Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság. 2025.05.18
  • Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki haza 2025.05.15
  • Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás) 2025.05.12
  • Mátyás király esete Orbán Viktorral (szomorúposzt) 2025.05.09
  • És a pápa: Robert Francis Prevost 2025.05.08
  • Cyrano esete a Kemény-lányokkal 2025.05.05

A legolvasottabb posztok

  • Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki haza
  • Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)
  • Viccországban bejelentenek
  • Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.
  • Az Orbán-fasizmusról
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.

Viccországban bejelentenek

2021.05.11 by Kettes

A Vincent-blog epikus hosszúságú chat-jének harmadik évada. Az első évad 20 ezer kommentig jutott, a második majdnem 30 ezerig. Félelem és reszketés a blogmotorban.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-134-682a3960f25a2' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=134&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-134-682a3960f25a2&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-134-682a3960f25a2' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

B. Mátyás zaklatásai miatt a blog egyelőre szünetel

Next Post:

Fudan Egyetem Magyarországon

4 266 Commments

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments
  1. kiazmármegint szerint:
    2024.10.09 06:18

    @ATCG: Maier.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Sepp_Maier

    A 74-es VB-döntõ az elso meccs, amit vegigneztem.

    Hiv.: [@kiazmármegint:](#comment-337595)
    Loading...
  2. ipartelep szerint:
    2024.10.09 09:56

    Érdekes: https://telex.hu/komplex/2024/10/08/plagium-tudomanyos-cikk-visszavonas-tanulmanygyar-obudai-egyetem

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-337596)
    Loading...
  3. jotunder szerint:
    2024.10.09 11:09

    @ipartelep: ez egészen véres amatőrizmus, magyarországon ennél sokkal kifinomultabb papermill stratégiák vannak. a rendszert számos egyetemen meghekkelték.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-337597)
    Loading...
  4. ijontichy szerint:
    2024.10.09 11:47

    Mindeközben:
    „Sajnos az erre [EÜ] szánt összeget is – a baloldal hathatós közreműködésével – blokkolja az Európai Unió; kilencszázmilliárd forinton ülnek, amelyet egészségügyi fejlesztésekre költenénk – mondta Takács Péter.”
    Nahát!?! „Hanyatló nyugat” pénze? Kinek kell az? Kenjék a hajukra (vagy költsék patikára ;-)). Elvégre mindenki „mogyorólandot másolja”, ahol vitya értő gazdasági kormányzása (aka „pártfőtitkár elvtárs iránymutatása”) sosem látott eredményeket produkált, és dől a lé… oh wait…
     
    Btw. 900Mrd. „Újbeszélül” az ellopnánk úgy hangzik, hogy „egészségügyi fejlesztésekre költenénk”??? Cuki :-/. vitya épp tegnap oktatta a világot magyar nyelvből, de ezt valahogy nem említette :-).
    https://telex.hu/belfold/2024/10/09/takacs-peter-egeszsegugyi-allamtitkar-1
     
    Off
    @kiazmármegint: : lengyel tesók bronzulása az első meccs, mit színesben láttam. A színesteve még nem volt hétköznapi (minden adás sem). Anyu kolleginájának férje viszont jól menő mérnökúr volt (talán a gammában, ha jól tévedek), és épp náluk jártunk.
    On

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-337599)
    Loading...
  5. ATCG szerint:
    2024.10.09 14:08

    Hiv.: @kiazmármegint:
    Köszönöm a nevét. A Bercsényiben két táborra szakadt a VB idején a diákság.
    Az egyik tábor a brazilokat tartotta a legjobbnak, de a többség már a hollandokat,
    az ő focijuk akkor valami egészen újat hozott (azért az akkori lengyeleket is szerettük).

    Hiv.: [@ATCG:](#comment-337608)
    Loading...
  6. ijontichy szerint:
    2024.10.11 18:45

    Mindeközben : „Félállású alpolgármestert sem tudott elfogadtatni Győr új városvezetője a fideszes többséggel”
    Háát… Tétényi Éva esete Esztergommal nem volt elég. Pedig már Yoda mester is megmondta: „Tedd, vagy ne tedd, de ne próbáld!” :-). Amikor pedig a „polgári” (muhaha) gondolkodású mogyoró tette, akkor is a kecskének adta a káposztát. Mind az egész termést :-(.
    https://telex.hu/belfold/2024/10/11/gyor-pinter-dezsi-borkai-alakulo-kozgyules
     
    Ps.: Tényleg hülyeség magamat rongálni hazai hírekkel. Holnap megint jazz est lesz a sörözőben… :-D.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-337663)
    Loading...
  7. Podvinecz marsall szerint:
    2024.10.14 14:37

    Semmi politika, csak ideöntöm a rácsodálkozást, nyilván a kutyát se érdekli, de mindenki ezt csinálja, szóval hajok rá. Tök véletlenül fülembe került a Talking Heads Once in a a lifetime c. száma 1981-ből. Kicsi voltam még akkor, biztos ezért maradt ki. Hátbasszátokmeg Jenő meg János, eddig azt hittem, az ilyesmit ti találtátok ki 87-89 körül. Na nem baj, attól az még jó marad, csak kevésbé eredeti.
    Ma is tanultam valamit. Made my day.

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-337715)
    Loading...
  8. ijontichy szerint:
    2024.10.14 18:14

    Csiripelik, hogy felkészül az újabb nemzeti inzultáció :-). Ezúttal a „gazdasági függetlenségről” :-D.
    Roppant humoros, amikor az ilyen – közvéleménykutatásnak is komolytalan – „izéket” úgy tálalja a rezsimsajtó, mintha legalábbis népszavazás lett volna.

    Ja, és itt van ez:
    „… a Belügyminisztérium nem tekinti például „hiánypótló állami szolgáltatásnak” a várólistás műtéteket. A tárca szerint mindenkit el tudnak látni, csupán az ellátás pontos időpontja kérdéses”.
    Például „Post mortem”?
    https://telex.hu/belfold/2024/10/14/egeszsegugy-belugyminiszterium-maganszolgaltatok

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-337722)
    Loading...
  9. Grrr szerint:
    2024.10.14 21:55

    @ijontichy: Jól jönne egy pénzes megbízás a kérdések megfogalmazására, úgyhogy próbálok egy első tervezetet összerakni a műszaki ajánlatba. Egyelőre itt tartok, vajon jó irányba haladok?
     
    „Vannak, akik szerint az a helyes, ha a vallásellenes és migránssimogató Brüsszel megtilthatja, hogy kivel kereskedhetünk és milyen befektetőket engedhetünk be saját hazánkba. Mások szerint Magyarország egy szuverén állam, amelynek joga van a gazdasági semlegességhez, ami által a kormány biztosíthatja az ország fejlődését és segítheti a családokat. Ön mit gondol?
    – Az országnak mindenben alá kell vetnie magát Brüsszel diktátumának. (A)
    – Az ország deklarálhatja gazdasági semlegességét, amely nem meglevő nyugati gazdasági partnerei ellen szól, csak tiszta és igazságos versenyfeltételeket teremt más kereskedők és befektetők számára is. (B)
    – Nem tudom megítélni a kérdést. (C)”

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-337730)
    Loading...
  10. kiazmármegint szerint:
    2024.10.15 06:22

    @ijontichy: Errol most az jutott eszembe, hogy Ceausescu bukasa is ugy kezdodott, hogy o rokonszenvtuntetest szerveztetett, sajat maga tamogatasara.

    Hiv.: [@kiazmármegint:](#comment-337733)
    Loading...
  11. ijontichy szerint:
    2024.10.15 12:29

    @Grrr:: Hmmm… kibújt a̶ ̶s̶z̶ö̶g̶ @Grrr-ből az üzletember? :-DDD
     
    @kiazmármegint: : 🙂 tetszene egy „a történelem néha ismétli önmagát”, ugye?

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-337753)
    Loading...
  12. Grrr szerint:
    2024.10.15 15:52

    @ijontichy: Kibújik, kibújik… Muszáj jelen lenni, mégiscsak a piacról élek.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-337758)
    Loading...
  13. annokkk szerint:
    2024.10.15 17:24

    Hiv.: @Grrr:
    Azért valami 300 forintot bele kéne csempészni a szövegbe, mert tét nélkül összevissza ixel a tréfarépa közönség.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-337767)
    Loading...
  14. ipartelep szerint:
    2024.10.15 18:24

    Hiv.: @Podvinecz marsall:
    Off.
    A Talking Heads persze a maga műfajában az egyik kiemelkedő volt, de nekem ez csak újhullám volt, az igazán komoly zene (progresszív rock) árnyékában, attól zeneileg messzire elmaradva, így, bár tudtam róluk (bassza meg, zenebuziként néha még Lady Gagát is hallgatok – tehetséges, és egész jó slágerei vannak, de más világ) igazán nem foglalkoztam velük. (Az Európa Kiadó az más, ők nagy kedvencek.)
    Kár lesz az emberiségért, mert annak ellenére, hogy nyilvánvalóan balfasz az egész társaság, és saját maga alatt vágja a fát (ami nemsokára kidől), de nagyon csillogó, szép dolgokat is csinált fennállása alatt. Milliónyi ilyen van, sokára érnék a végére. Balfasz, de tehetséges banda… (A Lókupec ebbe nem értendő bele, ő tehetség nélkül balfasz.)
    Ha már zene, a sok ezerből mutatok egyet, hátha valaki nem ismeri. Kis magyarázattal. Én mint nagyon klasszikus zenehallgató (ugye ahogy illik, vinylekkel kezdtem), nem is nagyon szeretem a koncerteket, mert azokat amolyan populáris produkcióknak tartottam, nem lehet úgy belemerülni a szépségekbe, mint egy sötét szobás album hallgatásnál… Na nem részletezem… azonban, ennek ellenére, mégis létezik a műfajban néhány jó koncertlemez. A koncertfelvételek (videón) azért jók… mondok egy hasonlatot: többféle kést is csinálok, és megfigyeltem hogy a zembereknek mindenféle más (sokkal fontosabb) szempontot figyelmen kívül hagyva azok a késeim tetszenek a legjobban, amelyeknek a pengéjét tükörfényesre polírozom. A fényre mennek… Ennek analógiájára, a kevésbé tapasztalt zenehallgatókat jobban vonzzák a koncertek (már maga a látvány sokat hozzátesz nekik), mint a nagyon puritán, csak a hangokra hagyatkozó zenehallgatás. Tetszik érteni ugye? Így most hsz-omat megkoronázva, mutatok egy olyan együttest, amely bár nem túl ismert ismert, de azért mégis eléggé minőségi, és bár nem pontosan azt az avantgárdosabb, elvontabb progrockot játsszák, amit én a legjobban szeretek, de elég jók, és talán még a laikusoknak is tetszik…. bááár, ahhoz lehet hogy kicsit azért bonyolult, fene tudja. Itt ráadásul már öregek voltak, de mint majd a mellékelt ábra mutatja, egyáltalán nem felejtettek el zenélni. Ez egy majdnem 2 órás koncert, de aki élvezi az ilyet, annak elrepül az idő. Kurvajó, na! (Ugye, régebben volt itt egy zenei tocsik is, na most annak híján egy kicsit ide offoltam, a félig-meddig politikába, talán nem leszek miatta nagyon megróva)

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-337769)
    Loading...
  15. allofarkucsillagnezo szerint:
    2024.10.15 19:18

    @ipartelep:
    nem a látvány, a jelenlét

    Hiv.: [@allofarkucsillagnezo:](#comment-337771)
    Loading...
  16. allofarkucsillagnezo szerint:
    2024.10.15 19:22

    @Podvinecz marsall:
    csupa ilyen easter eggekből áll a világ. jó tunni eleve, de szintén jó később rácsodálkozni. az egy kár, hogy nem csinálhatja az ember mindkettőt (ha van értelme a végtelen kulturális térben a mohóságnak)

    Hiv.: [@allofarkucsillagnezo:](#comment-337772)
    Loading...
  17. muaddib00 szerint:
    2024.10.15 19:26

    @ipartelep:
    Milyen szép, mennyire sokfélék is vagyunk mi emberek. Én egy időben kifejezetten jobban szerettem az élő koncerteket (persze sok kedvenc bandám nem is volt Magyarországon soha na meg attól még rongyosra hallgattam a stúdió albumokat is ), pont azért mert ott jött elő az ember a lecsupaszított stúdió munka mögül. Minden kis hibájával, adott esetben piálásával, és reakcióival a közönségre. Szép volt, hogy ott nem tudta még ötvenszer feljátszani senki az adott számot, hanem mindenki azt adta ami aznap éppen ő volt és ami akkor ott kijött belőle.
    Viszont a koncert felvételeket viszont soha nem szerettem.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-337773)
    Loading...
  18. ipartelep szerint:
    2024.10.15 21:17

    Hiv.: @muaddib00:

    Én azért nem szeretem (annyira) a koncertfelvételeket (a live-albumokat), mert a progrock (a kedvenc műfajom) a zeneszerzésről, a hangzásról, az építményről, a koncepcióról, a finomságokról szól, és csak sokadik szempont az, hogy ezt el tudják-e játszani ugyanúgy koncerten. Egyébként persze többnyire el tudják, de kis különbségek mindig vannak, ez bonyolult, összetett zene, és ezek a kis különbségek általában negatívak. És kivételként (amely mint tudjuk, gyengíti a szabályt, de csak kicsit, mert kevés van), van néhány olyan live-felvétel is, amely a legjobbak közé tartozik, sőt még esetleg a számokat is jobban játsszák mint az eredeti studióalbumon. Erre egy példa a Yes: Yessong c. tripla (1973) lemeze, amelyen pl. a legjobbnak tartott (de szerintem messze nem az), „Close to the Edge” c. lemezük számait jobban játsszák, mint a studióváltozaton. De ez azért ritkaság… ja van még egy példa: a Magma: Live/Hhai (1975) lemeze is eszetlenül jó lett. De pl. ez már nem igaz a Genesis: Seconds Out (1977) c. duplájára, nem mintha az nem tartozna szintén a legjobb élők közé, hanem mert a Genesis studiólemezei (a nagy korszakból persze, csak 1978-ig) tökéletesek. Még egy példa a jobb mint a studio-ra: Mahavishnu Orchestra: Between Nothingness and Eternity (1973). Úgy is lehetne mondani, hogy míg pl. a sci-fi irodalom legmegfelelőbb, legjobb megjelenési formája a novella-forma (és nem a regény), addig a progrocké meg a studió-album. Egyszerűen az volt, hogy a tökéletességre törekedtek (kompozícióban, hangszerelésben, és minőségben is), és azt csak studióban lehetett megcsinálni – ha…
    Szóval ezzel én így vagyok, de nem kötelező másnak is így lenni vele.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-337780)
    Loading...
  19. ijontichy szerint:
    2024.10.15 21:50

    @ipartelep: : Off Az „újhullám” zeneileg egyfajta „kikönnyített” hangzást hozott. Amúgyis óvatosan élnék az „igazán komoly zene” kitétellel, mert akkor aláírnám, hogy felmenőink joggal ingatták fejüket a mi „komoly, progresszív rockzenénk” hallatán ;-).
    Joe Elliott (Def Leppard) beszélt arról (épp Budapesten adott interjúban is), hogyan változott a tömegigény az idők során.
    Ami a koncertet illeti, a jazz/jazz-rock más. Ott a lemez sosem hozza azt, amiért érdemes koncertre járni (OK. ma sok mindent rögzítenek, mert már olcsó, de a hangulatot nem adja vissza). Azok a Bem rockparti esték Ádival, vagy amikor még a „kell egy lemez, hát énekes is” előtt az East koncerteken, a Peti a székében ücsörögve nyomott negyedórás basszus imprókat. Vagy amikor Béla (Szakcsi) csúnyán nézett az épp aktuális bandájának valamely ifjú titánjára, mert az elkövette azt a „szentségtörést”, hogy oda nem illő módon „pofátlankodott bele” a mester szólójába ;-)…
    Az idők változnak, az ízlések is, amit mi vagy tudunk méltósággal viselni, mint az öregedést, vagy csinálhatunk hülyét magunkból.
    Gagát sokáig egy ripacsnak tartottam, de úgy tűnik ez ma már létszükséglet. Aztán a „A star is born” remake egy werkfilmrészletében, a stünci egy megbeszélésen belecsapott csak úgy az asztalnál ülve, hogy ő valamit miként képzel el, és felkaptam a fejem, hogy van ott hang, nem is kevés.
    Rengeteg tehetséges és jó zenész van. A neccnek hála, ma jóval többről tudunk.
    Épp mostanság került elő megint a Linkin Park (a fiam kedvencei, tőle ismerem), egy friss frontleányzót beújítva (Bennington (RIP) helyére; hát igen, hosszú a „zenébe belepusztultak” névsora). A stílus? Vigyorgok, amikor a szakírók a bandáknak új és új skatulyákat találnak ki. Szvsz. egyszerűen jól áll nekik a színpad (megint):

    On

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-337782)
    Loading...
  20. labrys szerint:
    2024.10.15 23:39

    @ipartelep:: Lyézus! 🙂
    …A legjobb barátom anno nagy SBB-rajongó volt. A világból ki tudott kergetni vele 😀

    Hiv.: [@labrys:](#comment-337787)
    Loading...
  21. ipartelep szerint:
    2024.10.16 00:32

    Hiv.: @labrys:

    Pedig az SBB az nem is elvont, avantgárd „zaj”. Nekem vannak olyan kedvenceim is (azért sokféle alműfajt szeretek, nem csak a free-jazzt, meg az avantgárdot), amelyket csak „vendégkikergető” zenéknek lehetne nevezni. Amikor eleged van a nálad bulizó vendégseregből, csak felteszel egy olyat, és máris kiüresedik a ház. De nagyon sok műfaj van, a kifejezetten szép dallamostól (a korai Genesis, vagy a Camel pl. olyan, bár összetett), a vendégkikergetőkig. Azokra edződni kell, mondjuk néhány (sok) évtizedig.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-337791)
    Loading...
  22. ijontichy szerint:
    2024.10.16 00:36

    @labrys: : Off
    Akkor itt a helyed :-)))
    https://www.eventim.hu/hu/jegyek/sbb-takats-tamas-blues-band-budapest-erkel-szinhaz-635421/event.html
    Szeretem az SBB-t, de ennyit már nem utazom, ahhoz sokszor láttam.
    (Mekkora bulik voltak az Ifiparkban. Főleg, ha vendégek is jöttek.)

    On

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-337792)
    Loading...
  23. annokkk szerint:
    2024.10.16 09:23

    https://telex.hu/belfold/2024/10/16/hat-oraval-a-hivas-utan-erkezett-a-mento-a-beteg-meghalt-a-korhaz-fele

    Elvérzett.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-337807)
    Loading...
  24. nyulambator szerint:
    2024.10.16 10:59

    @annokkk: Sebaj, majd kirúgnak egy diszpécsert, mert az egész az ő hibája. Az biztos, hogy nem arról van szó, hogy államcsőd van és már alapvető feladatait se képes ellátni a rendszer.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-337814)
    Loading...
  25. annokkk szerint:
    2024.10.16 11:14

    Hiv.: @nyulambator:
    Nem hinném, hogy a diszpécser ne küldött volna 6 és fél órán át mentőt.
    Ahogy azt se hinném, hogy ő volt az első, vagy az utolsó.
    Nem volt.
    A sürgősségi ügyeleten olyan papírt kell aláírni, hogy 12 óra a várakozási idő, amit ha kibírsz, és még mindig élsz, akkor panaszkodhatsz, hogy nem kaptál orvosi ellátást. De persze, akkor meg minek, hiszen látod, nem is volt sürgős.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-337815)
    Loading...
  26. nyulambator szerint:
    2024.10.16 13:50

    @annokkk: Egy civilizált országban minimum a mentőszolgálat vezetője, de inkább az egészségügyminiszter repülne (igazán civilizált helyen önként). Magyarországon a diszpécsert szokták kirúgni.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-337819)
    Loading...
  27. ijontichy szerint:
    2024.10.16 13:57

    @annokkk: : Most kicsit faramucin érzem magam a fentebb elsütött (mindenkit el tudunk látni…) „poén” miatt :-(.
    XXI. század, Európa, EU tag, fejlett ország, komoly ország, komoly miniszterekkel… ja, meg egy félművelt wannabe bolsykölyök uralkodásának eredménye. Papíron, meg a pofázás („szó elszáll…” megvan?) szintjén működik. A MÁV bürokráciaszagú nyilatkozata a vonatot leállító masinisztáról legalább vicces. Ez kicsit sem. „Minden jó, jó, jó… semmmi se működik” :-(.
    Az ember vagy sír, vagy – kínjában – röhög. Ennek a szép keretlegényfejű békésmarcinak tkp. igaza van: mogyorólandnak semmi helye az EU-NATO blokkban.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-337820)
    Loading...
  28. annokkk szerint:
    2024.10.16 14:05

    Hiv.: @nyulambator:
    Máshol ellenőrzik a mentők meglétét. Ha más nem, akkor a sajtó.
    Nálunk elég Orbán valamelyik kis szóvivőjének szava, hogy minden oké, és a legjobb a világon, hogy azt megírja büszkén a sajtó.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-337821)
    Loading...
  29. muaddib00 szerint:
    2024.10.16 14:05

    Azért én itt nagyon kíváncsi lennék a rögzített beszélgetésekre. Annak ellenére, hogy mind látjuk, hogy lényegében az egészségügyi ellátásnak vége, ha tényleg csak sürgős betegszállítást kért az egészségügyi intézmény akkor kibas*ott nagy baromságot csináltak:
    https://www.mentok.hu/tevekenysegek/betegszallitas-iranyitas/

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-337822)
    Loading...
  30. annokkk szerint:
    2024.10.16 14:35

    Hiv.: @muaddib00:
    Egy véletlen, hogy pont látogatták az anyukát. Ha pont nem jönnek, csak egy sajnálatos haláleset a sztrok osztályon.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-337825)
    Loading...
  31. nyulambator szerint:
    2024.10.16 14:54

    @muaddib00: Az internet morbid humora.
    „www.mentok.hu took too long to respond.” üzenetet kaptam az oldal helyett.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-337829)
    Loading...
  32. ijontichy szerint:
    2024.10.16 15:07

    @muaddib00: : „nagyon kíváncsi lennék a rögzített beszélgetésekre”
    Igen, normális esetben, egy normális országban ez a helyzet (és most is utána kéne nézni, talán teszik is).
    A lényeget azonban magad is leírtad a második mondatodban. És ez nem_csak! az Eü-re igaz. Ez egy fenntarthatatlan rendszer. A „komoly ország, komoly miniszterekkel” már régóta egyfajta előremenekülés, haragos vagdalkozásokkal takargatva a tényt: ez egy bukott modell, egy bukott kormány. Ha „alkotó módon!!!” gondolkozunk (ti. nem egy-az-egyben hasonlítunk), ilyen lehetett az ’50-es évek, amikor a „Józsi kipróbált, jó elvtárs ugyan, de gyárigazgatónak mégsem vált be”. Nem lehet lojalitásvezérelt, kontraproduktív kiválasztási rendszert vinni a végtelenségig, főképp nem, hogy a rendszer tele van „amatőrök” adhoc ötletei alapján végrehajtott barkácsolással, ami csak ront a helyzeten.
    Vitya a frakcióülésen – ha őszinte – nyugodtan elővehette volna „nagy” elődje dumáját: Elq..tuk! Hozzáteszem, másodszor! Mert szvsz. ’98-ban is nagy esélyt kaptak egy jó kormányzásra (kb. félciklusig tartott). ’10-ben még nagyobbat. Az már a magyar társadalom fejletlensége (hülyesége… [sok kedves jelző] stb.), hogy ezt eddig el lehetett húzni. Elő kellene venni a jelszót, amivel – számomra szavahihető hamistanúk 😉 szerint – ’56 (még békésen) kezdődött: „Nem a pofánk nagy, a zsömle kicsi!”
    & nbsp;
    Kolléga mesélte még tavaly, hogy pechjére megismerte a „fejlett ország” világvárosa, Budapest sürgősségijét. Bő négy órát ücsörgött éjszaka tré körülmények között (triázsra várva), miután doki elé kerülhetett. Egyébként teljesen becsületesen állt hozzá, mert a személyzetre azt mondta, hogy profin tették a dolgukat. Csakhogy odáig el is kell jutni.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-337839)
    Loading...
  33. ijontichy szerint:
    2024.10.17 13:46

    Kordonbontó (jogvégzett!) „autokráciája” 😉 egyre inkább közelít elődjének (Kádár rezsim) primkó szemétkedéseihez. Ha szorul a kapca, van még lehetőség régebbi példákhoz visszanyúlni. OK. kopaszmatyi nem komilfó, de „őméltóságú Kormányzó Urunk” 😉 rendszerének legitimációja egy ideje „SineCera”.
    „Fegyőr” egy időre partvonalon kívülre állítva. Kíváncsian várom a „telefongarázda” ügy folytatását.
     
    https://telex.hu/belfold/2024/10/17/fekete-gyor-andras-harmadfoku-itelet-targyalas-hivatalos-szemely-elleni-eroszak
     
    (Ami a ‘gazságszolgáltatás függetlenségét illeti, illúziók nélkül lehet folytatni :-(. De megnyugtató a tudat, hogy mogyoróland szuverenitása jó kezekben van :-))

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-337904)
    Loading...
  34. KennyOMG szerint:
    2024.10.17 17:16

    37% fidesz es 42% mihaszna szavazo voksolna igennel az EU-bol valo kilepesre. Nem is tudom, mennyire kell most ketsegbeesni, de szerintem ez nagyon durva.
    .
    https://telex.hu/belfold/2024/10/17/zavecz-kozvelemeny-felmeres-oroszorszag-ukrajna-haboru

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-337921)
    Loading...
  35. tahonoli szerint:
    2024.10.18 11:29

    Én kevés vagyok a Spar-os kakaólekvár átlátásához, de ami tény az tény: Orbánék egyre kevesebbet adnak már a látszatra is, ami viszont erősíti a haláltánc-feelinget (szvsz).
    https://www.klubradio.hu/adasok/litresits-maganak-mondott-ellent-a-kuria-amikor-orbannak-adott-igazat-147555
    „Polyák Gábor szerint a kulcs az uniós eljárás, amit a Spar indított az Európai Unió Bíróságán. Azt mondta,nem a médiaszabadság korlátozása Orbán célja, ennek az ügynek a napirenden tartásával, hanem azért üti a vasat, mert a Spar az Európai Unió Bíróságához fordult az extraadók kivetése miatt. Egyáltalán nem mindegy a miniszterelnöknek, hogy van-e olyan ítélet, amely kimondja, hogy ő beszélt a Spar vezérigazgatójával, hogy a családját bevásároltassa a cégbe vagy nem beszélt.”

    Hiv.: [@tahonoli:](#comment-337934)
    Loading...
  36. ijontichy szerint:
    2024.10.18 14:34

    @tahonoli: : Off Hmmm… épp a tegnapi (kettővel fentebb) hsz. írásakor villant nekem is eszembe az „agónia rángatózása?” kifejezés.
    On
     
    „Szigorítaná Fico kormánya a nyelvtörvényt” Nahát! vitya haverjának annyira megfeküdte a gyomrát az ólomgaluska, hogy nincs ereje visszafogni a láncos kultuszminiszterét? Ugyanakkor érdekes, hogy wckefe külügyér milyen diplomatikusan visszafogott. Brüsszel (&al) esetében ennek töredékéért röpködnek a „@&*!” [censored] kifejezések :-).
    https://telex.hu/kulfold/2024/10/18/robert-fico-szlovak-nyelvtorveny-szigoritas-szijjarto-peter-martina-simkovicova

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-337941)
    Loading...
  37. KennyOMG szerint:
    2024.10.18 15:20

    @ijontichy: Egyszeru keplet: a fidesznek most kuss lesz a szlovakiai esemenyekkel kapcsolatban, ha azt akarjak, hogy Fico fedezze a segguket Brusszelben.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-337948)
    Loading...
  38. fikarus szerint:
    2024.10.18 15:50

    Kínomban ideteszem:
    https://telex.hu/belfold/2024/10/18/orban-viktor-oktober-23-csaladi-nap-millenaris-tuzoltok-vizugyesek
    Már semmilyen formában nem vállalja 56-ot?
    Megtévesztéssel toboroz „tömeget” ?
    Remélem a „Ruszkik ide!” még nem fog elhangzani.

    Hiv.: [@fikarus:](#comment-337950)
    Loading...
  39. nyulambator szerint:
    2024.10.18 17:19

    @fikarus: Mondjuk a tűzoltók rendezhetnének ott egy kis hepajt, hogy a megjelent notabilitások és biodíszlet is kapjon abból az adrenalinlöketből, amit ők kapnak tisztességes fizetés helyett.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-337952)
    Loading...
  40. tahonoli szerint:
    2024.10.19 11:35

    Závada Pál-interjú, az új, Pernye és fű c., regénye kapcsán.
    https://nepszava.hu/3254161_zavada-pal-pernye-es-fu-regeny-irodalom-politika-tortenelem-magyarorszag-interju
    – Beszélhetünk még egyáltalán egységes magyar társadalomról?
    – Az említett igény radikális csökkenése összefügg azzal, hogy egyre kevésbé lehet definiálni, mi is volna az a társadalom, amely elvárásokat támasztana, amelynek fel lehetne mutatni, mi folyik ebben az országban. A társadalom darabokra hasadozott, nincsenek közös élményeink, emellett óriási az ismerethiány, és így könnyen elterjednek a teljesen fals magyarázatok, a rosszindulatú hazudozások, nem beszélve a politikailag motivált félretájékoztatásról. Ki hitte volna, hogy miközben a ’60-as évek óta rohamléptekben haladtunk az információs társadalom jövőképe felé, most, a 2020-as években megyéket, egész társadalmi rétegeket lehet középkori tudatlanságban, kiszolgáltatottságban tartani, csak azért, hogy megszerezzék a szavazataikat?! Ilyen körülmények között egységes magyar társadalomról nagyon nagy megszorításokkal lehet csak szólni. És ezért a bizakodás a kilábalást illetően is igencsak visszafogottan képzelhető el.

    Hiv.: [@tahonoli:](#comment-337959)
    Loading...
  41. ATCG szerint:
    2024.10.19 13:01

    A „Platonkám bukta” című poszt hőse és csapata megint jelentkezett, és nem csak Magyarországon kiáltják ki világhírűvé (itthon jószerivel nem is értik mikkel foglalkoznak), hanem a „fejlett világban” is figyelemmel kísérik eredményeiket.
    https://index.hu/tudomany/2024/10/19/gomboc-domokos-gabor-regos-krisztina-lagy-cellak-forma-bme/
    …
    http://www.epab.bme.hu/
    …
    Ja és mi a véleménye a Domokost olyan kitartóan szapulóknak Penrose közepesen erős platonizmusáról?
    …
    Ezekben a formákban az egyenesek helyett Domokosék az ívek felé kanyarodtak.
    Lehet nekünk magyariaknak ez teljesen mindegy: ha kocka, akkor az a gáz,
    ha csigavonal, csigaház, akkor pedig az.

    Hiv.: [@ATCG:](#comment-337970)
    Loading...
  42. ATCG szerint:
    2024.10.19 13:18

    A „Platonkám bukta” című poszt hőse és csapata megint új dolgokra bukkant, amelyekkel nem Magyarországon tesznek szert világhírre, hanem ezekre a „fejlett világban” is felfigyelnek (úgy lehet küsMagyarországon jószerivel azt sem tudják mi a fenével foglalkoznak Domokosék).
    https://index.hu/tudomany/2024/10/19/gomboc-domokos-gabor-regos-krisztina-lagy-cellak-forma-bme
    …
    http://www.epab.bme.hu/
    …Ja és a Domokosékat olyan kitartóan szapulóknak mi a véleménye Penrose közepesen erős
    Platonizmusáról?
    …
    Persze nálunk magyariaknál tök mindegy, ha egy magyar kutató a kockákban , szigorú egyenes élekben vesz észre valami egyetemesnek vélt dolgot, az a gáz, ha kutató figyelme az ívek, csigavonalak, hajlatok, héjak felé fordul, akkor meg az.

    Hiv.: [@ATCG:](#comment-337973)
    Loading...
  43. ATCG szerint:
    2024.10.19 13:22

    Kétszer ment el – kis stílusbeli különbséggel, – mert úgy láttam egyszer sem veszi be a rendszer.

    Hiv.: [@ATCG:](#comment-337974)
    Loading...
  44. nyulambator szerint:
    2024.10.19 18:03

    Lehet, hogy Domokos nagy tudós, de mikor egy hónapja a qbiten még csak a címét láttam ennek a cikknek https://qubit.hu/2024/09/10/a-bme-kutatoi-altal-felfedezett-lagy-cellak-lehetnek-a-foldi-elet-geometriai-epitokovei már akkor éreztem azt a szekunder szégyent, amit Domokos minden megnyilvánulása kivált belőlem és tudtam, hogy csak ő lehet a „BME kutatói” akiről a cikk szól.
    Értem én, hogy habosítás meg önmenedzselés nélkül ma csak éhen lehet halni a tudományos életben, de nekem ettől a pasitól lábrázásom van.
    és csak egész kis betűvel merem mondani, hogy Barabásitól is

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-337982)
    Loading...
  45. ATCG szerint:
    2024.10.19 19:51

    Hiv.: @nyulambator:
    Lehet lábrázásunk, hidegrángásunk, hányingerünk az önmagukat túlzottan menedzselő alkotókból, akármilyen műfajban teszik is. Domokos esetében inkább az a zavaró, hogy az eredmények legalább kilencven, hanem nagyobb százaléka a doktoranduszainak aprólékos, fáradhatatlan kemény munkájának köszönhető, és-e doktoranduszok zöme nő, de ők valahogyan kimaradnak a reflektorfényből.
    Barabási meg? ő egyéni játékos, de úgy tudom világrengető sejtéseit rendre megcáfolják.
    Domokosék eredményeit pedig nem annyira tudják.
    Egy interjúban Szemerédi sem beszélt valami elismerően Barabásiról.
    …Barabási sztárkönyveit karácsony előtt hegyekben láthatod a budapesti nagy könyvesboltokban. Ja azt is mondták már róla, hogy íme az ember aki meg tudja mondani a jövőt.
    …
    Ami Domokos esetében érdekes: ő az építészmérnöki kar szilárdságtan tanszékének vezetőjeként kezdett fordult abba az irányba, ami eltávolította a konkrét mérnöki tudományoktól. Háttérbe húzódott a vezetéstől, oktatni azért még oktatott a tanszéken, de valamilyen „magnetikus” ereje mégiscsak lehet, hogy annyi doktorandusza akadt.
    Aztán tavaly rátévedtem a kar ábrázoló geometria tanszékének honlapjára és meglepődve láttam, hogy Domokos már ott van. Sipos Árpád is követte őt a szilárdságtan tanszékről. Sipos jóval fiatalabb Domokosnál. Azt hiszem most ő a tanszékvezető. Az ábrázoló tanszék meghirdetett TDK-témáit böngészve igen érdekes kutatási területek felé csábítják az érdeklődő építész hallgatókat. Igen érdekes irányba fordult magának a tanszéknek az oktatási kínálata.
    Na azért a szilárdságtan tanszéket is maradtak szépreményű oktatók-kutatók: Hegyi Dezső és mások, akik Pelikán József és a még nagyobb elődök örökségét viszik tovább.
    …
    Teszik mindezt az építészmérnöki karon belül, a mérnök kar hasonló tanszékeinél nem tudom mi a helyzet.
    …
    Nem akarok Domokosék fogadatlan prókátora lenni. Nem vagyok az említett tanszékek oktatója sem, építész hallgatóként sokszor megizzadtam az ábrázoló geometria, szilárdságtan, vagy tartószerkezettervezési vizsgákon, az utóbbi két tárgy szigorlatain. Mezei építész vagyok és néha megfog ez vagy az. Idén kezembe akadt és elbűvölt Penrose a „Császár új elméje” c. könyve, nem a benne érintett matematikai területek miatt, azoknak csak úgy vagyok élvezője, mint egy-egy jó versnek, nem értek hozzá, de valami azokból is mélyen megérintheti még a laikust is. A könyvben Penrose önmagát közepes platonistának vallja. Az egyik matematikai témájú fejezetben a csempézéssel foglalkozik (többek között saját megoldásaival is büszkélkedik). Domokosék is a csempéznek. Egyébként Penrose könyvéből az agy, az érzékelés kvantumos működésének sejtései bűvöltek el, nem a matematikai fejezetekben taglaltak.

    Hiv.: [@ATCG:](#comment-337987)
    Loading...
  46. Podvinecz marsall szerint:
    2024.10.19 19:52

    : @nyulambator: én arra nem ragadtatnám magam, hogy megítéljem a kutatást, mivel sokat nem értek belőle. De ha már természeti ( in Nature, nagy N-nel…) példákat hoznak fel egy publikációban, akkor lehet, hogy át kéne nézetni a szöveget egy biológussal, aki kiszúrja, hogy nemlétező szövetet emlegetnek (se a törzsszövegben, se az ábraszövegben nem sikerült az epitéliumot rendesen leírni, ráadásul máshogy nem), esetleg hozzászól a zebracsíkokhoz (lehetne mit) és még ki tudja mihez.
    Szóval tőlem lehet az egész akár zseniális is, csak ne kéne közben az embernek a fejét fognia (felröhögés, hogy meg ne feledkezzem magamról). Ezzel.persze a review processt is minősítem.

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-337988)
    Loading...
  47. ATCG szerint:
    2024.10.19 20:51

    Hiv.: @Podvinecz marsall:
    Penrose is biológusok nélkül elmélkedik az agyműködésről a fentebb említett könyvében, el is ismeri, hogy nem ért hozzá, de a téma foglalkoztatja, és amennyiben az agyat és működését a fizikai világ részének tekinti, úgy az ingerület-átvitel-érzékelés és tudatosulás összefüggéseiben
    sejtései szerint meg kell jelennie a gondolkodásban a kvantumosságnak, ami sejtése szerint beláthatatlan lehetőségeket rejt magában. Igaz egyelőre vitatkozik is önmagával a könyvében érveket és ellenérveket sorakoztat, de izgatja a dolog. Nagyon öreg emberként is igazi tudós, kíváncsi elme. Utóbb olvastam egy szintén indexes hírben, hogy az agyműködés kvantumosságáról már egy biológussal együtt jelentetnek meg cikkeket.
    A gondolatai bűvöletében fogalmaztam meg magamnak:
    „…..Képesek vagyunk a retinánkba bevágódó egyetlen fotont érzékelni. de ami nagyon különös, az agy – mint tudatos szemlélő – ennek az adott pillanatban (még) nincs tudatában. Igen, ez az egy foton és az agy; az idő, ami nem is folyik, csak van. Ez az ami megfogott a könyvben. Az egy fotonnyi villanások, amelyek aztán megfelelő – tudatos agyműködés létrehozására alkalmas –kritikus tömeget átlépve elindítanak valamit bennünk: egy érzést, gondolatot, „ihletet”, „meglátást” (Penrose szavaival), vagy felszínre hoznak rég megtörtént dolgokat, emlékeket.”
    …Mindezzel csak azt szerettem volna mondani, hogy hasonló meglátásai egy magyar egyetemen tanult, vagy oktató embernek, lánynak asszonynak is lehetnek…”
    És ezzel, még mielőtt bárki is vádolna: nem azt mondtam, hogy már megint bántják szegény magyarokat.

    Hiv.: [@ATCG:](#comment-337992)
    Loading...
  48. Podvinecz marsall szerint:
    2024.10.20 17:03

    .: @ATCG: egy nálam n-szer okosabb Penrose-nak sem szükségszerűen jó minden ötlete v meglátása. De amit én írtam, annak ehhez semmi köze. Ahhoz sincs, hogy magyarföldi magyar női hölgyek havi 180 nettóból miket látnak meg, mert fogalmam sincs, nem értek hozzá.
    Én egész egyszerűen annyit jegyeztem.l meg, hogy legyen már egy szerző meg egy szerkesztő olyan igényes, hogy ha más területekre utal vagy merészkedik, akkor legalább a minimum elvárhatót teljesítse, főleg, ha szeretné, hogy komolyan vegyék.
    Egy könyv pedig nem ugyanaz, mint egy publikáció egy jó kiadó valszleg jó folyóiratánál (a PNAS Nexus új és nem lesz rossz, az valószínű).

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-338010)
    Loading...
  49. ATCG szerint:
    2024.10.21 00:25

    Hiv.: @Podvinecz marsall:
    OK. A folyóiratok szerkesztői igényességének hiányolásában nagyon is igazad van. Szerintem nem Regős Krisztina az az, aki az élő szövetet, az élet „alapkockáit” akarja beleláttatni a felfedezésükbe, és azzal világhírűvé menedzselni önmagukat.
    …
    Penrose szakterületén kívüli sejtései akkor is izgalmasak, ha esetleg valamikor bebizonyosodik, hogy tévedésen alapulnak. Penrose fizikus, matematikus és filozófus, amellett a laikus számára is szórakoztatóan, élvezhetően adja elő nehéz, tartalmas mondanivalóját; és az hiszem azt tartja, hogy sokszor a legizgalmasabb dolgok a létezők határterületein történnek (úgy rémlik ezt meg a fraktáloknál említi).
    …
    Az agy kvantumos működésével kapcsolatos cikket az említett biológussal közösen írta(aki nem tudom a biológia és az élettan mely területén működik, a nevét sem tudom, csak annyit tudok, hogy egy bombasztikus Index újságcímben és az alatta közölt rövid meglehetősen semmitmondó ismertetőben olvastam róluk(Lehet, hogy agyunk nem is úgy működik, ahogy eddig gondoltuk?)), Az Index cikket átfutottam, de mert a fenti könyvben a témát Penrose részletesen kifejti, ezért nem nagyon érdekelt ez az ismertető, és azt sem jegyeztem meg, hogy melyik folyóiratban publikálták ezt a közös munkájukat.
    …
    A morgolódásomat amiatt tettem ide a Viccországba mert ez az Új-formaosztály felfedezése és Domokos neve rögtön eszembe juttatta a „Platonkám bukta” c. posztot és az azt követő, Domokosék akkori cikkét szapuló hozzászólásokat, hiszen már a poszt címe is meglehetősen gyilkos iróniájú volt. Ez a „Platonkám bukta” jellemzés Penrose idézett könyvének olvasása közben is eszembe jutott. Valamikor idén májusban olvastam a könyvet volt, és már akkor be akartam tenni ide a Vincentre, de nem köthettem egyetlen aktuális poszthoz sem. Domokosék új jelentkezése viszont megadta az ürügyet.
    …
    Jól írod, hogy attól, hogy valaki nagyon okos, Nobel-díjas, meg minden, attól az még mondhat hülyeséget is.
    De …Penrose könyvének elég nagy részében a matematika területén a platóni ideák világáról is szó van (Akit érdekel,. nézze meg ott a könyv a MeRSZ.org blogról letölthető), és őt nem hiszem, hogy bárki is cikizte volna ezért. Ez szinte kizárólag ránk, magyariakra jellemző.
    …
    Nem Veled akartam morgolódni, ez csak úgy jött:Te és Ámbátor fűztetek hozzá megjegyzést, ezért válaszoltam Nektek.
    …
    „Ahhoz sincs, hogy magyarföldi magyar női hölgyek havi 180 nettóból miket látnak meg, mert fogalmam sincs, nem értek hozzá.”…írod.
    …
    Ez a „magyarföldi magyar női hölgy” a Bercsényi utcában a Bercsényi 28-30 felé (ez az építész kollégium) bandukolva meglátott valamin egy mintázatot, azt hiszem egy szellőzőrács volt az, és ez okozta a velük készült riportban elhangzottak szerint a Heuréka élményt.
    Legközelebb, ha Budán járok: végig megyek az építészlány útján, sokszor járok arra (régi emlékek, meg a Skála-piac), szépen, lassan megyek és nagyon figyelek, hátha én is meglátom azt, amit ő.

    Hiv.: [@ATCG:](#comment-338023)
    Loading...
  50. incze szerint:
    2024.10.21 00:46

    úgy néz ki egyelőre, hogy moldovában leszavazzák az eu-párti alkotmány módosítást (81%-nyi leszámolt szavazatnál 54-46)

    Hiv.: [@incze:](#comment-338024)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@Keepdreaming: A szavazókörök 93.7%-a, ahogy én lá…
  • incze on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Portugal, 68.0% of freguesias counted: AD-EPP: 37.…
  • Keepdreaming on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Dan megnyerte. 96%-os feldolgozottság, több mint 7…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Jónak néz ki ez. Bukarestben még kevés szavazatot…
  • jotunder on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.nem merek én mondani semmit, de annyira vezet Dan,…
  • incze on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Romania, 66.77% of votes counted: Presidential ele…
  • incze on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.lengyel exit poll, elég szarul néz ki. Poland, Ips…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Csak a telefonomon vagyok, de elvileg a szavazokor…
  • jotunder on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.https://agerpres.ro/politic/2025/05/18/live-update…
  • jotunder on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.https://agerpres.ro/politic/2025/05/18/live-update…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@murok: Ha esetleg pont nem találnál egy etnikai t…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Első fordulóban sokat jött fel Dan az este folyamá…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@jotunder: Első néhány külföldi választókör.
  • incze on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Romania, 38.77% of votes counted: Presidential ele…
  • murok on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Hargita nagyon vicces. https://prezenta.roaep.ro/p…
  • Keepdreaming on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Gondolom előbb a falusi, kisvárosi szavazatokat sz…
  • jotunder on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@Grrr: https://agerpres.ro/politic/2025/05/18/prez…
  • incze on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Romania, 24.18% of votes counted: Presidential ele…
  • incze on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.https://x.com/EuropeElects/status/{id} (komment li…
  • murok on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.A hivatalos adatok: https://prezenta.roaep.ro/prez…
  • Keepdreaming on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Nyerjen a Dan, Orbán hadd kiáltson választási csal…
  • jotunder on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.basszus ebben nincs benne a diaspora vote :( minde…
  • Grrr on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Tudtommal a diaszpóra nèlkül
  • ipartelep on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Hiv.: @jotunder: Éppen most megy a Partizán online…
  • jotunder on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.@Keepdreaming: az egész, legalábbis elvileg, de ké…
  • Keepdreaming on Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.Diaszpórával együtt, vagy csak belföld?
  • Keepdreaming on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Miért szavaznának a külföldön élő románok egy EU e…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Nicușor Dan 54.9% George Simion 45.1%
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)exit poll, dan nyert. meglátjuk, nagyon jó lenne,…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@nyulambator: chatGPT szerint Simion 52- Dan 48, d…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: Én nem sietném el a sírást, se az örömö…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@nyulambator: a diaszpóra szavazatok száma brutáli…
  • marysolotravez on Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki hazaLenne bár napfény mindig. Mi, akik már csak kézipo…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Rekordrészvétel van, történelmi nap a román demokr…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekPÖCS-ök reloaded? Rossz érzésem támadt :-/. Megint…
  • ipartelep on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Hiv.: @azuccahirmondoja: Szerintem te egész komoly…
  • azuccahirmondoja on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@nyulambator: Simion győzelme esetén két lehetőség…
  • azuccahirmondoja on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ipartelep: Szerintem te nem érted, amit én írtam,…
  • ipartelep on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Hiv.: @azuccahirmondoja: Ebből a válaszodból látsz…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@azuccahirmondoja: A káröröm nem a Fico-Orbán-Simi…
  • azuccahirmondoja on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ipartelep:. Senki nem vár tőled szolidaritást, va…
  • labrys on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Ne feledd el, kisfiam: sosem szabad ön- és közvesz…
  • ipartelep on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Hiv.: @azuccahirmondoja: Jó, megpróbálom elmagyará…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Manapság nem tudhatja az ember, hogy egy politikus…
  • azuccahirmondoja on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Most a káröröm leghalványabb verziója is önsorsron…
  • Keepdreaming on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Kelemen Hunor meg ismét faszán becsicskul Orbánnak…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Lengyelországban van reális esély arra, hogy Nawro…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ipartelep:](#comment-345110) egész Európának ross…
  • ipartelep on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Hiv.: @exadvocatus: Nem vitatkozva, csak megjegyze…
  • thegaben86 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@Keepdreaming: Hmm, toke mashogy latja a dolgokat.…

Posztrulett

A magyar liberális bullshitértelmiség tündöklése és bukása, főleg bukása (aránylagrövidposzt)

Caveat: Ha őszinte akarok lenni, akkor liberálisnak kell definiálnom magam. Kicsit centristább, kicsit konzervatívabb liberálisnak magyar mainstream liberálisoknál, de liberálisnak. A posztban az értelmiségi nem diplomást, hanem a köz ügyeit kommentáló és az ehhez szükséges háttérrel rendelkező entellektüelt jelent. Én sajnos nem vagyok ilyen, ezzel tisztában vagyok. Kicsit… kicsit talán igen, de nem igazán. A …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • mecsekijeti
  • ijenanyelvtan
  • kalzol
  • ipartelep
  • macskahala
  • Mikonu
  • hakohen
  • nerangass
  • Gaboxhrr
  • SMFB
  • Bogomil
  • kisvince
  • gearforbooks
  • Külsős
  • Radnóti Zoltán
  • Keepdreaming
  • outsiderb
  • esztre
  • onehumanoid
  • jelbeszed
  • fuhur
  • Tehenész
  • kisa
  • jaurin
  • attitoth68
  • geogravatar
  • dynamicist
  • velizare
  • darnoknew
  • ikarus
  • aerduloensamtonight
  • Gabor
  • csunyatáp
  • Hector Kapitány
  • ra0213
  • Czifra Zoltán
  • LibaLeontin
  • ganjagym
  • rovidec398e17c6
  • karsairita
  • Judit Merényi
  • Hanyistók
  • muaddib00
  • azuccahirmondoja
  • istván orovecz
  • marysolotravez
  • Tyto
  • labrys
  • ijontichy
  • olvassbele.com
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d