Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Lánczi András a magyar fiatalok ellen uszít (indulatposzt) 2026.04.22
  • Ruff Bálint miniszter lesz!!!! 2026.04.22
  • Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt) 2026.04.22
  • Tudomány forradalom idején 2026.04.20
  • Vidnyánszky Attila esete a szeretettel (juniorposztnyugi) 2026.04.19
  • Petíció az RMDSZ-hez (miezposzt?) 2026.04.19

A legolvasottabb posztok

  • Tudomány forradalom idején
  • Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj
  • Vidnyánszky Attila esete a szeretettel (juniorposztnyugi)
  • Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)
  • Ez egy alkotmányos forradalom
  • Petíció az RMDSZ-hez (miezposzt?)

Lehetséges-e, hogy rendben voltak Magyar Péter szerződései a Diákhitel Központban?

2024.10.03 by jotunder

A kérdés nem ez, hanem az, lehetséges-e, hogy valahogy ezek a cégek, visszaosztottak valakinek némi pénzt. Igen, én azt gondolom, hogy ilyesmi is előfordulhatott és nagyon remélem, hogy a valaki nem Magyar Péter volt. Az, hogy ez az egész nagy vonalakban rendben volt, az teljesen kizárt, szóba se jöhet Skandinávia. Nehogy valaki elkezdje, hogy talán… Nincs talán. A NER-ben nincs talán. De ő más… Most remélhetőleg más, régebben pontosan ugyanolyan volt, mert ha nem lett volna olyan, akkor a Melonit is elvehette volna feleségül, akkor sem kap pozíciót.

Kérheti tőlem a kedves Olvasó, hogy szavazzak MP-re, de azt nem, hogy beújítsak egy fidesz-style industrial strength cognitive dissonance-t. És a kedves Olvasónak sem javaslom. Azt gondolom, hogy Orbán olyan sok kárt okozott ennek az országnak, hogy mennie kell, mint a Kádár Jánosnak. Jobban örültem volna, nagyapuka ide vagy oda, ha mondjuk Pokorni Zoltán lesz a Magyar Péter, de úgy alakult, hogy Magyar Péter lett a Magyar Péter. Semmi sem lehet tökéletes, és valljuk meg, a tökéletesség már az elején sem merült fel igazán.

Mindazonáltal, és itt bocsánatot kérek Hont András nevű olvasóinktól, MP még így is, bőven a kisebb rossz. Nincs mögötte FIDESZ, és akiket látok mögötte, azok nem úgy néznek ki, mint akiket Orbán mögött látok. Ha a rezsim megborul, akkor MP győzhet egy választáson (egyedül nem lesz könnyű, mindenkit talán nem kellene magára haragítania, ezt leginkább Magyar Péter nevű olvasóimnak üzenem végtelen tisztelettel, azokat az egyéni körzeteket valahogy meg kellene nyerni).

Azért ez egy kicsit gáz -mondja a kedves Olvasó. A kicsinél talán nagyobbacskábbnak is mondhatnánk, de MP egy dologban különbözik Hajnal tábornoktól, aki 1989-ben leverte a Munkásőrséget, és akit becsületessége, intelligenciája és a liberális demokrácia iránti feltétlen hűsége igazán alkalmassá tenne az ország vezetésére. MP-t, legalábbis amennyire emlékszem, nem én találtam ki.

Az élet nem habostorta, sőt alig ehető, igazából kurvára nem ehető, de talán túl lehet élni.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16531778-69e8b6e2723d6' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16531778&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16531778-69e8b6e2723d6&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16531778-69e8b6e2723d6' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Orbán Balázs dédapjának esete a nagyapámmal (csakúgyposzt)

Next Post:

Hopfield és Hinton kapta a fizikai Nobel-díjat a machine learning megalapozásáért!

329 Commments

Comment navigation

Newer Comments
  1. netukki szerint:
    2024.10.03 19:26

    JT szerint „MP még így is, bőven a kisebb rossz”.
    .
    Szabó Andrea választásszociológussal nagyjából egyetértve: „Annyit tudunk most, hogy Magyar Péter nagyjából azt gondolja a világról, mint a Fidesz, csak kicsit modernebb és nyugatosabb változatban.” (Telex: A múlt és a jövő fog összecsapni, és lehet, hogy Orbán testesíti meg a múltat https://telex.hu/belfold/2024/10/02/orban-viktor-fidesz-magyar-peter-tisza-part-kovach-imre-szabo-andrea-elemzes )
    .
    Marie Le Pen? Giorgia Meloni? Geert Wilders? Herbert Kickl? Vox? AfD? Lehet választani, kinek-kinek ízlése szerint.

    .

    Hiv.: [@netukki:](#comment-337458)
    Loading...
  2. jotunder szerint:
    2024.10.03 19:43

    @netukki: az a kérdés, hogy akik mögötte állnak mit gondolnak a világról. akiknek a neve felmerült, azok lényegesen szabadelvűbbek- hogy az l wordot ki ne mondjam már- mint akik OV mögött állnak. Nagy Ervin élesen különbözi Rákay Kálmitól és nem kizárólag abban, hogy ő tehetséges a Kálmi meg ugye…

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-337460)
    Loading...
  3. jotunder szerint:
    2024.10.03 19:45

    Orbán szavazóira úgy gondolunk, hogy nagyon sokan közülük úgy vagy még úgyabbúl gondolkoznak, mint OV. MP szavazóinak töredéke szimpatizál OV gondolataival.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-337461)
    Loading...
  4. vattablz szerint:
    2024.10.03 20:20

    Szerencsére nem holnap lesz a választàs.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-337464)
    Loading...
  5. hakohen szerint:
    2024.10.03 20:48

    .
    @netukki:
    .
    Hülye-e vagy? Néhány napja írtam, hogy aki péhovardot szereti az rossz ember nem lehet. Ezúttal elbizonytalanodtam, netukki, miért… Na de a lényeg:
    .
    Tudom, hogy egyszerűbb egy vallásszociológus (!) szoknyája mögé bújni, mintsem saját véleményt mondani. MP ugyanazt gondolja a világról, mint a Fidesz? Az argumentatio ad hominemen kívül van-e valami érved is? Megnézted a MP 12 pontját (amelyet ugyancsak a Telex ismertetett más portálok mellett)? Ugyan melyikre gondolsz? A Fidesz is csatlakozni akar az európai ügyészséghez? A Fidesz is kezdeményez bérlakásépítő programot? Ugyan hol, a Holdban? A Fidesz már meg is szüntette a közpénzből finanszírozott propagandát – csak én nem látom? Ja és persze a Fidesz máris visszaállította az oktatás szabadságát, csak ezt sem vettem észre. Hogy én milyen vak vagyok! Köszi, hogy felhomályosítottál…
    .
    Az meg már tényleg … izé … hogy fogalmazzak, hogy ne sértselek meg, mert azt azért nem szeretném. Szóval (JT a jogi képviselőjére hivatkozna, aki nekem nincs, ezért csak a közismerten úri modoromra tudok): hogy kerül a csizma az asztalra avagy (néhai kedves kollégám szavajárásával) hogy kerül a tehénlepény a háztetőre?
    .
    Úgye nem mondod komolyan, hogy a kommentedben felsorolt négy széljobber pártvezető és két széljobber párt valamennyire is hasonlítható lenne MP-hez? (Anyám, borogass!)
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-337466)
    Loading...
  6. hakohen szerint:
    2024.10.03 20:54

    .
    @jotunder:
    .
    Kiegészítésem:
    .
    Kulja András is jelentősen kölönbözik Takács Pétertől, és Tarr Zoltán is Balogh Zoltántól. És ők sem csak a tehetségbeli különbségek okán…
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-337467)
    Loading...
  7. tahonoli szerint:
    2024.10.03 21:20

    Nagyon-nagyon jó írás.
    Én azt gondolom (meglehet rosszul), hogy a magyar ember ÉS tömegesen, kétféleképpen nem tud jól fókuszálni / értékén kezelni / jól súlyozni bármiben és ezt így egyben túlhajtva. Végletekbe menően rossz döntésekbe lovallnia magát, sokszor pusztán érzelmi alapon is.
    (1) Amikor a valóságon túlröppenve, délibábos illuziókba lovallja magát, lásd Trianon, Kárpátalja, vagy csak szimplán Orbán/Fidesz.
    (2) Amikor a sokszor nagyon fura és/vagy manipulálható valóságérzékelése beleragad, belesüpped a részletek mocsarába, fától nem látva az erdőt.
    Milliók magyarázzák ki maguknak minden sz*rból Orbánt/Fideszt és ha ez a tevékenység már amortizálóan nagyon gáz, akkor jön elő, hogy az új reménynek piszkos volt a körme, akár „van sapka rajta, akár nincs”. Élő fába is bele tudnának kötni.
    Félreértés ne essék a világon sokan vannak hasonló manipulálódásban. Mást ne mondjak fél Amerika Trumpon csüng. De ezt a fajta említett hülyeségeket a magyarok nagyon ki tudják maxolni, szvsz.
    Azt meg ugye senki nem gondolhatja komolyan, hogy szeplőtelenül abszolválni lehet egy teljes emberi életet és mellé még brutális Fideszes ellenszélben választást is lehet nyerni, időben hosszú távú hatalmas vágtában, nagy hendikeppel startolva.
    Én (is) úgy látom, hogy nagyon nehéz Orbán/FIdesz után rosszabbat feltételezni bármi ismeretlen, előrejelezhetetlen és ki nem próbált újról. Persze ettől még lehet nagy csalódás a vége, nyilván.

    Hiv.: [@tahonoli:](#comment-337471)
    Loading...
  8. excombo szerint:
    2024.10.03 21:48

    Én csak annyit szeretnék mondani a saját vállamat unszimpatikusan megveregetve, hogy már a 2021-es előválasztás eredménye előtt megmondtam, hogy nem értem, hogy ott a pártok miért pártelnököket indítottak alanyi jogon tisztelt civilek helyett (pl. Bojár Gábort, vagy akár csak egy országosan ismeretlen lelkiismeretes iskolaigazgatót, mindegy). Arra is emlékszem, amikor a DK-s olvtársak harsány fideszbérencezése közepette jeleztem, hogy Dobrev helyett pl. Vágó sokkal logikusabb miniszterelnök-jelölt lenne. Ehelyett ugye még egy szimbolikus Iványi KE-jelölt se jött össze.
    .
    Hát akkor most élvezzétek Magyar Pétert. Én nem vagyok boldog.

    Hiv.: [@excombo:](#comment-337473)
    Loading...
  9. Grrr szerint:
    2024.10.03 22:58

    Az, hogy ‘KEHI-jelentés’ az olyan komolyan hangzik. De ha beleolvasunk, akkor például azt látjuk, hogy valami ócska, ‘hivatásos’ kérdőívkitöltőkkel operáló, különösen a bonyolultabb témákban köztudottan gyenge megbízhatóságú eredményeket produkáló online fogyasztói panelt említ, ahol már 1.4 millióért meg lehet rendelni 1,000 kitöltött kérdőívet. Az a kérdőív meg nyilván előre, megelőző kutatás, munka és egyeztetések nélkül rendelkezésre áll, felscripteli és elemzi magát. Kontextusba is helyezi magát, jelentést meg prezentációt is készít magáról, teljesen automatikusan.
    Nem azt akarom ezzel mondani, hogy valami csodálatos kivételként a DHK-nál ne lettek volna álcából meghívott komolytalan ajánlattevők vagy vastagon fogó ceruzák. Hanem csak azt, hogy a magyar kormányzati szervek – mint pl. KEHI – meg állami hivatalok haláltusájukat vívják. Valószínűleg már el is haláloztak.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-337474)
    Loading...
  10. Geo szerint:
    2024.10.04 07:53

    Valamikor, legalábbis szavakban, akart valamit kezdeni az országgal a Fidesz. Ma már csak 1, azaz egy igazi célja van: biztosítani a klán hatalmát. MP-ről sok rosszat el lehet mondani – de ezt nem.
    (Az egyik rossz: mintha nem venné észre, hogy egész más a helyzet Bp-en, ahol majd’ mindegy kire, de leszavaznak az ellenzéki jelöltre)

    Hiv.: [@Geo:](#comment-337475)
    Loading...
  11. DarthVader szerint:
    2024.10.04 13:12

    Magyar Péter már sikeresen begyüjtötte az ellenzéktől azokat, akik fintorogva akár, de tudnak rá voksolni. A maradék minimális része esetleg befogott orral, de amikor eljön a hic salta, még rá szavaz. Úgyhogy most már a feladat: a fideszes birkatömeg 15 %-ának elhódítása. Akkor – de csak akkor – övé lesz a győzelem. De eddig az igyekezetet se, meg az eredmény halvány árnyékát se látom. (A 15 % az ugye nem sok. Alig több, mint egy tized. De minden 6-7-ik Fidesz-szavazó átállítása – na igy már erősen kétes. )
    Az ellenzéki szavazók egymást győzködik, hogy jó lesz e’, árad a Tisza erősen. Csakhogy egyszer elfogy az ellenzék (bezsebelhető része). És az kevés lesz.

    Lófasz fog itt folyni, nem acél.

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-337482)
    Loading...
  12. szazharminchet szerint:
    2024.10.04 13:13

    @hakohen:
    A fidesznek is voltak pontjai régen, meg a „polgári Magyarország”-szövege, és azokról is kiderült, hogy „politikai termék” (lefordítom newspeakről magyarra: hazugság). A tetteit kellene nézni, és abban bizony eléggé olyan, mint egy fiatal orbán, nézd csak meg most a budapesti hisztit, az ellenzék egymás közti ellentéteinek a szításában egész hatékonyan dolgozik, ilyet legutóbb az LMP-től láttam, előtte mag a Hódolat Katalóniának-ban olvastam. Azzal a szöveggel, hogy a „régi, exponálódott/gyurcsányista bandának mennie kell” akar mindenkit kiszorítani, akkor is, ha közben a fidesz malmára hajtja a vizet. Szóval ha a fővárosi ügyben most nem rendezi a gondolatait, akkor számomra eldőlt, hogy ez egy miniorbán, és megyek a Momentumra szavazni.

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-337483)
    Loading...
  13. DarthVader szerint:
    2024.10.04 13:15

    @excombo:

    Pontosítsunk: Dobrev mikor is volt pártelnök? Semmivel sem volt kevésbé „civil”, mint Vágó. Viszont sokkal alkalmasabb volt.

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-337484)
    Loading...
  14. netukki szerint:
    2024.10.04 13:46

    A Fidesz ügynökei: Közösen szavazta le Karácsonyt a Fidesz, a Tisza és Vitézy a Fővárosi Közgyűlés alakuló ülésén | Magyar Narancs

    Hiv.: [@netukki:](#comment-337485)
    Loading...
  15. szazharminchet szerint:
    2024.10.04 14:30

    @DarthVader:
    Talán azért annyival kevésbé volt alkalmas, hogy a fideszesek szerint ő egyszerűen „Gyurcsányné”, a nem fideszesek egy része szerint meg egy nepobaby. Azért politikai karriert nem a lista első helyén szokás kezdeni, főleg, ha az illető nem volt előtte is valamilyen híresség (mondjuk a valóságsó-bohócok is milyen jól beváltak persze, mint a trump).

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-337486)
    Loading...
  16. szazharminchet szerint:
    2024.10.04 14:30

    @netukki:
    No, akkor maradok annál, hogy az orbán pont annyival jobb, amennyivel idősebb és rosszabb az EKG-je.

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-337487)
    Loading...
  17. KennyOMG szerint:
    2024.10.04 14:47

    @DarthVader: Ezt nem mondhatod egyenes arccal, hogy Dobrev civil volt (meg ha Vagohoz hasonlitgatod sem).
    .
    Kepzeljuk el, hogy holnap Orban bejelenti mindenkozeleti tevekenysegetol visszavonul, minden posztrol lemond, es mostantol Aniko asszonynak kapmanyol, aki hogy-hogy nem, eppen a fideszes pecking lista elen landol, mint „civil”. Orban aktiv tamogatasaval. De sebaj, hurra, mostantol vege az orbanizmusnak, minden is jobb lesz, vegre itt a valtozas es a kerites is kolbasybol, de minimum pikkszalamibol leszen! — Mennyire nezned hulyenek azt, aki ezzel allna elo neked? Na, pont annyira vagy te is hulyenek nezve jelen pillanatban.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-337488)
    Loading...
  18. ipartelep szerint:
    2024.10.04 15:03

    Diktatúrát választáson legyőzni annyira nem illik, hogy nem is szokás. No de tegyük fel, hogy mégis sikerül ez a művelet 2026-ban. Ha igen, akkor annak több oka lesz. Legfőképpen az, hogy a Lókupec úgy gondolja, hogy ezúttal nem éri meg elcsalni a választást, az túl feltűnő lenne, túl macerás, és több kára lenne (rájuk nézve), mint haszna. Ez persze csak akkor lenne így, ha közben a Tisza párt annyira megerősödne, hogy a bűnbanda csalása nélkül esélyes lenne a győzelemre.
    De miért gondolhatná ilyen esetben ezt így a Lókupec? A következőkért: (1) a tényleges hatalmából nem sokat veszítene, tekintve, hogy politikailag, közigazgatásilag, és gazdaságilag is be vannak betonozva a hatalomba, (2) emiatt nem fenyegeti őket büntetőjogi felelősségrevonás (3) ez utóbbira még csak szándék sem látszik, (4) a Tisza párt azért nem egy kiköpött balliberális párt, hanem teljesen rosszoldali-konzervatívnak látszik, már amennyi látszik belőle, mondhatni egy light-Fidesz.
    Ráadásul a hatalmat ha akarja, nagyon gyorsan vissza is veheti, tekintve, hogy: (1) A gazdasággal a Tisza párt sem fog csodát tenni, (2) az államhatalomba- és igazgatásba bebetonozott fideszgyíkokkal ott tehet alá az új kormányzatnak, ahol csak akar, (3) mindenképpen megmarad (csak az elhalálozással erodálódik kicsit) a 2 millió agyhalott zombija.
    Ilyenformán még az is lehet, hogy a 2026-os választást megnyeri a Tisza párt. És akkor az lesz, ami akkor történik amikor a pap kijön a templomból: mintha mise történt volna.
    Mogyoróország annyira tönkre van téve, hogy a gyógyulásához radikális operációra lenne szükség. Ezt egy bár csak mérsékelten, de rosszoldali konzervatív párt (Tisza) nem tudja elvégezni, és kétlem, hogy egyáltalán bármilyen párt békésen el tudná végezni. A daganatot ki kell vágni az ország testéből, ez nem megy áldozatok nélkül. Más kérdés, hogy ez nem fog megtörténni (ez egy valószínűségi becslés), ez az ország nem olyan, nincs rá igény, lehetőség, kapacitás, ember, anyámtyúkja, vagyis hosszú, lehangoló vegetálásra kell felkészülni.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-337489)
    Loading...
  19. annokkk szerint:
    2024.10.04 15:08

    Hiv.: @netukki:
    Azt mondta a Magyar Péter, hogy majd ő megmutatja, hogy a dk és a fidesz hogy össze van nőve. Én meg itt pont azt látom, hogy megmutatta , hogy a tisza, a fidesz , és a vitézi van összenőve. Ezt jól megcsíptük. A fővárosi közgyűlés a fidesz rontó karja lesz a kerületekkel szemben.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-337490)
    Loading...
  20. annokkk szerint:
    2024.10.04 15:21

    Hiv.: @szazharminchet:
    Na, hogy politikai karriert nem a lista első helyén szokás kezdeni, ezt alátámaszthatnád példákkal, mert túl sok az ellenpélda.
    Ki van a lista első helyén, aki nem ott kezdte ?
    Karácsony ? Magyar Péter ? Gyurcsány ? Vitézi ? Szentkirályi Alexandra ? Orbán ? Dajcs ? Kövér ?
    Nekem nem nagyon jut olyan politikus az eszembe, aki végigjárt volna valami szamárlétrát. Szíjjártó, Rogán, Gulyás, Lázár János az iskolapadból kerültek a főni segge környékére.
    Aki nem a csúcson kezdett, annak nincs is semmi esélye a csúcsre jutni.
    Csak mondom.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-337491)
    Loading...
  21. annokkk szerint:
    2024.10.04 15:31

    Hiv.: @KennyOMG:
    Ebben igazad van. Civilnek annyiban lehet nevezni Dobrev Klárát, amennyiben Gyurcsány Ferencet is, hogy mivel ellenzéki, semmi hatalom nincsen a kezében, és mindössze a neve ismertsége az egyetlen politikai tőkéje. De ebben az értelemben civil Vágó is, vagy bárki más az említettek közül.
    Viszont a fidesznők egytől egyig – Anikó asszonyt is beleértve – ebben az értelemben nem civilek, hiszen őket a hatalomban székelő férjek delegálják strómanként. Tehát hálózati személyek a központosított hatalom kezében.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-337492)
    Loading...
  22. annokkk szerint:
    2024.10.04 15:41

    Hiv.: @szazharminchet:
    Hogy a tisza egy jobboldali populista néppárt, azt eddig se tagadta senki.
    A lényeg, hogy tömegeket vonz. Bár fideszes.
    De hát a Momentum is fideszközeli volt, ahogy az lmp, a jobbik, meg a kutyapárt, csak annyi a különbség, hogy ezek nem vonzottak tömegeket.
    Valószínű, hogy a tisza is elbukik a fideszvizsgán, ahogy a többiek is mind elbuktak a teszten. De addig legalább, mivel populista, ejt néhány szót valódi kérdésekről is, nem csak a sorosozás, a gyurcsány, meg a migráncsok, ahogy ezt 15 évig tolta a tetves faluszéli surmóbanda.
    Lesz esetleg pár populista szó szegényekről, gazdaságról és rohadó közszolgáltatásokról, államcsődről, vagy ami tényleg fontos az emberek életében. Erre is jó lehet. Aztán majd kattan a bilincs a megfelelő pillanatban a csuklón, és jön a kétharmad, ahogy szokott.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-337493)
    Loading...
  23. fikarus szerint:
    2024.10.04 16:16

    @hakohen:
    Mielőtt valakit lehülyézünk, érdemes egy kicsit tájékozódni, és elolvasni azt amire válaszolunk.
    1. „egyszerűbb egy vallásszociológus (!) szoknyája mögé bújni”. Nem vallás, választás. Hogy idézzelek: hogy kerül a tehénlepény a háztetőre?
    2. „Az argumentatio ad hominemen kívül van-e valami érved is?” Először is nem argumentatio, hanem argumentum. Másodjára: szerintem a hozzászólás nem élt vele, így a szoknyája mögé bújás sem áll meg.
    3. Ajánlom elolvasásra a lefikázott hozzászólásban linkelt cikket. Talán az első – általam ismert – írás, ami nem politikai, hanem szociológiai megközelítésből próbálja megérteni a Magyar Péter „jelenséget”.

    Hiv.: [@fikarus:](#comment-337496)
    Loading...
  24. muaddib00 szerint:
    2024.10.04 16:41

    Óóó, Magyar Péteres poszt. Ez jó lesz. 🍿

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-337497)
    Loading...
  25. wolff szerint:
    2024.10.04 17:11

    Kétlem, hogy ez visszaosztós lett volna, ezek kis tételek, ez inkább klasszikus szivességi történet, megtoljuk a barátot egy kis pénzzel, és lepapírozzuk ezekkel az egyébként nem túl értelmes megbízásokkal, amikre mindig mondhatjuk, hogy de hát van olyan nagyszerű tanulmány, aminek egy oldala százezreket ér. (Nyilván nem túl okos embernek egy oldalnyi közhely is annyit ér.)

    Hiv.: [@wolff:](#comment-337498)
    Loading...
  26. Grrr szerint:
    2024.10.04 17:20

    @wolff: Persze, az nem ritkaság, hogy van egy cég vagy szakértő, akivel egy hullámhosszon van a megrendelő, és bízik abban, hogy ő azt fogja adni, amire valóban szüksége van. De a hülye rendszer és szabályok miatt keresni kell két vattát. A szakértő egyre inkább beledolgozza magát a témába, időnként aztán talán szerződés nélkül is adhat egy-két tanácsot, utánanézhet valaminek. Egy magyari típusú társadalomhoz ez illik, és ez még a legjobb esetek közé tartozik.
    A forint/oldal mutató is megütötte a szememet; ma már nem kellene ebben számolnunk. Nagyon elavult.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-337499)
    Loading...
  27. szazharminchet szerint:
    2024.10.04 17:42

    @annokkk:
    Bocs, én civilizált országokra gondoltam. Keir Starmer, Kamala Harris, Joe Biden, Angela Merkel egyik sem a semmiből tűnt fel rögtön (miniszter)elnök-jelöltként.

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-337500)
    Loading...
  28. szazharminchet szerint:
    2024.10.04 17:44

    @annokkk:
    A Momentum pl. miben volt fideszközeli? Az én ízlésemhez képest nagyon jobboldali, de nem az olimpia nevezetű bolhacirkusz és a vele járó államcsőd elleni fellépésből indult az egész?

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-337501)
    Loading...
  29. DarthVader szerint:
    2024.10.04 17:47

    @KennyOMG:
    1,
    „- 2021-es előválasztás eredménye előtt megmondtam, hogy nem értem, hogy ott a pártok miért pártelnököket indítottak alanyi jogon tisztelt civilek helyett?
    – Dobrev mikor is volt pártelnök?”
    2,
    „- Dobrev helyett pl. Vágó sokkal logikusabb miniszterelnök-jelölt lenne.
    – (Dobrev) Semmivel sem volt kevésbé “civil”, mint Vágó.”

    (Felhívnám figyelmedet a civil-t övező macskakörmökre, és e kontextusban a jelentésére.)

    Értő olvasás! Nem háttrány.

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-337502)
    Loading...
  30. annokkk szerint:
    2024.10.04 17:51

    Hiv.: @szazharminchet:
    Csak gondolom, hogy apai ágon, vagy mert a gyurcsányozásban élték ki ellenzéki szerepüket. Vagy mert nem lettek nagy párt, csak tovább aprózták az ellenzéket, ahogy mind. A kutyákat se tudnám vádolni semmi mással, mint az ellenzék elaprózásával, ami eléggé Orbán malmára hajtja a vizet.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-337503)
    Loading...
  31. annokkk szerint:
    2024.10.04 17:53

    Hiv.: @szazharminchet:
    Lehet akkor, hogy a civil karrierrel rendelkező politikus is valami civilizációs szint, amit nem tudtunk elérni ?

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-337504)
    Loading...
  32. excombo szerint:
    2024.10.04 22:29

    @DarthVader: Vágó azért lett volna jobb választás, mert:
    1. Nem Gyurcsány felesége, hanem egy népszerű tévés személyiség. Akkor is, ha kőDK-s.
    2. Pont a tévés múltja miatt tud természetes beszélni, Dobrevnek pedig még egy „az ég kék”-szerű állítást sem sikerült soha hitelesen elmondania.

    Hiv.: [@excombo:](#comment-337508)
    Loading...
  33. annokkk szerint:
    2024.10.04 22:47

    Itt üdvözlöm Kéri László új műsorát. Már többször megsajnáltam szegényt, hogy sose tudja kifejteni, vagy végigmondani, mert kevés neki a műsoridő.
    Elképesztő, hogy mennyi a mondanivalója.
    Hiv.: @excombo:
    Azért ahhoz képest, hogy Vágó tévés személyiség, ahogy Kálmán Olga is, azért azt megfigyelhetted, hogy nemigen szerepelt a politikában.
    Hogy ennek mi az oka, azt csak találgatni tudnám.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-337509)
    Loading...
  34. szazharminchet szerint:
    2024.10.04 23:27

    @annokkk:
    Nekem azzal nincs bajom, ha valaki valami mást képvisel, de azt őszintén, és elindul a választáson, attól még nem tekintem fidesz-ügynöknek. A Momentum messze nem gyurcsányozott annyit, mint MP, aki az egész „régi ellenzék” szerepét akarja egymaga átvállalni, egy kézzel vezérelhető párttal, amiből senkit nem ismerünk.

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-337510)
    Loading...
  35. szazharminchet szerint:
    2024.10.04 23:29

    @annokkk:
    Lehet. Sajnos egyre gyakrabban jut eszembe a demokráciáról az a vicc, amikor megkérdezik az angol úriembert, hogy hogy csinálják, hogy nálunk minden ház előtt olyan szép a fű. Mire azt feleli, hogy semmi extra, sok eső vagy locsolás, és vasárnaponként meg kell nyírni.
    -Tényleg? Csak ennyi? És mennyi idő múlva lesz ilyen szép?
    -Semmiség, két-háromszáz év.

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-337511)
    Loading...
  36. allofarkucsillagnezo szerint:
    2024.10.05 09:02

    @szazharminchet:
    amit szerintem mp-n számon kellene kérni ebben a pillanatban, az az, hogy ha pl a közmédiát és az európai ügyészséget olyan súlyú témának tartja, amit be kell emelnie a programjába és a kommunikációjába, hogyan fordulhat az ellenzék ellen óellenzékezéssel és különféle kollaborációs vádakkal. vagy súlyosak a demokrácia intézményi hiányosságai, és akkor nem az ellenzék bűne, hogy nem tudott áttörni a diktatúrán annak ellenére, hogy feszegette ezeket a kérdéseket (miközben mp maga még (még nyíltan) szolgálta a rendszert), vagy mellékes körülmények, ami mellett elvárható lett volna a választási győzelem. én mondjuk nem hiszem, hogy jóhiszeműen téved ezen a téren, de nem kell idáig elmenni a gyanakvásban ahhoz, hogy a kérdés feltehető legyen

    Hiv.: [@allofarkucsillagnezo:](#comment-337512)
    Loading...
  37. apokalipszistmost szerint:
    2024.10.05 09:20

    MP nem egy maffiafőnök mint Orbán, inkább egy primadonna énekes egy rockzenekarban, ahol a zenét a basszgitáros meg a billentyűs szerzi, a szöveget meg a dobos írja
    ami eddig kiderült azokról akik mögötte/mellette állnak, olyan emberek akiknek MP nélkül is volt életük meg karrierjük
    ebben bízom
    (az mondjuk jó lenne ha kicsit gyorsabban szellőzne ki MP fejéből a rengeteg Fidesz ami még ott van)

    Hiv.: [@apokalipszistmost:](#comment-337513)
    Loading...
  38. apokalipszistmost szerint:
    2024.10.05 09:35

    Hiv.: @szazharminchet:
    a Feri épp valami krimit írt, Kunhalmi a haját igazgatja, Ungárt hagyjuk is, milyen „ellenzék”?

    Hiv.: [@apokalipszistmost:](#comment-337514)
    Loading...
  39. excombo szerint:
    2024.10.05 11:50

    @apokalipszistmost:
    Magyar Péter simán lehetne fideszes államtitkár is, ha nem fordult volna szembe a rendszerrel: Kellően arrogáns, sok mindent eltanult Orbántól, és még elég könyörtelen embernek is néz ki.
    Ettől persze a poszt állítása igaz, hogy „bőven a kisebbik rossz” jelen tudásunk szerint. Öreg maffiózó Orbán vs. fiatal Orbán-titán (akinek még van választása). Erre írogatom egy ideje, hogy nagyszerű felállás…
    .
    PS. Egyébként MP-től sem vennék autót, ahogy pl. Lázárt sem bírtam soha emberarcú fideszesnek látni. Most vagy az emberek többsége „vak” teljesen az arc+ testbeszédre, vagy én vagyok valamilyen pata.

    Hiv.: [@excombo:](#comment-337515)
    Loading...
  40. szazharminchet szerint:
    2024.10.05 12:05

    @allofarkucsillagnezo:
    Azt is számon lehet kérni, amikor van egy-két fővárosi tisztviselő, akik ellen senkinek nem volt panasza, és ő a fidesszel együtt annyit bír hozzátenni, hogy ööögyúúúcsááány.

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-337516)
    Loading...
  41. szazharminchet szerint:
    2024.10.05 12:09

    @apokalipszistmost:
    Mondjuk Ungárt és Kunhalmit hagyjuk, azt is elfogadom, hogy Gyurcsány lassan kezd becsavarodni, de azért az, hogy senkivel nem működik együtt, aki nem ma kezdte, esetleg már Gyurcsány idejében is volt valami feladata, meg Karácsonnyal sem, az nem okés. Lehet csinálni, de én is már akkor sem voltam fideszes, úgyhogy remélem az én együttműködésemre (szavazatomra) se tart igényt.

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-337517)
    Loading...
  42. szazharminchet szerint:
    2024.10.05 12:11

    @excombo:
    Én a kisebbik rosszságát is vitatom. Orbánt röhögve túlélem, idősebb is, az életmódja is igénytelenebb.

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-337518)
    Loading...
  43. allofarkucsillagnezo szerint:
    2024.10.05 15:49

    @szazharminchet:
    igen, nekem is elég hosszú kifogáslistám van, csak gondoltam kivételesen nem bonyolódok végtelenül bele ; )

    Hiv.: [@allofarkucsillagnezo:](#comment-337519)
    Loading...
  44. incze szerint:
    2024.10.05 15:50

    @excombo: amennyire látom, ezeka „fiatal” fidesz végrehajtó mandarinok nem könyörtelenek, hanem egyszerűen nem tudják mit beszélnek. zéró ismeret, azon nevelkedtek, hogy a szájukba adott patronokat puffogtassák, és voilá, jött a siker. az mcc agymosoda és a janicsárképzős kádercsúszda ezeket gyártja sorozatban. az elpuffantott patron mögött nem kérlelhetetlenség és szilárdság áll, hanem űr, azért nem tágít, mert nincsen következő lépése. (nekem mp is iskolapéldának tetszik.)

    Hiv.: [@incze:](#comment-337520)
    Loading...
  45. szazharminchet szerint:
    2024.10.05 17:18

    @allofarkucsillagnezo:
    Jobb, ha kibeszéljük időben, mint ha kötelességtudóan leszavazunk rá, aztán meglepődünk, hogy egy trotli orbánt lecseréltünk egy fiatalra.

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-337522)
    Loading...
  46. ijontichy szerint:
    2024.10.05 18:17

    @szazharminchet: : Bízzunk benne, hogy „két dudás nem fér egy csárdába.” és egymást fogják szétszedni, és mogyoróland népe lehet a nevető harmadik. Továbbra sem tudom, „kifiaborja” MP, de amit csinál, azon látszik a szakértelem (ami != „amit az értelmiségi elit a fotelben fanyalogva elvárna”, vagy ami 14 éve totális csőd (legfeljebb elrettentő példának megy el), mégis újra és újra nekifut az ún. demokratikus ellenzék). Reszkír nélkül nincs biznic. Szép lehetsz, okos nem, mert vitya rendszerét csakis „egy őrült kell egy őrült ellen” alapon lehet eliminálni. Nagyon régen írtam, hogy kell egy legalább akkora gazemberségre képes. A kérdés, hogy utána le tud-e állni, vagy le tudják-e állítani. Btw. láttál MP-n valahol egy „Off” feliratú gombot. Ha lenne, akkor megnyugodhatnánk :-).

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-337525)
    Loading...
  47. excombo szerint:
    2024.10.05 19:48

    @ijontichy: Te ezt már elég sokszor leírtad, és az is lehet, hogy neked lesz igazad. Ami mondjuk nem túl jó bizonyítvány a magyar népről.

    Hiv.: [@excombo:](#comment-337526)
    Loading...
  48. allofarkucsillagnezo szerint:
    2024.10.05 19:57

    @szazharminchet:
    pont szembejött (rövid reklámért olvasható egészében)
    https://www.es.hu/cikk/2024-10-04/vasarhelyi-maria/a-magyar-jelenseg.html

    saját hozzáadott mondandóm, hogy „az ilyen önbecsapás, önfeladás árán kivívott „rendszerváltás”” engem nem aggaszt, mert ha mp tényleg egy egyenes kísérletet tesz a hatalomátvételre, akkor ugyanúgy megállítják, mint bárkit eddig az ellenzékből, ha meg csalinak van kitéve, akkor meg azért

    Hiv.: [@allofarkucsillagnezo:](#comment-337527)
    Loading...
  49. azuccahirmondoja szerint:
    2024.10.05 20:57

    Magyar Péternek van egy fanatikus rajongótábora, akik talán az 5 százalékos küszöb eléréséhez elegendők, többre nemigen. A támogatói túlnyomó része nem fanatikus rajongó, hanem benne látja a potenciált, hogy Orbánt új helyre juttassa a táplálékláncban. Egyelőre nem tudható, hogy ez valós potenciál-e, vagy csak annak látszik. Az viszont tudható – és erre talán érdemes felhívni például e blog Bartus László nevű olvasóinak figyelmét is -, hogy a szóban forgó potenciál felmutatására volt 14 éve mindazoknak, akik most szeretnék, ha Magyar Pétert nem Magyar Péternek hívnák, hanem (mondjuk) Hajnal tábornoknak. Én is szeretném, mi tagadás, de az említett 14 év alatt nem sikerült rávennem Hajnal tábornokot, hogy szántsa fel a cél érdekében az országot. Én sem szántottam fel az országot. Bartus László sem szántotta fel az országot. 2010 és 2022 között páran próbálkoztak szántással, láttuk az eredményt. Magyar Péter az idén kezdte a próbálkozást. és az ő eredményét is látjuk. Nem könnyű örülni annak, hogy pont ő szánt ilyen sikeresen, de ez van, akár tetszik, akár nem.
    Tetszettek volna sikeresebben szántani. Ha nem tetszettek, márpedig nem tetszettek, akkor most már talán okosabb lenne hagyni Magyar Pétert, hogy folytassa, amit elkezdett. Sajnálatos tény, de tény, hogy a 2024 elejére kialakult helyzeten rontani már nem tud. (Az Oroszországi Föderációhoz való de jure csatlakozáson kívül nagyjából minden rossz megtörtént már, ami megtörténhetett.)

    Hiv.: [@azuccahirmondoja:](#comment-337528)
    Loading...
  50. hakohen szerint:
    2024.10.05 21:23

    .
    @fikarus:
    .
    Nicknevedhez méltóan fikázol, de sebaj!
    .
    A választásszociológust valóban félreolvastam, de az vesse rám…
    .
    Ha a „hülye-e vagy” mémet/bonmot-t lehülyézésnek tartod, akkor ez arra enged következtetni, hogy az irónia morzsája is hiányzik belőled. De ez nem az én bajom.
    .
    Neked argumentum, nekem argumentatio. Nézz utána egy logika-tankönyvben. (Segítek: az argumentum latinul érv, az argumentatio latinul érvelés. De azért nyugodtan hasogasd azt a szőrszálat!)
    .
    A „szoknyája mögé bújik” kifejezés elutasítása viszont arra enged következtetni, hogy a közbeszédben némileg humorosan használt metaforát sem érted, vagy érted ugyan, de az ilyesmit megengedhetetlennek tartod egy ilyen komoly blog komoly posztjának komoly (sőt: komoj) kommentjében.
    .
    Olvasd el még egyszer a komentet, amelyre reagáltam. Saját érv helyett egy kutatás egyik szerzőjének egy mondatát idézi érvként; ezt hívják argumentatio ad hominemnek. (Mivel linket is ad, az egész írással érvel, amit még rosszabb.)
    .
    Azt meg ugyan hol olvastad hogy lefikáztam a belinkelt cikket? Ha kijössz a dús fantáziádból és a velem szembeni indulataidból, vagyis lehiggadsz, akkor légy szíves elolvasni az én kommentemet, amit te fikáztál le. Bízom benne, hogy megérted, mit akartam mondani. (Ez nem azt jelenti, hogy egyetértést kívánnék.)
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-337529)
    Loading...

Comment navigation

Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • jotunder on Lánczi András a magyar fiatalok ellen uszít (indulatposzt)@Grrr: ez az ember en bloc gyenge minőségű. azonna…
  • Grrr on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • susyk on Lánczi András a magyar fiatalok ellen uszít (indulatposzt)Belenéztem a videóba. iszonyatos
  • Grrr on Lánczi András a magyar fiatalok ellen uszít (indulatposzt)Nem a marxizmus felmagasztosulásával van itt baj.…
  • annokkk on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!@nyulambator: Nézem, de nem látom, hogy mit szeret…
  • nyulambator on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!@annokkk: Itt megnézheted https://www.youtube.com/…
  • annokkk on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!Mit ünneplünk Ruff Bálintban ? Van valami, ami vár…
  • hakohen on Lánczi András a magyar fiatalok ellen uszít (indulatposzt). Én még tanultam az átkosban (de régen vót!) marx…
  • annokkk on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@Fuxos: Az alt-right az előjogaiért harcol. Nem az…
  • Fuxos on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@annokkk: Az alt-right is az "elnyomás" ellen harc…
  • Bogomil on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!Nagyon gyanús... Ez az ember már Bajnaival, Botkáv…
  • Fuxos on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!Véleményem szerint, eddig rendben vannak a miniszt…
  • mzoltan on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!Ez azért elég erős jelzés arra, hogy a felelősségr…
  • Keepdreaming on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!Az komoly!!! És gratula!! :)) Ez talán nagyobb gur…
  • annokkk on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@Fuxos: A woke lényegileg az elnyomás ellen kel fe…
  • Fuxos on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@annokkk: A woke ugyanaz a minőség mint az alt-rig…
  • hakohen on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt). @nyulambator: . "új senkik" - erről eszembe jut…
  • jotunder on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@nyulambator: nézd, én csak azokat nevezem meg, ak…
  • nyulambator on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)Mindenesetre most a következő egy-két hónapban óva…
  • annokkk on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@Fuxos: De nagyon tudod. A woke oldalak lényegi ré…
  • Fuxos on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)Egyrészt.....az alt-right (ahogy a woke is) nem tű…
  • jotunder on Tudomány forradalom idején@fortin2: én úgy tudom, hogy volt egy levél és egy…
  • jotunder on Tudomány forradalom idején"Úgy tudjuk, Kovács Melinda, a Magyar Agrár- és Él…
  • ijontichy on Tudomány forradalom idején"Quando nessuno ha la colpa, tutti hanno la colpa"…
  • Virág et. on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)Meg is fog történni. Részben már el is kezdődött,…
  • fortin2 on Tudomány forradalom idején@jotunder:: nem, a főigazgatók nem álltak ki. Sőt,…
  • jotunder on Tudomány forradalom idején@fortin2: a helyzet az, hogy kiálltak. és nem csak…
  • DarthVader on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@KennyOMG: Azokban az időkben a fregattok szépen s…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjhttps://24.hu/belfold/2026/04/22/kozlony-sulyok-ta…
  • nyulambator on Tudomány forradalom idején@jotunder: Én nem is értem. A címoldalon magyar ny…
  • fortin2 on Tudomány forradalom idején@Bogomil:: Végülis olyan karakánul nyilatkoztak a…
  • jotunder on Tudomány forradalom idején@Bogomil: a hun-ren honlapja olyan, mintha a titan…
  • labrys on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.A Debil legutóbbi hete.
  • Bogomil on Tudomány forradalom idejénA HVG a szöveget az egyik intézet Facebook-oldán t…
  • KennyOMG on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@hakohen: Megbocsass, erre teljesen adekvat valasz…
  • Bogomil on Tudomány forradalom idején@jack_of_all_trades: Ráadásul engedély nélkül...;-…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. @annokkk: . Értem. Ő noname, viszont én nem vagy…
  • gq8vtm on Tudomány forradalom idejénHiv.: @excombo: A legtöbb helyen bértábla sincs…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@ipartelep: Ez ilyen fideszes becsípődés megint, m…
  • ipartelep on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjMegint van egy kis rossz érzésem. Az nagyszerű, ho…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@nyulambator: Ki ne hagyjuk Pottyondy Edinát, mert…
  • jack_of_all_trades on Tudomány forradalom idejénA HUN-REN vezetői most tettek egy első blikkre ará…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@hakohen: A noname kommentelődnek nem tudom címezn…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. @annokkk: . Ezt ugyan miért nekem címezted? .
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. @nyulambator: . Igen, valóban. És mire mentek ve…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@hakohen: Ahogy a tekintélyelvűek a szabad országo…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@nyulambator: A 24.hu és a Népszava, Pop Mert és s…
  • nyulambator on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjSzerintem Magyar Péternek baromi jót tenne, minden…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. Ja, és most találtam egy noname kommentet (semmi…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. @annokkk: & @jotunder: & @ijontichy: . A…

Posztrulett

A filozófia halála? A kínai szoba titka.

A filozófia nem halt meg, de a huszadik század egyik legjelentősebb gondolkodója, John Searle, szeptember 17-én, kilencvenhárom éves korában valóban elhunyt. 1995-ben Searle megkapta a Simon Newcomb-díjat, amelynek valószínűleg nem örült különösebben. A díjat ugyanis a mesterséges intelligencia elleni „legostobább érvért” ítélték neki. (Az életműdíjat Hubert Dreyfus kapta, akiről azt gondolták, hogy életének nagy részében …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • Psakreff
  • j.alfred prufrock II
  • excombo
  • mzoltan
  • Tiborné Tóth
  • tortt49
  • micike mici
  • elolhatuldoktor
  • kiazmármegint
  • labrys
  • macskahala
  • incze
  • Gaboxhrr
  • gornyo
  • darnoknew
  • ra0213
  • azuccahirmondoja
  • jelbeszed
  • hakohen
  • SMFB
  • KennyOMG
  • csunyatáp
  • jaurin
  • wolff
  • dpeter
  • Tyto
  • karsairita
  • ijontichy
  • ororvecztb1
  • jack_of_all_trades
  • torzsmokus
  • Hanyistók
  • istván orovecz
  • ipartelep
  • rovidec398e17c6
  • dynamicist
  • Morp65
  • annokkk
  • szabol25
  • Czifra Zoltán
  • Keepdreaming
  • esztre
  • gq8vtm
  • ervsebeszet
  • susyk
  • Grrr
  • trbnt
  • ijenanyelvtan
  • nyulambator
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d