Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Demeter Szilárd még mindig van 2025.11.03
  • Orbán Balázs megosztott egy deep fake videót Magyar Péterről 2025.10.28
  • Az orosz barát avagy egy generáció szelíden beszól 2025.10.25
  • Tehetséges ország? Károlyi Csaba vs. L.Simon László 2025.10.24
  • Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!) 2025.10.20
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország 2025.10.18

A legolvasottabb posztok

  • Demeter Szilárd még mindig van
  • Viccországban bejelentenek
  • Orbán Balázs megosztott egy deep fake videót Magyar Péterről
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország
  • Mennyire "teljesít" jól az ország? (kérdésposzt)
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.

Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.

2025.06.24 by jotunder

1988. március tizenötödikén több ezren vonultak végig a városon. A rendőrség vegzált néhány embert (Orbán Viktor nevű embert is). De börtönről már nem volt szó. Most van szó börtönről

Próbálom elmutogatni. Az Európai Unióban egy ilyen spoldermány (jogi képviselőnk szerint a spoldermány túl durva, hát szerintem meg nem) azért fenyegethet börtönnel embereket, mert olyan tüntetést szerveznek, amelyik kiáll nehéz helyzetben levő, másodrendű állampolgárként kezelt magyar emberek jogaiért. Ezek tényleg olyanok, mint Kádár, without the charm, persze. Kurvaéletbe már, nem lehet Magyarország ennyire gáz.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16532435-690db0fdf4017' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16532435&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16532435-690db0fdf4017&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16532435-690db0fdf4017' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban

Next Post:

Megduplázódott az államadósság 2020 óta (heheposzt)

111 Commments

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments
  1. jotunder szerint:
    2025.06.27 23:21

    @labrys: hogy kell más szabályai szerint játszani? MP-re ráuszítottak az államapparátust, ő meg börtönnel fenyegeti Orbánt, páros lábbal szállt bele a rendszerbe, több ember előtt beszélt, mint az összes ellenzéki együttvéve. ja, egy feketöves centrista populista, akinek jelenleg a szavazatmaximalizálás az egyetlen célja. és? jobb lenne ha a szavazatminimalizálásra gyúrna, mint az óellenzék, a négy csinos kéthamados zakóval a szekrényben?

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-346513)
    Loading...
  2. hakohen szerint:
    2025.06.28 00:51

    .
    @velotanya:
    .
    Ahogy a regényben sem tudták, úgy feltételezem, hogy itt sem sokan tudják, hogy Hallyburton úr = Piszkos Fred. Ugyanis egy csecsemőnek minden vicc új – hogy a néhai Ludas Matyi c. hetilapot idézzem.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-346514)
    Loading...
  3. velotanya szerint:
    2025.06.28 08:41

    @azuccahirmondoja:
    Köszi, ezeket nem tudtam.

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-346515)
    Loading...
  4. velotanya szerint:
    2025.06.28 08:43

    @hakohen:
    Magyarista FÉKNYÚZ:)
    Hallyburton úr az Rozsdás. PF polgári neve pedig Theodor Wilbour (ezt ebből a könyvből nem tudjuk meg, de egy másikból igen)

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-346516)
    Loading...
  5. DarthVader szerint:
    2025.06.28 09:36

    @jotunder:
    Csak a zóellenzéknek nem nézhető el , hogy „Orbán szabályai szerint játszik”, választásokon indul, (horribile dictu beül a parlamentbe ), – legalábbis MP szerint – mig ellenben ugyanez a Tiszánál nem okoz problémát.
    Ennek a népnek Szijjártó kell, egyik felének eredetiben, másik felének másolatban. (Ezért sikeres). És a te nyugatias polgári társadalmadra nincs tömegigény. Mert akkor már régen megbukott volna Viktor.

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-346517)
    Loading...
  6. barki szerint:
    2025.06.28 10:13

    @azuccahirmondoja:
    Ok, használhatjuk a háborús metaforát is.
    Csapataink harcban állnak, tüntetés lesz ma, a jogegyenlőség védelmében, amit fenyget a rendőrség, plusz náci jóemberek, annyira, hogy a magamfajtáknak ilyesmiket javasolt bogarászni:
    https://telex.hu/belfold/2025/06/28/budapest-pride-felvonulas-jogok-okosito
    .
    Erre az ellenzék legerősebb pártja 3 toppantós posztban/közleményben nyilvánított véleményt, miszerint, nincs itt semmi látnivaló, és mindenki más a hibás.
    Úgy, (hogy igen, sikerült, megcsinálta!), hogy egy szót sem vesztegetett arra, hogy mégis miről van szó.
    (És csak most rakott ki egy posztot, ami abban kimerült, hogy újra megcsinálta a bravúrt és az esetleges balhé miatti felelősséget hárította másra.)

    Így indít csatába a vezérlő tábornok. Úgyhogy tegnap vettem egy szalmakalapot és előkerestem a napszemüvegemet. Mindeközben Magyar Péter Antall Józsefet koszorúzta.

    Szóval, az nagyon más, hogy befogott orral szavaznék-e olyanra akivel nem mindenben értek egyet. Szavaznék.
    Vagy szavaznék-e rá úgy, hogy közben naponta lenyelet velem egy kiskanál sz@rt. Nem szavaznék.
    Még akkor sem, ha adott esetben a másik nagyobb kanállal etet. Mert azt a kanalat nem én adtam a kezébe. Az ő és szavazótábora gonoszságáért nem vagyok felelős.
    Van határ.

    Hiv.: [@barki:](#comment-346518)
    Loading...
  7. obeszel szerint:
    2025.06.28 11:15

    Je suis buzi!

    Hiv.: [@obeszel:](#comment-346519)
    Loading...
  8. nyulambator szerint:
    2025.06.28 12:02

    @barki: Jogodban áll nem szavazni rá. Még tán kicsit az is, hogy alkalom adtán majd okosan felemelt ujjal mondd, hogy „I told you so”. Miközben örülhetsz neki, ha esetleg nélküled is sikerül a köpcöst elküldeni zacskót ragasztani. Persze ha nagyon sokan tartanak veled, akkor meg még húsz évig tarthat a lábszagú diktatúra és MP meg majd beáll társzerzőnek Gyurcsányhoz könyveket írni. Vagy épp börtönben lesz.
    Én is jobb szeretném, ha feltámadna Kéthly Anna, vagy legalább Göncz Árpád és ők, meg hasonszőrű társaik vezetnék az országot, de hát sajna nagyon meg vannak halva.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-346520)
    Loading...
  9. DarthVader szerint:
    2025.06.28 12:13

    @nyulambator:
    „ha esetleg nélküled is sikerül a köpcöst elküldeni zacskót ragasztani”
    És utána?
    https://index.hu/velemeny/2025/06/28/puzser-robert-polgari-ellenallas-magyar-peter-tisza-part-ellenzek-vezerelvuseg-fidesz-orban-viktor-kormany-elemzes/

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-346521)
    Loading...
  10. hakohen szerint:
    2025.06.28 16:44

    .
    @DarthVader:
    .
    Hát aki az Index nevű kormánypropaganda-portálból tájékozódik, az egyéb gazemberségekre is képes.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-346522)
    Loading...
  11. Hölderlin ist ihnen unbekannt? szerint:
    2025.06.28 16:59

    https://hvg.hu/360/20250627_Tota-W-A-nemfideszes-buszkeseg-napja-pride-budapesti-felvonulas
    Nincs hatalmuk felettünk.

    Hiv.: [@Hölderlin ist ihnen unbekannt?:](#comment-346523)
    Loading...
  12. DarthVader szerint:
    2025.06.28 17:40

    @hakohen:
    Ühüm… ez megy 16 éve. Ha az Indexen van, azt nem kell figyelembe venni.
    Pár napja itt valaki felvetette, hogy jó lenne, ha a Tisza nyujtana már valami szakpolitikai teljesítményt, és elhangzott az ” árnyékkormány” kifejezés. És nem röhögte el magát senki. Mig ellenben….
    (Aki nem érti a párhuzamot, az az ő baja 🙂

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-346525)
    Loading...
  13. Podvinecz marsall szerint:
    2025.06.28 17:54

    @barki: ha a Tisza egy lenne a mondjuk 3 15 %-os ellenzéki párt közül, én is hasonlóan gondolkodnék. De nem ez a helyzet, úgyhogy én attól tartok, nem engedhetem meg magamnak ezt a luxust, és arra a kicsi, de valós esélyre fogadok, hogy eltakarítják OV-t és díszes társaságát. Még úgy is, hogy nem kicsit tartok attól, ami utána következik. Inkább vállalom a felelősség egy nyolcmilliomodát és a szavazatommal kioltom mondjuk a Győzikéét. Stipistop, ő már az enyém.
    NB: ha más ellenzéki (nem náci) pártot bejuttatsz, és tényleg bejuttatsz, akkor jól tetted. De kb csak akkor.

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-346527)
    Loading...
  14. nyulambator szerint:
    2025.06.28 19:44

    @DarthVader: Azt a hidat majd akkor ugorjuk át, ha felépült.
    Amúgy lehet jobban is járunk, ha a Tiszának nem épül ki jelentős szervezete jövő ilyenkorig. Adott esetben, helyenként kénytelenek lesznek pártpolitikusok helyett (aminek ugye híján vannak) úgynevezett szakértőket ültetni olyan posztokra, ahol ez már nagyon rég nem történt meg. Képzeld el, hogy egy pozícióra pályázatot írnak ki, ahol a feltétel, hogy értsen hozzá (meg titokban, hogy ne legyen fideszes). Karrierdiplomaták nagyköveti székekben! A külügy vezető posztjain. Egészségügyi menedzser az egészségügy vezetésében. Nem is birom folytatni, mert elérzékenyülök.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-346531)
    Loading...
  15. ijontichy szerint:
    2025.06.28 20:03

    @DarthVader: : „És utána?” ha a buliban folyton azon morfondírozol, hogy holnap reggel csúf Katzenjammer lesz (te biztosan emlékszel: „anyukám, adj egy pohár Kristályvizet” 😉 ), akkor kétszeresen szar élményed lesz. Ugyanis a bulit sem tudod felhőtlenül kiélvezni 😉

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-346532)
    Loading...
  16. DarthVader szerint:
    2025.06.28 20:50

    @ijontichy:
    Baszki, 16 éve ezt nyögjük. Gyurcsány takarodjon, jöjjön végre a Fidesz. Hogy mi lesz utána, az nem érdekes. Aztán meg néztek a népek, mint a moziban. Igen, kétszer is bele lehet lépni ugyanabba a folyóba. (De azért örülni fogok, ha a kucu kés alá kerül…)

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-346535)
    Loading...
  17. ipartelep szerint:
    2025.06.28 21:58

    Hiv.: @DarthVader:

    Ki mondott olyat 16 éve, hogy „Gyurcsány takarodjon, jöjjön végre a Fidesz.”? Az az agymosott hülye, aki beszopta a bűnbanda addigi propagandáját. Emlékszel még a karaktergyilkolásdira (Már Medgyessyvel is csinálták), a naponkénti „sajtótájékoztatókra”, a papagájkommandóra? Normális zember akkor sem várta a bűnbandát, hiszen pontosan lehetett tudni, bizony már akkor is, hogy tolvaj fasiszta gazemberek. Részletezem: azt hogy tolvajok, a székházügytől (1993), és a Kaya Ibrahim, Josip Tot ügytől (annak kiderülésétől: 1998), hogy fasiszták, azt meg a Lókupec első ciklusától lehetett tudni.
    Tehát nem, a két eset nem hasonló egymáshoz, az analógia rossz.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-346543)
    Loading...
  18. DarthVader szerint:
    2025.06.28 22:56

    @ipartelep:
    Én nem nevezném őket agymosott hülyének, mert abból nagy sértődések lennének itt a blogon. A négy végtagom ujjai kevesek lennének. Ugyhogy az analógia…..

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-346552)
    Loading...
  19. ipartelep szerint:
    2025.06.28 23:06

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-3465

    Akkor ez egy különbség köztünk. Én azt, aki nem lát a szemétől (nem látott 16 éve sem), és beszopja (beszopta) a bűnbanda propagandáját, azt én agymosott hülyének nevezem. És kurvára nem érdekel, hogy megsértődik-e miatta. Basszus, itt egy ország elfoglalásáról, tönkretételéről beszélünk, és akkor még azok sértődnek meg, akik ahhoz tevékenyen asszisztáltak?

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-346553)
    Loading...
  20. ijontichy szerint:
    2025.06.28 23:17

    @ipartelep:: 2002 óta mondom, hogy a vitya (&al) uralta fidesz teljesen alkalmatlan. Amit az első négy évük alatt tettek a társadalommal az elborzasztó. Szóval ’10-ben – befogott orral, az igaz – leszavaztam a kecskeszakállas fickóra. Mindegylóf… a magyar társadalom (incl. elmaradott, álszent elit; a további jelzőktől megkímélem @JT-t ;-)) ész helyett főképp löttyös indulatból szavazva odaadta a 2/3-ot a legalkalmatlanabb, legfelelőtlenebb, legkártékonyabb (evör!) fazonnak. Hát – nagyim szavaival élve – nem is tagadta meg a fajtáját :-/. Neki aztán nem voltak skrupulusai, hogy használja :-(.
     
    @DarthVader:: Nem megsértődni kell. Tudod ugye, mit mondott a költő?
    (Én bűnbocsánatcédulát sem osztogatnák, de úgyis az lesz. Túl sok az érintett 🙁 )

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-346554)
    Loading...
  21. DarthVader szerint:
    2025.06.29 09:12

    @ipartelep:
    Nem azt mondtam, hogy mi a véleményem róluk, azt, hogy a blogtársak egy részének sértődését elkerülendő minek – nem – nevezném. (Bár van olyan érzésem, hogy ma már senki nem szavazott anno a fideszre:)

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-346566)
    Loading...
  22. barki szerint:
    2025.06.29 11:21

    @Podvinecz marsall:
    Ok, ha hatalomhoz juttatod MP-t (Lázár János v2-őt), aki lebontja a NER-t és jobbat épít és tényleg jobbat épít, akkor jól tetted. De csak akkor.

    Btw, már a drogosok is azt mondják, le kell jönni a drogról 🙂
    https://www.facebook.com/share/p/14DtFaRzLxa/

    Hiv.: [@barki:](#comment-346572)
    Loading...
  23. jotunder szerint:
    2025.06.29 11:49

    @barki: egyelőre alig elképzelhető az a népi támogatás, amivel a NER lebontható. kétharmados törvények, Alaptörvény… MP mögött nem ugyanazok a szavazók vannak, mint OV mögött, nem teheti azt (és ugyan miért tenné), hogy olyasmit csinál, ami a szavazói nagy része számára elfogadhatatlan. egy biztos, nem képzelhető el olyan Parlament amelyik valamiféle egységes ideológiára épül. sohasem lesz baloldali vagy liberális államhatalom Magyarországon. de az is lehet, hogy jobboldali sem lesz soha Orbán bukása után. eljuthatunk oda, hogy felismerjük túlságosan megosztott az ország ahhoz, hogy egy hegemón ideológiára épülő kormányzat vezesse. ez egy krízishelyzet.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-346574)
    Loading...
  24. Podvinecz marsall szerint:
    2025.06.29 13:04

    : @barki: írtam is, hogy vannak fenntartásaim, kétségeim, félelmeim, de természetesen deal.
    (A kérdés nem így tevődne fel, ha tudnám, hogy bejut más is)

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-346575)
    Loading...
  25. barki szerint:
    2025.06.29 13:43

    @jotunder: „… eljuthatunk oda, hogy felismerjük túlságosan megosztott az ország ahhoz, hogy egy hegemón ideológiára épülő kormányzat vezesse.”
    És aki már most eljutott oda?
    Egyébként, hogyan juthat el oda bárki, ha most azért nyomasztunk másokat, hogy szavazzanak nekik ellenszenves pártra, mert ugyan nekünk is ellenszenves, de mi a győztes oldalán akarunk állni?
    Lehetne modjuk azzal kezdeni, hogy a kiszavazásban nem az „elveszett” szavazatokat látnánk, hanem a „hozottakat”, azokét, akik akarják a rendszerváltást, de sem OV-re, sem MP-re nem akarnak szavazni?

    Hiv.: [@barki:](#comment-346576)
    Loading...
  26. Podvinecz marsall szerint:
    2025.06.29 14:17

    .: @barki: folyt.
    Értem és megértem, amit írsz. Az a kérdés, hogy kinek mit hisz el az ember. Vitézynek tavaly pl elég sokan elhitték (de nem elegen [dadus]), hogy ő nem is fideszes, aztán „pragmatikusan” csak jó volt neki a hazudóscsalásos fideszes feljelentésdömping (mellékes, de VD sokszor tipikus ángyánikus jeleket mutat, hogy idézzem korábbi önmagam).
    MP-nek meg valamiért ennél többen elhiszik, hogy nem fideszes, sőt azt is, hogy nem is lesz „fideszes”. A népnek imponál, hogy annyit dolgozik, mint kevés politikus az utóbbi időben, kockázatot vállal, felégette a hidait. „Pragmatikusan” még a múltját is megbocsátják(juk) neki
    Ha lenne helyette másik, szavaznék MP-re? Egyértelműen nem.
    Mindenki „pragmatikus”. Magunkat annak valljuk, másokat megalkuvónak, elvtelennek, ángyánikusnak mondunk.

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-346577)
    Loading...
  27. velotanya szerint:
    2025.06.29 17:10

    @ipartelep:
    DV szerintem arra utal – és teljes joggal, nem látom be, hogy miért kellene tabusítani és elhallgatni a közelmúltat bármilyen irányba is – hogy itt a vincenten is volt még rendszeres szerző is, nemcsak kommentelők (te is régi ember vagy itt, emlékezhetsz rá, hogy régen több szerzője volt a vincentnek), aki nem egyszerűen örült a fidesz 2010-es győzelmének a gyurcsánytakarodj jegyében, hanem kimondottan remélte és vágyta a kétharmadukat (majd örült neki, amikor megvalósult). Ugyanez volt a helyzet számos újságíróval és más közvéleményformáló emberrel – pl. a 444 mai vezető újságíróinak nagy része vagy a mai telexesek akkor már aktív állományának egy része – és az én IRL környezetemben is akadtak ilyenek. Közös ezekben az emberekben, hogy soha egyikük se bírt kipréselni magából olyat, hogy hatalmas tévedés volt a részükről (nem bocsánatkérésről beszélek vagy ilyesmi – bár az újságíróktól akár az is indokolt lenne – csak annak az elismeréséről, hogy tévedtek). És egyébként az is elég gyakori ezektől az emberektől, hogy ugyanolyan tévedhetetlen magabiztossággal agitálnak most egy MP-nek juttatandó teljhatalom mellett, ahogy 2010-ben Orbán teljhatalmát szorgalmazták és annak örültek (Akkor az volt a szöveg, hogy ”így legalább minden felelősség az övék lesz, nem mutogathatnak senkire, és ha elkúrják, akkor majd jól leváltjuk őket… édes istenem)
    Sőt, sokan közülük ennél is többet megengednek maguknak – ez most főleg az ilyenfajta IRL ismerőseimre vonatkozik, de közéleti ember is van ilyen – akik tehát 2010-ben Orbán kétharmada mellett agitáltak és annak örültek, most pedig arról oktatnak ki engem (és másokat, akik velük ellentétben soha nem szavaztak Orbánra), hogy ha nem szavazok elég lelkesen az aktuális felkentjükre, akkor tehát azt akarod, hogy maradjon a ner és hasonlók. Hát meg a kis faszom, és ezúton jelezném (+lásd még, amit a másik poszt alá írtam az előbb), hogy nem csak a fasisztáknak vannak pátyolgatandó értékeik és érzéseik, és kurvára kontraproduktív lehet, ha a magamfajták értékei és érzéssei nem számítanak – akkor pedig különösen, ha ebbe olyanok akarják belenyomni az orrunkat, akiknek megvan a maguk téglája már a 2010-es – mindent legalább egy generációra eldöntő – fideszes kétharmadban is (sőt esetleg továbbiakban, a mostani agitátorok között olyat is ismerek, aki még 2018-ban vagy akár 2022-ben is hozzájárult az újabb kétharmadokhoz)

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-346584)
    Loading...
  28. KennyOMG szerint:
    2025.06.30 12:54

    @Podvinecz marsall: A sajat massziv egy elemszamu mintambol kiindulva ennel nagyobbat nem is tevedhetnel a tavalyi fopolgi-valasztassal kapcsolatban. En erdetileg fasszal terveztem szavazni, ugyanis 1) Karacsony szerintem nem a megfelelo ember ezen a poszton (remelem jogitanacsadokompatibilisre sikerult), 2) Vitezyt nem tartom alkamasnak (eladna barmit, hogy valami „maradandot” alkothasson, meg alkatilag olyan, mint a Lazar, csak vele szemben altalaban vegul semmit nem tud elerni, es aztan csak duzzog), 3) Szentkiralyi, hagyjuk. Szoval fasszal terveztem szavazni, mondvan azert megis el koll menni, elni az allampolgari jogokkal, amig vannak, meg mettomen. Aztan jott a visszaleptetos hacacare, es akkor egy picit eldurrant a „szorakozzatok ti a jo kurva anyatokkal” patron a buksimban, es behuztam a Karacsonyra.
    .
    Biztos vagyok benne, hogy rajtam kivul voltak meg legalabb 400-an, akik pont ilyen megfontolasbol szavaztak Karacsonyra, vagy egyaltalan mentek el szavazni.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-346599)
    Loading...
  29. ikarus szerint:
    2025.06.30 14:22

    @KennyOMG:
    Itt van a legalább 400-ból 1.

    Hiv.: [@ikarus:](#comment-346601)
    Loading...
  30. ipartelep szerint:
    2025.06.30 16:25

    https://444.hu/2025/06/30/koszeg-ferenc-azt-uzenem-orban-viktornak-hogy-hagyja-abba-es-fogadja-majd-el-a-valasztas-eredmenyet

    Azért most, a cikket olvasván, szégyen, vagy nem, kissé könnybe lábadt a szemem.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-346602)
    Loading...
  31. Podvinecz marsall szerint:
    2025.06.30 16:46

    @KennyOMG: ez mind ok, de hol tévedtem masszívan?

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-346603)
    Loading...
  32. ipartelep szerint:
    2025.06.30 17:05

    Hiv.: @velotanya:

    Igen, én is emléxem, hogy a Vincenten is volt blogíró is (tényleg, hova tűntek azok a józemberek, az elején voltak vagy 15-en?) aki 2010-be a Lókupec minielnökségének szurkolt. Mit mondjak, kurva nagyot tévedtek. Csakhogy ez a tévedés már akkor látszott (valójában 12 évvel azelőtt is látszott már), és nem mostanra derült ki, úgyhogy, bár az azóta eltelt időben ezek a versenyzők némileg megokosodhattak (ha nem kő alatt, szatyorban töltötték az időt), de bizony, az én bizalmam elveszett irántuk. De, ha azóta a jó ügy mellé álltak, és jótettekkel kompenzálták azt az egyszeri(?) tévedésüket, akkor az elnézhető nekik, bár durva tévedés volt, ott maradt a csúnyaságpötty.
    A második témádra azt mondhatom, hogy az egyik ügy nem függ össze a másikkal, ezek külön kezelendők. Felrovod egyes zembereknek, (nagyon helyesen), hogy 2010-ben a Lókupec eljövetelét szorgalmazták. Ha vannan ilyen zemberek, akkor rójuk is fel nekik, szégyelljék emiatt magukat. És akkor továbbá, felrovod ugyanazoknak a zembereknek, hogy most meg arra bíztatnak, hogy MP-re szavazz. Emögütt egy olyan „implicit logika” látszik, hogy a két dolog olyan kapcsolatban van egymással, hogy ha akkor tévedtek (valóban), akkor most is tévednek. Hát pedig ugye nem, nincs ilyen „logika” sem, és most még nem is tudnak tévedni, hiszen jóslások vannak, MP még nem minielnök, nem teljhatalmú diktátor, aki továbbviszi más néven a Lókupec diktatúráját. Ezt még nem tudjuk, nem is tűnik valószínűnek, sőt hát, inkább az tűnik valószínűnek, hogy amennyiben MP-nek sikerül a minielnökség, akkor megpróbálja visszaépíteni (hogy mennyire akarja, és tudja, az is kérdéses) ezt a gyalázatos NER-t.
    Tehát: többféle verzió is lehetséges. Lehet, hogy voltak olyanok, (1) akik 2010 ben a Lókupecre bíztattak, most meg ugyanazok MP-re bíztatnak. De lehet, hogy (2) ugyanezek most is a Lókupecre. Vagy olyan is lehet, hogy (3) valaki 2010-ben nem a Lókupecre bíztatott, de most meg MP-re. Ilyen vagyok pl. én, aki már 1990-ben sem szavaztam a bűnbandára (természetesen azóta sem – rühellem a rosszoldaliakat), pedig akkor még nem is volt bűnbanda.
    Tehát neked most, ha jól olvaslak, az (1) csoporttal van bajod, ellenük keltél ki. Ez engem nem érint.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-346604)
    Loading...
  33. darnoknew szerint:
    2025.06.30 21:21

    @velotanya: Én sem érzem érintve magam, @ipartelep: meggondolását követve. Ráadásul valószínűleg a Momentumra szavaztam volna egyébként (egy normális világban), ők most levették rólam a cserbenhagyás terhét. Tisztelet nekik és Jámbor Andrásnak. Képesek arra a gesztusra, amire Karácsony volt Márky Zay-jal szemben.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-346606)
    Loading...
  34. hakohen szerint:
    2025.07.01 19:07

    .
    @ipartelep:
    .
    A blog jobboldali sávjában rögvest a posztrulett alatt van egy Címkék elnevezésű mező. Ezek között, ha gondosan szelektálsz, megtalálod az egykori Vincent szerzőit maroztól sajtóhubáig, szempontpuskától seprűbajnokig. Sajnos, már egyik sem aktív itt, és Jótündér sem hajlandó elárulni, hogy mi lett velük. Egyedül marozról voltak utólagos infóim. És pásztorpercnek ismerem (mert közzétette) az igazi nevét. (Jótündérről nem is szólva.)
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-346680)
    Loading...
  35. nyulambator szerint:
    2025.07.01 19:39

    @hakohen: Az lett velük, hogy összekülönböztek a moderálási elveken, ki kit miért (nem) tiltana ki a kommentekből. Legalábbis ilyesmi derült ki korábban. Aztán a többiek leléptek, JT viszi a boltot. Utoljára kettes bukkant fel sokat a költözéskor.
    Valamelyikük (esetleg többen) viszi(k) a tumbleren az orulunkvincent blogot.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-346682)
    Loading...
  36. ijontichy szerint:
    2025.07.01 20:18

    @hakohen: , @nyulambator: : Egy vasárnap kezdődött (legalábbis blognyilvánosság előtt). @maroz ki lett bannolva (@kettes, vagy talán @szempontpuska volt a végrehajtó), amit megelőzött pár khmm… súlyosabb „kifakadása” (nem volt szép (mármint a kifakadások), pedig én… 😉 ). @kettes azt írta, hogy hívták, beszéljék meg egy sör mellett, de nem ment. Később nyitott és egy ideig vitt egy másik blogot (aki akarja megtalálja). Utána még volt egy jó időszak („Jobboldali költők…”, „Gengszterkrónikák”, „Hangfal adja…”, és a színházi életről sem csak @JT által értesülhettünk (@Zsazsu)). Mindegy, végül is semmi sem tart örökké (remélem a NER sem).

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-346684)
    Loading...
  37. Keepdreaming szerint:
    2025.07.01 22:45

    Hiv.: @ijontichy:

    És mi a helyzet mindenki barátjával, a feketeöves ateista, informatikus(?) Brendel Mátyással? Még mindig Nepálban mássza a Himaláját valahol? :))

    Hiv.: [@Keepdreaming:](#comment-346685)
    Loading...
  38. Podvinecz marsall szerint:
    2025.07.01 23:02

    @Keepdreaming: elnézését az off miatt, de erről eszembe jutott, hogy nemrég meghalt Alfred B.. Még volt szerencsém koncerten látni-hallgatni. Sokat tett azért, hogy utána pl. több Schumannt hallgassak. Ahol feljön Gulda, elfér Brendel is.

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-346687)
    Loading...
  39. ikarus szerint:
    2025.07.03 15:59

    Az első feljelentés: Feljelentették Pankotai Lilit, amiért szombaton részt vett a Budapesti Büszkeség menetre átkeresztelt Pride felvonuláson
    1. részlet: V. Erik 2025. 07. 01. napján szabálysértési feljelentéssel élt Pankotai Lili ellen a gyülekezési joggal visszaélés szabálysértés elkövetése miatt. A feljelentő állítása szerint Pankotai Lili 2025. 06. 28. napján bizonyíthatóan megjelent a Budapest rendőr-főkapitánya által betiltott rendezvényen
    Forrás: https://index.hu/belfold/2025/07/03/pankotai-lili-pride-budapest-buszkeseg-szabalysertes-eljaras-feljelentes-gyulekezesi-jog-visszaeles/
    Bocs: tudom index…
    Jogászkodás: Péterfalvi Attila részletesen leírta, hogyan azonosíthatják a Pride résztvevőit
    Tordai Bence egy posztban reagált a NAIH vezetőjének levelére, ebben azt írta: „Ha hihetünk ennek a válasznak, akkor ez alapján egyesével kell lekérnie a rendőrségi ügy előadójának minden egyes személlyel kapcsolatban a szakértői véleményt – az ismertetett folyamat alapján ez nagyjából 500 munkaév lenne”.
    Forrás: https://telex.hu/belfold/2025/07/03/arckepfelismerpk-mukodese-tordai-bence-peterfalvi-attila-naih-nem-jogserto

    Hiv.: [@ikarus:](#comment-346719)
    Loading...
  40. nyulambator szerint:
    2025.07.03 17:06

    @ikarus: Én azt hiszem elég lenne egyetlen téves azonosítás, egyetlen csekk amit olyannak küldenek ki aki bizonyíthatóan máshol volt, hogy az összes eljárásukat kukázhassák. Úgyhogy nem is hiszem, hogy belekezdenének.
    Esetleg a rendezőkkel baszakodhatnak, de hogy a résztvevőket békénhagyják, az tuti. Mondjuk arra, hogy a komoly, írógéppel írt feljelentést milyen indokkal dobják vissza, nagyon kiváncsi vagyok. Nyilván nem bizonyítottság hiányában.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-346721)
    Loading...
  41. DarthVader szerint:
    2025.07.03 19:05

    @ikarus:
    Dobrev feljelentette saját magát. Kezdjenek vele, amit tudnak.

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-346722)
    Loading...
  42. ipartelep szerint:
    2025.07.03 20:26

    Én azt gondolom, hogy a bűnbanda most azt mérlegeli, hogy miből tud kijönni jobban, kisebb arcvesztéssel: ha elkezdi kiküldözgetni a büntetéseket, vagy ha húzzák az időt a „nyomozással”, és lassan elfelejtődik az ügy. Az agyhalott zombijaik (én nem Azahriah vagyok, én kimondhatom az igazságot) „közvéleménye” büntetést követel, de azok már menthetetlen bűnbanda-szavazók, semmi nem tántorítja el őket. A bizonytalanok a kérdésesek. Tehát azt latolgatják, hogy körükben mennyire lenne népszerű, ha elkezdenének büntetni.
    Ezért nem mondta ki a Lókupec egyértelműen, világosan, hogy menni fognak a büntetések, hanem csak azt mondta, hogy innentől a törvény/rendőrség, és nem a politika dolga.
    De valójában teljes mértékben politikai az ügy, és a tétje a Lókupec népszerűsége, ill. népszerűségvesztése.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-346723)
    Loading...
  43. KennyOMG szerint:
    2025.07.04 09:34

    @Podvinecz marsall: Abban tevedtel, hogy nem volt neki eleg. De, sajnos meg Bp-en is lett (volna, ha). Ugyhogy nem kellene lekicsinyleni ezt a… jobb hijan „strategiat”, mert semennyire sem voltak messze tole, hogy tenylegesen bejojjon. (lassureagalasu egysegunket hallottak)

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-346728)
    Loading...
  44. ikarus szerint:
    2025.07.07 15:44

    Cím:
    Hadházy Ákos: Arcfelismerő rendszerrel osztana ki 80 ezer forintos bírságokat a rendőrség a Pride résztvevőinek
    Néhány részlet:
    Hadházy szerint a résztvevők azonosítására képes kamerarendszer és szoftver már rendelkezésre áll, azonban az eddigi eljárás szerint „emberi közreműködés is kellett a büntetések kiszabásához, emiatt valóban rengeteg időbe telne ennyi embert megbírságolni”

    „Ne felejtsük: miközben javasolt mindenkinek a meghallgatás kérése és bírósághoz fordulás, a technofasiszta törvény óta ez nem jelenti azt, hogy a jogerős ítéletig nem vonják le a pénzt. És azt se felejtsük, hogy – más, valódi szabálysértéstől eltérően – ebben az esetben nem lehet ledolgozni vagy leülni a büntetést
    – emelte ki a képviselő.”

    „Hadházy Ákos azt írta, az információ számára hiteles forrásból érkezett, de eddig még nem tudta megerősíttetni. ”
    Forrás:
    https://index.hu/belfold/2025/07/07/hadhazy-akos-pride-buntetes-arcfelismero-rendszer-birsag-orban-viktor-rendorseg/

    Hiv.: [@ikarus:](#comment-346801)
    Loading...
  45. nyulambator szerint:
    2025.07.07 16:14

    @ikarus: Szerintem Hadházy téved, vagy megvezetik. Vagy valami célja van ezzel.
    Azt se hiszem, hogy képesek lennének (vagy hogy érdekükben állna) tömegesen birságolni, azt meg végképp nem, hogy jogerőre emelkedés elött levonhatnának bárhonnan bármit.
    Bárki, aki kap egy szabálysértési határozatot vagy végzést, vagy mittudoménmit, nyugodtan mondhatja, hogy egyrészt ő nem tudta, hogy ez nincs engedélyezve, a rendőrség se mondta be, másrészt meg azt, hogy ő a 64 vármegye bejelentett gyűlésére ment oda. Mindent meg kell fellebbezni, panaszolni és amíg nincs jogerős bírói ítélet, nem kell fizetni. Már ott megbukna a történet, hogy mindenki aki ilyen végzést kap, kérhet személyes meghallgatást az V kerületi rendőrkapitányságon. Száz év alatt se kerül mindenki sorra. És még utána jön a bírósági szak.
    A másik fele a képesség. Lehet, hogy a kínai arcfelismerő faszaság, de nem mindenttudó. Kizárt, hogy ne legyen téves azonosítás. Ha automatikusan küldenének ki bírságokat, az ütközik az EU AI direktíváival, de tuti lesz benne tévedés, és elég ha pár eset körbemegy, ahol halottakat, börtönben ülőket, kórházban ápoltakat akarnak szabálsértésileg piszkálni, utána mindenki mondjhatja, hogy téves az azonosítás, az ott nem ő.
    Nagyon meg lennék lepve, ha ebből bármi igaz lenne.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-346802)
    Loading...
  46. ipartelep szerint:
    2025.07.07 16:41

    Én akkor lennék meglepve, ha NEM kezdenék el büntetgetni a résztvevőket. A Lókupec most bosszút forral, mert kurva nagy égés volt neki ez a tüntetés, a hatalmas tömeg, amely ellenszegült az akaratának, sőt a tiltásának. Valahol olvastam, hogy a rendőr-, meg egészségügyi, stb. minisztere is azt tanácsolta neki előzetesen, hogy ne veresse szét a tüntetést, de utána büntessen. Hogy ez ütközik a bármilyen EU-szabályokkal? Hát az éppen nagyon érdekli a Lókupecet. Itt egyedül az érdekli, hogy a népszerűségére hogyan hatna ez, de ha úgy gondolja (és úgy), hogy a mogyorók nagyobb része homofób (ebben sajnos kb. igaza is van), akkor bizony könnyen gondolhatja azt is, hogy a „buzik megbüntetése” (a mogyoróknak így lesz tálalva) még hoz is neki a konyhára. Meg hát ugye az említett bosszúvágy is fűti.
    Hogy egy diktatúrában te mit tudsz csinálni a hatósági büntetéssel? Hát kb. semmit. Mehetsz vele panaszra a sóhivatalba. Hangsúlyozom: itt nincs jogállam, ez egy rendőrállam, és diktatúra. Aztán, ha nem fizeted be, akkor letiltják a fizetésedből, vagy megy végrehajtani Schadl valamelyik bűntársa.
    Én is kíváncsian várom, mi lesz ebből.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-346803)
    Loading...
  47. nudniq szerint:
    2025.07.07 16:43

    @ikarus:
    erre egy ügyvéd reakciója: https://hungarianmuse.substack.com/p/tenyleg-lesz-pride-birsagolas

    Hiv.: [@nudniq:](#comment-346804)
    Loading...
  48. nyulambator szerint:
    2025.07.07 18:46

    @nudniq: Hát sokkal szakszerűbben és hosszabban, de pont azt mondta, amit én is.
    @ipartelep: Szerintem a szervezőket fogja ficogtatni. Nem feltétlen Karácsonyt, inkább az önkéntes segítőket, a Szivárvány Misszió tagjait, ilyeneket. A bubukat.
    Dehogy akarja ő, hogy Dobrev Klára meg a sok külföldi, meg ez az ügyvéd is mind a kamerák elött parádézzanak a szabálysértési cetlijeikkel. Meg aztán aki csak vonult, azt tényleg nehéz megfogni a felszólítás hiánya miatt. A szervezőket viszont könnyebben lehet piszkálni.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-346808)
    Loading...
  49. nyulambator szerint:
    2025.07.07 18:56

    Nu, itt is van: https://24.hu/belfold/2025/07/07/pride-resztvevok-nem-inditanak-eljarast-rendorseg/

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-346809)
    Loading...
  50. hakohen szerint:
    2025.07.07 22:05

    .
    @nyulambator:
    .
    Igen, hát most már nem érdemes találgatni és jósolgatni.
    .
    A döntésben szvsz nem csak az játszott szerepet, amit itt a kollégák leírtak, vagyis hogy technikailag és gyakorlatilag lehetetlen a büntetgetés. Hanem azt is felmérhették, hogy a büntetgetés elkezdésével csak kiröhögtetik magukat, nem csak itthon, hanem külföldon is, és nem csak az ellenzéki, hanem a fideszhívek egy része között is. Márpedig a nevetés ölni tud.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-346811)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Szerintem ez a megúszásra törekvés idő…
  • fortin2 on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország@ijontichy:: ez azért jórészt fóbia most: legalább…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Nagyon emlegetik még az Orbán Viktor k…
  • K Zoltan on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország@tahonoli: Lehet hogy őt is megkeresték, csak nem…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@annokkk: : Amennyire tudom, a DC-ben elég magas a…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekhttps://telex.hu/gazdasag/2025/11/06/olaj-slovnaft…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekhttps://nepszava.hu/3300522_orban-viktor-melania-t…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Én meg az ügyben eljáró ügyész(ek) bör…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/11/06/felfuggesztett-bortont-k…
  • ATCG on Demeter Szilárd még mindig vanIgen, igaza van Labrysnak, ez nem konkrét személye…
  • ATCG on Demeter Szilárd még mindig van'Azért nyugtassatok meg, hogy volt Mohácsi csata 1…
  • ijontichy on Demeter Szilárd még mindig van@nyulambator: : Ugye? Ahogy mindig mondtam: vitya…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder: és ezt nevezed te „tűrhető gazdaságpoli…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder:   Összefoglalva:   I. A magya…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder:   Orbánék az államadósság elleni h…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder:: "…ezt nem én mondom, hanem pl. a hitel…
  • nyulambator on Demeter Szilárd még mindig van@labrys: Arról nem is beszélve, hogy ezek az "embe…
  • labrys on Demeter Szilárd még mindig van@ipartelep:: abszolút egyetértek! Az „emberarcú”(n…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@nyulambator: Azért kicsit aggasztó, hogy egy repü…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@nyulambator:És még akkor nem láttad a Semjén have…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenekA 444-nek visszamenőleg és a jövőre nézve 3-3 balf…
  • ipartelep on Demeter Szilárd még mindig vanHiv.: @hakohen: Alfred Rosenberg is jól szerkeszte…
  • tahonoli on Bevállalta a jobboldali Tőkét a Katona József Színház. És jól tette.Földrengés-kaliberű (aka Deepseek v3); nyugat AI-b…
  • hakohen on Demeter Szilárd még mindig van. @steinerzsiga: . Balogh Ákos Gergely (BÁG) nagyo…
  • ijontichy on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország@nyulambator: : "AI-biztos"? Hmmm... miért van oly…
  • darnoknew on Demeter Szilárd még mindig van@labrys: "És amíg a Bokrétában nem lesz..." Vagyis…
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországHiv.: @nyulambator: Végre. Egy önálló, kreatív mag…
  • KennyOMG on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@Késes Szent Alia: (Donalddal karoltve) meghosszab…
  • nyulambator on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországVégre JT is elégedett lehet. Repülőrajtot vesz az…
  • tahonoli on Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!)Létezik matematikai ezotéria is, minden ellenkező…
  • tahonoli on Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!)Hiv.: @labrys: Többféle reakció lehetséges erre: 1…
  • labrys on Demeter Szilárd még mindig vanNem, ez nem személyekről szól. Pontosabban nem eze…
  • labrys on Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!)@tahonoli:: köszi a magyarázatot! …Akkor, ha jól é…
  • ipartelep on Demeter Szilárd még mindig vanHiv.: @steinerzsiga: Igen, írod, hogy "értelmesen…
  • annokkk on Demeter Szilárd még mindig van@Ahava: Ahogy itt hallgatom, miket mond, a leginká…
  • Virág et. on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@jotunder: Minden sajtós hülyéskedés ellenére Trum…
  • ijontichy on Demeter Szilárd még mindig van@steinerzsiga: : "A pokolba vezető út jószándékkal…
  • jotunder on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Trump ebben a ciklusban ennyire népszerűtlen még n…
  • steinerzsiga on Demeter Szilárd még mindig van@ipartelep: Ezzel nem értek egyet. A Mandiner blog…
  • Ahava on Demeter Szilárd még mindig vanDemeter Szilárd intellektuális szakmunkás a múzeum…
  • kiazmármegint on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@Késes Szent Alia: Es megvan a kaliforniai nepszav…
  • Késes Szent Alia on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Három jelentős demokrata győzelem a mai választáso…
  • ipartelep on Demeter Szilárd még mindig vanHiv.: @steinerzsiga: Azért irigylem a "gyomrotokat…
  • steinerzsiga on Demeter Szilárd még mindig vanÉn még emlékszem, hogy annakidején Demeter Szilárd…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ijontichy: E!
  • nyulambator on Demeter Szilárd még mindig van@naki: Mondjuk L. Simonnak börtönben volna a helye…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekMindeközben: "Évente 16 ezer magyar hal meg, akike…
  • naki on Demeter Szilárd még mindig vanEgy civilizált társadalomban L Simon L. (Demeter e…
  • nyulambator on Demeter Szilárd még mindig vanEgy civilizált társadalomban Demeter, a maga frusz…
  • Galway on Demeter Szilárd még mindig vanSzegény Szilu! Még főgonosznak se elég jó....

Posztrulett

Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!)

A Magyar Tudományos Akadémia közleményt adott ki Az akadémikusok tudományos teljesítménye kiemelkedő a kutatók között címmel. A közleménnyel együtt egy hosszabb elemzést is publikáltak. Bár ez nem derül ki világosan a szövegből, Lentner rezsimszolga legújabb ámokfutására adtak választ. Lentner őrjöngését „Oláh Zsanett” aláírással méltatta a NER.hu. Jogi képviselőnk ugyan felmondott, amikor meglátta, mire készülök, de …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Tyto
  • ATCG
  • ipartelep
  • Késes Szent Alia
  • Psakreff
  • K Zoltan
  • Czifra Zoltán
  • LibaLeontin
  • macskahala
  • karsairita
  • F Ford
  • Mikonu
  • Hector Kapitány
  • Galway
  • kalzol
  • janostothmeister
  • fortin2
  • Tehenész
  • csunyatáp
  • j.alfred prufrock II
  • Bogomil
  • nerangass
  • aerduloensamtonight
  • DarthVader
  • labrys
  • ra0213
  • gudea73
  • opiniopraesumpta
  • simonandris2
  • annokkk
  • ijenanyelvtan
  • dynamicist
  • esztre
  • Judit Merényi
  • vattablz
  • Hanyistók
  • micike mici
  • azuccahirmondoja
  • szabol25
  • susyk
  • jelbeszed
  • tulajdonkppen
  • elolhatuldoktor
  • janszemwordpress
  • Gaboxhrr
  • tortt49
  • kisa
  • kiazmármegint
  • naki
  • decaffeinatedscrumptiously51e405b478
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d