Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Lánczi András a magyar fiatalok ellen uszít (indulatposzt) 2026.04.22
  • Ruff Bálint miniszter lesz!!!! 2026.04.22
  • Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt) 2026.04.22
  • Tudomány forradalom idején 2026.04.20
  • Vidnyánszky Attila esete a szeretettel (juniorposztnyugi) 2026.04.19
  • Petíció az RMDSZ-hez (miezposzt?) 2026.04.19

A legolvasottabb posztok

  • Tudomány forradalom idején
  • Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj
  • Vidnyánszky Attila esete a szeretettel (juniorposztnyugi)
  • Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)
  • Ez egy alkotmányos forradalom
  • Petíció az RMDSZ-hez (miezposzt?)

Veletek vagyunk 🌈

2025.06.28 by jotunder

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16532450-69e8b3b637f65' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16532450&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16532450-69e8b3b637f65&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16532450-69e8b3b637f65' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Felfüggesztik a legnagyobb magyar akkugyár építését

Next Post:

Az AI elkezdte elvenni az emberek munkáját

107 Commments

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments
  1. ipartelep szerint:
    2025.06.30 10:08

    Hiv.: @Keepdreaming:

    A szerző arról beszél (nem ezekkel a szavakkal, de lényegében), hogy a bűnbandának az a propagandaszövege, hogy „az ellenzék buzi” (merthogy buziparádét szervez, azon demonstrál – a mogyorók a „buzi” szót ismerik, az LMBTQ-t nem ), de a mogyorók nagy többsége nem olyan, az a szöveg majd meg tudja állítani a bűnbanda erodálódását, és azt az egyre fokozódó közhangulatot (végre valami „közhangulat”, hogy mennyit vártunk erre, Dadus!), hogy „elég volt ezekből a tolvaj gecikből, most már takarodjanak!”. Bár a mogyorók többsége (inkább többsége mint nem) valóban homofób, és bár kb. 2 millió agyhalott zombi továbbra is a bűnbanda mellett áll, és a propagandájuk, főleg ez utóbbiakra nézve sziklaszilárdan hatásos, ez most mégsem tűnik úgy, hogy elég lesz. Miért nem? Azért nem, mert a „buziprobléma” mellett a köznép azért érzékel más problémákat is, amelyek fontosabbak neki. Az az üzenet itt már nem elég a bűnbanda melletti aktivitásra, hogy „”az ellenzék bebuzult”. Nem látszik elégnek. Tehát szerintem a szerző szerencsére téved, itt most (mostanában) egy nagy kő elkezdett legurulni a hegyről, és ki tudja hol áll meg…

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-346595)
    Loading...
  2. darnoknew szerint:
    2025.06.30 11:05

    @velotanya:
    Én már nem várok gesztust MP-től. Korlátlan pénzből korlátlan őrület következik. Ha MP szavazatmaximalizálásához az én elveim becsmérlése szükséges, tegye meg, akkor is rá fogok szavazni. Nincs másik út, ez száraz matematika. (Persze, ezen az úton sincs semmire garancia.) Úgy mondom ezt, hogy közben – nyulambatorral egyetemben – Labrys-szal is egyetértek.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-346597)
    Loading...
  3. barki szerint:
    2025.06.30 22:10

    @darnoknew: „Ha MP szavazatmaximalizálásához az én elveim becsmérlése szükséges, tegye meg, akkor is rá fogok szavazni.”
    Uhhh, wazzze, ez nem száraz matematika, ez valami nagyon mély önértékelési probléma. (Bocsánat a személyeskedésért.) Egy jövőbeli „emberséges rendszer” ezt nem várhatja el!

    Szerintem, lehívtuk már a lapjainkat pro és kontra. Az érvelések rendre úgy végződtek, ez igaz, de akkor is.
    Nem is akarok már érvelni. Minek, mindenki a szerteágazó események, tények, vélemények, lehetséges következmények neki tetsző részhalmazát látja csak a csőben.

    Most már csak azt ajánlom megfontolásra, hogy az nem kérdés, hogy lesz-e olyan választói csoport, amelyik rendszerváltást akar, de a Tiszára nem szavazna, mert lesz.
    És ha erre csak ingerült toppantás a válasz, „De ne legyen!”, az még nagyon visszaüthet.

    Hiv.: [@barki:](#comment-346613)
    Loading...
  4. darnoknew szerint:
    2025.06.30 22:41

    @barki: de, ez száraz matematika. Ha a kutyák, vagy más párt, kivéve az ő hazájukat kerül ebbe a pozícióba, akkor rájuk fogok szavazni. Ez itt nem önértékelés, ez itt nem 1990, amikor elvek és álmok alapján választottunk magunknak pártot.
    Egyébként meg valószínűleg tök mindegy, l. Labrys idevágó eszmefuttatásait.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-346618)
    Loading...
  5. ijontichy szerint:
    2025.07.01 00:10

    @darnoknew: : „ez itt nem 1990, amikor elvek és álmok…” Na ja… „Akinek elvei vannak, annak ne legyenek belei” (Blöki, Mézga Aladár kutyája) 😉
    A teszetosza párt annyit elért, hogy jövőre feltápászkodom a két hátsó lábamra, és elmegyek szavazni rájuk (eredetileg már ki akartam hagyni). Persze, ha lesz választás. Mert büdösbolsy képes megbombáztatni a s̶z̶á̶z̶a̶d̶o̶t̶ záhonyi állomást, hogy kimaxolja a háborús vészhelyzetet (és akkor követendő példának arcrezzenés nélkül a „pfejj!” Zelenszkijt állítaná, mert ez egy ilyen fajta, hogy Zelenszkij addig „pfejj!” , amíg nem lehet számára hasznos példa) 🙂
    Ezzel együtt úgy érzem, tévedhetetlen vitya ma már „többet hibázik, mint Macilaci, mikor Shakespeare-t idéz” (MD: Wall street II) 😀
     
    A „kóros idealizmus” betegségében szenvedő antiTi bagázsnak pedig csak annyit: rá kéne már zizzenni, hogy fityisz módon sértegetitek a 2+2=4 alapján állókat („rajongó”??? hülye-e vagy? politikusért csak egy idióta rajong). Azzal meg végképp nem foglalkozom, mennyi ebből az antiTi halmazból a hétköznapi tégla :-/.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-346621)
    Loading...
  6. velotanya szerint:
    2025.07.01 06:54

    @ijontichy:
    De az természetesen oké, amikor te sértegeted a másik oldalt azzal, hogy vagy idióták – a 2+2 is magas nekik – vagy téglák. (Meg persze antiTi bagázs, de nyilván ha valaki téged magyarista hordának nevezne, az csúnya dolog lenne.)
    És amúgy konkrétan hülyézni is ti szoktátok ebben a témában a másik oldalt (főleg hakohen és te) – az pedig tényleg klasszik fideszes módszer, hogy vádold a másikat azzal, amit te csinálsz.

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-346626)
    Loading...
  7. velotanya szerint:
    2025.07.01 06:54

    Egyébként egészen meg vagyok hatva, az előző hsz-omra 9 lájkot kaptam, szerintem egyéni rekord. Valaki nyomhatna még egy tizediket, ha már idáig eljutottunk, és akkor berámáztatom:)

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-346627)
    Loading...
  8. darnoknew szerint:
    2025.07.01 07:51

    Ipartelep írta valahol, hogy vitatkozgatunk, de senkinek nem változik a véleménye. Nyulambator írta rá, hogy neki igen. Én csatlakozom hozzá, nekem is megváltozott. És megint meg fog változni, ha itt valaki levezeti nekem, hogy mi más módon lehetne eredményesebben megszabadulni ezektől. De ne olyan érvekkel, hogy MP zsákbamacska, mert ezeket bármelyik zsákbamacskára lecserélném, hanem, hogy melyik pártra kell szavazni, hogy változzon végre valami.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-346628)
    Loading...
  9. ijontichy szerint:
    2025.07.01 08:05

    @velotanya: : „Tizedik” kérésed parancs :-).
    Na és akkor: Nálam (régóta) alap, hogy a fideszes! idióta és/vagy aljas gazember (továbbá lenézendő (ld. Hofi: Akit le lehet nézni, azt le is kell)), az elit „baromfiudvar” pedig cikizendő (van miért).
    Aztán ajánlok komoly önvizsgálatot, visszaolvasást, mi volt előbb, a tik, vagy a tojás (mármint ki kezdett „MP rajongózni” (ez vért kíván! jelölje meg a segédeit! 😀 )? Amiért bőven kijárt a „hülye-e vagy?” kedveskedő megszólítás és az „antiTi bagázs” (nick nélkül, mert lehetőséget kell adni, akinek nem inge, ne vegye fel; upszi, magadra vetted? ejnye…). Erre jössz te a kisfideszes módszerrel („te meg @hakohen”). Nomina sunt odiosa, nem vagyok vevő erre a megosztó csoportképzésre, ráadásul 1100 km távolságról, ellenszélben is megérzem.
    Az persze eszedbe sem jut, hogy a magatartásotok olyannál, aki megélte a „mosóporos gyerek” „suttogó” markecingjét (’97-98), megszólaltat egy vészcsengőt. Jellemző :-/.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-346629)
    Loading...
  10. ijontichy szerint:
    2025.07.01 08:07

    @ipartelep: : Idéznék „keresztatyám” remek – és roppant szórakoztató sztorikkal megkörített – elmejátékaiból:
    „A kibernetika fejlődése az a csapda, amelyet a Természet állított az Értelemnek! […] A komputerizálás kitekeri a civilizáció nyakát. Igaz, hogy szelíden…”
    A többi („információ kritikus tömege”, és persze a „Cognovi naturam rerum. Lords countdown made the world.” stb…) csak roppant szórakoztató elmesziporka, de a kérdésed (ti. „mi lesz?”) az alap, ami köré épül.
    Körösztatyám nagyon sokszor, nagyon különböző oldalról, nagyon különböző sztorit (néha komoly, néha tökéletesen komolytalan) építve kérdez („nekroszféra” (Legyőzhetetlen, Béke a Földön), „végtelen időkig unatkozzon?” (Visszatérés), meg a „mit csinál az FLF?” (Altruizin), nomeg az altalad is említett „Summa…” és „SF és futurológia”), és nem igazán válaszol. A válaszokat majd meg kell találni. Nekünk és az utódoknak.

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-346630)
    Loading...
  11. velotanya szerint:
    2025.07.01 09:11

    Erre jössz te a kisfideszes módszerrel („te meg @hakohen”)
    Ez nem kisfideszes módszer, hanem annak a ténynek a rögzítése, hogy ti ketten biztosan hülyéztétek már itt a veletek egyet nem értőket ebben a kérdésben. (Valószínűleg többen is tették ezt, de ti ketten biztosan). És abban is biztos vagyok, hogy én viszont senkit nem hülyéztem azért, mert Magyarra készül szavazni.
    A többi szöveged pedig csúsztatások és inszinuációk sora – pl. állításoddal szemben nem vettem magamra semmit, csak annyit írtam, hogy sértegetitek a másik oldalt – illetve egy része (már-már szokás szerint) számomra érthetetlen zagyvaság (most éppen a magatartásUNKról – lásd még megosztó csoportképzés, ugye – ami téged valami mosóporos gyerekre emlékeztet 97-ből vagy mi a faszom), úgyhogy válaszolj még valami hasonlót, legyen tied az utolsó szó, aztán szerintem hagyjuk ezt az egészet.
    A tizedik lájkot azért köszi.

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-346632)
    Loading...
  12. nyulambator szerint:
    2025.07.01 09:54

    KB ott tartunk (tartotok) mint az Írek 1922-ben, amikor belátható közelségbe került, hogy végre sikerül a briteket kirúgni a szigetről és polgárháborúba kezdtek ennek a legmegfelelőbb módján valamint azon, ki utálja jobban az briteket.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-346633)
    Loading...
  13. Keepdreaming szerint:
    2025.07.01 10:34

    Az imént nyilatkozta:

    Orbán Viktor: „a Pride résztvevői büntetésre számíthatnak”

    Csak két megjegyzés:
    – Rendőri felszólítás nem hangott el, hogy oszoljon a tömeg
    – A kínai megfigyelő, arcfelismerő AI kamera használata tilos és jogellenes az EU-ban. Ehhez de jure ki kell lépnünk a közösségből.

    Hiv.: [@Keepdreaming:](#comment-346634)
    Loading...
  14. darnoknew szerint:
    2025.07.01 11:06

    @Keepdreaming: Az egy nap emlékezőképességű hívek megnyugtatására.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-346636)
    Loading...
  15. Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw szerint:
    2025.07.01 11:37

    @Keepdreaming: Én úgy képzelem, hogy megy a számolgatás/méricskélés, hogy melyik verzióból jön ki most nagyobb népszerűség. Meg van futtatva a „mesterterv” ötlet és párhuzamosan a „büntetős” verzió. Amelyik többet hoz a konyhára, az lesz a propaganda fő mondanivalója.
    \
    u.i.: mivel propagandáról van szó, a büntetős verzió jogszerűsége lényegtelen. Azon majd a hatóságok elvakaróznak egy darabig, a szükségszerűen elbukott eljárások csak az ellenzéki/független sajtóban lesznek hír. Az viszont mindenütt hír lesz, hogy „…a rendőrség már 37.062 büntetést osztott ki és további 19.673 eljárás folyamatban van.”.

    Hiv.: [@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:](#comment-346639)
    Loading...
  16. darnoknew szerint:
    2025.07.01 11:45

    @barki:

    „És ha erre csak ingerült toppantás a válasz, „De ne legyen!”, az még nagyon visszaüthet.”

    Senkitől nem olvastam itt, hogy „ne legyen!” Ellenben unalomig ismételt észérvek hangzottak el -amelyek az én hozzáállásomat is megváltoztatták.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-346642)
    Loading...
  17. Hölderlin ist ihnen unbekannt? szerint:
    2025.07.01 12:01

    @velotanya: Off: azt is látod, hogy ki nyomta a lájkot? Vagy kapsz róla értesítést? Ha a saját esetemből következtetek, ezt a képességét elvesztette a rendszer: csak az állapítható meg, hogy hány lájk érkezett, de hogy kiktől, az sehogyan. Ugyanígy másoknál sem látszik. Ami azért szomorú, mert így javarészt el is vész az értelme az egésznek: sem a szerző, sem a többiek nem tudhatják, ki az, aki az egyetértését fejezi ki velük.

    Hiv.: [@Hölderlin ist ihnen unbekannt?:](#comment-346647)
    Loading...
  18. nyulambator szerint:
    2025.07.01 12:22

    Ti szoktatok lájkolni? Meg nézni, hogy lájkolt-e valaki?
    Én ha nagyon egyetértek valakivel, akkor odaírom, na. Ha meg nem, akkor azt.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-346650)
    Loading...
  19. velotanya szerint:
    2025.07.01 15:05

    @Hölderlin ist ihnen unbekannt?:
    Azt sose láttam – és most se – hogy másnál ki lájkol. Arról, hogy az én hsz-mat ki lájkolta, régebben értesítést küldött a rendszer, de már hónapok óta nem teszi.

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-346659)
    Loading...
  20. velotanya szerint:
    2025.07.01 15:12

    @nyulambator:
    Az én hozzászólásaimra ritkán érkezik explicit egyetértő komment, lájk viszont aránylag gyakran (de ötnél több meg szinte soha). Ezért én igen, meg szoktam nézni az utóbbiak számát, hogy legyen valami képem az adott hsz fogadtatásáról az itteni közönség körében.

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-346661)
    Loading...
  21. velotanya szerint:
    2025.07.01 15:27

    Egyébként pl. @hakohen éveken át az egyik kedvenc kommenttársam volt, értékeltem a humán műveltségét és az itteni közönségben az egyik legerősebbnek tűnő szociális érzékenységét. Ezek nyilván megvannak most is, éppen ezért meghökkentő nekem sok minden abból, amiket mostanában ír, és ezért csattanok vele gyakrabban (Mert ellentétben másokkal, ő pozitíve hisz MP-ben, nemcsak olyan alapon támogatja, hogy nincs más, aki esetleg leválthatja a nert)
    A többiek közül pedig azzal van érdemi vitám, akik agresszíven és kioktatóan letámadnak, ha kételyeket és kérdéseket hozok fel Magyarral szemben. Aki simán csak kifejezi, hogy rá fog szavazni, azzal soha nem kezdeményezek vitát. Már csak azért sem, mert jelen állás szerint egyéniben én is kénytelen leszek a Tisza ismeretlen és a jelenlegi képviselőmnél biztosan alkalmatlanabb jelöltjére szavazni. Abban egyelőre még bízom, hogy listán lesz alternatíva – mert ha nem, akkor nulla az esélye a fidesz+mihazánk egyharmad alá szorításának, anélkül pedig…)

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-346664)
    Loading...
  22. nyulambator szerint:
    2025.07.01 16:01

    @velotanya: Neked is igazad van.
    Jelentős kételyeim, kétségeim, sőt fenntartásaim vannak MP-vel szemben, csak én alapvetően nem ennek a hangoztatásával töltöm a kommentfolyamot itt, mert azt gondolom, hogy
    – meglehetős kicsi az esélye még a hájpolókkal, hívőkkel sőt fanatikusokkal együtt is, hogy tényleg nyerjen (lásd labrys idevágó munkásságát)
    – még kisebb az esélye, hogy egy esetleges nyerés után jelentősen ártani tudjon, részben a beépített aknamező miatt, amin keresztül kellene mennie, részben az azonnal széteső támogatói köre miatt
    – és ha mindezzel együtt is ártalmas lenne, még kevésbbé valószínű, hogy az első négy év alatt be tudná betonozni magát (ahogy elsőre a köpcösnek se sikerült) és akkor el lehet zavarni. Kapálni.
    Ezeknél sokkal esélyesebbnek érzem, hogy a rohadék még kitalál valami aljasságot jövő májusig és itt marad a kiccsaláddal együtt. Szóval addig is (jobb híján) hajrá Magyar Péter. Őt majd ráérünk akkor utálni, ha már elzavarta a köpcöst és kiderül, hogy ő sem jobb a Deákné vásznánál.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-346668)
    Loading...
  23. barki szerint:
    2025.07.01 17:55

    @nyulambator: Igen, kb ott tartunk.
    Mégpedig azért, mert azzal, hogy MP baloldali értékrendű választókkal akar full jobboldali pártot építeni, a probléma a Tiszába van kódolva (valahol itt ezt le is írtam, úgyhogy I told you so…).
    Személy szerint ennek durranását a feltételezett kormányváltás utánra vártam de lehet, hogy már most befut a vonat.
    Btw igazad van abban, hogy OV-nek sem sikerült az első négy év alatt bebetonoznia magát és elég valószínű, hogy MP-nek sem sikerül, de MP-t nem „mi”, hanem a kiccsalád fogja visszaváltani.

    Hiv.: [@barki:](#comment-346672)
    Loading...
  24. darnoknew szerint:
    2025.07.01 18:06

    Általam nagyra becsült Pottyondy Edina a mai videójában hasonló elvárásokat fogalmaz meg MP-vel szemben, mint általam nagyra becsült velotanya kommenttárs. Lakner Zoltán – akit szintén nagyra becsülök – a mai (Mélyvíz) beszélgetésében ugyan egyetért Edinával, de megértőbb MP-vel, mert fontos szempontnak tartja, hogy eddig ez a (részletkérdéseket kerülő, kormányát meg nem nevező, egyszemélyes) politika eredményes. Kényes ízlésűek kevesen voltunk, és most már eggyel kevesebben vagytok. Ez a veszteség elhanyagolható ahhoz képest, amit MP megosztó részletkérdésekben való állásfoglalással veszítene.
    @velotanya:

    „jelen állás szerint egyéniben én is kénytelen leszek a Tisza ismeretlen és a jelenlegi képviselőmnél biztosan alkalmatlanabb jelöltjére szavazni”

    Akkor miről is folyik itt a vita? És listán miért nem? A Momentum vagy Márky Zay nem értelmezi helyesen a választási szabályokat és az azokból következő lehetőségeket?

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-346673)
    Loading...
  25. hakohen szerint:
    2025.07.01 18:59

    .
    @velotanya:
    .
    Lájk.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-346676)
    Loading...
  26. labrys szerint:
    2025.07.01 18:59

    @Hölderlin ist ihnen unbekannt?:, @nyulambator:: de vigyázzatok! Azt olvastam, hogy az önlájkolás gerincsorvadást okoz (© Tóth ‘Hátéemel’ Tihamér).

    Hiv.: [@labrys:](#comment-346677)
    Loading...
  27. nyulambator szerint:
    2025.07.01 19:32

    @darnoknew: Listán lehet másra szavazni.
    A választási törvény ide vágó legfontosabb aljasságai:
    1 A választás egy fordulós
    2 Listát csak az állíthat, aki legalább 71 körzetben állít egyéni jelöltet
    3 Az állami támogatás százmillióval kevesebb, ha nem minden körzetben állít egy párt jelöltet, csak mondjuk eggyel kevesebben
    4 Az egyéni körzetben a győztes mindent visz, sőt, ha túlnyeri magát még a többletszavazatok is mennek a listára.
     
    A Momentum a 4. pont miatt nem indul, hogy minden egyéni körzetben minél kevesebb ellenzéki jelölt legyen. A DK és az MKKP a 4 pont ellenére elindul, bízva a választók bölcsességében, hogy csak listán szavaznak rájuk, továbbra is összpontosítva az ellenzéki szavazatokat egy jelöltön. Viszont így muszáj legalább 71 körzetben jelöltet is állítaniuk.
    A Tisza még gesztus értékkel se tud átadni egy-két körzetet elengedve ezeknek az ellenzéki pártoknak a 3. pont miatt.
    Ha te listán DK-ra, vagy a kutyákra szavazol, növeled a valószínűségét, hogy listán bejutnak és segítik/korlátozzák a Tiszát. Ha mégse jutnak be, az gáz, elveszett szavazat.
    Ideális esetben bejut a DK és a kutyapárt is, velük többség, vagy akár kétharmad is van. Legrosszabb esetben nem jut be egyik se és a Tisza meg a fasiszták osztoznak minden széken, ráadásul az elveszett listás szavazatok a fasisztáknak kedveznek.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-346681)
    Loading...
  28. darnoknew szerint:
    2025.07.01 22:50

    @nyulambator: Hát ez az!

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-346686)
    Loading...
  29. martonbalint19904935 szerint:
    2025.07.02 01:31

    @nyulambator:: „Ha te listán DK-ra, vagy a kutyákra szavazol, növeled a valószínűségét, hogy listán bejutnak és segítik/korlátozzák a Tiszát. Ha mégse jutnak be, az gáz, elveszett szavazat.”

    A listás szavazatod akkor a legértékesebb, ha olyan pártra adod le, aki a bejutási határ küszöbén van.
    Ha legalább 8% esély van egy párt bejutására, akkor a rájuk adott listás szavazat többet ér, mint egy biztos bejutóra leadott szavazat.
    https://qubit.hu/2018/03/28/egy-magyar-matematikus-kiszamolta-mennyit-er-a-szavazatod-a-valasztason

    szóval a matek azt diktálja, hogy listán az MKKP-re vagy a DK-ra érdemes szavazni (különösen ha nincs ellenedre, hogy a Tiszának esetleg koalícióban kell kormányoznia).

    Hiv.: [@martonbalint19904935:](#comment-346688)
    Loading...
  30. velotanya szerint:
    2025.07.02 07:07

    @nyulambator: @martonbalint19904935:
    Annyival egészíteném ki, hogy az egyetlen olyan eredményhez, amivel talán volna esély érdemben eltakarítani a nert, alapfeltétel még egy nerellenes párt – de inkább kettő – bejutása. (Egy akkor lehet elég esetleg, ha az az egy legalább 8-9 százalékot kap – egy bivalyerős Tisza mellett – miközben a mihazánk meg nem jut be). Így aki amellett agitál, hogy csakatisza, az eleve lemond a ner egyharmad alá szorításáról, és a maximális célja egy sima többségű MP-kormány, a nerellenes kétharmad esdélye nélkül.
    Persze itt elvi esélyekről beszélünk, mert én is attól tartok, hogy ha ilyesminek a lehetősége egyáltalán felmerülne, akkor aztán tényleg valami baja esne annak a szép kis választásnak – de legalább az elvi esélyt ki kellene tűzni, mert egy szédelgő feles kormány mozgástere legfeljebb rövid távú szimbolikus fellélegzésre lehetne elég. (A kétharmad nem csak jogilag kellene a nerváltás esélyéhez – persze az is fontos – hanem az elsöprő társadalmi legitimitás miatt is, amit kifejezne)
    .
    ”ha nincs ellenedre, hogy a Tiszának esetleg koalícióban kell kormányoznia”
    A fentiek miatt pedig – bár ez talán furcsa lesz pont tőlem – én azt szeretném, ha a Tiszának nem kellene koalíció a kormányzáshoz (csak a kétharmadhoz). Másképpen nem jön ki a matek, mert annyira erős tiszántúli ellenzék biztosan nem lesz, hogy egy <50% Tiszát kétharmadra egészítsen ki.

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-346689)
    Loading...
  31. darnoknew szerint:
    2025.07.02 09:06

    @velotanya:

    „legalább az elvi esélyt ki kellene tűzni”

    és aztán megosztanánk a FB-on, miheztartás végett.
    Kétharmad valószínűleg csak akkor lesz, ha egyéniben úgy járnak, mint néhányszor a fidesz: mindegy kit indítanak, arra szavaz a többség. Láthatóan ezen dolgoznak (dolgozik). A mi elveink és elvárásaink semmit nem számítanak. Vagy erősödik az átbillenés, vagy kifullad. Az átbillenést az erősíti, ha a Tisza a közvélemény szemében erősödik. Azaz, ha mi sem tartjuk el a kisujjunkat.
    (Edinától sem értem: „nem az a demokrácia, hogy kiterített lapokkal játszunk?” Ez nem demokrácia, nem egy normális ország. Mire jutott eddig a többi ellenzéki párt a kiterített lapjaival?)

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-346690)
    Loading...
  32. Keepdreaming szerint:
    2025.07.02 11:42

    Hiv.: @darnoknew:

    Az embereket rohadtul nem érdekli az egyéni képviselőjük személye, ez nem polgármesterválasztás, parlamentin alig érdekel valakit. A legtöbb választó azt se tudja ki a körzete jelöltje, vagy kiféle, miféle alak. Ott a pártlógó, szevasz, rászavaz. Az ilyen Varjú Lacikra meg Szabó Timikre leadatott szavazat egészen minimális lesz ha lesz Tiszás induló, akkor is ha nem is ismerik azt a Tiszást.

    Hiv.: [@Keepdreaming:](#comment-346691)
    Loading...
  33. darnoknew szerint:
    2025.07.02 15:14

    @Keepdreaming: Ezért értelmetlen a vegyes választási rendszer, aminek a levét isszuk. Most meg pont ebben kell bíznunk.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-346696)
    Loading...
  34. valamár szerint:
    2025.07.02 19:26

    @darnoknew:: Ha mi ebben bízunk, akkor abban a Fidesz nem bízhat. Ezért fogják az ellenzék régi követelését teljesíteni, és még idén bevezetik az arányos választási rendszert. Ezzel a 2/3 mindenkinek kilőve, viszont az Alkotmánybíróság, a Elnök, a Legfőbb Ügyész, A Számvevőszék Elnöke stb. örökre velünk marad. Ámen.

    Hiv.: [@valamár:](#comment-346703)
    Loading...
  35. ipartelep szerint:
    2025.07.02 22:51

    A Lókupec… az lókupec. Ravasz szélhámos, aki mindenképpen be fog csapni, vagy legalábbis be akar csapni. Mert ő ilyen, ez szórakoztatja, ebből, és ennek él: lókupec.
    Nekünk van egy igazi lókupecünk, aki az országgal lókupeckedik, már túl régóta. Arra biztosan száímthatunk, hogy mindent meg fog tenni azért, hogy átverjen bennünket.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-346704)
    Loading...
  36. darnoknew szerint:
    2025.07.02 23:40

    @valamár: Ne legyen úgy, de hát Labrys.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-346705)
    Loading...
  37. nyulambator szerint:
    2025.07.03 00:16

    @valamár: A fidesz-kdnp sosem kezdeményezne ilyet, hiszen megmondták, hogy nincs erre szándék.
    No de ha a mihazánk esetleg benyújt egy ilyen javaslatot…

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-346706)
    Loading...
  38. punkfrog szerint:
    2025.07.03 07:54

    @darnoknew:
    Keepdreaming szerint:2025.06.29 01:10Hiv.: @steinerzsiga:Csak nehogy a budapesti liberális polgárság leszavazzon végül a Kutyákra! :-((( Remélem az MKKP úgy dönt végül, hogy NEM indul. Bárcsak !!!

    Hiv.: [@punkfrog:](#comment-346707)
    Loading...
  39. ikarus szerint:
    2025.07.03 15:47

    Egy kicsit vissza az eredeti témához.(Bocs.)
    Cím: Bencsik András szerint a Pride-ot Orbán mestertervének nevezni szánalmas, a lakájgondolkodás legalja
    Részletek:
    „Ezt a kommunikációs csatát a jobboldal elveszítette. Nem kell púderezni”
    „Ez egy bukás volt. Ezt mestertervnek nevezni a lakájgondolkodás legalja. Ez nem mesterterv volt, egyszerűen beleszaladtunk egy hatalmas pofonba”
    Kérdés: Nocsak. Mióta kirúgták a Hír TV Sajtóklubjából megvilágosodott?
    Forrás: https://telex.hu/belfold/2025/07/03/bencsik-andras-demokrata-kor-pride-mesterterv-pofon

    Hiv.: [@ikarus:](#comment-346718)
    Loading...
  40. dynamicist szerint:
    2025.07.04 00:16

    https://www.facebook.com/1356759854/videos/1066487782112222/

    https://www.facebook.com/reel/733775852336135/

    Hiv.: [@dynamicist:](#comment-346724)
    Loading...
  41. dynamicist szerint:
    2025.07.04 03:35

    Retteghet az Orbán, ha ilyen ellenzéke van!

    Hiv.: [@dynamicist:](#comment-346725)
    Loading...
  42. darnoknew szerint:
    2025.07.04 08:05

    @dynamicist: Ja, ja. Megtaláltad mind a kettőt? Amúgy mi a gond velük?

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-346726)
    Loading...
  43. DarthVader szerint:
    2025.07.04 08:07

    @dynamicist:
    A 200000-böl 199000-en nem ezèrt mentek ki a bulira. Inkább ettől:
    https://hvg.hu/itthon/20250704_Marabu-Feknyuz-Ismeros-arcok

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-346727)
    Loading...
  44. ipartelep szerint:
    2025.07.04 09:37

    Hiv.: @dynamicist:

    Köszike, hogy megmutattad ezeket. Ezek veszélyesek! Az első láttán most nekem is, aki pedig eddig úgy belsőleg mint külsőleg (na hallod a westernfilmeken nőttem fel – de a régieken, nem azokon az újakon, amikben buzulnak – már olyanok is vannak, borzasztó) olyan vagyok, és ránézésre is úgy nézek ki, mint aki most jött a 30 éves háború forgatagából (kemény, markáns, késes macsó), szóval, most ennek a zembernek a kűrruháját nézve, valahogy kedvem támadt nekem is hasonlóképpen öltözni. Csak a feleségem, a gyerekeim, meg a szeretőm meg ne lássa.
    A második videón szereplő kígyóvállú, lila bölcsészgyereken látszik, hogy a világi kihívásokat még elméletben sem ismeri. Fogadok, hogy az Isten, haza, család szentháromságból nem csak a családot tagadja, hanem mind a hármat egyszerre. És ő is ott vonult, és még nyilatkozott is. Ez még veszélyesebb az elsőnél is, hiszen szavakkal világokat lehet formálni. Megnézném, hogy ilyen mentalitással mihez kezdene az ukrán-fronton.
    Máskor is jöjj, és mutasd be nekünk a Dogtorminielnökúr borzasztó ellenzékét! Biztosan sokat tanulunk belőle.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-346729)
    Loading...
  45. jotunder szerint:
    2025.07.04 12:07

    @ipartelep: dear ipartelep, nem, ne jöjjön… jogom van védekezni ellene. tudom kicsoda, és nagyon nem szeretnék kapcsolatba kerülni vele még egyszer az életemben. 🙁 mindennek van határa.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-346730)
    Loading...
  46. muaddib00 szerint:
    2025.07.04 14:52

    https://24.hu/belfold/2025/07/04/ppke-pszichologus-oktatok-fegyelmi-szeretet-elfogadottsag-velemenycikk/
    Top 100 egyetemek, mi. Csak az a fránya tudományos élet ne zavarná az egészet. Barmok.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-346733)
    Loading...
  47. nyulambator szerint:
    2025.07.22 10:33

    Ahogy mondtam ( @nyulambator: ), a kutyák bíznak a választók bölcsességében.

    Hozzátette: szerinte a Kutyapárt szavazói 2022-ben is átszavaztak az esélyes jelöltre egyéniben, „sőt azt is megtanulták, hogy nekünk elsősorban a listás mandátum a fontos. Ez pedig nem hátráltatja a kormányváltást, hanem pont, hogy segíti.”

    https://telex.hu/belfold/2025/07/22/mkkp-nagy-david-parlamenti-listavezeto
    Lényegében a lelkére köti a szavazóinak, hogy egyéniben a tiszás jelöltre, listán a kutyákra szavazzanak. Sajos hasonlóan értelemes nyilatkozatot a DK-tól még nem láttam.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-347028)
    Loading...
  48. ipartelep szerint:
    2025.07.22 11:33

    Hiv.: @nyulambator:

    Az jó lenne, ha úgy lenne, hogy a Tisza mellett két ellenzéki párt is beslisszolhatna 5-5%-al, és akkor akár 2/3-os koalába is mehetnének a Tiszával. De ha mind a kettő kívül marad 4-4%-al akkor az meg nagyon rossz lesz, hiszen úgy elveszik a semmibe 8% ellenzéki szavazat, amivel ugye a Tiszát erősíthették volna. És a világon senki nem tudja, biztonsággal megbecsülni (mondom: biztonsággal), hogy a DK, meg a Kutyapárt mennyivel táncol az 5% körül, mennyit kapnak a választáson. Egyelőre inkább úgy tűnik, hogy a nácik fölötte vannak, ezek meg alatta lébecolnak.
    Tehát az elmélet az, hogy ha a felmérések szerint a DK, és a Kutyák eléggé esélytelenek bejutni, akkor nem érdemes rájuk szavazni, az a szavazat elvész. Ha meg jól állnak, 5% körül, akkor érdemes.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-347030)
    Loading...
  49. nyulambator szerint:
    2025.07.22 11:47

    @ipartelep: Persze itt azzal a viszonylag gyenge lábakon álló feltevéssel éltünk, hogy nem lesz addig valami kényszerítő körülmény ami miatt mégicsak teljesen át kell írni a választási törvényt.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-347031)
    Loading...
  50. DarthVader szerint:
    2025.07.22 12:24

    @nyulambator:
    Javíts ki, ha tévedek, de a DK- ból soha senki nem kért és nem kér most sem. Ja, bocs, a szavazói kellenének. Akkor semmi nem indokolja, hogy bárkinek szivességet tegyenek, különösen a DK-t a Fidesznél jobban utáló ún. újellenzéknek. Az ország meg egye meg, amit főzött. Különben is, ha a DK most visszalépne, és mégis Fidesz győzelem lene, akkor ki a lószart lehetne hibáztatni? Igy előre megvan a bűnbak.

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-347032)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • susyk on Lánczi András a magyar fiatalok ellen uszít (indulatposzt)Belenéztem a videóba. iszonyatos
  • Grrr on Lánczi András a magyar fiatalok ellen uszít (indulatposzt)Nem a marxizmus felmagasztosulásával van itt baj.…
  • annokkk on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!@nyulambator: Nézem, de nem látom, hogy mit szeret…
  • nyulambator on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!@annokkk: Itt megnézheted https://www.youtube.com/…
  • annokkk on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!Mit ünneplünk Ruff Bálintban ? Van valami, ami vár…
  • hakohen on Lánczi András a magyar fiatalok ellen uszít (indulatposzt). Én még tanultam az átkosban (de régen vót!) marx…
  • annokkk on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@Fuxos: Az alt-right az előjogaiért harcol. Nem az…
  • Fuxos on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@annokkk: Az alt-right is az "elnyomás" ellen harc…
  • Bogomil on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!Nagyon gyanús... Ez az ember már Bajnaival, Botkáv…
  • Fuxos on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!Véleményem szerint, eddig rendben vannak a miniszt…
  • mzoltan on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!Ez azért elég erős jelzés arra, hogy a felelősségr…
  • Keepdreaming on Ruff Bálint miniszter lesz!!!!Az komoly!!! És gratula!! :)) Ez talán nagyobb gur…
  • annokkk on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@Fuxos: A woke lényegileg az elnyomás ellen kel fe…
  • Fuxos on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@annokkk: A woke ugyanaz a minőség mint az alt-rig…
  • hakohen on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt). @nyulambator: . "új senkik" - erről eszembe jut…
  • jotunder on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@nyulambator: nézd, én csak azokat nevezem meg, ak…
  • nyulambator on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)Mindenesetre most a következő egy-két hónapban óva…
  • annokkk on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)@Fuxos: De nagyon tudod. A woke oldalak lényegi ré…
  • Fuxos on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)Egyrészt.....az alt-right (ahogy a woke is) nem tű…
  • jotunder on Tudomány forradalom idején@fortin2: én úgy tudom, hogy volt egy levél és egy…
  • jotunder on Tudomány forradalom idején"Úgy tudjuk, Kovács Melinda, a Magyar Agrár- és Él…
  • ijontichy on Tudomány forradalom idején"Quando nessuno ha la colpa, tutti hanno la colpa"…
  • Virág et. on Mit hozott létre a kormánypárti elitértelmiség az elmúlt 16 évben? (aránylagrövidposzt)Meg is fog történni. Részben már el is kezdődött,…
  • fortin2 on Tudomány forradalom idején@jotunder:: nem, a főigazgatók nem álltak ki. Sőt,…
  • jotunder on Tudomány forradalom idején@fortin2: a helyzet az, hogy kiálltak. és nem csak…
  • DarthVader on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@KennyOMG: Azokban az időkben a fregattok szépen s…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjhttps://24.hu/belfold/2026/04/22/kozlony-sulyok-ta…
  • nyulambator on Tudomány forradalom idején@jotunder: Én nem is értem. A címoldalon magyar ny…
  • fortin2 on Tudomány forradalom idején@Bogomil:: Végülis olyan karakánul nyilatkoztak a…
  • jotunder on Tudomány forradalom idején@Bogomil: a hun-ren honlapja olyan, mintha a titan…
  • labrys on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.A Debil legutóbbi hete.
  • Bogomil on Tudomány forradalom idejénA HVG a szöveget az egyik intézet Facebook-oldán t…
  • KennyOMG on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@hakohen: Megbocsass, erre teljesen adekvat valasz…
  • Bogomil on Tudomány forradalom idején@jack_of_all_trades: Ráadásul engedély nélkül...;-…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. @annokkk: . Értem. Ő noname, viszont én nem vagy…
  • gq8vtm on Tudomány forradalom idejénHiv.: @excombo: A legtöbb helyen bértábla sincs…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@ipartelep: Ez ilyen fideszes becsípődés megint, m…
  • ipartelep on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjMegint van egy kis rossz érzésem. Az nagyszerű, ho…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@nyulambator: Ki ne hagyjuk Pottyondy Edinát, mert…
  • jack_of_all_trades on Tudomány forradalom idejénA HUN-REN vezetői most tettek egy első blikkre ará…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@hakohen: A noname kommentelődnek nem tudom címezn…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. @annokkk: . Ezt ugyan miért nekem címezted? .
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. @nyulambator: . Igen, valóban. És mire mentek ve…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@hakohen: Ahogy a tekintélyelvűek a szabad országo…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@nyulambator: A 24.hu és a Népszava, Pop Mert és s…
  • nyulambator on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjSzerintem Magyar Péternek baromi jót tenne, minden…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. Ja, és most találtam egy noname kommentet (semmi…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. @annokkk: & @jotunder: & @ijontichy: . A…
  • annokkk on Vidnyánszky Attila esete a szeretettel (juniorposztnyugi)@Dingle Berry: Ja, igen. A megtagadott.
  • Dingle Berry on Vidnyánszky Attila esete a szeretettel (juniorposztnyugi)@annokkk: Csák Máté illegitim gyermeke?

Posztrulett

Tömegember-e vagy? Ortega József esete az orbánizmussal

A rendszerváltás idején fájt a hátam. A késő délutáni úszásaimról már többször írtam: az úszások után, visszafelé a kollégiumba, betértem a nagy amerikai egyetem bölcsészkönyvtárába, és a polcok előtt, félig fekve olvastam mindenfélét, amiről addig semmit sem tudtam. Mit lehetett tudni 1989 őszén? Semmit. Akkor Prof. Dr. Lánczi András még a kommunista párt ideológiai folyóiratának …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • onehumanoid
  • KennyOMG
  • Grrr
  • sgtpotrien
  • Gaboxhrr
  • Bogomil
  • ervsebeszet
  • opiniopraesumpta
  • istván orovecz
  • ororvecztb1
  • jelbeszed
  • Morp65
  • rovidec398e17c6
  • vattablz
  • ijontichy
  • Judit Merényi
  • mecsekijeti
  • Hector Kapitány
  • Tyto
  • csunyatáp
  • janostothmeister
  • macskahala
  • esztre
  • Hanyistók
  • tulajdonkppen
  • labrys
  • LibaLeontin
  • Fuxos
  • cleantone2
  • dpeter
  • torzsmokus
  • elolhatuldoktor
  • darnoknew
  • jack_of_all_trades
  • azuccahirmondoja
  • szabol25
  • gq8vtm
  • Psakreff
  • excombo
  • fortin2
  • kiazmármegint
  • janszemwordpress
  • j.alfred prufrock II
  • aromo44
  • princeghostly1c74fbc695
  • anna007dor
  • aerduloensamtonight
  • Virág et.
  • annokkk
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d