Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki haza 2025.05.15
  • Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás) 2025.05.12
  • Mátyás király esete Orbán Viktorral (szomorúposzt) 2025.05.09
  • És a pápa: Robert Francis Prevost 2025.05.08
  • Cyrano esete a Kemény-lányokkal 2025.05.05
  • AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatból 2025.05.04

A legolvasottabb posztok

  • Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki haza
  • Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)
  • Az Orbán-fasizmusról
  • Mátyás király esete Orbán Viktorral (szomorúposzt)
  • AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatból
  • A bukaresti Karácsony Gergely

Puzsér és Dull Szabolcs az Ingában

2025.04.20 by jotunder

A Budapest-Manchester repülőút még kisebb lábhellyel, melegben, időnként a falhoz lapulva… Ez volt tegnap a Sznobjektív az Ingában, de…Legalább egy olyan beszélgetés volt, ami nem kínos, intelligens, és volt tétje.

Tíz probléma Magyar Péterrel- volt a beszélgetés címe, ez maradt el februárban, mert Magyar Péter lemondta a részvételt. Nem, nem hiszem el, hogy egyetlen pillanatig is esély volt rá, hogy Magyar Péter ilyesmiben részt vegyen, nem biztos, hogy akarom tudni, kik állhattak valójában a Puzsér elleni akkori kampány mögött.

Puzsér elmondta azt, hogy mit érez aggasztónak Magyar Péterrel kapcsolatban, Dull Szabolcs pedig megmagyarázta, hogy miért lenne hiba, ha Magyar Péter nem azt csinálná, amit csinál. Dull okosnak tűnt, „sajtókész”-nek, végtelenül professzionálisnak. Puzsér pedig rendkívül őszintének. Ódzkodom az ilyen beszélgetésektől, azt gondolom, hogy öncélú locsogás lesz belőle, és ez nem volt az.

Nyilván felkészültek rá, volt egy színház előadás jellege az egésznek, de egyáltalán nem éreztem szekunder szégyent (as opposed to egy bizonyos másik beszélgetés, amiből nekem tíz perc elég volt a fizikai rosszulléthez).

Most legalább pontosan tudom, hogy miért nem fogok hosszabban elmélkedni MP-ről, a TISZA-jelenségről. Ez nem az én világom, nem akarok erről okoskodni, tisztában vagyok a helyzet ellentmondásosságával és csak azt szeretném, hogy az illiberális kurzustól végre megszabaduljon az országom. Nem fogom elmagyarázni balliberális, óellenzéki (Puzsérnál roncsellenzéki) kommentelőknek, hogy nekik be kell állniuk MP mögé. Nem és kész, lehet, hogy a helyükben én sem állnék be. Ez most egy rövid poszt, de azt hiszem, erről most nem tudnék hosszabbat írni.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16532238-682671a039247' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16532238&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16532238-682671a039247&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16532238-682671a039247' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Orbán huszonhat éves volt 1989-ben avagy mennyi is a 26

Next Post:

Apeles „atya” esete a Mandinerrel (plusztelefonkagyló)

122 Commments

Comment navigation

Newer Comments
  1. Bogomil szerint:
    2025.04.20 12:57

    Szerintem egy ellenzéki szavazónak nem kell(ene) még eldöntenie, kire fog vokosolni egy év múlva — én sem döntöttem el, és vannak kétségeim MP-vel kapcsolatban. De már most kizárni, hogy a Tiszára szavazzunk, az szintén indokolatlan.

    Hiv.: [@Bogomil:](#comment-344405)
    Loading...
  2. ijontichy szerint:
    2025.04.20 13:31

    @poszt: „csak azt szeretném, hogy az illiberális kurzustól végre megszabaduljon…” a Világ (szabad ennyire nagyravágyónak lenni, vagy ez már túl nagy kérés? 😉 ).

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-344406)
    Loading...
  3. vattablz szerint:
    2025.04.20 14:01

    A Hont – orbán „riportot” mondjuk én se bírtam meghallgatni. A magyarpéter problémán szerencsére túl vagyok. Nem érdekelnek holmi apokaliptikus következmények, azokra szavazok, akik megérdemlik. (MKKP.)

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-344407)
    Loading...
  4. Bogomil szerint:
    2025.04.20 16:49

    @vattablz: Dehát nem vagy túl rajta, legfeljebb a listás szavazatodat illetően — azt én sem a Tiszának tervezem adni, legalábbis a mai agyammal…

    Hiv.: [@Bogomil:](#comment-344410)
    Loading...
  5. vattablz szerint:
    2025.04.20 18:19

    @Bogomil: Külföldön élek.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-344412)
    Loading...
  6. Keepdreaming szerint:
    2025.04.20 20:49

    Bízzunk benne, hogy nem hatalomátmentés, hanem tényleges Rendszerváltás lesz jövőre.
    Ami 35 éve elmaradt a hatalomátmentés és a lakosság sunyulása, kibekkelése, lustasága, gyávasága, érdektelensége miatt.

    Hiv.: [@Keepdreaming:](#comment-344416)
    Loading...
  7. hakohen szerint:
    2025.04.20 21:27

    .
    @vattablz:
    .
    Te igazi hintás vagy. Először feladod a jó péhovardi nevedet. Azután feladod a mosogatást. Azután feladod a vattabálázást és hazajössz nyugdíjasnak Pásztóra (ha jól emléxem). Majd most megint kihintázol külföldre. És már csak az hiányzik, hogy gorcsevivánnak nevezd magadat. Ez azért nem lenne rossz, mert elnyerhetnéd a fizikai Nobel-díjat. If you know what I mean…
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-344418)
    Loading...
  8. steinerzsiga szerint:
    2025.04.20 23:59

    Őszintén szólva én attól nem tartok, hogy a balliberális ellenzéki keménymag végül ne szavazna le Magyar Péterre. Le fognak szavazni, mert okos és fegyelmezett emberek. Leszavaztak a szintén súlyosan jobbos MZP-re is 2022-ben.Haraszti, Kőszeg, mindenki csont nélkül beállt MZP mögé (még Jakab Pétert és a Jobbikot is lenyelték). A kulcskérdés az, hogy a Fidesszel kritikus, de zsigerileg konzervatív-soviniszta-xenofób stb. tömegek leszavaznak-e Magyar Péterre. Ezért Magyar Péter tök jól teszi, hogy hermetikusan elzárja magát nem csak Gyurcsánytól, de még Karácsonytól is, és azt is jól teszi, hogy nem sétál be a Pride kapcsán állított csapdába. Bár ez nekünk kissé talán kellemetlen érzés, de teljesen racionális és főleg célravezető, hogy MP a Pride-szkeptikus, Ukrajna-szkeptikus, Brüsszel-szkeptikus, kicsit xenofób magyar középnek udvarol, és nem nekünk.

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-344420)
    Loading...
  9. labrys szerint:
    2025.04.21 02:35

    @steinerzsiga:: aham.
    És miután dicsőségesen megnyerte a választást (na persze…), MP nem ugyanezeknek a „Pride-szkeptikus, Ukrajna-szkeptikus, Brüsszel-szkeptikus, kicsit xenofób magyar középnek” (aka seggfejek+) fog udvarolni? Hogy hatalomban is *maradjon? …Hogy netán még a következő ciklus is az övé legyen? …Hogy a Fidesz propagandistái ne találjanak rajta fogást?
     
    A népszerűségért & hatalomért bármilyen elvet bármikor érdemes félredobni?
     
    Ez kétségtelenül hatékony módszer – Orbánék például mindig ennek megfelelően cselekednek.
    Az embernek a TISZA rendkívül furmányos stratégiáját figyelve már-már olyan érzése támad, mintha Magyar Péter is tőről metszett fideszes lelkületű rohadék lenne – de persze ez bohóság, hiszen ő sohasem volt… ööö… vagyis…
     
     
     
     
    +: A szóban forgó emberek nem „szkeptikusok”, hanem egy tömeggyilkos, náci rezsimet ünneplő & támogató agyatlan szolgák, akik ugyanakkor sötét idióták módjára a saját létük alapját biztosító szövetségi rendszert (és kultúrát) szidják-gyűlölik, és akik emellett többnyire keményen rasszisták, homo- és mindenmásfóbok, hímsovének, továbbá mérhetetlenül tahók.
    A mindenkori csőcselék és zsidóház-kisajátítók mindenkori alapanyaga.
    Az áldott köznép (egy része).

    Hiv.: [@labrys:](#comment-344421)
    Loading...
  10. vattablz szerint:
    2025.04.21 07:26

    @hakohen: Kész rejtély az életem. (Honnan tudtad, hogy „gorcseviván” is én vagyok?)

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-344422)
    Loading...
  11. vattablz szerint:
    2025.04.21 07:40

    @labrys: Na igen. Holmi elvszerűséget várunk el a fiatalembertől. De mi van, ha nála ez az elvszerűség, ha azok az elvei amiket nyilvánosan kimutat? Mi van, ha tényleg nem demokrata? Létezik jó populista?

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-344423)
    Loading...
  12. muaddib00 szerint:
    2025.04.21 08:07

    @labrys:
    „…És miután dicsőségesen megnyerte a választást (na persze…), MP nem ugyanezeknek a „Pride-szkeptikus, Ukrajna-szkeptikus, Brüsszel-szkeptikus, kicsit xenofób magyar középnek” (aka seggfejek+) fog udvarolni?…”

    Mint már csendesen megjegyeztem párszor nem ez a fő kérdés. Hanem az, hogy elhisszük-e MP-ről, hogy visszaállítja a demokratikus és jogállami kereteket a politikai versenyben ha nyer. Lehet, hogy ezeknek az embereknek fog udvarolni akkor is ha nyer. Viszont ha úgy gondolja valaki, hogy egy esetleges győzelem után demokratikusan fog működni az ország és úgy udvarol a fent említett csoportnak, akkor nagyon is érdemes rá szavaznia akkor is ha nem ért egyet vele. Ha úgy gondolja, hogy ő is autokratikus törvényeket fog hozni, akkor meg nem.
    Mert itt most jelen pillanatban nem az a kérdés, hogy a fent említett csoportnak udvarol-e majd valaki, hanem az, hogy kvázi diktatúrában teszi-e éppen (lásd Erdogan, Orbán), vagy demokráciában (lásd Meloni). Ez alapján javasolt szerintem választani ha felmerül valakiben az MP, nem MP kérdés. Aztán, hogy erre mi a válasz, hát az jó kérdés…

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-344424)
    Loading...
  13. ijontichy szerint:
    2025.04.21 08:52

    @labrys: : Fura zajok jönnek át a neccen… csak nem a fogad csikorog a nagy „prejudice” 😉 közben?
    @muaddib00: : Ámen.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-344425)
    Loading...
  14. DarthVader szerint:
    2025.04.21 09:17

    @muaddib00:
    „nem az a kérdés, hogy a fent említett csoportnak udvarol-e majd valaki, hanem az, hogy kvázi diktatúrában teszi-e éppen (lásd Erdogan, Orbán), vagy demokráciában (lásd Meloni). ”

    MP kritikákra adott heves szíjjártózásai hagynak némi kételyt. Ebben a tipusú személyiségben benne van, hogy a sokasodó kritikákra egyre kifejezettebb agresszióval válaszol.
    A messiásvárásnak két kimenetele szokott lenni: 1, nem jön 2, nem messiás.

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-344426)
    Loading...
  15. Keepdreaming szerint:
    2025.04.21 09:44

    Hiv.: @labrys:

    A népet nem tudod lecserélni. A magyar népet nem évek, hanem évtizedek óta nézik hülyének, tájékozatlannak, feledékenynek, önzőnek, irigynek és gyávának. Most leírtam 6 jelzőt minek nézik a politikusok a magyarokat. Ennek. Bizonyítsa be ez a nép, hogy ez a 6 jelző nem illik rá!

    Hiv.: [@Keepdreaming:](#comment-344428)
    Loading...
  16. muaddib00 szerint:
    2025.04.21 10:08

    @DarthVader:
    Mindig vannak olyanok akik x-et vagy y-t messiásként várják. Fletót, MP-t, MZP-t, stb. De a messiás várás és az Orbánnál jobb lesz a helyzet a demokráciát illetően között azért elég széles szakadék van. Szerintem itt aligha a messiás várásról van szó a baloldali szavazókat illetően.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-344429)
    Loading...
  17. fuhur szerint:
    2025.04.21 10:52

    Hiv.: @Keepdreaming:

    Lepényhal először a reményhal meg utoljára. 😉

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-344432)
    Loading...
  18. thegaben86 szerint:
    2025.04.21 11:22

    @muaddib00:

    Vannak azert boven messias varok is koztuk, de teny, hogy viszonylag sok ismerosomtol (nyilvan nem reprezentativ) hallottam azt az ervelest, hogy igen, ez egy pszichopata, de most erre van szukseg hogy Orbant levaltsuk.
    En leginkabb arra vagyok kivancsi, hogy MP mihez kezd egy esetlegesen elcsalt valasztassal, vagy ha mar a valasztasig el se jut, mert eltiltjak az indulastol valamilyen uton-modon.

    Hiv.: [@thegaben86:](#comment-344433)
    Loading...
  19. KennyOMG szerint:
    2025.04.21 11:44

    @thegaben86: Ez engem csak egy dolog miatt remiszt meg melysegesen: ugyanigy az emberek (marmint csoport, reteg, stb, nem feltetlen ugyanez, de ugyanugy) a pre-2010-es evekben rendszeresen mantrazta azt, hogy itt akkora kupleraj van, amiben mar csak egy erostoku diktator tudna rendet csapni, par evre szukseg lenne ra (eleg gyakran konkretan a „szukseg” volt a megfogalmazas). Volt igeny, jott, megkaptuk, „rendet” is csapott, kozben a nep, az istenadta nep meg tovabblibbent, es most mar egy pszihopatara acsingozik? Belegondoltunk mar abba, mi lesz, ha tenyleg ujra megkapjuk azt, amit akarunk (kiralyi tobbesben, mert ok mi is vagyunk es v. v.)?

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-344435)
    Loading...
  20. ipartelep szerint:
    2025.04.21 12:15

    Eléggé régóta téma már, hogy a nagyon rossznál jobb-e a nem annyira rossz. A kérdésben benne van a válasz, de azért beszélgetünk róla, mi mást is tehetnénk, igaz, mi itt az alvégen? Hogy a „nem annyira rossz” mennyire nem annyira az, azt persze nem lehet tudni, csak reménykedhetünk benne, hogy… De az, hogy ilyen helyzetben kire kell szavazni, ha már elmegyünk szavazni, az nem lehet kérdéses Természetesen arra, akinek esélye van elzavarni a Lókupecet.
    Legutóbb én orrot befogva szavaztam MZP-re, mert őszintén bevallva, a konzervatívokat én (már bocsika) bolond gazembereknek gondolom (tehát igen, úgy intellektuálisan, mint erkölcsileg is…, de nem úgy, és annyira bolondok mint a Krumpli, csak annyira, hogy ne legyen annyi eszük, hogy rájöjjenek, hogy a konzervativizmus butaság, és antihumánus eszme – de erről már volt szó sokszor), de egy pillanatig sem volt kérdéses, hogy az ellenzékre kell szavazni, amelynek akkor a konzervatív MZP volt a vezére. Mert ez ilyen műfaj. Racionálisan kell cselekedni, vagy pedig nem racionálisan nem csinálni semmit, és várni a csodát. (Az gyakran jön.)
    A választást a Lókupec természetesen csalni fogja, hogy elcsalni is sikerül neki, az is eléggé valószínű. Egy fasiszta diktátort eléggé nehéz megbuktatni választáson. De sok más lehetőség nincs (egy darab másik sincs), hiába akarnék én népfelkelést, a nép nem kel fel, így marad ez, ezt kell megpróbálni. Aztán majd újra gazdagabbak leszünk egy tapasztalattal, amit felírhatunk a történelem kéményébe, korommal.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-344436)
    Loading...
  21. labrys szerint:
    2025.04.21 13:20

    @muaddib00::

    „Viszont ha úgy gondolja valaki, hogy egy esetleges győzelem után demokratikusan fog működni az ország és úgy udvarol a fent említett csoportnak, akkor nagyon is érdemes rá szavaznia akkor is ha nem ért egyet vele.”

    Szerinted ha a TISZA/MP a megnyert választást (na persze…) követően hirtelen demokratizálni szeretné az országot, kitartanának mellette azok, akikre szemlátomást a hatalmi bázisát építi, akikre legfőbb szavazóiként tekint, akiknek bármilyen elvet félredobva udvarol – a populáció ezen áldott jó, seggfej „szkeptikus” tagjai?
     
    Épp ezt próbáltam megmutatni: ha Putyin-szövetségesként, brüsszelezőként, libsizőként stb., stb. akarod a népszerűséged megalapozni, akkor utólag már nem térhetsz le erről a pályáról.
     
    Egyébként is eleve hajmeresztő abban hinni, hogy MP-ék majd demokratikussá varázsolják át az ország működését * – hiszen legitim politikai partnernek fogadják el a Fideszt!
    Azaz továbbra is úgy tesznek, mintha az Orbán-klikk nem olyan köztörvényes bűnözők & hazaárulók gyülekezete lenne, akik foglyul ejtették és másfél évtizede a markukban tartják az országot, hanem csak egy politikai párt, legitim és a törvényes kereteken belül is elfogadható politikai célokkal.
     
     
     
    * És akkor most tegyük félre azt a kicsinyke problémát, hogy milyen emberileg elképzelhető módon demokratizálnák MP-ék az ország működését, ha ugyanakkor tiszteletben tartják Orbán törvényeit, intézményeit, erőszakszervezeteit, szabályait, oligarcháit, polgármestereit, Kúriáját, Alkotmánybíróságát etc., etc., etc.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-344438)
    Loading...
  22. labrys szerint:
    2025.04.21 13:31

    @ijontichy:: egyáltalán nem érdekel Magyar Péter. Egyik fideszes olyan, mint a másik – nem fogok akár kéttized másodpercet sem fordítani arra, hogy az emberi kvalitásaikat mérlegelgessem magamban. Fideszes lelkületű, tehát úgy is viselkedik.
    Épp ezért számomra teljesen közömbös, hogy melyik fideszes lelkületű formáció „nyeri” majd meg a következő „választást”.
     
    Kiakadásom örökös forrása és tárgya mindig a nép. A drága jó magyar zemberek. Miattuk koptak már el tövig a fogaim a csikorgatástól. Az önbeteljesítő, önsorsrontó, mélységes, földsötét ostobaságuk miatt.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-344439)
    Loading...
  23. jotunder szerint:
    2025.04.21 13:51

    @labrys: az a jó, hogy te viszont egy nagytehetségű és rendkívül sikeres ember vagy, akit a népnek követnie kellene. istenem…. te azt akarod, hogy az emberek gondolkozzanak úgy, mint te, mert te tökéletes vagy, az alsóbbrendű nép meg ugye… ismerős.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-344441)
    Loading...
  24. jotunder szerint:
    2025.04.21 13:58

    @labrys: a jogállamilag kissé unortodox „Út a börtönbe” program nem egészen a „legitim politikai partnerség” irányába mutat. MP keményvonalasabb hívei gyűlölik Orbánt, és ha rajtuk múlna, akkor….


    Puzsér elég keményen beszélt a posztkommunista baloldalról (ahová olyanokat is besorolna, akiknek aztán tényleg közük nem volt a kádárizmushoz), de Puzsér sem jobboldali. a FIDESZ hívei sem konzervatívak a szó politikai értelmében, erről nem akárki írt pár hónapja, maga Békés Márton. a magyar vidéken erős a szociális konzervativizmus (de ez azért azokra az észak-angol körzetekre is igaz, ha nem is teljesen hasonló módon, akik lazán szavazták le a torykat és adtak mandátumot keir starmernek) ez tény, és erről MP sem feledkezhet meg. de te sem. senki sem.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-344442)
    Loading...
  25. labrys szerint:
    2025.04.21 15:45

    @jotunder:: kérlek, mutasd meg, melyik hozzászólásomban írtam olyanokat (vagy akár csak hasonlókat), amiket itt nekem tulajdonítasz! Előre is kösz.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-344444)
    Loading...
  26. jotunder szerint:
    2025.04.21 17:02

    @labrys: mindben.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-344445)
    Loading...
  27. nyulambator szerint:
    2025.04.21 19:05

    @labrys: Ha MP egy esetleges (remélt, de nem várt) győzelem után csak annyit tenne, hogy a közmédiából kisöpri az oda összegyűlt aljasságot, leállítja a propaganda gépezetet, elzárja a közpénzforrásokat, ami a mostani foscunamit hajtja és ezzel utat nyit egy tisztességesebb közbeszéd elött, akkor már történt valami. Négy év alatt, ha nem is lehet a zombisereget újraprogramozni, de az utánpótlását meg lehet szüntetni, a demográfia meg arra mutat, hogy a zombik spontán kihalnak, ha nincs folyamatos agymosás. Persze az orbánisták nyilván gründolnának maguknak tévét-rádiót, de az önvédelem arra sarkalja a demokráciában nem annyira mélyen gyökerező MP-t, hogy ezeket amennyire csak lehet csírájában tapossa le.
    Egy normalizált reklámpiac hihetelen többletet adjhatna a tisztességes sajtónak.
    Négy év tisztességes sajtó pedig jelentősen csökkentené az esélyét, hogy a törpét visszaszavazzák.
    Persze ehhez MP-nek ki kell bírnia négy évet, ami messze nem triviális.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-344448)
    Loading...
  28. hakohen szerint:
    2025.04.21 19:47

    .
    @thegaben86:
    .
    Pszichopata? Nem téveszted össze OVi-val, aki tényleg pszichopata? Viszont MP nem, ezt ki merem mondani, mert ez az egyixakmám. Bocs.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-344449)
    Loading...
  29. hakohen szerint:
    2025.04.21 19:52

    .
    @Keepdreaming:
    .
    Miért, a magyar nép nem hülye, tájékozatlan, feledékeny, önző, irigy és gyáva?
    .
    Jó persze te is általánosítasz, a politikusok (kik azok?) is meg én is. És amint Allport óta tudjuk, az általánosítás az előítéletesség előszobája. Na de mégis…
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-344450)
    Loading...
  30. thegaben86 szerint:
    2025.04.21 22:20

    @hakohen:

    Ezt nem en mondom (na jo, lehet hogy en is mondtam mar), de vicces, mert pont egy szakmabelitol is hallottam a minap. (marmint laikuskent azt gondolnam, h szakmabeli, de lehet tevedek, mindenesetre egy pszichiater a tag)

    Ezt gondolom itt nem fogjuk tudni eldonteni, de szerintem Orban se feltetlen az. Eleg sok szornyuseget kovetnek el tomegevel olyan emberek, akik nagyon messze vannak meg a spektrum also hataratol is.

    Hiv.: [@thegaben86:](#comment-344452)
    Loading...
  31. thegaben86 szerint:
    2025.04.21 22:35

    @nyulambator:

    Sajnos Lengyelorszag peldaja mutatja, hogy mennyire nehez az ilyesmit tobbe-kevesbe demokratikus modszerekkel kivitelezni.
    A PIS-es hazaarulo szarhaziak a tizedeig se jutottak el annak, amit Orban muvelt, az orszag szetkurasaban es mindenre kiterjedo elfoglalasaban messze voltak a NER-tol (ez amugy annyiban nem teljesen igaz, hogy ott az elnoknek tenyleges hatalma van, es Dudek elvhu nacionalista partemberkent mindent elkovet, hogy a leheto legdurvabban artson Lengyelorszagnak es a lengyel embereknek, de ha ot sikerul valasztas utjan kitenni onnan, akkor sok problematol megszabadul Tusk es a lengyel nep), es eleg docogosen megy az orszag felszabaditasa. Polkorrektul fogalmazva, a jogfolytonossag meg nem szakitasa nelkul eleg nehez lebontani ezeket a rendszereket. Es a NER sokkal stabilabb labakon all, mint a PIS diktaturaja valaha is.

    Hiv.: [@thegaben86:](#comment-344453)
    Loading...
  32. fuhur szerint:
    2025.04.21 22:48

    Hiv.: @Keepdreaming:

    A szomorú, hogy a magyar népet nem nézik az általad felsoroltaknak, hanem a magyar nép ilyen. Tudo, mert egy vagyok közülük.

    Hiv.: [@fuhur:](#comment-344454)
    Loading...
  33. darnoknew szerint:
    2025.04.22 10:29

    @nyulambator:

    „a közmédiából kisöpri az oda összegyűlt aljasságot, leállítja a propaganda gépezetet”

    A médiával kapcsolatos megnyilvánulásai pont nem efelé mutatnak.

    „ha nem is lehet a zombisereget újraprogramozni, de az utánpótlását meg lehet szüntetni, a demográfia meg arra mutat, hogy a zombik spontán kihalnak”

    Ahogy mondani szokják, jó lehet az a szer, amit szedsz 🙂 (Én elvben minden kommenteddel egyet szoktam érteni, csak hát a gyakorlat…)

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-344455)
    Loading...
  34. darnoknew szerint:
    2025.04.22 10:58

    @nyulambator:

    „a demográfia meg arra mutat, hogy a zombik spontán kihalnak”

    Erről eszembe jutott még valami. Egyszer hallottam Puzsértól, tinédzserként meg volt róla győződve, hogy a magyar nótának befellegzett, hamarosan kihalnak a kedvelői; ehhez képest, ha a lakodalmas rockot is ideszámítjuk, elég jól tartja magát.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-344456)
    Loading...
  35. ijontichy szerint:
    2025.04.22 12:07

    @darnoknew: : „a közmédiából kisöpri az oda összegyűlt aljasságot, leállítja a propaganda gépezetet”
    Szvsz. ez így „enbloc” (kisöprés/leállítás) hiba lenne. Közhelyekkel fogok operálni, mert közérthetőek 😉 , ld. „mit sem ér az a „fegyver”, amivel nem lehet mindkét irányba lőni”. Szelektálni kell (pl. hiba volt Antall-Gálszécsy 3/x kisöprése is), mert a szakember az szakember (és nem összekeverendő a szeméttel), amit tudni kell használni. Márpedig szakemberekre szükség lesz a vitya-kórság kúrálásában, mely „kúra” (ne legyünk naivak) nem teljes „gyógyulás” lesz, csak „tüneti kezelés”. De kezdetnek az is jó. És még valami: „őrült kell egy őrült ellen”. Az MP-jelenségben szvsz. nem MP célja-hasznossága a kérdés, hanem, hogy van-e rajta „stopgomb”? Más szavakkal, a célvonal után talán ki kell szállni, mint egy befektetésből. Amint vitya és a szörnypártja (incl. „eszméik”, befolyásuk) végleg diszkreditálódtak a közgondolkodásban.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-344457)
    Loading...
  36. hakohen szerint:
    2025.04.22 21:41

    .
    @thegaben86:
    .
    https://www.facebook.com/rudas.janos/posts/pfbid02NVkApfJ8toTFtkRbs2SgvZ7pkU3deExqEzEBYMFHR3FZdBMytQ86z58dFEFRYnbKl
    .
    Ez az (egyik) szaxerű leírása annak, hogy OVi miért pszichopata (és még sok minden más).
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-344460)
    Loading...
  37. Keepdreaming szerint:
    2025.04.23 09:29

    Hiv.: @hakohen:

    A mindenáron, állandóan győzni akarás is a pszichopátia egyik jellemzője, ami a politikusokon (jelen esetben orbán) kívül az élsportolókra is igaz.

    Hiv.: [@Keepdreaming:](#comment-344463)
    Loading...
  38. ipartelep szerint:
    2025.04.23 14:11

    Hiv.: @Keepdreaming:
    A sportolók egyrészt nem „mindenáron” akarnak győzni, hanem csak a szabályok adta kereteken belül. Másrészt a sportolók egy olyan játékot játszanak, amelynek a tétje éppen hogy a győzelem, tehát ott a győzni akarás egy kívánt, és természetes funkció, és nem diszfunkció. Ezek közül (a kettő közül) egyik sem áll a Lókupecre. A Lókupec pszichopata, a sportolók (attól, hogy sportolók) nem azok.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-344465)
    Loading...
  39. hakohen szerint:
    2025.04.23 16:26

    .
    @Keepdreaming:
    .
    OVi egyértelműen pszichopata (lásd a linket fent). A sportolók azért – általában – nem nevezhetők pszichopatának. Viszont valamennyire torzult személyiségűeknek, faxnisabban: maladaptív személyiségjegyekkel rendelkezőknek nevezhetők. (Ennek fokozatai is vannak; de én nem ismerem a sportot és a sportolókat, ezért csak ennyit mondhatok.)
    .
    És ne hagyd ki a szülőket, akik gyerekeiket már kiskoruktól versenysportolónak nevelik. Bármi is motiválja őket, a közös bennük a korlátlan egoizmus. Ide számíthatjuk még az óvodás- de legkésőbb kisiskoláskoruktól szüleik által balettre kényszerítetteket. Minennek a káros következményei csak évek, de inkább évtizedek múlva derülnek ki. És akkor is kevesek látják meg az összefüggéseket.
    .
    Távoli és egyedi példa: Kövesd végig a Polgár-apuka által kiskoruktól lanszírozott három Polgár–nővér sorsát a sakkozás megtanulásától a bajnokságokon át mai életükig. Ha összegyűjtöd a tényeket, meglátod, hogy Polgár-apuka sem volt teljesen százas (bár pszichopatának őt sem mondanám), és a lányai életútja sem volt fenékig tejfel. Ők is megszenvedték a sorsukat, ha nem is okolható minden az apjukért.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-344467)
    Loading...
  40. Grrr szerint:
    2025.04.23 17:16

    @Keepdreaming: Tehetséges kutatók is agyondolgozzák magukat – hajtja őket valami, valamilyen szinten ők is ‘győzni’ akarnak, bár nem embertársaik felett. Zenészek is megállás nélkül gyakorolnak, és persze az üzleti szférában is sok megszállott van: ők már általában valakit le szeretnének győzni. De én sok hasonlóságot látok.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-344469)
    Loading...
  41. velotanya szerint:
    2025.04.24 12:26

    @steinerzsiga:
    ”attól nem tartok, hogy a balliberális ellenzéki keménymag végül ne szavazna le Magyar Péterre”
    Amennyiben tényleg Harasztit, Kőszeget vagy éppen Csepelit érted balliberális ellenzéki keménymagon – vagyis nagyjából az egykori szdsz közéletileg még aktív öregecskedő vezetőinek többségét (gyakorlatilag Kuncze az egyetlen kivétel) – akkor igazad van. De ők nagyon kevesen vannak, és teljesen érdektelen, hogy mit fognak tenni.
    (Megjegyzés: a poszt amúgy nyilván nem róluk szól – hiszen ők nemhogy MP-re fognak szavazni, de ahol lehet, gyalázzák és fenyegetik is azokat, akik nem osztják az aktuális doktriner rajongásukat – hanem olyanokról, akik nem, vagy nem feltétlenül készülnek MP-re szavazni, és akiket JT láthatóan jobban utál, mint a nert és annak emberarcú képviselőit (pláne fenntartóit) valaha is. Olyannyira, hogy ilyenkor még a hiperelitizmus is zárójelbe kerül, és a szerző boldogan hajol le akár a nyolcadtudású Puzsér becsmérlő kifejezésért is, hogy eggyel többet rúghasson beléjük – pedig itt nem politikusokról vagy akár közéleti szereplőkről van szó, hanem egyszerű szavazópolgárokról.)
    .
    Ami viszont az utóbbiakat illeti, ők a sokszori lemorzsolódás és amortizáció után még mindig százezres nagyságrendben léteznek – és az ő esetükben én nem lennék olyan biztos abban, hogy végül úgyis kénytelenek lesznek… Különösen nem akkor, ha Magyar ennyire túllicitálja ezt a lapot (is), és nem múlik el hét anélkül, hogy belerúgjon ezekbe az emberekbe, az arcukba röhögve, hogy sem őket nem veszi emberszámba, sem az értékeiket és preferenciáikat nem készül a legkisebb mértékben sem képviselni vagy akár figyelembe venni még gesztusok szintjén sem (Miközben a széljobberek és antiliberálisok felé pont ellenkezőleg, folyamatosan teszi a gesztusokat). Mindebben Magyar láthatóan perverz élvezet talál, és kétségtelenül a mondjuk másfél éve magukat még liberálisnak pozicionáló választók meghökkentően magas hányada a partnerévé vált ebben. De ahogy írtam, azért nem mindenki. És az én észlelésem inkább az, hogy aki a fenti sokaságból úgy tavaly őszig rezisztens maradt a MP-re való szavazást elkerülhetetlennek és kötelességnek eladni akaró nyomásnak, az már így is marad, és inkább némi visszaszivárgás van olyanok részéről, akiknek mégiscsak elegük van a heti szintű megaláztatásokból.
    Aztán hogy ők vannak-e többen, vagy a labrys által többféleképpen is körülírt, MP által pedig folyamatosan körüludvarolt kis- és közepes fasiszták (közül azok, akik elhódíthatók a Fidesztől és Toroczkaiéktól), az majd elválik, mint ahogy az is, hogy az utóbbiakkal ámde az előbbiek nélkül milyen eredményt hozhat egy válsztás (és ha valamiféle győzelmet, akkor ezzel a háttérrel milyen hatalomgyakorlást). Én most csak amellett igyekeztem érvelni, hogy ne vegyétek annyira magától értetődőnek, hogy a MP (és sok itteni írogató) által annyira lenézett és megvetett ballibsi, ó- és roncsellenzéki, stb. népek végül majd úgyis.

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-344472)
    Loading...
  42. steinerzsiga szerint:
    2025.04.24 15:47

    @velotanya: Köszi! Lehet, hogy alulbecslem, hogy mennyire irritál MP sokakat. De szerintem ehhez racionálisan, hideg fejjel kellene állni. Egy példa: itt van az, hogy MP Hollókőn népviseletbe öltözve, vödör hideg vízzel locsolt meg 5 fehérbe öltözött ártatlan leányt. Engem ettől a hideg kiráz, mert szerintem ez az egész locsolás valójában intézményesített abúzus. De tudjátok mit? Az van, hogy MP nem nekem játszotta ezt a szerepet, és nem a hozzám hasonló progresszíven gondolkodó százezreknek, hanem azoknak a millióknak, akiknek a szemében a locsolkodás egy fontos hagyomány. Ezek a milliók egyrészt többen vannak, mint mi százezrek, másrészt azokban az egyéni körzetekben, ahol a választás el fog dőlni, pont ők laknak, és nem mi. Őszintén szólva édesmindegy, hogy én itt Budán a Kutyapártra, a Tiszára vagy horribile dictu a Fideszre szavazok – nem ezen fog múlni, hanem a vidéki körzeteken. Azokat pedig úgy tudja megnyerni a Tisza, hogyha Magyar Péter beszáll az Orbánnal folytatott „ki a nép autentikusabb gyermeke” versenybe, és ennek keretében retrográd módon parasztgyereknek öltözve vödörrel locsol. Ez van. Ez egy ilyen ország, itt és most így (vagy így se) lehet leváltani a Fideszt. Én a magam részéről azt szeretném, hogy ez az ország az én életem hátralévő kb. 40-50 évének legalább egy részében élhető legyen, ez nekem fontosabb annál, minthogy a saját erkölcsi tökéletességemnek a szobrát csiszolgassam azt hirdetve, hogy márpedig én nem szavazok senkire, aki csak egy grammnyi népieskedő populizmust tartalmaz.

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-344474)
    Loading...
  43. jotunder szerint:
    2025.04.24 16:02

    @velotanya: ” Én most csak amellett igyekeztem érvelni, hogy ne vegyétek annyira magától értetődőnek, hogy a MP (és sok itteni írogató) által annyira lenézett és megvetett ballibsi, ó- és roncsellenzéki, stb. népek végül majd úgyis.” akkor Orbán marad és ez lesz az egyetlen örömöd, és lehet, hogy elég sokáig. namost én nyilván valamiféle liberális, időnként a maga módján jóemberkedő, de szinte bizonyosan nem rosszemberkedő, a mérsékelt baloldalt (és a mérséket jobboldalt) el nem utasító, lelkileg a Körúton belül is a legbelülre helyezkedő, Trafóba járó szavazó vagyok, ami azért hardcore Tisza-vonalon roncsellenzékinek számít (és én, apage satanas, nem vagyok igazán Gyurcsány-utáló sem, és kicsit igazságtalannak is tartom, amit mondjuk Puzsér összebeszél róla). de egyelőre biztos vagyok benne, hogy vagy jön MP vagy marad Orbán. és ne maradjon, tényleg ne, elég kárt okozott a hazámnak.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-344476)
    Loading...
  44. kiazmármegint szerint:
    2025.04.24 20:07

    @jotunder: @velotanya:
    Errol a kerdesrol mindig az jut eszembe, amit a 2020-as valasztas elott Maureen Dowd irt annak a nehany republikanusnak, mint peldaul Mitt Romneynak, akik nagyon nem akarta’k, hogy Trump nyerjen, de ellenezte’k Biden programjanak nagy reszet, es azzal fenyegetoztek, hogy egy harmadik jeloltre szavaznak.

    Dowd azt mondta, hogy nem, az egy kidobott szavazat, sokkal jobban jarsz, ha leszavazol Bidenre, es utana minden egyes lepeset ellenzed.

    Hiv.: [@kiazmármegint:](#comment-344479)
    Loading...
  45. hakohen szerint:
    2025.04.24 21:21

    .
    @steinerzsiga:
    .
    Úgysem megy be – mondom én korábbi itteni tapasztalataim alapján.
    .
    Azé’ viszont irigyellek, hogy van még 40-50 éved.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-344482)
    Loading...
  46. DarthVader szerint:
    2025.04.24 22:47

    @jotunder:
    „… akkor Orbán marad és ez lesz az egyetlen örömöd, és lehet, hogy elég sokáig. ”

    Ugyebár „ha négy évre nyerni tudunk, és utána …. mondjuk az ötmillió magyarnak állampolgárságot tudnánk adni, és szavazhatnának, húsz évre minden eldőlne ebben az országban.” (Nem linkeltem, mert egyrészt a látványa is gyomorfogató Mikolának, másrészt igy is le vagyok dékázva). Még nem telt el a húsz év. Tetszettek volna figyelni akkor.

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-344483)
    Loading...
  47. barki szerint:
    2025.04.25 01:22

    @steinerzsiga:
    Ha a tételmondatodban lecserélem a „locsolkodás” szót az általad definiált „intézményesített abúzusra” , akkor így hangzik:
    Az van, hogy MP nem nekem játszotta ezt a szerepet, és nem a hozzám hasonló progresszíven gondolkodó százezreknek, hanem azoknak a millióknak, akiknek a szemében az intézményesített abúzus egy fontos hagyomány.
    Azért ez így már másképp hangzik, nem? Mi várható egy olyan politikai erőtől, amelyik azokra a milliókra épít, akik elnézték, sőt kétharmadokkal jutalmazták a demokrácia leépítését a „hagyomány jegyében”? Mi várható egy olyan pártrendszertől, ahol a progresszív százezreknek nincs képviselete?

    Ez a „nekem fontosabb annál, minthogy a saját erkölcsi tökéletességemnek a szobrát csiszolgassam” vagy az „akkor Orbán marad és ez lesz az egyetlen örömöd” mondások politikai termékek, értem a logikát, de majdnem egy évvel vagyunk a tényleges döntési helyzet előtt, addig bármi történhet.

    Csak egy példa: minél nagyobb Tisza előnyt mérnek, annál kisebb lesz a nyomás az „roncsellenzéki” pártokon, hogy ne induljanak a Tisza ellen. Ha elindulnak és tovább folytatódik a Tisza jobbratolódása, akkor racionális szavazói döntés lehet a szavazat megosztása, egyéniben a Tiszára, listán meg az akkor kompetensnek látszó progresszív pártra.

    Hiv.: [@barki:](#comment-344484)
    Loading...
  48. naki szerint:
    2025.04.25 08:24

    Hiv.: @steinerzsiga:, Hiv.: @barki:: „szerintem ez az egész locsolás valójában intézményesített abúzus” Azért megemlíteném, hogy mielőtt a kereszténység rátehénkedett volna a húsvétra (is), az egész egy termékenység-ünnep szerű dolog lehetett (nyúl, tojás, locsolkodás, elmagyarázzam, eredetileg hogy jöttek ide?).

    Aminek tulajdonképpen továbbértelmezése, hogy vödör víz helyett kölnit használ a teremtés koronája. Itt kb. ugyanarról van szó, mint a lakásavató bulik esetében, ami régen valós tartalommal rendelkezett, de ma már leginkább az ivászatról szól (állítólag a locsolkodás is a hímneműek számára, bár én nem így emlékszem). Az is abúzus? Hol a határ? Kereszetlő, esküvő, temetés?

    Ne értsd félre, eszem ágában sincs, hogy akár csak megpróbáljak meggyőzni bárkit, de egy kicsit árnyalnám a képet.

    Hiv.: [@naki:](#comment-344486)
    Loading...
  49. barki szerint:
    2025.04.25 16:47

    @naki:
    Hát, az árnyalás nem sikerült.
    Itt nem egy általános értelemben vett locsolkodásról van szó, hanem MP hollókői csodás napjáról.
    A részleteket lásd itt:
    https://www.facebook.com/share/p/15Rt9dfApM/
    , különös tekintettel felülről a negyedik képre…, fontos hagyomány, hogy a fenébe ne… (broáf)

    Hiv.: [@barki:](#comment-344493)
    Loading...
  50. labrys szerint:
    2025.04.25 16:59

    @steinerzsiga:: nézd, abszolút igazad van abban, hogy MP miért teszi azt, amit tesz, és hogy milyen millióknak játszik ezzel. Ezt szinte mindenki érti, MP legmegveszekedettebb ellendrukkerei is. A fideszes lelkületű csőcselék kivételével azzal is mindenki tisztában van – a TISZA-jelenség hívei & ellenzői egyaránt –, hogy Orbán förtelmes rendszerét le kell váltani.
     
    A gond nem itt van. A gond ott van, hogy sokan (egyre többen) úgy tesznek, mintha mindegy lenne, hogy Orbán förtelmes rendszerét mivel, milyen másik rendszerrel váltják fel. És jó magyar választói szokás szerint gondolkodás nélkül csak valami ellen szavaznak, nem pedig valami érdekében.
     
    Az MP/TISZA hatalomra juttatása mellett érvelők persze azt szokták erre válaszolni, hogy „mert akkor majd MP/a TISZA demokratizálja Magyarországot”. Csak épp két iszonyúan lényeges, alapvető kérdésre sosem adnak választ ezzel kapcsolatban:
     
    1.) Miért biztosak abban, hogy MP/a TISZA valóban demokratikus rendszerrel akarja felváltani az Orbán-rezsimet, nem pedig egy hasonló, csak épp általuk uralt/vezetett autokrata berendezkedéssel?
     
    2.) Konkrétan hogyan gondolják akár ők, akár MP/a TISZA megvalósíthatónak ezt a bizonyos demokratikus átmenetet – tekintve az ország & az állam jelenlegi állapotát és körülményeit?
     
    Mert, ugye, az ígérgetés, pláne a választási propaganda, a hatalom megszerzése keretében folytatott ígérgetés hírhedten semmit sem jelent; és nem csak ebben a szerencsétlen országban… A demokratikus célok érdekében végrehajtott tettek viszont nagyon is jelzés értékűek volnának. Csakhogy ezen a téren MP/a TISZA épp hogy rendkívül erős negatív jeleket ad.
     
     
     
    (Disclaimer: JT utóbbi hozzászólásai fényében – némi szekunder szégyen kíséretében – így 10+ évnyi itteni kommentelés után kénytelen vagyok külön jelezni, hogy természetesen nem a személyeddel vitatkozok [pláne nem támadom azt], hanem az általad [is] képviselt véleménnyel.)

    Hiv.: [@labrys:](#comment-344494)
    Loading...

Comment navigation

Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • velotanya on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)”Magyar Péter hétfőn jelentette be, hogy gyalogtúr…
  • velotanya on Az Orbán-fasizmusról@nyulambator: Émelyítő az a szeretetteljes enyelgő…
  • tahonoli on AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatbólAz xAI Colossus szuperszámítógép, 100.000 db Nvidi…
  • Podvinecz marsall on Az Orbán-fasizmusról@nyulambator: köszönöm, véletlenül másfelé kereste…
  • nyulambator on Az Orbán-fasizmusról@Podvinecz marsall: https://mediapiac.com/2025/05/…
  • exadvocatus on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya:: Érdekes, hogy épp UP legproblémásabb…
  • Podvinecz marsall on Az Orbán-fasizmusról: @nyulambator: nem találom. Lehet, hogy már kitil…
  • Keepdreaming on Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki hazaÉs újra van Traubisodánk! Hurrá!
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Ennyi optimizmussal én nem tudok mit kezdeni. Lego…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ipartelep: Hát azt az egyet jól látta meg a köpcö…
  • ipartelep on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Hiv.: @Grrr: Ebből egy dolog látszik csak, de sokr…
  • labrys on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@Grrr:: az Oroszországi Föderáció jelenlegi háború…
  • Grrr on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Én Oroszországot látom felsejleni szemem előtt. Pe…
  • barki on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Az, hogy a Momentum fontolgatja, hogy nem indul 20…
  • barki on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@thegaben86: békés tüntetés meg annak az eredménye…
  • muaddib00 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@thegaben86: Jelen pillanatban az ellenzéki szinté…
  • darnoknew on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ijontichy: Ennek a "sóval hintjük be"-nek a törvé…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@thegaben86: ezt mondta :( az ellenzék vezére, ami…
  • thegaben86 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ijontichy: Ez a tuntikezes semmit nem er uzenet s…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@thegaben86: Mert eddig mikor oldott meg tüntetés…
  • thegaben86 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: Es megint arrol beszel, hogy felesleges…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@Grrr: az ellenzék vezére éppen maglódon sétál. sz…
  • vattablz on Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki hazaAlakul az a monodráma. Melódia csoki meg már van,…
  • nyulambator on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@Grrr: Ha nem gyújtják fel a karmelitát és kergeti…
  • nyulambator on Ну, тогда мы будем жить здесь avagy ruszki hazaNe is mondjuk többé hogy rossz, mondjuk azt, hogy…
  • Grrr on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Ha nem megy ki egy dühös tömeg az utcára, akkor az…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@ijontichy: Lehet, hogy tényleg Gandhi a példakép.…
  • ijontichy on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: : Én azt is olvasom, hogy "Sóval hintj…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@darnoknew: És azt láttad, hogy a "becsavarodott"…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@darnoknew: Hát Gandhinak egyszer már ugye bejött…
  • darnoknew on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: Igen. És MP az egyetlen, aki eséllyel…
  • darnoknew on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: Miközben képtelen vagyok felfogni, hog…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: Nekem az Ukrajna melletti egyértelmű k…
  • velotanya on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Ez a szarság durvább, mint ami ellen nemrég Grúziá…
  • kiazmármegint on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@KennyOMG:Es emellett az is erdekelne, hogy mikor…
  • Thalész on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: " mint a sajtószabadság felszámolása id…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@velotanya: nem hiszem, hogy labrys a nemzet ellen…
  • velotanya on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)Persze, lehet ezekről is írni, a szuverenitásvédel…
  • Thalész on Az Orbán-fasizmusról@Podvinecz marsall: Hát van olyan pletyka, hogy Sz…
  • muaddib00 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@KennyOMG: De vajon azt tudják-e majd ha már bemeg…
  • KennyOMG on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)En arra lennek kivancsi, hogy ha JT kulfoldrol van…
  • Podvinecz marsall on Az Orbán-fasizmusrólAzt mondják a fiúk, Romulus a tiszai szuperkém, má…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: Kíváncsian várjuk. És hogy állsz a szín…
  • muaddib00 on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: Csodálom a kitartásodat JT - és egyben…
  • jotunder on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)OFF természetesen fogok írni erről a putyinista bo…
  • vattablz on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)[@exadvocatus:](#comment-344988 Lényegében egyetér…
  • darnoknew on Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)@jotunder: Azt hiszem, félreérthető voltam. Írásod…
  • DarthVader on Az Orbán-fasizmusról@Keepdreaming: Csak a kerék forog. Visszatértünk u…
  • Keepdreaming on Az Orbán-fasizmusrólCsúnya vége lesz. Legalábbis kurvára remélem, hogy…
  • ikarus on Az Orbán-fasizmusról@nyulambator: Tiltakozunk, tiltakozgatunk? Talán n…

Posztrulett

Fruzsi sem tud hibázni

„Ha valakit kirúgnak az állásából, az mindig szomorú, de úgy, ahogy a piaci cégeknél, az állami cégeknél is joga van a munkáltatónak eldönteni, hogy kivel dolgozik.” (Skrabski Fruzsina, Facebook)

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • kiazmármegint
  • Radnóti Zoltán
  • excombo
  • Keepdreaming
  • Psakreff
  • LibaLeontin
  • jack_of_all_trades
  • gearforbooks
  • mecsekijeti
  • dynamicist
  • Gabor
  • Hanyistók
  • lgombb
  • ipartelep
  • DarthVader
  • onehumanoid
  • ra0213
  • attitoth68
  • elolhatuldoktor
  • princeghostly1c74fbc695
  • tahonoli
  • ijenanyelvtan
  • jelbeszed
  • aerduloensamtonight
  • tulajdonkppen
  • nerangass
  • Külsős
  • tortt49
  • istván orovecz
  • annokkk
  • Hector Kapitány
  • incze
  • karsairita
  • Haász Endre
  • jotunder
  • aromo44
  • ervsebeszet
  • Virág et.
  • outis
  • marysolotravez
  • jaurin
  • hakohen
  • Podvinecz marsall
  • Vidor Ferike
  • susyk
  • ijontichy
  • outsiderb
  • labrys
  • Tiborné Tóth
  • velizare
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d