Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt) 2025.12.06
  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt) 2025.12.03
  • Színházcsinálók avagy milyen ország leszünk (leszbennevalamennyiorbánviktornyugi) 2025.11.29
  • Édesapám Orbán Viktor (HC-digitálispolgáriváltozat) 2025.11.21
  • Leváltható-e a féltudású magyar elit? 2025.11.20
  • Orbán, futball, tehetség, Kelleher 2025.11.17

A legolvasottabb posztok

  • Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)
  • Viccországban bejelentenek
  • Schiffer ELTE-ellenes őrjöngéséről (apróságposzt)
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.
  • Édesapám Orbán Viktor (HC-digitálispolgáriváltozat)
  • Színházcsinálók avagy milyen ország leszünk (leszbennevalamennyiorbánviktornyugi)

Az angol nyelvű publikáció mint bűn

2025.04.27 by jotunder

Ez egy videó, amelyen Schmidt Mária azzal támadja Boda Zsoltot a Politikatudományi Intézet főigazgatóját, hogy a kiemelt publikációi angol nyelvűek. A harmincadik perctől. (gy.k. az MTA-nak semmi köze már az intézethez, ez a HUN-REN intézete)

Lánczi és Schmidt Mária, akik bő nyállal köpködik az akadémiát, miközben egész életükben egyetlen értékelhető sort nem tudtak leírni. Boda Zsolt kiemelt cikkei: Europe and Asia Studied (Q1), European Politics and Society (Q1), Politics and Governance (Q1), Political Research Exchange (Q1) lapokban jelentek meg.

Lánczi András esetében az mtmt.hu egyetlen egy idegennyelvű cikket jelez, ami 1996-ban jelent meg. Schmidt Máriát hagyjuk.

Schmidt Mária blogján Balázs Géza, a magyar nyelvtudomány Nógrádi Györgye támadja, friss posztban az akadémiát, ahola következőt írja:

Az MTA védelmezői jelen sorok írójáról azt fogják mondani: savanyú a szőlő, hiszen kétszer visszautasították az MTA doktora címre benyújtott dolgozatát. Nem savanyú, inkább keserű. Mindkét dolgozata a magyar kultúrában sorsfordító jelentőségű monográfia. Az egyik a magyar nyelvstratégiáról szól, és bár a nyelvészek elutasították, az MTA akkori elnöke szerkesztésében és kiadásában megjelent. A másik dolgozata a magyar pálinkakultúra monográfiája, amelyhez a magyar pálinka reneszánszát jelentő gazdasági fordulatot köti a szakma. A legtöbb elfogadott akadémiai disszertáció tudományosan és társadalmilag láthatatlan és reflektálatlan. A Magyar nyelvstratégia és A magyar pálinka viszont nem az. A szerző (tudományos tevékenységét tárgyilagosan mutató) Hirsch-indexe magasabb, mint az összes nyelvész akadémikusé.

Megnéztem Balázs Gézát a scopuson, 4-es a Hirsch indexe. Az őt idéző 35 cikkből harminc a Magyar Nyelvőrben jelent meg, amelynek szerkesztőbizottságában ott ül Balázs Géza. Három a dunaújvárosi egyetem lapjában a Civil Szemlében.

Nekem tulajdonképpen már mindegy, de képzeljünk el egy huszonhét éves tehetséges magyar kutatót… Ezek tönkre fogják tenni az életét, mondjam azt neki, hogy maradj drága barátom, mert itt élned, halnod kell?

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16532243-6936d367cc16d' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16532243&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16532243-6936d367cc16d&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16532243-6936d367cc16d' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Apeles „atya” esete a Mandinerrel (plusztelefonkagyló)

Next Post:

Az orbáni valóság

18 Commments

  1. Grrr szerint:
    2025.04.27 13:35

    Ne mondd neki.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-344530)
    Loading...
  2. vattablz szerint:
    2025.04.27 13:41

    Én ismerem a Gézát. Ezért inkább visszafogom magam. Pedig szeretnék egyszer sorsfordító jelentőséggel megszólalni.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-344531)
    Loading...
  3. Grrr szerint:
    2025.04.27 14:25

    „A pálinkások – bár különféleképpen emlékeznek – gyakran mondogatják, hogy az új magyar pálinkakultúrát az 1998-ban, a Közgazdaságtudományi Egyetem kiadója által kiadott A magyar pálinka című monográfiám indította el. […] Utána a Szatmár-beregi Pálinka Lovagrend prominensei elmondták, lehet, hogy így van, de egy valami biztosan igaz. A 2000-es évek elején belga küldöttség jött Magyarországra, hogy megvizsgálja a Magyar Állam kérését, a pálinka nemzeti védjegyként történő elfogadásáról.” (https://www.balazsgeza.hu/?p=6490)
     
    Nem ismeri a mértéket. Remélem, az ivásban igen. És igen, köztudottan Belgium dönt mindenféle európai uniós eredetvédelemről.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-344533)
    Loading...
  4. steinerzsiga szerint:
    2025.04.27 15:39

    Vicces mellékszála a történetnek, hogy az NKKP (leánykori nevén OTKA) pályázatok értékelésekor használt tudomanymetria.com nevű szar a bölcsészettudományok esetén az MTMT-t veszi alapul, és mivel az MTMT nem differenciál peer-reviewed és non-peer-reviewed cikkek között, ezért az értéktelen kis szösszeneteket ontó grafomán Balázs Géza a tudomanymetria.com szerint a legjobb magyar nyelvész (sőt bölcsész), 123%-os score-ral (aki nem hiszi, járjon utána).

    Ehhez képest Steiner Zsiga, aki darabra kevesebb, de nyelvre nézve angolabb és minőségre nézve peer-review-zottabb publikációkra összpontosít, ugyanezen metrikában mindössze 65%-ot ér el, úgyhogy az új OTKÁ-ban, félő, hogy nemigen rúghatna labdába – egyetlen szerencséje, hogy az ERC és az MSCA-zsűrik nem használják a tudomanymetria.com-ot.

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-344534)
    Loading...
  5. Bogomil szerint:
    2025.04.27 18:25

    @vattablz: Kinek/minek a sorsát szeretnéd megfordítani? Amúgy ezt BG sem tisztázza 2 monográfiájának egyikéről sem — bár szerintem lehet, hogy a sajátjára gondolt…

    Hiv.: [@Bogomil:](#comment-344535)
    Loading...
  6. valamár szerint:
    2025.04.27 19:04

    @steinerzsiga:: Azt azért tegyük hozzá, hogy a Scopus-on sok magyar nyelvésznek nagyobb a h-indexe, mint Balázs Gézának, és egyesek négyjegyű idézettséget is produkálnak. Viszont nemigen publikálnak a Magyar Nyelvőr című kiadványban.

    Hiv.: [@valamár:](#comment-344537)
    Loading...
  7. hakohen szerint:
    2025.04.27 20:53

    .
    Más kor és más körülmények, de valamiért eszembe jutott.
    .
    Szociológiai disszertációm védésén anno az Átkosban az igen tekintélyes zsűri tagja volt valamilyen rejtélyes okból Bencze elvtárs, az ELTE függetlenített párttitkára. (Mármint az MSZMP-é.) Azért rejtélyes, mert ő sok mindennek volt nevezhető, csak szociológusnak nem. De sebaj, a bíráló bizottság tagjaként felszólalt a vitában (ez azért nem volt szokás akkoriban), mondván, hogy csupa imperialista szerzőtől idézek (értsd: angol és francia nyelvű írásokból).
    .
    Mindennek következtében a szokásos egy-két hónap helyett kb. egy és negyed évig húzódott a tudományos fokozatom elbírálása (végül megadták). Akkor még egy szerény összeget (havi 500 HUF, ami zsebpénznek sok, fizetéskiegészítésnek kevés volt akkoriban) fizettek a sikeresen felavatottaknak. Na és én visszemenőleg megkaptam ezt a hatalmas összeget. Vettünk is rajta karácsony előtt egy argentin eredetű üvegkészletet tányérokkal, csészékkel, egyebekkel. (A márkája Ricopal volt, amit természetesen Rigó Pálnak fordítottam.)
    .
    Azóta amikor megterítettünk velük, közöltük egymással: ez Bencze elvtárs ajándéka.
    .
    Hogy egy közhelyes szólással éljek: nincs új a Nap alatt.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-344539)
    Loading...
  8. jotunder szerint:
    2025.04.27 22:19

    https://www.orulunkvincent.hu/mrs_smith_es_a_dibuk/ ez a vonatkozó alapposzt. bár írnék ilyeneket ma is.


    https://www.orulunkvincent.hu/egy_tudos_professzor_gondolatai_nocommentposzt/ ez pedig a Balázs Géza poszt.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-344541)
    Loading...
  9. fortin2 szerint:
    2025.04.27 22:50

    Csak az elejét voltam képes megnézni egy minapi tévés beszélgetésnek, ahol a Corvinus egykori rektora (LA) egyszerűen nem tudta, hogy miképpen zajliik a doktori eljárás, hogy az MTA.nak semmi köze az egyetemi tanári kinevezésekhez stb. Elképedtem.
    ((csak nagyon zárójelben merem persze leírni, hogy schm akadémiaellenes tirádája azért elég ismerős volt valahonnan… lényegében az összes állítását a sztálinista akadémiától kezdve stb. számtalanszor lehetett hallani a kilencvenes-kétezres években, na, vajon kiktől?))

    Hiv.: [@fortin2:](#comment-344542)
    Loading...
  10. steinerzsiga szerint:
    2025.04.28 00:43

    @valamár: Igen. Én egyébként nagyon meglepődtem azon, hogy Balázs Géza egyáltalán látszik a Scopusban. Az, hogy látszik, teljes egészében annak a fatális véletlennek köszönhető, hogy a Magyar Nyelvőr történelmi okokból indexálva van a Scopusban.

    Amúgy én nem igazán szeretem, amikor nyelvészek teljesítményét a Scopus segítségével mérik, két okból. Az egyik, hogy eléggé esetleges, melyik nyelvészeti folyóirat van a Scopusban indexálva: a Nyelvőr igen, a Glossa (ami tényleg az egyik legmagasabb presztízsű nemzetközi folyóirat) nem… A másik, hogy a nyelvészetben a folyóiratcikkel azonos rangot élveznek a peer-reviewed tanulmánykötetekben megjelent tanulmányok is – ezeket viszont a Scopus nem látja (és természetesen mint hivatkozó műveket sem látja). Tehát egy nyelvész valódi outputjának, ill. hatásának a Scopus a töredékét mutatja meg.

    Ezt persze komoly helyeken tudják, és eleve egy normális pályázati rendszerben szakértők bírálják a pályázatot és minősítik a pályázó eddigi életútját, és ők nem primitív tudománymetriai számokra alapozzák a véleményüket. A HUN-REN viszont sajnos igen: ők képtelenek felfogni (vagy inkább leszarják), hogy a Scopus bizonyos tudományterületeken jól tükrözi a teljesítményt, máshol meg nem, és a Scopus-számok alapján ráncigálják az intézetek költségvetését.

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-344544)
    Loading...
  11. vattablz szerint:
    2025.04.28 06:30

    @Bogomil: Géza se valakinek a sorsát fordítgatja jobbra-balra, hanem magát a Sorsot, mint önálló entitást. Csak, hogy szegény Sors el ne lustuljon, ne hülyüljön el, ne kerüljön kerekesszékbe, nehogy idő előtt kimúljon, mert mi lenne onnattól (milyen népies vagyok!) az Univerzummal? Sorstalanul bolyongana a semmiben egy korty pálinka és egy falat nyelvstratégia nélkül. De szerencsére a Géza közbelépett. Én is vágyom hasonló dicsőségre, ha a Sors netán ismét bajba kerülne. Gondolom, elég világos voltam.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-344547)
    Loading...
  12. jack_of_all_trades szerint:
    2025.04.28 08:32

    No de nem kell emiatt aggódni, nem sokáig lebzselnek már holmi bölcsészek a romkocsmák mélyén, a bölcsésztudományi képzésekenk szép lassan vége lesz, hiszen – ahogy Nádasdy Ádám találóan megjegyezte – „szántani nem lehet velük”. (Linkelni sajnos nem tudok, de mai cikk a Válaszonline-on a KRE bölcsészkarának bedarálásáról.)

    Hiv.: [@jack_of_all_trades:](#comment-344549)
    Loading...
  13. jack_of_all_trades szerint:
    2025.04.28 08:35

    @steinerzsiga: Bezony, Kálmán Lászlónak 2-es h-indexe volt…

    Hiv.: [@jack_of_all_trades:](#comment-344550)
    Loading...
  14. Vidor Ferike szerint:
    2025.04.28 10:39

    Nem vitt rá a lélek, hogy megnézzem a belinkelt beszélgetést, de szerencsére el tudtam olvasni a leiratát. Agyament dolgok vannak benne, de az egyik csúcs, amikor Lánci elvtárs felhánytorgatja, hogy miért nincs az MTA-n hittudományi osztály. Hiába no, ő már csak úgy nőtt fel, hogy az ideológia mindent meghatároz. Bár azért az átkosban sem volt tudományos szocializmus osztály …

    Hiv.: [@Vidor Ferike:](#comment-344555)
    Loading...
  15. jotunder szerint:
    2025.04.28 11:14

    @Vidor Ferike: az egyházak nem nagyon akarták, hogy legyen teológiai osztály, és tulajdonképpen igazuk is van. a teológiai tudomány nem függetleníthető az egyházaktól. az, hogy a budapesti mszmp pártbizottság által kiemelt, vallásellenes lánczi andrástól halljuk ezt, az megnyugtató.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-344556)
    Loading...
  16. steinerzsiga szerint:
    2025.04.28 11:37

    @jack_of_all_trades: Igen, bár ebben az is benne volt, hogy Kálmán ahhoz képest, hogy mennyire metszően okos és mély gondolkodó volt, publikálni viszonylag keveset publikált, főleg a vége felé. (Helyette tanított, inspirált, challenge-elt, ismeretterjesztett, szóval ezt nem kritikaként mondom, csak a jegyzőkönyv kedvéért.)

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-344558)
    Loading...
  17. jack_of_all_trades szerint:
    2025.04.28 12:04

    @steinerzsiga: Igen, éppen azért hoztam őt példának, mert a hatása mérhetetlenül nagyobb volt, mint ami tükröződik ebből a h-indexben. Persze azt, ahogy ő hatott, még a többinél is nehezebb mérni.

    Hiv.: [@jack_of_all_trades:](#comment-344559)
    Loading...
  18. hakohen szerint:
    2025.04.28 15:13

    .
    @jack_of_all_trades:
    .
    Belinkeltem Az orbáni valóság c. poszt alatt.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-344564)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • ipartelep on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Hiv.: @muaddib00: Drogkutató intézet? Ilyen is van…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @Thalész: Ez igaz.
  • Virág et. on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@DarthVader: Belföldi hírek terén az index megbízh…
  • DarthVader on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@Virág et.: Van azonban egy probléma: sokkal gyors…
  • Thalész on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Minden nép ilyen.
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországNoha valós alapokra épül a poszt, továbbá mondhatn…
  • tahonoli on Krasznahorkai Nobel-díjasPdf-ben 15 oldalas magyer nyelvű beszéd (+YT-videó…
  • Virág et. on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Nincs már index. Felejtsük már el ezt az egészet v…
  • muaddib00 on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Hát ez, ez qrva jó: https://telex.hu/zacc/2025/12/…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Hát, te biztos meglepődsz, de bizonyos…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekBékésen szerelgetek kint, besötétedik, nem látok r…
  • annokkk on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@nyulambator: A Dunán meg a száz éves film után be…
  • Thalész on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Meglepő lenne, ha nem az utóbbi lenne.
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.mindeközben a tramp seggébe visszasündörgött maszk…
  • nyulambator on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Megint az autórádió. Most maradtam a Bartókon, err…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Jogos. De az orbán hogy mondta ? Szóba…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@annokkk: : Off Ez most nem nyelvtannáciskodás aka…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @nyulambator: Nekem a Lókupec országlásáról…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekA kecskeméti fidesz igazi boomer sorbaállást tarto…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Az utolsó háború előtti választásra rá…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep:Gondolni nem szoktunk, de ott van a lev…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Arra is van megoldás
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAd absurdum: erre nem szoktunk gondolni, mert tény…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Mert 30 éve ismerik Orbánt, aki 5 korm…
  • vattablz on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)"Halál a Paradicsomban." (Mindenkitől sűrű elnézés…
  • annokkk on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@steinerzsiga: Hát igen. Fura, hogy úgy ír francia…
  • steinerzsiga on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)De amúgy ebben mi is a meglepő? Az Index teljesen…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekEgy "ficcsel" megint lejjebb. Hogy állnak a makros…
  • muaddib00 on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Vagy manipulálnak, vagy hülyék. Inkább az előbbi.…
  • KennyOMG on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Legalabb egy napos raadasul? . https://xcancel.com…
  • jotunder on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)@ipartelep: az index.hu manipulál.
  • ipartelep on Az index.hu főhíre hazugság lenne? (jelentéktelenapróságposzt)Országgyűlési választásra sokféle fajta ember csőd…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@annokkk: Nem is kell tudnia. Megsúgják/megsúgták…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekvitya odanyilatkozott, hogy a jövő évi lesz az uto…
  • annokkk on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ijontichy: Tökéletes ötlet. Trump szerintem azt s…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Én is rácsodálkoztam, hogy Csiszár ? A…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ijontichy: Igazán alapíthatna a FIFA kémia, fizik…
  • nyulambator on Személyes színház, személyes poszt (nagyonszemélyesposzt)Nem, tegnapelött voltam a Kamrában, elötte nap a R…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@annokkk: : Na ja. Amúgy mintha lenne egy kis páni…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Az év szava a rage bait. Mindenki ezze…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekFélszemmel olvastam, hogy szentkirályi alexandra ü…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Hír: "Donald Trump megkapta a FIFA békedíját" http…
  • jotunder on Személyes színház, személyes poszt (nagyonszemélyesposzt)de nem voltál ott tegnap? mert én igen. a második…
  • nyulambator on Személyes színház, személyes poszt (nagyonszemélyesposzt)március 27-én végleg bezár a FÉM. Aknek még van al…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Ha már így bekezdtél, a lehetőségek tá…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Hát én meg még annyira se vagyok…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : Én nem vagyok jogész (és bár vityáró…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Én se akarok ötleteket adni, pedig sok…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @annokkk: Mivel Mogyoróországon a köztérelnö…
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországHiv.: @tahonoli: "Egy szingapúri startup beüzemelt…

Posztrulett

Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.

1988. március tizenötödikén több ezren vonultak végig a városon. A rendőrség vegzált néhány embert (Orbán Viktor nevű embert is). De börtönről már nem volt szó. Most van szó börtönről Próbálom elmutogatni. Az Európai Unióban egy ilyen spoldermány (jogi képviselőnk szerint a spoldermány túl durva, hát szerintem meg nem) azért fenyegethet börtönnel embereket, mert olyan tüntetést …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Thalész
  • Czifra Zoltán
  • karsairita
  • anna007dor
  • KennyOMG
  • azuccahirmondoja
  • Tehenész
  • aromo44
  • princeghostly1c74fbc695
  • joshopa
  • steinerzsiga
  • kiazmármegint
  • tahonoli
  • dynamicist
  • kalzol
  • capacete
  • opiniopraesumpta
  • Judit Merényi
  • darnoknew
  • nerangass
  • Sparhelt
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • kisa
  • Virág et.
  • aerduloensamtonight
  • tortt49
  • Tiborné Tóth
  • jelbeszed
  • vattablz
  • Psakreff
  • apokalipszistmost
  • Bogomil
  • ijontichy
  • Radnóti Zoltán
  • Morp65
  • jotunder
  • ganjagym
  • jaurin
  • j.alfred prufrock II
  • LibaLeontin
  • ipartelep
  • Tyto
  • esztre
  • Gaboxhrr
  • marysolotravez
  • tulajdonkppen
  • rovidec398e17c6
  • muaddib00
  • onehumanoid
  • annokkk
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d