Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Nincs magyar ERC grant, ötszázkilencvenötödik az ELTE a QS listán 2026.06.24
  • Lemondott a brit miniszterelnök 2026.06.22
  • Sulyok Tamás esete a vaníliasodóval. És pont. 2026.06.18
  • Ki mondja meg, hogy merre van az arra avagy Lannert kontra Setényi 2026.06.16
  • Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt) 2026.06.04
  • Közeleg a vihar (egy színházi botrányról) 2026.06.04

A legolvasottabb posztok

  • Nincs magyar ERC grant, ötszázkilencvenötödik az ELTE a QS listán
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.
  • Sulyok Tamás esete a vaníliasodóval. És pont.
  • Lemondott a brit miniszterelnök
  • Viccországban bejelentenek
  • Ki mondja meg, hogy merre van az arra avagy Lannert kontra Setényi

mariana.árok

2024.02.14 by jotunder

A kedves Olvasó majd elmondja, hogy mennyivel jobban énekel Azahriah-nál XY operaénekes, aki Don Giovannit adta Salzburgban. Ezzel a kedves Olvasó jelzi, hogy ő kifinomult értelmiségi, not his/her class egy Baukó Attila az újpalotai panelből.

Azahriah az igazi Z-generációs magyar fiatal, aki mindent a netről tanult meg, zenélni, angolul, számítógépes vágóprogramokkal bánni, a kedves Olvasó (nem, ez nem Ön, kedves Olvasó, az egy másik kedves Olvasó, és ráadásul nem is biztos, hogy a vincent kedves Olvasója) erre csak néz fitymatíve. És igen, ZW operaénekes, aki Don Giovannit adta Baden-Badenban, valóban sokkal jobban tud énekelni Azahriahnál, a kedves Olvasó nyert.

A Mariana-árok mögött igazi profik vannak, akik nem a neten tanulták a szakmát, de ehhez a profizmushoz most kellett ez a palotai gyerek, a fura hangjával, a szomorú angolmagyar szövegével, az óriáspolippal, a kollektív Mariana-árokkal. Hogy mennyivel jobb volt nála Mick Jagger huszonkétévesen- ezt is a kedves Olvasó mondja, aki életében nem csinált semmit. Nem Ön kedves Olvasó, már mondtam, a másik. És igen, a Mick Jagger ha belegondolok, tényleg jobban énekel, köszönöm, hogy ezt megosztotta velem.

Ez egy ilyen kor, minden kornak megvannak a maguk hősei, és a mi korunknak a Baukó Attila Azahriah a hőse. Jó, azért tessék elmondani, hogy nincs érettségije sem, bezzeg a kedves Olvasó a University of Dél-Kalocsán magától Prof.Dr. Strombuláns Generózától kapta meg a féltudását. Elhiszem, egyáltalán nem kételkedem benne. És igen, a puszta tény, hogy nem Orbán Viktor valamelyik sameszáról vagy Orbán Viktor valamelyik harcias fészbukellenfeléről írok, már az is árulás, a középfelettiség osztályárulása. Lakótelepi panelben nőttem fel, egyetlen nagyszülőmnek sem volt diplomája, nagyikámnak konkrétan négy elemije és három polgárija volt, mit árulok én el?

Írhatnék valami dörgedelmeset random hülyeségről, hogy mit kellene most tenni, miért kellene most kiállni, miért nem azért kell kiállni, amiért az átlagos kiálló áll ki, miért legyen exklúzív a kiállásunk. Ja, és hogy a Magyar Péter így meg úgy. MP-nek Mádl húga volt a nagymamikája, Jogerőss Pál a nagypapája, az OBH elnökhelyettese a mamája, Gulyás Gergellyel barátkozott az egyetemen, és most éppen készülhetne Brüsszelbe hivatásos férjnek, ha nem jön közbe valami. Azahriah apukája autógyári munkás Németországban, ő meg nem a Gulyás Gergely nevű országos géniusszal barátkozott, hanem a Desh-hel, aki azért Desh mert cigányul a tíz desh, és ő tízes volt a focicsapatban. Hát ez nem a Mádl, nem az Erőss-család, és nagyon nem Brüsszel. Persze Orbán jobban fél Azahriahtól, mint Magyar Pétertől.

Azért szerintem kicsit a Magyar Pétertől is fél, mert mit lehet tudni, hogy mit hallott a vacsoránál Judytól, mit hallott azokban az állásaiban, ahol azért olyan nagyon sok mindent nem kell csinálni, de háromszor-ötször annyit lehet keresni, mint amennyit egy egyetemi adjunktus visz haza, mármint mindhárom, mindöt, mindkilenc állásból külön-külön. Most a kedves Olvasó azt gondolja, hogy nekem nincs bizodalmam a Varga Judy exében. De, van, valamennyi van.

Csak Azahriahban több bizodalmam van, és a Pottyondi Edinában és még a Tapasztó Orsi nevű influenszerben is több bizodalmam van, akik a péntek esti tüntetés szervezői. A kedves Olvasónak van ez az arckifejezése, hogy Tapasztó Orsi… , hát ő egy ex-fizikus, igazi piécsdivel és több idézet van a nevén az mtmt.hu-n, mint a Ferenc Orsolya nevű orbánista űrtudóskának. Ez így OK? A kedves Olvasó, most el fogja mondani, hogy semmit sem lehet elérni a tüntetésekkel, mert nincs program, nincs ajánlat a választópolgárok felé vagy mentén, jaj istenem, én olyan sokat tanulok a kedves Olvasótól.

De azért érdemes meghallgatni a marianát, akkor is, ha VW sokkal jobban adta a Don Giovannit a speitzlbergi operában.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16531193-6a3f7ac4e5e99' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16531193&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16531193-6a3f7ac4e5e99&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16531193-6a3f7ac4e5e99' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Egy szomorú történet elbalogzoltánosodása

Next Post:

A neonáci Origo listázta azokat az ismert melegeket, akik részt vettek a tüntetésen

66 Commments

Comment navigation

Newer Comments
  1. steinerzsiga szerint:
    2024.02.14 12:17

    Az a helyzet, hogy én egy ideig nagyon hittem abban, hogy az Orbán-rendszert egy elementáris erkölcsi felháborodás fogja elsöpörni. Az elmúlt 14 évben ez az elementáris felháborodás nem tört fel, pedig lett volna min felháborodni. Ha csak a gyermekbántalmazás vonalon maradok, az oktatásügy és az egészségügy szétverése, különösen pl. a szülészetek tönkretétele, ez bizony nem más, mint gyermekeknek százezreinek a súlyos testi-lelki bántalmazása. De a nagyságos magyar közvélemény ezen (és sok máson) nem méltóztatott elementárisan felháborodni. Most mintha egy másik gyermekbántalmazós sztori kapcsán mégis meglepő módon elementáris felháborodás kezdeni kibontakozni. Nem értem, miért pont most, miért pont ezen, de legyen, örülök neki, hátha. A Magyar Péter sztorit szintén nem igazán értem: semmi olyat nem mond, ami ne lenne széles körben (még a Fidesz-hívők körében is) régóta tudott, beárazott. Hadházy egy délelőtt több korrupciós ügyről rántja le részletesen a leplet, mint Magyar összesen fog. De alighanem izgalmasabb egy pentitó, szexibb az a sztori, hogy van egy underdog srác, aki beházasodott a maffiába, de ott a nagyfiúk lekezelték őt, de most, miután a volt feleséget megalázták, az elnyomott srác megtalálja a tökeit és kilép, beszól stb. Izgibb a szerethető, kicsit balfék rosszfiú romantikus sztorija, mint a jófiú Hadházy Don Quijote története. Szóval nem értem, mitől szól ekkorát Magyar Péter, de erről beszél mindenki a villamoson, a szervízben. Van most valami olyan pezsgés a levegőben, ami már nagyon régen nem volt. Aki teheti, menjen ki szerintem a momentumos meg az influenceres tüntetésre is, mert kell a népharag, de kellenek a pártok is, nem nem a NER lebontására, azt nem a pártok fogják csinálni, hanem utána összerakni valamit a romokból.

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-330885)
    Loading...
  2. DarthVader szerint:
    2024.02.14 12:31

    „azt nem a pártok fogják csinálni, hanem utána összerakni valamit a romokból.”

    Ezek a pártok? Összerakni a romokból? Lószart. (Tetszőleges ellenzéki szavazo)

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-330886)
    Loading...
  3. hakohen szerint:
    2024.02.14 12:46

    .
    @steinerzsiga:
    .
    M.P. semmi olyat nem mond, amit mindenki tudott? Olvasni tucc-e? Szvsz csak olvastál valamit, amit valaki olvasott, aki olvasta azt, amit M.P.-ről olvasott valaki. Olvasni, olvasni, olvasni! – mondta egykoron Lenin elvtárs. (Nem egészen ezt mondta, de mindegy is.)
    .
    M.P. nagyon sok olyan infót osztott meg velünk, amelyek a) újak, b) tényszerűek, nem pletykák. De ehhez tényleg kellene olvasni tudni.
    .
    Kellő önfényezéssel még ajánlhatom az előző poszt alá írt kommentemet, légyolybátyám, amely M.P.-rel, Azariah-hal és tsaival kapcsolatos. Persze, látom, azt sem tudta minden kommentelő kolléga elolvasni és megérteni. Na zagson, ahogy a zuluk mondják (ha tudnak németül).
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-330887)
    Loading...
  4. tulajdonkppen szerint:
    2024.02.14 13:10

    Ezek a fiatalok, el kéne menni dolgozni a szalag mellé, majd megtudnák!-mondja K. Elemér, zsíros mackónadrágban ülve, a pörköltszaftot éppen letörölve az arcáról. Majd pattint egy sört, a hűtőn lévő orbános mágnes felé int és egy öblöset böfögve mondja: Egészségünkre, vezérem.

    Hiv.: [@tulajdonkppen:](#comment-330889)
    Loading...
  5. aronsatie szerint:
    2024.02.14 13:47

    Próbáltam segíteni Orbánnak, hogy ha valódi teljesítményű, de vélhetően kellően lojálist szeretne kineveztetni, kit tudnék ajánlani. Marton Éva is eszembe jutott, mint kétségtelen érdemdús. Ő meg itt a Don Giovanniról (fogalmam sincs, énekelt-e Mozart-operában, mint Turandot, tuti világhírű volt).

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-330890)
    Loading...
  6. vattablz szerint:
    2024.02.14 14:48

    @aronsatie: Jó, hogy nem mindjárt Pitti Katalin… https://www.youtube.com/watch?v=Hmi5DXgBI-Y

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-330894)
    Loading...
  7. aronsatie szerint:
    2024.02.14 15:00

    @vattablz: Kétlem, hogy ugyanaz a súlycsoport, mindkét értelemben.
    Megnéztem, Marton énekelt Donna Annát, és, hmm, jól. https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=feEcCS6MQTA

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-330895)
    Loading...
  8. Vidor Ferike szerint:
    2024.02.14 15:20

    Kicsit OFF, de Tapasztó Orsi Tapasztó Levente felesege. Tapasztó Levente Lendulet osztondíjas volt, az MTA doktora, a hazai grafen kutatás oszlopa. Meg inkább OFF, de mindketten Erdelybol telepultek át, az egyetemet meg ott vegeztek, a phd t már itt.

    Hiv.: [@Vidor Ferike:](#comment-330896)
    Loading...
  9. Vidor Ferike szerint:
    2024.02.14 15:27

    most neztem meg, utolsó szerzos Nature cikk, 600 folotti hivatkozással (Levente, nem Orsi)

    Hiv.: [@Vidor Ferike:](#comment-330897)
    Loading...
  10. vattablz szerint:
    2024.02.14 16:23

    @aronsatie: Ez nem kérdés. Pitti mára már teljesen elfelejtett énekelni, ahogy az általam mellékelt video is tanúsítja. Marton egyébként nem vállalná, Pitti igen, hiszen teljesen alkalmatlan a feladatra = nerkompatibilis. Javaslom még Zalatnay Saroltát, hogy Jótündér is örüljön a könnyűzene képviselőjének.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-330901)
    Loading...
  11. nyulambator szerint:
    2024.02.14 16:39

    @vattablz: Azért mégis csak Mária országáról beszélünk, szóval ha a nemzet egységét kell kifejezni, akkor én azt mondanám, hogy erre Geronazzo Mária lehet a legalkalmasabb.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-330903)
    Loading...
  12. halatlangazember szerint:
    2024.02.14 17:39

    Magyar Péternél szerintem kicsit kilóg a sértett lóláb, nem tudom, hogy a lekezelő beszólogatást, személyeskedő tegezést csak hozta magával az előző KONTEXTUSÁBÓL, vagy tudatosan felépített keménygyerek-imidzs, akit, ha le is ütnek és vérzik a feje, de a földön ülve is még mindog vicces meg belevaló és egy kicsit karcosan férfias azért, és nem ijed meg a fő-villaintől. Esetleg csak egy narcisztikus segg, de hát ki tudja. Én azért rá nem alapoznék Maidant, se semmi más hasonlót, az árulókat mindenhol megvetik, és sehol sem bíznak bennük, azt hiszem, joggal. Hogy mondott-e újat? Tényszerűen nem, az egésznek az ad súlyt, hogy valaki megtörte a pártfegyelmet, és belülről mondja ugyanazt, mint Hadházy kívülről.
    .
    Azariah meg nagyon jó. Nem abban, ahogy énekel, bár nem ügyetlen, ő az a fajta entertainer, akiből kevés van Magyarországon, egészen egyszerűen nincs az a formális oktatás, vagy informális csoport, amelyik tudna ilyet termelni, mert ennek nincs kultúrája. Kicsit olyan ez, mint a monumentális és a sima köztéri szobrászat közötti különbség, az előbbiből nem nagyon készült az elmúlt 100 évben. Az elmúlt 30 évből a másik ilyen képességes STÁR az Ákos, akit lehet utálni, vagy szeretni, de az a közös Baukóval, hogy mindketten outsiderek és okosak. Lehet lefitymálni őket, de több tízezer embert megmozdítani így, ahogy ők teszik, az borzalmasan nehéz. Ja, és még van bennük közös, a kecskevibrátó 😉

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-330905)
    Loading...
  13. vattablz szerint:
    2024.02.14 17:44

    @halatlangazember: Ákos okos? Összetéveszted Einsteinnel?

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-330906)
    Loading...
  14. halatlangazember szerint:
    2024.02.14 17:52

    @vattablz: igen, véletlenül kitöröltem 6 betűt az Einsteinből, és hozzáadtam kettőt, így jött ki az, hogy Ákos 😀 De hogy válaszoljak is, igen. Tök mindegy milyen okból (nem ő volt a főszereplő) megnéztem pár videót, amiben elég sokat beszél, és hát, eléggé okos, és eléggé kiállhatatlan seggarc.

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-330907)
    Loading...
  15. KennyOMG szerint:
    2024.02.14 19:22

    @hakohen:](#comment-330887) Megbocsass, egyetlen „tenyszeru” infot mondj, amit megosztott…

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-330912)
    Loading...
  16. nyulambator szerint:
    2024.02.14 19:41

    @KennyOMG: Hát én a videót végig nem nézem, nekem annyi időm nincs, de a fészbukkján van egy mondat, ami nekem új volt:
    „az akkori igazságügyi miniszter jóval a Schadl-ügy kirobbanása előtt kezdeményezte Völner Pál államtitkár leváltását. A miniszterelnök ehhez nem járult hozzá, így Völner a helyén maradhatott…”
    Az összes többi duma az általánosság, lózung, meg hőzöngés. Ami nagyon jó, hátha elviszi a guta valamelyiket, de új tény nekem ez az egy volt.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-330913)
    Loading...
  17. hakohen szerint:
    2024.02.14 21:20

    .
    @KennyOMG:
    .
    Ha azt hiszed, hogy megspórolom neked az olvasást és tálcán nyújtom át a M.P. által leírtakat kicsemegézve – nos, akkor nagyon tévedsz. Előbb tanulj meg olvasni, azután vitatkozhatunk…
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-330919)
    Loading...
  18. KennyOMG szerint:
    2024.02.15 00:57

    @nyulambator: Ez mitol es hogy „tenyszeru, nem pletyka”? Azert mert MP mondta?

    @hakohen: Ujabb lassu, utemes taps, igy kell ezt.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-330924)
    Loading...
  19. jotunder szerint:
    2024.02.15 10:07

    nyugalom, uraim, plíz..

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-330925)
    Loading...
  20. nyulambator szerint:
    2024.02.15 10:13

    @KennyOMG: Nem azt mondtam, hogy igaz, azt se, hogy alátámasztotta bármivel. De ez mindenesetre tény-szerű, az @ipartelep által oly sokszor ismertetett értelemben. Ez nem egy értékítélet, nem egy általánosság, ez egy tényállítás, ami vagy igaz, vagy sem, vagy tudná bizonyítani, vagy se, de az biztos hogy tény-szerű.. És nem a mindenki által ismert és ezerszeresen bizonyított tények egyike (hogy pl. ezek itt lopnak) hanem egy új. Nekem legalábbis.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-330926)
    Loading...
  21. hakohen szerint:
    2024.02.15 19:53

    .
    A Magyar Péter-ügyre reagáló kommentekhez:
    .
    Az olvasásra fókuszáltam, holott sok minden valóban nincs leírva, hanem csak szóban hangzott el (főképpen a Partizán-interjúban). Ezért az érintettektől elnézést kérek, főleg @KennyOMG:-től (bár a fölényeskedésed változatlanul taszít).
    .
    Azért voltak újdonságok, elsősorban a Völner-ügy, amit @nyulambator: is említ fentebb. Aki azt mondja, hogy ezt tudta, az hazudik.
    .
    Újdonság még a túlárazás-ügyek. Általában persze tudtuk, hogy a korrupció és a lopás egyik alaptechnikája a túlárazás. Na de konkrétan és konkrét esetekben M.P. mondta ki, hogy a Diákhitel Központnál 360 %-os túlárazások voltak. Ennek nyomán nyújtott be keresetet a tendereket elbíráló hatósághoz három vagy négy konkrét esetben a Transparency Magyarország. Ligeti Miklós jogi igazgató erről beszélt a Klubrádió Reggeli Gyors c. műsorában ma kb. 8:40 és 8:50 között. (Az Archivumban visszakereshető és meghallgatható.) Ma még csak M.P. istenbizonyára támaszkodhatunk, de hátha adatszerűen beigazolódik. Nem biztos, de az esélye megvan. És ha igen, akkor ez valóban újdonság.
    .
    Lehet türelmetlen vagyok, ezért csak belehallgattam itt-ott a Partizán-interjúba. A Fideszen belüli belső harcokról (mert ők kifelé mindig összezárnak) csak feltevéseink lehettek, ideértve néhány kremlinológus találgatásait. Itt azonban valaki megint csak konkrétan mondta el azokat a tapasztalatait, amelyeket belülről élt meg (pl. Rogán gazemberségei).
    .
    Úgyszintén tudtuk, hogy az egyetemek alapítványokba kiszervezése nagy szemétség (pláne az EB szankciói után). Na de azt már ne tessék mondani, hogy a 2022-es választások előtti majrézásról mint a kiszervezés fontos motivációjáról bárki is úgy tudott, mint ahogy most M.P. beszélt róla.
    .
    A Partizán-interjúról vagy magáról M.P.-ről bárkinek bármilyen véleménye lehet, ez természetes. Ezt azért ne tessék összemaszatolni azzal a ténnyel, hogy nevezett több olyan konkrét üggyel állt a nyilvánosság elé, amelyek valóban nem voltak ismertek (esetleg gyanítottak, de az nem ugyanaz) a nyilvánosság számára. Azt még nem tudhatjuk, hogy sikerül-e ezeket az állításokat bizonyítani, megerősíteni. Lehet hogy igen, lehet hogy nem. De letagadni és fölényeskedni azért nem muszáj.
    .
    Majd meglássuk – vak is aszonta…
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-330927)
    Loading...
  22. susyk szerint:
    2024.02.16 08:40

    az hogy Orban kommunikacios atomot dobott (alkotmany modositas)…..
    erzesre, az egyik legnagyobb atombomba 2011ben volt: nemzeti hitvallas etc. Pinter Sandornak jo sok dolga volt a hatterben akkoriban.

    Hiv.: [@susyk:](#comment-330933)
    Loading...
  23. susyk szerint:
    2024.02.16 08:53

    kérdés: ki írja alá a Svéd Nato csatlakozás ratifikációt?
    A külügyminiszter írta alá a magyar csatlakozást.
    tehát Szíjjártó írná alá? :DD
    vagy valami katonai személy, aki elviseli a „terhet“? 😀

    Hiv.: [@susyk:](#comment-330934)
    Loading...
  24. nyulambator szerint:
    2024.02.16 09:42

    @susyk: Az nem szabadon válaszott. Törvény és azt a házelnöknek és a köztársasági elnöknek kell aláírnia, akárki is tölti be épp a szerepet. Kövér helyett most valamelyik helyettese lesz a házelnökpótlék, amíg Kövér köztelnökösködik. Szóval időzítésfüggő. Ha Kövér visszatérte elött szavazza meg a ház, akkor a helyettes ír alá, ha utána, akkor Kövér. Ha az új elnök hivatalbalépése elött megtörténik az ellenjegyzés akkor Kövér lesz az, ha utána, akkor az új kesztyűbáb.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-330936)
    Loading...
  25. Hölderlin ist ihnen unbekannt? szerint:
    2024.02.16 10:32

    Nekem úgy tűnik, jól teszik, akik Übüt, az igazi főkolompost akarják a középpontba állítani, mert ahhoz, hogy ennek a cuccnak legyen esélye a rendszerdöntögetésre, erre szükség lenne. Remélem, ma este a tömeg is tudni fogja ezt. Bartus kivételesen rövid és a lényeget összefoglaló cikke. https://nepszava.us/a-pedofilugy-igaz-tortenete-orban-adott-kegyelmet-k-endrenek/

    Amúgy pedig tippjátékot szeretnék indítani.

    (1) Lesz egy (esetleg még néhány) tömeggyűlés, pár hétig tart a forrongás, de végül elül az egész.
    (2) Néhány további NER-figura bukása után ül el az ügy.
    (3) Láthatóan megindul a NER szétesése, káosz alakul ki, végül a maffia valamelyik csoportja ragadja magához a hatalmat.
    (4) Láthatóan megindul a NER szétesése, káosz alakul ki, végül valamilyen NER-en kívüli új csoport és/vagy az ellenzék, vagy ezek valamilyen kombinációja tud kormányra jutni.
    (5) Konok Péter a hülyítésben utazó fideszes bizniszegyház tévéjében újra kifejti, hogy a képviseleti demokrácia „elidegeníti az egyén és a közösség önhatalmát egy absztrakt közhatalommá”, ezért a világtörténelemben először Magyarországon megvalósul a működő anarchia.

    Hiv.: [@Hölderlin ist ihnen unbekannt?:](#comment-330937)
    Loading...
  26. steinerzsiga szerint:
    2024.02.16 11:04

    @Hölderlin ist ihnen unbekannt?:
    A (2)-re tippelek. Balog még pár napig tartja magát, ami kicsit még melegen tartja a felháborodást, de aztán az lesz, hogy a Fidesz nem csinál semmit (szebben fogalmazva: „kivár”), az indulat meg előbb-utóbb elszivárog. De ennek ellenére vegyünk részt a mai tüntetésen, mert szerintem hosszú évekig nem lesz még ilyen pillanat, amikor közfelháborodás van, amiből kicsi eséllyel ugyan, de lehet valami.

    Amúgy én most leginkább annak szurkolok, hogy Magyar Péter és Varga Judit újra összejöjjön. Az a Partizán-interjú elsősorban egy szerelmi vallomás volt.

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-330939)
    Loading...
  27. vattablz szerint:
    2024.02.16 11:16

    @Hölderlin ist ihnen unbekannt?: Pillanatnyilag nem működő anarchia van Magyarországon. Ehhez képest egy működő anarchia határozott előrelépés lenne.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-330940)
    Loading...
  28. halatlangazember szerint:
    2024.02.16 13:13

    @Hölderlin ist ihnen unbekannt?: (6) sikeresen összemomentumozódik* az egész, és elül, további lényegesebb következmények nélkül. Esetleg 3-6 hónapra mínusz pár százalék a fidesznek és plusz pár százalék a bizonytalanoknak.
    .
    * összemomentumozódik = sikeresen megint kialakulnak ugyanazok a törésvonalak, amelyek eddig, és akkor maradnak ugyanazok az erőviszonyok, mint eddig. Mindez azért, mert a politikai pártok nem bírnak kimaradni belőle. Persze, ha kimaradnak, akkor meg ki viszi végig, és csinál szavazatra fordítható politikai tőkét belőle? Nehéz kérdések ezek.

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-330941)
    Loading...
  29. nyulambator szerint:
    2024.02.16 13:33

    Nem az a baj, hogy a pártok nem maradnak ki belőle, hanem ez

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-330942)
    Loading...
  30. nyulambator szerint:
    2024.02.16 13:41

    @Hölderlin ist ihnen unbekannt?: Bartus általában jó irányba lő de túltolja. Jelen esetben minden szavával egyetértek, talán csak a végén az optimizmus ami nekem még nem megy. De legyen neki igaza.
    Én attól tarok, hogy ebbe a buliba már csak Balog bukik bele és esetleg Magyar Péter megy sittre.mert a Diákhitelnél túlárazottan kötött szerződést és ez hűtlen kezelésnek minősül.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-330943)
    Loading...
  31. azuccahirmondoja szerint:
    2024.02.16 14:11

    Ideje lenne átnevezni az Andrássy és a Bajza utca sarkát, ahol a ruszki nagykövetség van, Alekszej Navalnij térre: https://444.hu/2024/02/16/meghalt-alekszej-navalnij
    Tudtommal, a főváros ezt saját hatáskörében megteheti.
    (Nem tudom, hová illik ez a topik, azért írok ide, mert ez van legfelül.)

    Hiv.: [@azuccahirmondoja:](#comment-330944)
    Loading...
  32. halatlangazember szerint:
    2024.02.16 14:19

    @nyulambator: 😀

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-330945)
    Loading...
  33. Hölderlin ist ihnen unbekannt? szerint:
    2024.02.16 14:53

    @steinerzsiga: Szerintem is ez a legvalószínűbb.

    @vattablz: Mindenképpen. És akkor fény derül majd arra is, hogy „a közösség önhatalma” mi a frászkarikát jelent, mármint hogy miképpen működik az, ha minden villanykörtecseréről tízmillió embernek kell döntenie.

    @nyulambator: Igen, az optimizmust én sem osztom. De a dolog maga nem nagyon lehet másképp.
    .
    Ez még remek olvasmány, tökéletesen írja le a magyar társadalmat és a rendszert. Semmi dráma, csak tragikus. „A kegyelmi ügy körüli botrány nem erkölcsi ügy volt a NER szempontjából, hanem pech” https://telex.hu/interju/2024/02/16/banki-gyorgy-pszichiater-kegyelmi-ugy-magyar-peter-k-endre-bantalmazo-allam-kognitiv-disszonancia-csoportmukodes

    Hiv.: [@Hölderlin ist ihnen unbekannt?:](#comment-330947)
    Loading...
  34. ipartelep szerint:
    2024.02.16 15:24

    Hiv.: @Hölderlin ist ihnen unbekannt?:

    Az ügy hamarosan úgy elül, mint ahogyan a pap jön ki a templomból: mintha mise történt volna. Lesz egy átlagosnál nagyobb tünti, amelynek a végén a szervezők felszólítják a közönséget, hogy menjenek haza. És hazamennek. Balogsüti persze pár napon belül lemond, de ennyi, mást ez az ügy már nem fog érinteni. A fidesz-bűnbanda népszerűségét ez az ügy sem érinti.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-330948)
    Loading...
  35. Hölderlin ist ihnen unbekannt? szerint:
    2024.02.16 15:50

    @steinerzsiga: Szerintem is ez a legvalószínűbb.
    @vattablz: Mindenképpen. Fény derül talán majd arra is, hogy “a közösség önhatalma” mi a frászkarikát jelent, mármint miképpen működik az, ha minden villanykörtecseréről tízmillió embernek kell döntenie.
    @nyulambator: Igen, az optimizmust én sem osztom. De a dolog maga nem nagyon lehet másképp.
    @ipartelep: Szóval (2). (Igen, a felszólítás a tüntetések végén emblematikus jellemzője a rendszernek.)
    .
    Ez még remek olvasmány, pontosan írja le a magyar társadalmat és a rendszert. Semmi dráma, csak tragikus. “A kegyelmi ügy körüli botrány nem erkölcsi ügy volt a NER szempontjából, hanem pech” https://telex.hu/interju/2024/02/16/banki-gyorgy-pszichiater-kegyelmi-ugy-magyar-peter-k-endre-bantalmazo-allam-kognitiv-disszonancia-csoportmukodes

    Hiv.: [@Hölderlin ist ihnen unbekannt?:](#comment-330949)
    Loading...
  36. nyulambator szerint:
    2024.02.16 16:29

    A reformátusok már zsinatolnak az Abonyi utcában. Nyilván megüzenték nekik, hogy mi a véleményük. Szóval nem lesz nagy vita, hamarosan felszáll a füst az épületből. Remélem sűrű, fekete füst.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-330950)
    Loading...
  37. ipartelep szerint:
    2024.02.16 17:13

    Hiv.: @nyulambator:

    Én amondó vagyok, hogy minél rosszabb a fideszbandának, annál jobb a világnak, Mogyoróországnak, és nekem. Ezt most az szolgálná, ha a Balogsüti megmakacsolná magát, és NEM mondana le. Ezt ugye nem kell magyarázni?: akkor nagyobb lenne a botrány. Merthogy erre a botrányra még azok is felkapták a fejecskéjüket, akiknek amúgy az sem tűnt fel, hogy már a fél országot kilopták alóluk. De a migráncsok, Soros, Gyurcsány, zsidók, cigányok, buzik mellett, a pedofilokat sem szeretik. (Itt nagyon óvatosan, de megjegyzem, hogy maga a pedofilság nem bűn, hanem egy betegség, csak az a bűn, ha a pedofil tevékenyen enged az ösztönének, és bánt valakit.) Persze, más kérdés, hogy a széles néptömegek mire következtetnek ebből. Mivel a logikai képességeik nem túl jók, e tekintetben nem lehetnek vérmes reményeink. Mindenesetre, ez az ügy most nagyot szólt, és arra elvileg alkalmas, hogy a NER szilárd bástyájából kiüssön egy téglát. És ha Balogsüti most még egy kicsit húzná, mondjuk 1-2 hétig, akkor akár 2 db téglát is kiüthetne a Bástyából. Sajnos, azt valószínűsítem, hogy még ma lemond. De ne legyen igazam.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-330951)
    Loading...
  38. nyulambator szerint:
    2024.02.16 18:24

    @ipartelep: Háppersze hogy lemondott, de csak az elnökségről. Pispeknek pont jó az ilyen is,

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-330952)
    Loading...
  39. ATCG szerint:
    2024.02.16 18:29

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-33094
    72-ben történhetett: egy – kancsó bor és zsíros kenyér melletti – estén a Kis Borostyánban a barátom és évfolyamtársam azt mondta: elbeszélő költeményt fog írni az alkotmányos anarchiáról. Régen volt, ötven éve nem tudunk egymásról semmit, nem tudom megírta-e végül azt az eposzt.
    Én a (4). lehetőség valóra váltását remélem: egy lakható, működő ország megteremtését a NER-en kívüli új csoport vezetésével.
    Egy mai cikkben – most hirtelen nem találom, azt hiszem az indexen olvastam – a virtuális térből előbúvó tüntetés szervezőkről és követőikről, táborukról ilyesmit ír a szerző: ‘sokan mondhatnák erre, hogy ők nem képességes emberek, nem tudnának – és itt sorolja, hogy miket nem tudnának – utoljára odateszi: egy államot működtetni…Fel sem ötlik a szerzőben, hogy miért: a NER tudja ezt?

    Hiv.: [@ATCG:](#comment-330953)
    Loading...
  40. nyulambator szerint:
    2024.02.16 18:40

    https://www.szabadeuropa.hu/a/a-bicskei-gyerekotthon-volt-neveloje-az-aldozatokrol-es-az-elkovetokrol/32819903.html
    https://24.hu/belfold/2024/02/16/karacsony-gergely-megrazo-dokumentumok-kerultek-elo/

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-330954)
    Loading...
  41. ATCG szerint:
    2024.02.16 21:22

    megvan a cikk:
    https://index.hu/kultur/2024/02/16/influenszer-tiktok-facebook-politika-partok-erdek-hatas-kozosseg-media-instagram-tuntetes-novak-katalin/

    Hiv.: [@ATCG:](#comment-330962)
    Loading...
  42. Hölderlin ist ihnen unbekannt? szerint:
    2024.02.17 13:34

    Hm, ami azt illeti, ez is hihetően hangzik. Ha feltételezzük, hogy tényleg* beszéltek a „forrásokkal”, akkor vagy igaz, vagy a források már azt mondták, amit kell. És valahogy pont azt hagyták ki, amit a DK igazságügy-minisztériumi információi kirajzolnak, és amit Bartus foglalt össze. Ha kamu, és bevették, akkor a Direkt36 Übüék leghasznosabb idiótája. https://telex.hu/direkt36/2024/02/17/nem-lehet-felmunkat-vegezni-igy-kezeltek-orbanek-a-szinfalak-mogott-a-kegyelmi-botranyt

    *(Egy ilyet elméletileg mindenféle valóságos beszélgetés nélkül is meg lehet írni kis fantáziával. De ezt nem feltételezem.)

    Hiv.: [@Hölderlin ist ihnen unbekannt?:](#comment-330982)
    Loading...
  43. nyulambator szerint:
    2024.02.17 14:43

    @Hölderlin ist ihnen unbekannt?: Hát egy francot hihető.
    Azt elhiszem, hogy a kegyelmi botrány váratlanul érte őket és csak a sajtóból értesültek. Ehhez két dolog kellett:
    – az ügy maga teljes egészében megírható volt netes forrásból, senkit nem kellett megkérdezni hozzá, onnantól hogy valaki beküldte nekik a linket a kúriai közleményre nem kellett hozzá senki és semmi más
    – aközött a pár újságíró, szerkesztő között aki a 444-ben ezzel foglalkozott egy hétvégén át, nincs tégla.
    Azt viszont, hogy tavaly tavasszal amikor Endre bá a kegyelmet kapta, Orbán nem tudott róla, azt meséljék a gojoknak. Főleg ha Varga és Novák közt vita volt, nincs az az isten, hogy azt ne a főnök döntse el. Erről soha nem fognak meggyőzni. Hogy aztán Anikó kedvéért, a Balog kedvéért, vagy miért bólintott, azt valószínűleg mi már nem tudjuk meg, talán az unokáink, de hogy az ő tudtával és beleeggyezésével ment a kegyelem, az 100%.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-330988)
    Loading...
  44. Hölderlin ist ihnen unbekannt? szerint:
    2024.02.17 15:13

    @nyulambator: Igaz, igaz, Ványadt Ványadtovics Vinyov. Akár csak magam mondtam volna. Úgyhogy ennyit a Direkt36-ról.

    Hiv.: [@Hölderlin ist ihnen unbekannt?:](#comment-330990)
    Loading...
  45. nyulambator szerint:
    2024.02.17 15:33

    @Hölderlin ist ihnen unbekannt?: Én ezt nem mondanám, volt már jó pár kemény cikk ott. Amit viszont egészen komolyan gondolok: Rogánék régóta készültek, nem feltétlenül erre de egy ilyen ügyre, mégpedig azzal, hogy előkészítettek néhány „megbízható” forrást, akik kisebb-nagyobb de jól kezelhető ügyekben szivárogtattak, név nélkül elmondták, betekintést engedtek, megerősítették, … csak azért, hogy amikor tényleg fontos, akkor ezeken a csatornákon keresztül tudjanak „megbízható” forrásból nekik kedvező dolgokat elhitetni. Például itt, most azt, hogy erről Orbán mit se sejtett. Ha ezt Gulyás mondja, vagy valaki, aki most frissen kezd el az újságíróval közlékeny lenni, nyilván senki nem hiszi el. De ha van jól bejáratott kapcsolat, akkor most volt itt az ideje bevetni azokat.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-330991)
    Loading...
  46. Hölderlin ist ihnen unbekannt? szerint:
    2024.02.17 17:49

    @nyulambator: Lehet akár ez is, bár kicsit konteósan hangzik. De tegyük fel, hogy így volt. A Direkt36 attól még használhatta volna munkahipotézisként azt, amit te, én, vagy bárki, aki kicsit is ismeri az Übü-rezsim működését, tud: hogy nem létezik, amit mondanak. Tehát teljesen hülyének kellett lenniük ahhoz, hogy ezt így benyeljék, és ne tegyenek hozzá egy disclaimert, hogy figyelem, amúgy alighanem koordináltan az orrunknál fogva vezettek minket, úgyhogy, kedves olvasó, így olvasd ezt a szép hosszú cikket. Ami még fájóbban hiányzik belőle, hogy nem tették föl sem Sarkadi kérdését https://telex.hu/belfold/2024/02/16/gulyas-gergely-varga-judit-k-endre-kegyelem , sem a DK információit nem említették és nem mentek utánuk (jó, tudom, ahhoz bottal sem nyúlnának, ami kissé túlzott finnyásság oknyomozóéktól).

    Hiv.: [@Hölderlin ist ihnen unbekannt?:](#comment-330995)
    Loading...
  47. annokkk szerint:
    2024.02.17 19:57

    @nyulambator:](#comment-330954) Erről a Csókairól még eddig nem is hallottam, aki intézte a fővárosban az ügyet.
    Igazán azt sem értem, hogy miért tart fönn a főváros vidéki intézményeket. Nem is tudni, hogy hányat.
    Hogy aztán fölvesznek intézményvezetőnek máshol pedofilváddal elhajtott embereket, mint ez a János bácsi, az is fura. Mondjuk a Transztelex is azt írja, hogy Tusványosban kezdett működni a pedofil először, aztán áttette magát más intézményekbe.
    És hát az is közös a Böjte Csaba üggyel, hogy fiúkra vadászott ez is. A Transzindex cikkében az volt, hogy ők Böjte Csabáéknál bárkit fölvesznek a gyerekek mellé dolgozni, úgyhogy volt, hogy igazi tomboló őrülteket engedtek a gyekekre, vigyázni, aztán mikor észrevették, akkor elküldték.
    De hogy a fővárosnak mi szüksége van vidéki intézményekre, amikor kilóg a segge a gatyából, azt se értem. Nyilván van ennek is oka. Mondhatnám a konteómat Bicskéről és Tusványosról, de úgyis tudjátok.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-331001)
    Loading...
  48. nyulambator szerint:
    2024.02.17 20:35

    2013-ig volt a főváros a bicskei gyerekotthon fenntartója. Azóta a Szociális és Gyermekjóléti Főigazgatóság. Pedó bá meg 90 óta volt ott igazgató.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-331005)
    Loading...
  49. annokkk szerint:
    2024.02.17 20:43

    Hiv.: @nyulambator:Az megvolt, hogy Bicskének úgy a szívéhez nőtt János bácsi, hogy mikor lecsukták össznépi tüntetést tartottak mellette ?
    Ha jól tévedek, pénteken nem tüntettek Bicskén, se sehol máshol az országban a vidéki pedofilok ellen. Azok maradnak szeretett János bácsik.
    Csak a könyvesboltok ne legyenek az iskolák és templomok 100 méteres körzetében. A János bácsik beköltözhetnek a gyermekintézményekbe és befekhetnek az ágyakba.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-331007)
    Loading...
  50. Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw szerint:
    2024.02.17 21:32

    @annokkk: Súlyosan meglepődtem, de pl. Zalaegerszegen ma, szombaton volt tüntetés. Mondjuk, az is igaz, hogy a város úgy általában kissé lassan reagál a világ eseményeire, pl. ’88-ban még olyan lelkes felvonulás volt május elsején, hogy a zászlóvivőknek majd leszakadt a karja a vörös zászló lengetése közben.

    u.i.: isten hozott!

    Hiv.: [@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:](#comment-331013)
    Loading...

Comment navigation

Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • jotunder on Nincs magyar ERC grant, ötszázkilencvenötödik az ELTE a QS listánegyelore nincs ilyen terv. elvi lehetoseg van ra.
  • nyulambator on Nincs magyar ERC grant, ötszázkilencvenötödik az ELTE a QS listánFordulat: Visszatér Budapestre a CEU Na így kell t…
  • jotunder on Nincs magyar ERC grant, ötszázkilencvenötödik az ELTE a QS listánaz advanced grantrol volt csak szp, mert eppen akk…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@dpeter: Ott érzek némi egyoldalúságot, hogy Izrae…
  • KennyOMG on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@dpeter: Szerintem probald meg bekezdesenkent elku…
  • Fuxos on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Félelmetes, hogy a progresszív-wokster narratíva m…
  • Virág et. on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról."egy szót nem szóltam antiszemitizmusról" pro-hama…
  • dpeter on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@KennyOMG: Kösz szépen. Halvány sejtésem sincs, me…
  • hakohen on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.. @nyulambator: . Igazad van. A negyedik évezredre…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@hakohen: Én is szívesen olvasnék egy hasonlóan ér…
  • hakohen on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.. @nyulambator: . Hát éppen ezért javasoltam a nyi…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@hakohen: Érthető, szabatos, de szerintem eléggé e…
  • hakohen on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.. @dpeter: . Nincs kedved valahol a facebookon köz…
  • hakohen on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.. @dpeter: & @nyulambator: . Előbbinek vélelme…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@dpeter: Rá se ránts, én már ennyiből is rég belát…
  • KennyOMG on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@dpeter: Van benne egy (vagy tobb) olyan kifejezes…
  • dpeter on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@nyulambator: Fogalmam sincs, miért nem jelenik me…
  • dpeter on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.[Akkor megpróbálok @Virág et.: -nak válaszolni (eg…
  • dpeter on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.[Vagy mégsem, mert nem jelenik meg.]
  • dpeter on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@nyulambator: Bocs, de ha nem tudsz felvilágosítan…
  • hakohen on Sulyok Tamás esete a vaníliasodóval. És pont.. @muaddib00: . Látszik, hogy úgy teszel, mint ha…
  • steinerzsiga on Nincs magyar ERC grant, ötszázkilencvenötödik az ELTE a QS listán@steinerzsiga: Sőt, helyesbítenem kell magamat. Ös…
  • zimme8zumm on Nincs magyar ERC grant, ötszázkilencvenötödik az ELTE a QS listánGabor, kapott magyar kutato ERC-t iden is, csak ER…
  • steinerzsiga on Nincs magyar ERC grant, ötszázkilencvenötödik az ELTE a QS listánMármint úgy tetszik érteni, ugye, hogy nincs magya…
  • muaddib00 on Sulyok Tamás esete a vaníliasodóval. És pont.@ipartelep: De, értettem. Direkt ezért tettem bele…
  • excombo on Sulyok Tamás esete a vaníliasodóval. És pont.Amíg frakciófegyelem van (ami egy baromság szvsz),…
  • Fuxos on Sulyok Tamás esete a vaníliasodóval. És pont.@muaddib00: Minden ideológiának egy a vége...hogya…
  • ipartelep on Sulyok Tamás esete a vaníliasodóval. És pont.Hiv.: @muaddib00: Nem számít semmit a "kiigazításo…
  • muaddib00 on Sulyok Tamás esete a vaníliasodóval. És pont.@ipartelep: Nyilván ez az apróság elkerülte a figy…
  • ipartelep on Sulyok Tamás esete a vaníliasodóval. És pont.Hiv.: @muaddib00: Több sebből vérzik, amit mondasz…
  • muaddib00 on Sulyok Tamás esete a vaníliasodóval. És pont.@Fuxos: Nem kire, hanem mire a helyes kérdés. Én a…
  • Fuxos on Sulyok Tamás esete a vaníliasodóval. És pont.@muaddib00: Én egyáltalában nem vagyok biztos abba…
  • vattablz on Nincs magyar ERC grant, ötszázkilencvenötödik az ELTE a QS listánÓriási siker! Öt magyar egyetem is bekerült a vilá…
  • KennyOMG on Sulyok Tamás esete a vaníliasodóval. És pont.@ikarus: Ez azert hulyeseg, mert mar most is korla…
  • muaddib00 on Sulyok Tamás esete a vaníliasodóval. És pont.@Fuxos: Nyilván óriási emelkedés lesz. Mert ha fel…
  • muaddib00 on Sulyok Tamás esete a vaníliasodóval. És pont.@hakohen: "...Más kérdés, hogy tapasztalt politiku…
  • ipartelep on Sulyok Tamás esete a vaníliasodóval. És pont.Hiv.: @ikarus: Az ember hajlamos lenne azt hinni,…
  • Fuxos on Sulyok Tamás esete a vaníliasodóval. És pont.@ikarus: A TASZ-nak az a dolga hogy ilyeneket írjo…
  • jotunder on Nincs magyar ERC grant, ötszázkilencvenötödik az ELTE a QS listán@aerduloensamtonight: vannak a tanszéken ilyen okt…
  • ikarus on Sulyok Tamás esete a vaníliasodóval. És pont.@nyulambator: Valóban azt is írják, hogy az időzít…
  • aerduloensamtonight on Nincs magyar ERC grant, ötszázkilencvenötödik az ELTE a QS listánNe mi nyerjük a legtöbbet! Úgy emlékszem a CEU gen…
  • nyulambator on Sulyok Tamás esete a vaníliasodóval. És pont.@ikarus: Az ciki, ha valaki tényleg elolvassa és o…
  • ikarus on Sulyok Tamás esete a vaníliasodóval. És pont.@Fuxos: Talán érdemes elolvasni a TASZ véleményét…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://hvg.hu/gazdasag/20260624_mkt-sport-gazdasa…
  • Fuxos on Sulyok Tamás esete a vaníliasodóval. És pont.@ikarus: Dehogy garantálja, csak valami időkorlát…
  • ikarus on Sulyok Tamás esete a vaníliasodóval. És pont.@Fuxos: És az időbeli korlátozás garantálja, hogy…
  • gladbach67 on Nincs magyar ERC grant, ötszázkilencvenötödik az ELTE a QS listánTetszik az utolsó bekezdés.
  • Fuxos on Sulyok Tamás esete a vaníliasodóval. És pont.A képviseĺőségesdinek szolgálatnak kell lennie, ne…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekElképesztő párbeszéd Szijjártó és Lavrov között a…
  • nyulambator on Nincs magyar ERC grant, ötszázkilencvenötödik az ELTE a QS listánCEU:239

Posztrulett

Milyen férfiak vagyunk avagy jellempróba az írek ellen

Nem sportesemény, hanem jellempróba. Férfiaknak kell lenni. Most kiderül, hogy milyen férfiak vagyunk. (Orbán Viktor, a magyar-ír meccs előtt) A kilencvenhatodik percben Troy Parrott kiejtette a magyar válogatottat a világbajnokságról. Eszerint most kiderült, hogy milyen férfiak azok, akik a tévé előtt sörrel a kézben nézték a meccset, és az is kiderült, hogy azok a miniszterelnökök, …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Tehenész
  • jotunder
  • KennyOMG
  • j.alfred prufrock II
  • vattablz
  • aromo44
  • jelbeszed
  • repulo
  • annokkk
  • tamspatrik
  • ra0213
  • princeghostly1c74fbc695
  • anna007dor
  • kisa
  • ervsebeszet
  • excombo
  • Czifra Zoltán
  • Péter 2
  • Virág et.
  • Tyto
  • simonandris2
  • Tiborné Tóth
  • onehumanoid
  • janostothmeister
  • ipartelep
  • Morp65
  • Bogomil
  • ikarus
  • zimme8zumm
  • esztre
  • Hanyistók
  • cleantone2
  • muaddib00
  • tortt49
  • azuccahirmondoja
  • rovidec398e17c6
  • jack_of_all_trades
  • tulajdonkppen
  • trbnt
  • Mikonu
  • istván orovecz
  • dpeter
  • gornyo
  • kiazmármegint
  • karsairita
  • elolhatuldoktor
  • darnoknew
  • mecsekijeti
  • macskahala
  • incze
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d