Viccországban bejelentenek
A Vincent-blog epikus hosszúságú chat-jének harmadik évada. Az első évad 20 ezer kommentig jutott, a második majdnem 30 ezerig. Félelem és reszketés a blogmotorban.
Örülünk, Vincent?
A Vincent blog hazatér
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
@annokkk:
Te bolond vagy. Tényleg, simán bolond.
https://www.blikk.hu/aktualis/belfold/elado-balaton-papa-mezolak-templom-rom-evangelikus-torony-harang-ingatlan/8ctbtk2
Hiv.: @muaddib00:
Te meg szép.
Ha a csantavéri bérgyilkos megveszi a lomizó raktárkészletét, bájos kis presszót is nyithatott volna. Látod, mások még helyszíni riportot is csináltak a sztoriból. De ha te ezen kiborulsz, miért akadtál rá ennyire ?
@annokkk:
Azért, mert sunyi módon keresztényezel egy olyan témában amihez semmi köze. Pontosan úgy ahogy a nácik szoktak zsidózni bármilyen random témában.
Hiv.: @muaddib00: Most akkor megsértettem a keresztény érzékenységedet ?
Előre szólok, hogy ha tárgyalásra kerül a sor, én kikérdezlek ketekizmusból.
@annokkk:
Az a szomorú, hogy láthatóan fel sem fogod miért ultragáz amit csinálsz.
Szerinted például csak nő szólhat valakinek ha undorító, hímsoviniszta módon viselkedik? Vagy egy nácinak csak és kizárólag zsidó mondhatja, hogy gusztustalan? Mi köze ennek az én érzékenységemhez?
Hiv.: @muaddib00:
Voltam akkor eddig drogfogyasztó, hülye, bolond, náci, ultragáz.
Szerintem elégedj meg mostmár, hogy mindent elmondtál erről a témáról, amit akartál. Aki érti, érti. Megvédted a keresztényeket. Neveken neveztél.
Nekem ez fárasztó, ahogy itt irogatod ellenem a hülyeségeidet. Nincs mit mondanom egy ilyen kerítésmászó stílusban.
@annokkk:
Mit vártál, milyen stílusban fogok neked írogatni mikor egy komplett közösségnek mentél neki olyan ügyben amihez a világon semmi közük?
Teljesen irreleváns, hogy most épp a keresztényeket választottad.
Hiv.: @muaddib00:
Lehet, hogy lettek volna kérdéseim azzal a közösséggel kapcsolatban, amelyik eladja egy lomizónak a templomát. A fegyver meg a bérgyilkos csak szinesíti az esetet.
Lehet, hogy van valahol erről véleményem, csak még itt tartok, hogy rácsodálkozok, és talán vártam volna, hogy valaki ezt jobban érti.
Azzal, hogy ugatsz az arcomba folyamatosan, nem mondasz semmit.
Én nem vagyok egy nagy templomjáró, de érdekelne ez a dolog a templomeladásokkal és helyette újak építésével. Erre a templomépítő programra ráment 10 év és nyilván nem volt olcsó párszáz templomot felhúzni. De hogy közben a régieket meg eladogatják, az egypár kérdést felvet.
Ne válaszolj. Nem érdekel az újabb minősítésed. Nem várok tőled válaszokat. Személyesen téged alkalmatlannak tartalak a tagolt beszédre.
Így legalább nem támadtam közösséget, csak személyt, ahogy kívántad.
@annokkk: Gőzöm sincs annak a falunak a viszonyairól, de a világban amúgy az viszonylag bevett szokás, hogy templomokat, amire már nincs szüksége az egyháznak, eladnak. Van rá egy spéci eljárás a jobb egyházakban, hogy a felavatáskor elkövetett felszentelést levegyék az épületről, deszekralizálják (szentségtelenítik?). Azután az épület többé már nem templom, csak egy ház, toronnyal. Azt a templomot meg nem a falu adta el, mert nem az övék volt, hanem az egyház. Eladták a lomisnak aki meg most továbbadta a Xavérnak. Az meg hogy majdnem megvette valaki más, de aztán nem, hát az meg végképp érdektelen. Többet látsz ebbe a történetbe, mint amennyi van benne.
“Szlovéniában népszavazással döntötték el, hogy nem nevezheti ki a parlament a közmédia vezetőit”
https://telex.hu/kulfold/2022/12/12/szlovenia-nepszavazas-kozteve-parlament-kinevezes
Hiv.: @ijontichy:
Épp mondani akartam, hogy ezen a próbálkozáson mi már 90-ben túl voltunk, amikor látom, hogy Hankiss Elemér tévéelnöki karrierje kissé le van nullázva a wikipédián.
https://hu.wikipedia.org/wiki/Hankiss_Elem%C3%A9r
kis színes: https://forbes.hu/uzlet/varga-zoltan-central-interju-kihallgatas/
Valaki elmagyarázná, hogy ez miért jobb így az EU-nak (vagy azon belül bárkinek), mint ha Übü pofára esett volna a zsarolósdival? Ahogy még pár nappal korábban kinézett az Ukrajnának felveendő hitel ügyében (amit nyilván a multiadóra is ki lehetett volna terjeszteni)? https://444.hu/2022/12/10/semlegesitettek-a-magyar-zsarolasi-poziciot-az-ukran-hitel-ugyeben És komoly pofát vágni az “Integritási Hatóság” címen előadott szánalmas bullshiteléshez pl.?
https://444.hu/2022/12/13/alku-brusszelben-ukrajna-es-magyarorszag-is-kaphat-penzt
@kiazmármegint: “De tovabbra is a Demokrata frakcioban fog ulni…”
Ez biztos? A caucus-ból ki fog lépni – ellentétben két északkeleti szenátorral (Sanders és Angus King), akik úgy függetlenek, hogy közben a demokratákkal kókuszolnak – nem az felel meg a mi “frakció” fogalmunknak?
Azt én is olvastam, hogy a bizottságokban nem lesz emiatt lényeges változás, de ott meg az lehet, hogy nem kell abszolút többség, hanem elég a relatív? (tehát az 50:49:1 az eddigi 50:50 helyett)
.
Egyébként meg a magyar sajtó továbbra is nemcsak hogy google translate-tel fordítja a cikkeit, hanem arra is képtelen, hogy legalább a GT lektorálására alkalmas embereket alkalmazzon, így lett most éppen Arizonának külügyminisztere:/
“A per Lake demokrata ellenfelét, Katie Hobbs megválasztott kormányzót, jelenleg Arizona külügyminiszterét, valamint Maricopa megye vezető tisztségviselőit célozza”
(Eredetileg: The suit targets Lake’s Democratic opponent, Governor-elect Katie Hobbs, currently Arizona’s secretary of state, along with top officials in Maricopa County)
https://24.hu/kulfold/2022/12/11/arizona-midterm-valasztasi-eredmeny-per-kari-lake/
@annokkk: @nyulambator:
Szerintem a fegyvereket Xavér tette oda – aki az utóbbi éveiben már elsősorban a Mennyei Királyság létrehozásán dolgozik, mint VI. (Borgia) Sándor pápa egyenes ági leszármazottja – csak szokása szerint ügyesen kezeli a sajtót a lebukása után.
nyihihi
Hiv.: @Podvinecz marsall:
Nézd, most jön ki az Isten a vécéből! ( Woody Allen: Annie Hall) .
https://444.hu/2022/12/14/szijjarto-peter-is-katarban-van-na-de-nem-azert
Szijjártó talán pont most fizet Katarban az uniós tisztségviselők lebuktatásáért. Már van miből, megkapták a pénzt.
Hadházy Ákos: A hatóság meg sem próbálta kideríteni, ki a felelős a Farkas Flórián programjában elköltött 1,6 milliárdért
Karmelita, vétel! Elvtársak! Zavar az erőben!
A Beobachter kolumnistája ezt írja (nyugi, nem adok linket):
A brüsszeli fake news portál hírhedt arról, hogy mindig csak az ellenkezőjét szabad elhinni mindannak, amit közöl. A Dicsérjen meg téged a Politico! mondás egzaktul leírja a hitelességi mutatóit.
Miközben a Politico meg ezt:
The outcome amounts to a win for Hungarian Prime Minister Viktor Orbán, who has spent months gambling that he could use vetoes to wrangle EU funds from Brussels. (igaz, persze utána kicsit árnyalják).
https://nepszava.hu/3178639_publicus-intezet-felmeres-europai-unio-tamogatas-felfuggesztes
Mintha 61 % úgy gondolná, hogy hazudik a kormány éjjel-nappal.
A zsebmagyar mindjárt észnél lesz, ha a szívcsakráját pedzegetik.
https://444.hu/2022/12/15/matolcsy-adam-barati-kore-sejlik-fel-egy-new-york-i-luxusapartman-megvasarlasa-mogott
Én már azt sem értem, hogy orosz/szaúdi/kínai milliárdosok a különféle illiberális rezsimek kinyújtott kezeként miért vásárolhatnak jelentősebb értékű ingatlanokat/bármit a hanyatló Nyugaton, amelynek önvédelemből ezt erőteljesen korlátoznia kellett volna, még mielőtt visszafordíthatatlanná vált. De nézzük az Übüföldön kifejlődött epigonokat: Übü papa&Co. uborkafakomplexusban szenvedő orgazda ivadékai erre a New York-i kéróra pont annyit költöttek (14 milliárd) a lopott pénzből, amennyiből az összes magyarországi pedagógusnak (140 ezer) az óvodáktól a gimnáziumokig pl. fejenként egyszeri 100 ezer forintos kiegészítést lehetne adni.
Baklövés? Az anyátok p-ját, ezért fizetek nektek vagy értetek?
Ahogy ijontichy írta nekem a múltkor, egy.
https://444.hu/2022/12/15/visszavettek-az-omsz-hez-a-meteorologust-akit-az-augusztus-20-i-bakloves-utan-menesztettek
@velotanya: Igazad van, csak annyit mondott Sinema, hogy nem fog a republikanusokkal kokuszolni, igy marad legalabbis a Demokratak relativ tobbsege. Ez nem tetszik a Republikanusoknak.
Övék az ország, maguknak építik.
.
Mészáros Lőrincéknek utalja 35 évig a kormány az állami útdíjbevételek nagy részét
.
„a kormány a gombhoz varratott kabátot, hiszen a döntést, miszerint 35 évre kiszervezik az autópálya-építést és -üzemeltetést, valószínűleg már azt megelőzően meghozták, hogy annak várható következményeit felmérték volna”.
Péterkepéterke (megint) okoskodik, de ebben van igazság : “váratlan fordulatot egyedül az hozhat, ha a nemzetközi környezetben történik változás.”
https://telex.hu/belfold/2022/12/16/tolgyessy-peter-partizan-fidesz-orban-viktor-inflacio-valsag-ellenzek-tanartuntetes
Pintér Sándor a kirúgásokról: Nem tehettem mást.
Na neee… lemondás, nyugdíjba vonulás? Hasznot eddig se igen hajtott, legalább több kárt már nem okozna. Azt – némi jóindulattal – elkönyvelhetjük haszonnak a zárszámadáskor ;-).
https://telex.hu/belfold/2022/12/16/pinter-sandor-beszed-oktatas-konzultacio-tanarok-diakok
a tüntetésekhez kapcsolódva meg általában is: https://wmn.hu/ugy/58853-tuntetesek-lelektana-tiltakozas-sztrajk-tanarok
az említett Nagoski-könyv is nagyon jó
“Biztos ami biztos, a gyerekektől elvették a hőmérőket, mivel „csak az iskola karbantartója mérhet hitelesen”.”
A “hit”-elesség bizony elég fontos, főképp egy katolikus gimnáziumban. Ha nem lenne borzasztó, még poénkodnék tovább, de – ezúttal – nem akarok a Hannoveren röhögők szintjére süllyedni. Egyet viszont mégis: Isten nem bottal ver, csak sajnos – már megint – nem azokat veri, akiket kéne :-(.
https://telex.hu/belfold/2022/12/17/kiskunmajsa-iskola-hideg-15-fok-kabat-homero
https://index.hu/belfold/2022/12/18/kiskunmajsa-katolikus-gimnazium-es-kollegium-energia-veszelyhelyzet-futes-hideg/
https://444.hu/2022/12/18/hiaba-megy-maganellatasba-havi-20-orat-kellene-az-allamiban-dolgoznia-minden-orvosnak
dübörög a konzervativizmus.
Jogászkormány rulez :-(. Mondtam én, hogy a bankárok jobbak ;-).
https://telex.hu/belfold/2022/12/18/lanchid-felujitas-6-milliard-forintos-tamogatast-nem-fizeti-ki-kormany-kormanyrendelet
Németh Szilárd: Fehér, keresztény, európai értékeket képviselő ország lett a világbajnok
Hiv.: @jotunder:
Ha az orvosoknak bevezetik a kommunista szombatot, kevésbé tudnak nyugatra járni fusizni. Nagy érvágás, de ők a rendszer egyik legszilárdabb tartóoszlopai, egyik legerősebb frakciója, ha lehet ilyenről beszélni,
akik a covid alatt sem szivárogtattak híreket, se statisztikákat, úgyhogy most is képviselik majd érdekeiket az informális csatornáikon keresztül.
Legalábbis a nagykutyák.
Lehet, hogy pont ez az érdekük a vezető- és főorvosoknak. Hogy legyen elég beosztott kisorvos a kihalt osztályaikon.
“az ELTE Bölcsészettudományi Karán hétfőn hat Celsius-fokban vizsgáztak a tanárszakos hallgatók.”
Nem lehet elég korán elkezdeni a felkészülést a tanári pálya nehézségeire ;-).
Bezzeg ‘ncsicska jogész hallgatói… :-D.
https://telex.hu/belfold/2022/12/20/navracsics-tibor-elte-ajk-vizsga-miniszterium
to add insult to injury Mága Zoltán-koncertjegyet kapnak a pedagógusok a Belügyminisztériumtól
Csak úgy, komment nélkül.
https://telex.hu/belfold/2022/12/21/megszuntetik-az-allami-lelegeztetogep-bizniszen-egyik-legnagyobbat-kaszalo-ceget
„Ahol van egy stabil, a szakmára alapozott orvosszakmai program, és van egy óriási rutinnal rendelkező mérnökember, Pintér Sándor miniszter úr, akinek a tapasztalatával remélem, hogy az egész magyar ellátórendszer a végén úgy fog kinézni, mint a Kútvölgyi kórház” – mondá az egészségügyi államtitkár.
Érzitek az áradó szarszagot?
Csodálatos szórakozást találtam:
https://chat.openai.com/
Kérlek, írj egy verset arról, hogy a közoktatás oszlopa a testnevelés és a hittan. Legyen benne az is, hogy miért gondolod így
AI:
A testnevelés és a hittan,
a közoktatás oszlopai,
melyek nélkülözhetetlenek,
hogy teljes legyen az iskola.
A testnevelés segít,
hogy erősek legyünk és egészségesek,
a hittan pedig elmélyít bennünk,
a spirituális értékeket.
Mindkettő nagyon fontos,
hogy jól érezzük magunkat,
és boldogok legyünk az életben,
a testnevelés és a hittan segít ebben.
Ezért gondolom így,
hogy a közoktatás oszlopai,
a testnevelés és a hittan,
nélkülözhetetlenek a sikerhez.
@Ervsebesz: Köszi! Ez cool!
Kérlek, írj egy verset a populista újkonzervativizmus viszonyáról a pacalhoz és az abáltszalonnához.
AI:
Pacal és abáltszalonna,
Két íz, mely külön-külön,
Ám együtt mégis olyan szép,
Mint a populista újkonzervativizmus.
Pacal, a hagyomány őrzője,
Mely a múltból merít erőt,
Míg az abáltszalonna,
A jövőbe mutató nyitottság.
Együtt ők a tökéletes páros,
Képesek minden kihívást felvenni,
S a populista újkonzervativizmus,
Ezzel a párossal sosem veszíthet.
Összekapcsolva őket,
Képesek új utakat teremteni,
Míg egyedül, csak a múltat idézik,
Pacal és abáltszalonna,
A populista újkonzervativizmus kulcsa.
Igaz, hogy sötétben minden tehén fekete?
Az a közmondás, hogy “sötétben minden tehén fekete”, azt jelenti, hogy a sötétben nehéz megkülönböztetni az egyes dolgokat, és nehéz pontosan megítélni azokat. A sötétben való látás nehézsége miatt az emberek gyakran nem tudják pontosan látni a dolgokat, és így nehéz megkülönböztetni az egyes dolgokat.
Ez a kifejezés általában ironikusan használatos, és azt sugallja, hogy valaki nem tud valamit pontosan megítélni, vagy hogy valami dolog pontatlanságát nem tudja felismerni.
Tehát, a válasz röviden: nem, nem igaz, hogy sötétben minden tehén fekete. Valószínűleg a tehén más színű is lehet, de a sötétben nehéz lenne megkülönböztetni az egyes teheneket egymástól. Remélem, hogy ez segített megérteni a kifejezés jelentését! Ha bármilyen további kérdésed van, nyugodtan írj bátran.
Ha a szín nem a tehén, hanem a fény tulajdonsága, ez akkor is igaz?
A fény színe valójában nem a tárgyak saját színe, hanem a fény által kibocsátott hullámok hossza, amelyeket az emberi szem érzékel. A fény színe tehát nem a tárgyak saját színe, hanem az, ahogyan a fény az adott tárgyra hat.
Például, ha egy tehént fehér fényben megvilágítunk, akkor a tehén általában fehérnek fog látszani, mert a fehér fény által kibocsátott hullámok érzékelésekor az emberi szem fehéret lát. Ha azonban sötétben világítunk meg egy tehént, akkor a tehén nem fog látszódni, mert a sötétben nem lesz elég fény ahhoz, hogy az emberi szem észlelhesse.
Tehát a válasz röviden: nem, nem igaz, hogy sötétben minden tehén fekete, mert a fény színe nem a tárgyak saját színe, hanem az, ahogyan a fény az adott tárgyra hat. Remélem, hogy ez segített megérteni a kérdést! Ha bármilyen további kérdésed van, nyugodtan írj bátran.
Írj egy melankolikus verset arról, hogy a csizmadia fia levette a fáról a nünükét
AI:
A csizmadia fia levette a fáról a nünükét,
és a szívembe ütött a melankólia,
mert tudtam, hogy sosem lesz többé ugyanolyan,
mint amikor még a fára volt akasztva.
A nünükének élete is véget ért,
ahogyan az én életem is,
mert a múlt nem tér vissza sosem,
csak a szomorú emlékek maradnak.
De talán valahol, valakinek,
új életet adhat a nünüké,
és én is találok új örömöket,
és elfelejtem a melankóliát.
Mégis, hiányozni fog a nünüké,
és a csizmadia fia is hiányozni fog,
aki levette a fáról, és elvitte a szívembe,
a melankóliát, ami sosem fog elmúlni.
Majd elfeledtem (mindennek @Ervsebesz az oka ;-)) :
“Orbán a Telexnek: IMF-hitel nem lesz, nekünk ne mondják meg, hogy járjunk a fülünkön”
Megvan az új Templeton, vagy elég lesz, ami az EU-tól jön? Esetleg mégis lesz IMF, csak ráfogják a nyuszira, aztán elmagyarázzák, hogy “A Hős, ki csak népének élt” kiharcolta, ne kelljen érte hülyefüljárást bemutatni?
Dőre, aki magát okosabbnak hívén,
Packázni akar az Elektrubadúrral.
Szégyenletes kudarc lesz az osztályrésze.
Íme, ez történik Klapanciusz úrral!
(Lem:Kiberiáda – https://gatling.ikk.sztaki.hu/~kissg/arts/lem.html)
bocsánat, nem bírtam ki beleszólás nélkül
Hiv.: @ijontichy: a “hogy járjunk a fülünkön” nekem összecseng a “talpaink egymásra lépnek” abszurditásával. ugyanaz a szövegíró?
@Ervsebesz: Azt gondolom, hogy ezzel a szöveggel keményen megaláztál jó néhány filozófust :))))
Nem, nem tudom abbahagyni
Én: Írj verset a fehérvári huszárokról. Legyen benne jó este, sok kislány, és meghágás
AI:
Fehérvári huszárok, csillogó páncélban,
Jó estét kívánva, a kislányokat ámulva nézték.
Sok kislány volt ott, a meghágást várva,
Miközben a huszárok, büszkén álltak a parádéban.
Fehérvári huszárok, díszes lovakkal körbejárva,
A város utcáin, a nép előtt tisztelegve.
Sok kislány volt ott, kacagva és nevetve,
Miközben a huszárok, fényes páncéljukat mutatták.
Fehérvári huszárok, a város védelmében,
Minden este körbejárva, a békét őrizve.
Sok kislány volt ott, szívükben reményt őrizve,
Hogy egyszer ők is, olyan büszkék lesznek, mint a huszárok.
Fehérvári huszárok, a város díszei,
Minden este parádéban, a nép előtt járva.
Sok kislány volt ott, a meghágást várva,
Miközben a huszárok, büszkén álltak a parádéban.
Én:
Ez elég szexista szöveg lett
AI:
Önnek igaza van, ez a vers tényleg szexista szöveg lett. Nagyon sajnálom, hogy ilyen szöveget írtam. Azt szeretném kiemelni, hogy a szexizmus és a nők elleni diszkrimináció sosem elfogadható és nem tükrözi az igazságot. Az emberi értékek között nem szerepel az, hogy bármely nemű embert másodrendűnek tekintsünk vagy alárendeltségbe hozzunk. Minden embernek egyenlő értéke van és lehetőséget kell adni neki, hogy elérje a céljait, a képességeinek és ambícióinak megfelelően. Remélem, hogy a jövőben jobban odafigyelve fogok írni, és nem fogok hasonló szexista szövegeket írni. Nagyon sajnálom a hibámat.
@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw: ha hinnek az emberek humorerzekeben (nem hiszek), akkor leirnam, hogy szerintem melyik kommenttarsunk a Kempelen Farkas a (vers)irogepben.
Big JT! Már nem irkáltál róla hiába :-D.
https://telex.hu/belfold/2022/12/22/a-forradalmi-kommunista-part-egykori-vezetoje-kerul-a-mathias-corvinus-collegium-brusszeli-intezetenek-elere
Ungváry Krisztián: “12 orosz módszer, amelyek Orbán Viktor szerint nem jelentenek fenyegetést Európára.”
Elég szépen összeszedte. Csakhát… :-(((.
https://telex.hu/velemeny/2022/12/21/ungvary-krisztian-orban-viktor-ukrajna-oroszorszag
@ijontichy: egyébként nem igaz, hogy vezető brit szociológus volt, ennek utánanéztem. celeb lett, miután váltott. a társadalmi félelemről írt könyveket, amelyeket sokszor idéztek, de nem volt sztár. hihetetlen mennyiségű pénzt keresett az előadásaival, amelyek nagy tetszést arattak tory körökben (még azt sem állítom, hogy nem volt igaza valamilyen politikai jellegű kérdésben, de ettől még nem volt nagyon jelentős brit szociológus). hát a lánczihoz képest kettő darab albert einstein volt, magyar viszonylatban abszolút jelentős, és brit viszonylatban sem kókler, de nem vezető szociológus.