Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Orbán végre őszinte volt 2025.07.11
  • Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjat 2025.07.09
  • Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László 2025.07.06
  • Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.” 2025.07.05
  • Bemondta a Híradó !! A világ legjobb száz egyeteme között a Semmelweis !!!! 2025.07.05
  • Az AI elkezdte elvenni az emberek munkáját 2025.06.30

A legolvasottabb posztok

  • Viccországban bejelentenek
  • Orbán végre őszinte volt
  • Az Orbán-fasizmusról
  • Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László
  • Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjat
  • Bemondta a Híradó !! A világ legjobb száz egyeteme között a Semmelweis !!!!

A Mitch McConnell-pillanat (megjegyzésposzt)

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

 

    Mitch McConnell a szenátus republikánus kisebbségének (oh, yes) vezetője, Trump egykori szövetségese. Felesége, Elaine Chao, Trump közlekedési minisztere volt. 

    Ezen a videón Mitch McConnell a következőket mondja:

    „The mob was fed lies. By the President and other powerful people.”

    A Mandiner, a 888.hu, a prostisrácok, a reaktor.hu, a Magyar Nemzet, a HírTv az orbánista tömegeknek hazudott az amerikai választásokról. Magyarországot Trump vereségének nyilvánvalóvá válása után órákkal már őrültségekkel  hülyítette a rezsimsajtó.

    Mitch McConnell ma képes volt kimondani ezeket a mondatokat, amelyeket a rezsimszolgák sohasem fognak leírni, mert akkor azt is ki kellene kimondaniuk, hogy pénzért és státuszért bármilyen gazemberségre képesek voltak. 

    Egy nap, talán egy Navracsics, vagy egy Stumpf, nem tudom, valaki, aki ma még Orbán mögött áll, ki fogja mondani, hogy hazaárulás volt a CEU elüldözése, az MTA kirablása, a magyar felsőoktatás autonómiájának eltiprása,  az a borzalom, ami az SZFE-n történt. 

    Talán azon a napon lesz nekik  egy Mitch McConnell pillanatuk,  amikor kimondják, hogy Orbán és klánja hazugságokkal etette a magyar népet és szégyent hozott az országra. Egy nap a fehér fehér lesz a fekete fekete. Nem leszünk boldogok azon a napon, csak tudomásul fogjuk venni, hogy az igazság legyőzte a hazugságot. 

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16517905-6878624ada597' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16517905&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16517905-6878624ada597&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16517905-6878624ada597' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Az orbánista rektor esete a szólásszabadsággal

Next Post:

A rezsimsajtó esete a tehetséggel (megjegyzésposzt)

198 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. kemény keleti kommentelő szerint:
    2021.01.26 06:35

    @rdos: Mi vagyunk a zsoldosok. Kezünk sosem dolgozott….
    http://www.youtube.com/watch?v=_02PxE_v5EI

    Hiv.: [@kemény keleti kommentelő:](#comment-14948)
    Loading...
  2. hoffnungloss szerint:
    2021.01.26 08:18

    @aballa:
    Igen.Bár azt nem tudjuk,hogy McConnellnek vannak-e elnöki ambíciói.
    Pozsgay megérezte a vérszagot és egy össznépi támogatásban bízott. Az interjút inkább megosztónak mondanám,mert a reformkommunisták élőistenné avatták,míg egy másik csoport árulónak,egy jelentékeny hányad pedig felismerte,hogy közeledik az alkalom az MSZMP-től való lepattanáshoz.

    Hiv.: [@hoffnungloss:](#comment-14949)
    Loading...
  3. ikaruss szerint:
    2021.01.26 17:55

    A kozák témához, vita nélkül.
    Ha akartok valami szépet hallani (Prayer for the Dead):
    http://www.youtube.com/watch?v=nkL9Dp2rRw0&t

    Kb. 1:30 után van egy double low C hang. Ez 32 Hz.

    Hiv.: [@ikaruss:](#comment-14950)
    Loading...
  4. labrys szerint:
    2021.01.26 20:39

    ( @ikaruss: ez nagyon szép, kösz!)

    Hiv.: [@labrys:](#comment-14951)
    Loading...
  5. Bolygó Hollandi szerint:
    2021.01.26 22:18

    @ikaruss: Nagyon szép pravoszláv liturgia, és a szólista egyben illusztrálja, hogy a kozák téma miért olyan komplikált.

    A videón: „Michail Zlatopolski wurde in einer Familie von Donkosaken in der Provinz Rostow geboren”.
    ВикипедиЯ: „Михаи́л Михайлович Златопо́льский (Мотя Моисеевич Злотопольский) родился в Ташкенте 15 августа 1934 года в еврейской семье.”

    Márpedig a ha valaki egyszerre születik Rosztov melletti doni kozák családba és Taskentben zsidó családba, akkor ember legyen a talpán, aki kibogozza a kozákok eredetét 🙂

    Hiv.: [@Bolygó Hollandi:](#comment-14952)
    Loading...
  6. kiazmarmegint szerint:
    2021.01.27 05:42

    @hoffnungloss: McConnellnek nincsenek elnoki ambicioi. Negy ev mulva 82 eves lesz, de eddig sem voltak.

    Hiv.: [@kiazmarmegint:](#comment-14953)
    Loading...
  7. velőtanya szerint:
    2021.01.27 10:49

    Egy kérdés, hátha valaki tudja a választ.
    Az impeachment kapcsán több helyen is olvasom, hogy a szenátusban kétharmados támogatás kellene hozzá, „majd pedig” jönne a szavazás arról, hogy eltiltsák-e Trumpot a jövőbeni indulástól az elnökválasztáson, ahol már elég lenne a sima többség. Az viszont nem derült ki nekem – sőt, mintha direkt fogalmaznának mindenhol kétértelműen – hogy a második szavazásra önállóan is sor kerülhet, vagy csak akkor sor, ha a kétharmados impeachment átmegy?

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-14954)
    Loading...
  8. velőtanya szerint:
    2021.01.27 10:50

    @velőtanya: mínusz egy „sor”

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-14955)
    Loading...
  9. Hölderlin ist ihnen unbekannt? szerint:
    2021.01.27 11:02

    @velőtanya: Eszerint nem egyértelmű:

    „Two historical precedents, both involving federal judges, make clear that the Senate could also vote to disqualify the president from holding office in the future, with only a simple majority needed.

    Paul Campos, a professor of constitutional law at the University of Colorado, said that even if the Senate does not convict the president, senators could hold a second, separate vote to prevent him from future office.”

    vs.

    „Other legal experts, however, said the Senate could only prevent Trump from holding office if it first votes to convict him in the impeachment trial.”

    http://www.reuters.com/article/us-usa-trump-impeachment-explainer-idUSKBN29H1A8

    Hiv.: [@Hölderlin ist ihnen unbekannt?:](#comment-14956)
    Loading...
  10. velőtanya szerint:
    2021.01.27 11:19

    @Hölderlin ist ihnen unbekannt?: Kösz, akkor ezek szerint nem direkt ködösítés van, hanem bizonytalanság:)

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-14957)
    Loading...
  11. velőtanya szerint:
    2021.01.27 11:30

    Egyébként nekem úgy tűnik, hogy a demokratáknak (és az USA-nak, és a világnak) az lenne az érdekük középtávon, hogy Trump új pártot alapítson, és az stabilan elvigyen mondjuk 20%-ot a teljes szavazókorú népességből. Mert ha a GOP-n belül marad, akkor alighanem sorra nyernék meg a trampisták a párton belüli előválasztásokat a következő években – ha viszont a tényleges választásokon külön indulna mindenhol egy republikánus és egy trampista, akkor a demokraták sok olyan helyen is nyerhetnének, ahol jelenleg enyhe kisebbségben vannak (és ahol nincs második forduló, de ahogy tudom, a legtöbb államban és a legtöbb posztra nincs)

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-14958)
    Loading...
  12. kiazmarmegint szerint:
    2021.01.27 13:27

    @velőtanya: Ez igaz, de szerintem semmi esely ra, hogy uj partot alapitson.

    Hiv.: [@kiazmarmegint:](#comment-14959)
    Loading...
  13. M. Péter szerint:
    2021.01.27 16:31

    @Bolygó Hollandi: Az interneten mindenütt azt írják, hogy Taskentben született és eredeti neve Motya Mojszejevics Zlotopolszkij volt (persze kérdés, hogy a weboldalak mennyire függetlenek, vagy csak egymást másolják). A videóban látható német szöveg CD mellé berakott füzetecskének tűnik, biztos jobban el lehet adni a CD-t, ha azt írják, hogy a kozák kórus híres basszusa ősi kozák családból származik. A Zlatopolsky névre rákeresve talál az ember egy csomó más Zlatopolskyt, akik vagy zsidók voltak vagy Izraelhez volt valami közük, ha nem is említik konkrétan a vallásukat, ez is a mellett szól, hogy inkább taskenti zsidó családból származhatott.

    Hiv.: [@M. Péter:](#comment-14960)
    Loading...
  14. jotunder szerint:
    2021.01.27 16:50

    @Bolygó Hollandi: Ha a papa Moshe volt, akkor ok nem doni kozakok.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-14961)
    Loading...
  15. ikaruss szerint:
    2021.01.27 17:34

    @Bolygó Hollandi:
    Valóban bonyolult kérdés, hogy kik is az igazi khm… kozákok. 😉

    Hiv.: [@ikaruss:](#comment-14962)
    Loading...
  16. labrys szerint:
    2021.01.27 21:27

    Miután a közvetve a republikánus párt, közvetlenül pedig Trump által feltüzelt idióták január 6-án „megostromolták” a Capitoliumot, a bátor Mitch McConnell erősen helyteleníteni kezdte a – többek közt az ő tevékenységének köszönhetően – bekövetkezett agyatlan erőszakot, illetve arról kezdett motyogni a médiának, hogy Trump elnök urat talán meg kellene dorgálni.

    A demokraták által kezdeményezett impeachment lefolytatását azonban kerek-perec megtagadta, mondván, hogy amíg Trump hivatalban van, addig nincs értelme az egésznek, hiszen úgyis mindjárt lelép, meg csak akadályoznák vele a pirosgomb-átadást.

    Ma, január 27-én Mitch McConnell 44 más republikánussal együtt ISMÉT az impeachment ellen szavazott, arra hivatkozva, hogy már nincs értelme, hiszen Trump már nincs is hivatalban, minek erőlködni ilyesmivel.

    Tehát a posztnak a McConnel-Navracsics (ill. egyéb fideszes lelkületű gazember) párhuzamban teljesen igaza van: ezek számító, gerinctelen, cinikus, nem demokrata rohadékok, akiknek legfeljebb csak akkor lehet elhinni akár egyetlen szavát is, ha már ló legel a sírjukon.

    Szívlapát.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-14963)
    Loading...
  17. libernyák szerint:
    2021.01.27 21:37

    @labrys: „A demokraták által kezdeményezett impeachment lefolytatását azonban kerek-perec megtagadta, mondván, hogy amíg Trump hivatalban van, addig nincs értelme az egésznek, hiszen úgyis mindjárt lelép, meg csak akadályoznák vele a pirosgomb-átadást.
    „
    Az, hogy ezzel térnek ki a szavazás elől, az már egészen hihetetlen akkor, amikor a Federalist Society vezető tagjai – vagyis erősen konzervatív bírók – is kijelentik, hogy IGEN, le lehet folytatni az impeachmentet, akkor is, ha az elnök nincs a hivatalában.
    (Ha nem lehetne lefolytatni, akkor tetszőleges megimpeachelt elnök egyszerűen lemondhatna egy perccel az impeachment-szavazás előtt, hogy ne ítéljék el és indulhasson választáson.)

    Most mindennél tisztábban derült ki az, hogy a republikánusok politikusokat nem érdekli az alkotmány, csak vécépapírnak használják.

    Hiv.: [@libernyák:](#comment-14964)
    Loading...
  18. jaegtoer szerint:
    2021.01.28 05:36

    @deckard_r: nem misztifikálok semmit. kérdés, hogy a tű és a fecskendő mennyiszer használatos, és az egyes ampullák elfogytával ezekkel mi történik, szóval van néhány részlet, ami nincs kifejtve. Ha egyszer használatos fecskendővel megy a dolog, akkor nincs semmiféle maradék. a tű gondolom mindenképpen cserélve van, úgyhogy az abban lévő maradék nem számít. nagyjából tudom mennyi 1 ml, és elképzelem a félelmetes tömegű 0,3 ml-t. és elképzelem az egészségügyet. (direkt jelző nélkül írtam) [ahol „békeidőben is kockázat bekerülni valamelyik kórházába. és majd pont most kezdenek el optimálisan működni? szóval abban igazad van, nincs helye misztifikálásnak, de azért a túlzások is mellőzhetők minden irányban. Egyelőre ott tartunk, hogy egy végletekig lerohasztott ellátórendszertől követeli a lerohasztó a csodát. én meg nem hiszek a csodákban.] Az egyes orvosok, asszisztensek, ápolók, más eü-i munkavállalalók este persze más, és elképesztő teljesítményre képesek, de ha a rendszer szar, akkor minden ok megvan arra, hogy helyén kezeljük a várható eredményt, pláne a sikerességet, a szakszerűséget meg feltételezzük, mint az OGYÉI esetében is.]

    Hiv.: [@jaegtoer:](#comment-14965)
    Loading...
  19. deckard_r szerint:
    2021.01.28 08:53

    @jaegtoer: a 0.3 ml az konkréten az inzulinos fecskendő egyharmada… azt se véletlenül hívják inzulinos fecskendőnek, az inzulint is ilyen kis adagokban adják és bizony a pen-ek előtt tizedmiliket kellett vele pontosan felszívni/beadni. Egyáltalán nem újdonság a kis mennyiséget pontosan, diab-os nővérek ezeket álmukból felkeltve is tudják…

    Hiv.: [@deckard_r:](#comment-14966)
    Loading...
  20. Bolygó Hollandi szerint:
    2021.01.28 14:35

    @M. Péter: @jotunder: Úgy tűnik, hogy az urak irónia detektorára ráfér egy kis tisztítás 😉

    Arról nem is szólva, hogy ha Désiré d’Andeville fiából lehetett kozák atamán (mint fent), akkor Moshe Zlotopolskij fiából is simán lehetett kozák énekes.

    Hiv.: [@Bolygó Hollandi:](#comment-14967)
    Loading...
  21. ijontichy szerint:
    2021.01.28 16:59

    @deckard_r: Én 1 milis tuberkulin fecskendőket használok (aromamérésre). Lehet vele pontosan mérni, kicsi a holttere. Viszont nagy mennyiségben elég fárasztó lehet (vagy csak én vagyok gyakorlatlan).

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-14968)
    Loading...
  22. jaegtoer szerint:
    2021.01.30 09:47

    @deckard_r: Mindezt nem vitatom. Abban kételkedek, honnan vesznek annyi rutinos nővért, hogy az oltás olyan ütemezésben folyjon, amiről delirálnak. Azaz olyan mértékben betakar mindent a hazugság és a nagyotmondás, és a mindent elsöprő dilettantizmusban fetrengő vezéri akarat, hogy az ember kénytelen szilárd fenntartásokkal élni saját jól felfogott érdekében.
    A senkit nem hagyunk az út szélén, vagy a minden élet számít PR fogások tartalmát és mibenlétét, valós értelmét van/volt alkalma megtapasztalni mindenkinek.

    Hiv.: [@jaegtoer:](#comment-14969)
    Loading...
  23. jaegtoer szerint:
    2021.01.30 09:48

    @jaegtoer: lehet, hogy nem is kételkedek, hanem kételkedem.

    Hiv.: [@jaegtoer:](#comment-14970)
    Loading...
  24. kemény keleti kommentelő szerint:
    2021.01.30 14:01

    telex.hu/kulfold/2021/01/30/donald-trump-kgb-beszerveztek-40-eve-oroszorszag-putyin

    Ez mekkora történet……

    A Trump egy orosz ügynök volt, és nem szexturista, hanem egyenesen tálcán kapta a KGST banyákat, mint a 007-es.

    Csak lehet, hogy nem fogta fel ésszel, mert az nincs neki.

    Hiv.: [@kemény keleti kommentelő:](#comment-14971)
    Loading...
  25. jotunder szerint:
    2021.01.30 14:24

    @kemény keleti kommentelő: kizart, hogy trump tenylegesen ugynok volt, a gyenge pontjait ismertek.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-14972)
    Loading...
  26. kemény keleti kommentelő szerint:
    2021.01.30 14:40

    @jotunder: Ez már itt felsorolva a negyedik titkosszolgálati beszámoló a Trump egész életén át megfigyelt orosz kapcsolatairól, anyagi összefonódásairól.
    Drebin hadnagy szerint a legjobb orvgyilkos, aki nem is tudja, hogy orvgyilkos.

    Hiv.: [@kemény keleti kommentelő:](#comment-14973)
    Loading...
  27. libernyák szerint:
    2021.01.30 16:51

    A Mitch McConell-pillanat csak áltatás volt, a republikánus párt visszarendeződött totál trumpistává.

    Most azon kéne nagyon komolyan elgondolkodni, hogy hogyan fog működni az USA, ha az egyik fő párt nem hajlandó elfogadni a választási eredményeket.

    Mert ne essen félreértés, amíg a GOP nem szabadul meg a radikalizmustól, addig minden választás után csalást fognak kiáltani, és ahogy a radikális politikusok aránya növekszik (előválasztásokon kiszavazzák a mérsékeltebbeket, akik elfogadják a kedvezőtlen választások eredményeit), ez egyre nagyobb veszélyt jelenthet.

    Ha például 4 év múlva is republikánus többségű lesz a törvényhozás és a kormányzó Georgiában, akkor egy vitatott választásnál valószínűnek tartom, hogy nem fogják elfogadni a demokrata győzelmet és republikánus elektorokat neveznek ki. Mi fog történni ekkor?

    Hiv.: [@libernyák:](#comment-14974)
    Loading...
  28. ijontichy szerint:
    2021.01.30 17:21

    @kemény keleti kommentelő: Szvsz. ez – konteókra amúgy is fogékony korunkban – nem más, mint biznisz, egy kis könnyen jött pénz :-).
    Tény, hogy Trump régi közszereplő. Én még a ’70-es évek végén találkoztam először a nevével, mikor az IM pletyirovata (by Tardos Péter) az Ivana-val kötött házassága apropóján adott hírt a yuppie-nemzedék üdvöskéjéről.
    Suba subárum, nem hiszek én ebben. Az más kérdés, hogy a KGB, információgyűjtési tevékenysége során, esetleg megpróbálta tudtán kívül használni.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-14975)
    Loading...
  29. kemény keleti kommentelő szerint:
    2021.01.30 17:52

    @ijontichy: Én se hiszem, hogy nagyon sokmindenre tudták használni.
    De az országot mégis destabilizálta.

    Hiv.: [@kemény keleti kommentelő:](#comment-14976)
    Loading...
  30. szatmárynéirénke szerint:
    2021.01.30 18:00

    @jotunder: „izart, hogy trump tenylegesen ugynok volt, a gyenge pontjait ismertek.”

    Egyetértek. Pedig mekkora diadal lett volna a KGB-nek, ha az USA-ban is van egy Orbánjuk.

    Hiv.: [@szatmárynéirénke:](#comment-14977)
    Loading...
  31. labrys szerint:
    2021.01.30 20:09

    @ijontichy: @kemény keleti kommentelő: @szatmárynéirénke: szerintem abból erednek a véleménykülönbségeitek, hogy ragaszkodtok az „ügynök” szimplifikált (klasszikus) jelentéséhez. Pedig már Szun-ce is legalább öt fajtáját különböztette meg a külföldi ügynököknek 🙂

    Noha például az is az ügynökünknek számít, aki ugyan a másik táborhoz lojális (vagy csak önmagához, vagy senkihez sem stb.), azonban a ténykedése olyan kényszerpályára löki az ellenséges államot, ami _számunkra_ kívánatos.
    (Mondjuk mert agyatlan/rohadék „ügynökünk” a tevékenységével [önkéntelenül is] növeli a káoszt, a belső feszültségeket, a széthúzást, vagy mert [szakmailag] nem alkalmas arra a pozícióra, amit betölt, tehát bármit tesz, rombol etc.)

    Az orosz aszimmetrikus háború fontos – ha nem az egyik legfontosabb – stratégiai alapelve: az ellenséget úgy kell manipulálni (főleg információs módszerekkel), hogy a saját, belső feszültségei robbantsák szét, illetve taszítsák káoszba. Azaz a saját erőforrásait kell az ellenség ellen fordítani.

    Trump orosz futtatása (lásd a ’16-os választások célzott, elnökséget eredményező orosz manipulációit) rendkívül eklatáns példája ennek az egésznek. Teljesen mindegy, hogy a stabil géniuszról csak pisilős kompromatja van-e az FSZB-nek, vagy hogy pénzügyi eszközökkel másképp is fogják-e a tökét (vö. moszkvai Trump-torony etc.) – a lényeg, hogy minimális befektetéssel önjáróan is hozta azt a célt, amiért támogatták. Az orosz hadvezetés/politika tökéletesen, teljes mértékben elérte vele a stratégiai célkitűzéseit. (…Annyira, hogy még maga Vlagyimir Vlagyimirovics is tök őszintén meglepődött rajta.)

    Hiv.: [@labrys:](#comment-14978)
    Loading...
  32. Bolygó Hollandi szerint:
    2021.01.30 20:22

    @labrys: Pontosan. Pár éve valamelyik nyugdíjas amcsi kémfőnök beszélt arról egy interjúban, hogy amikor Trump nyílt színen közölte, hogy nem hisz az FBI-nak, akkor orosz kollégái nagyot pezsgőzhettek. Ami persze nyilvánvaló tévedés, mert arrafelé a konyak járja 😉

    Hiv.: [@Bolygó Hollandi:](#comment-14979)
    Loading...
  33. incze szerint:
    2021.02.03 20:16

    @libernyák: mcconnell egy vezetó tramp-„enabler” volt az elmúlt években, bár az egyáltalán nem világos, hogy mennyit fékezett a trampiótizmuson, ám ezzel egyúttal mennyit tett hozzá ahhoz, hogy a jobboldali konzervatívizmus összenőjön mindenfajta nyerserős idiotizmussal. most mindenesetre issza a levét a főztjének, és nem pillanata van/lesz, hanem hosszú-hosszú iszapbirkózás vár rá, amiben amúgy nem rossz, de az eszközökben egyelőre neki kell alkalmazkodnia. egyelőre szalámizni igyekszik, de attól tartok, már túl nagy, és egyelőre növekvő részarányú az a darab, amit a gop-ból így ki kéne vágni.

    —
    Republican Senate leader Mitch McConnell denounced newly elected Rep. Marjorie Taylor Greene on Monday, calling the far-right Georgia Republican’s embrace of conspiracy theories and “loony lies” a “cancer for the Republican Party.”

    http://www.seattletimes.com/nation-world/nation-politics/house-democrats-mount-effort-to-punish-georgia-rep-greene/

    Hiv.: [@incze:](#comment-14980)
    Loading...
  34. velőtanya szerint:
    2021.02.10 15:17

    @Hölderlin ist ihnen unbekannt?: Valahol menet közben eldőlhetett a dolog, mert most már minden tudósítás az impeachment-ről magától értetődőnek veszi, hogy ha az első (kétharmados) szavazás nem lesz eredményes, akkor az „eltiltsák-e Trumpot a jövőbeni indulástól az elnökválasztáson” kérdés nem is kerül napirendre.

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-14981)
    Loading...
  35. velőtanya szerint:
    2021.02.10 19:14

    A jelenleg első számú emberarcú republikánusként futtatott Mitt Romney a Legtisztább Forráshoz fordult:
    kurier.at/politik/ausland/was-sich-die-us-republikaner-von-ungarn-abschauen/401183212

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-14982)
    Loading...
  36. libernyák szerint:
    2021.02.10 22:51

    @velőtanya: persze, Romney is erősen konzervatív, mit vártál tőle? Az „emberarcúságát” annak köszönheti, hogy a liberális demokrácia szabályait tiszteletben tartja és Trumpot úgy kezeli, ahogy kell (egy hazudozó, kártékony autokratának tekintve őt).

    Hiv.: [@libernyák:](#comment-14983)
    Loading...
  37. ámbátor szerint:
    2021.02.13 22:07

    Mitch McConnell szemrebbenés nélkül szavazott Trump felmentésére. Nem tartott soká az a pillanat.

    Hiv.: [@ámbátor:](#comment-14984)
    Loading...
  38. jotunder szerint:
    2021.02.13 23:20

    @ámbátor: egy már nem hivatalban lévő elnök elleni impeachmentről volt szó. a szenátus úgy döntött, hogy ez nem alkotmányellenes. ennek az eldöntése a supreme court dolga, valljuk meg.
    trump már nem elnök. esetleg lehet ellene valamiféle jogi eljárást indítani, de impeachmentet…

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-14985)
    Loading...
  39. incze szerint:
    2021.02.14 02:37

    @ámbátor: @jotunder: véletlenül megvártam a szavazás után schumer (mondta, ami várható volt), és mcconnell beszédét – no, ez utóbbi elég hajmeresztő volt. először is aprólékosan felépítve elmondott, szinte recitált egy szabályos impeachment manageri összefoglaló vádbeszédet, méghozzá figyelemreméltó keserű szenvedéllyel („disgraceful dereliction of duty”). de hát épp erről kellett szavazáskor bűnös, vagy nem bűnös ítéletet hozni.

    elvileg.

    gyakorlatilag meg jött a csavarintás, miszerint az impeachement speciális intézmény, a conviction nem arról szól, hogy az elnök elkövette-e, amit elkövetett, hanem arról, hogy menesztendő-e a hivatalából, vagy sem. nem büntetőjogi intézmény, hanem államjogi vészkijárat, az eredmény nem dutyi vagy felmentés, hanem menesztés vagy nem menesztés, és mivel tramp nincsen hivatalban, nem lehet elcsapni, így az impeachment eljárás tárgytalan volt. kár, hogy ezt az álláspontot a „not guilty” formulával lehetett kifejezni. (pelosi azonmód álnoksággal vádolta meg mcconnellt, mondván, hogy épp ő késleltette az impeachment pert tramp hivatali távozása utánra.)

    aztán jött még egy csavarintás. hogy ez tehát nem felmentés volt, és tramp minden bizonnyal alappal nézhet elibe (épp mert civil lett, már nem elnök) büntető eljárásoknak, ahol megkaphatja a magáét. ez csaknem felszólítás számba ment, hogy gyerünk, pereljük szarrá a latort. „President Trump is still liable for everything he did while in office. He didn’t get away with anything yet. We have a criminal justice system in this country. We have civil litigation.”

    —
    nagyon fura beszéd volt, mcconnell nagyon is nekiment trampnak (és nyilván legalább annyira magára húzta a trampiótákat, mintha „guilty”-t mondott volna).

    http://www.youtube.com/watch?v=HrvtEBh-j-A

    Hiv.: [@incze:](#comment-14986)
    Loading...
  40. velőtanya szerint:
    2021.02.14 09:30

    Donald J. Trump az Egyesült Államok első elnöke, aki annyira feddhetetlen, hogy kétszer is felmentettek az impeachment alól!
    !!!Add tovább!!!

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-14987)
    Loading...
  41. ámbátor szerint:
    2021.02.14 13:38

    @jotunder: Volt egy szavazás, ahol arról kellett dönteni, hogy alkotmányos-e az impeachment az adott körülmények közt. Ott McConnell érvelhetett, szavazhatott. Született egy döntés.
    Aztán jött egy másik, ahol a kérdésre a guilty / not guilty értékkészletből lehetett választani. Esetleg dönthetett volna úgy is, hogy nem szavaz, ha ezt annyira alkotmányallenesnek tekinti. Sőt, rábeszélhette volna az összes republikánust, hogy bojkottálják a szavazást. De nem, ő fennhangon „not guilty”-t mondott. Majd 10 perces beszédet tartott róla, hogy nem csak hogy guilty, hanem kibaszottul nagyon guilty. Egyrészt nyitva hagyva az ajtót Trump újraválasztására, másrészt elkerülendő, hogy az első sikeresen végigvitt elnöki impeachment egy republikánus elnöké legyen.
    Plusz mindaz, amit @incze: írt fennebb.

    Hiv.: [@ámbátor:](#comment-14988)
    Loading...
  42. jotunder szerint:
    2021.02.14 13:58

    @ámbátor: az a kérdés,hogy ez impeachable offense ebben a pillanatban. trump nem elnök. meg kell vádolni bíróság előtt, be kell esetleg perelni, stb stb. formalitás a guilty vote, fomalitás a non guilty vote.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-14989)
    Loading...
  43. libernyák szerint:
    2021.02.14 14:25

    @jotunder: @ámbátor: hát én azt gondolnám, hogy azt, hogy alkotmányos-e az impeachment, azt a Legfelsőbb Bíróságnak kéne eldöntenie, nem pedig a Szenátusnak. Utóbbiaknak arról kéne döntenie, hogy bűnös-e vagy nem, ami elég egyértelmű, főként a mostanság kiderültek (McCarthy-Trump beszélgetés) fényében.

    Hiv.: [@libernyák:](#comment-14990)
    Loading...
  44. incze szerint:
    2021.02.17 03:14

    mindenesetre egyelőre mindenki mcconnell kottájából játszik.

    ad „he didn’t get away with anything yet”:
    – a zavargás kapcsán valószínűleg független vizsgálóbizottság áll föl http://www.washingtonpost.com/politics/2021/02/15/riot-commission/
    – thompson képviselő szövetségi pert kezdeményezett tramp és tsai ellen (egy ritkán használt kkk elleni törvényre hivatkozva „against people who use „force, intimidation, or threat” to prevent anyone from upholding the duties of their office.”) – edition.cnn.com/2021/02/16/politics/capitol-lawsuit-trump-giuliani-proud-boys-oath-keepers/index.html
    – (és persze ott vannak a futó ügyek – edition.cnn.com/2021/02/13/politics/trump-legal-problems-post-impeachment/index.html )

    ad tramo detronizálás:
    hallja, tramp? megismételte a mondókáját a jól elerezett jobboldalnak a wsj-ban – http://www.wsj.com/articles/acquittal-vindicated-the-constitution-not-trump-11613430190

    tramp be is kapta a horgot, nekiment mcconnelnak azon a pályán, ahol nem ő van otthon, a szenátusban. – edition.cnn.com/2021/02/16/politics/trump-mcconnell/index.html

    Hiv.: [@incze:](#comment-14991)
    Loading...
  45. netukki szerint:
    2021.02.26 09:32

    McConnell maximális fordulatszámon:

    »McConnell says he’ll „absolutely” support Trump if he’s 2024 GOP presidential nominee«

    http://www.axios.com/mcconnell-trump-2024-republican-nominee-32ed25ef-33fd-4c9b-ae43-3507d16ab82b.html

    Hiv.: [@netukki:](#comment-14992)
    Loading...
  46. velőtanya szerint:
    2021.02.26 14:06

    @netukki: A GOP Schmidt Máriája.
    Kicsit hasonlítanak külsőre is, bár Mitch azért egy fokkal szebb:)

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-14993)
    Loading...
  47. netukki szerint:
    2021.02.28 07:48

    @velőtanya:

    Szép, szép, de a főnök még mindig a legszebb:

    cdn-japantimes.com/wp-content/uploads/2021/02/np_file_72310.jpeg

    nepszava.us/a-republikanusok-kerulik-a-szakadast-a-part-trump-es-a-szelsojobb-markaba-kerult/

    Hiv.: [@netukki:](#comment-14994)
    Loading...
  48. velőtanya szerint:
    2021.02.28 11:03

    @netukki: Ha csak a fotót látom, eszembe se jutott volna, hogy ez nem egy gúnykép – vagyis gúnyszobor – hanem a hívek dicsőítő hízelgése a Bálvány felé.

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-14995)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • barki on Viccországban bejelentenek@vattablz:: A te érvelési hibád: csúszós lejtő. ht…
  • Podvinecz marsall on Viccországban bejelentenek.: @vattablz: csak az érdekesség kedvéért írom, eg…
  • hakohen on Viccországban bejelentenek. @ipartelep: @nyulambator:](#comment-346935) . .…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@vattablz: Nem tudom, de mintha a fideszesek nem í…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Szerepel műsorokban, hogy megmagyarázz…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Nem tudom másoknak mi a baja vala, nek…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekMi bajotok van Fodor Gáborral?
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@darnoknew: Isten őrizz, hogy dolgozzon! Csak kárt…
  • darnoknew on Viccországban bejelentenek@vattablz: Te néhány évvel a nyugdíjjogosultság el…
  • labrys on Viccországban bejelentenekAz orbánista választások A krisztiánus szekták…
  • labrys on Az Orbán-fasizmusról@nyulambator:: …egyáltalán: hogy lehet az, hogy a…
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@barki: Távol álljon tőlem, hogy megvédjem Magyarp…
  • apokalipszistmost on Orbán végre őszinte volthol olyanok akarunk lenni, hol meg ne dumáljanak m…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @barki: Te egy kis hamis vagy, mert éppen te…
  • barki on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Nem ez történt. Ne menj gondolatolvasó…
  • barki on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: Miért tenne ilyet? A benefitet, amit a…
  • ipartelep on Az Orbán-fasizmusrólHiv.: @nyulambator: Egyre önélzetesebb a kis latol…
  • nyulambator on Az Orbán-fasizmusrólBetiltotta a rendőrség a helsinkis jogászt, mert m…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @barki: Na szóval... bár MP testvérek között…
  • barki on Viccországban bejelentenek@annokkk: persze hogy. Szerintem is, MP újra futta…
  • barki on Viccországban bejelentenekMindeközben: "Sokan kérdezik, hogy részt veszek-e…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@barki: Én azt hiszem, láttunk már ilyet. Orbán is…
  • barki on Viccországban bejelentenekAz is milyen vicces már, ha az egyik párt azzal cs…
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@muaddib00: Teljesen igazad van, és messzemenően e…
  • nyulambator on Mesterséges intelligencia: Magyarország eldöntötte, nagyhatalom akar lenni – itt a mesterterv!!!!Na, lehet abbahagyni a károgást, meg panaszkodást.…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekOké, majd belerázódom. Megjelent, csak elfelejtett…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekNem működnek a hivatkozás gombok, és nem jelenik m…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@azuccahirmondoja: Tegnap belenéztem egy percre a…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenek@barki: Meg mindig remenykedve egy pozitivabb kics…
  • muaddib00 on Viccországban bejelentenekSzerintem itt páran fordítva ülnek a lovon. Igen,…
  • barki on Viccországban bejelentenekA Hadházy (Tordai, Jámbor, Momentum, stb.) sztori…
  • nyulambator on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@wolff: Érdemben nem tudok hozzátenni semmit, azon…
  • wolff on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@fortin2: de félre téve az egyébként intézményesen…
  • wolff on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@jotunder: Mi a nehéz ügy ebben? Én egész életembe…
  • azuccahirmondoja on Viccországban bejelentenek@muaddib00: Budapesten kívül az összes választóker…
  • muaddib00 on Viccországban bejelentenek@azuccahirmondoja: Hadházy jóformán már mindenkive…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenekEgyelőre egyikük se csapta be az ajtót: https://44…
  • azuccahirmondoja on Viccországban bejelentenek@nyulambator: Nem tudom, mit gondolnak erről a pol…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@nyulambator: Hasonló a helyzet Tordai Bencével is…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@Podvinecz marsall: Szerintem igen durva valósággö…
  • Podvinecz marsall on Viccországban bejelentenek@nyulambator: róka fogta csuka. Szar ügy.
  • nyulambator on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/07/14/magyar-peter-hadhazy-nev…
  • Podvinecz marsall on Viccországban bejelentenek: @nyulambator: az nagyon szórakoztató, hogy a nag…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@vattablz: Nyugi, az első három sorban csak a test…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @vattablz: - Te, főnök, egyre több kellemetl…
  • vattablz on Viccországban bejelentenekMost aztán elő a konteókkal! Mi volt ez a fapados…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekVégre valami jó hír: https://444.hu/2025/07/13/meg…
  • fortin2 on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@hakohen:: nem akarom végképp elvinni a posztot a…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@KennyOMG: Most már tényleg nem kell túl sok fantá…
  • Thalész on Viccországban bejelentenek@vattablz: Hát az is fontos szempont, hogy segít u…

Posztrulett

Azok gyászolják Keleti Ágnest, akik megölték volna a Klein Ágit… (rövidszomorúposzt)

A vérvádazó Csurkát rehabilitálók, a zsidóellenességből meggazdagodó Bayer Zsoltot futtatók, akik számára Wass Albert az írófejedelem, és Petschauer Attila elveszejtése csak férfias szívatás, ma a 103 évesen elhunyt Keleti Ágnest „siratják”. Pedig miattuk kellett bujkálnia, a Megafon, a Mandiner, a Magyar Nemzet, a schmidtmáriák és tellérgyulák elődei miatt. Nem tudtátok megölni a Klein Ágit. Matyik …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Gaboxhrr
  • Ferenc Orosz
  • ervsebeszet
  • Tehenész
  • micike mici
  • sgtpotrien
  • wolff
  • anna007dor
  • kisa
  • Bogomil
  • tortt49
  • karsairita
  • fortin2
  • elolhatuldoktor
  • twmmy
  • dynamicist
  • Mister Gumpy
  • esztre
  • excombo
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • Hanyistók
  • mecsekijeti
  • Radnóti Zoltán
  • Tyto
  • kalzol
  • incze
  • janszemwordpress
  • Keepdreaming
  • annokkk
  • aerduloensamtonight
  • Morp65
  • pogny
  • Gabor
  • jotunder
  • istván orovecz
  • darnoknew
  • macskahala
  • ra0213
  • Psakreff
  • princeghostly1c74fbc695
  • lgombb
  • Virág et.
  • outsiderb
  • kiazmármegint
  • ganjagym
  • susyk
  • apokalipszistmost
  • muaddib00
  • gearforbooks
  • ipartelep
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d