Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból) 2026.05.16
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről 2026.05.15
  • Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld 2026.05.10
  • Most múlik…. 2026.05.09
  • …ahelyett, hogy….. (újraközlés) 2026.05.06
  • Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt) 2026.05.05

A legolvasottabb posztok

  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről
  • Viccországban bejelentenek
  • Most múlik....
  • Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld
  • Orbánék megtámadták Barabási Albert-Lászlót

Már két éve lehetett tudni, hogy Szíjjártó megkérte Lavrovot, hogy járjon közbe Pellegrini érdekében (mikvannakposzt)

2026.03.23 by jotunder

Rákerestem a „Pellegrini” „moscow”-ra és ezt találtam. Nem ezt kerestem, hanem azt, hogy mi most a szlovák reakció. Ez VSquare, Panyi Szabolcs. 2024. március 19.

„Back in 2020, Slovakia’s then-Prime Minister Peter Pellegrini asked Viktor Orbán to act as a middleman between him and the Kremlin. He aimed for an invitation to Moscow just before Slovakia’s parliamentary election – hoping that it would appeal to the Slovak electorate. A piece of intelligence detailing the Slovak–Hungarian–Russian scheme was obtained by VSquare. Pellegrini eventually got his visit to Russia and still lost the election. However, he is currently the frontrunner in the race to become Slovakia’s next president.”

„After Pellegrini’s plea, Orbán tasked his foreign minister, Péter Szijjártó, with conveying the message through Russian Foreign Minister Sergey Lavrov, with whom Szijjártó enjoys a friendly relationship. Lavrov then forwarded the request to Russian Prime Minister Mikhail Mishustin. Subsequently, Pellegrini was received in Moscow just a few days before the Slovak parliamentary elections. The intelligence material also goes into detail about the Orbán government’s own deliberations: For example, they discussed with their Russian counterparts why it is also in Hungary’s own interest for the Pellegrini-led Slovak coalition, including Andrej Danko’s nationalist party, to continue to govern.”

Most akkor miért néznek ilyen furán? Hát a „piece of intelligence” nem egészen vaníliás sütikét jelent.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16532782-6a08f80b52159' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16532782&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16532782-6a08f80b52159&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16532782-6a08f80b52159' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

J.D. Vance személyesen találkozik Mohamad Ghalibaffal az iráni parlament elnökével a Times of Israel szerint

Next Post:

Ki az a Henry?

23 Commments

  1. bvr szerint:
    2026.03.23 20:49

    A mai 444 hosszú cikkben is benne volt (és még a paywall előtt) „Ezt a történetet 2024-ben egyébként már megírta Panyi.”
    Nem ez elvileg a lényeg (ezt talán csak a mandineres hangfelvétel miatt vette elő ha jól értem hogy ez már milyen régi ügy tehát nem tőle, stb) Hanem (és ez már paywall mögött) hogy ő (Panyi) amúgy egy hosszabb cikken dolgozik és ez most annak egy előkezelési kísérlete:

    „„A kormányzatban tudtak róla, hogy ezen az anyagon dolgozom, mert a szolgálatoknak is küldtem kérdéseket ezzel kapcsolatban, bár választ nem kaptam. Ezzel az a mandineres anyaggal egyébként nemcsak azt ismerték el, hogy engem lehallgatnak, de azt is, hogy a Szijjártó-Lavrov beszélgetések valósak, azok is, amiket még nem hoztam nyilvánosságra”.

    Hiv.: [@bvr:](#comment-352188)
    Loading...
  2. jotunder szerint:
    2026.03.23 21:00

    ez az egész totál kétségbeesett damage control a fidesz részéről. panyinál biztos, hogy más anyagok is vannak, és nekem valahogy az a gyanúm, hogy a választások előtt még lesz szivárogtatás. itt az unió ellenségéről, egy nettó russian asset-ről van szó, ezek itt nemcsak orbánnal beefelnek, hanem a ruszkikkal is.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-352191)
    Loading...
  3. bvr szerint:
    2026.03.23 21:09

    „itt az unió ellenségéről, egy nettó russian asset-ről van szó, ezek itt nemcsak orbánnal beefelnek, hanem a ruszkikkal is.”
    természetesen, de ez minimum az orosz-ukrán háború kitörése óta így van hogy a bot a küllők között az már a legkevésbé sem játék (amúgy két éve, amikor épp a svéd-finn NATO csatlakozás blokkolásával exponálták eléggé magukat, akkor épp a New York Times írt hasonlókat mint most a WP)
    De ettől nem gondolom hogy ez a nyugatiak részéről így volt bekészítve, pont azért mert ez régóta tart, és lassan 4 éve baromi nagy a tétje. Csak hát (ahogy azt valamelyik másik topicban is írtam) ez nem olyan triviális hogy a Fidesznek rossz, lévén az ostromlott erődre épül a teljes kampányuk. Az majd egy hónap múlva látjuk meg mennyire sikeresen.
    Panyinak természetesen van még anyaga, és ott fentebb be is idéztem hogy ezt kijelenti.

    Hiv.: [@bvr:](#comment-352193)
    Loading...
  4. jotunder szerint:
    2026.03.23 21:20

    @bvr: én nem tudhatok semmit, de egyáltalán nem kizárt, hogy a WaPo előjön valamilyen anyaggal a választások előtt, ami explicite bizonyítja, hogy bizalmas infókat adott ki Szijjártó a ruszkiknak. hihető, hogy egyetlen WaPo cikkre alapozva hagyják ki a magyarokat tanácskozásokról?

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-352194)
    Loading...
  5. bvr szerint:
    2026.03.23 21:29

    Én csak annyit mondok hogy nem tartom életszerűnek hogy pont most három héttel a választások előtt állt össze a kép. Az infók a megfelelő helyeken eddig is megvoltak, sőt sugalmazások is már régóta voltak, de nagy erőkkel eddig mégsem jött elő senki (fentebb írtam hogy ennek simán életszerű a logikája hogy miért nem) Aztán viszont simán lehet hogy most történt valami. Mondjuk egy tipp, az oroszok szintet akartak lépni. De mindegy is, most majd gondolom jópár dolog napvilágot lát, mert itt kezd elindulni egy eszkalációs spirál.

    Hiv.: [@bvr:](#comment-352195)
    Loading...
  6. nyulambator szerint:
    2026.03.23 22:05

    @bvr: Hát lehet, hogy a fidesz lépett a gereblyére.
    A Panyi szálat szerintem a fidesz triggerelte, mert befostak, hogy még a választások elött előjön a cuccaival és előremenekültek az ő hangfelvételükkel.
    Másrészről a WaPo cikk az tényleg lehet az, amit én már 4, 8, 12 éve is vártam volna, hogy a nyugati (mondjuk német) titkosszolgálatok megfelelő módon szivárogtatott, jól időzített anyagokkal taccsra teszik a köpcöst. Pont ilyesmit vártam, egy alkalmas lehallgatási anyag, nyilván a hangfelvételek is megvannak, ami kellőképpen igazolja hogy hazaárulók és valahogy pont eljut a WaPo újságírójához.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-352200)
    Loading...
  7. fortin2 szerint:
    2026.03.23 22:24

    Azt a korábbi cikkekből meg mindenhonnan is lehetett tudni, hoyg régóta (NATO, EU stb.) infkaranténban vannak a magyarok. Ami miatt most előjött, az egy nem túl bonyi dolog: MP. eddig nem volt igazi tétje, most van.

    Hiv.: [@fortin2:](#comment-352201)
    Loading...
  8. bvr szerint:
    2026.03.23 22:39

    ” Ami miatt most előjött, az egy nem túl bonyi dolog: MP.”
    Ugyan már, az nem most volt, az is már két éve tart.
    És ha ez valami nagy eltervezett választásbefolyásoló akció lenne, akkor nem csupán három héttel előtte jött volna ki, ez ahhoz nem ideális, túl kevés idő.

    Hiv.: [@bvr:](#comment-352202)
    Loading...
  9. steinerzsiga szerint:
    2026.03.23 23:16

    Nehéz kérdés, hogy kinek jó ez most. A magasértelmiség ezen háborog most, hogy ugye Szijjártó vagy Panyi (tetszés szerint) hazaáruló; de szerintem a zemberek többségét a külpolitika és a politikai moralitás nem igazán érdekli. A Fidesz fő célja az ezekben a hetekben, hogy a „veszélyben vagyunk, külső ellenség szorongat, fogjunk össze, álljunk be a jelenlegi vezetés mögé” üzenet domináljon. A Tisza meg azt szeretnék, hogy az „összeállt a mindent elsöprő rendszerváltó lendület, csatlakozz hozzá te is” üzenet domináljon. Egy ilyen hazaárulós kémbotrány inkább az első üzenettel kompatibilis – nem véletlen, hogy a Tisza olyan nagyon nem cuppant rá erre az ügyre – szerintem helyesen.

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-352204)
    Loading...
  10. Keepdreaming szerint:
    2026.03.23 23:20

    Legalább kiderült, hogy a valódi Poloska Péter az a KüKüm 🙂

    Hiv.: [@Keepdreaming:](#comment-352205)
    Loading...
  11. Keepdreaming szerint:
    2026.03.23 23:26

    Hiv.: @steinerzsiga:

    Szerintem MP már van azon a szinten, hogy narratíva építő legyen, pár jól menő poszt meg videó algoritmussal és már el is jutott a plebszhez, politikát leszarókhoz. Közbeszéd gyártó tud lenni, és ez fontos.

    Hiv.: [@Keepdreaming:](#comment-352206)
    Loading...
  12. tamspatrik szerint:
    2026.03.23 23:29

    A Fidesz egy régi szlogent használ fel mostanában, történelem órákon talán ismerős, hogy ki mondta és minkor: „Minden hatalmat a szovjeteknek.” Kettős jelentésű ráadásul.

    Hiv.: [@tamspatrik:](#comment-352207)
    Loading...
  13. annokkk szerint:
    2026.03.24 05:40

    @steinerzsiga:
    Aki össze akar fogni az oroszokkal Brüsszel ellen, az már Orbán mögött áll.
    Hogy a többieknek ehhez van-e kedve, arról szól a választás.
    Ez az ügy inkább az Brüsszel, vagy Moszkva választást élesíti ki, ami pont a lényegről szól.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-352210)
    Loading...
  14. vattablz szerint:
    2026.03.24 06:43

    Semmi újat nem tudtunk meg. Előkerült a kacsa születési anyakönyvi kivonata, amely az eddigi kétkedők előtt is világossá tette, hogy a kacsaformájú lény valóban egy kacsa. Eddig is mindenki tudta, hogy orbánék orosz ügynökök, (legkésőbb a G-nap óta,) de hívei szerint ez rendben van, mások szerint meg nincs. Hogy MP szerint miben van, az talán majd egyszer kiderül.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-352211)
    Loading...
  15. ijontichy szerint:
    2026.03.24 07:29

    @vattablz: : Úgy gondolom, a fityisz szavazógárdájára nézve, ez az egész lényegében nem oszt, nem szoroz. Valamennyi előnyt a tiszának jelenthet. Úgy értem, akadhat pár általában lusta, nemtörődöm… stb. ember, akinél az ügy átlépi az ingerküszöb értéket (ti. azért mindennek van határa, még a a „KGB”-nek is! 🙂 ), és áprilisban elmegy szavazni (nyilván nem a fityiszre). Amit esetleg nem tett volna. Ehhez az időzítés is megfelel.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-352213)
    Loading...
  16. Virág et. szerint:
    2026.03.24 08:50

    Futsal Péter a Putyin személye körüli miniszter a kormányban, ez elég régóta nyílt titok. De azért egész más valami lipsi oldalon erről olvasni, vagy ugyanezt viszontlátni a WaPo címlapján.

    Panyi egészségéért és életéért szerintem nem ok nélküli az aggodalom most.

    Hiv.: [@Virág et.:](#comment-352224)
    Loading...
  17. annokkk szerint:
    2026.03.24 09:04

    @Virág et.: A szöveg alapján 16 év külügyminiszterkedés után is csak egy lótifuti, aki a telefont kezeli.
    Egyébként ez a többi fideszminiszterről is elmondható. Pillanatnyi szeszélyeket szolgálnak ki alázatosan és ronggyá égetve magukat.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-352227)
    Loading...
  18. ijontichy szerint:
    2026.03.24 10:22

    @annokkk: : „16 év külügyminiszterkedés” 4 év Martonyi meg smafu? Csak pontosan, szépen. Neked ugrottam kora reggel 😉 , de pontosan a következetes, fárasztó, aprómeló az, amit régóta hiányolok. OK ez itt elmegy, de apróságokon, előkészítetlenségen, türelmetlenségen, információhiányon múlhat, hogy a feles többség elég lesz-e? Például MP az első akinél látom, hogy tényleg komolyan veszi a vidéki „lábmunkát” – és remélhetőleg elég infója van a fityisz belső struktúrájáról. Piszkosul szükség van a „legnagyobb haszonnal kecsegtető pontok” 😉 ismeretére, amiket ütni kell… és korántsem biztos, hogy az egy MNB-elnök, egy főszügyész, vagy egy féligmeddig bénakacsa tákolmánybíró. Mondok egy példát: a belügyér röpül, de igencsak hasznos tudás, hogy rendőrségen belül kikről van aktácskája „sub rosa” 😉 Mr. Hoover-nek? Mert más sem hiányzik, mint sok kis „mikromenedzselendő” hétköznapi tégla probléma 🙁

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-352231)
    Loading...
  19. ijontichy szerint:
    2026.03.24 11:20

    „Gulyás Gergely szerint büntetőjogilag is hazaárulást követett el Panyi Szabolcs”
    Ez gyors volt 😀 és méltó egy „jogászkormányhoz”. Mindig mondtam, hogy jobb egy „bankárkormány” 😉 . Kiszámíthatóbb, és inkább a valóság talaján álló tárgyalópartner 🙂 . Dehát a hüjjemagyar a „bankárkormányozó” jogászmaffiózónak tapsikolt 🙁 .
    https://telex.hu/belfold/2026/03/24/gulyas-gergely-hazaarulas-panyi-szabolcs-orban-anita

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-352234)
    Loading...
  20. annokkk szerint:
    2026.03.24 11:25

    @ijontichy:
    Én meg az ilyeneket hiányoltam mindig… cégháló, baszod…egyenként szálazgatni a fidesznyikek hazugságait, persze. Azért ha megfizetnek se biztos, hogy volna kedvem.
    https://444.hu/2026/03/24/lekovettuk-ahogy-orbanek-ganti-banyajabol-viszik-a-kovet-az-m1-es-bovitesehez

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-352235)
    Loading...
  21. jack_of_all_trades szerint:
    2026.03.24 11:29

    @ijontichy: De furán ejti Gulyás Szíjjártó nevét…

    Hiv.: [@jack_of_all_trades:](#comment-352236)
    Loading...
  22. thegaben86 szerint:
    2026.03.24 21:46

    @ijontichy:

    Az, hogy a magyar allampart egy orosz babkormany, a fideszesek es mihazankosok szemeben kifejezetten jo dolog. Ezek szeretik Putlert es a totalitarius tebolydat, amit vezet (persze a valos mukodeserol semmit se tudnak). 16 ev kokemeny agymosas/dezinformacios hadjarat megtette a hatasat. Draga polgartarsaink 4 eve az ukranokat gyulolik legjobban (nahat, ugyanaz a foellensegunk, mint a ruszkiknak), csak emlekeztetoul. Ha ez reszben valami kulfoldi titkosszolgalati akcio (velhetoen nem az, illetve nem ugy ahogy a mandiner talalja, de az idozites lehet nem veletlen), hogy Orbannak es a proruszki csipet-csapatnak bevigyenek egy gyomrost igy valasztas elott, akkor ezt beneztek es nem ismerik a magyar viszonyokat. Ez itt Nyugat-Putyinisztan, es nem tegnap ota.

    Hiv.: [@thegaben86:](#comment-352248)
    Loading...
  23. velotanya szerint:
    2026.03.26 08:04

    @thegaben86:
    A ner ugyanabban reménykedik, amitől te tartasz. De szerintem tévedtek.
    Addig sajnos stimmel – és ez is hatalmas szégyen – hogy az évek óta tartó százmilliárdos uszítókampány találkozva az istenadta magyar nép fogékonyságával az uszulásra együtt elérték, hogy ma a magyarok többség utálja az ukránokat és Zelenszkijt. Erről felmérések is vannak. De olyan komoly felmérést én még nem láttam, amelyik szerint a magyarok többsége szeretné Putyint és oroszokat. A fideszes (megérne egy misét, hogyan sikerült ide jutniuk) és mihazánkos szavazók valóban szeretik, de Putyint és az oroszokat azért legalább ugyanannyira és ugyanannyian utálják a magyarok, mint Zelenszkijt és az ukránokat (amit én láttam legutóbb ilyen mérést ott 65 (P) vs. 64% (Z) volt az elutasítottságuk)
    Éppen ezért amikor sikerült ukránellenes témákkal lefoglalniuk a közbeszédet – kiforgatható Z-mondat, az öreg ex-tábornok manipulált szövege, pénszállító elleni akció – akkor volt bennem aggodalom, hogy ez százalékokban mérhető eredményt hozhat a nernek (már csak azért is, mert közben sokkal kevesebb tér jut a korrupció, Szőlő utca, összeomló eü, stb. témáknak), de egyelőre ennek se látszik a jele, pedig az ukránok utálása tényleg jóval szélesebb platform, mint a meglévő (megmaradt) fidesszavazók és mihazánkosok. Ezek után arra számítani, hogy egy ”mi Putyin büszke csicskái vagyunk, hej” vonal meg hozni fog szavazókat a meglevők mellé – vagy akár lemorzsolni a Tiszától – nekem nem tűnik reális várakozásnak.

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-352336)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@sandy-gravity: ez egy meglehetősen kínos szelleme…
  • ijontichy on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@ipartelep: : Azt @kettes követte el. Korai szocia…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekMár 2014-ben... :-( https://telex.hu/belfold/2026/…
  • sandy-gravity on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Tudományon kivülről ez igy látszik: https://hungar…
  • hakohen on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból). Mintha a kedves kollégák nem tudnának olvasni. H…
  • fortin2 on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@jotunder:: éppen az a kérdés, hogy mihez tudunk a…
  • ipartelep on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Hiv.: @jotunder: Tehét egy úgynevezett Orbán-féle…
  • mzoltan on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Erről valóban nem beszélt, de azt szerintem elég j…
  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@fortin2: olyan tudásról lenne szó, ami Magyarorsz…
  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@mzoltan:](#comment-354637) nem beszélt arról, hog…
  • Grrr on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Az AI használata fogja most a termelékenységet és…
  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@ipartelep: beszélsz itt hülyeségeket, rémisztő. :…
  • fortin2 on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@poszt: Emlékszik itt még valaki az ESS projekre/p…
  • wolff on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Ugye, Krauszról pontosan tudjuk - molekuláris ujjl…
  • mzoltan on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@ipartelep: Tanács Zoltán megszólalása nagyon remé…
  • ipartelep on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)https://www.facebook.com/tanacszoltan.tisza/posts/…
  • mzoltan on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)A 444 cikke szerint évre bontva ez az összeg (amit…
  • labrys on Viccországban bejelentenekYa nos chingamos :)
  • labrys on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Arányok.
  • labrys on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@jotunder: elvi és általános szinten teljesen igaz…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról."I'm not looking to have somebody go independent."…
  • nyulambator on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@jotunder: És ha a göréysége jelentős mértékben a…
  • jotunder on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@labrys: az a kérdés, hogy egy bíróság hogyan ítél…
  • ijontichy on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@nyulambator: : "Kell oda pénz" Ja, mert tény, hog…
  • aerduloensamtonight on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)A tiltakozók a kuratóriumi tagok. A kuratóriumi ta…
  • nyulambator on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Kell oda pénz, de csak akkor, ha már garantálható,…
  • tamspatrik on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Úgy látom, hogy az alapítvány békülékeny hangnemet…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekMindeközben: Indul az "Operation: A Haza nem lehet…
  • Podvinecz marsall on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről: @Grrr: (széljegyzet: Karajan árja-nagynémetező k…
  • ipartelep on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlA pincér megint közbeszól. Én azt gondolom, hogy h…
  • apokalipszistmost on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlha valakitől szeretnék tanulni a a választási rend…
  • labrys on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@tubarozsa: a szakmai részével teljesen egyetértek…
  • tubarozsa on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlA nem létező tudományos teljesítménye miatt problé…
  • repulo on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlMráz Romulus Augustulus.
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlAz ELTE summa cum laude PhD-vel jutalmazott nem ol…
  • vattablz on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlMiért? Illés Zoltán egyenesen a CEU-n oktat(ott).…
  • naki on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlNewton is egy kicsinyes, bosszúszomjas kretén volt…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Mondjuk a Tisza István majd' akkora ge…
  • nyulambator on Orbánék megtámadták Barabási Albert-LászlótSzinte napra pontosan öt év telt el: https://www.s…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : Sokba van egy TV. Ki tudja, meddig t…
  • Grrr on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@Geo: Itt van az obligát "Azért egy Carl Schmitt,…
  • tgr on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlAz önmagában jó dolog, ha ideológiailag sokszínű a…
  • Grrr on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlKíváncsi lennék én is, hogy hogyan hozták ki a szá…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAmikor túl alacsony a vérnyomásom, a Hír TV-n a Pa…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekKíváncsi vagyok (valójában kicsit sem), mit lép az…
  • Geo on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlNem rossz szakember - de mint tudjuk, a nácik is e…
  • aerduloensamtonight on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlNem a téves mérés a gond... "Mrázt kollégái ugyani…
  • aerduloensamtonight on Most múlik….@jotunder: Nem a Buddha esete volt a hír (bár neke…
  • mzoltan on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlÉrzelmileg érthető a felbuzdulás a "fasiszta állam…
  • jotunder on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@nyulambator: én csak azt írtam, hogy "hm". ismere…

Posztrulett

Eredményváró 2026

A választási részvétel 80 százalék körül lesz, ami hihetetlenül magas, egyáltalán hihetetlen az egész. Tóka Gáborék ebben a pillanatban 122:75-re adják a meccset a TISZA-nak. A polymarketen most 83 százalékot adnak MP miniszterelnökségére. De…. Igazából, nem tudom, mi a de. De. Ezt ki kell várni. És itt lehet kivárni. Én folyamatosan nézek mindent, Partizánt, Telex-et, …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • DarthVader
  • opiniopraesumpta
  • esztre
  • dynamicist
  • Morp65
  • mzoltan
  • jotunder
  • Grrr
  • ijontichy
  • susyk
  • ijenanyelvtan
  • labrys
  • torzsmokus
  • LibaLeontin
  • sgtpotrien
  • repulo
  • V.A.Lacky
  • Czifra Zoltán
  • azuccahirmondoja
  • wolff
  • trbnt
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • szabol25
  • Geo
  • princeghostly1c74fbc695
  • Hanyistók
  • SMFB
  • aromo44
  • rovidec398e17c6
  • naki
  • csunyatáp
  • sandy-gravity
  • László Majoros
  • mecsekijeti
  • Mikonu
  • Psakreff
  • kiazmármegint
  • anna007dor
  • istván orovecz
  • tulajdonkppen
  • KennyOMG
  • Radnóti Zoltán
  • annokkk
  • simonandris2
  • janostothmeister
  • tgr
  • Virág et.
  • muaddib00
  • elolhatuldoktor
  • macskahala
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d