Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Orbán MCC-s embere egyszerű brit íróként ír a FIDESZ várható győzelméről a Telegraph-ba (apróságposzt) 2026.04.09
  • Szijjártó esete az iráni titkosszolgálatokkal (hírposzt) 2026.04.08
  • „Mi vagyunk a NER, mi vagyunk a tolvajok” 2026.04.07
  • Orbán balkáni fixere 2026.04.05
  • Rácz András előre megírta, hogy a Török Áramlatot fogják támadni a gazok. Honnan tudta, merre lepleződött? Le, pont le. 2026.04.05
  • Nem lesz polgárháború. Van. 2026.04.04

A legolvasottabb posztok

  • Orbán MCC-s embere egyszerű brit íróként ír a FIDESZ várható győzelméről a Telegraph-ba (apróságposzt)
  • Szijjártó esete az iráni titkosszolgálatokkal (hírposzt)
  • "Mi vagyunk a NER, mi vagyunk a tolvajok"
  • Választás 2026
  • Orbán balkáni fixere
  • Ki az a Henry?

A keményvonalas nacionalizmusról

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

 

         Magyarországon gyakorlatilag nincsenek nacionalisták. A keleties hülyeségekről fantáziáló miniszterelnök, a szoftfasiszta Jobbik-vezér egy vesztes Magyarországról delirál, tehát nem nacionalista. A nacionalizmus a győztes Magyarországról szól. A győztes Magyarország pedig Ausztriára vagy Hollandiára hasonlít, nem Tádzsikisztánra vagy Azerbajdzsánra

         A nacionalizmus lényege a gloire. Nem a retardált rasszizmus, antiszemitizmus, a sovén majomparádé, hanem a gloire. Keleten pedig nincs gloire. Gloire csak nyugaton van. 

         Én nem vagyok nacionalista, elveszítettem a hitemet, a poszt nem is rólam szól, hanem az igazi, keményvonalas nacionalistákról, akik még hisznek ebben az országban. 

         A keményvonalas nacionalista, szemben e sorok írójával, hisz a nyugatos Magyarországban. A keményvonalas nacionalista egy komolyan vehető Magyarországban hisz, egy versenyképes Magyarországban, Tettmagyarországban, nem Szájmagyarországban. 

         A keményvonalas nacionalista először is finlandizálná a magyar közoktatást. Nem gyengítené meg az államot, nem feltétlenül a szlovák redisztribúciós rátát célozná meg. Képes lenne egyszerre hinni a magyar középosztály és a magyar underclass felemelésében. Talán konzervatívabb lenne, mint liberális, talán jobboldalibb, mint baloldali, mondom, ez a poszt nem rólam szól. 

         A frusztrált, versenyképtelen vesztesek szerencsétlen és gyáva gyűlölködése nem nacionalizmus. A nacionalizmus elegáns, nagyvonalú és bátor. Valamivel nagyobbnak mer lenni, mint a kicsi. 

         A nacionalista nem valamiféle sportban szeretné elsőnek látni Magyarországot, hanem egy színes kis kütyü gyártásában. Nem stadionokat építene, hanem egyetemeket. Angolul jól beszélő, izgalmasan gondolkodó, sikerorientált magyar fiatalokat akar látni, nem cigányozó, hisztérikus hülyéket. 

          Egy igazi nacionalista rács mögé dugná a rogánokat, habonyokat, andyvajnákat, és közben talán megmosolyogná a Demokratikus Kerekasztalt. Egy igazi nacionalista a tehetséget preferálná a lojalitással szemben. Egy igazi nacionalista valóban nyerni akarna, nem szánalmas kis döntetleneket győzelemnek hazudni.

          Magyarországon nincsenek nacionalisták, mert egy nacionalista nem lehet cinikus senki. Orbán Viktor egyáltalán nem hisz Magyarország felemelkedésében. A környezete pedig talán még Orbán Viktorban sem hisz, csak abban, hogy lesz pár jó évük, amíg megszedhetik magukat, utána meg kit érdekel, mi jön. 

           Félreértés ne essék, lehet, hogy Orbán Viktornak igaza van, lehet, hogy Magyarország azt érdemli, ami felé halad. Lehet, hogy ez az ország pangásra van ítélve, szomorú kis alibilétre, egy pirosfehérzöld Szlovákiára, Montenegróra, Macedóniára.

           Lehet, hogy ebben a partiban már egyszerűen nincsen több. Lehet, hogy így van, csakhogy ebben egy igazi nacionalista nem hihet.  

        

          

 

         

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16519191-69d9512d3c913' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16519191&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16519191-69d9512d3c913&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16519191-69d9512d3c913' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Felnőttfilm a Terror Házában

Next Post:

A szilovikok

116 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. HaKohen szerint:
    2015.02.15 22:15

    @balmoral

    Ó, ez pl. nem szóvicc és nem is rossz vicc: „A magyar Gloire utolsó sugara alighanem a bűvös kocka, ha eltekintünk Kovács Ákostól.”

    Ez képzavar, amit mint műfajt imádok. (És ha telik tőlem, művelek is.)

    @aronsatie:

    Túl komoly vagy. Én meg fáradt, úgy hogy megnézek valami méretes krimit, azután ágynak dőlök.

    Na jóccakát nektek.

    Hiv.: [@HaKohen:](#comment-134700)
    Loading...
  2. ulloiut szerint:
    2015.02.15 22:27

    @Rhonin: A svájci oldalt nagyon kevéssé ismerem, Németország déli részét annál jobban. Annak alapján, amit hallottam a Svájcról, egy nagyon ellentmondásos hely: egyfelől elég elterjedt a másfajta emberek lenézése (vicces, de ideértve a németeket is), másfelől viszont elképesztően magas a külföldiek aránya, tehát ha nem is súrlódásmentesen, de azért képesek együtt élni a különböző kulturális hátterű emberekkel. Amellett, hogy a svájci bevándorló mix teljesen más, mint ami más országokra jellemző (azaz sokkal magasabb a nyelvileg könnyen integrálódó, magasan képzett bevándorlók aránya), így is nehezen felfogható számomra egy olyan társadalom, ahol egyes régiókban 30%-os a külföldiek aránya, és a legalacsonyabb, keményen vidéki régiókban „csak” 10%-os – az utóbbi ugye a német átlag, a kozmopolita Berlinnel és Hamburggal együtt. Ezek teljesen más arányok, mint amivel a németek (vagy a legtöbb társadalom) együtt tudnának élni. Ilyen arányok mellett elképzelhetetlen, hogy ne legyen társadalmi reakció, azaz ellenérzés a külföldiekkel szemben, de imponáló, hogy viszonylag korlátozott. Még a szélsőjobb jelentős része is elfogadja, hogy a bevándorlást korlátozni ugyan lehet, de teljesen felszámolni öngól lenne. Amerika hasonló, és a bevándorlás mértéke tekintetében még durvább – és szinten erősen „nacionalista” – Kanada dettó. Valószínűleg nem véletlen, hogy ezek az országok minden nacionalizmus ellenére általában képesek integrálni számos idegent, más esetben pedig legalább együtt élni velük.

    Egyébként mind a pláza, mind a honi cuccok vásárlását máshogy látom, nem nacionalista keretben értelmezném. Nem vagyok plázaellenes, Tesco-ellenes sem, de a bevásárlás hangulata teljesen más ilyen helyeken. Készséggel elismerem, hogy praktikus, és lehet, hogy a vásárlásnál ennyi pont elég, de kellemesnek nem mondanám. Ha egy ország ennyire gazdag, akkor megengedheti magának azt a luxust, hogy ne plázában, hanem hangulatos bevásárlóutcákban vásároljanak.

    ” környékbeli kistermelők termékeit „nyomják”

    Itt kijön belőlem a baller, de hát ez természetes. Nem fetisizálom a helyi termékek vásárlását, egy tényező több közül, de ha nem lenne itt egy ultranacionalista soviniszta keretbe beágyazva, ami nagyon ellenszenvessé teszi, akkor teljesen logikusnak tartanám, hogy nekem (ceteris paribus) érdekem, hogy a kiadásaimmal a helyi ipart, stb. támogassam, mert jó, ha pörög a gazdaság, ha itt folyik be az adó, stb. Ez nem (okvetlenül) nacionalizmus, hanem az, hogy figyelembe veszem, hogy a gazdasági tevékenységem milyen hatással van arra a közösségre, amelyben élek, és amelynek jóléte az én érdekem is, mind anyagilag, mind erkölcsileg. Ez nem jelentheti azt, hogy rám lehet sózni silány de drága terméket, azért mert mittudomén hol gyártották, mert az rossz ösztönző lenne, de egy bizonyos ár-minőség sávon belül egyértelműen pozitívan esik latba, hogy helyben gyártották. Ebben a nacionalizmusra jellemző ellenérzés az idegennel szemben nem jelenik meg.

    Hiv.: [@ulloiut:](#comment-134701)
    Loading...
  3. muci szerint:
    2015.02.15 22:36

    @Rhonin:

    Általában gondoltam, nem a te valamelyik hozzászólásodra vonatkozott.

    A válaszod viszont nagyon érdekes.

    Hiv.: [@muci:](#comment-134702)
    Loading...
  4. Rhonin szerint:
    2015.02.15 23:01

    @muci: A félreértés elkerülése végett fontos megjegyeznem, hogy én vezetési probléma környezetében találkoztam ezzel, konkrétan sales-es csapat felépítésénél. Ott akkor az volt a javaslat, hogy külsőleg vezérelt típusokat kell kiválasztani, mert arra a feladatra pl. az az előnyös (pl. ilyen környezetben lehet értelmezni az „előnyt”). Más környezetben lehet, hogy éppen hátrány. Hogy egy kicsit JT posztjához is visszakanyarodjunk, itt egy értelmezés, ahol meg inkább hátrányos a megkülönböztetés a belsőleg vezéreltekkel szemben: „…Társadalmunkban az elidegenedés veszélye egyre nagyobb, egyre kevesebb a riesmani „belülről vezérelt” és egyre több a „kívülről vezérelt”, könnyen manipulálható, identitásában bizonytalan ember.”
    Tovább a cikkhez:http://www.galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=46619

    Hiv.: [@Rhonin:](#comment-134703)
    Loading...
  5. Rhonin szerint:
    2015.02.15 23:08

    @ulloiut: Így van. Nekem sincs semmi kifogásom sem az apenzeller környéki helyi sajtokkal szemben, sem a bajor helyi sörökkel szemben, még akkor sem, ha csak azt kapnék ott. A CBA kínálatára és a minőségre viszont nagyon kíváncsi leszek, amikor már csak ők lesznek…

    Hiv.: [@Rhonin:](#comment-134704)
    Loading...
  6. csársz szerint:
    2015.02.17 11:29

    @Rhonin: @HaKohen: tényleg másik bolygón élünk, de állítom, az enyém mókásabb
    már csak annyit: a matematika természettudomány?

    Hiv.: [@csársz:](#comment-134705)
    Loading...
  7. csársz szerint:
    2015.02.17 11:38

    @ulloiut: svájci nép, svájci nemzet?
    nahát, ez kicsit más megvilágításba helyezi a dolgokat
    tkp. az osztrák* nép, osztrák nemzet is egy érdekes probléma

    Ahogy az államszövetségi jubileumon mondta az egykori osztrák elnök:
    „elértük, hogy a világ azt hiszi, Hitler német volt, Beethoven meg osztrák…”

    *meg sem merem említeni, hogy a magyar is érdekes képlet (de legalább van egy saját nyelve)

    Hiv.: [@csársz:](#comment-134706)
    Loading...
  8. HaKohen szerint:
    2015.02.17 12:55

    @csársz:

    Jó, leköphetsz, de nem hiszem, hogy másik bolygón élnénk.

    Szvsz a matematika _nem_ természettudomány. Ahogy a filozófia sem – de társadalomtudomány sem.

    A matek absztrakciókkal foglalkozik, nem természeti és nem társadalmi alakulatokkal, tényekkel, folyamatokkal.

    Viszont alkalmazzák az egzakt természettudományokban (pl. szilárdtest-fizika vagy az eleve alkalmazott műszaki tudományok), a nem egzakt természettudományokban (pl. biológia, orvostudomány) és a szintén nem egzakt (sztohasztikus, vagyis valószínűségi törvényeknek alávetett társadalomtudományokban (pl. szociológia). És egy csavar: a pszichológiában is, amely szerintem termtud is meg társtud is.

    Na, erre varrj gombot.

    Hiv.: [@HaKohen:](#comment-134707)
    Loading...
  9. jotunder szerint:
    2015.02.17 13:05

    @HaKohen: altalaban nem szoktak a matematikat a termeszettudomanyok koze sorolni. mondjuk, hihetetlenul mindegy nekem, hogy hova sorolnak.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-134708)
    Loading...
  10. HaKohen szerint:
    2015.02.17 14:18

    @jotunder:

    Oké, akkor nagy szellemek találkoztak.

    Csak @csársz: kérdésére válaszoltam a magam téveszméivel.

    Hiv.: [@HaKohen:](#comment-134709)
    Loading...
  11. csársz szerint:
    2015.02.17 18:59

    @HaKohen: de ez a kérdés nem neked szólt, hanem @Rhonin: -nak, aki mintha természettudományként kezelte volna

    ami meg a bolygónkat illeti: én sem hiszem, hogy ne volna közös (hiszen a természet- és társadalomtudományok mai állása szerint nem ismerünk másik bolygót, amelyen emberek élnének),

    vagyis dehogyisnem (mert nem értjük egymást, illetve én nem értelek nyilván /igazából azt akartam írni, hogy te nem értesz, de most ezt külön ide kellett írnom, mert mégiscsak más bolygón élünk, ami teljesen lehetetlen a fentiek miatt/)

    hogy mégis megpróbáljam a közös bolygót: kedves HaKohen, szerintem teljesen rendben van az a lehetőség, hogy elfogadjam: a vezetéselmélet tudományként is felfogható, közben meg ironizáljak, gúnyolódjak rajta, sőt a művelőinek is beszóljak (esetleg beleértve magamat, bár az lehetetlen, hogy önmagát kiröhögje, ráadásul tele szájjal egy önérzetes lény, tudom)

    Hiv.: [@csársz:](#comment-134710)
    Loading...
  12. Rhonin szerint:
    2015.02.17 20:44

    @csársz: Nem, természettudomány alatt alapvetően a fizikát értettem (ha már annyit emlegetem a relativitás elméletet és kvantummechanikát), de asszem’ a mondanivalóm lényegét illetően teljesen mindegy…Főleg most, hogy ezekben a percekben szentesítjük újra a szovjetunióhoz való csatlakozásunkat. Minden jel szerint vannak nálunk jobb „nyelvészek” is…

    Hiv.: [@Rhonin:](#comment-134711)
    Loading...
  13. HaKohen szerint:
    2015.02.17 20:56

    @csársz:

    Oké, oké, csak ne kívánd, hogy jobban komolyan vegyelek, mint enmagamat.

    Eszem ágában sincs azt állítani, hogy a vezetéselmélet tudományként is felfogható lenne, legfeljebb tudományos elvek, módszerek, modellek alkalmazásaként.

    Nem én találtam ki azt a kifejezést, hogy „management science”, de mit csináljak, ha valamikor így hívták. Nem véletlen, hogy néhány évtizede a „human resource development” (HRD) jött divatba, amelyből már kimaradt a „tudomány”. De mindegy is, nem az elnevezésben van a lényeg.

    Na itt abbahagyom, és nevezz huncut gazembernek, ha tovább folytatom e témában a kommentelést.

    Hiv.: [@HaKohen:](#comment-134712)
    Loading...
  14. Rhonin szerint:
    2015.02.17 21:12

    @HaKohen: Amikor az ember a közgázt tanul egy csomó szakterületen átvezetik. Tanulsz számvitelt, menedzsmentet, marketinget, gazdaságpolitikát, gazdaság statisztikát, etc, etc. és az egyik leglenézettebb (leglájtosabb, majdnem, hogy „csajos”) terület a HR. Aztán kikerülsz a gyakorlatba és eltöltesz 10-15 évet. Ha hátranézek és összegzem az eddigi szerény tapasztalatimat a szervezeti sikerek és bukták területén, akkor azt mondanám, hogy a HR (nagyon szélesebb értelemben a gazdaságpszichológia) az egyik legfontosabb terület. Érdemes Garai Lászlót olvasgatni.

    Más: a számos nemzetközi tréning közül a vezetésről a legnagyobb nyomot az hagyta bennem, amit egy volt katona tartott, aki megjárta a közel-keleti háborús poklokat, majd leszerelt és vezetési tréner lett. Ő tudta, mi a vezetés a gyakorlatban. Amikor arról van szó, hogy embereket vigyél háborúba és onnan hozd is ki őket élve, az tudomány. Kicsit más, mint a könyvtár biztonsága…

    Hiv.: [@Rhonin:](#comment-134713)
    Loading...
  15. csársz szerint:
    2015.02.18 11:49

    @HaKohen: állítsunk magunkat példának a trollok legújabb nemzedéke, népünk és kormányunk elé:

    KONSZENZUSRA JUTOTTUNK!

    Éljen az erős és megbonthatatlan kontársi együttműködés!

    Hiv.: [@csársz:](#comment-134714)
    Loading...
  16. Mister Gumpy szerint:
    2015.02.20 00:47

    @balmoral: @jotunder: Elvtársak, a metaforák elfedik a munkásosztály valódi problémáit. Gloire meg nacionalizmus, ezek csak szavak, amiket máshogy értünk, pláne, hogy az enyhe iróniát minden képernyő máshogy töri.

    Én arra gondoltam, hogy JT posztja összekötötte a nemzetben való hitet a patriotizmussal. Mintha a magyar nacionalizmus azért lenne negatív, mert nem mer nagyot gondolni. De azt látjuk, hogy K-Európában a nagyot gondoló nacionalizmus még negatívabb, mint a kicsit gondoló. Én reménykedem, hogy a magyarok lustábbak és emiatt kevésbé hajlanak kegyetlenkedésre, mint a szerb nacionalisták, és szerintem érdekes kérdés, hogy az egyre töketlenebbé váló Fideszből kiábránduló tömegek vajon Jobbik hívők lesznek-e, vagy sem, és, hogy ezt hogy fogja használni a Jobbik. Szóval, hogy milyen is a magyar nacionalizmus, ami ahhoz is lusta, hogy negatív, és ahhoz is lusta, hogy pozitív legyen, merre fog menni, amikor nő az elégedetlenség, és így csökken a lustaság.

    Hiv.: [@Mister Gumpy:](#comment-134715)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • dpeter on Orbán balkáni fixere@KennyOMG: Mit értesz "az ott elo palesztinok telj…
  • dpeter on Orbán balkáni fixere@Virág et.: Elnézést, Virág elvtárs, ez az ítélet.…
  • dpeter on Orbán balkáni fixere@Késes Szent Alia: "a kormány tehetett volna sokka…
  • KennyOMG on Orbán balkáni fixere(@Késes Szent Alia:](#comment-353188) Ez nevetsege…
  • ijontichy on Választás 2026@velotanya: : Pár évig éltem Győrben (főképp az "e…
  • bvr on Orbán MCC-s embere egyszerű brit íróként ír a FIDESZ várható győzelméről a Telegraph-ba (apróságposzt)Hiv.: @bvr: Nna, úgy látszik mégis, a 444en több m…
  • Bogomil on Orbán MCC-s embere egyszerű brit íróként ír a FIDESZ várható győzelméről a Telegraph-ba (apróságposzt)@jotunder: De csak azért nem hozza le HC, mert hos…
  • Grrr on Szijjártó esete az iráni titkosszolgálatokkal (hírposzt)@tgr: Igen, ez megvan - csak annyi tűnt fel, hogy…
  • tgr on Szijjártó esete az iráni titkosszolgálatokkal (hírposzt)@Grrr: ezek a fogadások nem úgy működnek, ahogy a…
  • DarthVader on Választás 2026@velotanya: "Nagyon mélyenszántó, nagyon politikus…
  • Keepdreaming on Választás 2026Hiv.: @velotanya: A városról írtam csak, ott meg l…
  • velotanya on Választás 2026@DarthVader: Próbálom elképzelni a jelenetet... ”A…
  • DarthVader on Választás 2026Na, a Tisza biztosan nyer. A kompolti Coop üzletbe…
  • velotanya on Választás 2026@Keepdreaming: A győri 1-es körzet nem lehet kérdé…
  • bvr on Orbán MCC-s embere egyszerű brit íróként ír a FIDESZ várható győzelméről a Telegraph-ba (apróságposzt)Hiv.: @jotunder:: azért vélhetően ezt kb senki ors…
  • dr Brcskzf Gröőő on Választás 2026@Virág et.: egyéniben és listán másképp szavazni e…
  • Keepdreaming on Választás 2026Hiv.: @velotanya: 2 éve 41-37% volt Győrben az ere…
  • nyulambator on Választás 2026@Virág et.: Te mondhatod, hogy most a realitást ha…
  • Virág et. on Választás 2026@velotanya: Lehet, hogy én vagyok hülye, de ezt a…
  • velotanya on Választás 2026@jotunder: Köszi, nekem nem volt türelmem kikeresn…
  • velotanya on Választás 2026@velotanya: Egyébként ezt már régen akartam írni,…
  • jotunder on Választás 2026@velotanya: tényleg ezt mondta... jézusmária.
  • velotanya on Választás 2026Viszont a tegnap esti győri dzsembori tényleg nagy…
  • velotanya on Választás 2026Interjú Kéri Lászlóval, ahol állítólag - egy össze…
  • ipartelep on Választás 2026Soha, senki nem érdemelte meg jobban a börtönt min…
  • Fuxos on Választás 2026Megvolt a nagy, reggeli Orbán bejelentés. Kb. Bald…
  • DarthVader on Választás 2026@muaddib00: Már régen megkapta. Legelőször Magyar…
  • jotunder on Orbán MCC-s embere egyszerű brit íróként ír a FIDESZ várható győzelméről a Telegraph-ba (apróságposzt)@Bogomil: Panyi éppen feltett egy anyagot a substa…
  • Virág et. on Orbán balkáni fixere@Késes Szent Alia: Akkor elemezzünk szavakat. Ezt…
  • Késes Szent Alia on Orbán balkáni fixere@Virág et.: Nem akarok dpeter helyett válaszolni,…
  • Késes Szent Alia on Orbán balkáni fixere@dpeter: Igen, Lapid csak egy kis szeletét bontja…
  • punkfrog on Választás 2026@muaddib00: A DK-nak vége. Kiderült, hogy Gyurcsán…
  • Johnny B.Goode on Orbán MCC-s embere egyszerű brit íróként ír a FIDESZ várható győzelméről a Telegraph-ba (apróságposzt)Fischert a dolgok sajátos összejátszása folytán (m…
  • Keepdreaming on Választás 2026"Ukrán katonák puccsra készülnek a Szabadság téren…
  • ijontichy on Választás 2026@Fuxos: : Azért még próbálkoznak. "Orbán Viktor De…
  • ijontichy on Választás 2026Jobb előbb, mint későn, jobb későn, mint soha, ava…
  • Fuxos on Választás 2026Nekem úgy néz ki, hogy 3 napja a Fidesz eldobta az…
  • kiazmármegint on Orbán MCC-s embere egyszerű brit íróként ír a FIDESZ várható győzelméről a Telegraph-ba (apróságposzt)@velotanya: Arrol nem is beszelve, hogy beleszamit…
  • Bogomil on Orbán MCC-s embere egyszerű brit íróként ír a FIDESZ várható győzelméről a Telegraph-ba (apróságposzt)@jotunder: Ez egy régi közismert politikai pletyka…
  • hakohen on Szijjártó esete az iráni titkosszolgálatokkal (hírposzt). @annokkk: . Furcsa csiki-csuki. Először két napr…
  • nyulambator on Orbán balkáni fixereIsraeli government secretly approves over 30 new s…
  • jotunder on Orbán MCC-s embere egyszerű brit íróként ír a FIDESZ várható győzelméről a Telegraph-ba (apróságposzt)@Bogomil: https://theins.press/en/confession/29117…
  • KennyOMG on Választás 2026@muaddib00: Ez ugy mukodik hogy mindenkire vontako…
  • muaddib00 on Választás 2026Azért kíváncsi leszek, hogy most itt a DK is meg f…
  • Bogomil on Orbán MCC-s embere egyszerű brit íróként ír a FIDESZ várható győzelméről a Telegraph-ba (apróságposzt)Egyenlítésképpen viszont Orbánék ideológiai lapja…
  • velotanya on Orbán MCC-s embere egyszerű brit íróként ír a FIDESZ várható győzelméről a Telegraph-ba (apróságposzt)@martonbalint19904935: A világ megváltozott. Példá…
  • velotanya on Orbán MCC-s embere egyszerű brit íróként ír a FIDESZ várható győzelméről a Telegraph-ba (apróságposzt)@nyulambator: Mondjuk ez a Krastev egy ritka nagy…
  • velotanya on Választás 2026@Thalész: Azt a 444-es cikket - némi szkepszissel…
  • velotanya on Választás 2026Nem ismertem:) Mindenesetre a kisegeres-oroszlános…
  • Thalész on Választás 2026@velotanya: Krug Emíliának most indult az új műsor…

Posztrulett

Bevállalta a jobboldali Tőkét a Katona József Színház. És jól tette.

Szegény, saját megaláztatását végsőkig kiélvező idősebb Vidnyánszky Attila Marx Tőkéjét fogja bemutatni a Nemzetiben, Leninnel — és gondolom, MP-vel — egy kisebb mellékszerepben. Ha valaki mindent felad, akkor adjon fel tényleg mindent, alapon.Máté Gábor viszont a jobboldali Tőkét, Alisza Zinovjevna Rózenbaum The Fountainhead című regényét (Schmidt Mária és Bayer Zsolt már a „Rózenbaum” miatt fel …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Gaboxhrr
  • Bogomil
  • velotanya
  • janszemwordpress
  • ijontichy
  • apokalipszistmost
  • karsairita
  • Mikonu
  • Keepdreaming
  • jelbeszed
  • Tehenész
  • gornyo
  • csunyatáp
  • Hanyistók
  • kisa
  • istván orovecz
  • princeghostly1c74fbc695
  • nyulambator
  • nerangass
  • simonandris2
  • Hector Kapitány
  • KennyOMG
  • Fuxos
  • opiniopraesumpta
  • martonbalint19904935
  • dynamicist
  • Thalész
  • vattablz
  • LibaLeontin
  • punkfrog
  • Psakreff
  • kiazmármegint
  • jaurin
  • jotunder
  • Késes Szent Alia
  • bvr
  • labrys
  • tortt49
  • szabol25
  • sgtpotrien
  • ra0213
  • janostothmeister
  • aromo44
  • Sparhelt
  • ipartelep
  • muaddib00
  • elolhatuldoktor
  • Johnny B.Goode
  • SMFB
  • macskahala
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d