Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában? 2026.02.07
  • Az értelmiségi illúziók vége 2026.02.07
  • Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel 2026.01.28
  • A nemzetközi matematikai kongresszus bojkottja 2026.01.28
  • A Mandiner esete Alex Prettivel 2026.01.27
  • Trump megegyezett Grönlandról? 2026.01.21

A legolvasottabb posztok

  • Az értelmiségi illúziók vége
  • Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?
  • Viccországban bejelentenek
  • Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.
  • Megmenteni bárkit avagy Tölgyessy Péter és nyolc centi

Prof. Dr. Deutsch esete az uniós tudományos pályázatokkal (megjegyzésposzt)

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

 

    Prof. Dr. Deutsch Tamás az „azért Tomikám mindkettőnknek jobb, ha Brüsszelben piálsz, mintha minket kompromittálsz valami hülyeséggel” díj kitüntetettje azt nyilatkozta, hogy 76 milliárd eurót akar elkölteni az Unió kutatás-fejlesztése (a Horizon Europe programról van valójában szó) és felháborító, hogy ennek 95 százaléka azokba az országokba kerül, amelyek 2004 előtt is uniós tagok voltak. 

    A helyzet az, hogy az ERC tudományos grantjainak jelentős része kerül Norvégiába, Svájcba és Izraelbe, olyan országokba, amelyek ma sem tagjai az Uniónak. Ezek a pályázatok nem kvótákra épülnek. Ha a magyar pályázatok jobbak lennének, mint az izraeli pályázatok, akkor Magyarország kapna 15 ERC grant-et és Izrael nullát, nem fordítva.

   A magyar pályázókat még az ág is húzza, de ez az ág  lényegesen jobban hasonlít Orbán Viktorra, Deutsch Tamásra, barátaikra és üzletfeleikre, mint más hagyományosabb ágakra,  int pl. a  bükk vagy a  jegenye. 

  A magyar tudományt és a felsőoktatást módszeresen lehetetlenítették el. Az európai pályázatokon legsikeresebb magyar egyetemet elüldözték. Az MTA-tól elrabolták a tudományos intézeteit, a magyar felsőoktatás autonómiája pedig éppen felszámolás alatt van. Kiváló kutatók hagyták el az országot, miközben Prof. Dr. Deutsch Tamás barátai és üzletfelei egymilliárd dollárral támogattak egy olyan intézményt, amelynek kutatásvezetői  a nemzetközi hatodosztály szintjét sem érnék el. 

  Én értem azt, hogy van a tudományos kutatás és van egy szerencsés esetben tejpornak is interpretálható vékony csík egy thaiföldi felnőttszínművésznő hasán. Jogi képviselőnk is érti szerintem, akkor meg nem tudom, hogy  miért vág ilyen arcot.

  A  magyar tudomány presztizsét módszeresen rombolták le.  Ebben a rombolásban  nem volt lényeges szerepe thaiföldi felnőttszínésznőknek, annál inkább Orbán Viktornak és rezsimjének, akik, fun fact, vezető konferenciaelőadónak hívták meg húszezer dollárért azt a Milo Yiannopoulost, aki lassan a mérsékeltebb náciknak is kínos. Akkor pedig ne tessék rángatni azt a szemöldököt. 

  Minden úgy megy, ahogy el tetszettek tervezni. 

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16517907-698874415401b' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16517907&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16517907-698874415401b&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16517907-698874415401b' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Mert ez Gáspár hercegnek jár…

Next Post:

Az orbánista rektor esete a szólásszabadsággal

36 Commments

  1. Kettes szerint:
    2021.01.17 23:14

    Megfigyeltem, hogy a fehér csík és a thaiföldi felnőttművésznők minden egyes Deutsch-posztban előjönnek, mint Kósa-nyilakozatban az egyeztetési hiba.

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-15095)
    Loading...
  2. DarthVader szerint:
    2021.01.17 23:25

    Jótündér itt és most téved. Ugyanis nem thaiföldi felnőttfilmszinésznők vanna a sztoriban, hanem thaiföldi felnőttfilmszinésznőknek látszani akaró thaiföldi aligfelnőtt felnőttfilmszinészek. A többi stimmel.

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-15096)
    Loading...
  3. látjátok feleim szümtükkel szerint:
    2021.01.18 06:36

    @DarthVader:

    Csak Borkainak járt fotó, illetve videó? Fotó nélkül hiszi a piszi.

    Hiv.: [@látjátok feleim szümtükkel:](#comment-15097)
    Loading...
  4. yenoee szerint:
    2021.01.18 08:06

    @DarthVader: bizonyára a „jogi képviselőnk” idegeit is be kell osztani…

    Hiv.: [@yenoee:](#comment-15098)
    Loading...
  5. miért szerint:
    2021.01.18 08:55

    Most ez a szerep van kiosztva tompikának! Valamiből élni kell, a beléptető kapuk már csak „szép” emlék!

    Hiv.: [@miért:](#comment-15099)
    Loading...
  6. istvankah szerint:
    2021.01.18 09:01

    Mitől látszik,hogy egy „ember fideSSes”!Sokat próbálkozik a beszédében i-gazságot állítani,de a pinalikon kivűl senki sem veszi be!

    Hiv.: [@istvankah:](#comment-15100)
    Loading...
  7. fortin2 szerint:
    2021.01.18 09:26

    Attól, hogy Tompika összevissza beszél és hogy szűk évtizede zajlik egy antiintellektuális, tudomány- és egyetemellenes felhangokban bővelkedő politika, az elmúlt években különösen felturbózva, az alapprobléma még fennáll: nevezetesen a volt keleti blokk tudományos világának drámai alulreprezentáltásga az uniós K+F pénzosztásban. Ezt pár éve a különösebb orbánista elfogultsággal nem vádolható Nature tette szóvá: http://www.nature.com/news/after-the-berlin-wall-central-europe-up-close-1.16272#/europe
    (Ezen belül amúgy Magyarország egész jól, messze a lakossági stb. arányokon felül állt, főként az akadémiai intézetek és ceu, valamint pár komoly tudományos kultúrájú egyetem révén: egyetemipolgar.net/2017/04/12/europa-tudomanyos-szetszakitottsaga-nem-csokkent-a-posztszocialista-keleti-regioban-a-magyar-dominancia-szinten-megmaradt-koszonhetoen-az-mta-nak-es-a-ceu-nak/#more-2211)

    A magyar pályázati sikerességet biztosan és közvetlenül gyengíti a CEU elüldözése, még nem tudjuk, milyne hatással lesz rá az akadémiai intézetek leválasztása és az egyetemi modellváltás. Az persze biztos, hogy a negatív légkör és várható kontraszelekció, amit a kormányzati lépések okoznak, nem tesz jót. De az eléggé félrevivő volna, ha ezeket a szerény részesüléseket csak az OVrezsim politikájának tudnánk be… Nagyobb itt a gond.

    Hiv.: [@fortin2:](#comment-15101)
    Loading...
  8. doggfather szerint:
    2021.01.18 09:39

    neki ez a sexepilje na.

    Hiv.: [@doggfather:](#comment-15102)
    Loading...
  9. Bogomil szerint:
    2021.01.18 10:39

    @fortin2: De azért ez a rezsim inkább súlyosbítja, mint enyhíti…

    Hiv.: [@Bogomil:](#comment-15103)
    Loading...
  10. frissen regisztrált troll szerint:
    2021.01.18 11:08

    @Bogomil: [Féloff hígítás:] Ezek az elefántcsonttorony nüanszai. A népeknek Felház kell meg QAnon, meg számmisztika, csillagvallás és bensöséges kapcsolat a kastélyokban lakó uralkodó osztállyal. A kibaszott felvilágosodás nem kellett volna, anélkül most semmi baj nem lenne. (Jó, teszek szmájlit: :))
    http://www.szabadeuropa.hu/a/romaniaban-numerologiai-tanfolyamokra-kuldtek-a-tanarokat/31045468.html
    „A születésnapok alapján meg tudjuk határozni, hogyan fog viselkedni a diák az órán és milyennek látják majd a többiek. Létezik egy számítási módszer, amely a születési dátumot és egyes archetípusokat veszi alapul. A tanárok így tudni fogják, kik a szégyenlősebb vagy épp a vezetői képességekkel jobban megáldott gyerekek. Később eldönthetik, hogy milyen csoportokba osszák be őket és hogyan kommunikáljanak velük”
    „archetípusok, belső rezgés, külső rezgés, globális rezgés”
    „a diákok születésnapjához kötődő matematikai módszer”

    700 tanár jelentkezett.

    Hiv.: [@frissen regisztrált troll:](#comment-15104)
    Loading...
  11. közösperonos átszállás szerint:
    2021.01.18 11:08

    Ugyanakkor azért nem mond Tompika teljesen hülyeséget.

    De kezdjük messzebbről; ez önmagában nem igaz, hogy:

    „Ha a magyar pályázatok jobbak lennének, mint az izraeli pályázatok, akkor Magyarország kapna 15 ERC grant-et és Izrael nullát, nem fordítva.”

    A befogadó ország / intézmény neve bizony számít, mint ahogy a single-blind peer reviewnél is bizony könnyebben fogadják el a Google Inc. affiliációval beadott kéziratot, mint ami az University of Kecskeméttől (University of Pécs, Szeged, ELTE etc.) jön.

    A nehezebb, hogy bizony az EU research funding politikájának van egy ilyen, vagy ehhez eléggé hasonlító olvasata. Rendben, van neki több programja. Rendben, a kutatási (felsőoktatási, kettő együtt stb.) ráfordítást is lehet sokféleképpen mérni, tisztán kutatási források, felsőoktatásra fordított pénzek, csak állami ráfordítások, GDP-arányos, PPP-arányos, whatever. Igen, a keleti országok mindegyik metrika szerint kevesebbet költenek a dologra (kutatásra, felsőoktatásra, K+F-re). De ha az EU összes kutatási támogatásának összege jóval kevesebb, mint amit ezek az országok bárhogyan számolva (bárhogyan, tényleg, bárhogyan — tehát akár nyersen, euróban kifizetve) költenek „a dologra”, akkor az a kutatástámogatási rendszer minimum megérdemli a kritikát. Sőt, szerintem a „felháborító” még egy elég enyhe kifejezés, személy szerint a „bicskanyitogató”-t sem érzem túlzásnak.

    (Nyilván, Deutsch ezekről mind-mind semmit nem tud, és főleg semmit nem gondol. Attól még akár igaza is lehet alapvetően.)

    Ja, és ez természetesen elsősorban nem szakmai kérdés (legalábbis amennyiben már a kutatási támogatási programOKról beszélünk), hanem politikai.

    Hiv.: [@közösperonos átszállás:](#comment-15105)
    Loading...
  12. közösperonos átszállás szerint:
    2021.01.18 11:09

    @fortin2: Sokáig írtam (félbe is hagytam közben), de alapvetően én is valami ilyesmit akartam mondani.

    Hiv.: [@közösperonos átszállás:](#comment-15106)
    Loading...
  13. közösperonos átszállás szerint:
    2021.01.18 11:11

    @Bogomil: Jó, de a poszt azt mondja, hogy ezt DeutschTomiék saját maguk okozták saját maguknak, úgyhogy milyen alapon tiltakoznak. Miközben ez egy régóta fönnálló nonszensz, amire persze DeutschTomiék is rátettek kábé egyharmad lapáttal, de ha elvettek volna inkább belőle ugyanennyivel, akkor is ugyanez a nonszensz rendszer maradna, mérési hibahatáron belül ugyanazzal a kimenetellel.

    Hiv.: [@közösperonos átszállás:](#comment-15107)
    Loading...
  14. miért szerint:
    2021.01.18 11:14

    @fortin2: talán megfelelő tanácsadói rendszer sokat lendíthetne az előre lépésben

    Hiv.: [@miért:](#comment-15108)
    Loading...
  15. perspectus szerint:
    2021.01.18 11:43

    hvg.hu/elet/20210118_A_rektori_konferencia_tarselnokekent_nyilatkozott_Mocsai_Lajos_de_sok_minden_nem_derult_ki

    a selejt bosszúja. már az is baj, hogy rektor lehetett.

    Hiv.: [@perspectus:](#comment-15109)
    Loading...
  16. fortin2 szerint:
    2021.01.18 12:03

    @miért: ???
    Ezen a helyzeten csak két dolog „lendíthetne”: kb. másfélszeres támogatásnövelés öt év alatt (+inflációkövetés) a K+Fbe, döntően az alapkutatásba, aztán türelem, valamint az EU kutatástámogatási politikába beépíteni a diverzifikálást.
    Tehát nem fog a helyzet a változni…

    Hiv.: [@fortin2:](#comment-15110)
    Loading...
  17. balmoral szerint:
    2021.01.18 12:07

    Én Jótündérnek még a helyesírási hibáit is kedvelem. „Eltetszettek tervezni” – kimondott stílusértéke van. Én mindenesetre eltetszem nézni… Szegény Tamás meg derosszul néz ki!

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-15111)
    Loading...
  18. vgab szerint:
    2021.01.18 12:14

    @frissen regisztrált troll: 700 nem olyan sok. Nálunk nyilván kötelező lesz.

    Hiv.: [@vgab:](#comment-15112)
    Loading...
  19. frissen regisztrált troll szerint:
    2021.01.18 13:00

    @vgab: Ha azt veszem, hogy hányan nem figyelnek oda általában semmilyen ajánlatra és hányan nem érnek rá, akkor nekem soknak tünik. „Nálunk” a szcientológusoknak voltak ennél kifinomultabb próbálkozásaik (azok is cukik), azóta én nem tudom, vannak-e analóg dolgok Mo-n ebben a körben. Vannak?

    Hiv.: [@frissen regisztrált troll:](#comment-15113)
    Loading...
  20. kemény keleti kommentelő szerint:
    2021.01.18 13:01

    @perspectus: Az izomagyaknak is joguk van felsőoktatási rendszert barmolni.
    Azért én még mindig kíváncsi volnék, hogy hány osztályt végzett az oskolában ez az izomagy.

    Hiv.: [@kemény keleti kommentelő:](#comment-15114)
    Loading...
  21. mafi mushkila szerint:
    2021.01.18 16:16

    @balmoral: Tényleg többet ér így, mint formálisan helyesen 🙂

    Hiv.: [@mafi mushkila:](#comment-15115)
    Loading...
  22. látjátok feleim szümtükkel szerint:
    2021.01.18 17:19

    @balmoral:

    Derosszulból hogy lehet kinézni?;Đ

    Hiv.: [@látjátok feleim szümtükkel:](#comment-15116)
    Loading...
  23. Wolff szerint:
    2021.01.18 17:30

    Azért talán az ehhez hasonló akciók sem testnek jót annak, hogy ERC-t Magyarországon akarjon csinálni valaki:
    polhist.hu/pti-adomany-koltozes/ (Tessék nekik segíteni, egy Pieter Judson meg Deák István már megtette…)

    Ha már Deutsch meg van rendülve a pályázati eredményeken, akkor szólhatna arról is, hogy miért kapnak az ERC nyertesek megbecsülés helyett virgácsot? És komolyan azt hisz, hogy az MCC-ből Rubicon Intézetből Hahner vagy Szilvay, vagy a MAKI/Veritas/NEB tengelyről majd ERC-t nyer valaki?

    Hiv.: [@Wolff:](#comment-15117)
    Loading...
  24. szazharminchet szerint:
    2021.01.18 18:15

    @közösperonos átszállás: Nem világos, hogy az EU fejlett tagállamai miért akarnának a kutatástámogatásból közöset. Nekik van olyanjuk, és a kohéziós pénzeknél látják, hogy Kelet-Európa hogyan „hasznosítja”, ami oda kerül. Kell nekik Mészáros Gázkészülék és Kvantumszámítógép Intézet? Azt hiszem, nem igazán.

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-15118)
    Loading...
  25. AvéCézárVavan szerint:
    2021.01.18 18:44

    TomPiálgat. Szív, de letagadja. Mint Szájer, hogy a másik végéről kedveli a szerelmet. Nem gyün a píz csak úgy.

    Nahát, Tompi! A világ túllépett rajtad.

    Hiv.: [@AvéCézárVavan:](#comment-15119)
    Loading...
  26. jotunder szerint:
    2021.01.18 19:03

    @balmoral: jézusmária. jav.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-15120)
    Loading...
  27. MarYsol szerint:
    2021.01.18 19:59

    Jótündérnek teljesen igaza van. Itt nincsenek kvóták, annak adnak, akinek akarnak. Errefelé meg inkább nem akarnak. Szivük joga. A magyarországi tudósembereknek meg kell ezzel barátkozni, sajnos.

    Hiv.: [@MarYsol:](#comment-15121)
    Loading...
  28. K K K szerint:
    2021.01.18 20:39

    2022-ben 2/3-dal, vagy 4/5-del nyer a fidesz?

    Hiv.: [@K K K:](#comment-15122)
    Loading...
  29. dreg5 szerint:
    2021.01.18 20:45

    A kommentekre reagálva és kissé rálátva az ERC-re mondom, hogy nem, nem nyomják Krahácsot. Nem könnyű olyan pályázatot írni, amely sikeresen felveszi a versenyt azokkal, akik kompetitív kutatási környezetben nevelkedtek. Nem, nem mondják meg az ERC értékelő paneleknek, hogy kit részesítsenek előnyben, csak a minőséget értékelik. És mindig vannak kelet-európaiak is a bizottságokban. A nagy nevek persze számítanak, de ismerek csomó kisnevűt is, aki nyert ERC-t. És persze van az egészben egy nagy adag lutri is.

    Természetesen lehet pozitív diszkriminációt követelni a hátrébb lévő országoknak. De inkább itthon kellene az egyetemeken olyan körülményeket teremteni, ahonnan jó pályázatot lehet írni. De ahogy a poszt mondja, ez a hajó elmenni látszik.

    Hiv.: [@dreg5:](#comment-15123)
    Loading...
  30. ámbátor szerint:
    2021.01.18 21:01

    @dreg5: Az, hogy „ez a hajó elmenni látszik” kissé eufemisztikusan hangzik, most hogy a Titanic már ketté tört és az egyik fele már félúton van lefele.

    Hiv.: [@ámbátor:](#comment-15124)
    Loading...
  31. dreg5 szerint:
    2021.01.18 21:09

    @ámbátor: de a másikon még szól a zene

    Hiv.: [@dreg5:](#comment-15125)
    Loading...
  32. Mister Gumpy szerint:
    2021.01.19 11:05

    @Wolff: Nem hisz ez semmit. Duplapluszjókacsabeszél.

    Hiv.: [@Mister Gumpy:](#comment-15126)
    Loading...
  33. Mister Gumpy szerint:
    2021.01.19 11:18

    @közösperonos átszállás: @fortin2: Ezt konkretizálni kellene, hogy értelme legyen. Tudtok olyan magyar pályázókról, akiknek meg kellett volna kapniuk, bizonyos hozzáértők szerint, de nem kapták meg? Tudom, ez nem egyszerű, eleve kevesen kapnak, eleve nagy az ízlés és a véletlen szerepe, de ha nem lehet érezni a biast, akkor az nincs. Pld ha nincsenek is jó magyar pályázók, akkor kicsit nehéz nekik ERC-t adni. Arról van adat, hogy az első és a második fordulóbeli k-európai elvérzési arány a nagyobb-e? Nekem úgy tűnik, az ERC maga annyi problémát fedett csak fel, hogy a k-európaiak nem tudják, hogyan kell pályázatot írni… (Az MTA többször felbérelt egy holland céget a 2. fordulóba bejutott magyar versenyzők felkészítésére. Kiváncsi vagyok, az ELKH-nak ez eszébe jut-e. Vagy ez pld továbbra is az MTA feladata :-D.)

    Hiv.: [@Mister Gumpy:](#comment-15127)
    Loading...
  34. közösperonos átszállás szerint:
    2021.01.19 16:39

    @dreg5: És jó is, hogy az ERC ilyen.

    A kérdés az, hogy milyen, szabad szemmel is látható program van, ami nem olyan, hogy a nem-keletiek kapják a pénz túlnyomó többségét. A H2020-ba pl. nettó befizetők vagyunk (bár csak épphogy), és a 13 „keleti” országból tíz az, tíz. Ez azért már túlmutat azon, hogy kizárólag az ország egyéni felelőssége, tessék csak jobban igyekezni.

    @Mister Gumpy: Kimondottan kifejtettem, hogy nem az ERC-re gondoltam.

    Hiv.: [@közösperonos átszállás:](#comment-15128)
    Loading...
  35. Mister Gumpy szerint:
    2021.01.19 22:32

    @közösperonos átszállás: Ja, ez nekem nem derült ki, csak azt írtad, hogy másról IS beszélsz („programOK”), de lehet, hogy figyelmetlen vagyok.

    Egyszer beszélgettem a Marie Curie Fellowshipek regionális képviselőjével, aki éppen magyar volt akkor, és kérdeztem tőle, miért kell ilyen irtózatos mennyiségű bullshitet írni a MC pályázatokba, 5 oldal a szakmai program, 15 a bullshit. Miért nem lehet úgy, mint az ERC-ket, 15 oldal a szakmai, 1 oldal a bullshit? Azt válaszolta, hogy mert akkor csak kiválósági alapon lehetne odaítélni ezeket, akárcsak az ERC-ket, és akkor a k-európai országok nyafognának, hogy minek rakjanak pénzt ebbe, ha ők sohasem kapnak semmit vissza. Azóta se tudom, hogy ezt az EU részéről kedvességnek vagy idiotizmusnak vagy realista képmutatásnak, vagy minek értékeljem. De ez a K+F-ből még mindig csak a K, semmi haszna nincs, valószínűleg te olyanokról beszélsz, amik tényleg politikai döntések, hogy mégis melyik ország érdekesebb ipari kísérleteit dobjuk meg pármilliárddal.

    Hiv.: [@Mister Gumpy:](#comment-15129)
    Loading...
  36. közösperonos átszállás szerint:
    2021.01.21 16:11

    @Mister Gumpy: „csak azt írtad, hogy másról IS beszélsz („programOK”)”

    Meg írtam még, hogy:

    „A nehezebb, hogy bizony az EU research funding politikájának van egy ilyen, vagy ehhez eléggé hasonlító olvasata. Rendben, van neki több programja.”

    Meg még azt is, hogy:

    „De ha az EU összes kutatási támogatásának összege”

    Hiv.: [@közösperonos átszállás:](#comment-15130)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • ijontichy on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?@vattablz: : Ennyi bullshit igazán elfér egy progr…
  • DarthVader on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?"A színházakat nézőszám és kulturális érték alapjá…
  • vattablz on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?@ipartelep: Van egy harmadik fontos dolog is. Neve…
  • vattablz on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?@AI szagerto: Vajon melyikünk hozzászólása öregszi…
  • annokkk on Az értelmiségi illúziók végeJól látom, hogy az értelmiségi szó azt jelenti, ho…
  • Keepdreaming on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?Mint SÖRÖS, kikérem magamnak a "kézműves" jelzőt!…
  • ipartelep on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?Egy-egy ilyen program nagy (nagyobb?) része mindig…
  • AI szagerto on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?@vattablz: ez a beszéd, kisujjeltartás, jólodamond…
  • nyulambator on Az értelmiségi illúziók végeDe kár lenne úgy tenni, mintha ezen múlna, Bármi.…
  • jotunder on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?@vattablz: ?? find "mesterséges intelligencia". en…
  • vattablz on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?Fidesz 2.0. És egy ember már biztosan végigolvasta…
  • nyulambator on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?Hát valamivel összetettebb mint az, hogy "folytatj…
  • tamspatrik on Az értelmiségi illúziók végeAz értelmiségi illúzió az értelmiségi. Amúgy meg n…
  • aerduloensamtonight on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?Meglátjuk?
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.tekintettel arra, hogy a félidei választásokra tra…
  • ijontichy on Az értelmiségi illúziók vége"Tisztesség dolgában elég szarul állok. ... Kisvár…
  • Keepdreaming on Viccországban bejelentenekOrbán Viktor 2026.02.07.: "Ukrajna az ellenségünk"…
  • Késes Szent Alia on Britnek lenniLassacskán Starmer is elmondhatja a poszt első bek…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Legfeljebb is csak annyi történh…
  • vattablz on Az értelmiségi illúziók végeDe, asszem pont ilyet. Máskülönben másmilyen lenne…
  • jotunder on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@annokkk: ha folyamatosan őrjöngsz, akkor kénytele…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek:-D :-D :-D "Amikor 1999-ben a koszovói háború mag…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@annokkk: : Visszalendül az... csak mikor? Arra ni…
  • annokkk on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ipartelep: Nem lendül vissza. Szerintem annyira e…
  • ipartelep on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Hiv.: @annokkk: Én nem tudom, hogy az amerikai dem…
  • annokkk on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ipartelep: Végülis ez várható volt. A demokraták…
  • ipartelep on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Láttátok az Idiocracy c filmet? Ha nem, ideje megn…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittelhttps://24.hu/belfold/2026/02/06/orban-viktor-mezo…
  • Grrr on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Astanát Nazabajev távozása után nyugtatásképpen át…
  • Grrr on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ipartelep: Egy srófra jár az agyunk, nekem is esz…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: : Ajajj... egy ideig vicces volt e…
  • ipartelep on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Hiv.: @annokkk: Azt gondolom, hogy hosszú idő óta…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://hvg.hu/360/20260206_202606-nvb-nvi-valaszt…
  • annokkk on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: Én egy ötméteres Trump szoborról i…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@muaddib00: Vagy inkább Aladeen
  • muaddib00 on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: Felesleges elaprózni, simán United…
  • kiazmármegint on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: Miert csak a Penn Stationt? Miert…
  • kiazmármegint on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Azert ez még Trumptol is uj szint: https://www.nbc…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@susyk: " Tóth Zoltán választási szakértő erről a…
  • susyk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@annokkk: Értsd már meg, hogy nem lakcím alapján s…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittelValószínű, hogy azokat a levélszavazókat húzták le…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@susyk: Mondhat ilyesmit, de számai nincsenek. Az…
  • susyk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@annokkk: a linkelt cikkben László Róbert elmagyar…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekNagy riszpekt :-) Hiába a kormányrendelet, nem szü…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAzt ne felejtsük el, hogy ma Mogyoróországon egy f…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/02/01/tomegverekedes-a-fradi-p…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@Grrr: Egyrészt az antifasiszták nem hatalom. Ők m…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@annokkk: Új alkotmány jöhet. Gyorsabban mint eddi…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@Virág et.: Szegény egy politikai fogoly. A Putyin…
  • Grrr on Viccországban bejelentenekElég egyszerű: nem a tőlük nagyon különböző romákr…

Posztrulett

Túl nagy a tétje a lengyel választásnak (szomorúposzt).

Holnap Lengyelországban Varsó liberális polgármestere, Rafał Trzaskowski mérkőzik meg a nacionalista, szociálisan konzervatív Karol Nawrockival. A „szuverenista” Nawrockit Trump támogatja, Kristi Noem, a kőbuta, de meglehetősen attraktív (tudom, hogy nem PC, de ha egyszer így van, és bocs, de kell valami lényegtelen a posztba, amin lehet nyammerolni) belbiztonsági miniszter kampányolt is mellette Lengyelországban. Nawrockit nem …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • dynamicist
  • ra0213
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • muaddib00
  • azuccahirmondoja
  • labrys
  • kisa
  • Judit Merényi
  • incze
  • esztre
  • elolhatuldoktor
  • DarthVader
  • ijontichy
  • csunyatáp
  • annokkk
  • rovidec398e17c6
  • Hanyistók
  • princeghostly1c74fbc695
  • ijenanyelvtan
  • Késes Szent Alia
  • nyulambator
  • AI szagerto
  • Morp65
  • susyk
  • Keepdreaming
  • j.alfred prufrock II
  • LibaLeontin
  • Hector Kapitány
  • ervsebeszet
  • opiniopraesumpta
  • nerangass
  • gearforbooks
  • karsairita
  • lgombb
  • Czifra Zoltán
  • simonandris2
  • Virág et.
  • Bogomil
  • jotunder
  • Tiborné Tóth
  • decaffeinatedscrumptiously51e405b478
  • nyulambator
  • ganjagym
  • kiazmármegint
  • Tyto
  • micike mici
  • onehumanoid
  • cleantone2
  • mecsekijeti
  • jack_of_all_trades
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d