Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Elon Musk kissé önkritikus tweetje 2025.06.09
  • Nincsenek Angyalok Magyarországon 2025.06.07
  • Azt hiszem, ez egy gyönyörű barátság vége 2025.06.05
  • Padányi Viktor esete (heheposzt) 2025.06.05
  • Történelmi siker kapujában a magyarok! Fantasztikus eredmények! Az Index.hu a magyar felsőoktatás csodájáról! (jajdejónekünkposzt) 2025.06.05
  • Mesterséges intelligencia: Magyarország eldöntötte, nagyhatalom akar lenni – itt a mesterterv!!!! 2025.06.04

A legolvasottabb posztok

  • Padányi Viktor esete (heheposzt)
  • Viccországban bejelentenek
  • Elon Musk kissé önkritikus tweetje
  • Nincsenek Angyalok Magyarországon
  • Terroristák támadtak Izraelre
  • Azt hiszem, ez egy gyönyörű barátság vége

Viccországban bejelentenek

2021.05.11 by Kettes

A Vincent-blog epikus hosszúságú chat-jének harmadik évada. Az első évad 20 ezer kommentig jutott, a második majdnem 30 ezerig. Félelem és reszketés a blogmotorban.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-134-684b213366730' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=134&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-134-684b213366730&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-134-684b213366730' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

B. Mátyás zaklatásai miatt a blog egyelőre szünetel

Next Post:

Fudan Egyetem Magyarországon

4 357 Commments

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments
  1. ipartelep szerint:
    2024.07.05 06:24

    Hiv.: @muaddib00:

    Hát persze kérdés lehetne, hogy a Lókupec csak sima lokális- avagy kiterjedtebb, nemzetközi- emberi(es)ség eleni bűnöző is. Nyilvánvalóan az utóbb (vagyis a nevezett bíróságnak illene foglalkozni vele)i, de az is nyilvánvaló, hogy a nevezett bíróságnak ez nem fog leesni. A Lókupec is tudja, hogy ellene nem mostanában lesz ilyen körözés kiadva. Mindazonáltal, a tagság mégis zavarja, ezért nézegeti most a kilépés lehetőségét. Már két bűnöző haverját is körözik, akik ha véletlenül idejönnének (persze nem fognak), kényes helyzetet teremtenének vele.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-335367)
    Loading...
  2. annokkk szerint:
    2024.07.05 06:37

    Hiv.: @ipartelep:
    Előrelátó a pali. Készül valamire, vagy már le is bukott, és rendezi magának a jogi környezetet a megúszáshoz. Csád, vagy Ukrajna, vagy más.
    Itt említeném meg, hogy kitárják a honvédség kapuit a büntetett előéletű jelentkezők előtt.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-335368)
    Loading...
  3. muaddib00 szerint:
    2024.07.05 06:57

    @annokkk:
    „…Itt említeném meg, hogy kitárják a honvédség kapuit a büntetett előéletű jelentkezők előtt.”
    Ez a hír így önmagában konkrétan semmit nem jelent, csak a szokásos gumicsont amin lehet rágódni. Teljesen változó Európában, hogy hol mi a helyzet ezzel kapcsolatban. Részletek nélkül nem sokat mond.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-335369)
    Loading...
  4. annokkk szerint:
    2024.07.05 07:56

    Hiv.: @muaddib00:
    Eddig fegyveres testületekbe, rendőrnek, katonának, de még egyszerű biztonsági őrnek is erkölcsi bizonyítvány kellett a felvételhez.
    Az erőszakos visszaesőknek pedig háromcsapás törvény, ugye életfogytiglannal.
    Ehhez képest hirtelen bűnözőket akarnak felfegyverezni. Valamire kell az a piszkos 12. Vagy esetleg francia idegenlégió, ugye. És egyidőben a honvédség áttelepítésével az iskolákba a gyerekek közé.
    Valami mocskos dologra készülhet. Ezek a kilépésekkel, esetleg Trumppal is összefüggő intézkedések lehetnek.
    Ha nincs szerencsénk, Orbán tovább radikalizálódik.
    Asszem Lányi mondta, hogy már régen nincs kapcsolata a valósággal. Vagy valami ilyesmit.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-335371)
    Loading...
  5. muaddib00 szerint:
    2024.07.05 08:33

    @annokkk:
    Elolvastad a rendeletet? Önmagában semmi durva nincs benne. Semmivel nem rosszabb mint a német, vagy épp a brit szabályozás. Gumicsont.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-335372)
    Loading...
  6. annokkk szerint:
    2024.07.05 08:49

    Hiv.: @muaddib00:
    Arra mindig nagyon vigyáznak, hogy legyen legalább egy példa Európában arra az egy részletre, amit megváltoztatnak. Csak mondom, hogy nálunk a mi jogrendszerünkben ez egy nagy változás, és összefügg a többi változással, amit éppen most csinál a küpolitikájában és a katonákkal. Készül valamire.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-335373)
    Loading...
  7. muaddib00 szerint:
    2024.07.05 09:05

    @annokkk:
    Qrva kevés a katona. Egész Európa készül valamire: háborúra. Mindenki fegyverkezik mint az őrült, mindenki igyekszik növelni a hadsereg létszámát.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-335375)
    Loading...
  8. annokkk szerint:
    2024.07.05 09:35

    Hiv.: @muaddib00:
    Az lehet. De akkor miért küldik őket az iskolákba ? Egyből onnan fognak frontra vezényelni ? Volt már ilyen.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-335376)
    Loading...
  9. ijontichy szerint:
    2024.07.05 09:55

    @ipartelep: : Minap – ha jól emlékszem – @annokkk említette a „kominternt”. Van benne valami, persze nem úgy… inkább valami „világ bűnözői egyesüljetek” :-). De tényleg. „Egzotikus” országok, ahol a korrupció tkp. „Welcome!”. Vitya meg a külügyére olyan, mint valami „World Domination Enterprises, Inc” utazó porszívóügynöke (vagy influenszer/politikai prosti?). Táblával a nyakukban: „Korrupt vagyok, tessék nyugodtan próbálkozni!” Mogyoróland sajátossága, hogy EU-tagként (és a nyugat részeként) teszi és hirdeti, hogy a korrupció jó (ha állami monopóliumként működtetik). És a legitimáció (2/3!) a kétésfélmillának köszönhetően szilárd (bele is telt pár évbe eljutni Sargentini-ig). Namármost, hiányzik valami okvetetlenkedő – jogkörrel is rendelkező – EU-szügyészség, vagy ICC? Ahol még egy IMF is sok volt? Szuverenitás mindenekfelett, különben oda a „Villa Negra” jóhíre :-). Hja kérem, a libdem és a jogállamiság hátulütője: mindenki tudja, de bizonyíték (ld. posztdok feketeöv a „Csillag” jogi karáról)? És még „több tiszteletet” is követel! Mint az a nyomorult Breivik jogokat magának (holott hetvenakárhány ember legalapvetőbb jogát (élethez való jog) vette semmibe). Az egyszeri mogyoró meg tapsikol, „mekkora ász is a mifijjunk vitya”. Mindig van lejjebb :-(.

    [Ps: más kérdés, hogy vitya még egy „Hülye vagyok…” feliratot is hordoz, csak nem tud róla. A hülyeségét egyesek (Kína?) jól ki is használják. A rossz hír, hogy nem a sajátjával veri, a „garanciát” a mogyorók zsebe állja.]

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-335377)
    Loading...
  10. annokkk szerint:
    2024.07.05 11:50

    Orbán lábhoz szaladt Moszkvába.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-335380)
    Loading...
  11. ipartelep szerint:
    2024.07.06 07:39

    Nem kell ám aggódni: a viccország megy tovább. Most pl. ez: https://24.hu/belfold/2024/07/05/igazgatok-levaltasa-tankeruletek-kolcseny-ferenc-altalanos-iskola-karolyi-mihaly-gimnazium-szekesfehervar/
    Lefordítom mogyoróra. A velejükig fideszes „tankerületek” mondvacsinált ürügyekkel kirugdossák a nem (eléggé) fideszes igazgatókat. Ez ügyben csak egyetlen egy érdekes kérdés van: vajon ehhez a Lókupec engedélye is szükséges, vagy kaptak már ekkora önállóságot a helyi fideszes/tankeres csicskák? Lehetségesnek tartom, hogy ezt is mikromenedzseli a Lókupec.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-335417)
    Loading...
  12. annokkk szerint:
    2024.07.06 10:01

    Hiv.: @ipartelep:Hogy képzeled, hogy az igazgatók ne lennének, vagy ne lennének eléggé fideszesek ? Már 10-ben mindet lecserélték. Voltak elég botrányos iskolafoglalások is.
    Szerintem most csak helyet csinálnak a katonáknak a kirugásokkal. Hová rukkolnának be az erőszakszervezetek, ha nem az igazgatói székekbe. Mondjuk én erre számítottam, nem arra, hogy majd helyettesítenek a töriórán.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-335419)
    Loading...
  13. annokkk szerint:
    2024.07.06 11:40

    https://nepszava.hu/3241901_robert-fico-nyilvanos-beszed-csodalat-orban-viktor
    Ha valaki merénylet előtt nemet mond Orbán Viktornak a frakciótagságra, merénylet után meg ájult csodálatáról biztosítja, az nem a ráktól fél.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-335421)
    Loading...
  14. ipartelep szerint:
    2024.07.07 08:11

    https://hvg.hu/vilag/20240706_A-belga-szelsojobb-is-csatlakozik-Orban-partszovetsegehez

    Vagyis, a nacionalisták internacionalista módon próbálják meg szétverni az EU-t. Nooooormális? De hát a cél szentesíti… Ezek gyakorlatilag mind-mind Putyin ügynökei (némelyik valszeg szó szerint, lefizetve). Az EU szétverése, és elfoglalása után ezek a kis Putyin-csicskák lesznek a helyi gauleiterek.
    Ehhez remélhetőleg lesz még néhány szava a ballibnek is. Mertha nem…

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-335430)
    Loading...
  15. ipartelep szerint:
    2024.07.07 08:16

    Na meg ez is:
    https://hvg.hu/vilag/20240706_Borrell-Orban-vizitjerol-a-turk-csucson-Nem-hatalmaztuk-fel-nem-kepviselte-az-EU-t

    És ezután ez lesz fél évig. A hajóágyú elszabadult. Hülye EU, mégis mit vártatok attól, ha beengeditek a rókát a tyúkólba? Most aztán szabadkozhattok folyamatosan, hogy nem is a ti nevetekben beszél. Előbb kellett volna gondolkodni, és csinálni valamit a Lókupeccel, ti puhapöcsök!

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-335431)
    Loading...
  16. KennyOMG szerint:
    2024.07.07 11:27

    @ipartelep: Kicsit elszomorito, hogy sehol es senki nem tert ki arra az aprosagra, hogy a mostani turktanacsos mitinget Susaban rendezte meg minden azerik azerija Ilham Alijev. Abban a Susaban, ahol az 1910-es evek vegi ormeny nepirtas legtobb aldozattal jaro tomeggyilkossagat kovette el onalloan, torok segitseg nelkul az azeri hadsereg es csocselek (500-20k, valoszinuleg kozelebb a felso becsleshez), es ahol ma, szerencsere tomeggyilkossag nelkul, minden azeri azerije epp az ormeny kulturalis orokseg bezantasan ugykodik. Nyilvan baromi buszke az uj „felszabaditasara”, de nagyon is jo oka van, miert nem a tartomany fovarosaban, Stepanakertben/Khankendiben volt ez a gyules.
    .
    Es ez volt aza varos, ahol a magyarok legmagyarabbika, valamint minden kereszteny legkeresztenyebbike, sotmitobb onjelolt vedoszentje, boldogan bratyizott a hetvegen, jelenletevel az azeri „teljesitmenyt” unnepelve. Lelombozo.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-335434)
    Loading...
  17. labrys szerint:
    2024.07.07 12:13

    @KennyOMG:: de hát régóta mondogatja a NER, hogy üldözik a keresztényeket, nem? Csak a hallgatóság általában azt hitte, hogy részükről ez a szokásos hazug rémítgetés, de valójában az egyik céljukat hirdették büszkén.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-335435)
    Loading...
  18. ijontichy szerint:
    2024.07.08 11:18

    @ipartelep: : Ja. És úgy tűnik, dúscsipejű törpenapcsi (meg a mamelukjai) egyre mélyebbre merülnek valami alternatív valóságba. Ezzel a titokzatoskodónak induló világkörüli turnéval adott az egónak. Eközben a szócsöve Budapesten arról „kurmányinformál”, hogy mindenki (incl. marslakók és szíriusziak) felelős a háborúért, kivéve az oroszokat (mint az oviban: úgy kezdődött, hogy visszaütött. ami vicces lenne, ha nem lenne atombombája).
    Az EU meg épp azon lamentál, hogy Sid (Toy Story) nem is olyan rossz arc, csak „misunderstood”. Hát ez f@sza :-(.
    (Btw. az a baj, hogy szvsz. ez nem róka, hanem görény. A róka elkap egy tyúkot és viszi, a görény viszont vérengzik. Ettől lesz igazán kártékony :-(. )

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-335467)
    Loading...
  19. annokkk szerint:
    2024.07.08 11:58

    Hiv.: @ijontichy:
    Ha szeretnék, Orbán szívesen elvállalja az tanácstalan unió vezetését örökös miniszterelnökként is, de ha a nato is egy erősen ripacs vezetőre vágyik, akkor félállásban azt is elvezetgetné. A trump meg majd örvendezik a jótanácsainak, mint lelkes kis tanuló. Közben meg annyit repkednének Petyával Moszkva és Peking közt, hogy külön miattuk 2 fokot emelkedne a Föld hőfoka.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-335468)
    Loading...
  20. Grrr szerint:
    2024.07.08 12:25

    @ipartelep: Én részben másképp látom ezt. Az EU (a tagállamok közössége, kormányok, állam- és kormányfők, illetve a Bizottság) problémája, hogy nem tehetnek olyat, ami a tagállamok szerint – főként a notóriusan komisz delikvensek szerint – túl gyors, túl erős, nem 100%-ig megalapozott. Hiszen akkor semmilyn más „nemzetibb” kormány (ld Meloni, Kelet-Európa többsége, most a hollandok) nem érezheti biztonságban magát.
    Magyarországról már rég lemondtak.

    Sokat dolgoztak tagállami-bizottsági szinten azon, hogy a kohéziós forrásokat be tudják fagyasztani. A Parlament sokat nem tehetett, de persze hangosan követelték a tetteket. Ez az egész nem akármilyen politikai teljesítmény volt ám:
    – Ügyes stratégiával elfogadtaták a Tanáccsal a vonatkozó jogszabályokat (enabling conditions, jogállamisági eljárás, uniós pénzügyi források védelme), nem megijesztve, vagy legalábbis ‘meggyőzve’ a többi tagállamot
    – A sohasem cserélődő, hihetetlen intézményi memóriával rendelkező és türelmes brüsszelui bürokrácia nagyon alaposan előkészítette az egészet, hogy a bíróság előtt is biztosan megálljon
    – Rendre képesek különböző ügyekben 26 tagállam egyetértését megszerezni, ami üzenet minden más tagállamnak, hogy bizonyos határok között azért vannak kompromisszumok, együtt tud maradni a csapat. Magyarország látványosan elszigetelődött politikailag

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-335469)
    Loading...
  21. ijontichy szerint:
    2024.07.08 15:39

    @Grrr: : „-” és „-” és „-” Hja kérem, drága dolog a demokrácia ;-).
    „Magyarországról már rég lemondtak.” Igen, én is úgy gondolom, hogy beárazták. Míg vitya meg nem döglik, félszemmel figyelni kell. A „hárombetűsek” gyaníthatóan régóta meg is teszik.

    „türelmes brüsszelui bürokrácia”. Na és akkor a lényegre, avagy „Inter arma enim silent leges”. Mert ha a NATO nem működik jól, az említett kitörölheti… Ez már csak így megy. Van egy film (Nicholas Cage, Pen Cruz) Corelli kapitány mandolinja. Nagyon aranyos, ahogy a II. VH idején egy görög szigetecskére megérkezik a megszálló olasz! haderő (kellően parádézva). A polgimesteri hivatalból kiadnak nekik egy levelet, ami a „Lekopni!” címszóval kezdődik (és úgy is végződik). A két tkp. életigenlő kultúra (háború ide, vagy oda) „elszórakozik” egymással, mígnem megérkezik a Wehrmacht. A folytatást ugye sejted :-(? Azt akarom mondani ezzel, hogy remélem a „nemzetibbek” a józan határokon belül maradnak. A „gyorsnaszádban” nem mindig vagyok biztos, hogy tudja ezt.
    Én imádom a „Pótutazások”-ban körösztatyám rövid szellemi sziporkáját a „büro-krá-cia” nevű csodagépről (aminek ugye „semmi nem állhat ellen a világegyetemben, míg a világ világ” :-D), de azért jobb a békesség.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-335470)
    Loading...
  22. ipartelep szerint:
    2024.07.08 17:04

    Hiv.: @Grrr:

    A kérdésre, miszerint mi alapján kell/lehet/érdemes értékelni egy eseményt, állapotot, kissé absztraktabbul, és általánosabban szólva kétféle válasz/módszer van. (1) A jelenlegi helyzetet (a tényeket) összehasonlítjuk más helyzetekkel. Tehát megnézzük, hogy mások, hasonlók, ez ügyben hogyan állnak. Vagy, (2) Azt nézzük meg, hogy az adott rögvalóság keretei között mit lehetett volna tenni, és mi lehetne most, ha azt tették volna.
    Ugye, az (1) alapján teljesen gyászos a helyzet: Mogyoróországot régóta egy fasiszta bűnbanda bitorolja, az országot folyamatosan rombolják, a hatalom egy diktátor kezében van, aki egy nála hatalmasabb diktátor pincsije, és ügynöke. Az ország az EU szégyene, páriája, mindenféle szempontból az utolsója. Ezt az EU politikusainak és bürokratáinak illene látnia, de az nem elég, hanem ezek alapján kellene cselekedniük is. Itt jön a (2)
    (2) Az is hasznos értékelési módszer, ha azt nézzük meg, hogy adott körülmények között mit lehetett volna tenni a jobbítás érdekében. Hogy pl. az EU időben felismerte-e a problémát, és eleget tett-e a megoldására.
    Mintha ez utóbbiban látnék a kettőnk véleménye között különbséget. Te mentegeted őket, hogy azért megtették, amit megtehettek, és meg egyszerűen csak le puhapöcsözöm őket, és akkor még nagyon jóindulatú voltam. Vagyis, én teljesen elégedetlen vagyok az EU, őket lerombolni/leuralni akaró, fasiszta diktátorkezelő tevékenységével.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-335472)
    Loading...
  23. ijontichy szerint:
    2024.07.08 20:13

    „Magyarország túl gyenge ahhoz, hogy közvetítőként lépjen fel.”
    Jujj, ez fájhatott, túl elegáns sem volt (kissé övön alul), de vitya – mint az EU (sőt! a Világ!) önjelölt ura 🙂 – bőven megérdemelte :-D. Megint sokba lesz az adófizetőknek a dühöngő a bézmentben :-/.
    https://telex.hu/kulfold/2024/07/08/tusk-zelenszkij-varso-orban-kozvetito-uzenet-moszkvai-latogatas

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-335473)
    Loading...
  24. annokkk szerint:
    2024.07.09 08:47

    És Oroszországhoz is jobban ért Viktorunk mindenkinél a világon.
    https://nepszava.hu/3242198_orban-viktor-a-bildnek-keves-ember-van-a-vilagon-aki-tobbet-tud-oroszorszagrol-mint-en
    Érdekes, hogy ezzel a – Ki tud többet a Szovjetunióról – világelsőségével most hozakodik elő 35 év után. Talán beírhatná az önéletrajzába, hogy megnyerte a komcsi ügynökverseny világrangadóját.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-335477)
    Loading...
  25. ijontichy szerint:
    2024.07.09 11:35

    @annokkk: : Vitya többet tud Oroszországról (is), mint maguk az oroszok :-D. (a lózungjai zöme – ahogy ez is – tényleg a popkultúrából szedett :-)).
    Más, avagy a mai kis színesek.
    Olvasom, hogy gabriele turco akkorát nyalintott vitya ánusza felé, hogy még a Holdról is látszott. Szerinte a világkörüli turné igazi sikersztori. Van benne valami, legalábbis Zsazsa Gabor szerint (ti. mindegy mit, csak beszéljenek/írjanak róla). Ezt persze mogyorópéter is tudja, ezért aztán ő is kirándul egyet Kijevbe. Némi különbség (@HaKohen (&al) kedvéért ;-)), hogy a TiSzafő humanitárius okkal megy, és visz is valami kézzelfoghatót (legyen bármily csekély), a viktoriánus szófosás (ld. még „verbálisan áthidalható”) helyett („Békemisszió” mi? hogy nem szakad rá…).
    Varga mitya viszont igazi hős. Feketelistára tette oroszoszágot. „adóügyileg nem együttműködő”, nahát!
    Az már nem is igazán hír, hogy a vejkó újabb bevásárlást hajtott végre (a családi portfólióban kell egy biztosító is :-)), ahogy az sem hogy „kórházfronton” szarabbul áll mogyoróland, mint az ukránok a valódi fronton. Elesetteken átléptem, „de Budapest felett az égbolt felhőtlen” :-/.
    Ja és „a forint veszítette el értékének legnagyobb részét az euróval szemben a régiós devizák közül 20 év alatt”. Tudom, tudom: Gyurcsány a hibás!

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-335480)
    Loading...
  26. Grrr szerint:
    2024.07.09 11:43

    @ijontichy:

    „Varga mitya viszont igazi hős. Feketelistára tette oroszoszágot. “adóügyileg nem együttműködő”, nahát!”

    Nem igazán ő tette feketelistára, ez egy Tanácsi határozat: https://www.consilium.europa.eu/hu/policies/eu-list-of-non-cooperative-jurisdictions/

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-335481)
    Loading...
  27. Grrr szerint:
    2024.07.09 11:47

    @annokkk: Igen, a magyarok és persze azon belül elsősorban Orbán többet tud Oroszországról, mint mondjuk az ukránok. Vagy az észtek, lettek, litvánok. Én még a lengyeleket is idevenném, és – hogy a jóval barátibb oldalt se hagyjuk ki – a szlovákokat is.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-335482)
    Loading...
  28. ijontichy szerint:
    2024.07.09 12:16

    @Grrr: : Visszavonom. mitya akkor lett volna igazi hős, ha NEM teszi feketelistára oroszországot :-). Már megint oda egy ikon, megint megdőlt az isten 🙁 :-D.
    Btw. kihagytad a finneket. Egy mondásuk szerint az örökös orosz fenyegetés okozta pszichózis miatt isznak annyi vodkát :-). Persze meglehet, csak ráfogják a n̶y̶u̶s̶z̶i̶r̶a̶ medvére (hogy ihassanak még egy pohárral). Öröm az ürömben, hogy emiatt egész fejlett lett a vodkagyártásuk :-D.
    Piáról jut eszembe, a lengyel tesók sem piskóták. Anno padlót fogtam, amikor a 96%-os tisztaszesszel kínáltak, pár csepp citromlével, kísérőnek (szóda) Napóleon konyak :-).

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-335483)
    Loading...
  29. Grrr szerint:
    2024.07.09 12:41

    @ijontichy: @ipartelep:

    A görögök visza-visszataláltak az antik lakonikus egyszavas üzenetekhez, ld. a kormány igen velős „Oxi!” válaszát Mussolini ultimátumára. 🙂 Egyetértek azzal, hogy Orbán sokszor játszik vabanque-ra, személyiségében rejlik, hogy állandóan csak törekedik előre, tapos, kockáztat. Igen, ebben benne van annak a lehetősége, hogy a fal egyzer szembejön 120-al. Kizárják a pártcsaládjából, korábban nem ismert módon összefognak ellene, új alapelveket vezetnek be az Unió működésébe, elveszik az ország pénzét.

    Találtam egy idézetet a vabanque-ról, beteszem ide – természetesen az előzőkkel vagy ma is élő politikusokkal semmiféle összefüggésben nem áll: „Va banque became a particularly noted expression due to its uses in a reported dialogue between Adolf Hitler and Hermann Göring as the Polish crisis reached its peak before World War II. Göring urged Hitler not to go too far with his gamble of playing off the English against the Poles, to which Hitler replied that throughout his life he had always played vabanque” (https://en.wikipedia.org/wiki/Va_banque)

    Amúgy a brüsszeli bürokrácia talán egyedülálló a világon abban, hogy örökre szól a munkaviszony, soha nincs politikai csere (a kisebb léptékű intézményi belső politikat leszámítva). Mindenki biztonságban érzi magát ott, alkalmazza az uniós jogot megtorlás nélkül, az intézményi memória páratlan, ami egyben segítség is volt az újfajta jogi megoldások megtalálására az Unió nagyon újfajta, szokatlan ‘tagállami jogállamiság’ feletti őr szerepének betöltéséhez.

    Nagyon komoly változást jelentett az Unió működési elveiben a feljogosító feltételek meg a jogállamisági eljárás – én csak kapkodom a fejem, hogy EU-s léptékben milyen gyorsan történt mindez. Ezt ügyesen, megfontoltan építkezve nyomták át az ilyesmitől alapvetően ódzkodó tagállamokon, én megemelem a kalapomat.

    Magyarország ugyebár kicsi, sokáig nem osztott-szorzott a zöm számára. Nem volt nyilvánvaló, hogy majd egyszer veszélyesebb lesz a helyzet – és politikai kényszerhelyzet hiányában nem lett volna politikai támogatás erősebb akciókra. Ahogyan a mémmé vált, a tüske-a-köröm alatt politikát hivatalosan meghirdető Orbán komolyabb problémává vált és minta lett destruktív, Európát gyengítő, ellenfeleit erősítő helyi erőknek, úgy teremtődött meg a kényszerhelyzet.

    „(2) Azt nézzük meg, hogy az adott rögvalóság keretei között mit lehetett volna tenni”

    Konkrétan mit lehetett volna tenni és kinek? Erős tagállamoknak egyenként? A Tanácsnak? A Bizottságnak? Lett-e volna ahhoz politikai támogatás akkoriban, az Orbán-veszély még bimbózófélben levő szakaszában? Mondjuk legalábbis absztencia a lengyelektől, csehektől, horvátoktól?

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-335484)
    Loading...
  30. ijontichy szerint:
    2024.07.09 13:18

    @Grrr: : „a brüsszeli bürokrácia […] örökre szól a munkaviszony […]Mindenki biztonságban érzi magát”. Amíg egyben tudják tartani ezt a főcsapásirányban teljesen helyes, pár alapelvben viszont teljesen elcseszett EU-t (a angyjából egyfelé húzás szükségességéről nem is beszélve). Ám ahogy elnézem a világot, úgy tűnik eljött a „populisták” paradicsoma (köszi (szociál)technológiai fejlettség)… két gerontológiai eset küzd a Fehér Házért, a Kreml ura egy exKGB – „a nagy Oroszország kovácsolta” – tudatú fickó, keleten egy világhódításra vágyó, mosolygó komcsy, súlyosbítva az inzulinpumpa-reklám Kim unokával, a vallási-etnikai alapon vicsorgó Paki-Indiával, mind pár ütős atomérv birtokában… hááát… szarban vagyunk! De biztonságban tuti nem. (Ehhez képest az ide-oda pattogó alcsóthy kecskeszar tényleg smafu.) Persze Kuba idején is volt egy kis feszkó, de jóval kevesebb tényező az egyenletben (@JT erre varrjatok köntöst a tudományotokkal :-). Vagy bízzunk abban, hogy teher alatt nő a pálma? :-D).
    Na mindegy, ideje egy kicsit a nyaralásra gondolni. Hírek, mobil és notebook nélkül :-). Carpe diem!

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-335486)
    Loading...
  31. annokkk szerint:
    2024.07.09 15:11

    A fideszesek több, mint százan pártutasításra hamisan tanúskodtak.
    Ez a választás rendje elleni szervezett fellépés.
    Ha már ezzel töltik a nyarat, mehetnének egyből a börtönbe.
    https://telex.hu/belfold/2024/07/09/fopolgarmester-valasztas-ujraszamolas-delegaltak-nyilatkozatai
    „Magyarán volt kb. száz szavazóköri delegált, aki állította, hogy rosszul kategorizált szavazat volt náluk, amivel Vitézy Dávid bukott voksot, de kiderült, hogy tévesen gondolták így.”

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-335488)
    Loading...
  32. Grrr szerint:
    2024.07.09 17:07

    Már írtam, hogy úgy érzem, az egyik gond, hogy a régi liberális-baloldai-keresztény vagy általában emberi jogok iránt fogékony elit bebetonozott néhány olyan alapelvet alkotmányokba, nemzetközi szerződésekbe, aminek konkrét kövezetkezményeit sokan nem akarják elfogadni. A legfontosabb példák erre ismertek: nem akarnak újabb, főként nagyon más kultúrúból érkező bevándorlókat menekülteket; a számukra ösztönös szinten taszító transszexuális emberek ‘terjedését’, stb. Igen hevesen ellenzik ezeket.

    Mi tehát a következmény? Az alkotmányos alapokat kell megváltoztatni, nemzetközi egyezményekből kilépni (ez utóbbinál: khm-khm Suella Braverman jelentkezik)? Vagy csak azt érzik, hogy nem kell az ezekből következő kereteket betartani? Egy erős ember, populista erő majd átlép a jogállamiság határain és elintézi, hogy a számukra elfogadhatatlan dolgok megszűnjenek.

    A liberálisok meg nemigen érvelnek. Az alkotmány, szerződések őket védik, az ellenzőik meg bunkók, embertelenek, nem is igazán telje értékű emberek.

    Szerintem beszélni és érvelni kell. Vannak amúgy a nem teljes mértékben osztott alapértékeken túli érvek is, amiről a liberálisok alig beszélnek – pl. mi történne, ha felhalmozódnának a menekültek meg migránsok az útvonalba eső országokban, a helyzetet sokkal jobban kezelni képes gazdag országok helyett? Meg említhetnék a tagállami és EU-s törekvéseket, hogy lebeszéljék az embereket a küldő országokban arról, hogy elinduljanak (igaz, viszonylag szerény sikerrel egyelőre).

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-335489)
    Loading...
  33. ijontichy szerint:
    2024.07.09 17:14

    @annokkk: : Szerintem Brüsszelben vágják a centit, az alcsóthy veszedelem (fél)pünkösdi kerálságának végét számolandó :-). És nem győznek hálálkodni, hogy csak „fél” :-D. Ez így is mindenhova betolja a pofáját kéretlenül, hát még ha „egész” lenne.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-335490)
    Loading...
  34. Grrr szerint:
    2024.07.09 17:17

    @annokkk: Rogán gondosan feljegyezte a neveket, ők bármit aláírnak a Fidesznek, nyilván még jogkövetkezmények fenyegető árnyékában is, ez a lista jól jöhet még később

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-335491)
    Loading...
  35. ijontichy szerint:
    2024.07.09 17:59

    @Grrr: : „A liberálisok meg nemigen érvelnek.” Tény. Ahogy tisztázni kéne az ún. „alapelveket” is. Többször írtam, hogy a kulturális sokszínűség erőforrás. Bizonyos határok között. Na ezekről a „határokról” (mert szvsz. vannak) kéne beszélni, vitatkozni.
    2004-ben jó egy hónapot töltöttünk errefelé (nejem ’60-as években kiszakadt nagybácsiját ápolni műtétje után, mert a nejét elszólította a munka). Sok emberrel kerültünk kapcsolatba. Az első ami feltűnt, hogy a legkevésbé sem voltak boldogok a keletnémet egyesítéstől. Ami egy dolog (főképp gazdasági), de konkrét problémát jelentett az oroszföldről (vérség jogán) idevetődött kolónia. Ugye nem kell részleteznem? És hol volt még az igazi migránsválság? Be kell látni, hogy a technikai fejlődés új kort nyitott a „népvándorlásban”, aminek kihívásaira új válaszokat kell keresnünk.
    Én nagyon régen nem jártam Berlinben, de nejem 2018-ban kétszer is. Nagyon nem tetszett neki, amit ott látott. Ennyit a „Wilkommenskultur”-ról.
    Szóval szép dolog a liberális alapvetés, de ha a vegytiszta formáját nem „finomhangoljuk/higítjuk” (egy csomó cucc töményen mérgező, ugye?) a konkrét körülményekhez, akkor azzal célkeresztet festünk a homlokunkra a vityafélék számára. Márpedig a gondolattól is kiütéseket kapok, hogy az legyen az új sztenderd (fullban!), amit ők képviselnek.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-335492)
    Loading...
  36. ijontichy szerint:
    2024.07.09 18:23

    „Az orosz válaszlépések miatt nem szállt be a 444 betiltását elítélő EU-nyilatkozatba a kormány”
    Aha. Hogy egyem az aggódó (az egész EU-ért!) szüvüket :-/. Vagy inkább mégiscsak van abban valami, hogy „Magyarország túl gyenge ahhoz…”. Még ehhez is. Néha tényleg eldobom az agyam, hogyan pucsít be a hős streetfighter (meg a sleppje), és milyen magyarázatokat képesek kitalálni. A fidesznyik meg tapsol, mert a „csatornákon” nyilván megy a riogatás, hogy pl. „vologya megemeli a gáz árát és akkor télen mindmegfagyunk”. És eszébe nem jut az istenbarmának, hogy ha vologya sikerrel eszkalálódik Európában, akkor is megteheti ezt, mint ahogy ’90 előtt is mindent megtett (hahó korombéliek! ott mindenkinek elmentek otthonról?). Csak akkor már legfeljebb a sóhivatalba mehet panaszra az egyszeri mogyoró :-/.
    https://telex.hu/kulfold/2024/07/09/444-betiltas-magyar-kulugyminiszterium-eliteles-eu-gulyas-gergely-oroszorszag

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-335494)
    Loading...
  37. Grrr szerint:
    2024.07.09 18:52

    @ijontichy: Megszavazni a példátlan gazdasági szankciókat meg átengedni némely fegyverszállítmányt az egy dolog. De engedni, hogy az EU egy nyilatkozatot adjon ki a tagok nevében, amelyben nehezményezik bizonyos médiatermékek betiltását – na, arra fog ugrani az orosz!

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-335496)
    Loading...
  38. Grrr szerint:
    2024.07.09 18:56

    Fontos itt kihangsúlyozni, hogy a saját fideszes szavazók hülyének nézése kifejezetten szándékos propagandatrükk. Ezzel tettestársként bevonják őket az ügyelmeikbe; a nyilvánvaló hazugságok benyelésével a fideszes feladja szellemi integritását (persze nem kizárólag csak a Fidesz csinál ilyet, ez egy ismert taktika), igazolást keres arra, hogy a Fideszt így is, gerinc és erkölcs nélkül is kell támogatni, blokkolva az esetleges kifelé vezető utakat.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-335497)
    Loading...
  39. annokkk szerint:
    2024.07.10 06:44

    Hiv.: @Grrr:
    Ezeket a hamisítókat örökre ki kéne zárni a választásokból. És most ezek kezelik a voksokat, míg Vitézi el nem csalja teljesen a választást.
    Hát gratulálok minden Vitézi támogatónak, hogy sikerült a legnagyobb fideszgecit feltornászni Budapest élére.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-335512)
    Loading...
  40. nyulambator szerint:
    2024.07.10 15:19

    @annokkk:](#comment-335512) Még ha nagyon-nagyon utálod is, akkor is Vitézy a neve

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-335517)
    Loading...
  41. ijontichy szerint:
    2024.07.12 21:37

    Mindeközben: G̶o̶d̶o̶t̶-̶r̶a̶ műtétre várva.
    https://telex.hu/belfold/2024/07/12/korhaz-budapest-szent-janos-korhaz-uzsoki-korhaz-klima-legkondicionalas-mutet
    Szép szopottgombócfejű újbolsy blamázska szerint mogyoróland már a fejlett országok sorába tartozik. ( https://telex.hu/gazdasag/2024/04/15/orban-balazs-uzleti-konferencia-vilagbank-fejlettseg-gni )
    Ahol ezek szerint immár nemcsak az nem ér semmit, akinek semmilye sincs, de akinek van (ld. klímajavítás zsebből), már az se. A vén komcsy rendőrcsizmát felhomályosíthatná valaki, hogy a szennyes takargatása nem igazán működik már. Ezeknek egy vologya-féle szovjetúnió2 mennyivel kényelmesebb lenne :-/. A vénbolond házelnök szerint Afganisztánhoz képest egész jól állunk (ld. „kicsi sárga, savanyú, de a miénk”). És nem szakad rájuk…
    (azért kíváncsi lennék, ha G (&al) törte volna meg magát, mennyi idő alatt állt volna minden a rendelkezésre? Szűkített kubatov-lista, mint pozitív diszkrimináció? Vagy ne adjak ötleteket?)

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-335638)
    Loading...
  42. jotunder szerint:
    2024.07.12 21:57

    @annokkk: OFF ezt ne, OK? köszönöm.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-335640)
    Loading...
  43. ijontichy szerint:
    2024.07.12 22:18

    @ijontichy: : (semmilye izé… semmije bocs).

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-335641)
    Loading...
  44. annokkk szerint:
    2024.07.13 07:42

    Hiv.: @jotunder:
    Elnézést kérek a gyűlölködő hangnemért. Fogjuk a melegre. Vitézy nem különleges.
    Azért a 100 darab hamistanút a jövőben pártsemlegesen kizárnám a voksok számolásából. Ez szerintem alap egy ilyen közfeladat ellátásában. Ha mind egyformán olyat láttak, ami nincs is ott, akkor nem várható tőlük korrekt munkavégzés. Bármiért is csinálták.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-335646)
    Loading...
  45. ipartelep szerint:
    2024.07.13 08:47

    Hiv.: @annokkk:

    Nem gondolom, hogy ezeket Vitézy szervezte. A fidesz-bűnszervezetnél az ilyesmi központosított.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-335647)
    Loading...
  46. incze szerint:
    2024.07.14 02:36

    ez az egész egyre jobban hasonlít egy nagy költségvetésű huszadrangú halivúdi fosra.

    Hiv.: [@incze:](#comment-335652)
    Loading...
  47. Podvinecz marsall szerint:
    2024.07.14 08:56

    Nagy kedvencem tollából:

    Először:
    Az amerikai belpolitika alapján csak egy trumpista MAGA aktivistát tudunk elképzelni, mint merénylőt, mert a demokrata tábortól távol áll az ilyen jellegű erőszak. A rossz lövés az, ami esetleg demokrata szimpatizáns elkövetőre utal, mert a republikánus fegyverőrültek nem tévesztették volna el a célt. Azonban a demokratákra ez a cselekmény nem jellemző.
    Majd a végén:
    A legelképesztőbb összeesküvéselméletek jelenhetnek meg, ahogy eddig is ezzel fertőzték a közéletet és a világot. Attól kezdve, hogy a Fehé Ház áll a merénylet mögött, egész odáig, hogy egy profi lőtte ki Trump fülét, hogy mártírt csináljon belőle.
    Jaj, kedves Bartus úr, akkor most mit kell hinnem, többek között a szerzőről is?
    (Rég röhögtem fel kommentben, már hiányoztam magamnak)

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-335653)
    Loading...
  48. annokkk szerint:
    2024.07.14 09:09

    Hiv.: @Podvinecz marsall:
    És megvan a lövedék ? Csak hogy biztos legyen, hogy volt lövedék.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-335654)
    Loading...
  49. Podvinecz marsall szerint:
    2024.07.14 10:09

    .: @annokkk: erős pályázat a nyári gyakornoki programra 😉

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-335655)
    Loading...
  50. jotunder szerint:
    2024.07.14 10:17

    @annokkk: https://www.nytimes.com/2024/07/14/us/politics/photo-path-trump-assassination.html lehet látni. félelmetes.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-335656)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : És az egész szürreális tragikomédia…
  • vattablz on Viccországban bejelentenekMegint a Boeing.
  • halatlangazember on Elon Musk kissé önkritikus tweetjeNemtom volt-e már, ha igen, bocs: Elon és Donald t…
  • Virág et. on Elon Musk kissé önkritikus tweetjeA kábítószerfogyasztás rossz dolog, gyerekek.
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak IzraelreNémi cinizmust érzek a szavaidban. Dehogynem érdek…
  • KennyOMG on Terroristák támadtak Izraelre@Késes Szent Alia: Nem hiszem, hogy ilyen szinten…
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak Izraelre@KennyOMG: Talán ma éjjel még nem, bár tényleg sok…
  • KennyOMG on Terroristák támadtak IzraelreUgy tunik nemlufi, es holnap erdekes napra ebredun…
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak IzraelreHegseth: Irán jelenleg aktív lépéseket tesz az ato…
  • azuccahirmondoja on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: "... más módszert kell keresni" Senki nem…
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak IzraelreValami mozgolódás van Irán környékén. A közvetlen…
  • Grrr on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Trumpjugend besúgó https://www.msnbc.com/top-stori…
  • nyulambator on Padányi Viktor esete (heheposzt)@barki: konstruktív bizalmatlansági indítvánnyal v…
  • darnoknew on Padányi Viktor esete (heheposzt)Egyetértek mindennel, amit írsz, csakhogy amíg te…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/06/11/a-szuverenitasvedelmi-hi…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @barki: Én értem a keserűséget, de a tényáll…
  • ikarus on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: Hogy érthető legyen, idemásolok egy részt…
  • barki on Padányi Viktor esete (heheposzt)@tahonoli: Eddig számomra a megkerülhetetlen axióm…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @labrys: Semmi nem garantálja, semmi nem biz…
  • ijontichy on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: : Mondjuk meg kell tanulnod úszni (ld. Oc…
  • nyulambator on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: Vissza kell kérdeznem: mi garantálja, hog…
  • labrys on Viccországban bejelentenek@Grrr:: Szegénységkutatás – elemzés a magyarok pén…
  • labrys on Padányi Viktor esete (heheposzt)Továbbá: a lényeges kérdéseimre nem érkezett válas…
  • labrys on Padányi Viktor esete (heheposzt)Elnézést, képtelen vagyok mindenkinek külön-külön…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : Off A pontosság kedvéért: a szomszéd…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @Grrr: Néhány tényező árnyalja ezt a szegény…
  • Grrr on Padányi Viktor esete (heheposzt)@ipartelep: Szerintem ebben nagyon szépen megegyez…
  • Grrr on Viccországban bejelentenekAz adatok alapján nem gyorsul az infláció amúgy, i…
  • ipartelep on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @Grrr: Amit itt írsz, Gyurcsány bűneit minie…
  • tahonoli on Elon Musk kissé önkritikus tweetjeHiv.: @incze: Lehet jól látja @thegaben86:, hogy M…
  • ijontichy on Elon Musk kissé önkritikus tweetje@incze: : Van ez így :-) https://www.youtube.com/w…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @barki: Talán lejött eddigi hozzászólásaimbó…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek"A kormány számára kisebb pofonnal érhet fel a fri…
  • incze on Elon Musk kissé önkritikus tweetjemár sajnálja. https://x.com/Tendar/status/19327098…
  • ijontichy on Padányi Viktor esete (heheposzt)@darnoknew: : "amit mi kifőzünk a vincent boszorká…
  • ijontichy on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: : I've got some bad news for you sunshine…
  • darnoknew on Padányi Viktor esete (heheposzt)@barki: "a kockázatok csökkentéséről nemcsak gondo…
  • nyulambator on Padányi Viktor esete (heheposzt)@barki: Nem látom, hogy itt bárki is vitatná amit…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Vastagbőr-blog szemlézte: Lakner Zoltán: Orbán a d…
  • barki on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hibát követtem el. Nem írtem le explicit, hogy nem…
  • barki on Padányi Viktor esete (heheposzt)@tahonoli: :) Ha nekem szól, akkor nem érzem talál…
  • ipartelep on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @labrys: Mondják, hogy akik nem tanulnak a t…
  • darnoknew on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: "mindenki univerzális, objektív, eleve…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenekHiv.: @incze: Köszönöm. :) Szerintem teljesen korr…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @labrys: Bocs mindenkitől, de sajnos esélyes…
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@Grrr: Gyanítom, hogy inkább nem értették a kérdés…
  • naki on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @ijontichy::https://444.hu/2025/06/10/42-mil…
  • incze on Viccországban bejelentenek@tahonoli kolléga kedvéért ideteszem amit a chatgp…
  • labrys on Padányi Viktor esete (heheposzt)P.s.: …Amennyiben valakiben felmerülne, hogy e pon…
  • labrys on Padányi Viktor esete (heheposzt)Az Orbán-rezsim eltörlésére más módszereket kell k…

Posztrulett

Cyrano esete a Kemény-lányokkal

Nyugi, lesz benne kis Orbán Viktor, a vége felé, eleve elég rövid lesz az egész. Edmond Rostand 1918-ban halt meg spanyolnáthában, a Cyrano-t ifjabb Ábrányi Emil fordította, az ilyesmit nem illik megkönnyezni. És pont annyira leszarom, hogy mit illik és mit nem. Elvileg ezt a Cyrano-t Martin Crimp fordította (írta át teljesen), de Závada Péter …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Ferenc Orosz
  • micike mici
  • Grrr
  • tortt49
  • Hector Kapitány
  • dynamicist
  • Tiborné Tóth
  • olvassbele.com
  • outis
  • gudea73
  • halatlangazember
  • j.alfred prufrock II
  • janostothmeister
  • elolhatuldoktor
  • csunyatáp
  • Haász Endre
  • dr Brcskzf Gröőő
  • sgtpotrien
  • aerduloensamtonight
  • Tyto
  • gearforbooks
  • onehumanoid
  • incze
  • macskahala
  • Mikonu
  • kiazmármegint
  • SMFB
  • naki
  • Morp65
  • Virág et.
  • nerangass
  • vattablz
  • Radnóti Zoltán
  • ijenanyelvtan
  • kisvince
  • annokkk
  • nyulambator
  • Hanyistók
  • Késes Szent Alia
  • tahonoli
  • ipartelep
  • Czifra Zoltán
  • Bogomil
  • labrys
  • Podvinecz marsall
  • ra0213
  • kalzol
  • hakohen
  • Psakreff
  • marysolotravez
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d