Győrffy Ákos (Mandiner): Az európai emberek korruptak, gyávák és debilek.”
“Hogy vajon miért nem vonulnak utcára emberek milliói Lisszabontól Stockholmig, azt követelve, hogy az érintettek fejezzék be a rohadt háborújukat. Tényleg, miért nem? Erre csak azt tudtam mondani, hogy azért, mert az európai emberek nyomasztó tömegei korruptak, gyávák és debilek. Persze lehet, hogy a milliós tüntetések sem oldanák meg a helyzetet, és a háború ugyanúgy folytatódna. Ezek a korrupt, gyáva és debil tömegek ugyanolyanok, mint Tolsztoj arisztokratái a Háború és békében. Szalonokban vitatkoznak Napóleonról, I. Sándor cárról és az „európai helyzetről”, miközben a több tízezres hadseregek egymást gyilkolják Austerlitznél, Borogyinónál és Lipcsénél. Franciául vitatkoznak az orosz arisztokraták, mert imádják és bálványozzák a franciákat, közben háborúznak velük, és gyűlölik saját magukat, a saját kultúrájukat, és legszívesebben meg sem mukkannának oroszul.”
Győrffy Ákos Térey-díjat kapott Demeter Szilárdtól. Meg kell dolgozni azért a pénzért.
Ez az ember nem olvasta a Háború és békét.
Vajon miért nem vonulnak utcára emberek milliói Battonyától Nemesmedvesig ;-)? Szalonokban vitatkoznak I̶.̶ ̶S̶á̶n̶d̶o̶r̶ ̶c̶á̶r̶r̶ó̶l̶ Vologyáról, Stöpszliről és az „európai helyzetről” (magyarul! pedig az orosz… ;-)), miközben kísértet (amit állítólag jól ismernek) járja be Európát. A szájuk már kipállott a sok szófia beszédtől, és a sok nyalástól (és mellesleg még a szemüket is kilopják). Tényleg érthetetlen :-/.
Az illeto nyilvan az europaiakon kivul az Eszak-amerikaiakat is hulyenek tartja, azt meg le sem irom, hogy az afrikaiakrol mit gondolhat. Ausztralia egy angolszasz orszag. Azsiaban sok a muzulman. Nem sok marad.
hát nem tudom, azt gondolnám, hogy a millióknak Moszkvában kéne utcára vonulni, hogy az “érintettek” befejezzék a rohadt háborújukat, de nem biztos hogy mindenkit beengednének Lisszabonból vagy Stockholmból
újabb szép példája a hit megvallásának, látjátok feleim, én annyira fidesz vagyok, hogy ha az kell, ha az a vonal, ha az a direktíva éppen, hát mondok én basszátok meg akkora baromságot, hogy patkányt lehessen vele irtani
Csak egy pontosítás: ha jól tudom, a PIM Térey János ösztöndíjat ad, nem díjat. És többen kapnak, akik valóban komoly irodalmi tevékenységet folytatnak és nem “dolgoznak meg érte”, vagyis megőrzik az integritásukat, pl. Garaczi, Háy, Szilasi, Lackfi stb. (erről volt itt is vita, mármint hogy szabad-e elfogadni?).
Sajnos, nevezett úr munkásságát nem ismerem, nagy műveletlenségemben nem hallottam még róla. Ezért nem tudom eldönteni,, hogy az idézett, komoly Tolsztoj-nemismertről is tanúskodó sületlenség a műveiből is következő aljadék sötétség (tehát autentikus putyimizmus) vagy az ösztöndíj kedvéért kimunkált igazodás?
Térey ösztöndíj… no comments https://www.bing.com/videos/search?q=Gy%c5%91rffy+%c3%81kos&view=detail&mid=FBC732C18572F6C1DF50FBC732C18572F6C1DF50&FORM=VIRE&PC=U534
[@vattablz:] A Háború és békét SEM.
Talán azért nem vonulnak a saját országukban utcára, mert a saját országuk nem háborúzik? Nem tudom, kósza ötlet csak. Tüntetni azokban az országokban szokás a békéért, amely országok háborúznak. A tüntetések jelentősége és értelme, hogy az ország vezetését cselekvésre bírja. Hiába tüntetnének európaiak milliói Németországban vagy Ausztriában vagy Spanyolországban a háború ellen, se a német, se a spanyol, de még az osztrák kormány sem tudja befejezni azt a háborút, amiben részt sem vesz.
Ez a NERértelmiség, ez a valami egészen elképesztően alacsony szintet sem képes megütni.
Ezt a háborút az oroszok tudják vagy tudnák egyik percről a másikra azonnal befejezni. Az ukránok csak úgy, hogy feladják az országukat. Az a háborúnak véget vetne, jönne helyette az elnyomás és a népírtás, mint nálunk 56-ban csak szorozva ezerrel. Az nem tudom, menyivel jobb, de az nyilván már nem zavarná a tollforgató urat. Ha Amerika és a nyugat együttesen felhagyna a támogatással, az nem vetne azonnal véget a háborúnak. Az ukránok olyan elszántak, hogy pusztakézzel is, ha kell, de folytatnák az ellenállást. Nyilván összeomlana a keleti front, illetve kitolódna a nyugati országrészbe, közelebb hozzánk és Kárpátaljához, a városokban meg gerillaháború alakulna ki, ami évtizedekig is elhúzódhat. Ez csak a fideszes idióták fejében jelentené az azonnali békét.
Szerintem ez a békemenetelő fidesznyikeknek szánt előre megcsócsált gondolati táplálék. Olyanoknak, akik hisznek abban, hogy ők x alkalommal elmentek tüntetni mindenféle hazugság, buzik, meg gyarmatosítók ellen, hogy érvényesítsék Orbán és a nemzetük akaratját, és sikerrel tüntettek, mert nem lettünk gyarmat, Gyurcsány eltakarodott, Brüsszel nem buziskodik a falujukban, és migráns se erőszakolta meg a nekik járó erőszakolni való asszonyokat, és mindent sikerrel elértek, amiért elmentek gágogni , mert minden úgy lett, ahogy volt is,
tehát ez a tüntetésmódszer egy bevált módja az akarattal való győzelemnek.
Persze kivéve, ha a sorosista dollárbaloldal fizetett tüntetői tüntetnek mondjuk egyetemek, vagy iskolák, akkumlátorgyárak, vagy covid-lezárások ellen, mert azok nem magyar emberek akaratai.
Szóval ezeknek a bumburnyákoknak az Orbán szervezte tüntetés a megoldás a világ gondjaira.
Ha Orbán mellett mindenki kiállna, már az egész világ ársapkás UHT tejet kapna – csak 2 litert egy vásárlónak, ahogy törvényesen engedélyezett.
@annokkk:
Hát hogy gondolati meg táplálék lenne, az kizárt. Ez ürülék. Arra jó, hogy azokkal, akik a ner okozta nyomorban már olyan éhesek vagy annyira rettegnek a lecsúszástól, hogy gondolkodni már egyáltalán nem marad erejük, azt verje a fejébe, hogy nem az ország szétlopásától, a tehetségek elzavarásától és a szar felúszásától lett a nyomor, hanem a háborúzó nyugat miatt. Zsidózni már nem nagyon lehet, az arab/migráns kártyát már kijátszották, Soros már uncsi, most maradt a nyugat.
Hiv.: @szazharminchet:
Nemrég volt valami – kérdezzük meg az utca emberét – riport arról, hogy mit gondolnak, mit jelent a korrupt szó, és hogy korrupt-e Magyarország.
Asszem valami csúnyát jelent szerintük, de Magyarország holtbiztos, hogy nem kapta el. Az egy aljas hazugság.
Hát, én nem tudom, ki ez a Győrffy Ákos (és mivel szemlátomást a Mandinerhez van valami köze, nem is érdekel), de ezzel a mondatával tökéletesen egyetértek: „…mert az európai emberek nyomasztó tömegei korruptak, gyávák és debilek” – azzal az apró, ám fontos kiegészítéssel, hogy az európaiakon kívül az ázsiai, afrikai, amerikai és ausztráliai–csendes-óceániai (stb.) emberek nyomasztó tömegei is korruptak, gyávák és debilek. 🧐
.
(…mi több, saját magamról is tudom, hogy többször viselkedtem már gyáván és/vagy debilként.)
https://444.hu/2023/02/17/a-nato-nem-a-biztonsagunkat-garantalja-hanem-veszelyt-jelent-magyarorszagra-irja-a-magyar-nemzet
Úgy néz ki, hogy senki nem akar már hinni Orbánnak.
Kilépésekkel fenyegetőzik, veri magát a földhöz, de még a magyar pénzesebbek sem aggódnak, hogy lezuhan a vasfüggöny.
Röhögnek rajta, hogy mikkel eteti a szavazóit, meg a nyugatot.
És persze a nyugat is leszarja.
Meddig kell még nézni ezt a szánalmas vergődést ?
@annokkk:
Ezzel a dologgal az a baj, hogy addig hergelik a sajátjaikat, amíg a szörnyeteg el nem szabadul és már nem tudják a fogkrémet visszanyomni a tubusba. Ez a taktika csak rövidtávon működik, a választóik túl hülyék ahhoz, hogy képesek legyenek a sorok között olvasni.
@annokkk: : Tényleg vergődésnek tűnik:
https://telex.hu/kulfold/2023/02/17/nepszava-varga-elutasitotta-hogy-talalkozzon-a-pegasus-bizottsaggal
“az Európai Parlament különbizottsága túllépi a hatáskörét”. Ez már olyan szép, hogy festeni kéne ;-). Kicsit hasonlítanak már a két díszpintyre, aki most bíróság elé került. Persze, ha a mogyorókon múlik, a holtig tartó legitimitás garantált :-/. Legalábbis vityának, meg akit ő megtart.
Btw. olvasom, hogy az elkötelezett békegalamb Magyarország, most épp fegyvergyártó nagyhatalmi címre pályázik. Békeharc? A létező cucilizmus legröhejesebb kifejezése. Mindeközben a bolgárok is kiszálltak a ruszki kémbankból. “Utolsó csatlós” reloaded? :-(((
@Virág et.: Ez cikk negyedéves: https://444.hu/2022/11/15/szentkiralyi-alexandra-a-szankciok-ellen-ment-ervelni-de-a-vegere-rarobbant-a-teljes-fideszes-mediazaj
Ha aggódnának az elszabadulás miatt, akkor az a novemberi szeánsz már figyelmeztető jel kellett, hogy legyen. És itt volt pár napja a kitöréstúra alkalmával egy-két konkrét utcai összecsapás is. Nekem úgy tűnik, egyelőre a gázt nyomják, fékezéssel nem is próbálkoznak.
Mindenesetre érdekelne*, mit írna Győrffy Ákos (Mandiner), ha az újságokban Lisszabontól Stockholmig azt írnák, hogy a magyar emberek korruptak, gyávák és debilek.
Lenne szaladgálás, sikoltozás, magyarüldözés, nagykövet berendelés meg minden ami jár.
*hazudtam. Nem érdekelne.
Hiv.: @Virág et.:
Ez a kilépéssel fenyegetőzés olyan, mint a Bizánci tűz-ben, amikor az Örmény Felszabadítási Front hisztérikus terroristanője azzal fenyegetőzik, hogy felrobbantja a furgonban ülő családját, akik azt hitték, Disneyland-be mennek.
…hülyeség.
És aztán tényleg fel is robbantotta.
…még nagyobb hülyeség.
@annokkk:
Kicsit attól tartok, hogy amikor huxittel fenyegetnek, abból nyugaton már egyre inkább annyit hallanak, hogy “ha nem nézünk az opera helyett iszapbirkózást, akkor kimegyünk, nem szarunk a szőnyegre, és a pénzeteket is feldughatjátok a seggetekbe”, és a végén azt mondják, hogy “okés, fizetjük a taxitokat haza, csak menjetek már a picsába”.
Csak a pontosítás kedvéért: “Lev Tolsztoj – Speciális katonai művelet és béke”
https://index.hu/belfold/2023/02/18/nagy-fero-orban-viktor-liberalis-baloldal-evertekelo/
Ez a hagyományos, lábbal hajtós propaganada kicsit átírta a múltat.
Úgy gondolom mára, hogy Nagy Feró a komenizmus álellenzéke lehetett, aki
azt a feladatot kapta a kgb-től, hogy gyűjtse össze a lázadásra képes fiatal férfiakat, és tegyen a nyakukba messziről virító piros pöttyös kendőt, hogy a rendőrök mindig megtalálják az utcán, a munkahelyen, vagy a tömegben, hogy kit kell kiemelni és összeverni.
Most más feladatot kapott, de az elvtárs nem vész el. Szerintem….
A mostani lázadókat gyűjtő ruházatot ismerjük. Náci felségjegyek, kopasz viselet. Csak rájuk kell odafigyelni.
Hogy mindig orbánpártiak legyenek.
A többi lekvár.
@annokkk:
Lehet. Vagy demencia. Vagy simán akkor is csak a tahóság jogáért harcolt, és azt a mostani rendszertől igazán megkapja, sőt, az ma szinte kötelező.
Hiv.: @szazharminchet:
Ha valamiben nem volt hiány a komenizmusban, az a tahóság.
@annokkk:
Nem volt választék a tahóság különböző fajtái között. Igen, a műszálasnyakkendős suksükölő párttitkár is egy fajta tahó volt, de a csótányelvtárs meg egy másik, a ritkánfürdő baboskendős, káromkodós, és az nem volt engedélyezett.
De az is lehetséges, hogy csak eltévesztettük, és ő nem is ellenzéki volt, csak antiszociális, abból meg pénzzel és kitüntetéssel kikezelték.
@annokkk:
Amit nagyon várt a nemzet csótánya, azt megírta a ChatGPT:
https://telex.hu/tech/2023/02/18/megirattuk-orban-evertekelo-beszedet-egy-mesterseges-intelligenciaval
Akinek van rá gusztusa, összevetheti az igazival:
https://telex.hu/belfold/2023/02/18/orban-viktor-evertekelo-beszed-veszelyek-kora-varkert-bazar
Hiv.: @fikarus:
Vicces, ahogy sípákol , hogy nem kapta meg a neki járó szokásos 4000 milliárdot a nyugattól, és közben köpköd, hogy mások kaptak
4 milliárdot ugyanonnan.
Amelyik összeg a saját dolgozószobájának költsége volt, amikor még többet ért a forint….
https://hvg.hu/itthon/20170104_orban_viktor_hivatala_karmelita_kolostor
Nem akarok visszaélni senki türelmével, hogy elsoroljam, mire költöttek Orbán pereputtyában 4 milliárdot, mire 40-et, mire 400-at, és mire 4000-et, csak a miheztartás végett.
https://nepszava.hu/3185400_fox-news-donald-trump-usa-elnokvalaszztas-2020-hazugsag
Amikor a túl sok jobbos sajtó egymásra licitál az őrültek kiszolgálásában.
@annokkk: Valaki ezt megmutatta már Schiffernek? Mondjuk CIA psy opnak fogja tartani úgyis, tehát felesleges.
Amúgy meg elég szégyen, hogy a népszaván kívül nem ment ez a hír egyik magyar médiában se le. 444, hvg, senki. Pedig amúgy rendszeresen tolnak amerikai híreket és ennek talán lett volna némi magyar vonatkozása is, tekintetbe véve, hogy a fidesz és a csatolt hülyéi még ma is ezt a hazugságot tolják.
Hiv.: @Virág et.:
Zsebben vannak.
Vagy ők is pont ugyanúgy működnek, mint a Fox. Elmennek a bolond fideszes olvasók után, és egymással versengenek értük.
„Európát el kell foglalni, és az fog történni, amit mi mondunk, nem pedig a buzik”
Hophophop.
Ahogy elnézem, Nagyferó lefordította a 70 milliárdos Rogán kampány üzenetét az elhibázott szankcióktól a háborús infláción át, a nemzeti konzultációtól az inflációnak beadott injekcióig, mert a talajparasztnak túl sok benne a ció-nizmus.
@annokkk:
És mégis mivel akarja azt az Európát elfoglalni? Karikás ostorral, kevert felessel, vagy a testszagával?
Hiv.: @szazharminchet:
Most nem a fidesznyikekről van szó, hanem az a -mi – az eszmetársaikat jelenti.
A putyinpincsiket .
@annokkk: Nem különösebben kedveljük Orbánt errefelé, de azért nem szükséges nem mondani igazat. Annak ellenére, hogy a NER lopásáról mondottak általában nyilvánvalóan igazak, nem Orbán dolgozószobája került négymilliárdba, hanem két teljes épület belsőépítészete plusz híradástechnikai rendszere, összesen.
Hiv.: @Péter 2:
Szerintem te tévedsz. Az üres lovardában nincs sok bútor és technika, mégis került 4 milliárdba.
https://privatbankar.hu/cikkek/ingatlan/legalabb-tizmilliard-forintba-kerulhetett-a-lovarda.html
@Péter 2: : Az “out of the box” gondolkodás (nomeg a kutyaharapást Sir I-vel) jegyében: ha megfelelő megfontolás után nyerőnek tűnik, plusz a megfelelő terjesztési közeg is adott (na ez zűrös), akkor “csak Orbán dolgozószobája nyócmiri… mili… kimondhatatlanul sokba került. olyan sokba, hogy földi h̶a̶l̶a̶n̶d̶ó̶ mogyoró el se tudja képzelni. és mind a mogyoró csecsemők szájától vonták el a falatot érte” ;-).
12 év, meg az a szép narisárga térkép arról tanúskodik, hogy a mogyoró társadalom (befogadóközeg) jelen állapotában, a tudományos igényű pontosság, pontosan egy míves nullával egyenértékű (avagy “az igazat akarod, vagy választást akarsz nyerni?”).
@annokkk: Nem, nem tévedtem. Annak idején is volt róla a sajtóban, egyet te idéztél az elejéről, de azért utána volt ugyanott is precízebb megfogalmazás. Pont ugyanúgy, mint ahogy azt sem szeretem, amikor az orbánoldal merjünkkicsiklennizik, mert ez sose hangzott el, amikor huszonhárommilliórománozik, mert az sem (illetve, egészen másképpen), és amikor ellehetmennizik (illetve, egészen másképpen). Egyébként ettől még nem kedveltem meg se Kovácsot, se Gyurcsányt, akikre ezek az állítások vonatkoznak, de attól még úgy gondolom, hogy a tényekhez illik ragaszkodnunk. És úgy is bőven akad elég szidnivaló.
Hiv.: @Péter 2:
Pontosítsál. Ha azt gondolod, hogy a teljes igazság birtokába tudsz kerülni.
Szerintem 4 milliárdot már arra elköltenek naponta, hogy ne derüljön ki, mire költenek ezermilliárdokat.
@annokkk:
“Szerintem 4 milliárdot már arra elköltenek naponta, hogy ne derüljön ki, mire költenek ezermilliárdokat”. Nagyon jól hangzik, a Nyugati Fényben értékelnék az efféle nagyotmondást, de kötve hiszem, hogy cirka 1500 milliárdot (a költségvetés közel felét) propagandára költenék. Más kérdés, hogy ennek a tizede is sok, és abban a nagyságrendben simán mozoghatnak az erre kiszórt források.
@mr_caiman: : Hmmm… a vityamarkecing annak a ~2.5 milla voksnak a zömét – többek közt – hasonló lózungoknak köszönheti. Persze megfelelően előkészített körülmények között előadott lózungoknak (ld. még a tömeg agyműködésének minősége fordítottan arányos az alkotóelemek számosságával). Ezért (is) narisárga a térkép. Szvsz. semmi baj @annokkk 4Mrd-jával, azon kívül, hogy nem kap jó “agycsatornát” és jól előkészített “agymedret”, amiben elterülve aztán mindent ellephet ;-).
Egy szeletke abszurdisztán fennmaradásához, hogy amíg a mogyoró értelmiség nem képes feladni a “nekem mindig muszáj kiválónak és nem ostobának látszani (egy rezsimszolgánál ostobábbnak végképp nem)” c. dresszúráját, addig vitya felőlük tuti nyugodtan alhat :-/.
(én például nem tudtam volna kiszámolni a fenti példádat ;-), és még büszke is vagyok erre, na erre varrjál gombot :-))
(#comment-324626)
Ez mar nagyon regen elszabadult es valoban, a gazt nyomjak es nem fekeznek.
Teljesen nyiltan beszelnek rola az allamparti prominensek, hogy europa es a nyugat elbukott, az osszes elnyomo diktaturanak meg a gyomraig felnyalnak. Orban gyakorlatilag bejelentette a 2030-as kilepest tobb beszedeben is.
De ami a leglenyegesebb, szemmel lathatoan valtozott meg a kozbeszed a huxitot illetoen akar csak 5 eves tavlatban visszatekintvest, az allamparti propaganda orditja gyakorlatilag a szuksegesseget, a liberalis media fideszes politikusokat kerdezget rola (akik termeszetesen tagadnak), de ez direkt lett igy bedobva a kozbeszedve roganek altal. Aki azt hiszi, h ez oncelu propaganda, az nagyon teved. Amikor eljon a huxit, akkor meg majd mindenki hitetlenkedve fogja a fejet, h na ezt aztan tenyleg nem gondoltam volna.. Szokas szerint..
@thegaben86
“direkt lett így bedobva a közbeszédbe”
Azon gondolkodtam a napokban, hogy vajon miért jár Orbán templomba kora reggel titokban, hiszen annak semmi PR értéke nincs. (Hacsak azért nem, mert mélyen hívő emberré vált :)) Hogy-hogy nem, a Telex kapott egy fülest, ott termettek, és máris napokig téma lett. El kell ismerni, van, amit profi módon művelnek.
@ijontichy:
Hogyne, messze nem példátlan a hasonló torzítás a kormánykommunikációban, de nagyon fontos elválasztani az önáltatást a tudatos propagandától. Anti és a srácok velejéig profin, logarléccel felszerelkezve méricskélik a hazugságokat, @annokkk: kommentje egyszerűen átgondolatlan vagdalkozás.
Az pedig, hogy a “mogyoró értelmiség” lealjasodása hiányzana a Fidesz leváltásához, enyhén megmosolyogtató; a magyar értelmiség régóta nem fontos szereplő a hazai politikai életben. A klasszikus után szabadon: minek legyek aljas és hülye, kiterítenek úgyis…
@mr_caiman:
A költségvetés kiadási főösszege 2023-ban: 33 328 446,5 millió Ft.
@darnoknew:
Ah, fránya egy nagyságrend… 1500 milliárdot így is sokallom.
Hiv.: @mr_caiman:
Úgy érted, hogy nem látod magyar értelmiségnek a fideszt ?
A doktorminiszterelnököt a Bibó kollégista szobatársaival, vagy a Navra istállót nem tartod értelmiségnek ?
A magyar sajtót, vagy a tettestársaknak adott egyetemeket nem tartod értelmiségnek?
Vagy úgy érted, hogy ők nem aljasodtak le olyan szintre, hogy kétsoros kommentben hazudjanak valamiről, ami 80 évre titkosítva van, szigorúan őrzött lopási terület, vagy már rég elvesztette közpénz jellegét, és már magánügynek minősül ?
Már rég nem 4 milliárdokat lopnak, hanem fegyvergyárakat, olajmezőket, olajtársaságokat, szállodaláncokat és síközpontokat szerte a világban.
És 4 milliárdból egy iskolát húznak fel a cárevicseknek, elégetnek egy jachtot az Árpád híd alatt, vagy vesznek egy Faberge tojást levélnehezéknek.
@mr_caiman:
Sokalljuk mi a századát is, kérdés, ők sokallják-e?
@annokkk:
” doktorminiszterelnököt a Bibó kollégista szobatársaival, vagy a Navra istállót nem tartod értelmiségnek”, eltaláltad, őket biztosan nem.
A magyar sajtó munkatársait – tisztelet a kivételnek – nem nagyon, a kormánypárti sajtóbirodalom, meg pár (ál)ellenzéki szennylap esetében ez egyértelmű, de prominens ellenzéki portálokon is vannak olyan elgépelések, hogy ihaj.
A “tettestársaknak adott egyetemek” munkatársainak sok választása nem volt, pár párthű janicsár elég ahhoz, hogy leuralják őket. De a Fidesz hatalomgyakorlásának jellegéből adódóan még a párthű egyetemi munkatársaknak sincs semmilyen beleszólása az ország sorsába – szerinted nem így van?
@darnoknew: ha jól emlékszem, a konzultációk 3-4, az országos plakátkampányok 2-3 milliárdos tételek. Bár a saját fogalmaik szerint, de nekik is el kell számolni a pénzzel, úgyhogy nem gondolom, hogy ezek három-négy-ötszázorosát kiszórnák évente csak kommunikációra.
@mr_caiman:
Azt nem mondta Anokkk, hogy az 1500-at propagandára költik, csak azt, hogy nem akarják, hogy tudjuk, hogy mire. Szóval az a kérdés, hogy mé’szaros lölővel, paks2-vel, a két most épp lebukott haverjával arrogánstóni kabinetfőnökének, stb. megvan-e az 1500 összesen, amiről nem akarják, hogy tudjuk, hogy mire megy.
(Most abba bele sem gondolva, hogy lehet, hogy igazából az egész költségvetésről nem akarják, hogy tudjuk, hogy mire megy, mert ha nem tudnánk, az is mehetne a zsebükbe, csak “sajnos” muszáj megmondaniuk. Egyelőre.)
@szazharminchet:
Idézem: „Szerintem 4 milliárdot már arra elköltenek naponta, hogy ne derüljön ki, mire költenek ezermilliárdokat.“ Naponta négy milliárd évente 1460 milliárd, ami (ahogy @darnoknew: profin kijavított) a költségvetés közel huszada. Feltenni, hogy ennyi elmegy tisztán propagandára, elég meredek szerintem.
Hiv.: @mr_caiman:
Itt azon csodálkozom, hogy szerinted az értelmiség nem fontos szereplő a magyar politikában.
Ha én nézem, akkor nem nagyon látok mást a fidesznyik politikai életben, mint a magyar értelmiséget.