Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Elon Musk kissé önkritikus tweetje 2025.06.09
  • Nincsenek Angyalok Magyarországon 2025.06.07
  • Azt hiszem, ez egy gyönyörű barátság vége 2025.06.05
  • Padányi Viktor esete (heheposzt) 2025.06.05
  • Történelmi siker kapujában a magyarok! Fantasztikus eredmények! Az Index.hu a magyar felsőoktatás csodájáról! (jajdejónekünkposzt) 2025.06.05
  • Mesterséges intelligencia: Magyarország eldöntötte, nagyhatalom akar lenni – itt a mesterterv!!!! 2025.06.04

A legolvasottabb posztok

  • Padányi Viktor esete (heheposzt)
  • Viccországban bejelentenek
  • Elon Musk kissé önkritikus tweetje
  • Nincsenek Angyalok Magyarországon
  • Terroristák támadtak Izraelre
  • Azt hiszem, ez egy gyönyörű barátság vége

AI avagy a hülyék. Az önkritikus posztok sorozatból

2025.05.04 by jotunder

Kedves Olvasó. Mutatok egy linket. Ha hajlamos vagy depresszióra, ne nézd meg. OK? Kurvára ne nézd meg, mert szarul fogod magad érezni tőle. Nálam ez most határeset.

Itt a link.

Ez hisztérikus túlzás… Legalábbis nagyon remélem.
Egy egész projektet szenteltek annak, hogy részletesen bemutassák, miként vezethet az AI fejlődése – hónapról hónapra, lépésről lépésre (tégláról téglára?) – egy olyan pontra 2027 közepére, ahonnan már nincs visszaút. A forgatókönyvet az OpenAI korábbi munkatársai állították össze, és ha igazuk van, akkor néhány éven belül az emberiség komoly veszélybe kerülhet. Konkrétan… mindenki meg fog halni.

Egy olvasottabb fészbuk poszt ma arról szól, hogy a szerző mennyire átlát valamit, hogy az ún. elit, általában valamiféle urbánus, liberális, szemüveges, szobatudós elit, mennyire hülye, bezzeg a szerző helikopter. Ez általában politika, de lehet bármi. A szerző, mindig, kivétel nélkül mindig, akkora dilettáns, mint ide Lacháza. Azt hiszik, hogy tehetségesek, amikor már a gimnáziumban közepesek voltak, valamilyen szír-szar dzsungár egyetemet botladoztak végig, és most nagy a szájuk. Azt hiszik, hogy felszedtek valamiféle tudást és egy nagy frászt szedtek fel ezek. Minden „elemző”, minden „szakértő” buta, mint a segg. Mind.

A Vincent egy ideje arról szól, hogy a szerző, aki én vagyok, elbizonytalanodott. Mégis honnan tudhatnék én bármiről, amire nem készültem fel évtizedekig? Sehogy. Tavaly megdöbbentően sok időt töltöttem el a nyelvi modellekkel kapcsolatos okoskodással, mindenféle dolgokat olvastam, de nem erre tettem fel az életem, ez nem tudás, ez még a tudás illúziójának sem jó. Én, szemben az elemzőkkel és szakértőkkel, neveket most hadd ne, időnként, azért nem gyakran, olvasgatok kortárs nyugati non-fictiont, amelyet komolyabb emberek írtak, és akkor mi van. Attól én még nem fogok érteni semmi máshoz, csak ezekhez az Asperger-pozitív matematikai izékhez, amelyeket amúgy nagyon szeretek.

Nem gondolom, hogy mind meghalunk 2030 közepén, mert megöl minket Consensus-1, próbálok én nem elmenni a galaktikus málnásba, de valamit lassan gondolnom kellene erről az egészről. Valamit, ami ha nem is kerek egész, de aránylag intelligens. És ha ez esetleg nem sikerül, akkor legalább valakiknek az országban el kellene jutni ide. És erre semmi jel.

Kedves Olvasó….én ennyi hülyét, ennyi inkompetens faszt, pardon my French, akik itt szakembernek adják ki magukat mindenféle a mindennapjainkat érintő területen, még nem láttam. Elbutult a rezsim, és nem látom azt, hogy amikor eltakarítják, jön valami sokkal jobb. Reménykedem, erősen reménykedem, hogy jön valami, ami azért lényegesen jobb.

A színházakban érzem jól magam, legutóbb a Vígben, ahol a kiváló, de nem egészen létező Jonas Petter Aronsen darabját láttuk a kiváló és hálistennek létező Bodó Viktor rendezésében, az Ember aki elvesztette az időt. Ilyen lenne Csehov, ha a Spitzbergákon kutatná a permafrosztot 2025-ben a jegesmedvék között, az egész Jacobsen fáj, ha valakinek ez esetleg mond valamit. Talán a színház is menekülés a világ elől, amellyel kapcsolatban nem vagyok hajlandó úgy tenni, mintha érteném.

Ennyi lenne ez most itt vasárnap, majd tessék random dolgokat kommentelni, mégis mi mást tehetne a Kedves Olvasó.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16532280-684b259e38e12' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16532280&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16532280-684b259e38e12&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16532280-684b259e38e12' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

A bukaresti Karácsony Gergely

Next Post:

Cyrano esete a Kemény-lányokkal

63 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. exadvocatus szerint:
    2025.05.10 18:58

    @tahonoli:: Az analógiád sántít. Egyrészt nem látom, hogy hol mondta volna hogy a tűz (MI) mint olyan ellen kellene küzdeni. A cikk szerint az MI által jelentett fenyegetések ellen kell. Ami analóg a Néróhoz hasonló gyújtogatók és a véletlen tűzvészek elleni tett erőfeszítésekkel. Továbbá van egy nagyon nagy különbség a tűz és a MI között: a tűz ‘megszelídítése’ az embert egy új eszközhöz és energiaforráshoz juttatta, ezzel még jobban kiemelve az emberi intelligenciát a versenytársak (többi főemlős) mezőnyéből és versenyelőnyhöz juttatta az összes embert (a környezetéhez képest). Ezzel szemben az AI éppenhogy elveszi ezt a versenyelőnyt. Sok ember intelligenciája válhat ezzel feleslegessé, és így maguk az emberek is feleslegessé válnak, vagy jobb esetben is puszta végrehajtókká degradálódnak. Jórészt már most is azok, de most még sokaknak meglehet az az illúziója, hogy számít a tudása, ami az MI mellett lényegesen kevesebbeknek fog megadatni. Ennek demoralizáló hatását fölbecsülni is nehéz. A tűz senkit sem tett feleslegessé.

    Hiv.: [@exadvocatus:](#comment-344908)
    Loading...
  2. tahonoli szerint:
    2025.05.12 21:53

    JT-nek cikk-ajánló, sok szeretettel. Kicsit hosszú cikk, de nekem megérte elolvasni, mert találtam benne gondolkodnivalót, leginkább a végefele. Belegondolni is durva: 4 milliárd HUF egy matek oktatási projektre, a jövő érdekében. A CATL-be ment 320+ milliárd kormányzati allokációjú magyar forint, ennek 80-ad részéből kijön egy grandiózus amcsi matek-os oktatási projekt.
    https://www.edsurge.com/news/2025-05-12-making-math-class-relevant-to-real-life

    Hiv.: [@tahonoli:](#comment-344939)
    Loading...
  3. KennyOMG szerint:
    2025.05.13 22:18

    Ezt mennyire kell komolyan venni? Es ha igen, akkor most a szaudiak befinanszirozzak a trillion dollar cluster egy reszet, nem is mondom, miert cserebe?
    .
    „Saudi Arabian DataVolt is moving forward with plans to invest $20 billion in AI data centers and energy infrastructure in the United States.
    Google, DataVolt, Oracle, Salesforce, AMD, and Uber are committing to invest $80 billion in cutting-edge transformative technologies in both countries.”

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-344980)
    Loading...
  4. tahonoli szerint:
    2025.05.13 23:48

    Hiv.: @KennyOMG:
    Jó a téma. És névtelen senkiként meg símán beszélhetek hülyeségeket, a poszt címével összhangban :D:D
    Szaudiak, ahogy olvasom a híreket, szeretnének nagy játékosok lenni (eddigieken felül is). Mivel Trump egy világszintű faktor, akinek egyik orgazmusközpontja a pénztárcája körül van, így aztán kézenfekvően logikus az ilyetén pisztergálása. Én tehát inkább politikai, semmint szakmai tudatosságot feltételeznék a szaudiak részéről (de persze nem kizárólagosan).
    20 milliárd dollár nekünk sok pénz, a szaudiaknak nem sokkal több, mint zsebpénz. Egy Manchester United (foci) évente éget el 200 millió dollárt. A trillion-dollar cluster őrültséghez is elég kevés, miközben sok-sok 20-20 milliárd dollár nem nagyon látszik a fasorban: a jelen – Trump által is erősen gerejesztett – bizonytalanságai közepette.
    Én azt sejtem, hogy az AGI/ASI-ért folytatott versenyfutás annyira durva, mintha nem lenne holnap, és szabályszerűen élet-halál kérdése lenne az egész (fszméregető hatalmi bírkózás közepette). USA-Kína szembenállás nyomán, aki előbb ér célba az kvázi mintha lehúzhatná a klotyón a másikat. Ha tegyük fel ez igaz is lenne, számomra kezdettől fogva kérdés az, hogy miért jobb és gyorsabb stratégia-elv az amcsiknál a brute force-on alapuló, végtelen költséget és ~kapacitást megcélzó gondolkodás. Az én szakmai felfogásomban teljesen egyenértékű és eközben vállalhatóbb pl.: a Deepseek kínai megközelítési koncepciója, azaz optimalizált stabil alapokon állva minél később robbantani (programozásban lásd „late binding”) exponenciálisan az AI-performancia felskálázását. De hát ki vagyok én, hogy ilyen dolgokba beleokoskodjak :D:D

    Hiv.: [@tahonoli:](#comment-344983)
    Loading...
  5. KennyOMG szerint:
    2025.05.14 00:19

    @tahonoli: Megbocsass, a $20mrd az a szaudi GDP 2%-a, es mint ilyen, nagyon is lathato osszeg szamukra, elegge tavol a „zsebpenz” kategoriatol.
    .
    A Szaudi raporges az AI temara egyebkent valahol teljesen ertheto, egy elegge brutalis elnyomo rezsim, ami valamennyire irigykedik az amerikai hardverre es a kinai (midentismegfigyelo) szoftverre, es azert szeretne maganak osszeharacsolni valamit. Az izraeli kozeledes sem elvi, es nem csak anyagi alapokon indult el, hanem pragmatikusan izraeli megfigyelokepessegek integralasa a kiralysag kapacitasai koze.
    .
    Csak a vegere, kisbetuvel: nagyon nagyon hamis kep el az emberek fejeben Szaud-Arabiarol, miszerint mindenki esz nelkul tud kolteni, mert az allam csak fossa a penzt szunetmentesen a polgarok szamara, minden csillog, mindenki Ferrarikkal furikazik, mar amikor nem Milanoban vasarol ruhakat es Rolexeket, stb. Na, ez kurvara nem igy van, az max Dubaj vagy Kuvait, a KSA valosaga az, hogy a lakossag majdnem 20%-a a hivatalos szegenysegi kuszob alatt keccsol ami jelenleg $6/fo/nap (61k huf/fo/honap!!). A lakossag minimum harmada-fele szegenysegben el meg a nagyvarosokban is, szerintem, es a vagyoni kulonbsegek a egyenesen eszbontoak. Hangzatos, amit MBS fuj minden ele kerulo szocsobe, de en nem vagyok arrol meggyozodve, hogy o igazan nyitni akarna a nincstelenek fele, mert egy olyan rendszer, amilyen az ove, nem fenntarthato autonom, gondolkodni tudo, es sajat erdekeiket nezo lakossaggal az udvarban (mielott jonne az osszehasonlitas, nagysagrendekkel kevesbe az, mint orbanisztan).

    Hiv.: [@KennyOMG:](#comment-344984)
    Loading...
  6. tahonoli szerint:
    2025.05.14 06:35

    Hiv.: @KennyOMG:
    Teljesen reális az a levezetés is, amit te mondasz a szaudiakra, nem is vitatkoznék vele.
    Engem kapacitáltak egy spss-melóra Szaud-Arábiába, ráadásul némileg beágyazó környezetbe (lett volna ismerős kolléga a projekten). A pénz fantasztikus volt, a munka is testhezálló, ám pont az elgondolkodási fázisban jött az infó, hogy utcai akasztás lesz a munkahely közelében. Aztán az lett a konklúzió, hogy erre én nem vagyok kiváncsi.
    Akkor közelítsük máshonnan is a 20 milliárd, 2% GDP, zsebpénz-feelingjét (feltételezve, hogy nem 1 évre koncentrálva kell ezt se elkölteni).
    Magyarország 2025-ös tervezett GDP-je 80.000 milliárd forint. Azaz a 2%-a 1.600 milliárd forint.
    Csak az EU-val ellenkezési bírság és kár + Norvég Alap eddigi számlája (ChatGPT részletes levezetés alapján) 3.000 milliárd + 77 milliárd Norvég Alap (hiánya). Csak sportra ment el 4.416 milliárd forint. Csak ez a két tétel 7.500 milliárd forint és mindkettő „hobbi”, Orbán hobbija (nem termel a jövőben pénzt). Azaz 8-10%-nyi „hobbi”-ra elment pénz. Magyarán vannak/lehetnek magasabb szempontok is, amikre bőven lehet forrásokat találni, átlag emberi agy számára nehezen felfoghatóan.

    Hiv.: [@tahonoli:](#comment-344986)
    Loading...
  7. tahonoli szerint:
    2025.05.15 21:06

    Az xAI Colossus szuperszámítógép, 100.000 db Nvidia processzor , 112 nap, 7 milliárd dollár
    A 200.000-re növelve, további 100.000 db Nvidia processzort 92 nap alatt tették be
    Musk most azt tervezi, hogy a GPU-k számát 1 millióra növeli (merthogy az Oracle-nek annyi van az eredeti cikk szerint)
    Na akkor egy kis számolás. Nvidia H100/H200 kb 35.000-40.000USD. Tehát az a szerver volt mondjuk 3 milliárd dollár és került bele 4 milliárdnyi H100 equivalent Nvidia GPU.
    A 200.000-ig bővítés került további 4 milliárd dollárba. Ezzel fullra ki van tömve a szerver, ami tehát 11 milliárd dollár volt.
    Az ötszörös (lineárisnak vett) skálázás 1milla GPU-ig, további 44 milliárd dollár (hiszen a servert is skálázni kell már). Azaz 55 milliárd dollár
    A trillion-dollar clusterből tehát lesz nemsokára 2+millió darabnyi NVidia H100 equivalent GPU, 110milliárd dollárnyi pénzért. Amihez befigyel a szaudiak tervezett 20 milliárd dollárnyi amcsi befektetése.
    A szaudi befektetés (legyünk nagyvonalúak) 2 db jelenlegi 200.000 GPU-s xAi, azaz a reszlivel együtt lesz 2,5 millió NVidia H100 equivalent GPU-s kapacitás, 130 milliárd dollárért. Ezt kéne felskálázni 7x-8x -szorosra (mielőtt összekötik őket).
    Utána nem nézek, de mintha Paks1 lett volna 2×0,5GW=1GW, Paks2 lenne tervek szerint 2×1,2GW=2,4GW, és 2milla GPU-s server fogyasztana mindösszesen 9GW-ot, azaz 7-8 db Paks2-öt.
    Van tér tehát még beszállni Mészáros Lőrincnek is.
    Hogy mi a lófszt fognak csinálni rajta (kihajtani ekkora kapacitást), ami nem Big Brother-cucc, arról továbbra sincs semmi elképzelésem, de gondolom Elon Musk farka tetszetősre nőhet a tükörben és szép lesz, ha a kínaiak oldalpályán esetleg beelőznek hatékony AI-teljesítményben.
    [x][x][x][x]
    https://hvg.hu/tudomany/20250515_mesterseges-intelligencia-szuperszamitogep-xai-colossus
    https://interestingengineering.com/innovation/elon-musk-xai-colossus-supercomputer

    Hiv.: [@tahonoli:](#comment-345039)
    Loading...
  8. Thalész szerint:
    2025.05.16 03:54

    @tahonoli:](#comment-345039) Paks1 az 4×0,5GW.

    Hiv.: [@Thalész:](#comment-345044)
    Loading...
  9. tahonoli szerint:
    2025.05.17 17:18

    Az OpenAI mostanság nagyokat gurít. Windsurf-öt vásárol 3 milliárd dollárért. Kijön a Codex (az előbbi felhős kollaboratív yin yang-kiegészítése) . Ez már annyira offtopik itt a blogon, hogy a pár sort nem ide, hanem az AI Hírek csoportba írtam. Itt a linkje, ha valakit érdekelne:
    https://www.facebook.com/groups/730310438659106/posts/1244870660536412
    [x][x][x][x]
    Hiv.: @Thalész:
    Jogos, köszi a pontosítást.

    Hiv.: [@tahonoli:](#comment-345104)
    Loading...
  10. tahonoli szerint:
    2025.05.25 07:16

    Nem cicózok tovább, belevetettem magamat a formalizációs Lean-programozásba. Kicsit féltem tőle előzetesen, de nagyon kiváló móka. Túl vagyok az első feladatokon és bár még hibázok, de a ChatGPT dicsér, hogy aszondja „…nagyon ígéretes gondolkodás! Az irány kiváló, és látszik, hogy kezded megérteni a proof = program analógiát. A hibád természetes klasszikus hiba. De a belső modelled stabil!”
    Eldöntöttem, hogy akkor most már be fogom bizonyítani vagy cáfolni Riemann-sejtést, az AI segítségével :D:D:D:D (Csak viccelek: az egyetlen célom, hogy lazán élvezetből tudjak formalizálni a saját szintemen, saját munkámban)

    Hiv.: [@tahonoli:](#comment-345302)
    Loading...
  11. jotunder szerint:
    2025.05.25 10:18

    @tahonoli: tartok tőle, hogy én sem fogom elkerülni, de azért reménykedem, hogy mégis.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-345303)
    Loading...
  12. barki szerint:
    2025.05.25 21:28

    Btw, jobboldal sincs.

    Populizmus van, ahol olyan dolgokhoz kell érteni, hogy pl. luxuscikket könnyebb eladni olyan üzlethelységben, ahol alacsonyabb a hőmérséklet.
    Aki tudja, hogy a politikai luxuscikk eladásához hogyan kell tekergetni az üzlethelység termosztátját, abból lesz MP (vagy PM).
    Ehhez is kell hozzáértés, szorgalom, tehetség, de pl. nem kell hozzá Sodró Eliza, Sufni, Trafó, sem a gráfok.
    Az értékalapú politizálásnak vége, nincs, nem lesz, talán nem is volt.

    Hiv.: [@barki:](#comment-345317)
    Loading...
  13. barki szerint:
    2025.05.25 22:05

    @barki:: hupszilínó, ezt nem ide 😀

    Hiv.: [@barki:](#comment-345321)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : És az egész szürreális tragikomédia…
  • vattablz on Viccországban bejelentenekMegint a Boeing.
  • halatlangazember on Elon Musk kissé önkritikus tweetjeNemtom volt-e már, ha igen, bocs: Elon és Donald t…
  • Virág et. on Elon Musk kissé önkritikus tweetjeA kábítószerfogyasztás rossz dolog, gyerekek.
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak IzraelreNémi cinizmust érzek a szavaidban. Dehogynem érdek…
  • KennyOMG on Terroristák támadtak Izraelre@Késes Szent Alia: Nem hiszem, hogy ilyen szinten…
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak Izraelre@KennyOMG: Talán ma éjjel még nem, bár tényleg sok…
  • KennyOMG on Terroristák támadtak IzraelreUgy tunik nemlufi, es holnap erdekes napra ebredun…
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak IzraelreHegseth: Irán jelenleg aktív lépéseket tesz az ato…
  • azuccahirmondoja on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: "... más módszert kell keresni" Senki nem…
  • Késes Szent Alia on Terroristák támadtak IzraelreValami mozgolódás van Irán környékén. A közvetlen…
  • Grrr on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Trumpjugend besúgó https://www.msnbc.com/top-stori…
  • nyulambator on Padányi Viktor esete (heheposzt)@barki: konstruktív bizalmatlansági indítvánnyal v…
  • darnoknew on Padányi Viktor esete (heheposzt)Egyetértek mindennel, amit írsz, csakhogy amíg te…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/06/11/a-szuverenitasvedelmi-hi…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @barki: Én értem a keserűséget, de a tényáll…
  • ikarus on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: Hogy érthető legyen, idemásolok egy részt…
  • barki on Padányi Viktor esete (heheposzt)@tahonoli: Eddig számomra a megkerülhetetlen axióm…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @labrys: Semmi nem garantálja, semmi nem biz…
  • ijontichy on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: : Mondjuk meg kell tanulnod úszni (ld. Oc…
  • nyulambator on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: Vissza kell kérdeznem: mi garantálja, hog…
  • labrys on Viccországban bejelentenek@Grrr:: Szegénységkutatás – elemzés a magyarok pén…
  • labrys on Padányi Viktor esete (heheposzt)Továbbá: a lényeges kérdéseimre nem érkezett válas…
  • labrys on Padányi Viktor esete (heheposzt)Elnézést, képtelen vagyok mindenkinek külön-külön…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : Off A pontosság kedvéért: a szomszéd…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @Grrr: Néhány tényező árnyalja ezt a szegény…
  • Grrr on Padányi Viktor esete (heheposzt)@ipartelep: Szerintem ebben nagyon szépen megegyez…
  • Grrr on Viccországban bejelentenekAz adatok alapján nem gyorsul az infláció amúgy, i…
  • ipartelep on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @Grrr: Amit itt írsz, Gyurcsány bűneit minie…
  • tahonoli on Elon Musk kissé önkritikus tweetjeHiv.: @incze: Lehet jól látja @thegaben86:, hogy M…
  • ijontichy on Elon Musk kissé önkritikus tweetje@incze: : Van ez így :-) https://www.youtube.com/w…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @barki: Talán lejött eddigi hozzászólásaimbó…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek"A kormány számára kisebb pofonnal érhet fel a fri…
  • incze on Elon Musk kissé önkritikus tweetjemár sajnálja. https://x.com/Tendar/status/19327098…
  • ijontichy on Padányi Viktor esete (heheposzt)@darnoknew: : "amit mi kifőzünk a vincent boszorká…
  • ijontichy on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: : I've got some bad news for you sunshine…
  • darnoknew on Padányi Viktor esete (heheposzt)@barki: "a kockázatok csökkentéséről nemcsak gondo…
  • nyulambator on Padányi Viktor esete (heheposzt)@barki: Nem látom, hogy itt bárki is vitatná amit…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Vastagbőr-blog szemlézte: Lakner Zoltán: Orbán a d…
  • barki on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hibát követtem el. Nem írtem le explicit, hogy nem…
  • barki on Padányi Viktor esete (heheposzt)@tahonoli: :) Ha nekem szól, akkor nem érzem talál…
  • ipartelep on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @labrys: Mondják, hogy akik nem tanulnak a t…
  • darnoknew on Padányi Viktor esete (heheposzt)@labrys: "mindenki univerzális, objektív, eleve…
  • tahonoli on Viccországban bejelentenekHiv.: @incze: Köszönöm. :) Szerintem teljesen korr…
  • tahonoli on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @labrys: Bocs mindenkitől, de sajnos esélyes…
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@Grrr: Gyanítom, hogy inkább nem értették a kérdés…
  • naki on Padányi Viktor esete (heheposzt)Hiv.: @ijontichy::https://444.hu/2025/06/10/42-mil…
  • incze on Viccországban bejelentenek@tahonoli kolléga kedvéért ideteszem amit a chatgp…
  • labrys on Padányi Viktor esete (heheposzt)P.s.: …Amennyiben valakiben felmerülne, hogy e pon…
  • labrys on Padányi Viktor esete (heheposzt)Az Orbán-rezsim eltörlésére más módszereket kell k…

Posztrulett

A nemzetközi színvonal avagy a többdimenziós, felhasználó-orientált megközelítés

A 88 éves, egykori MTA-elnök Vizi E. Szilveszter szerint Orbán Balázs disszertációja nemzetközi színvonalú volt. Vizinek nyilván fogalma sincs arról, hogy mi van Orbán úr disszertációjában, annyit tudhatott volna, hogy a nemzetközi színvonalú dolgozat egy olyan publikációra épül, amit a győri egyetem lapjában közöltek. Az MCC előadójaként tündöklő Kohán I. Mátyás ezzel szemben azt mondta, …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Podvinecz marsall
  • Tehenész
  • szabol25
  • mecsekijeti
  • Psakreff
  • Gaboxhrr
  • j.alfred prufrock II
  • tahonoli
  • Ferenc Orosz
  • twmmy
  • cleantone2
  • Gabor
  • outis
  • Mikonu
  • csunyatáp
  • aerduloensamtonight
  • Virág et.
  • onehumanoid
  • susyk
  • macskahala
  • barki
  • nerangass
  • janostothmeister
  • naki
  • simonandris2
  • Judit Merényi
  • outsiderb
  • Hanyistók
  • ra0213
  • anna007dor
  • vattablz
  • dynamicist
  • Késes Szent Alia
  • lgombb
  • ipartelep
  • opiniopraesumpta
  • halatlangazember
  • annokkk
  • dr Brcskzf Gröőő
  • SMFB
  • labrys
  • jelbeszed
  • jaurin
  • marysolotravez
  • tortt49
  • gearforbooks
  • karsairita
  • istván orovecz
  • excombo
  • pogny
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d