Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Most múlik…. 2026.05.09
  • …ahelyett, hogy….. (újraközlés) 2026.05.06
  • Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt) 2026.05.05
  • A kulturális mecenatúra egy újszerű formájáról (javaslatposzt) 2026.05.04
  • A Lendületes kutatók állásfoglalása 2026.04.28
  • Lánczi Bubu őrjöng (egymondatposzt) 2026.04.27

A legolvasottabb posztok

  • ...ahelyett, hogy..... (újraközlés)
  • Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)
  • Viccországban bejelentenek
  • Most múlik....
  • Fruzsi sem tud hibázni
  • A kulturális mecenatúra egy újszerű formájáról (javaslatposzt)

Mit tegyünk a rezsimpatkányokkal

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

 

      Lánczi Tamás, aki apjával,  a kóklerkedést és a seggnyalást már a kommunista rezsimben elkezdő, szakmai nulla Lánczi Andrással együtt felelősséggel tartozik a bevándorlók elleni gyűlöletkampányért, közpénzen, nagy nyilvánosság előtt elégítette ki főnökét Orbán Viktort. 

      Az Orbán-Lévai rezsim az SZJA egy százalékos csökkentését tervezi. Miközben képtelen finanszírozni az egészségügyi és oktatási rendszert. E sorok írójának jövedelme jelentős részben 40 százalékos adókulccsal adózik és azt gondolja, hogy ezen most nem lenne okos dolog jelentősen változtatni, szeretné ha Nagy-Britannia (ahol nullakulcsos az élelmiszerek áfája) kezelni tudná a problémáit. Mindazonáltal, nem erről akarok írni.

      Az a kérdés, hogyan viszonyoljunk a bunfordgerdákat prostituáló, vérdíjakat felvevő és kiosztó Lánczikhoz, Schmidt Máriákhoz, Habony Árpád végrehajtóihoz. Ugyanis valahogy viszonyulnunk kellene már. 

     Nem, nem arról lenne szó. Nyilván nem kár Láncziért, az apjáért, nem ér többet az életük egy náci lágerőrénél, értünk lenne kár. Mi ugyanis nem vagyunk lánczik, bayerok, friczek, schmidtmáriák. És nem is lehetünk azok, az nem egy választható út.

      Szembe kell velük fordulni, velük és a bunfordgerdáikkal, mindenütt ahol fellelhetők. Nem kell velük leülni jópofizni szaros húszezer forintért az ATV-ben. Az arcukba kell vágni, hogy mit gondolunk róluk. Mindenütt konfrontálódni kell velük, a Terror Házától, a Corvinus Egyetem politikatudományi tanszékéig. Jelezni kell, hogy nem vagyunk a polgártársaik, hogy megtagadjuk őket, hogy az egész koszos rezsimjüket is megtagadjuk. Ők tervezték meg a háborút ellenünk, meg azok ellen, akik sokkal gyengébbek és védtelenebbek nálunk, szóljon hát az életük a háborúról, reggeltől estig. 

        Nem a bűnözőkkel, a putyinista hazáárulókkal kell keresni az együttműködés lehetőségét. Vannak a jobboldalon olyanok, akik nem prostituálódtak, akik nem veszítették el az emberségüket, akikhez szólni lehet és szólni is kell. Én, személy szerint, nem hiszek a baloldali vagy liberális igazságokban sem, az igazságok általában túlságosan bonyolultak ahhoz, hogy oldaluk legyen. Abban sem hiszek, hogy én képes lennék arra, hogy ezekben a nagyon bonyolult kérdésekben tisztábban lássak, mint az emberek általában. Abban hiszek, hogy a legsötétebb gazemberségeket képes vagyok felismerni, erre megtanított a történelem. 

        Béndek Pétertől Pogátsa Zoltánig, a libertariánus államellenességtől a feltétel nélküli alapjövedelemig, a felfogható legszélesebb spektruma van a nemláncziságnak. Nem hiszem, hogy most lenne az ideje annak, hogy a rengeteg nemlánczi közül kiválasszam magamnak a legszimpatikusabb nemlánczit. Abban sem vagyok biztos, hogy valaha fontos lesz ez számomra. 

         Megígértük magunknak 1989-ben, hogy soha nem fogjuk eltűrni a zsarnokságot. Tartani kell magunkat az ígéretünkhöz. Ha képesek voltunk a grószkárolyok szemébe nézni, akkor a lánczik szemébe is képesek leszünk. 

         Utóírat: Most hallom, hogy Orbán Viktor napirenden kívánja tartani a halálbüntetés kérdését. Lévai Anikóval együtt elfeledkeztek egy bizonyos másik házaspárról, akik számára Targovistében tartották napirenden a kérdést. Erről már viccelni sincs kedvem. Mi lehet az, amire már nem képesek a rezsimpatkányok, van valamiféle határ?

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16519128-69ff3701c0313' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16519128&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16519128-69ff3701c0313&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16519128-69ff3701c0313' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

A magyar politika dinamikája

Next Post:

Mit várunk a magyar felsőoktatástól?

138 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. jotunder szerint:
    2015.04.29 12:49

    @balfaszcsaszar: megj: a posztban semmifele bosszurol, eroszakrol sincs szo. csak arrol, hogy nagyon vilagosan kellene jelezni bizonyos embereknek, hogy latjuk, hogy mit csinalnak, es nagyon undoritonak tartjuk. itt nem a jobboldalrol van szo altalaban, hanem konkret szemelyekrol, mint a lancziak.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-129832)
    Loading...
  2. balfaszcsaszar szerint:
    2015.04.29 12:55

    @jotunder: rendben, így korrekt a dolog, jelezni, hogy undorító, és well-noted, nem lesz elfelejtve pontosan eddig van rendben, köszi a kiegészítést

    Hiv.: [@balfaszcsaszar:](#comment-129833)
    Loading...
  3. lüke szerint:
    2015.04.29 12:58

    Ha patkány ,nem veszem fel a kesztyűt!
    /medika koromban sokat elengedtem,lehet hogy azok utódai jöttek vissza/

    Hiv.: [@lüke:](#comment-129834)
    Loading...
  4. lüke szerint:
    2015.04.29 13:00

    @lüke: s csau!

    Hiv.: [@lüke:](#comment-129835)
    Loading...
  5. jotunder szerint:
    2015.04.29 13:02

    A Sun nevu brit bulvarlap azzal vadolja a skot nemzeti part vezetojet, hogy az gyerekkoraban levagta a huga Barbie-janak a hajat. ez nem vicc. Nicola Sturgeon kozolte, hogy tuti egy Sindy baba volt, nem Barbie.

    ott is vannak azert Huth Gergelyek, csak rajtuk azert lehet rohogni.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-129836)
    Loading...
  6. Baszki, nincs már mit ellopni... szerint:
    2015.04.29 14:57

    Attila Kovácsi 0 bejegyzést írt és 16 hozzászólása volt

    2015.03.05. óta tag.

    Hiv.: [@Baszki, nincs már mit ellopni…:](#comment-129837)
    Loading...
  7. Baszki, nincs már mit ellopni... szerint:
    2015.04.29 14:58

    @tralalala:

    Bérkommer, drága tesókám, minden szavadat osztom 😉

    Hiv.: [@Baszki, nincs már mit ellopni…:](#comment-129838)
    Loading...
  8. Baszki, nincs már mit ellopni... szerint:
    2015.04.29 14:59

    @nu pagagyí:

    „hűbéreseikkel a Jobbikhoz fognak menekülni”

    Arra megvan már a digrammmm 🙂

    Hiv.: [@Baszki, nincs már mit ellopni…:](#comment-129839)
    Loading...
  9. balmoral szerint:
    2015.04.29 15:18

    @csársz: Általában igazad van. De különbséget kell tenni elfogult, valamiért elkötelezett vérfideszesek, laza megalkuvók és aljas gazemberek között. Utóbbiaknak a szemétdombon a helyük. Illészoltánt én az utóbbi csoportba sorolom, még akkor is, ha egyébként nyilvánvalóan súlyos pszichiátriai problémákkal küzd. Le vele, dögöljön meg az ilyen, mindenkinek az lesz a legjobb, még a jelenlegi párttársainak is.

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-129840)
    Loading...
  10. heptakontanonaéder szerint:
    2015.04.29 15:30

    @balfaszcsaszar:
    Köszönjük, Emese!
    Most már csak azt az apróságot áruld el, hogy miképpen is akarod tiszta és „sineiraetstudio” jogi úton rendezni végre közös dolgainkat, ha a legfontosabb hatalmi ágak _MINDEN_ posztján (takarítónőtől fölfelé) egy-egy meggyőződéses és az első etapban „életfogytiglani kötél általi golyó” várományos poltpéter hízlalja fenséges és kurvajól fizetett 47 és fél évre bebetonozott valagát?

    Hiv.: [@heptakontanonaéder:](#comment-129841)
    Loading...
  11. teevee szerint:
    2015.04.29 16:29

    „Megígértük magunknak 1989-ben, hogy soha nem fogjuk eltűrni a zsarnokságot. Tartani kell magunkat az ígéretünkhöz. Ha képesek voltunk a grószkárolyok szemébe nézni, akkor a lánczik szemébe is képesek leszünk.”

    Wowww, illetve egyenesen vááááó. Angliából szembenézni lánczikkal igazi barbatrükk.

    Hiv.: [@teevee:](#comment-129842)
    Loading...
  12. jotunder szerint:
    2015.04.29 16:43

    @teevee: szerintem tobbet jarok pesten szinhazba, mint te.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-129843)
    Loading...
  13. velőtanya szerint:
    2015.04.29 17:24

    @jotunder: De ott aligha fogsz tudni szembenézni a lánczi(a)kkal:) Legalábbis valószínűnek tűnik, hogy a kulturális fogyasztói kosaratok metszete végesen kevés elemet tartalmaz;)

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-129844)
    Loading...
  14. félázsiai nagymagyar szerint:
    2015.04.29 18:06

    Egyetértek JT-vel, s több előttem szólóval. Ők nem a polgártársaink. Bűnözők, s ha eltakarodnak/el lesznek takarítva, akkor pontos jogorvoslattal kerüljenek az őket megillető helyre, börtönbe. Be kéne vezetni hozzá az amerikai rendszert, így 200-300 éveket kaphatnának. Jó magaviselettel akár felezhető is lenne a büntetés…

    Hiv.: [@félázsiai nagymagyar:](#comment-129845)
    Loading...
  15. Dr. No szerint:
    2015.04.29 19:02

    Azt azért taktikai okból el kell dönteni, mi legyen pl. Lázár Jánossal? Ultragenyó, az tény, viszont megfelelő motivációval bármikor hátba döfné Orbánt és a Rogán-Habony-Vajna bandának is ellensége. Mi a teendő tehát?

    Hiv.: [@Dr. No:](#comment-129846)
    Loading...
  16. esernyősEvezős szerint:
    2015.04.29 19:22

    @Dr. No:
    Döfje hátba – aztán vele is elszámolunk.

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-129847)
    Loading...
  17. Vakmacska szerint:
    2015.04.29 19:34

    @Evezős: +1

    Hiv.: [@Vakmacska:](#comment-129848)
    Loading...
  18. flort szerint:
    2015.04.29 21:15

    @Evezős: bakker, de vérengzővé lettél!

    Hiv.: [@flort:](#comment-129849)
    Loading...
  19. esernyősEvezős szerint:
    2015.04.29 22:03

    @flort:
    Vérengzős időket élünk …
    (Abban mi a vérengző, hogy majd elszámoltatjuk? 🙂

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-129850)
    Loading...
  20. balfaszcsaszar szerint:
    2015.04.30 08:57

    @heptakontanonaéder: nos Margit, ha már így kérdezed az undorító nyugaton az ilyeneket eléggé elegáns és bújtatott módon meg lehet oldani. 1. audit, 2. az audit ajánlásai alapján szabály-váltások 3. ez alapján lehet elindítani a redundancy-t, aki nem felel meg az új szabályoknak annak sok sikert kívánunk.

    Hiv.: [@balfaszcsaszar:](#comment-129851)
    Loading...
  21. Pelso.. szerint:
    2015.04.30 09:59

    @Evezős: Nekem is tetszene, ha egymást ütnék ki sorba a pozicíókból.
    Csakhogy még mindíg valószínűsítem: a felső mag ellentétei mímeltek csak, színház az amúgy is light beszólogatás, közben az üzlet gőzerővel folyik tovább.

    Hiv.: [@Pelso..:](#comment-129852)
    Loading...
  22. ingyenebed szerint:
    2015.04.30 10:12

    @balfaszcsaszar:

    hát nem tudom eldönteni, hogy ez most valami finom gúny, vagy provokálsz, vagy komolyan gondolod?

    szerinted ezeket érdekli a te Magyarországod?

    az érdekli őket, hogy nyúljanak legalább pár száz millát fejenként, meg egy frankó házat. ez már elég ahhoz, hogy soha életükben többet dolgozniuk ne kelljen, meg a gyerekeiknek sem.
    és ennyi.

    miről akarsz te itt kit meggyőzni?
    hogy hagyják a pénzt meg a villát és menjenek vissza a balettba ugrálni? minek? a te kedvedért? nem veszed észre, hogy hangosan röhögnek rajtad?

    ezek az emberek eldöntötték, hogy nem veszik figyelembe az élhető normákat, mert nekik így jobb.
    nem akarnak veled semmit megbeszélni, a pénzedet akarják lenyúlni, a pofádat meg befogni.
    vagy szolgálod őket, vagy elpusztítod.
    ez a két lehetőséged van. amiről te beszélsz, az nem opció.
    nem tudom felfogtad-e.
    a foci addig működik, míg minden csapat tartja magát ahhoz, hogy ne fogja meg kézzel a labdát és nem ad hozzá önkényesen tízet a pontszámához. te most arról beszélsz, hogy ha az egyik csapat folyamatosan megfogja, akkor üljünk le és beszélgessünk. hol élsz te? miről akarsz beszélgetni? hogy ezt nem szabad? azt ők pont tudják. két opció van: 1. nem focizol. ők pont ezt akarják, mert akkor örökre övék a pálya. 2. addig ütöd őket, míg le nem szoknak a kézzel megfogásról. már ha akarsz még focizni.

    bár ami azt illeti tökmindegy mind gondolsz, mivel úgysem a magadfajták szabják meg az események menetét.

    ha a világ úgy működne ahogy te gondolod, akkor nem kéne a rendőrnek fegyver, elég lenne a mélyen T. Bűnelkövetőt szóban felszólítani, hogy hagyjon fel a bűnelkövetéssel, mire ő leszegett fejjel elsomfordálna. hát pont nem somfordál, ez a probléma.

    Hiv.: [@ingyenebed:](#comment-129853)
    Loading...
  23. esernyősEvezős szerint:
    2015.04.30 12:29

    @Pelso..:
    Biztos mérhetetlen naivság a részemről, de jelenleg úgy látom, ezeket csak a saját soraikból kikerülő és valamiért – a túlélésért, pénzért, szabadon hagyásért, nem tudom – velük szembeforduló tag lökheti le a lépcsőn.
    Hogy ez mikor lesz, azt nem tudom – de látható, hogy a rajtuk kívüli hangok – ellenzék, civilek, stb. – mondjanak, vagy mutassanak bármit ( a legpofátlanabb lopástól a köztörvényes bűncselekményig), nem elégségesek hozzá.

    Néha nekem is vannak kétségeim a „harc” minőségét illetően, de talán nem mindegyik megjátszás.
    Pl. Pokorni „ellenzéki” dumáinak nem hiszek, de Simicska talán tényleg kikerült a pixisből …
    Majd meglátjuk.

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-129854)
    Loading...
  24. Névtelen szerint:
    2015.04.30 17:10

    ugye az ilyen nyilatkozatok után már senki nem védi azzal a láncziakat, hogy csak pénznyelő automaták, de nem bűntársak egy ország undorító lerohasztásában?
    http://vs.hu/kozelet/osszes/szazadveg-orban-csak-meglepte-amit-az-europai-elit-nem-mer-0430#!s36

    Hiv.: [@:](#comment-129855)
    Loading...
  25. Wolff szerint:
    2015.04.30 19:19

    @fortin2: Pláne, hogy még hazudik is. Nagy-Britanniában és Franciaországban megosztott a közvélemény, mindehol máshol Nyugat-Európában kétharmados a halálbüntetés elutasítottsága. Kelet-Eu más tészta, de Lánczi ettől még szemérmetlenül és aljasul hazudik.

    Hiv.: [@Wolff:](#comment-129856)
    Loading...
  26. Pelso.. szerint:
    2015.04.30 19:46

    @Evezős: Magam is a belső rohadásra tippelek, szurkolok. De gyanítom, ennek valós megnyilvánulása nem a jónép előtt zajlik, arra vigyáznak, talán az SL sztorit kivéve.

    Hiv.: [@Pelso..:](#comment-129857)
    Loading...
  27. Kuviklacz szerint:
    2015.04.30 21:55

    @aleb19: Ha 15 Ft, akkor sem lehet egy cikkból következtetni, különösen nem az árskála legalacsonyabb szegmensében, de a Tescoban (tudod, a piszkos angol multi) 55 Ft. Azért harmada az angolnak (habár megkérdezném, hogy mikori árfolyamon, nem mindegy, hogy 350-en vagy 420-on), mert gyarmatosítanak. A CBA webshopjában 14 Ft per darab, de egy vekni szeletelt kenyér képe mellett, és alá van írva, hogy „feltöltés alatt”. A Buksza 14-24 forint közötti árakat lát. Most 24 forint az ma 6 penny, igaz? Ezért mondom, hogy egy fogyasztói kosarat kell összehasonlítani, reális árfolyamon. Majd figyelembe venni a béreket. Erre kérdeztem, hogy mennyit dolgozik egy átlag angol és mennyit egy átlag magyar egy szemléért, de kérdezhetném, hogy a napi alapmegélhetéséért mennyit dolgozik.

    Hiv.: [@Kuviklacz:](#comment-129858)
    Loading...
  28. Kuviklacz szerint:
    2015.04.30 21:56

    @aleb19: A bankárokat és brókereket a fasizták szokták eleve rossznak tekinteni. Csak szólok.
    Egy pártot a nézetei és céljai határoztnak meg, nem a hangadói és alapítói foglalkozása.

    Hiv.: [@Kuviklacz:](#comment-129859)
    Loading...
  29. Kuviklacz szerint:
    2015.04.30 21:58

    @aleb19: Adatokból hamis következtetést is lehet levonni, lehet adatokat manipulálni. Természetesen vannak sokan, akik hasonló nézeteket vallanak, őket idézni nem bizonyít semmit.

    Hiv.: [@Kuviklacz:](#comment-129860)
    Loading...
  30. Kuviklacz szerint:
    2015.04.30 21:59

    @jotunder: Vissszavonom egyetértésemet. Mihelyt elvbarátai és az általa befolyásoltak hatalomra jutnak, nem marad ártalmatlan. Lenin is ártalmatlan hülye volt Svájcban. Aztán vonatra pakolták, és irány Osroszország.

    Hiv.: [@Kuviklacz:](#comment-129861)
    Loading...
  31. csársz szerint:
    2015.05.01 09:37

    @balfaszcsaszar: @ingyenebed: @balmoral: @Pelso..: @Evezős:
    16 évesen akkor jöttem rá, hogy mi a kommunizmus, amikor megkérdeztem egy csodálatos embert, aki kommunista volt (és ezért például Horthy-börtönben ült, és ő tényleg fegyvert használt a nyilasok ellen), hogy ha ugyanúgy bánnak az emberekkel, akár az ellenségeikkel, mint a fasiszták, akkor mi a különbség kommunisták és fasiszták között

    és azt válaszolta „az, hogy nekünk igazunk van”

    még el is hittem, hogy igazuk van, mégis véget ért bennem a kommunista

    úgyhogy csak @balfaszcsaszar: maradt meg nekem igaz barátnak

    (ami meg a Time-ot illeti, nem ideológiát gyártottam, csak fölhívtam a figyelmet egy érdekes aspektusra, eszem ágában sincs szegény, kicsi Markot isteníteni)

    Hiv.: [@csársz:](#comment-129862)
    Loading...
  32. balmoral szerint:
    2015.05.01 09:44

    @csársz: Legyetek boldogok! Illészoltánt pedig fogadjátok örökbe!

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-129863)
    Loading...
  33. csársz szerint:
    2015.05.01 10:00

    @balmoral: a mi boldogságunk (balfaszcsászároké és balfaszközkatonáké) a tidétől is függ, nem lehetünk boldogok, ha te nem vagy az!

    Hiv.: [@csársz:](#comment-129864)
    Loading...
  34. balmoral szerint:
    2015.05.01 10:22

    @csársz: Ha ti így hárman boldogok lesztek, az egyenesen bearanyozza hátralevő napjaimat.

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-129865)
    Loading...
  35. csársz szerint:
    2015.05.01 13:32

    @balmoral: ja, ha csak olyan kevés van hátra, akkor értem az indulatodat.

    Hiv.: [@csársz:](#comment-129866)
    Loading...
  36. sutyerák szerint:
    2015.05.05 16:03

    örömmel olvastam,hogy Jótündér is orbán-lévai rezsimnek gondolja ezt ami van.
    – én már sokszor adtam hangot annak a gyanúmnak,hogy orbánné vastagon benne van ebben az egész szemétségben,-ám általában lehurrognak,hogy az egy szerencsétlen asszony,egy zsarnok mellett,-meg satöbbi,hogy veri,ilyesmi.
    -én másképp gondolom. ő,mármint lévai az értelem,orbán csak a végrehajtó

    Hiv.: [@sutyerák:](#comment-129867)
    Loading...
  37. Ahava szerint:
    2015.05.05 18:32

    @balmoral: És azt hogyan kell jelezni az aljas gazembereknek, hogy alávaló, hazug dolgokat művelnek? Halálmegvető bátorság kell ide, hogy nyíltan megtagadjuk ezt az egész miskulanciát, mert ugyan mi lehet az ettől való menekülés ígérete az emberre teljes reménytelenségében rászakadó történelmi valóság elől?
    A rendszerváltást követő 25 év politikai cirkuszai engem konkrétan a kiúttalanság érzésével ajándékoztak meg, és tényleg, erősebb bennem a közösségéből az egyéni lét szférájába való visszahúzódás vágya.
    Elég boldogtalan helyzet ez, s mindeközben bálvánnyá duzzasztott szellemi középszerűségeink alázatosan nyalogatják a gazda kezét.
    Magyarország koporsót farag magából.

    Hiv.: [@Ahava:](#comment-129868)
    Loading...
  38. Old Shatterhand is Dead szerint:
    2015.05.06 07:19

    Kiafaszazalanczi? Marmint azon kivul, hogy jotundernek durvan becsipodott?

    Hiv.: [@Old Shatterhand is Dead:](#comment-129869)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • labrys on Most múlik….@ipartelep:, @nyulambator: így, pontosan így.…
  • nyulambator on Most múlik….@ipartelep: Azért Rasi az unokákkal Donaldlandból…
  • ipartelep on Most múlik….Majdnem minden jóban van/lehet rossz is (más oldal…
  • nyulambator on Most múlik….Az biztos, hogy tudományos életpályákat fognak azz…
  • excombo on Most múlik….Eddig sem a wassalberten pampogókon múlt.
  • jotunder on Fruzsi sem tud hibázni@hakohen: Fruzsi jelenleg attól tart, hogy a kommu…
  • labrys on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@nyulambator: „Itt mindenki hülye? – Itt? Mindenki…
  • hakohen on Fruzsi sem tud hibázni. Ha már... Skrabski Fruzsina tegnap délelőtt rakt…
  • hakohen on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt). @nyulambator: . Tíz mondat izelítőül OVi kedvenc…
  • kiazmármegint on Viccországban bejelentenekValaki tudja, hogy a megyei lapokkal mi lesz? Amel…
  • nyulambator on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)Megadja már nem játszik. Bede Zsolt a mérce és mor…
  • Podvinecz marsall on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)Hiv.: @jotunder: tökmindegy. Annyit tudunk, hogy k…
  • ipartelep on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)Hiv.: @jotunder: Nem tuti, de sosem fogjuk megtudn…
  • jotunder on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@Péter 2: tuti, hogy semmi köze Megadja Ferenchez,…
  • Péter 2 on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@ipartelep: Ács Dani valamikor írt egy cikket a 44…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: A legelsők között lesz, aki csomagolha…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2026/05/08/legfobb-ugyesz-barki-is-…
  • labrys on Viccországban bejelentenek@ijontichy:: egészen pontosan eddig a dolgozók/hiv…
  • ipartelep on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)Hiv.: @Péter 2: Jó, akkor hogy egészen egyértelmű…
  • hakohen on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt). @Fuxos: . Hasonló örökzöld: "Az operáció sikerül…
  • Péter 2 on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@ipartelep: Névrokona. Tisztázódott már régen. Ez…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek"Feljelentést tett az ÁSZ, miután kiderítette, hog…
  • ijontichy on Fruzsi sem tud hibázni@jotunder: : Végül is "aranykor" volt, nem?
  • jotunder on Fruzsi sem tud hibázni@ipartelep: https://hang.hu/belfold/kozel-800-mill…
  • ipartelep on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)Úgy látom, ennek is az a mottója, mint híres név(?…
  • obeszel on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@nyulambator: Esetleg belül gyémántokkal, stílszer…
  • ipartelep on Fruzsi sem tud hibázniHiv.: @nyulambator: Aha, Skrabski... A múltkor kim…
  • nyulambator on Fruzsi sem tud hibázniA két legfrissebb bejegyzés a nemzet eszétől: A bo…
  • nyulambator on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)Itt az ideje egy új szóösszetételnek: politikai ve…
  • Fuxos on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@ijontichy: "szavahihető hamistanú ismerősöm szeri…
  • ijontichy on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@Sándor Simon: : Ha már völnert "politikai vezetőn…
  • nyulambator on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@Sándor Simon: Ne feledd, hogy nem csak politikai…
  • Sándor Simon on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)Politikai vezetőt itt utoljára 1958-ban vontak fel…
  • vattablz on …ahelyett, hogy….. (újraközlés)Ebben minden benne van ami az elmúlt tizenhat évbe…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ikarus: A választás előtt ez nem lett volna…
  • nyulambator on A kulturális mecenatúra egy újszerű formájáról (javaslatposzt)@bvr: Szatmáry saját jogon annyira undorító mintap…
  • hakohen on …ahelyett, hogy….. (újraközlés). Fantasztikus! Már 12 évvel ezelőtt. Amin persze…
  • ijontichy on A kulturális mecenatúra egy újszerű formájáról (javaslatposzt)@bvr: : Nahát... senki sem őrzött együtt disznót v…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@nyulambator: : Meglehet. Én várok egy tendenciát…
  • Péter 2 on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)@jotunder: Ha terjesztették volt, akkor már kinn v…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@ikarus: Persze minek olvasok indexet, amikor van…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek"Visszakapta Ukrajna az aranykonvoj minden pénzét…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekMedián: "... a teljes társadalom kétharmada (és mé…
  • bvr on A kulturális mecenatúra egy újszerű formájáról (javaslatposzt)Hiv.: @bvr: Önélzetes a kis latol 2.0 :)) https://…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Meglepne ha az ex-Balásy cég NER nélkü…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek"Az Alkotmánybíróság visszamenőleges hatállyal meg…
  • nyulambator on …ahelyett, hogy….. (újraközlés)És ez az a szöveg (egyebek közt) ami felejthetetle…
  • repulo on …ahelyett, hogy….. (újraközlés)Nem hiszem, hogy itt Neked, vagy nekem még jobb le…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekNu... akkor, amit gondoltam, vagy legalábbis hason…
  • Virág et. on Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt)És törölte már ezt a posztot azóta?

Posztrulett

Ruszkik, hová?

A Financial Times cikke.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • simonandris2
  • LibaLeontin
  • janostothmeister
  • csunyatáp
  • lgombb
  • rovidec398e17c6
  • KennyOMG
  • anna007dor
  • jaurin
  • susyk
  • tortt49
  • ororvecztb1
  • ervsebeszet
  • Judit Merényi
  • Hanyistók
  • dynamicist
  • excombo
  • aerduloensamtonight
  • j.alfred prufrock II
  • bvr
  • Péter 2
  • princeghostly1c74fbc695
  • annokkk
  • Tiborné Tóth
  • hakohen
  • Mikonu
  • esztre
  • mecsekijeti
  • azuccahirmondoja
  • tulajdonkppen
  • kisa
  • vattablz
  • ra0213
  • karsairita
  • ijontichy
  • Morp65
  • gornyo
  • Grrr
  • Fuxos
  • Radnóti Zoltán
  • trbnt
  • Sándor Simon
  • janszemwordpress
  • macskahala
  • Bogomil
  • Virág et.
  • labrys
  • Czifra Zoltán
  • nyulambator
  • ipartelep
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d