Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • A Magyar Tudományos Akadémia közleménye 2026.04.17
  • Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj 2026.04.16
  • A Patrióta+Mandiner választási műsorának felvétele (mementoposzt) 2026.04.15
  • Ez egy alkotmányos forradalom 2026.04.15
  • Hörcher professzor lemondásra szólította fel Orbán Viktort 2026.04.14
  • Az „Energiajogász” nyílt levele és az aláírók 2026.04.14

A legolvasottabb posztok

  • Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj
  • A Magyar Tudományos Akadémia közleménye
  • Ez egy alkotmányos forradalom
  • A Patrióta+Mandiner választási műsorának felvétele (mementoposzt)
  • Hörcher professzor lemondásra szólította fel Orbán Viktort
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.

Mi lehet az elnökválasztás eredménye?

2024.10.31 by jotunder

A hét battleground államon kívül ez az egész lejátszottnak tűnik: Harris 226 Trump 219.

Észak-Karolinát, Arizonát és Georgiát én odaadom Trumpnak. Akkor megvan neki a 262 elektori szavazata. Ha ezen kívül csak Nevadát nyeri meg, akkor 268 elektora lesz. Én hajlamos vagyok odaadni Harrisnak Michigant és Wisconsint, akkor 268:251 Trumpnak. Tehát a kimaradó 19 pennsylvaniai elektor dönt. Pennsylvaniában esélyesebbnek tűnik Trump, de csak nagyon kicsit. Tehát a legvalószínűbb eredmény talán 287:251 Trumpnak.

2000-ben Bush 271:266-ra nyert 537 floridai szavazattal (az egyik elektor nem volt hajlandó szavazni). 2004-ben Kerry ellen 286:251-re nyert (az egyik elektor nem adta oda a szavazatát Kerrynek, hanem az alelnökjelöltet jelölte be). Ezen kívül a modern korban szoros eredmény nem volt, persze Biden 301 elektora sem jött össze könnyedén.

Akárki akármit mond, ez egy történelmi léptékben is szoros választás lesz, valamivel esélyesebb Trump, de mindenki, aki okoskodik, csak beszél a levegőbe. Amikor Nate Silver 54:46-ra adja oda a meccset Trumpnak, akkor az ember nem tudhat semmit. Nincs semmiféle valóságos tudás, amit fel lehetne használni, ez tényleg pártízezer szavazaton dőlhet el Pennsylvaniában.

Én azt hiszem, hogy nagyon erősen túl van tolva az amerikai politikai háborúsdi, Amerika olyan erős, hogy csak nagyon komoly ostobaságokkal lehet neki ártani. Nagyon komoly erők érdekeltek a stabilitásban, az a bizonyos military-industrial complex, ami már military-industrial-financial-technological complex, meglehetős soft powerrel rendelkezik Amerikában. Azt el tudom képzelni, hogy Trump egy szoros vereség után még egy utolsót balhézik. Azt is el tudom képzelni, hogy bizonyos keményvonalasabb baloldaliak Harris szoros veresége után balhéznak egy kicsit. Az amerikai demokrácia nagyon erős, az alkotmányos rendszerük szilárd és a lakosság döntő többsége abban érdekelt, hogy az országa valóban sikeres legyen, akár egy republikánus, akár egy demokrata párti elnökkel. Magyarországon gyakorlatilag bármit el tudok képzelni, Amerikában nem. Én Kamala Harris-nak szurkolok, fenntartások nélkül, de lehet, hogy Trump újra elnök lesz, vélhetően november 26-án szabja ki a büntetését Juan Merchan bíró (azért le nem fogják csukni), akkor egy másik országban egy számomra ellenszenves ember lesz az elnök, azt azért ki lehet bírni.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16531835-69e35ce8cd990' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16531835&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16531835-69e35ce8cd990&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16531835-69e35ce8cd990' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Az Átlátszó megtámadásáról (apróságposzt)

Next Post:

Hogyan gondolkodnak a választók a csatatérállamokban

84 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. ijontichy szerint:
    2024.11.04 13:20

    @nyulambator: : Azért az USA tán nem mogyoróland. Készpénz, hogy a SCOTUS (nem egy AB, még így sem) mindenben a végletekig hajlandó tramplinak bepucsítani (feketén-fehéren segget csinálni a jogtudományából)? Készpénz 38 (vagy mennyi) állam együttállása? Mindig Trumpról beszélünk, hogy „így tesz majd, meg úgy tesz majd”, de végül is Trump csak egy nagyra nőtt, szenilisedő hisztigép óvodás (aki az első hevület után, pár hónap múlva unni fogja a piszlicsáré aprómunkát, pedig egy részét muszáj s.k. végezni), az USA meg egy piszok nagy ország. Továbbá a „fokozódó nemzetközi helyzet ;-)” (pl. Kína) majd ludasmatyit olvas addig, amíg trampli otthon testületileg kirúg minden „harcedzett” bürokratát, hogy korántsem „harcedzett” trumpistákkal töltse fel a helyüket? Vajon működőképes (pláne sikeres) maradhat így a „szövi” adminisztráció? A média talán vezényszóra „egy-hangúlag” átmegy origo-ba? O.K. Mogyorólandon „ősi jelszó ;-)” hogy vitya minden köpetét vagy megtapsolva felnyalják (2.5 milla idióta), vagy kussolnak és lebuknak kibekkelni – és persze minden balfogásának költségét szó nélkül állják 14 éve! De ugyanez az USA-ban? Kétlem, hogy lenyelnék (incl. GOP), ha a „great again” mindig csak „majd jövőre”?

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-338482)
    Loading...
  2. annokkk szerint:
    2024.11.04 13:31

    @ijontichy: Miért, milyen elvárások vannak egy amerikai elnökkel szemben ? Trump a covid járvány alatt is hülyeségeket beszélt, és töretlenül nő a népszerűsége. És azért azt már az első elnöksége alatt is megtette, hogy betolt pár trumpista hívőt fontos pozíciókba, és kicserélte az egész republikánus pártot szektásokra.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-338484)
    Loading...
  3. KennyOMG szerint:
    2024.11.04 15:24

    @halatlangazember: A hivatkozott index meg nyilvan teljesen tokeletesen csak es kizarolag sajat magatol kerult az alulrol pislogos pozicioba, amire „Trump most csak raugrik”. Ja, persze, nem am evek kemeny munkaja kellett hoza.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-338504)
    Loading...
  4. halatlangazember szerint:
    2024.11.04 17:48

    @KennyOMG: nyilván ő is benne van, de tetszik, nem tetszik, a demokrata kormányzat covid környéki megkérdőjelezhető megmozdulásai is, például. A szándék nyilván jó volt, de túltolták a kormányzati kontrollt, egy olyan országban, amelynek az alkotmányában benne van, hogy az állam az rossz és a polgárnak joga van megvédenie magát ellene 😀

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-338522)
    Loading...
  5. incze szerint:
    2024.11.04 18:35

    How would Europeans vote in the 2024 U.S. presidential election if they had a chance?

    Pollsters across the continent asked, Europe Elects aggregated:
    Harris (~S&D|RE) vs. Trump (ECR) (only those revealing voting intention):

    🇩🇰96–4
    🇫🇮90–8
    🇸🇪90–10
    🇳🇱87–13
    🇳🇴86–12
    🇩🇪85–15
    🇮🇪84–16
    🇫🇷83–17
    🇱🇹83–17
    🇦🇹82–18
    🇪🇸80–20
    🇵🇹79–21
    🇧🇪78–22
    🇮🇹75–25
    🇪🇪74–26
    🇨🇭72–20
    🇱🇻69–31
    🇵🇱69–31
    🇬🇧68–32
    🇽🇰67–33
    🇷🇴62–38
    🇬🇷61–39
    🇭🇷60–40
    🇨🇿54–46
    🇸🇮49–51
    🇸🇰48–52
    🇲🇩44–56
    🇧🇬42–58
    🇭🇺38–62
    🇬🇪34–66
    🇷🇸33–67
    🇷🇺22–78
    !
    https://x.com/EuropeElects/status/1853474040263876902

    Hiv.: [@incze:](#comment-338526)
    Loading...
  6. incze szerint:
    2024.11.04 18:48

    @incze: ez a kísérő cikk: https://europeelects.eu/2024/11/04/u-s-election-europeans-would-vote-for-harris-if-they-could/

    (szerintem szlovéniát diszkontálni kell az asszonkával, de lehet, hogy tévedek)

    Hiv.: [@incze:](#comment-338527)
    Loading...
  7. Grrr szerint:
    2024.11.04 18:48

    Hm, en valahogy ugy hittem, hogy a szlovakokhoz kozel vagyunk. Hm.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-338528)
    Loading...
  8. Podvinecz marsall szerint:
    2024.11.04 19:50

    @incze: uhh, ez kemény cucc.
    —–____—–
    Túl egyszerű azt mondani, hogy egy gátlástalan debil vs akárki, nekem nem is megy; nem is tudom, most mit csinálnék amerikaiként.
    Meg azt is túl egyszerű mondani, hogy a hülye társadalom megválasztja ezt vagy azt. A probléma ott van, hogy ezek az emberek jelöltek lehettek, hogy a két nagy párt képtelen volt (van) önmagát a normalitás talaján tartani és a szavazókat erre kényszeríti. Ez a közös rebetlijük.

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-338530)
    Loading...
  9. nyulambator szerint:
    2024.11.04 20:15

    @Podvinecz marsall: Szerintem Harris vállalható jelölt. Nem egy markáns „államférfi”, de nem kell vele szégyenkezni. Amíg Biden volt versenyben, tényleg igaz volt, hogy a pártok szégyene, hogy 300 millió ember közül ezt a két vén trottylit sikerült a szavazók elé támogatni, de a demokraták még időben belátták a hibát. Szóval ez most tényleg a republikánusokon szárad.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-338533)
    Loading...
  10. labrys szerint:
    2024.11.04 20:18

    @ijontichy:: persze, hogy a debil, ha megválasztják, csak visszataszító baromságokat fog csinálni és – főleg – mondani. (Saját kezűleg valószínűleg még egy kávét sem képes megfőzni.) De soha nem is konkrétan az ő személye volt a rohadt nagy veszély, hanem azok a Koch fivérek és hasonlók nagyon komoly, iszonyú pénzekkel & kapcsolati tőkével rendelkező erők, azok a politikai kalandorok – na és persze Vlagyimir Vlagyimirovics et co.! –, akik kihasználták már az előző elnökségét is. (Illusztráció: Trump mellett a színpadon csápoló Elon Musk.)
     
    A Project 2025 mögötti személyek és intézmények továbbra is ugrásra készen várnak, és ha lehetőségük nyílik rá, egészen biztosan meg fogják majd valósítani mindazt, amit elterveztek. Legfeljebb másik név alatt, vagy csak simán, fű alatt, névtelenül és fokozatosan.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-338534)
    Loading...
  11. allofarkucsillagnezo szerint:
    2024.11.04 22:10

    @incze:
    de jó, köszi! mostanában ez a kedvenc vízióm, hogy hogyan pofáznánk bele egymás országaiba vagy hogy mi a globális konszenzus egy-egy helyi ügy/személy körül

    milyen spinek élnek meg/nem élnek meg a közvetlen hatókörükön kívül, gyakorlatilag

    Hiv.: [@allofarkucsillagnezo:](#comment-338541)
    Loading...
  12. incze szerint:
    2024.11.05 01:59

    @allofarkucsillagnezo: akkor ráadás (kalóz arhivált economist cikk, némelyik irtó meglepő): https://archive.ph/E9ME3

    Hiv.: [@incze:](#comment-338552)
    Loading...
  13. kiazmármegint szerint:
    2024.11.05 06:13

    Feszultsegoldonak itt egy viszonylag nehez kvizkerdes.

    Az amerikai tortenelemben egyszer fordult elo, az 1900-as evekben, hogy egy REPUBLIKANUS
    elnokjelolt veszitett, pedig az egyik lehetseges szavazatszamlalasi algoritmus szerint orszagosan osszesen tobb szavazatot kapott, mint demokrata ellenfele. Ki volt az, es mikor?

    Kedden este hatkor kozzeteszem a valaszt. Aki tudja, addig ne loje le, csak tegyen egy celzast.

    Hiv.: [@kiazmármegint:](#comment-338553)
    Loading...
  14. kiazmármegint szerint:
    2024.11.05 06:22

    Kulonben az 538-on hosszu ido utan eloszor most Harris nyer tobb szimulacios futamot.

    Hiv.: [@kiazmármegint:](#comment-338554)
    Loading...
  15. jotunder szerint:
    2024.11.05 10:11

    @kiazmármegint: Silvernél Harris „fölényesen” vezet, 50.015 százalékkal. 🙂

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-338560)
    Loading...
  16. Grrr szerint:
    2024.11.05 10:39

    @jotunder: It’s in the bag!

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-338564)
    Loading...
  17. thegaben86 szerint:
    2024.11.05 10:40

    @labrys:

    A fo nevek Elon Musk, Peter Thiel, David O. Sacks, es meg kb tucatnyi kaliforniai techmilliardos, akik gyakorlatilag kivetel nelkul ezekhez a szemelyekhez kothetok valamilyen modon, baratok, uzlettarsak, egyetemi csoporttarsak, stb (Erdekes, hogy tobbuk is del-afrikai szuletesu, mint Musk). Kozos jellemzojuk, hogy meggyozodeses fasisztak, es a liberalis demokracia ellen szonokolnak nagyon reg ota. Mondhatni, feleskudtek ellene. Az o emberuk J. D. Vance. Egeszen hajmereszto ideologiai maszlagban hisznek, szelsosegesen egyenloseg ellenesek, ezert is kulonosen vicces, hogy az elszegenyedett munkasosztaly fogja oket hatalomba emelni..
    Az biztos, hogy ezek az emberek Gileadot csinalnak az USA-bol, ha lesz ra lehetoseguk. De legalabbis meg fogjak probalni.

    Hiv.: [@thegaben86:](#comment-338565)
    Loading...
  18. tahonoli szerint:
    2024.11.05 11:08

    Ha Trump nyer tényleg megsz*patná Orbánt (Kína mentén), ahogy írják napok óta a magyar fősodratú sajtóban? Az én tippem, hogy nem: találnának egy kibúvót neki.
    https://444hsz.com/kommentek/orban_ugy_szurkol_trumpnak_hogy_a_megvalasztasa_neki_fajna_a_legjobban_g7_gazdasagi_sztorik_erthetoe

    Hiv.: [@tahonoli:](#comment-338572)
    Loading...
  19. Grrr szerint:
    2024.11.05 11:30

    @kiazmármegint: Kíváncsi vagyok! Egy választásról tudok, ahol nagyon szoros volt a popular vote, de azt is a fiatalos, frissen borotvált demokrata nyerte.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-338573)
    Loading...
  20. nyulambator szerint:
    2024.11.05 13:00

    @kiazmármegint: Megkérdeztem a ChatGPT-t, de a te szövegeddel feltett kérdésre egy XIX századi esetet hozott fel. Amikor az 1900-as évek helyett XX századot írtam akkor meg egy 2000-est. Szóval 1900-as évekre nem tudott jó választ.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-338582)
    Loading...
  21. velotanya szerint:
    2024.11.05 13:50

    @kiazmármegint:
    Valószínűleg az 1960-as választás lesz az, bár nem találtam rá forrást ebben a formában. De ott volt kellően kicsi a különbség a popular vote-ban ahhoz, hogy valamilyen trükkel kijöhessen, amit írsz. Ráadásul találtam egy olyan mondatot, hogy Kennedy „won the reported national popular vote by 112,827, a margin of 0.17 percent”, és valószínűleg erre utal a te megfogalmazásod, miszerint „az egyik lehetseges szavazatszamlalasi algoritmus szerint orszagosan osszesen tobb szavazatot kapott, mint demokrata ellenfele”. Ráadásul volt érdemi harmadik jelölt is, ami közvetlenül ugyan elvileg nem, de valahogy esetleg mégis befolyásolhatta a számolást (számlálási módot)
    .
    És ha már szóba került ez a választás, figyelemre méltó, hogy a mindössze 0,17% különbség a popular vote-ban 303-219-es győzelmet hozott Kennedynek az elektoroknál.

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-338588)
    Loading...
  22. thegaben86 szerint:
    2024.11.05 15:11

    @tahonoli:

    Orban biztos hogy nem lesz szempont Trumpnal a kina ellenes politikajaban.
    Az az alapfelteves, hogy Trump varhato tenykedese a kicsi, nyitott gazdasagoknak fog betenni. Egy rakat ilyen orszag van, sok a mi regionkban. Ezek mind szivni fognak. Magyarorszag se lesz kivetel, ezt igy nem lehet osszeokoskodni.

    Hiv.: [@thegaben86:](#comment-338592)
    Loading...
  23. kiazmármegint szerint:
    2024.11.05 15:58

    @velotanya: Igen, ez a megoldas. Alabama allamban nem direkt jeloltekre, hanem elektori listakra szavaztak az emberek, es ezt tobbfelekeppen is lehet egyeni szavazatokra leforditani. Lasd a masodik, es foleg a harmadik bekezdest itt:
    https://en.wikipedia.org/wiki/1960_United_States_presidential_election_in_Alabama#

    Kulonben mivel emlitetted, hogy akkor az elektorok szama nem volt tul kozel egymashoz: a polgarhaboru ota csak ketszer volt olyan, hogy a gyoztesnek nem volt 300 elektori szavazata, megpedig George W. Bush ket gyozelmenel.

    Hiv.: [@kiazmármegint:](#comment-338596)
    Loading...
  24. velotanya szerint:
    2024.11.05 19:52

    Felteszek én is egy kvízkérdést a várakozás idejére.
    Melyik volt az a választás – ha minden igaz, egyetlen ilyen volt – ahol a két legtöbb elektori szavazatot kapó jelölt 1) ugyanabból az államból érkezett (hivatalosan mondva: ugyanabban az államban volt regisztrálva a szavazásra), 2) ez az állam nem New York volt. Akinek úgy jobban tetszik, elég az államot megnevezni:)
    (Egyébként New York államból négyszer is érkezett ilyen páros – legutóbb 2016-ban – illetve volt egy olyan eset is nem New Yorkból, amikor a két legtöbb popular szavazatot kapóra volt igaz a mondás, de pontosan a fenti mindhárom feltétel csak egyszer teljesült)

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-338612)
    Loading...
  25. velotanya szerint:
    2024.11.05 20:03

    @velotanya:
    Mondjuk ez önmagában érdekes mai szemmel, hogy volt egy olyan választás, ahol a popular vote második helyezettje csak negyedik(!) lett az elektori szavazáson:)

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-338617)
    Loading...
  26. kiazmármegint szerint:
    2024.11.05 20:27

    @velotanya: Ennek utana kellett neznem. Illinois.

    Hiv.: [@kiazmármegint:](#comment-338620)
    Loading...
  27. kiazmármegint szerint:
    2024.11.05 20:29

    1972 ota csak demokrata vagy republikanus jelolt nyert allamot. A kvizkerdesem az, hogy ki volt az egyetlen elnok, aki azota ugy tudott nyerni, hogy az 50 allambol csak 23-at nyert meg.

    Hiv.: [@kiazmármegint:](#comment-338621)
    Loading...
  28. velotanya szerint:
    2024.11.05 20:38

    @kiazmármegint:
    Illinois az a második eset, amikor a két legtöbb popular vote-ot kapó jelölt jött ugyanabból az államból, 1860-ban. Amikor a két legtöbb elektori szavazatot kapó jelölt érkezett ugyanonnan – ez volt az eredeti kérdésem – az egy másik állam és későbbi történet.

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-338623)
    Loading...
  29. kiazmármegint szerint:
    2024.11.05 21:43

    Ohio?

    Hiv.: [@kiazmármegint:](#comment-338628)
    Loading...
  30. allofarkucsillagnezo szerint:
    2024.11.05 21:47

    @velotanya:
    juteszembe electoral precedent, https://xkcd.com/2383/
    kicseréltem titokban a frissebbre

    Hiv.: [@allofarkucsillagnezo:](#comment-338629)
    Loading...
  31. velotanya szerint:
    2024.11.05 21:58

    @kiazmármegint:
    azaz

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-338630)
    Loading...
  32. velotanya szerint:
    2024.11.05 21:58

    @allofarkucsillagnezo:
    Bele se merek gondolni, mi lett volna, ha észreveszik, hogy Obama fekete:)

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-338631)
    Loading...
  33. Grrr szerint:
    2024.11.05 22:13

    @kiazmármegint: Úgy néz ki, ha jól látom, hogy nem kellett sokat keresni

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-338633)
    Loading...
  34. kiazmármegint szerint:
    2024.11.05 22:23

    Kamala megelozte Trumpot az Economist elorejelzeseben.

    „Election day is here and, according to the final calculations of our presidential forecast model, Kamala Harris has the edge. She has campaigned better than Donald Trump did in the final week, and raised her chance of winning by 12 percentage points. But her advantage is so small that the race remains a coin toss. „

    Hiv.: [@kiazmármegint:](#comment-338635)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • ipartelep on Ez egy alkotmányos forradalomHiv.: @ijontichy: Én ezzel nem értek egyet: "A Kor…
  • Péter 2 on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • nyulambator on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@excombo: Lehet nem ugyanazt olvastuk. Tóta W., na…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@Fuxos: Igen. Szerintem ezt tanítani fogják. Egy k…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@Péter 2: @Grrr: Csessze meg a wordpress! Kikukázt…
  • Fuxos on Ez egy alkotmányos forradalomA Tisza kampánya ultra profi volt. Én még ilyet ne…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@ijontichy: Hogy tudod elképzelni, hogy nem megy ?
  • nyulambator on Ez egy alkotmányos forradalom@dpeter: Tőlem esküdhetnének a láthatatlan repülő…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Ez egy alkotmányos forradalom@dpeter: Engem a hivatalos magyar himnusz is irrit…
  • nyulambator on Ez egy alkotmányos forradalom@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • ijontichy on Ez egy alkotmányos forradalom@annokkk: : Off Arra kíváncsi vagyok, vitya megy-e…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@excombo: A Pankotai Lili nagyon jó beszédeket tar…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@ijontichy: A Tisza tele van energiával, és nem fé…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@dpetóer: Éppen nemzetegyesít. A csökönyös határon…
  • excombo on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjEngem TótaW meg Tallián Miklós lepett meg: Azt mon…
  • ijontichy on Ez egy alkotmányos forradalom@Fuxos: : Nomeg nagyon komoly szervezőmunka. Több,…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Ez egy alkotmányos forradalom@ipartelep: Sárvár (Kőszeg, Celldömölk) az a Vas02…
  • wolff on Ez egy alkotmányos forradalom"@bvr: (1) Egyrészt a kérdés nem az hogy Botka tak…
  • dpeter on Ez egy alkotmányos forradalomÉn ideológiailag nem vagyok elég képzett, így nem…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@Fuxos: Azt mondták, 900 helységben kampányolt Mag…
  • dpeter on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@jotunder: „nem a belpesti értelmiség (…) szeretné…
  • Fuxos on Ez egy alkotmányos forradalom@ipartelep: " Inkább az a csodaszámba menő, hogy s…
  • halatlangazember on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@labrys: jó, hát ebben a válaszban nem az fáj, hog…
  • dpeter on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@KennyOMG: Kösz.
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@jotunder: Ó, dehogynem. A Tisza a jobboldalról jö…
  • annokkk on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@labrys: A " külföldön a kutyának sem kellő " fide…
  • ipartelep on Ez egy alkotmányos forradalomHiv.: @ipartelep: Persze, nem a 14-en, hanem a 96-…
  • jotunder on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@Sándor Simon: ja és a hisztike tárgya természetes…
  • jotunder on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@Sándor Simon: magyarországon nincs teljesen szétv…
  • ipartelep on Ez egy alkotmányos forradalomHiv.: @vattablz: Az összes nyert körzettől azért m…
  • Sándor Simon on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjA hisztike tárgya az, hogy a Tisza a programjában…
  • ipartelep on A Magyar Tudományos Akadémia közleményeHiv.: @Grrr: Az ürge nyilvánvalóan egy szélsőrossz…
  • vattablz on Ez egy alkotmányos forradalom@ijontichy: Megtaláltam. A "Miben lehetünk biztosa…
  • vattablz on Ez egy alkotmányos forradalom@ijontichy: Már nem emlékszem, pontosan melyik bej…
  • vattablz on A Magyar Tudományos Akadémia közleményePfuj!
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjNa, itt a hitvalló. Akit üldöznek a 16 állásában,…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@nyulambator: Ha a vallása szerint válaszolgat kér…
  • nyulambator on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@KennyOMG: Az a helyzet, hogy megkérdezték. Namost…
  • labrys on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@jotunder: ne már… miért próbálod makacsul újra és…
  • KennyOMG on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@nyulambator: Elnezest, hogy ezt mondom, de minden…
  • ijontichy on Ez egy alkotmányos forradalomKét napra elszökött Pitbull, máris hangnemet válto…
  • Grrr on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@Péter 2: https://demokrata.hu/tudomany/lehet-hogy…
  • ijontichy on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@excombo: : Na ja. Akkor viszont oda kell figyelni…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. Bár lényegében nem értek egyet veled, de én sem…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. @nyulambator: . Évekkel ezelőtt néha belehallgat…
  • hakohen on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye. @Vidor Ferike: . Abszolút off: . Kiskamasz volta…
  • ijontichy on Ez egy alkotmányos forradalomAz őrszemek zavarták a csalást, a szegregátumok la…
  • hakohen on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye. @labrys: . Hááát, van aki nem felejt. És bizony,…
  • excombo on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjMP közvetlen elnökválasztást akar. Szóval akár Ivá…
  • ipartelep on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjHiv.: @muaddib00: Te csak beszélsz össze-vissza, a…

Posztrulett

Khamenei Jr. is megsérülhetett a támadásokban

Ezt írja a Times of Israel és több brit lap. A magyar sajtóban még nem láttam.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • nerangass
  • Tiborné Tóth
  • bvr
  • janostothmeister
  • susyk
  • kiazmármegint
  • Tyto
  • ororvecztb1
  • lgombb
  • anna007dor
  • janszemwordpress
  • jotunder
  • DarthVader
  • incze
  • hakohen
  • LibaLeontin
  • KennyOMG
  • opiniopraesumpta
  • annokkk
  • azuccahirmondoja
  • dynamicist
  • Gaboxhrr
  • gornyo
  • Fuxos
  • mecsekijeti
  • vattablz
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • simonandris2
  • tulajdonkppen
  • kisa
  • jelbeszed
  • Bogomil
  • nyulambator
  • Radnóti Zoltán
  • Mikonu
  • tubarozsa
  • excombo
  • macskahala
  • Tehenész
  • esztre
  • ra0213
  • Morp65
  • Podvinecz marsall
  • Czifra Zoltán
  • mzoltan
  • SMFB
  • Grrr
  • Hector Kapitány
  • istván orovecz
  • Virág et.
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d