Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Demeter Szilárd még mindig van 2025.11.03
  • Orbán Balázs megosztott egy deep fake videót Magyar Péterről 2025.10.28
  • Az orosz barát avagy egy generáció szelíden beszól 2025.10.25
  • Tehetséges ország? Károlyi Csaba vs. L.Simon László 2025.10.24
  • Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!) 2025.10.20
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország 2025.10.18

A legolvasottabb posztok

  • Demeter Szilárd még mindig van
  • Viccországban bejelentenek
  • Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország
  • Orbán Balázs megosztott egy deep fake videót Magyar Péterről
  • Mennyire "teljesít" jól az ország? (kérdésposzt)
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.

Lehetséges-e, hogy rendben voltak Magyar Péter szerződései a Diákhitel Központban?

2024.10.03 by jotunder

A kérdés nem ez, hanem az, lehetséges-e, hogy valahogy ezek a cégek, visszaosztottak valakinek némi pénzt. Igen, én azt gondolom, hogy ilyesmi is előfordulhatott és nagyon remélem, hogy a valaki nem Magyar Péter volt. Az, hogy ez az egész nagy vonalakban rendben volt, az teljesen kizárt, szóba se jöhet Skandinávia. Nehogy valaki elkezdje, hogy talán… Nincs talán. A NER-ben nincs talán. De ő más… Most remélhetőleg más, régebben pontosan ugyanolyan volt, mert ha nem lett volna olyan, akkor a Melonit is elvehette volna feleségül, akkor sem kap pozíciót.

Kérheti tőlem a kedves Olvasó, hogy szavazzak MP-re, de azt nem, hogy beújítsak egy fidesz-style industrial strength cognitive dissonance-t. És a kedves Olvasónak sem javaslom. Azt gondolom, hogy Orbán olyan sok kárt okozott ennek az országnak, hogy mennie kell, mint a Kádár Jánosnak. Jobban örültem volna, nagyapuka ide vagy oda, ha mondjuk Pokorni Zoltán lesz a Magyar Péter, de úgy alakult, hogy Magyar Péter lett a Magyar Péter. Semmi sem lehet tökéletes, és valljuk meg, a tökéletesség már az elején sem merült fel igazán.

Mindazonáltal, és itt bocsánatot kérek Hont András nevű olvasóinktól, MP még így is, bőven a kisebb rossz. Nincs mögötte FIDESZ, és akiket látok mögötte, azok nem úgy néznek ki, mint akiket Orbán mögött látok. Ha a rezsim megborul, akkor MP győzhet egy választáson (egyedül nem lesz könnyű, mindenkit talán nem kellene magára haragítania, ezt leginkább Magyar Péter nevű olvasóimnak üzenem végtelen tisztelettel, azokat az egyéni körzeteket valahogy meg kellene nyerni).

Azért ez egy kicsit gáz -mondja a kedves Olvasó. A kicsinél talán nagyobbacskábbnak is mondhatnánk, de MP egy dologban különbözik Hajnal tábornoktól, aki 1989-ben leverte a Munkásőrséget, és akit becsületessége, intelligenciája és a liberális demokrácia iránti feltétlen hűsége igazán alkalmassá tenne az ország vezetésére. MP-t, legalábbis amennyire emlékszem, nem én találtam ki.

Az élet nem habostorta, sőt alig ehető, igazából kurvára nem ehető, de talán túl lehet élni.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16531778-690dbc5876a6a' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16531778&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16531778-690dbc5876a6a&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16531778-690dbc5876a6a' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Orbán Balázs dédapjának esete a nagyapámmal (csakúgyposzt)

Next Post:

Hopfield és Hinton kapta a fizikai Nobel-díjat a machine learning megalapozásáért!

329 Commments

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments
  1. hakohen szerint:
    2024.10.10 21:31

    –
    @annokkk:
    .
    Azért Lázár J. szintet lépett: politikustól ilyen mocskolódó beszólást még nem hallottam. Feltételezem azért, hogy amikor libsizett, nem volt teljesen tisztában ennek a jelentésével. Ugyanis:
    .
    A „libsi” szócsinálmány a „liberális” és a „bibsi” (a biboldó, vagyis zsidó – gúnynéven) összevonásával keletkezett az elmúlt évtizedekben. Tehát aki libsit mond, az eufemisztikusan ZSIDÓZIK.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-337650)
    Loading...
  2. annokkk szerint:
    2024.10.10 21:58

    Hiv.: @hakohen:
    A bandavezér Orbán beszélt még nyáron a – libsi elégedetlenekről – . A Nemzeti Sportban.
    Akkor, ha jól emlékszem, nem szólt rá a Mazsihisz, úgyhogy ezt úgy vették, hogy akkor szabad a gazda. Lehet folytatni kihangosítóval.
    Annyira naiv azért én sem vagyok, hogy Lázárt újfiúnak nézzem a placcon.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-337651)
    Loading...
  3. annokkk szerint:
    2024.10.10 22:25

    Hiv.: @hakohen:
    Én a fidesz előtt nem találkoztam a szóval sehol. Se otthon, se iskolában, se Budapesten, se máshol. Pedig így visszanézve, sok német és zsidó osztálytársam volt, de a származás köztünk nem volt téma. Ha piszkáltunk valakit, akkor a zenei izléséért. Gyorsan avultak az ideálok. Ártatlan ifjúság.
    Viszont a 80-as években a köztévén lement a Woody Allen összes néhány jobb , vagy inkább politikusabb darabja, és szerintem az Annie Hall volt, ahol
    ezt a bibsizést említették. Úgyhogy nekem azóta tiszta, de hogy nekik biztosan az, abban egy szemernyi kétségem sincsen.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-337653)
    Loading...
  4. hakohen szerint:
    2024.10.12 12:07

    .
    Tegnapi negyedórás interjú, Klubrádió, Bolgár György műsora:
    .
    https://www.klubradio.hu/adasok/magyar-peter-abszolut-kontraproduktiv-volt-a-kormanymedia-ovon-aluli-tamadasa-ezen-rohog-a-fel-magyar-internet-147415?fbclid=IwY2xjawF3JWlleHRuA2FlbQIxMQABHTnuJVkFFDSzXJ7Lh3CpZFDLpefYAxwCdAZkG6MBc9SsA2PYJp5oMHukxQ_aem_F754khw36rGRqEWv53I9Ag
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-337667)
    Loading...
  5. kiazmármegint szerint:
    2024.10.12 17:02

    @hakohen: En ugyan Amerikaban elek, de eleg hatarozottan ugy emlekszem, hogy ezt a szot Orban vezette be a kozeletbe, par EVVEL ezelott. Emlekszem, mikor eloszor olvastam, hogy ezt mondta, megrokonyodtem, hogy mar itt tartunk, hogy egy miniszterelnok igy beszeljen. Nem volt nehez rajonni, melyik ket szot vonta ossze.

    Hiv.: [@kiazmármegint:](#comment-337669)
    Loading...
  6. Grrr szerint:
    2024.10.12 17:05

    Ez csak liboldó paranoia

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-337670)
    Loading...
  7. ijontichy szerint:
    2024.10.12 18:09

    @Grrr: : Szerintem is. „Friendship” márkájú (Made in China) barna ing. De! Azok a setétben bujkáló gennydózerek, aki indulat/gyűlöltkeltésben utaznak, vígan dörzsölik a markukat a „hülyepíszíség” megjelenése óta :-(. Ettől persze Loki (ókori görögben görgőknek: Eris kandúrbőrbe bújt) mogyorólandi inkarnációjából bármit kinézek, elvégre ez lénye domináns része:
    https://youtu.be/FVuNCvHMnaw?t=58

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-337672)
    Loading...
  8. obeszel szerint:
    2024.10.12 18:40

    @ijontichy: A barna ingről jut eszembe, hogy a HVG-ben Tóta W. olyat írt, miszerint OV nem is kétszínű, hanem igenis egyszínű. És az a szín a barna.
    Szerintem is eléggé barna, bár én más kontextusban is látom a barna színt. OV ugyanis egy fordított Mídász király, amihez hozzáér az (szalonképesen fogalmazva) barnává változik. Legutóbb az EU parlament hangnemét barnította a „hazafiak” segedelmével.

    Hiv.: [@obeszel:](#comment-337673)
    Loading...
  9. incze szerint:
    2024.10.12 21:42

    @kiazmármegint: én ezt horn gyulával hallottam először emlegetni, állítólag kapatosan és jókedvúen azt mondta valami koalíciós egyeztetés végén, hogy „akkor libsik, bibsik, utánam!”.

    Hiv.: [@incze:](#comment-337676)
    Loading...
  10. hakohen szerint:
    2024.10.12 21:55

    .
    A strasbourgi EP-ülésről, OVi és MP szerepléséről és a köovetkezményekről kérdezte pénteken a Klubrádió Megbeszéljük c. műsorában Bolgár György Magyar Bálintot. Engem meglepett utóbbi ragyogó intellektusa, gondolatainak közérthetősége, no és alapos felkészülése a válaszokra, amelyeket adott.
    .
    Az alábbi linken a kb. kétórás műsor első órájában hallgathatjuk csaknem egy órán át (és a youtube-on nézhetjük, ha akarjuk) BGy kérdéseit (a tőle mexokottnál jóval kevesebbet) és MB válaszait (amelyek folyamában néha lélegzetet is vett).
    .
    https://www.klubradio.hu/archivum/megbeszeljuk-2024-oktober-11-pentek-1605-44316
    .
    És ez a youtube-link:
    .

    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-337677)
    Loading...
  11. Grrr szerint:
    2024.10.13 08:54

    Tegnap meg kiderült, hogy Kolumbusz Kristóf is libsi volt…

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-337679)
    Loading...
  12. ipartelep szerint:
    2024.10.13 09:36

    Gyerekek… most komolyan: az még mindig kérdés, hogy a Lókupec, és pártnak nevezett bűnbandája fasiszta-e? Már régebben is belinkeltem, de most újra, mert érdemes. És ez a szöveg már 6 éves, és azóta a helyzet csak fokozódott.
    https://24.hu/poszt-itt/2018/08/14/balavany-gyorgy-mar-miert-ne-volna-fasiszta-az-orban-rezsim/

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-337680)
    Loading...
  13. ijontichy szerint:
    2024.10.13 15:21

    @ipartelep: : Franc tudja. Én csak egy bűnözőt látok hawaii ingben ;-). Trükkös kamuflázs, ammá’ tuti! Namost arról vitázhatunk (de minek?), vajon mi mindenre (incl. erőszak) képes (incl. mire tud másokat rávenni)? Szóval hawaii ing (jogvégzett!).
    Nem először van terítéken ez a „tudományos skatulyázási kényszer”. Szerintem inkább pótcselekvés. Nem vagyok benne biztos, hogy közelebb visz a megoldáshoz. Ennek a „vírusnak” a genomja fel van már térképezve. Csak a „vakcina” nincs meg :-(.
     
    Ps.: Kis színes. Jó volt a tegnap esti sör+jazz. Ezúttal trió (Fender, bőgő, dob: szolid klasszik, azzal nehéz mellélőni), jó zenészek, persze azon a szinten, amiből „tizenkettő egy tucat” (ez nem lekicsinylés). Az események szórólapocskáját alá szoktam szignóztatni és elteszem (memory emitocon). Az akcentusom persze sose lesz az igazi, szóval a billentyűmágus rá is kérdezett. Már régóta nem szívesen mondom (wckefe minapi „Jawohl országozása” [anyád b+] csak újabb adalék ehhez). No mindegy, az „aus Ungarn”, és hogy nem turista vagyok, kedves gesztusra ösztönözte Matthiast (így hívják): írt egy „mid nick”-et is imígyen, uppercase nyomtatva: „MÁTYÁS” (ja és tuti nem AfD szimpatizáns, ez lejött). Nincs még minden veszve, szóval „fulladjon meg a vitya, lehetőleg máma még” :-D.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-337681)
    Loading...
  14. hakohen szerint:
    2024.10.13 15:31

    .
    @ipartelep:
    .
    Köszi a linket. Balaványt mindig kedveltem, de valahogy az utóbbi években elvesztettem szem elől. Kiváló cikk, és valóban aktuális. Sajnos. (Megosztom a fb-on.)
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-337682)
    Loading...
  15. obeszel szerint:
    2024.10.13 18:03

    @ijontichy: „… lehetőleg máma még”
    Van egy könyv, Borbás Mária: Így irtunk mi! Ez a félrefordításokról szól, nem a Költőcske Mihályról. 🙂

    Hiv.: [@obeszel:](#comment-337683)
    Loading...
  16. velotanya szerint:
    2024.10.13 21:50

    @obeszel:
    Azóta meg is volt az obligát frontális támadás Vásárhelyi ellen a MP-rohamosztagosok részéről – ahogy óramű pontossággal mindenki ellen, aki kételyeket, kérdéseket vagy fenntartásokat mer megfogalmazni – és itt van erre az ő reakciója: https://www.facebook.com/vasarhelyi.maria/posts/pfbid0hJeNFY75vrkdvztp7dktyqxpthX4jKisg8n6sxVxhgFXiPmLb3pzwqHNuETnqrNkl
    .
    @Virág et.:
    Bárcsak ott lennének ezek a túlárazott szerződések az öt legnagyobb problémám között Magyar Péterrel…

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-337686)
    Loading...
  17. hakohen szerint:
    2024.10.14 00:13

    .
    @velotanya:
    .
    Sajnállak a végtelen csőlátásodért és elfogultságodért. És ahhoz mit szólnál, ha téged neveznének MP elleni rohammosztagosnak? Mert úgy viselkedsz.
    .
    Btw. már annak idején (kb egy hete) elolvastam VM végtelenített mosakodását. Akkor is csaxomorkodtam, hogy mi lett belőle.
    .
    És beleolvastam néhány kommentbe. Kevesen voltak, akik feltették a kérdést: na jó, hogy MP nem; de akkor ki? Ki vagy mi az alternatíva? És erre senki sem tudott értelmes és reális választ adni. Kivéve azt a kedves hölgyet, aki azt válaszolta, hogy akkor már inkább maradjon Orbán, őt már ismerjük, és ha lop is, azért juttat valamit nekünk. Na ezért fölösleges VM-nek tiltakoznia a vád ellen hogy gyakori tirádái OVi kezére játszanak. Mert ha nem, akkor mégis kiére? Senki sem veszi észre, hogy leginkább a Rogán-bérencek támogatják? (Jó, tudom, hogy vannak liberális, magadfajta hülyék is, de azért…)
    .
    Te talán tudsz erre a kérdésre hiteles, ésszerű és a valósággal is köszönőviszonyban levő választ? Nosza, rajta!
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-337691)
    Loading...
  18. incze szerint:
    2024.10.14 04:24

    @hakohen: neked ez a magyar péter bejön, reményeket fűzöl hozzá. ezt szerintem már mindenki megértette, szóval nem kéne lépten-nyomon hegyeskedned, ha valakinek nem jön be, és nem fűz különösebb reményeket hozzá, sőt semmilyet nem fűz hozzá. vásárhelyi szimplán intellektuálisan tisztességes, még csak nem is túlzottan finnyás (persze, nem kell egyetértened vele), és nem játszik orbán kezére. pont.

    Hiv.: [@incze:](#comment-337693)
    Loading...
  19. obeszel szerint:
    2024.10.14 08:21

    @hakohen: VM leírta a saját véleményét (olyat persze nem írt, hogy akkor inkább maradjon OV) és erre még neki is joga van, akkor is, ha valaki nem ért vele egyet. Én pl. egyetértek vele, és valószínűleg mégis MP-re szavazok majd. Ezt adjátok össze! 🙂

    Hiv.: [@obeszel:](#comment-337695)
    Loading...
  20. velotanya szerint:
    2024.10.14 09:28

    @obeszel:
    Figyelemre méltó egyébként, hogy a legdurvább – sokszor kimondottan uszító és dehumanizáló – szövegeket jellemzően kéféle ember tolja az általam MP-rohamosztagosnak nevezettek közül. Az egyik* a volt szdsz-es kormánytag, főpártember, főmegmondó, stb. (szó szerint és egy kicsit tágabb értelemben is véve a kategóriát) – ők egyszerűen nem tudnak nem élcsapat lenni, viszont az élemedett koruk és általános állapotuk miatt ez inkább már csak szomorú tragikomédia. És különösen tanulságos, hogy köztük sok olyan ember van, akik sok évtizeden át – és mondjuk még tavaly ilyenkor is – nem egyszerűen “egy oldalon” álltak VM-val, hanem elvileg baráti viszonyban is.
    A másik pedig a full tudatlan, seggbuta talpas, nekik alapvetően mindegy a célpont, csak uszulni lehessen – akik lelkesen fideszbérencezik és rogántónizzák Vásárhelyi Máriát (és éltetik vele szemben azt, akinek pár hónapja is még havi sokmillió érkezett a számlájára a középszintű elvtelen nercsinovnyik tarifája szerint). Mondjuk az utóbbi csoport egy része maga is többszörösen visszaeső korábbi fideszszavazó, aki most a neofiták szokásos buzgalmával igyekszik érdemeket szerezni.
    * Természetesen nem minden volt szdsz-es kormánytag, főpártember, stb tartozik ebbe a halmazba. Néhányukról azt se tudom, élnek-e még, másokról tudni lehet, hogy nem lelkesednek MP-ért, és olyan is van, aki ugyan lelkesedik, de nem az uszulók/uszítók kategóriájában. De azért vastagon reprezentálva vannak a leírt halmazban, ami általában is gáz, de amikor konkrétan Vásárhelyi Máriára irányul, akkor kifejezetten gyomorforgató is.

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-337701)
    Loading...
  21. annokkk szerint:
    2024.10.14 09:47

    Hiv.: @velotanya:
    A baloldalt, és főleg a nevet szerzett, polgári foglalkozású ismertebb tagjait már jó régen diszkreditálták ebben az országban.
    Erre van egy külön bejáratú elméletem, hogy mi is a baj velük.
    Ez az ország igazából olyan, mint India. Kasztokra osztódik.
    Van az érinthetetlenek kasztja, akiknek a csecsemőit nem veszik örökbe.
    Van a dolgozók kasztja, akiknek a gyerekei hiába tanulnak, nem léphetik át az üvegplafont.
    És van két felső kaszt, amik hadakoznak, vagy békülnek, de nem keverednek egymással.
    A baloldalt azért nem fogadja el egyik sem, mert kasztok feletti egyenlőséget hirdet.
    Ezt elég nehéz megértetni Indiában. Amikor a muszlimok ezzel az ötlettel jöttek, két részre szakadt az ország, és Indián kívül megalakult Pakisztán.
    Hol vagyunk mi ettől …

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-337702)
    Loading...
  22. obeszel szerint:
    2024.10.14 10:16

    @annokkk: Az érinthetetlenek kasztját parádésan definiáltad! Szvsz rájuk kellett volna költeni az ellopott EU-pénzek egy részét. A mogyorók szégyene, hogy állati sorban tartják a páriákat!

    Hiv.: [@obeszel:](#comment-337703)
    Loading...
  23. annokkk szerint:
    2024.10.14 10:52

    Hiv.: @obeszel:
    Őrzik a határokat. A pénz és státusz a jóházbólvalóké, a munka a dolgozóké, az alsó kasztnak meg ott a szex.
    Aki ebbe a rendszerbe belebolygat, az a komcsi, akin rajta a világ összes bűne.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-337705)
    Loading...
  24. muaddib00 szerint:
    2024.10.14 11:02

    @annokkk:
    @obeszel:
    Jó lenne tudni melyik országról beszéltek. Egy kőműves többszörösét teszi el havonta annak amit én system engineer-ként, villanyszerelő dettó, szobafestő miegymás naná, kertész röhögve (nem kertész mérnök, egy egyszerű szaki). Ezt a rendszert igen nagy százalékban azok a melósok tartják fenn a szavazataikkal, akik hülyére keresik magukat az építőiparban. A legutóbbi festő mesélte, hogy bement a nem épp előkelő kocsmába és keresett sitt hordó embert napi 20 000-ért (nulla elvárás, arra kellett volna képesnek lennie, hogy fogd ezt, vidd oda). Kiröhögték.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-337706)
    Loading...
  25. annokkk szerint:
    2024.10.14 11:08

    Hiv.: @muaddib00:
    Szerintem mást értettünk pénz alatt. Az eu-pénzekről volt szó.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-337708)
    Loading...
  26. annokkk szerint:
    2024.10.14 11:28

    Hiv.: @muaddib00:
    Vízszerelő mondta, hogy napi 4 óra is elég már neki, mert elmúlt 60, és így is megvan a havi millája. Nem hajtja szét magát. De egész életében nehezen élt, csak 2018 óta nyomták meg a ceruzát.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-337710)
    Loading...
  27. obeszel szerint:
    2024.10.14 12:37

    @muaddib00: Nem a „jómunkásember”ekről volt szó, hanem a páriákról, „akiknek a csecsemőit nem veszik örökbe”. Egyébként Mo.-on bármelyik, kispadon dekkoló focista a többszörösét keresi, mint egy egyetemi oktató.

    Hiv.: [@obeszel:](#comment-337711)
    Loading...
  28. ijontichy szerint:
    2024.10.14 15:22

    @muaddib00: : „Egy kőműves többszörösét teszi el…”
    Idővel a fizetőképes/lehúzható kereslet szűkülni fog. Ez kódolva van vitya rendszerébe. Persze ez nagyon lassú (a vidék még mindig sok mindent „megold sk/okosba” és leszavaz a fideszre). Azaz Csaba László: „szinte a végtelenségig elhúzható”.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-337717)
    Loading...
  29. Podvinecz marsall szerint:
    2024.10.14 19:02

    @obeszel: most szinte „véletlenül” neked válaszolok, mehetne ez sokaknak. Nekem MP nem igazán jön be, se a stílus, se a módszer, se a fókusz, de ez legyen az én bajom. MP lépten-nyomon esketi a népet erre-arra – ha megesküszik ő maga, hogy (1) ha megnyeri a választást, akkor 2 éven belül új törvénnyel új demokratikus választás és újrakezdés, és, hogy (2) a fiúkat nem hagyják futni, tőlem jöhet. Kb.

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-337723)
    Loading...
  30. hakohen szerint:
    2024.10.14 19:16

    .
    @obeszel: 08:21
    .
    Ez csak azt jelenti, hogy te gondolkodol (ellentétben más sokakkal).
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-337724)
    Loading...
  31. hakohen szerint:
    2024.10.14 19:50

    .
    @annokkk: & @muaddib00: & @obeszel:
    .
    Bár ez a ki keres többet téma e poszt alatt melléxál, két adalékkal hadd járuljak hozzá:
    .
    Amikor elmúlt a Covid-zárlat, és volt tömeges vakcináció, akkor néhány napot Ausztria Voralberg tartományának Montafon nevű régiójában töltöttünk. Egyik nap egy Seilbahnnal fölvitettük magunkat a Bergstationhoz, ahol beültünk egy puritán, nem nagy forgalmú étterembe (kb. 2 pincér, 1-2 szakács, mosogató, takarító, láthatatlan tulaj). Kiderült, hogy a pincérünk magyar, és családilag a völgyben van letelepedve. Kérdeztük, hogy mit csinált a Covid-zárlat alatt, amikor az étterme is zárva volt. Válasz: hát sieltem reggeltől estig. Ámult kérdés: na de miből élt? Hát kaptam a fizetésem. (Bár nem kérdeztük, de valszeg helyi és tartományi forrásból.) Most akkkor ugyan miért lenne bolond hazajönni pincérnek? (Nem az egyetlen hasonló eset volt amellyel találkoztunk odakint.)
    .
    Más. A közelünkben van egy nagyon forgalmas diszkont szupermarket. Az alkalmazottak többsége mindent csinál: takarít, polcokat feltölt, üres dobozokat eltávolít, többmázsás áruval terhelt targoncákat húz-von, pénztárazik, újabban a repont-automatákból zsákokat tölt tele – és néha a személyzeti bejáró elött cigizik, fecserészik. Kemény munka kemény fizetésért (utána lehet nézni). Na most: a ffi és női alkalmazottak többségét évek óta látásból ismerjük. Életkoruk – ritka kivétellel – kb. 40-60 év közöttre saccolható. Benyomásom szerint kisebb részük érettségizett és középfokú szakmája van, nagyobb részük diplomásnak látszik. Azzal szórakoztatom (és nyomasztom) a feleségemet, hogy találgatok: ma a főnővérnél fizettem; a ládákat középen a tesitanár pakolta; hasonló munkát végző társait ma az iskolaigazgató-helyettes dirigálta; az egyik pénztárban a műtősfiú ült, a másikban a töritanár, a harmadikban a tanítónéni (avagy napközis tanár?).
    .
    Hát ennyit a jövedelmi viszonyokról.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-337725)
    Loading...
  32. hakohen szerint:
    2024.10.14 20:17

    .
    @incze:
    .
    Lehet, hogy én hegyeskedek, de akkor mit csinálnak azok, akik ugyanazt a véleményüket ugyanannyiszor nyomják ide? És VM nem hegyeskedik, csak én?
    .
    VM „szimplán intellektuálisan tisztességes” – bármit is jelentsen ez. Tisztességesnek erkölcsileg lehet lenni; intellektuálisan okos vagy buta lehet valaki. Na de hagyjuk!
    .
    Abban nem vagyok teljesen biztos, hogy VM minden esetben mindig tisztességes volt, de megengedem, hogy legtöbbször igen. Intellektuálisan általában valóban okos (publijai sora ezt látszik mutatni), de amikor nem fogja fel, hogy MP karaktergyilkolászása és nyilvános verbális kicsinálása nem csak kontraproduktív, de egyenesen az Orbán-rezsim eltüntetését akadályozza, akkor nagyon okosnak sem mondhatnám.
    .
    „nem játszik orbán kezére” – ez komoly? Azt persze sohasem mondtam, hogy közvetlenül és szándékosan OVi kezére játszana. Nyilván utálja, mint a bűnét. Na de közvetve, megengedem nem tudva, hogy mit cselexik, mégis csak OVi bebetonozásának malmára hajtja a vizet (bocs a képzavarért). Mert ugyan mi az alternatívája a Fidesznek a Tiszán és MP-n kívül? Talán a júniusban 8 %-ot elért DK a Gyurcsány-házaspárral a nyakában? Vagy az 5 %-ot sem elért kis pártok? Esetleg mindnyájunk kedvence: a Mi hazánk?
    .
    Véleménye bárkinek lehet: neked, nekem, VM-nek és itteni kedves kollégáinknak. Na de miért nem tudott senki sem válaszolni az előző bekezdésben (és korábban, valamint mások által is) feltett kérdésekre?
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-337728)
    Loading...
  33. KennyOMG szerint:
    2024.10.14 23:14

    @annokkk: „A baloldalt azért nem fogadja el egyik sem, mert kasztok feletti egyenlőséget hirdet. Ezt elég nehéz megértetni Indiában. Amikor a muszlimok ezzel az ötlettel jöttek, két részre szakadt az ország, és Indián kívül megalakult Pakisztán.”
    .
    Csak szeretnem kozbevetni, hogy te nemcsak nemnormalis vagy, hanem fokozottan tudatlan is. Koszonom a lehetoseget.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-337731)
    Loading...
  34. KennyOMG szerint:
    2024.10.14 23:26

    @hakohen: 1. Azt, hogy vannak, akik szerint MP nem csak hogy nem megvalto, de meg csak nem is az az ember, akire ra kellene bizni Orban/a fidesz levaltasat lehet nem elfogadni, ami a jobbik eset, meg nem erteni, ami a rosszabbik. Ettol fuggetlenul ez egy pontosan ugyanolyan valid allaspont, mint MP felszopasa (es itt nem feltetlen rad gondolok, hanem pl a fb-os kommentfolyamaira).
    .
    2. Attol, hogy valaki valamivel nem ert egyet, nem koteles alternativat is mutatni (lasd meg, etteremben ha nem izlik a kaja, nem vagy koteles tudni, neked hogy izlene, horribile dictu meg is fozni). Ha mas nem, akkor az teny, hogy ket nappal Magyar felbukkanasa elott senki nem mondta volna meg, hogy lesz egy MP nevu faszi, akirol majd (tobbe-kevesbe) lepereg minden (sot, ugye), es par honappal kesobb a Feritol elorzott jezus-oltonyben (edgar-oltony, megvan? hehe) fesztivalozik majd az orszagon keresztul konnyes szemu rajongok elott. Ugyanigy nem tudhato az sem, hogy egy nap, het, fel ev, akarmennyi ido mulva lesz-e egy alkalmasabb ember. De azt, aki azt mondja, hogy szerinte MP nem AZ az ember, ne nezzuk mar le csuklobol.*
    .
    *kis szemelyes adalek: 2010-ben en a fideszre huztam volna, meghozza nekifutasbol kurva anyatok miatt (marmint nem az oveket, a szociket es meg inkabb az szdsz-et) – a sors (es a magyar burokracia) fintora, hogy nem tudtam szavazni, igy persze ma is nagy mellennyel allithatom, hogy en aztan azokra a fergekre (fidesz) soha. A tanulsag azonban ott van, egyszer az eletemben mar szavaztam volna indulatbol, vagy elkeseredesbol, vagy akarmi hasonlobol olyanra, akit nem feltetlen merlegeltem jol, szoval most ovatosabb vagyok a „barmi csak nem az X” nekibuzdulasokkal.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-337732)
    Loading...
  35. DarthVader szerint:
    2024.10.15 09:16

    @hakohen:
    „MP karaktergyilkolászása és nyilvános verbális kicsinálása nem csak kontraproduktív, de egyenesen az Orbán-rezsim eltüntetését akadályozza”

    A karaktergyilkolászás 14 éve működik. Eddig is kontraproduktív volt és az Orbán-rezsim eltüntetését akadályozta. Ld 2022-es választás. (A DK/Gyurcsány elleni össznépi attak és az „összefogás” „összegyurcsányozása”. ) Ja, ezzel a karaktergyilkolászással te is egyetértettél, ha ugyan nem támogattad.
    Én örülök annak, ha MP-re elég sokan szavaznak, de én pl nem fogok. Az ember öregkorára ragaszkodjon az elveihez.
    (Az ország pedig ürítse fenékig a keserű poharat. )

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-337735)
    Loading...
  36. hakohen szerint:
    2024.10.15 09:44

    .
    @KennyOMG:
    .
    Ami az 1. pontodat illeti, kurvára nem érdekel. A felszopás éppúgy, mint a megváltónak kikiáltott zsebében turkálás. Hagyjuk, Ibolyka!
    .
    A 2. pontban hetet-havat összehordsz, nem is teljesen értem mindegyiket (ez persze az én csekély értelműségem mián van). Bár azt nem tudom, hogy hol olvastad tőlem, hogy bárkit is lenéznék, aki más véleményen van, mint én? Na de ezt is hagyjuk!
    .
    Mivel megint csak terelsz (nem egyedül te és nem először), kénytelen vagyok talán még egyszerűbben megfogalmazni a kérdést, amelyre eddig senkitől nem kaptam (nem terelő, hanem reális és értékelhető) választ.
    .
    Mivel köztudott, hogy a DK, a Mi hazánk (e két, a bejutáshoz szükséges 5 %-ot várhatóan meghaladó párt) nem hozhat fordulatot (nevezd új rendszerváltásnak vagy bárminek), két párt között lehet választani. Azt javaslod, hogy szavazzak a Fideszre (OVi-ra)? Vagy azt javaslod, hogy szavazzak a Tiszára (MP-re)? Tertium non datur!
    .
    Várom a válaszodat – vagy bárki válaszát.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-337736)
    Loading...
  37. hakohen szerint:
    2024.10.15 10:01

    .
    @DarthVader:
    .
    Egy: MP karaktergyilkolása nem működhet 14 éve, mert őt egy éve még senki sem ismerte.
    .
    Kettő: a 14 év, gondolom, arra a karaktergyilkolásra vonatkozik, amelyet a Rogán-művek produkált. Sajnos, ez nem volt kontraproduktív.
    .
    Három: van egy rossz hírem számodra. A 2022-es előválasztáson – minden karaktergyilkolászás ellenére – Márki-Zay Péterre szavaztam.
    .
    Négy: azt írod hogy „Az ember öregkorára ragaszkodjon az elveihez.” Lefordítom: Az ember öregkorára legyen rigid, kockafejű és elveiből kimozdíthatatlan, ragaszkodjék a rögeszméihez, bármit is változik körülötte a világ. Lehet, hogy kakukktojásnak tartasz, de ez nekem nem komilfó. Igyexem a világgal együtt változni – ha a világ esetleges jobbra fordulását már nem is érhetem meg.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-337737)
    Loading...
  38. excombo szerint:
    2024.10.15 10:35

    @KennyOMG: Hehe, jól beszélsz. Én amúgy 2010-ben az MDF-re szavaztam. A fidesz demagógiája már akkor is kiverte a biztosítékot, meg hogy Szíjjártó meg a Cser-Palkovics minden nap elmondta ugyanazt a papagájszöveget az illegitim népnyúzó kormányról. (Változó médiaviszonyok: És ezt a szöveget minden nap lehozta a sajtó.) Én egyszer szavaztam a fideszre, a 2004-es EP-n.

    Hiv.: [@excombo:](#comment-337741)
    Loading...
  39. velotanya szerint:
    2024.10.15 11:17

    Amikor üveges tekintettel nézel magad elé, látva hogy Tarlósba több tisztesség szorult, mint Vitézybe és Magyarba együttvéve:/
    https://hvg.hu/itthon/20241015_Tarlos-megvedte-Karacsonyt-szerinte-meltatlan-lenne-csorbitani-a-jogkoreit

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-337745)
    Loading...
  40. szazharminchet szerint:
    2024.10.15 11:18

    @hakohen:
    Az én ellenérvem: az ilyen „szar, szar, de valaminek történnie kell, válasszuk meg” c. szövegek mellé javasolnám az Ermachtigungsgesetz vom 24. März 1933 Wikipédia-oldal tanulmányozását.
    Én a szavazást alapvetően szeretném racionális (nem érzelmi) döntés alapján intézni, hajlandó vagyok olyanra szavazni, aki nem teljesen képviseli az én nézeteimet és érdekeimet, de azért van, ami sok. MZP még belefért volna a maga népi-kozerv bunkóságával, de ez egy gazember (ld. főváros).

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-337747)
    Loading...
  41. hakohen szerint:
    2024.10.15 11:43

    .
    @szazharminchet:
    .
    Elkeresítő, hogy milyen ostobaságokat írsz. Igaz, nem te vagy az első, aki MP-t Adolf Hitlerhez hasonlítja – és sajnos nem is az utolsó.
    .
    Ahhoz pedig mit szólnál, ha legazembereznélek téged? Ugyanúgy nem tudnám bizonyítani az ilyen fröcsögést, mint ahogy te sem tudod a kommented legazmberező fröcsögését.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-337749)
    Loading...
  42. hakohen szerint:
    2024.10.15 11:47

    .
    @excombo:
    .
    Hihihi! Én is szavaztam egyszer az MDF-re: asszem 2006-ban, amikor még utoljára átlépte az 5 %-ot. Néhai feleségemmel büszkék voltunk arra, hogy mi juttattuk be őket az ogy-be. Na de akkor már jó szívvel nem is tudtunk volna másra szavazni.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-337750)
    Loading...
  43. ijontichy szerint:
    2024.10.15 12:21

    @hakohen: : Töredelmesen bevallom, egyszer a Fideszre szavaztam :-(. 1990-et írtunk. De esküszöm többé eszembe sem jutott :-).
    ’10-ben – befogott orral – leszavaztam a maszopra (tán Bajnai miatt) . A törpenapcsi (és söpredéke) uralta fityiszben egyáltalán nem bíztam (soha többet ’98-02) – bár a Bartus (&al) hisztijét nem osztottam. Nos, utóbbiban tévedtem :-(.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-337752)
    Loading...
  44. obeszel szerint:
    2024.10.15 15:27

    @ijontichy: Töredelmesen bevallom, hogy egyszer sem szavaztam a Fideszre, pedig ’92-’93-ig szavazhattam volna, ha nem az SZDSZ-re szavaztam volna. ’94-től pedig OV már büdös volt a polgár-dumájával és a jobbra fordultával. Utólag persze érthető a dolog, hiszen OV eleve a „jobb”, mindenki más rossz, ő hazafi, a többiek pedig ami nekik jutott: hazaárulók. Kisajátítja a pozitívnak vélt fogalmakat, és az ellenfelére keni azt, amit dehonesztálónak ítél. Ez az óvodás tempó akár röhejes is lehetne, ha nem lenne szimplán aljas.

    Hiv.: [@obeszel:](#comment-337756)
    Loading...
  45. szazharminchet szerint:
    2024.10.15 15:38

    @hakohen:
    Nem hasonlítom MP-t Adolf Hitlerhez. Csak azt mondom, hogy az ilyen kilogikázott legkisebb rosszakat nem szeretem, meg kell húzni határokat, ami alá nem megyünk/szavazunk, mert veszélyes lehet. MP számomra inkább egy fiatalabb orbánra hasonlít, még ígér demokráciát, de azért már látszik, hogy nem nagyon hajlandó másokkal együttműködni, megy neki a gyurcsányozás, és ő maga nem hajlandó kisebbik rosszakat elfogadni (a már Gyurcsány óta ott levő főpolgihelyettes vs a fidesznek segíteni szétbarmolni Budapestet). Azt is elismerem, hogy budapestiként nekem Budapest nagyon fontos, és utálom, amikor a népi szavazatok megszerzéséért valaki Budapestet baszogatja.
    A gazemberségen pedig pont azt értem, hogy hajlandó a fideszes karaktergyilkosságot nemcsak eltűrni, de kihasználni, amikor a saját népszerűségét növelendő nem működik együtt „Gyurcsány emberével”. A karaktergyilkosság szemétség, aki részt vesz benne, az nekem gazember. És arról még nem is beszéltünk, hogy azért fogaskerék volt a NER-ben (és ott valószínűleg sokaknak – a diákhiteleseknek legalább – sok pénzébe került)
    Ha ennyire alá tudod támasztani az én gazemberségemet, légy a vendégem arra, hogy legazemberezhetsz.

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-337757)
    Loading...
  46. nyulambator szerint:
    2024.10.15 16:00

    Lassan tényleg ott tartunk, hogy magára valamit is adó ember a magyar választásokon nem szavaz (ahogy @labrys olvtárs rendre rámutat) de még csak nem is feltétlen azért, amit ő mond, miszerint diktátorokat választáson nem lehet megbuktatni, hanem azért, mert senki nem marad, akire akár befogott orral, védőkesztyűben is szavazni lehetne.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-337760)
    Loading...
  47. ijontichy szerint:
    2024.10.15 16:37

    @szazharminchet: : Én nem annyira vágyom rá, hogy MP kormányozzon (az még kérdés, hogy a Tisza mennyiben lesz= MP). Én azt szeretném látni, hogy a fidesz – belső feszkóitól iniciálva – szakad. Mert – szvsz. – az a 2-2.5 millás monolit szavazattömb (ld. még „centrális erőtér”) akkor szűnik meg (vagy majd egyszer vitya megpusztulása után, de végső soron akkor is azért, mert a fidesz szakad).
     
    @DarthVader: : „Akinek elvei vannak, annak ne legyenek belei” (Blöki, Mézga Aladár kutyája :-D)
     
    @nyulambator: : Ha nagyon belegondolok, kívülről (mint mi), talán nem is illendő. Leszámítva az EP választást.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-337762)
    Loading...
  48. hakohen szerint:
    2024.10.15 17:06

    .
    @szazharminchet:
    .
    Reménytelen vagy. De azért nem foglak legazemberezni.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-337764)
    Loading...
  49. hakohen szerint:
    2024.10.15 17:09

    .
    @nyulambator: & @ijontichy:
    .
    Ne is szavazzatok! Maradjon OVi és a fidesz az idők végezetéig. (Ideológiát mindig lehet találni a nemszavazásra.)
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-337765)
    Loading...
  50. szazharminchet szerint:
    2024.10.15 17:23

    @hakohen:
    Köszönöm. Azt elismerem, hogy elég finnyás vagyok az ügyben. A választásokig még elég sok idő van, addig még kiderül, hogy a fővárosban kártékonykodnak-e még, vagy észbekapnak, és az is, hogy ki lesz a Tisza párt, MP one-man-show (mint a fidesz, orbán által kézvezérelve), vagy lesz ott ember, politikus is, szakember is, és program is. Az én szavazatomat ilyesmivel lehet elnyerni, nem gyurcsányozással.
    @hakohen:
    Nemszavazni nem szoktam, de jelenleg nálam jelenleg a Momentum (hála az Olimpia-ügynek) elég jó helyen áll. Konkrét ügyekkel meg lehet engem győzni, eddig egy konkrét ügy volt a Tiszánál, a főváros, és az nem mellette szól.
    Amin én aggódom az az, hogy ha MP nem jobb orbánnál, akkor annyival rosszabb, hogy nehezebb túlélni. A fidesz meg szerintem nem nagyon életképes orbán nélkül, a tehetségesebbek már réges-rég kiléptek (amikor Fodor is), akik maradtak, azok meg vagy teljesen tufák (rezsiszilárd, kövér lászló) vagy olyan baromi ellenszenvesek, hogy épelméjű ember nem szavaz rájuk (wc-kefe külügyér, lézerjani).

    Hiv.: [@szazharminchet:](#comment-337766)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Szerintem ez a megúszásra törekvés idő…
  • fortin2 on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország@ijontichy:: ez azért jórészt fóbia most: legalább…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Nagyon emlegetik még az Orbán Viktor k…
  • K Zoltan on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország@tahonoli: Lehet hogy őt is megkeresték, csak nem…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@annokkk: : Amennyire tudom, a DC-ben elég magas a…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekhttps://telex.hu/gazdasag/2025/11/06/olaj-slovnaft…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekhttps://nepszava.hu/3300522_orban-viktor-melania-t…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Én meg az ügyben eljáró ügyész(ek) bör…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/11/06/felfuggesztett-bortont-k…
  • ATCG on Demeter Szilárd még mindig vanIgen, igaza van Labrysnak, ez nem konkrét személye…
  • ATCG on Demeter Szilárd még mindig van'Azért nyugtassatok meg, hogy volt Mohácsi csata 1…
  • ijontichy on Demeter Szilárd még mindig van@nyulambator: : Ugye? Ahogy mindig mondtam: vitya…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder: és ezt nevezed te „tűrhető gazdaságpoli…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder:   Összefoglalva:   I. A magya…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder:   Orbánék az államadósság elleni h…
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@jotunder:: "…ezt nem én mondom, hanem pl. a hitel…
  • nyulambator on Demeter Szilárd még mindig van@labrys: Arról nem is beszélve, hogy ezek az "embe…
  • labrys on Demeter Szilárd még mindig van@ipartelep:: abszolút egyetértek! Az „emberarcú”(n…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@nyulambator: Azért kicsit aggasztó, hogy egy repü…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@nyulambator:És még akkor nem láttad a Semjén have…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenekA 444-nek visszamenőleg és a jövőre nézve 3-3 balf…
  • ipartelep on Demeter Szilárd még mindig vanHiv.: @hakohen: Alfred Rosenberg is jól szerkeszte…
  • tahonoli on Bevállalta a jobboldali Tőkét a Katona József Színház. És jól tette.Földrengés-kaliberű (aka Deepseek v3); nyugat AI-b…
  • hakohen on Demeter Szilárd még mindig van. @steinerzsiga: . Balogh Ákos Gergely (BÁG) nagyo…
  • ijontichy on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált Magyarország@nyulambator: : "AI-biztos"? Hmmm... miért van oly…
  • darnoknew on Demeter Szilárd még mindig van@labrys: "És amíg a Bokrétában nem lesz..." Vagyis…
  • tahonoli on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországHiv.: @nyulambator: Végre. Egy önálló, kreatív mag…
  • KennyOMG on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@Késes Szent Alia: (Donalddal karoltve) meghosszab…
  • nyulambator on Újabb fantasztikus AI-szakembert talált MagyarországVégre JT is elégedett lehet. Repülőrajtot vesz az…
  • tahonoli on Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!)Létezik matematikai ezotéria is, minden ellenkező…
  • tahonoli on Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!)Hiv.: @labrys: Többféle reakció lehetséges erre: 1…
  • labrys on Demeter Szilárd még mindig vanNem, ez nem személyekről szól. Pontosabban nem eze…
  • labrys on Lentner rezsimszolga háborúja a Magyar Tudományos Akadémiával (UPDATE !!!!!)@tahonoli:: köszi a magyarázatot! …Akkor, ha jól é…
  • ipartelep on Demeter Szilárd még mindig vanHiv.: @steinerzsiga: Igen, írod, hogy "értelmesen…
  • annokkk on Demeter Szilárd még mindig van@Ahava: Ahogy itt hallgatom, miket mond, a leginká…
  • Virág et. on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@jotunder: Minden sajtós hülyéskedés ellenére Trum…
  • ijontichy on Demeter Szilárd még mindig van@steinerzsiga: : "A pokolba vezető út jószándékkal…
  • jotunder on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Trump ebben a ciklusban ennyire népszerűtlen még n…
  • steinerzsiga on Demeter Szilárd még mindig van@ipartelep: Ezzel nem értek egyet. A Mandiner blog…
  • Ahava on Demeter Szilárd még mindig vanDemeter Szilárd intellektuális szakmunkás a múzeum…
  • kiazmármegint on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@Késes Szent Alia: Es megvan a kaliforniai nepszav…
  • Késes Szent Alia on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Három jelentős demokrata győzelem a mai választáso…
  • ipartelep on Demeter Szilárd még mindig vanHiv.: @steinerzsiga: Azért irigylem a "gyomrotokat…
  • steinerzsiga on Demeter Szilárd még mindig vanÉn még emlékszem, hogy annakidején Demeter Szilárd…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ijontichy: E!
  • nyulambator on Demeter Szilárd még mindig van@naki: Mondjuk L. Simonnak börtönben volna a helye…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekMindeközben: "Évente 16 ezer magyar hal meg, akike…
  • naki on Demeter Szilárd még mindig vanEgy civilizált társadalomban L Simon L. (Demeter e…
  • nyulambator on Demeter Szilárd még mindig vanEgy civilizált társadalomban Demeter, a maga frusz…
  • Galway on Demeter Szilárd még mindig vanSzegény Szilu! Még főgonosznak se elég jó....

Posztrulett

Orbán végre őszinte volt

 „Rátértem arra, hogy Magyarország olyan szeretne lenni, mint Németország volt”  (telex.hu) Nekem mondod, Viktor…

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • tulajdonkppen
  • Radnóti Zoltán
  • kisa
  • Ahava
  • tortt49
  • Tiborné Tóth
  • ijontichy
  • Gaboxhrr
  • gudea73
  • tahonoli
  • anna007dor
  • csunyatáp
  • ipartelep
  • K Zoltan
  • hakohen
  • joshopa
  • Psakreff
  • Judit Merényi
  • macskahala
  • velotanya
  • vattablz
  • nerangass
  • dynamicist
  • F Ford
  • ganjagym
  • jelbeszed
  • simonandris2
  • kiazmármegint
  • lgombb
  • janostothmeister
  • j.alfred prufrock II
  • azuccahirmondoja
  • ervsebeszet
  • onehumanoid
  • decaffeinatedscrumptiously51e405b478
  • DarthVader
  • nyulambator
  • esztre
  • LibaLeontin
  • elolhatuldoktor
  • szabol25
  • opiniopraesumpta
  • Késes Szent Alia
  • susyk
  • darnoknew
  • karsairita
  • ra0213
  • Tehenész
  • Bogomil
  • KennyOMG
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d