiv.: [@Külsős:](#comment-319997)
    Loading...
  38. wolff szerint:
    2022.09.10 18:53

    @valamár: Nem is tudtam, hogy vállalják a felelősséget és a vagyonnal is gazdálkodnak? Akkor miért az állammal tárgyalnak az energiárak ellentételezéséről meg a felsőoktatási beruházásokról? Tessék vállalni és izé.

    Egyébként az tényleg nagyszerű fejlődés lesz, ha a privatizált egyetemek lemennek a fizetős dplomagyárak szintjére.

    Hiv.: [@wolff:](#comment-320006)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@sandy-gravity: ez egy meglehetősen kínos szelleme…
  • ijontichy on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@ipartelep: : Azt @kettes követte el. Korai szocia…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekMár 2014-ben... :-( https://telex.hu/belfold/2026/…
  • sandy-gravity on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Tudományon kivülről ez igy látszik: https://hungar…
  • hakohen on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból). Mintha a kedves kollégák nem tudnának olvasni. H…
  • fortin2 on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@jotunder:: éppen az a kérdés, hogy mihez tudunk a…
  • ipartelep on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Hiv.: @jotunder: Tehét egy úgynevezett Orbán-féle…
  • mzoltan on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Erről valóban nem beszélt, de azt szerintem elég j…
  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@fortin2: olyan tudásról lenne szó, ami Magyarorsz…
  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@mzoltan:](#comment-354637) nem beszélt arról, hog…
  • Grrr on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Az AI használata fogja most a termelékenységet és…
  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@ipartelep: beszélsz itt hülyeségeket, rémisztő. :…
  • fortin2 on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@poszt: Emlékszik itt még valaki az ESS projekre/p…
  • wolff on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Ugye, Krauszról pontosan tudjuk - molekuláris ujjl…
  • mzoltan on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@ipartelep: Tanács Zoltán megszólalása nagyon remé…
  • ipartelep on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)https://www.facebook.com/tanacszoltan.tisza/posts/…
  • mzoltan on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)A 444 cikke szerint évre bontva ez az összeg (amit…
  • labrys on Viccországban bejelentenekYa nos chingamos :)
  • labrys on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Arányok.
  • labrys on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@jotunder: elvi és általános szinten teljesen igaz…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról."I'm not looking to have somebody go independent."…
  • nyulambator on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@jotunder: És ha a göréysége jelentős mértékben a…
  • jotunder on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@labrys: az a kérdés, hogy egy bíróság hogyan ítél…
  • ijontichy on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@nyulambator: : "Kell oda pénz" Ja, mert tény, hog…
  • aerduloensamtonight on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)A tiltakozók a kuratóriumi tagok. A kuratóriumi ta…
  • nyulambator on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Kell oda pénz, de csak akkor, ha már garantálható,…
  • tamspatrik on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Úgy látom, hogy az alapítvány békülékeny hangnemet…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekMindeközben: Indul az "Operation: A Haza nem lehet…
  • Podvinecz marsall on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről: @Grrr: (széljegyzet: Karajan árja-nagynémetező k…
  • ipartelep on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlA pincér megint közbeszól. Én azt gondolom, hogy h…
  • apokalipszistmost on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlha valakitől szeretnék tanulni a a választási rend…
  • labrys on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@tubarozsa: a szakmai részével teljesen egyetértek…
  • tubarozsa on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlA nem létező tudományos teljesítménye miatt problé…
  • repulo on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlMráz Romulus Augustulus.
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlAz ELTE summa cum laude PhD-vel jutalmazott nem ol…
  • vattablz on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlMiért? Illés Zoltán egyenesen a CEU-n oktat(ott).…
  • naki on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlNewton is egy kicsinyes, bosszúszomjas kretén volt…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Mondjuk a Tisza István majd' akkora ge…
  • nyulambator on Orbánék megtámadták Barabási Albert-LászlótSzinte napra pontosan öt év telt el: https://www.s…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : Sokba van egy TV. Ki tudja, meddig t…
  • Grrr on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@Geo: Itt van az obligát "Azért egy Carl Schmitt,…
  • tgr on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlAz önmagában jó dolog, ha ideológiailag sokszínű a…
  • Grrr on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlKíváncsi lennék én is, hogy hogyan hozták ki a szá…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAmikor túl alacsony a vérnyomásom, a Hír TV-n a Pa…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekKíváncsi vagyok (valójában kicsit sem), mit lép az…
  • Geo on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlNem rossz szakember - de mint tudjuk, a nácik is e…
  • aerduloensamtonight on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlNem a téves mérés a gond... "Mrázt kollégái ugyani…
  • aerduloensamtonight on Most múlik….@jotunder: Nem a Buddha esete volt a hír (bár neke…
  • mzoltan on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlÉrzelmileg érthető a felbuzdulás a "fasiszta állam…
  • jotunder on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@nyulambator: én csak azt írtam, hogy "hm". ismere…

Posztrulett

Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)

Demeter Szilárd picsog, hogy ő nem hajlandó nyilvánosan válaszolni az L.Simonnak, mert már feladta a nemzeti kultúrpápa szerepet és csak szerény majorságában akar traktorizálódni, és fontos könyveket írni, mint valamilyen székelygyurcsány. Egy Demeter Szilárd nívójú senkiházi, egy nagyranőtt Megadja (itt álljunk meg egy pillanatra, Demeter egy egyetemi professzor fizetését adta a félhülye Megadjának azzal a …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Virág et.
  • janszemwordpress
  • ervsebeszet
  • Podvinecz marsall
  • trbnt
  • naki
  • azuccahirmondoja
  • incze
  • esztre
  • tulajdonkppen
  • gornyo
  • Tyto
  • wolff
  • ipartelep
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • annokkk
  • Grrr
  • Gaboxhrr
  • repulo
  • szabol25
  • lgombb
  • jotunder
  • mzoltan
  • kisa
  • Morp65
  • onehumanoid
  • ijontichy
  • Tehenész
  • labrys
  • Czifra Zoltán
  • apokalipszistmost
  • jelbeszed
  • sgtpotrien
  • SMFB
  • hakohen
  • torzsmokus
  • muaddib00
  • micike mici
  • bvr
  • László Majoros
  • princeghostly1c74fbc695
  • KennyOMG
  • istván orovecz
  • Tiborné Tóth
  • aromo44
  • sandy-gravity
  • jack_of_all_trades
  • Psakreff
  • kiazmármegint
  • Judit Merényi
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d