Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjat 2025.07.09
  • Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László 2025.07.06
  • Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.” 2025.07.05
  • Bemondta a Híradó !! A világ legjobb száz egyeteme között a Semmelweis !!!! 2025.07.05
  • Az AI elkezdte elvenni az emberek munkáját 2025.06.30
  • Veletek vagyunk 🌈 2025.06.28

A legolvasottabb posztok

  • Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László
  • Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjat
  • Börtönnel fenyegeti az "igazság"(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.
  • Elon Musk: "Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot."
  • Bemondta a Híradó !! A világ legjobb száz egyeteme között a Semmelweis !!!!
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.

J.D. Vance szenátor lesz Trump alelnökjelöltje

2024.07.15 by jotunder

Vance radikális jobboldali, masszívan Ukrajna-ellenes, Orbán lelkes hívének mondja magát.

Ez a Netflix-film az ő életéről szól. Amikor a film kijött ezt mondta Trumpról.

“I’m a ‘never Trump’ guy. I never liked him.”

“My god what an idiot.”

“I find him reprehensible.”

És egyszer Amerika Hitlerének nevezte Trumpot.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16531558-686e6517a09c5' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16531558&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16531558-686e6517a09c5&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16531558-686e6517a09c5' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Összefogás Argentínában

Next Post:

Megoldották a matematika egyik legfontosabb problémáját…

111 Commments

Comment navigation

Newer Comments
  1. vattablz szerint:
    2024.07.15 21:46

    Ez van srácok!

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-335701)
    Loading...
  2. jotunder szerint:
    2024.07.15 22:08

    @vattablz: az amerikai alelnök potenciális utód. vance izolacionistább, mint trump (nem buta, az világos, vance tényleg nem buta, egy rafinált karrierista), de lehet, hogy ez is karrierépítő lépés. trumptól azt várják, hogy tíz százalékos vámot vezet be az európai uniós termékekre, kivonul ukrajna civil támogatásából (de nem vonul ki a katonai támogatásból, hiszen azzal gyengíti oroszország katonai kapacitását, ami amerikai érdek), szinte teljesen kiszáll a klímaváltozás elleni küzdelemből (vance ennek még nagyobb barátja, mint trump). nyilván csökkenteni akar bizonyos adókat, és szigorítani akarja a bevándorlást. ennyi. magyarul, trump megválasztása kicsit talán rossz európának, de semmiképpen nem vészes. az, hogy harcolászik a woke ellen, egy teljesen irreleváns dolog még Amerikában is, pláne Európában. persze a demokraták még kitalálhatnak valamit, pl. nem egy teljesen reménytelen elnökjelöltet indítanak ellene, hanem valakit, aki bekavarhat. mondjuk michelle obamát, vagy george clooney-t, vagy valamilyen más érdekes, intellligens, népszerű embert. az nem kérdés, hogy biden nem verheti meg trumpot, és harris sem. gyakorlatilag lehetetlen. itt most meglepőt kell húzni. más lehetőség nincs.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-335702)
    Loading...
  3. vattablz szerint:
    2024.07.15 22:42

    @jotunder:](#comment-335702) De vajon miért James David Vance, ha született James Donald Bowman? Így azt hihetnők, hogy köze van Cyrus Vancehoz, aki divatba hozta a feles olvasószemüveget. (És visszahozta Orbánnak a koronát.)

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-335703)
    Loading...
  4. ijontichy szerint:
    2024.07.15 22:58

    @jotunder: : „demokraták még kitalálhatnak valamit” Az indulatokat elnézve, talán jobb is, ha nem (adjátok meg a császárnak…). A lövöldözésre igen hajlamosak zöme rep. Még a mostani merénylő is rep szimpatizáns volt, ha igaz (csak épp utálta tramplit), és a probléma megoldási kísérlete is khm… sajátos volt. A dem inkább találjon valakit, akit felépíthet. A világ állapotát elnézve, nem lesz ez a ciklus egyértelmű sikertörténet, szóval szvsz. lesz mit keresniük.

    Nekem úgy tűnik, a demokráciák a következő gyermekbetegségüket élik. A teflonbevonatú popdemagóg tahók tündöklése… és remélhetőleg mielőbbi bukása :-/.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-335704)
    Loading...
  5. thegaben86 szerint:
    2024.07.15 23:19

    Demokrataknak semmi eselye nincs mar, csak valami nagyon radikalis huzassal kerulhetnek vissza a versenybe. Egy jol idozitett visszalepes Biden reszerol nyar vege fele, es elinditani helyette Clooneyt, valami ilyesmi lenne. Az egvilagon nem kell senkinek bemutatni a tagot, mindenki ismeri, es emelle nagy show lenne, hogy akkor o lesz a jelolt, az utolso hetekben minden es mindenki ezen porogne, senkit nem erdekelne mar, hogy fulon lotte egy redneck ezt a nyomorult faszt.

    Masreszt Trumpli es kore komolyan keszul erre a korre, az biztos, hogy nekifutnak megegyszer a demokracia szetszerelesenek, es rohadtul nem biztos, hogy nem fog sikerulni nekik. Elnezve az amerikai tarsadalom allapotat, plane.
    Ha most nyer Trump – es nagyon ugy nez ki, hogy igy lesz – akkor a kovetkezo elnokot is Trumpnak fogjak hivni, az is meglehetosen valoszinu.
    Es igen, Trump amokfutasat Europa, es koztuk orbanisztan fogja megszivni. Alig varom.

    Hiv.: [@thegaben86:](#comment-335705)
    Loading...
  6. thegaben86 szerint:
    2024.07.15 23:55

    Jo arcnak tunik ez a tag valoban. Nemieroszak es verfertozes eseten se engedelyezne az abortuszt. Hianyzot, mint egy falat kenyer.

    (egyebkent egy ilyen kockazati tokebefekteto, illetve meggyozodeses kapitalista miert rajong Orban (es Putler) fele alakokert es a rendszerukert? az ellopot kozpenz milliardok, a kirabolt orszag es szegenyek, valamint a meritokracia hianya, illetve az ebbol fakado gazdasagi es technologiai versenykeptelensegben mi a vonzo? ezt valaki magyarazza mar meg. csak arra tudok gondolni, hogy sok stresszel jar a kockazati tokebefektetes, nyilvan kenyelmesebb szart se csinalni, vagy akarmit is csinalni tehetsegtelen idiotakent, es ugy dollarmilliardosnak lenni, tet nelkul jatszani az bizniszment, mint Tiborcz es tarsai, a komplett ner elit.)

    Hiv.: [@thegaben86:](#comment-335706)
    Loading...
  7. DarthVader szerint:
    2024.07.15 23:59

    Trump győzelme vagy az Európai Egyesült Államol létrejöttét eredményezi, (nem olyat mint az USA, de valami hasonlót) és akkor van helye a világban, vagy az Európai Unió végét. Nem a teljes megszünését (előbb utóbb de), hanem vagy kevesebb tagot, vagy sokkal kevesebb, lényegében formális
    társulást. Inkább az utóbbi. Sajnos a hülyeség kontagiózusabb, mint a covid volt.

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-335707)
    Loading...
  8. trbnt szerint:
    2024.07.16 00:19

    @jotunder:

    Baromság. Biden simán megverheti Trumpot. Ennek az esélye mondjuk 51-49-ről 49-51-re, majd a vita után 40-60-ra csökkent. Harrisé meg ott maradt 45-55-ön. Bármilyen demokrata reálisan megverhet bármilyen republikánust, és bármelyik fél bármelyik politikusa bármelyik ellenoldali politikus ellen csak szűk győzelmet tudna aratni.

    Hiv.: [@trbnt:](#comment-335708)
    Loading...
  9. KennyOMG szerint:
    2024.07.16 01:34

    @jotunder: Nem tudom, hanyan jarnak rendszeresen az USA-ba az itt kommentelgetok kozul, hanyuknak vannak kozeli ismeroseik, stb, de ugy erzesre nagyon nem sokan (annal is kevesebben). Az a szintu megosztottsag a tarsadalomban, ami jelenleg kint van, magyar szemmel gyakorlatilag elkepzelhetetlen. Lehet azt mondani, hogy az amerikai demokracia kozel sincs annyira leepitve, mint az itthoni (meg nincs, bar bizonyos szempontbol mar el is huztak mellettunk), vagy hogy Trumpnak nem lenne annyi lehetosege, mint Orbannak (egy szemelyben nem, betamogatva sokkal tobb), stb, de ez nem korrelal a tarsadalom betegsegevel. Pl most novemberben teljesen tokmindegy, milyen eredmenye lesz a valasztasnak, forrni fog az orszag, hiaba intakt a valasztasi rendszer.
    .
    Azon meg felesleges rugozni, hogy Biden visszalep-e vagy sem, ezt a valasztast ugyanugy, ahogy a negy evvel ezelottit is egyetlen egy dolog fogja eldonteni: Trump elutasitottsaganak merteke, ami kozeprol-mersekeltjobbrol szavazokat hozhat, es ugy altalaban, jelolt szemelyetol fuggetlenul, mobilizalja a demokrata szavazokat. Most az elutasitottsaga kozepen valoszinuleg csokkent valamennyit, remenykedhetunk benne, hogy 4 honap hosszu ido az aranyhal memoriakapacitasaval versengo atlagszavazo szamara, meg akkor is, ha Trump tegnaptol csipkes fullel kampanyol ejjel-nappal.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-335710)
    Loading...
  10. Késes Szent Alia szerint:
    2024.07.16 01:36

    Egyébként Trump ezzel nem növelte-e a saját majdani megmerénylésének az esélyeit azok részéről, akik még nagyobb káoszban érdekeltek, és ehhez egy President Vance-t látnának előnyösnek?

    Hiv.: [@Késes Szent Alia:](#comment-335711)
    Loading...
  11. Thalész szerint:
    2024.07.16 02:34

    @KennyOMG:
    .
    ” Az a szintu megosztottsag a tarsadalomban, ami jelenleg kint van, magyar szemmel gyakorlatilag elkepzelhetetlen. ”
    .
    Hát, elvileg is nehezen lehetne megosztottabb egy társadalom, mint a magyar. Individuális társadalmak talán jobban megosztottabbak lehetnek. És mivel a magyar a legindividuálisabb társadalom, így megosztottságban is nehéz minket még beérni is. Az USA is individuális, ezért elhiszem, hogy nagyon erős a megosztottság, de aligha lehetséges hogy jobban mint mi. Pláne nehéz elképzelni, hogy hogyan lehetne elképzelhetetlen.

    Hiv.: [@Thalész:](#comment-335712)
    Loading...
  12. annokkk szerint:
    2024.07.16 06:59

    Hiv.: @Thalész:
    A magyar társadalom nem megosztott. 15 éve ugyanazt a felcsúti faszit és ugyanazokat a haverjait és rokonait imádja. Ennél homogénebb nem is lehetne.
    Tényleg nehéz elképzelni, hogy egy középiskolába több politikai pólót, egymással ellentétes véleményt is gond nélkül villanthatnak a diákok, és nem rúgnak ki emiatt senkit az egyként gondolkodók.
    https://telex.hu/kulfold/2024/07/15/donald-trump-merenylet-thomas-crooks
    Mondjuk az magyarázatra szorulna, hogy ha ez a fiú kitűnő tanuló volt, akkor 20 évesen miért egy öregek otthonában osztja az ebédet.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-335713)
    Loading...
  13. apokalipszistmost szerint:
    2024.07.16 07:15

    Hiv.: @Thalész:

    Amerikában, nem csak Hiv.: @KennyOMG: szerint hanem jó pár ott élő (meg nem ott élő) szakértő szerint konkrétan polgárháborús helyzet van, a szórakoztatóiparban Netflixtől Hollywoodig mint lehetséges forgatókönyvet kezelik a fegyveres konfliktust. a Capitoliumot konkrétan megostromolták 4 éve a trumpisták most meg kevés híján őt lőtték le. szerinted minden megosztottsága ellenére Magyarországon elképzelhető amint fegyverrel egymásnak mennek az utcákon az orbánisták meg a magyarpéteristák?

    Hiv.: [@apokalipszistmost:](#comment-335715)
    Loading...
  14. annokkk szerint:
    2024.07.16 07:36

    Hiv.: @apokalipszistmost:
    Melyik filmekre gondolsz ?

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-335716)
    Loading...
  15. apokalipszistmost szerint:
    2024.07.16 10:43

    Hiv.: @annokkk:
    a Polgárháborút speciel pont most játsszák a mozik, a Netflixes sorozatnak nem emlékszem a címére de a végén azt nézik ahogy a Városban egymást lövik a népek

    Hiv.: [@apokalipszistmost:](#comment-335719)
    Loading...
  16. apokalipszistmost szerint:
    2024.07.16 10:52

    Hiv.: @annokkk:

    de hát nézheted a „könnyű irodalmat” (van ilyen kifejezés?) Dick-től Stephen Kingig, az Új Amerikai Polgárháború akkora közhely mint a vámpír vagy az óriásmeteor

    szóval a „társadalmi megosztottságnak” ott kissé más az akusztikája, ahol már vívtak is egyet, meg 330 millió polgár tart otthon 400 millió lőfegyvert

    nem egészen ugyanaz mint az anyóssal összeveszni a migránstémán

    Hiv.: [@apokalipszistmost:](#comment-335720)
    Loading...
  17. KennyOMG szerint:
    2024.07.16 11:53

    @Késes Szent Alia: Nem kell hozza megmerenyelni, eleg ha 2 ev + 1 nap utan az amerikai torvenyhozas hirtelen a fejehez kap, hogy jejjzus, ez a Trump ezt vagy azt csinaltatta, egy GOP kongresszuson hirtelen atcsuszik egy impeachment (ha le nem mond „magatol”), es maris 2 + 4 + 4 ev JD Vance-nek neznek elebe. Az elso ket evet meg fel lehet hasznalni arra, hogy a VP-t felepitsek, mint Trump utodjat.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-335723)
    Loading...
  18. KennyOMG szerint:
    2024.07.16 11:58

    @Thalész: Nyilvanvaloan ha a megosztottsagot abbol a szempontbol nezed, hogy mennyire fragmentalt (nalunk: atomizalt) a tarsadalom, akkor messze elottuk jarunk. Ugyanakkor pont ez a magyarazat arra is, hogy ok a megosztottsag mas aspektusaiban jarnak elottunk: tribalizalodas, es egymas zsigeri gyulolete. Az itteni kommentarsak egy reszenek ugye alaptezise a „fidesz szavazo idiota es/vagy gazember”, ezzel szemben kint olyan foku bizalmatlansag, sertodottseg, irigyseg, igazsagtalansagok emlegetese es/vagy gyartasa, a masiktol letezesetol valo retteges, es tenylegesen a masik fizikai letet fenyegeto gyulolet van a taborok kozott, amit magyar szemmel nehez elkepzelni.
    .
    Mi, minden megosztottsagunk, atomizaltsagunk, akarhogyakaradoneveznisegunk ellenere igazabol eleldegelunk egymas mellett, van, aki kitantorog, van, aki hazatantorog, stb, de alapvetoen a tarsadalom, akarmilyen beteg is, elketyeg onmagaval. Na, az amerikai nem, vagy csak nagyon korlatozott szavatossaggal.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-335724)
    Loading...
  19. hakohen szerint:
    2024.07.16 12:08

    .
    @thegaben86:

    .
    Ha Trumpot idén újraválasztják, akkor az utána következő elnököt már nem Trumpnak fogják hívni, mert harmadszor nem indulhat.
    .
    Bármilyen (kiszámíthatatlan) is lesz egy újabb Trump-ciklus, Orbán bukását azért ne tőle várjuk (mint ahogy Bidentől vagy akárkitől sem).
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-335725)
    Loading...
  20. hakohen szerint:
    2024.07.16 12:13

    .
    @jotunder:
    .
    Bármennyire is szélsőségesebb Vance Trumpnál, ráadásul Orbán-rajongó is – azért az alelnöxerepe elég korlátozott. Bármelyik elnöknél, ideértve Trumpot is. Kivétel, ha valaki agyonüti Trumpot (amint a Kennedy – Johnson párosnál), és az alelnök lép a helyébe. Erre azért most a merénylet után nagyon kevés az esély.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-335726)
    Loading...
  21. annokkk szerint:
    2024.07.16 13:11

    Hiv.: @KennyOMG:
    Hiv.: @apokalipszistmost:
    Nem látok más polgárháborús jelet, mint a BLM mozgalmat, ami már nem hallat magáról jóideje. De azzal sincs semmi baj, ha a polgárok aktívan képviselik a saját érdekeiket. Az nem polgárháború, hogy van egy népszerű ember, aki tömegeket vonz, és vannak ellenzői.
    Én láttam már az amerikai filmek nagyon depis korszakát, de az sem torkollt anarchiába. Védik az életmódjukat, akár élvezik, akár szenvednek benne. Erre kell nekik a sok fegyver.
    A zombifilmek előre jelezték a társadalmi konvenciók felbomlását, aztán nem bomlott semmi. Ugyanott vagyunk, ahol eddig.
    Az alelnök a globális felmelegedést nem azért tagadja, mert nem érzi az országban az életveszélyes kánikulát, hanem mert maradó állásponton van, hogy lehetőleg ne kelljen semmit változtatni a kialakult szokásaikon.
    Az észak-dél polgárháborúból ő lehetne a dél. De ki akkor az észak, amelyik rákényszerít másokat a változtatásra ? Én nem látom.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-335729)
    Loading...
  22. /tmp szerint:
    2024.07.16 15:03

    @thegaben86: „(egyebkent egy ilyen kockazati tokebefekteto, illetve meggyozodeses kapitalista miert rajong Orban (es Putler) fele alakokert es a rendszerukert?”

    Ennek tapasztalatom szerint egyetlen oka van: Orbán nyíltan anti-woke és ez nem csak Vance-t hanem nagyon sok, egyébként nagyon intelligens embert, akiket egyébként nagyon tisztelek a tevékenyégükért, teljesen elvakít, semmi mást nem vesznek észre, nem tudom, hogy ez csak tájékozatlanság vagy valami kognitív disszonancia eredménye. Nagyon bosszantó.

    Hiv.: [@/tmp:](#comment-335731)
    Loading...
  23. Grrr szerint:
    2024.07.16 15:13

    @/tmp: Ez tetszik nekik nagyon, hogy egyeduralkodó már 14 éve, kiépített egy stabil rendszert, ahol a konzervatívok (már ahogy ők gondolják ezt) az urak, a többiek meg kushadnak.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-335732)
    Loading...
  24. ijontichy szerint:
    2024.07.16 16:11

    @Grrr: : Igen. Kicsit lehangoló, hogy az említettek láthatóan felületesek. Az árnyoldalak (oktatás, EÜ, ~40% bányászbreki alatti, bő félmilla elvándorlás+ingázók tömege…) mintha nem jutnának el a tudatukig. OK, ha Budapest napos oldaláig járt csak mogyorólandon, a kép talán nem ijesztő. Ugyanakkor biztos vagyok benne, hogy Pressman (és stábja) eléggé pontos és részletes (és nem titkos) információkat küld haza. És mégis… :-(.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-335733)
    Loading...
  25. Grrr szerint:
    2024.07.16 17:05

    @ijontichy: Igen, de nem ilyen az emberi természet? Az 50-es években az Amerikában valóban igen csúnya dolgokat elkövető hatalommal szemben az álmodozók a (persze még sokkal-sokkal kíméletlenebb) kommunistákban bíztak. A 60-as években a kommunisták által veszélyeztetett országokban a – CIA-s-beavatkozós, politikai gyilkosságokban részt vállaló, szőnyeg- és gyújtóbombázó USA-ban. A zsidó állam biztonságát, ill zsidó identitását valóban joggal féltők most az erőskezű(?), de hát elég felháborító izraeli vezetésben. Aki veszélyben érzi magát, az bízik a veszélyforrás erős ellenfelében

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-335734)
    Loading...
  26. ijontichy szerint:
    2024.07.16 19:10

    @Grrr: : Tényleg. Visszagondolva 2006 őszére, akkor épp – pechemre – sokszor a Belvároson keresztül lett volna a legrövidebb út éjszaka hazafelé (normálisan egész üres). A „nemes” csőcselék dzsemborija miatt jó sokszor index jobb/bal és jó nagy kerülő :-/. Na akkor nem egyszer gondoltam, hogy elmegy ám gyf a fenébe „A Demokrata nem fél” c. ostobaságával. Továbbá valami franciásan egyszerű és durva lerendezésre gondoltam (ti. leverik, mint vak a poharat, beviszik a gyorskocsiba éjszakára, aztán gyorsítottban elküldik pár hónapra zacsit ragasztani/árkot tisztítani; szvsz. egy hét alatt üres lett volna az utca). Hát eléggé el nem ítélhető módon tettem a liberális elvekre úgy gondolatban :-).

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-335740)
    Loading...
  27. wolff szerint:
    2024.07.16 19:37

    Csak hogy bedobjam, mert kezd ellaposodni a diszkusszió. A twitter szerint Vance valójában Peter Thiel embere.

    Hiv.: [@wolff:](#comment-335741)
    Loading...
  28. Grrr szerint:
    2024.07.16 20:20

    @ijontichy: Hát. Én is átérzem. Bár hogy erősítsem maga, néha halált megvető bátorsággal elmegyek itt az érzésre 90%-ban muszlimok által lakott Molenbeek kerületbe (commune-be), amiről a fideszes híradás szerint pontosan lehet tudni, hogy egy no-go zóna, és a zöldségesnek meg a curkásznak is egyenesen, férfiasan a szemébe tudok nézni! Igen büszke vagyok magamra, minimum valami demokrata-nem-fél diplomát is kiérdemeltem.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-335743)
    Loading...
  29. Grrr szerint:
    2024.07.16 20:23

    @wolff: Ez mit jelent vajon? Hogy egyetért vele? Néha beszélgetnek?

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-335744)
    Loading...
  30. wolff szerint:
    2024.07.16 21:10

    @Grrr: állítólag pénzeli.

    Hiv.: [@wolff:](#comment-335745)
    Loading...
  31. wolff szerint:
    2024.07.16 21:22

    @Grrr: egyszer vasárnapi érkezés után vettem észre, hogy az alsóneműt otthon hagytam. Egy hónapos brüsszeli bulira. A nagy globalista birodalmi központban, ahol még van vasárnapi zárvatartás, nem úgy, mint a keresztényellenességnek hősiesen elenálló magyar lázadó bolygón. Aztán eszembe jutott, hogy hátha a muszlimoknál még sincs. Végül boldogan tértem haza egy heti alsóneművel.

    Hiv.: [@wolff:](#comment-335746)
    Loading...
  32. Grrr szerint:
    2024.07.16 21:43

    @wolff: Elismerésem a bátorságodért! amúgy sokat lazult a vasárnapi zárvatartás-szokás; ez az ország sem a régi már…

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-335747)
    Loading...
  33. thegaben86 szerint:
    2024.07.17 13:26

    @hakohen:

    „Ha Trumpot idén újraválasztják, akkor az utána következő elnököt már nem Trumpnak fogják hívni, mert harmadszor nem indulhat.”

    En alapvetoen a fiara gondoltam, de abszolut nem tartom kizartnak, hogy az oreg nekifut egy harmadik ciklusnak is elotte. Az amerikai tarsadalom – kulonosen a republikanus resze – legendas alkotmany tisztelete az egyre nyilvanvalobban csak legenda.

    Hiv.: [@thegaben86:](#comment-335750)
    Loading...
  34. thegaben86 szerint:
    2024.07.17 13:35

    @/tmp:

    „Ennek tapasztalatom szerint egyetlen oka van: Orbán nyíltan anti-woke és ez nem csak Vance-t hanem nagyon sok, egyébként nagyon intelligens embert, akiket egyébként nagyon tisztelek a tevékenyégükért, teljesen elvakít, semmi mást nem vesznek észre, nem tudom, hogy ez csak tájékozatlanság vagy valami kognitív disszonancia eredménye. Nagyon bosszantó.”

    Annal is inkabb bosszanto, mert teljesen egyertelmu, hogy ezeknel az „ujkonzervativ” arcoknal minden racionalis ervet, vagy meginkabb az objektiv valosagot teljesen felulirja ez az amugy ultra primitiv, ostoba, buta ideologiai bullshit (ami annyirol szol, hogy dogoljenek meg a buzik/transzok/bevandorlok/liberalisok).
    Es ezen ugy tunik az se segit, ha az ember a Yale-en doktoral.

    Hiv.: [@thegaben86:](#comment-335751)
    Loading...
  35. ijontichy szerint:
    2024.07.17 14:36

    @thegaben86: : „abszolut nem tartom kizartnak, hogy az oreg nekifut…” Legenda, vagy sem, 2/3-ok után 38 állam általi ratifikáció? A kérdésben én nem is a „legendas alkotmany tisztelet”-re építek, hanem a legendás álszent képmutatásra :-/. Azt nehéz megborítani egy ciklus alatt. Trampli egy ilyen bulihoz már öreg.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-335753)
    Loading...
  36. nyulambator szerint:
    2024.07.17 15:18

    @ijontichy: Azt hittem egy NER-en edzett kommenttársnak ennél tágabb a horizontja. Mi lenne, ha Supreme Court érvénytelenítené a huszonkettedik alkotmánykiegészítést, mert az egyik aláírón kifordítva volt a zokni, a másiknak meg csuriban volt a keze? Vagy mi lenne, ha a harmadik ciklusra Trump mint Gipsz Jakab alelnöke indulna, majd mr. Gipsz a beiktatás másnapján lemondana és visszavonulna a farmjára kiskorú migránsokra vadászni? És ez még csak két opció, nyilván az amerikai jogban jártasabbak találnának még egy tucat arcpirítóan erkölcstelen, de kellő legfelsőbb bírói támogatással kivitelezhető verziót.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-335754)
    Loading...
  37. thegaben86 szerint:
    2024.07.17 16:50

    @wolff:

    „Csak hogy bedobjam, mert kezd ellaposodni a diszkusszió. A twitter szerint Vance valójában Peter Thiel embere.”

    Igen, penzeli is, baratok is (allitolag egy ideje), egyutt jarnak Trumphoz Mar-a-Lagoba.
    Peter Thiel tobb teljesen elmebeteg, szelsojobbos figurat is penzel, az az ember, az egesz ideologiai katyvasz amiben hisz, nagyon para. Ezek az emberek fogjak megszerezni a hatalmat az USA-ban, isten tudja mennyi idore. Annyira nem nez ki jol a dolog.

    Hiv.: [@thegaben86:](#comment-335755)
    Loading...
  38. ijontichy szerint:
    2024.07.17 18:00

    @nyulambator: : A világ ugyan megbolondulni látszik, tehát eltűnnek a fix pontok. A DC-beliekről mindent el tudok képzelni, de azt el is kell adni „Középfölde” dolgozgató népének. Ami a SCOTUS-t illeti (még így „megbillentve” is), ekkora kavarást nem tudok róluk elképzelni (bár Ruth mama élhetett volna még pár hónapig). Továbbá tartom, hogy „Trump elnök” (mondom ELNÖK! nem üzletember) imázsához – álszent/képmutató Középföldiek zömének szemében – a harcos, ökölrázós, naaagy győzelem illik, nem valami „ügyvédi” firnyákolás. Bár jobb lenne, ha ilyen nem lenne, mert ezzel soha nem látott közelségbe kerülne az USA a pogárháborúhoz és a széteséshez.
    Más. Sok név feldobódott itt. Ezzel együtt úgy gondolom, hogy a „fényben is látható” arcok zöme proxy (incl. Trump). Kisebb mértékben képesek meghatározni, milyen gazdaság/politikát visz majd a Trump-adminisztráció. Avagy a @poszthoz kapcsolódva, az hogy „vagy múltkori véleményem egy kalap trágya, vagy a mostani az” (más eset nincs), teljesen elfogadott/eladható (az üzlet, üzlet). Meglátjuk.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-335756)
    Loading...
  39. KennyOMG szerint:
    2024.07.18 00:26

    Biden par oraja bejelentette, hogy ha olyan „orvosi problemaja” lenne, amivel kapcsolatban azt tanacsoljak, hogy lepjen vissza, akkor megtenne. 3 oraval kesobb hogy, hogy nem coviddal diagnosztizaltak…

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-335757)
    Loading...
  40. KennyOMG szerint:
    2024.07.18 00:49

    Ahogy latom nem csak nekem tunik fel itten valami… https://x.com/ezraklein/status/1813705504528691514

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-335758)
    Loading...
  41. Podvinecz marsall szerint:
    2024.07.18 12:10

    @KennyOMG: long covid nélkül ez nem kvalifikál sajna

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-335760)
    Loading...
  42. jotunder szerint:
    2024.07.18 12:25

    Biden adott egy interjút és megint teljesen el volt veszve 🙁 Annyira fáradt, hogy alig tud befejezni egy mondatot. https://edition.cnn.com/2024/07/17/politics/video/biden-youtube-complex-interview-tapper-lead-digvid Mi lesz ebből, jézusmária.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-335761)
    Loading...
  43. Podvinecz marsall szerint:
    2024.07.18 12:38

    Hiv.: @jotunder: Brezsnyev, Andropov, Csernyenko szelleme röhögve kísért…

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-335762)
    Loading...
  44. nyulambator szerint:
    2024.07.18 12:53

    Lesz még ilyen nekünk is.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-335763)
    Loading...
  45. labrys szerint:
    2024.07.18 13:21

    Fölösleges pánikolni.
    Szerintem nincsenek súlyos gondok; csak annyiban változott meg a helyzet, hogy rövidesen az Egyesült Államok elnökére apró módosítással fületlen kerti cserépedényként kell hivatkozni.
    😎

    Hiv.: [@labrys:](#comment-335764)
    Loading...
  46. steinerzsiga szerint:
    2024.07.18 13:30

    Jópofa cikk: https://www.politico.com/news/magazine/2024/07/17/how-j-d-vance-trumped-up-his-style-00169151

    Nekem úgy tűnik, hogy ez a JD Vance nem egy buta gyerek, sőt kifejezetten intelligens és (amerikai mércével) széles látókörű és művelt ember. Szerintem egyszerűen egy ponton rájött arra, hogy ha ügyesen felszopja magát Trump mellé, akkor egészen jó eséllyel amerikai elnök lehet belőle, és hát ennél jóval kisebb dolgot miatt is kurvultak már el emberek. (Most ugye elég jó eséllyel nyerni fog Trump, és ezek után két lehetőség van: ha esetleg nem érné meg a ciklusának a végét, automatikusan Vance lesz az elnök. Ha meg megéri, akkor Vance indulhat pole pozícióból a republikánus elnökjelöltségért.) És nagyon ügyesen meg is csinálta: összehaverkodott ifjabb Donalddal, felvette az idősebb Donald viselkedésmintáit és a többi történelem.

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-335765)
    Loading...
  47. nyulambator szerint:
    2024.07.18 16:00

    Kizökkent a világ
    https://ktla.com/news/california/its-time-we-put-a-felon-in-the-white-house-california-sheriff-says/

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-335767)
    Loading...
  48. Grrr szerint:
    2024.07.18 16:24

    @steinerzsiga: Igen, ez így néz ki. No de nem mintha nem alakoskodna meg hazudna nagyjából az összes többi politikai vezető azért, hogy hatalomra kerüljön (ez sokaknál csupán annyi, hogy ‘győzzön’, mások viszont a maguk képére szeretnék formálni országukat, ami azért veszélyesebb) … Szóval Vance nemigen különböztethető meg azoktól. Trump egy picit más volt, Vance megint csak egy ‘normális’ politikus, csak a republikánusoknál (meg persze a Trump családnál) az elvárások most sajnos ezt követelik meg. Ez nem Vance hibája, ő csak kihasználja.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-335769)
    Loading...
  49. Grrr szerint:
    2024.07.18 19:53

    Mindeközben Biden elnökjelöltségének oddsokból implied valószínűsége 20% alá csökkent. Csak beiktatása után, 2021 januárjában volt ennél egy picivel még alacsonyabb, amikor mindenki azt gondolta, hogy csak egy terminusra akar elnök lenni, valamiféle átmeneti elnökként.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-335773)
    Loading...
  50. hakohen szerint:
    2024.07.18 21:24

    .
    @thegaben86:
    .
    Nem értek az USA-hoz, de annyit tudok, hogy hallgatólagos megegyezés volt az alapító atyák óta, hogy harmadszor már senki sem indulhat. Viszont FDR-t harmadszor is megválasztották – igaz, mert beleszólt a II. vh.
    .
    Ez lehetett az oka, hogy a II. vh. után belefoglalták az alkotmányba, hogy csak kétszer lehet valaki elnök. Ezt pedig be fogják tartani, bármit is akar Trump négy év múlva.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-335780)
    Loading...

Comment navigation

Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • jotunder on Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjatkösz, most már látszik. hollandul van, de világos…
  • Bogomil on Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjatNem működik a díj odaítélésére mutató link -- ahog…
  • jotunder on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@fortin2: ha valakit egyáltalán nem idéznek, de té…
  • vattablz on Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjatA NER újabb sikere.
  • fortin2 on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@jotunder:: "nem lehet ezeket a legendákat a végte…
  • F Ford on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László"Marx...soxor járt Párizsban, ennek emlékére a pár…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Lassan eltelik egy fél év a poszt írása illetve a…
  • jotunder on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@fortin2: Az Amerikai Egyesült Államok legjobb ötv…
  • nudniq on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.@ipartelep: Már azzal a tettével, hogy az 5. kerül…
  • nyulambator on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.@ipartelep: OK, akkor mondjuk azt, hogy eddig 90%-…
  • incze on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György Lászlóez egy másik fajta kiáltvány: https://444.hu/2025/…
  • ipartelep on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.De biztosak vagytok benne, hogy a rendőrség szava…
  • fortin2 on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@jotunder:: "filozófiából magyarországon (aki itt…
  • hakohen on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.. @nyulambator: . Igen, hát most már nem érdemes t…
  • jotunder on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@fortin2: el akarod dönteni, hogy ki kapjon megegy…
  • nyulambator on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.Nu, itt is van: https://24.hu/belfold/2025/07/07/p…
  • nyulambator on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.@nudniq: Hát sokkal szakszerűbben és hosszabban, d…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenek@ikarus: Ez total ugyanolyan, mint amikor a Pambon…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekMár a minisztereké is. Putyin felmentette a minisz…
  • tamspatrik on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László"a Kínai Népköztársaság, megalakulásától számítva,…
  • nudniq on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.@ikarus: erre egy ügyvéd reakciója: https://hungar…
  • ipartelep on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.Én akkor lennék meglepve, ha NEM kezdenék el bünte…
  • nyulambator on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.@ikarus: Szerintem Hadházy téved, vagy megvezetik.…
  • ikarus on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.Cím: Hadházy Ákos: Arcfelismerő rendszerrel osztan…
  • Thalész on Az AI elkezdte elvenni az emberek munkáját@tahonoli: . " Ezzel az „élmezőnnyel” milyen esély…
  • KennyOMG on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György LászlóGy. L. eredeti szovegebe sajnos belecsuszott egy s…
  • labrys on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György LászlóErről a „nemzeti érdekeket szolgáló akaratról” már…
  • Vidor Ferike on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György LászlóHiv.: @Bogomil: Szép találat. Most folyik a volt a…
  • jotunder on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@fortin2: de én csak viccelek... nagy különbség :)
  • Geo on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György LászlóTehát nem a demokrácia az alapja a fejlettek tábor…
  • vattablz on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@Késes Szent Alia: Kösz, én felületesen voltam táj…
  • Bogomil on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@jotunder: Szerintem sem kellene abszolutizálni ez…
  • fortin2 on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@poszt: de hát ez a CsányiSanyi opció 2008 környék…
  • Késes Szent Alia on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@vattablz: "A bírói hatáskör jelentős szűkítését s…
  • fortin2 on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@jotunder: Miért lenne "nehéz ügy" Kell beszélni k…
  • thegaben86 on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@jotunder: "De nem lépett ki az alkotmányos kerete…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/07/06/a-fideszes-fuggetlen-jel…
  • jotunder on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@wolff: 21 nyertes volt, ebből, ha jól látom öt ol…
  • vattablz on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@hakohen: Arról meg fölösleges megemlékezni, hogy…
  • hakohen on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László. @vattablz: . Így igaz. Anno tkp. a Tőkét tanulta…
  • vattablz on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@jotunder: Ha jól tudom pont a Legfelsőbb Bíróság…
  • wolff on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@jotunder: mindig megnyugtató, amikor matematikuso…
  • wolff on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György LászlóAzért ez a Scopus jobb, mint az éppen idén Lendüle…
  • vattablz on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György LászlóA Tőke teljesen korrekt mű, abból nem következik a…
  • jotunder on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@ipartelep: az Amerikai Egyesült Államok alkománya…
  • ipartelep on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”Nekem úgy tűnik, hogy az USA jelenleg tényleg nem…
  • Bogomil on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György LászlóKét megjegyzés: - létezik az ún. "későn jövők előn…
  • vattablz on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@jotunder: Mondjuk én arra céloztam, hogy egy nem…
  • nyulambator on Az AI elkezdte elvenni az emberek munkáját@KennyOMG: Hát bizony a felelősség, az a kényes ké…
  • tahonoli on Az AI elkezdte elvenni az emberek munkájátHiv.: @KennyOMG: IMHO, ez egy tipikus GIGO (=Garba…

Posztrulett

Sam Altman visszaütött (hírposzt)

A chatGPT-n megjelent az o3-mini high. Ez erősebb, mint a DeepSeekR1. Játszadoztam vele, és ez tényleg nagyon ijesztő. Lehet látni, ahogy gondolkozik egy problémán.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • aerduloensamtonight
  • kiazmármegint
  • darnoknew
  • Thalész
  • szabol25
  • Bogomil
  • Hector Kapitány
  • muaddib00
  • tamspatrik
  • Mister Gumpy
  • Morp65
  • jotunder
  • Tehenész
  • j.alfred prufrock II
  • kalzol
  • ikarus
  • lgombb
  • ipartelep
  • Mikonu
  • incze
  • esztre
  • Virág et.
  • gearforbooks
  • rovidec398e17c6
  • marysolotravez
  • Gabor
  • sgtpotrien
  • nyulambator
  • excombo
  • Podvinecz marsall
  • fortin2
  • simonandris2
  • nerangass
  • jelbeszed
  • DarthVader
  • thegaben86
  • joshopa
  • tahonoli
  • susyk
  • tortt49
  • elolhatuldoktor
  • azuccahirmondoja
  • nudniq
  • vattablz
  • annokkk
  • csunyatáp
  • janszemwordpress
  • twmmy
  • istván orovecz
  • aromo44
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d