Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Elon Musk kissé önkritikus tweetje 2025.06.09
  • Nincsenek Angyalok Magyarországon 2025.06.07
  • Azt hiszem, ez egy gyönyörű barátság vége 2025.06.05
  • Padányi Viktor esete (heheposzt) 2025.06.05
  • Történelmi siker kapujában a magyarok! Fantasztikus eredmények! Az Index.hu a magyar felsőoktatás csodájáról! (jajdejónekünkposzt) 2025.06.05
  • Mesterséges intelligencia: Magyarország eldöntötte, nagyhatalom akar lenni – itt a mesterterv!!!! 2025.06.04

A legolvasottabb posztok

  • Padányi Viktor esete (heheposzt)
  • Viccországban bejelentenek
  • Elon Musk kissé önkritikus tweetje
  • Nincsenek Angyalok Magyarországon
  • Terroristák támadtak Izraelre
  • Azt hiszem, ez egy gyönyörű barátság vége

Új Magyar Péter interjú

2024.04.02 by jotunder

Egyórás.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16531363-684b21b44be08' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16531363&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16531363-684b21b44be08&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16531363-684b21b44be08' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Mit érhet el Magyar Péter és mit nem (erősenspekulatívposzt)

Next Post:

„Konzervatív” oktatás avagy hogyan árulta el magát az MCC (UPDATE !!!!!!!!!!)

121 Commments

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments
  1. fikarus szerint:
    2024.04.06 17:15

    @Podvinecz marsall:
    OV 2010, OV 2014, OV 2018, OV 2022. Véletlen? Aligha!

    Hiv.: [@fikarus:](#comment-332552)
    Loading...
  2. ijontichy szerint:
    2024.04.06 17:34

    @Basstölpel: : Háát… ezekre a Péterekre Big JC sem tudna semmit alapozni ;-).

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-332553)
    Loading...
  3. ATCG szerint:
    2024.04.06 17:35

    Ez inkább a háromtest-problémához hasonlít a magyari világban, aminek a megoldása csak rajtunk múlik.

    Hiv.: [@ATCG:](#comment-332554)
    Loading...
  4. annokkk szerint:
    2024.04.07 12:19

    Hiv.: @Basstölpel:
    Én csak azt veszem észre, ami nincsen. Nincsen bohóckommandó, savasbácsi, esernyővel verő néni, erdélyi ellentüntetők, kopasz verőlegények, gágogó közmunkások, tömegbe hajtó máskéntgondolkodók, vízzel és egyebekkel ablakból locsolók, kődobálók, gyújtogatók, festéköntők,
    szóval hol vannak a fidesznyik randalírozók ?
    Miközben Orbán lassan már csak a saját családjában mer az asztalra kiállni, annyira veszélyesnek érzi a szabadlevegőt, itt nincs egy árva késsel kapkodó focihuligán sem. Ezmeghogyhogy ?
    Hová lett a spontán paradicsomdobálás ? Köpködés ? Pódiumfellökés ? Gumikiszúrás ? Háztetőről seggmutogatás ? Kockakőfelszedés ? Barrikádépítés ?
    A spontánok mind a fideszközpontban ozsonnáznak ?

    Vagy ez a tömeg maguk a spontánok ?

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-332572)
    Loading...
  5. apokalipszistmost szerint:
    2024.04.07 13:10

    Hiv.: @Podvinecz marsall:

    meghökkentő kreativitás lenne ez az eddigi, legalantasabb ösztönöket célbavevő alpári, náci uszításhoz képest amiben a Rogán Művek utazik
    annyira meghökkentő lenne, hogy szerintem talán nem is igaz, és kissé túlgondoljuk ezt a magyarpeti jelenséget

    Hiv.: [@apokalipszistmost:](#comment-332573)
    Loading...
  6. Basstölpel szerint:
    2024.04.07 14:34

    @apokalipszistmost: Nem annyira a képességeiket kérdöjelezném meg, inkább a hajóágyu elszabadulásának kockázatát látnám tul nagynak.

    Hiv.: [@Basstölpel:](#comment-332575)
    Loading...
  7. Podvinecz marsall szerint:
    2024.04.07 14:58

    @apokalipszistmost: ha nem iszom, én is így gondolom. Ugyanakkor ha valamit megtanultam, az az, hogy a rogáni propagandát és a mindenkori passzátszelet nem szabad alábecsülni, mert saját szempontjukból q jól csinálják (vö a régi polémia a „tehetséges” szóról). És ehhez hozzájön az, hogy itt már rég nem arról van szó, hogy kikapunk, sag schon, visszatérünk – ha kikapnak egy igazi ellenféltől, aki ezt komolyan is gondolja, nekik annyi. Tehát ha már ki kell kapni, akkor létérdekük ezt is irányítani.

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-332576)
    Loading...
  8. annokkk szerint:
    2024.04.07 15:16

    Hiv.: @Podvinecz marsall: A legbiztonságosabb Gyurcsányéktól kikapni. Az már ki van próbálva, és bejött.
    Lehet, hogy strómannak szerződött, hogy az eu dobja már a pénzt, ami elől nem fognak elugorni. Mondjuk lehetne egy koalíciós kormány. Ha a jövő heti falujárás jól sikerül.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-332577)
    Loading...
  9. Podvinecz marsall szerint:
    2024.04.07 15:25

    : @annokkk: csak hát az már nem megy, nem tudnak neki elég szavazót biztosítani 😉
    (DarthVadertől elnézést kérek, számszakilag így gondolom, arról nem gondolok semmit, hogy GyF-nek mi a szerepe, illetve igen, csak nem ide tartozik).

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-332578)
    Loading...
  10. annokkk szerint:
    2024.04.07 15:35

    Hiv.: @Podvinecz marsall:
    Jó. Akkor vegyük azt, hogy esetleg ő Orbán váltása. Lehet, hogy dr.Erőss Pál óta ismeri Putyint. Lehet, hogy csak Rogánékat ismeri. De ki lehet a megbízó, ha így van ? Orbán ? Rogánék ? Putyin ? Mert ha túl jól sikerülne, akkor nem lesz mindegy. Ha nem sikerül, csak a szavazói kedvet húzza fel, akkor mindegy.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-332579)
    Loading...
  11. Podvinecz marsall szerint:
    2024.04.07 19:54

    Hiv.: @annokkk: mi az, hogy túl jól sikerül? Hogy még az exe is börtönbe kerül, ha okot szolgáltatott hozzá? Na ezért vagyok kissé szkeptikus, ezt tőle nyilván nem lehet elvárni, ergo attól sem, amit ő vezet.

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-332582)
    Loading...
  12. annokkk szerint:
    2024.04.08 09:43

    https://24.hu/belfold/2024/04/08/magyar-peter-le-tudnam-gyozni-orbant/

    Hiv.: @Podvinecz marsall:Ahogy itt elnézem, a pénzek lehívása, mint cél megvan. De túl jól sikerülne a stróman szerep, ha esetleg tényleg párt alakulna, amelyik kiszabadítja magát az Orbán rendszerből. Na, akkor nem mindegy, hogy kinek muzsikál MP.
    De azért Rost Andrea, Puzsér, meg aki még melléáll jól teszi. A brezsnyevi pangás és poroszos modellek eléggé korlátozott elitnek nyújtanak megélhetést. És egyre magasabb a kerítés.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-332596)
    Loading...
  13. Basstölpel szerint:
    2024.04.09 17:00

    Na, egy EP képviselöjelölt már lesz.

    „A szakterülete uniós források felkutatása és becsatornázása volt.”

    Majd találnak helyette egy jobb szakembert, aki az uniós források kicsatornázásához is ért.

    Hiv.: [@Basstölpel:](#comment-332641)
    Loading...
  14. labrys szerint:
    2024.04.09 23:21

    @Basstölpel:: a statuálás a lényeg, már a klasszikusok is megmondták. 🙂

    Hiv.: [@labrys:](#comment-332644)
    Loading...
  15. ipartelep szerint:
    2024.04.10 12:53

    A Marosvásárhelyi Rádió interjúzott MP-vel. Ebből egy idézet: „Igen, Orbán Viktorral sokáig semmi gond nem volt, még 2010 környékén sem. Most már más világot élünk, és nem csak vele van a probléma, hanem az egész rendszerrel, ami kialakult.”

    MP még mindig nem érti, hogy A Lókupec maga a rendszer, a NER, a fidesz-bűnszervezet. Ő építette fel ezt az egészet, ő határozza meg, nélküle ez semmi nem lenne, nem is lenne egyáltalán.
    Nem érti, és nem tudja, hogy a Lókupeccel már a kezdet kezdetétől gond volt, mégpedig azért, mert ő egy pszichopata. Csak kezdetben ez a gond még csak potenciális volt, még csak helyi kiskirály volt, ki kellett nőnie magát, hogy országos (sőt, világi) károkat tudjon okozni. 2010-re már bőven elérte az országrombolói méretet.

    Kontra: érthető, hogy MP ezt nem érti, végül is, nem véletlenül volt az utolsó pillanatig a bűnbandában. Jó, hogy most már nincs ott, – és nem, nem igaz, hogy ő a bűnbanda provokátora, titkos ügynöke lenne, aki valamilyen zűrzavaros összeesküvéselmélet szerint a bűnbanda forgatókönyvéből játszik, ez marhaság -, és bár természetesen semmilyen azonnali, és érdemi hatása nem lesz a bűnszervezet hatalmának lebontásában (nem fog választást nyerni, nem fogja eltántorítani a 3 millió zombit, stb.), de az jó, és hasznos, ha rombolja őket. Ezért ő most „hasznos idióta”, nem szabad akadályozni, eltéríteni, elbátortalanítani a tevékenykedésében.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-332657)
    Loading...
  16. ijontichy szerint:
    2024.04.10 13:54

    @ipartelep: : „a Lókupeccel már a kezdet kezdetétől gond volt” Így van. @Big JT egy posztban minap elejtette, hogy „Orbán erősen liberális volt”. Fenét! Csak a Bibó-kolbásztöltelék receptjében 😉 nem szerepelt a bűnözőalkatú-hataloméhes-nárcisztikus-szociopata. Ezért aztán kénytelen volt – ideig-óráig – alkalmazkodni. Bár egyszer egy ismerős küldött róla egy óvatlan pillanatában elcsípett akkori képet ;-). Íme:
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/45/Chameleon-Stage_03.jpg/1920px-Chameleon-Stage_03.jpg
    ’98 őszétől aztán gyorsan megszüntette a „vadászati tilalmat”, s azóta rengeteg prédát gyűjtött 😀 (ugye figyeltétek a nyelvét – egy frászt Graz, erőltetett önfegyelem ;-)).

    Ja, MP-t tényleg lehet hagyni. G ideges (én pedig csak egy kávét kérek ;-)). Amennyire emlékszem nem nagyon szokott a Házban bekiabálni. A védekezés nem erőssége, ha pedig vagdalkozva támadva menekül előre, lesznek még hibák. Az utóbbi időben keletkeztek repedések. Hátha egyszer nem fogja tudni már „gyorstapasszal” betömni az összeset.
    Most az lenne a jó (és e szempontból MP hatása tényleg kérdéses), ha az eljövendő brüsszeli fityisz pártkatona-kontingens mérete kellemesen karcsúsodna. Na erre kéne fókuszálni a nemT. ellenzéknek, de minden normális magyar választónak „Apátiában” ;-). Ha máshogy nem megy, hát befogott orral :-).

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-332659)
    Loading...
  17. Podvinecz marsall szerint:
    2024.04.10 18:46

    : @ipartelep: én ebben az esetben még örülni is fogok, ha egyszer kiderül, hogy marhaságokat írogattam. Sok a disszonancia, amit egyelőre nem tudok hová tenni – az ember magyarázatot keres, aztán vagy talál, vagy kreál.

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-332665)
    Loading...
  18. excombo szerint:
    2024.04.11 10:20

    Hát, azt már bemondta MP, hogy nem fogunk fegyvert szállítani Ukrajnának (ha jól emlékszem, apokalipszistmost reménykedett az ellenkezőjében)…
    Most az az érdekes kísérlet zajlik, hogy mi történik, ha egy jóképű politikus mondja ugyanazt, mint a fidesz, csak tisztességesebb image-dzsel (az ellenzék meg úgyis rá szavaz).
    És még MZP-re mondta mindenki, hogy hát ez a fidesz programja. (A boháros videója után megint elszomorodtam, hogy elszalasztotta az ország: üdítő az egyenessége. De már Gyurcsány-státuszban van: Megpróbálja összeMZP-zni a propaganda MP-t.)

    Hiv.: [@excombo:](#comment-332679)
    Loading...
  19. ijontichy szerint:
    2024.04.11 11:21

    Ügyes :-/. https://telex.hu/belfold/2024/04/11/magyar-peter-ugynokaktak

    „…azt is ígérte, hogy az új kormány majd az egyik első intézkedéseként megnyitja az ügynökaktákat. Ezzel a lépéssel 34 éve adós a politikai elit, nem véletlenül.”
    Szerintem sem (véletlenül), bár – többekkel együtt – én is szkeptikus vagyok. Normális országban nem lennék, de ahol vitya (&al) akár „egy napot” is hatalmon tölthetett… :-/. Elég arra gondolni, hogy a fülügyelő miszerintje ’98-ban egy fatlacus volt.(persze-persze normális országban nix olyan, hogy a politikai főnök „aktákat égethet az udvaron” ;-), de vitya lényege pont az, hogy nincsenek skrupulusai, ha bizonyíték nem marad tetteire. Hibátlan posztdok a csillag jogi karán, na! „A Villa Orange nem apácazárda…” :-DDD)

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-332682)
    Loading...
  20. muaddib00 szerint:
    2024.04.11 13:40

    @excombo:
    Ez egy bazi nagy gumicsont aminek semmi értelme. Lehet tökéletes a viszony Ukrajnával úgy is, hogy nem szállítunk fegyvert, millió más módon is lehet segíteni. Az a mennyiségű fegyver amit Magyarország tud szállítani nem oszt nem szoroz. Nem azért vagyunk fasírtban Ukrajnával mert nem adunk oda mondjuk öt darab szétesett BMP-t, hanem viktorék megnyilvánulásai miatt.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-332686)
    Loading...
  21. ijontichy szerint:
    2024.04.11 13:52

    @muaddib00: : Off Szvsz. ha kihagyod a Dűne 2-t, nem veszítesz sokat :-(. On

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-332687)
    Loading...
  22. muaddib00 szerint:
    2024.04.11 13:58

    @ijontichy:
    //OFF
    Kösz, mostanában amúgy sem nézek filmeket. Az utóbbi időben a w40k reményekre kattantam rá.
    //ON

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-332688)
    Loading...
  23. excombo szerint:
    2024.04.11 14:57

    @muaddib00: Jó, ebben igazad van. Leginkább gesztus lenne. Ahogy a támogató szavak is. Ha lennének. Nekem az is elég, ha egyértelműen állást foglal, hogy melyik oldalon állunk.

    Hiv.: [@excombo:](#comment-332690)
    Loading...
  24. Basstölpel szerint:
    2024.04.11 15:08

    Ez az átkozott magyar nyelv.

    Ki lesz hálás GG-nek?
    Az én megfejtésem az, hogy az egész társadalom lesz neki hálás, mert nála van a magyarpéteri áfium elleni orvosság.
    De pusztán a szöveg alapján akár az is lehetne, hogy a rezsim vezetését fenyegette meg, hogy ha kirugják, akkor ledobja az atombombát.

    Hiv.: [@Basstölpel:](#comment-332692)
    Loading...
  25. annokkk szerint:
    2024.04.11 16:00

    Hiv.: @Basstölpel:
    Az ATV kérdezte, tehát az atv-sek és a társaik lesznek nagyon hálásak.
    Az ATV-nek sosem mondaná egy fideszes, hogy – ti, a magyar nép -.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-332695)
    Loading...
  26. Basstölpel szerint:
    2024.04.11 16:24

    Jött értelmezö hablaty.

    1) ha mégis/lesznek
    2) ha mégis van/lesznek
    3) ha lett volna/lenne

    Megyek, megölöm a királynőt.

    Hiv.: [@Basstölpel:](#comment-332696)
    Loading...
  27. ijontichy szerint:
    2024.04.11 16:29

    @Basstölpel: :
    ) Macskaösszezavaró kft, vagy Csubakka árnyéka ;-).
    ) Jó ideig maródi volt, meglehet még nincs teljesen magánál.
    ) Tudja a franc.
    Upd: ha megölöd kizárólag vessző nélkül!!! 😀

    Btw. „Nagy István a Telexnek: Magyar Péter népmesei történetet épít fel”
    Pityuka pubi kényszeredett heherészése mögül izzadságszag érződik. Nehéz idők járnak a limelight-ba kiparancsolt rezsimszolgákra :-).

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-332697)
    Loading...
  28. nyulambator szerint:
    2024.04.11 17:31

    Gulyás Gergely megírta nekünk, mit jelentenek rejtélyes mondatai

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-332702)
    Loading...
  29. KennyOMG szerint:
    2024.04.11 19:51

    @halatlangazember: Nincs olyan, hogy RICO, mint buncselekmeny. Ahhoz a RICO-ban meghatarozott dolgokat kell csinalni, es ez az, amit a kedves gopoldali joemberek nem hajlandok megnevezni. AOC azon akad ki (nem eloszor), hogy folyamatosan bunszervezetezik Bident, mikozben egy konkret buncselekmenyt nem neveznek meg, amit o vagy barki mas elkovetett volna.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-332706)
    Loading...
  30. halatlangazember szerint:
    2024.04.12 15:31

    @KennyOMG: hát, belemehetünk szőrszálhasogatásba, a köznyelvben a RICO kb a szervezett bűnözést jelenti, ez alá persze vannak besorolva konkrét ügyek, mint pl. emberrablás, gyújtogatás, stb. de ezek RICO alatt a magyar „bűnszervezetben történt elkövetést” jelenti. Tehát a faszinak meg kellett volna nevezni a konkrét bűncselekményt, ebben igaza van AOC-nak, de abban, hogy a RICO önmagában nem bűntény (magyar rendszerben „csak” súlyosbító tényező), téved. De igazából a buta hiszti, meg a buta nézés amit letol, az teszi nagyon pikánssá a videót.

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-332727)
    Loading...
  31. nyulambator szerint:
    2024.04.12 16:32

    @halatlangazember: Azon lehetne vitatkozni, hogy ki tényleg az ostoba. Az-e aki (bután nézve) az mondja, hogy a „bűnszövetkezetbenelkövetés” mint bűncselekmény nem létezik és felhívja a másikat, hogy talán nevezze meg, hogy mégis mi volt bűnszövetkezetben elkövetve, vagy az, aki továbbra is „bünszövetkezetbenelkövetéssel” vádolja az elnököt és nem is érti, hogy mi ezzel a baj. A republikánusok mondenképp rá akartak kontrázni a Trump impeachmentre egy Biden impeachmentet de hát képtelenek voltak bármi vádszerűt felmutatni, maradt nekik, hogy bűnszövetkezetben volt elkövetve.
    A buta nézés meglehetősen szubjektív, mondhanám „is in the eye of the beholder”.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-332730)
    Loading...
  32. incze szerint:
    2024.04.13 18:03

    @muaddib00: magyarország nem „nem ad fegyvert”, hanem nem enged át a területén fegyvert, ami igen durva hátráltatása a katonai segítségnek.

    általában is: a főmogyoró (bevallottan) minden lehetséges módon paralizálni akarja az eu/nato tömböt. leállítani, hátráltatni, lassítani, hogy vlagyimir vlagyimirovics kissé kevesebb ellenállásba ütközzék az orosz béke terjesztésében.

    kurva undorító. (mármint nekem. te viszont ezt számomra meglepő higgadtsággal méricskéled, pedig rengetegen döglenek bele, és növeli a pusztítást. máskor nagyon is képes vagy erős indulatokra, amikor vók ballerek gázolnak a normálisodba.)

    Hiv.: [@incze:](#comment-332751)
    Loading...
  33. muaddib00 szerint:
    2024.04.13 18:14

    @incze:
    Bocs, de szerintem nem értetted meg mit írtam:
    „…Nem azért vagyunk fasírtban Ukrajnával mert nem adunk oda mondjuk öt darab szétesett BMP-t, hanem viktorék megnyilvánulásai miatt.”
    Szerintem kb. ugyanazt mondom mint te (annyi kitétellel, hogy a területen át történő szállítás is irreleváns szvsz ezt is megértenék az ukránok /lengyel-ukrán és román-ukrán határ együtt több mint 1000 km, nem a magyar 100 km hiányzik/). Tehát MP ápolhatna jó viszonyt Ukrajnával úgy is, hogy nem szállít fegyvert, sőt akár úgy is, hogy nem enged át fegyvert (tehát gumicsont emiatt beleszállni MP-be). A jelenlegi viszony oka a magyar kormány.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-332752)
    Loading...
  34. KennyOMG szerint:
    2024.04.14 02:56

    @halatlangazember: A RICO „onmagaban” nem buncselekmeny, mivel „onmagaban” ertelmezhetetlen. Pontosan ugyanaz, mintha magyarul orditanad, hogy „bunszovetkezetben, bunszovetkezetben!”, minden pontosabb konkretum nelkul.
    .
    AOC szerintem is tud kurva idegesito lenni, de itt pont adekvat mertekben es teljesen jogosan akadt ki a faszfejektol. Mar ujra szerintem. Amit te buta nezesnek titulalsz, az attol van, hogy ilyen irrealisan kurva nagy szemei vannak, amiket meg ki is mereszt alkalmasint, es kicsit rajzfilmfigura kulsot tud olteni vele. Szerinted ez egyenlo buta nezes, meg buta hiszti – nos az ebbol arado otvar szexizmus, amit itt tolsz, az teszi pikanssa a kommented.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-332755)
    Loading...
  35. incze szerint:
    2024.04.14 14:12

    @muaddib00: ok. ha félreértettem, annak őszintén örülök.

    a többiben nem értek egyet, nem a kilóméterek számítanak, hanem pl. a kiépített, nagy teherforgalomra tervezett vasúti csomópont. és azt sem hiszem, hogy lehetne az orosz propagandát szajkózva, a jelenlegi dögkeselyű taktikával jó viszonyt kialakítani.

    Hiv.: [@incze:](#comment-332770)
    Loading...
  36. muaddib00 szerint:
    2024.04.14 14:49

    @incze:
    Nos, ez szerintem nem fog kiderülni, ugyanis nem igazán hiszek a közeljövőben végbemenő MP féle kormányváltásban.
    OFF//
    De ha már szóba került én masszívan elutasítók minden olyan kijelentést ami konkrétan a fegyverszállítást valamiféle erkölcsi minimummá, vagy kötelességgé tenné. A fityesz viselkedése gusztustalan Ukrajna kapcsán, de nem a fenti dolog miatt. A világon számtalan konfliktus van/volt az utóbbi évtizedekben és teljesen magától értetődően egyik nyugati országot sem tekintették erkölcsi hullának ha nem tömte valamelyik felet fegyverrel. És ez jól is volt így. Szvsz hamis dilemma és félrevezető azt állítani, hogy csak úgy segíthetsz ha te is adsz fegyvert.
    ON//

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-332772)
    Loading...
  37. annokkk szerint:
    2024.04.14 15:36

    Hiv.: @muaddib00:

    Amíg az ukránoknak van elég fegyverük, addig nekünk nem kell harcolni.
    Nem erkölcsi ez a dilemma.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-332773)
    Loading...
  38. muaddib00 szerint:
    2024.04.14 15:45

    @annokkk:
    //OFF
    Helyes, akkor ne állítsuk be annak. Tehát mindegy Magyarország ad-e fegyvert, mert ha Ukrajna további harca a magyar fegyverektől fog függni akkor már mindegy.
    //ON

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-332774)
    Loading...
  39. annokkk szerint:
    2024.04.14 16:02

    Hiv.: @muaddib00: Pártunk és Orbánunk nem csak nem segíti fegyverekkel a szomszéd államot az ázsiai betörés ellen, hanem még az európai és nato fegyverszállításokat is igyekszik megakadályozni.
    Ez, hogy úgy mondjam, gesztusértékű. Mintha ezzel akarná kiharcolni, hogy ha megtámadnának minket, senki ne jöjjön a segítségünkre, még akkor se, ha könyörög a szája.
    Ez egy általad leírt fegyvertelen lúzer állam részéről – felhívás keringőre.
    És tényleg. El akar foglaltatni minket ez a kis szovjetkatona.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-332776)
    Loading...
  40. azuccahirmondoja szerint:
    2024.04.14 16:22

    @muaddib00:
    Rendkívül fontos, hogy Ukrajna kapjon elegendő fegyvert és lőszert. (Továbbá pénzt, élelmiszert, mindent, ami ahhoz kell, hogy ne roppanjon össze az orosz nyomás alatt, hanem éppen ellenkezőleg, tovább bírja, mint Oroszország.)
    Erkölcsi minimum, hogy mindenki minden tőle telhető módon segítse Ukrajnát, amennyiben elfogadjuk, hogy agresszió esetén kötelességünk a megtámadottat segíteni.

    Hiv.: [@azuccahirmondoja:](#comment-332779)
    Loading...
  41. KennyOMG szerint:
    2024.04.14 16:24

    @muaddib00: Azzal ugye tisztaban vagy, hogy ez ugyanaz a hamis erveles, mint „nem ikszelek a valasztasokon, mert az en szavazatom ugysem szamit” vagy „nem csokkentem a karbonlabnyomom, mert a szemelyes kibocsatasom semmit semmit nem szamit”.

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-332780)
    Loading...
  42. annokkk szerint:
    2024.04.14 16:57

    Hiv.: @azuccahirmondoja:
    A megtámadott segítése nem jobboldali érték, hanem baloldali.
    A jobboldaliak értékei mondhatnám, pont ellenkezőleg.
    Erősebb kutya baszik és más állathasonlatok.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-332783)
    Loading...
  43. muaddib00 szerint:
    2024.04.14 17:32

    @KennyOMG:
    Még véletlenül sem ugyanaz. A szavazatok esetén minden választópolgár szavazata pont ugyanannyit ér. Ellenben minden állam katonai potenciálja még véletlenül sem egyforma. Még az egy főre eső karbon lábnyom is közelebb van egymáshoz a fejlett országokban mint a katonai képességek eloszlása.
    @azuccahirmondoja:
    Rendben. Kérlek akkor eszerint nyilvánulj meg mostantól minden katonai konfliktus esetén valamennyi nyugati ország esetében (mellékesen pont azt mondtam, hogy millió más módon is lehet segíteni fegyver mellett: élelmiszer, orvosi segítség, stb. csak épp a magyar kormány azt sem teszi). Hadd ne kelljen elkezdem sorolni…

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-332785)
    Loading...
  44. ijontichy szerint:
    2024.04.14 18:21

    @annokkk: : A megtámadott segítése ÉRTÉK (és pont). A konkrét esetből (vagy korunkban jellemző statisztikai szórásokból) „oldalt” csinálni, kisajátítani, ugyanúgy a „tribalizmus” erősítése, mint amit az alcsóti förmedvény (&al) tesz.
    @muaddib00: : A magyar kormány viselkedése jórészt rövidlátó belpol haszonlesés. Lehet megsértődni, de a költővel szólva a magyar egy ideje „rút sybarita váz”, jó nagy pofával a majdnem semmire (inkább csak az ősök örökségére). Erre játszik rá, sőt erősíti az alcsóti gecy (már negyedszázada). Segít eltüntetni a többé-kevésbé helyesen szocializált egyedek természetes bűntudatát (lévén senkitől sem kérik, hogy menjen Ukrajnába megdögleni * , ezt a mucsokány propagandája terjeszti). Persze nem kívánt mellékhatás is van, ti. az ilyen társadalom kevésbé lesz sikeres, mert végül nem csak az „ukránok” vannak leszarva, hanem a „kertszomszéd” is le lesz.
    Amúgy a történelem szerint a „vologyákat” nem hatná meg vityenka pávatánca, ha úgy alakul. Például a jó öreg dolfit se hatotta meg annakidején a tengernagy agy.

    . * Csádba lehet menni megdögleni? Ott mi a haszon (költői kérdés, mind tudjuk mi a haszon – persze nem a mogyoróknak)

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-332786)
    Loading...
  45. annokkk szerint:
    2024.04.14 18:30

    Hiv.: @ijontichy: Akkor legyen a létező jobboldal értéke az erősebb kutya baszik. És a létező baloldal értéke a megtámadottak segítése. A csuti vitéz a létező jobboldal etalonja, úgyhogy ne tekintsünk el ettől. A jobboldal az erőben hisz és a gyengék pusztulásában.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-332787)
    Loading...
  46. azuccahirmondoja szerint:
    2024.04.14 18:31

    @annokkk:
    „A megtámadott segítése nem jobboldali érték, hanem baloldali.”
    Ez nettó baromság. Kb. Selmeczi Gabriella színvonala, mutatis mutandis.
    @muaddib00:
    Igyekszem mindenkit ugyanazzal a mércével mérni, de nem is érzékelek most súlyos nézeteltérést közted és köztem. Sztem vállalható álláspont, hogy „én nem tudok fegyverszállítással segíteni, ezért máshogyan segítek”. Az nem vállalható álláspont, hogy „én nem küldök fegyvert, és szerintem ne küldjenek mások se”, miközben nyilvánvaló, hogy Ukrajna nyugati fegyverszállítmányok nélkül nem tudja megvédeni magát az ötszörös orosz túlerővel szemben. (És akkor még szó sem esett az oroszokat támogató Iránról, Észak-Koreáról stb.)

    Hiv.: [@azuccahirmondoja:](#comment-332788)
    Loading...
  47. muaddib00 szerint:
    2024.04.14 18:40

    @azuccahirmondoja:
    Ezzel egyetértek.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-332789)
    Loading...
  48. annokkk szerint:
    2024.04.14 18:50

    Hiv.: @azuccahirmondoja:
    De hát látod…

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-332790)
    Loading...
  49. azuccahirmondoja szerint:
    2024.04.14 19:10

    @annokkk:
    Kaczynskiról és bandájáról sok rosszat el lehet mondani, és – ha van értelme egyáltalán ennek a szónak 2024-ben – náluk jobboldalibb tébolydát nehéz taláni Európában, de azt nem lehet elvitatni tőlük, hogy kezdettől fogva teljes mellszélességgel kiálltak Ukrajna mellett. Eltérően a Magyarországot kormányzó ruszkibérenc söpredéktől.

    Hiv.: [@azuccahirmondoja:](#comment-332791)
    Loading...
  50. annokkk szerint:
    2024.04.14 20:33

    Hiv.: @azuccahirmondoja: Talán a szmolenszki tragédia utóhatása, hogy mivel egész politikáját a bűnbakkeresésre tette fel, nemigen tudott volna bratyizni az oroszokkal.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-332793)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : És az egész szürreális tragikomédia…
  • vattablz on Viccországban bejelentenekMegint a Boeing.
  • halatlangazember on Elon Musk kissé önkritikus tweetjeNemtom volt-e már, ha igen, bocs: Elon és Donald t…
  • Virág et. on Elon Musk kissé önkritikus tweetjeA kábítószerfogyasztás rossz dolog, gyerekek.
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak IzraelreNémi cinizmust érzek a szavaidban. Dehogynem érdek…
  • KennyOMG on Terroristák támadtak Izraelre@Késes Szent Alia: Nem hiszem, hogy ilyen szinten…
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak Izraelre@KennyOMG: Talán ma éjjel még nem, bár tényleg sok…
  • KennyOMG on Terroristák támadtak IzraelreUgy tunik nemlufi, es holnap erdekes napra ebredun…
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak IzraelreHegseth: Irán jelenleg aktív lépéseket tesz az ato…
  • azuccahirmondoja on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: "... más módszert kell keresni" Senki nem…
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak IzraelreValami mozgolódás van Irán környékén. A közvetlen…
  • Grrr on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Trumpjugend besúgó https://www.msnbc.com/top-stori…
  • nyulambator on Padányi Viktor esete (heheposzt)@barki: konstruktív bizalmatlansági indítvánnyal v…
  • darnoknew on Padányi Viktor esete (heheposzt)Egyetértek mindennel, amit írsz, csakhogy amíg te…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/06/11/a-szuverenitasvedelmi-hi…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @barki: Én értem a keserűséget, de a tényáll…
  • ikarus on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: Hogy érthető legyen, idemásolok egy részt…
  • barki on Padányi Viktor esete (heheposzt)@tahonoli: Eddig számomra a megkerülhetetlen axióm…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @labrys: Semmi nem garantálja, semmi nem biz…
  • ijontichy on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: : Mondjuk meg kell tanulnod úszni (ld. Oc…
  • nyulambator on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: Vissza kell kérdeznem: mi garantálja, hog…
  • labrys on Viccországban bejelentenek@Grrr:: Szegénységkutatás – elemzés a magyarok pén…
  • labrys on Padányi Viktor esete (heheposzt)Továbbá: a lényeges kérdéseimre nem érkezett válas…
  • labrys on Padányi Viktor esete (heheposzt)Elnézést, képtelen vagyok mindenkinek külön-külön…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : Off A pontosság kedvéért: a szomszéd…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @Grrr: Néhány tényező árnyalja ezt a szegény…
  • Grrr on Padányi Viktor esete (heheposzt)@ipartelep: Szerintem ebben nagyon szépen megegyez…
  • Grrr on Viccországban bejelentenekAz adatok alapján nem gyorsul az infláció amúgy, i…
  • ipartelep on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @Grrr: Amit itt írsz, Gyurcsány bűneit minie…
  • tahonoli on Elon Musk kissé önkritikus tweetjeHiv.: @incze: Lehet jól látja @thegaben86:, hogy M…
  • ijontichy on Elon Musk kissé önkritikus tweetje@incze: : Van ez így :-) https://www.youtube.com/w…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @barki: Talán lejött eddigi hozzászólásaimbó…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek"A kormány számára kisebb pofonnal érhet fel a fri…
  • incze on Elon Musk kissé önkritikus tweetjemár sajnálja. https://x.com/Tendar/status/19327098…
  • ijontichy on Padányi Viktor esete (heheposzt)@darnoknew: : "amit mi kifőzünk a vincent boszorká…
  • ijontichy on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: : I've got some bad news for you sunshine…
  • darnoknew on Padányi Viktor esete (heheposzt)@barki: "a kockázatok csökkentéséről nemcsak gondo…
  • nyulambator on Padányi Viktor esete (heheposzt)@barki: Nem látom, hogy itt bárki is vitatná amit…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Vastagbőr-blog szemlézte: Lakner Zoltán: Orbán a d…
  • barki on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hibát követtem el. Nem írtem le explicit, hogy nem…
  • barki on Padányi Viktor esete (heheposzt)@tahonoli: :) Ha nekem szól, akkor nem érzem talál…
  • ipartelep on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @labrys: Mondják, hogy akik nem tanulnak a t…
  • darnoknew on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: "mindenki univerzális, objektív, eleve…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenekHiv.: @incze: Köszönöm. :) Szerintem teljesen korr…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @labrys: Bocs mindenkitől, de sajnos esélyes…
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@Grrr: Gyanítom, hogy inkább nem értették a kérdés…
  • naki on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @ijontichy::https://444.hu/2025/06/10/42-mil…
  • incze on Viccországban bejelentenek@tahonoli kolléga kedvéért ideteszem amit a chatgp…
  • labrys on Padányi Viktor esete (heheposzt)P.s.: …Amennyiben valakiben felmerülne, hogy e pon…
  • labrys on Padányi Viktor esete (heheposzt)Az Orbán-rezsim eltörlésére más módszereket kell k…

Posztrulett

Meddig hallgassak Magyar Péter hallgatásáról? (kérdésposzt)

Az Orbán-rezsim arra készül, hogy orosz mintára a magyar polgárok alapvető jogait korlátozza, és kínai mintára arcfelismerő rendszert használjon békésen demonstráló polgártársaink ellen. Az Orbán-rezsim propagandistái a Kreml ocsmány hazugságait visszhangozzák a közmédiában. Az Orbán-rezsim két ijesztően tehetségtelen, antiszemita senkiházit magas kitüntetésben részesített nemzeti ünnepünkön. Magyar Péter táborának egy kis része homofób és ukrángyűlölő, mitöbb, …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • excombo
  • micike mici
  • tortt49
  • aerduloensamtonight
  • jelbeszed
  • attitoth68
  • labrys
  • onehumanoid
  • Tyto
  • csunyatáp
  • Haász Endre
  • nyulambator
  • naki
  • annokkk
  • Mikonu
  • Gaboxhrr
  • pogny
  • opiniopraesumpta
  • ikarus
  • Judit Merényi
  • Bogomil
  • macskahala
  • kisa
  • outsiderb
  • princeghostly1c74fbc695
  • karsairita
  • nerangass
  • kiazmármegint
  • mecsekijeti
  • darnoknew
  • rovidec398e17c6
  • ipartelep
  • Tehenész
  • Radnóti Zoltán
  • ganjagym
  • LibaLeontin
  • incze
  • susyk
  • Tiborné Tóth
  • marysolotravez
  • elolhatuldoktor
  • istván orovecz
  • dynamicist
  • anna007dor
  • gudea73
  • gearforbooks
  • Hanyistók
  • Morp65
  • Czifra Zoltán
  • ervsebeszet
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d