Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt) 2026.06.04
  • Közeleg a vihar (egy színházi botrányról) 2026.06.04
  • Miniszter a színházban (rövidkultúrposzt) 2026.05.25
  • Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést 2026.05.21
  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból) 2026.05.16
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről 2026.05.15

A legolvasottabb posztok

  • Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)
  • Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)
  • Viccországban bejelentenek
  • Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést
  • Miniszter a színházban (rövidkultúrposzt)
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről

Kicsit megbolondult Karácsony Gergely

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

    

     Kicsit megbolondult Karácsony Gergely az MSZP-Párbeszéd közös lista (höhö) miniszterelnök-jelöltje. Ami nem baj, szavaztam én már kicsitbolondokra az életemben, semmi problémám nincs a kicsitbolond emberekkel, amíg nem kezdenek bökdösni az ujjukkal, és egyelőre nem látszik, hogy Karácsony erre készülne.

     Itt nem arról van szó, hogy Karácsony Gergely – röviddel azután, hogy szövetséget kötött kettő (2) darab mérhetetlenül alacsony támogatottságú kommunista párttal – közölte, hogy ő egy antikommunista. Ez csak azt jelenti, hogy nem ismeri az anti- előtag jelentését. Ez előfordul.

     Karácsony Gergely a zoom.hu márkajelű első fokon két év felfüggesztett szabadságvesztésre ítélt orgánumnak nyilatkozott. Ez a zoom.hu nevű egykori rendőrtiszt, nagyjából Nógrádi Bubu „without the charm”, de még ez sem a megbolondulást jelenti, csak azt, hogy Karácsony is fucking desperate. Amit egyébként megértek, én is az lennék a helyében, és hát metaforikus értelemben szinte a helyében is vagyok, hiszen vélhetően rá fogok szavazni, feltéve ha a választásokig bezárja magát a slóziba plusz leragasztja a száját leukoplaszttal.

    Az, hogy Karácsony Gergely csücsöri száján kikívánkozott az a bohóság, hogy az ellenzék győzelemre áll , az szintén a „he is fucking desperate” részhez tartozik, nem a gumidominóhoz. A FIDESZ ebben a pillanatban hetven százalék feletti mandátumarányra számíthat. És csak most kezdődik el a kampány, amikor a közmédia híradói naponta fognak beszámolni arról, hogy Vona Gábor struccokkal enyelgett, miközben be akarja vezetni Vásárosnaményben a shariat, érlelődik az Overkill of the Century. ( Igen, nem arról fognak írni, hogy Karácsony tizenhárom éves thaiföldi ladyboyokkal együtt mutatkozott egy rejkjaviki melegbárban, ugyanis annyira leszarják Karácsonyt, hogy még egy jurákkatát sem uszítanak rá. )

 Dr Karácsony Gergely politológus, aki a választási rendszerekről ad elő a Corvinuson, azt találta mondani (itt jön a bolondozós rész),  hogy

„Amikor ezek a téglák kiesnek, a rendszer megremeg, és már kiírható például egy olyan népszavazás, hogy legyen az Alaptörvény semmis.”

 Na ez az, ami egy politikatudóstól kicsit erőske, itt már becsillan a kényszerzubcsi. Tekintsünk el attól, hogy a rendszer maximum a röhögéstől fog megremegni, Karácsony akadémikus úr keze könyékig merült el az éjjeli edényben,  koncentráljunk arra, hogy az Alaptörvénybe nagy piros cerkával írta be a Szájerjózsi, hogy :

 

(3) Nem lehet országos népszavazást tartani

a) az Alaptörvény módosítására irányuló kérdésről;

 

Az Alaptörvény semmissé tétele sajnos involválja az Alaptörvény módosítását. Nem, nem lehet népszavaztatni az Alaptörvényről. Be kell tartani az Alaptörvényt. Az Európai Unió nem tűri el azt, hogy egy tagállama teljesen nyíltan sérti meg a saját alkotmányát. Azt eltűri, kénytelen eltűrni, hogy Orbán kicsit belepisikál az alkotmányos medencébe, de trambulinról sajnos nem lehet. Orbánék sajnos kurva szabályosan lépték meg az Alaptörvényük meghozatalát, piszkos csirkefogók módjára, de sajnos teljesen szabályosan, függetlenül attól, hogy pár nyolcvanéves ex-alkotmánybíró bácsi mit beszél össze erről az elfekvő büféjében.

Kibaszottul el van ez cseszerintve!- ahogy Michael Oakeshott írta volt „The voice of poetry in the communication of mankind” című munkájában. Az Alaptörvényt úgy lehet megváltoztatni, hogy  a második taktaharkányi egyesített páncélos zászlóalj  elfoglalja a Parlamentet, és amikor Juncker telefonál, akkor pár napig nem érnek rá. Ez elvileg megtörténhet, valamikor, mondjuk egy hideg őszi hajnalon, de valószínűsíthető, hogy  Kunhalmi Ágnesnek és Karácsony Gergelynek ebben csak egészen minimális szerepe lesz.

 

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16518600-6a27865a2d5db' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16518600&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16518600-6a27865a2d5db&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16518600-6a27865a2d5db' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Hogyan fizeti Orbán a leninistákat (nemviccposzt)

Next Post:

A magyar választási rendszerről (megjegyzésposzt)

97 Commments

Comment navigation

Newer Comments
  1. The Ghost Wolf O1G szerint:
    2018.01.31 15:20

    Az egész okfejtéssel csak az a baj, hogy a kormányzó gengszter banda elfelejtette hatályon kívül helzezni a 49-es 89(?)-es vagy hányas alkotmányt. És ez alapján lehet olyan jogászt találni, aki tud valami olyan dolgot mondani, ami alapján meg lehet kerülni a Fidesz pártalkotmányát.
    Szájer Józsi ide vagy O1G Viktor oda.

    Hiv.: [@The Ghost Wolf O1G:](#comment-86860)
    Loading...
  2. Muad'Dib szerint:
    2018.01.31 15:45

    „…Ez elvileg megtörténhet, valamikor, mondjuk egy hideg őszi hajnalon…”
    Inkább ne történjen meg soha. Ennél az is sokkal jobb eset, ha leváltódik a fityesz és nem lehet megváltoztatni a mostanit.

    Hiv.: [@Muad’Dib:](#comment-86861)
    Loading...
  3. jotunder szerint:
    2018.01.31 16:05

    @The Ghost Wolf O1G: hogy mit nem helyeztek hatalyon kivul?? te tenyleg ennyire amatornek nezed oket?

    26. Hatályát veszti

    a) a Magyar Köztársaság Alkotmányáról szóló 1949. évi XX. törvény,

    es segitek, tovabbi 15 pontban soroljak fel mindazt, amit hatalyon kivul helyeztek. ne gyerekeskedjunk.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-86862)
    Loading...
  4. jotunder szerint:
    2018.01.31 16:16

    par napja vicceskedtem valahol azon, hogy Karacsony picit elirta a CV-jeben a doktorija datumat. mit tesz Isten, a CV kijavult :))

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-86863)
    Loading...
  5. balmoral szerint:
    2018.01.31 16:17

    @jotunder: Most meg majd megjön az esze. Látod, nem élsz hiába!

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-86864)
    Loading...
  6. jotunder szerint:
    2018.01.31 16:20

    @Muad’Dib: Nagyon, nagyon kicsi az eselye annak, hogy egy unios orszag kellos kozepen elkezdenek lovoldozni…. Annak nagyobb eselye van, hogy Orban harom-negy-ot ev mulva meggyengul, levaltjak es az utodja kiegyezik az ellenzekkel. Akar az is megtortenhet, hogy a kiegyezes resze lesz az Alaptorveny kisebb megvaltoztatasa. Pl. beleirjak a preambulumba Simicska hires maximajat: Orban egy g….
    Ha megvan hozza a ketharmad, akkor az teljesen rendben lenne, es vegre lenne valami delikat a magyar jogrendszerben.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-86865)
    Loading...
  7. kocog szerint:
    2018.01.31 16:41

    Az EU mindent eltürt eddig is, és ezutàn is el fog, mindaddig, mig csend, rend, nyugalom van a keleti végeken. Ezer fös tüntikék nem szàmitanak, netado pedig nem lett.

    Hiv.: [@kocog:](#comment-86866)
    Loading...
  8. ámbátor szerint:
    2018.01.31 17:15

    Gondolatkisérlet:
    A megremegett rendszer megborul, ötvenhárom és fél százaléka van a nemfidesznek.
    Az elsö parlamenti ülésen megszavazzák Karácsonyt miniszterelnöknek, aki bejelenti, hogy forradalmi kormánya a parlamentet alkotmányozó nemzetgyüléssé alakítja át, hatályon kívül helyezi az alkotmányt, egyben meneszti a jelenlegi alkotmánybíróságot és föügyészt, a MNB elnököt, azzal, hogy mindezeket az alkotmányozó nemzetgyülés egy hónapon belül pótolja, és amit majd népszavazással erösíttet meg.
    Akkor mi van? A fidesz elmegy Brüsszelbe sírni? Azokhoz, akiket 8 éve akar megállítani?

    Hiv.: [@ámbátor:](#comment-86867)
    Loading...
  9. Névtelen szerint:
    2018.01.31 17:37

    poszt@ „a második taktaharkányi egyesített páncélos zászlóalj elfoglalja a Parlamentet, és amikor Juncker telefonál, akkor pár napig nem érnek rá. Ez elvileg megtörténhet, valamikor, mondjuk egy hideg őszi hajnalon, de valószínűsíthető, hogy Kunhalmi Ágnesnek és Karácsony Gergelynek ebben csak egészen minimális szerepe lesz.”
    Az a helyzet, hogy véletlenül lenne is 1-2 főtiszt, kb 15-2 tiszt és 30-40 altiszt, akik úgy gondolnák, mégse kellene a NATO helyett az Eurázsiai Testvéri Szövetséghez csatlakozni + találnának taktaharkányban kb. harminc működpképes harckocsit, akkor az akció sikert egyetlen tényező fenegetné: ha Kunhalmi és Karácsony és hasonló kaliberű párttársaik bekapcsolódnának az akcióba. Akkor az akcióhoz képest IV. Károly visszatérési próbálkozása maga lenne Austerlitz.

    Hiv.: [@:](#comment-86868)
    Loading...
  10. Timur Link szerint:
    2018.01.31 17:43

    Kínában jég alól pisztrángra horgásznak, Karácsony Benő pedig reményhalra ment kerítőhálóval! Csak hát be van fagyva a reményhal élőhelye!

    Hiv.: [@Timur Link:](#comment-86869)
    Loading...
  11. Névtelen szerint:
    2018.01.31 17:43

    @ámbátor: Ó, de hát nem nyilvánvaló, hogy itt kifejezetetn a fegyveres háttér biztosítására megy a játék? A tisztikarban nem bíznak, Pintérben (remdőrség) sem, mert egyik sem az ő droidjaikból áll (előbbiek túl NATO-kompatibillsek lette, Pintér pedig nem a bábjuk, hanem egy racionális capo). Ezért van parlemnti őrség, TEK stb. Merthogy egy új kormány mozgástere valójában attól függ majd, hogy ki tudja kivezettetni a Parlamentből és a minisztériumokból, no meg az ügyészségből a másikat. Ennke van már némi törétnelmi előképe.

    Hiv.: [@:](#comment-86870)
    Loading...
  12. balmoral szerint:
    2018.01.31 17:58

    @fortin2: Legjobb tudomásom szerint a magyar haderő pillanatnyilag valami 12 db T 72 és egy darab T 55 típusú tankot tulajdonol, utóbbi húzza ki az elakadt előbbieket. Olyan, mint az albán vicc, amikor a testvéri Vietnamnak odaadják mind a három harckocsijukat.
    @jotunder: Orbán meggyengülése csak fizikailag (biológiailag) képzelhető el, talán ennek van a legnagyobb esélye. Utána feltétlenül változás lesz, mert még egy ilyen aljas palit nem találnak, pedig igen nagy a tolongás. Utána lesz nagy meaculpázás, hazudozás, meg összeborulás, és minden kezdődik elölről. A gazdasági összeomlás nem akar bekövetkezni, egyéb igénye meg nincs az otthon maradt magyar választópolgárnak (holmi jogállamiság, meg hasonló balliberális ostobaságok), tehát ez lesz a helyzet megoldása. Sztálin elvtárs se élt örökké, és páran túlélték.

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-86871)
    Loading...
  13. incze szerint:
    2018.01.31 17:59

    ez a taktaharkány a magyar macondo

    Hiv.: [@incze:](#comment-86872)
    Loading...
  14. parti_giano szerint:
    2018.01.31 18:05

    hát, egyelőre csak a pirézekben bízhat, akinek nem felel meg orbán.

    Hiv.: [@parti_giano:](#comment-86873)
    Loading...
  15. jotunder szerint:
    2018.01.31 18:09

    @ámbátor: Amennyiben Karacsony ezt megteszi, akkor elkovet egy nagyon sulyos buncselekmenyt, amit eletfogytiglani bortonnel szankcional a BTK, igy sajnos azonnal le fogjak tartoztatni. Kiveve azt az esetet, ha Karacsony ezt izombol teszi meg, es aki letartoztathatna az ott all mellette fekete napszemuvegben. Ezt mondjuk megneznem. Amennyiben Magyarorszagon dul es borul minden, katonak es rendorok rohangalnak az utcakon, akkor talan tortenhet valami ilyesmi, de ilyen azert nem nagyon volt meg hasonlo strukturaju orszagban, es valahogy ketlem, hogy pont Magyarorszag fogja elkezdeni. Az un. Nagy Gebasz persze beuthet, es nem tudom, hogyan kezelne az orszag a Nagy Gebaszt.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-86874)
    Loading...
  16. jotunder szerint:
    2018.01.31 18:16

    @fortin2: En szimpatizalok Kunhalmival es Karacsonnyal, de ez kb. azt jelenti, hogy ha mondjunk kidobosoznank vagy pöcifociznánk, akkor sokkal szivesebben lennek veluk egy csapatban, mint Orbanekkal. Az viszont, hogy hatalmas piros betukkel kiirjak magukra, hogy „Hello, totalisan inkompetensek vagyunk, akkor szavazz ram, ha szuicid hajlamaid vannak” egy kicsit elszomorit. Annak persze nem latom a veszelyet, hogy Karacsony nyer. Az elkepzelheto, hogy ezt az egeszet annyira elbirja szurni, hogy kiejti a szocialistakat a Parlamentbol.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-86875)
    Loading...
  17. jotunder szerint:
    2018.01.31 18:18

    Raadasul, most hogy szegeny Momentum gyakorlatilag eltunt, kenytelen leszek Karacsonyra szavazni, nem lesz mas valasztasom. Ferenccel vannak bizonyos problemaim, Ungar Peter partjara sajnos nem tudok szavazni, Vona ur ugye esetemben kiesik. Nem baj, egy magyar ur ugy mulat, hogy Karácsonyra szavaz.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-86876)
    Loading...
  18. balmoral szerint:
    2018.01.31 18:26

    @jotunder: „Az elkepzelheto, hogy ezt az egeszet annyira elbirja szurni, hogy kiejti a szocialistakat a Parlamentbol.” Annyira irigylem az optimizmusodat!

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-86877)
    Loading...
  19. jotunder szerint:
    2018.01.31 18:28

    @balmoral: el birja szurni… marmint ezt akartam irni. nyelvtandemokrata vagyok, de nem ennyire :))

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-86878)
    Loading...
  20. kuszkusz1 szerint:
    2018.01.31 18:29

    Hát Istenkém! Kicsit gügye ez a karácsony, de nekünk jó lesz.

    Hiv.: [@kuszkusz1:](#comment-86879)
    Loading...
  21. kuszkusz1 szerint:
    2018.01.31 18:33

    @kuszkusz1: Úgy értem hogy nekünk ellenzéknek, de az aláírás lemaradt.

    Én ugyanis a Fideszre fogok szavazni. Még mindig inkább Orbán mint ezek itten akik vannak nekünk a másik oldalon.

    Hiv.: [@kuszkusz1:](#comment-86880)
    Loading...
  22. Dr. Gy. Dr. Fűegér szerint:
    2018.01.31 19:45

    @kuszkusz1:

    rohadtul senki nem volt rá kíváncsi

    Hiv.: [@Dr. Gy. Dr. Fűegér:](#comment-86881)
    Loading...
  23. ámbátor szerint:
    2018.01.31 19:50

    @kuszkusz1: A tolvaj hazaáruló cinikus gazemberek a tuti választás.

    Hiv.: [@ámbátor:](#comment-86882)
    Loading...
  24. Moin Moin szerint:
    2018.01.31 20:09

    Ha Maléter 2-ék elfoglalják a Mobcadát és azonnal megüzenik Bruxelles-be, hogy libdemek lesznek, Berlinbe meg azt, hogy nem kell többet Bundesmuttinak Orbánnal baszkódnia, akkor bármit megengednek nekik majd, amit az ún. „legitimül meghozott” ún. „Alaptörvénnyel” tenni fognak…

    … Bizooony!

    Hiv.: [@Moin Moin:](#comment-86883)
    Loading...
  25. parti_giano szerint:
    2018.01.31 20:17

    @kuszkusz1: bírom, mikor ilyen kozekvens valaki. a kuszkusz tipikus berber (szunnita iszlám), észak-afrikában elterjedt, tehát fideszül migráncs étel.
    persze, a karácsony csak a gügye.

    Hiv.: [@parti_giano:](#comment-86884)
    Loading...
  26. legeslegujabbkor szerint:
    2018.01.31 20:18

    Az ellenzék vissza akarja állítani a demokráciát.
    Első lépés, hogy együtt megverjék a fideszt.
    Második, hogy normális választási törvénnyel kiírjanak egy rendes választást. Harmadik, hogy a parlamentben kompromisszumokkal megváltoztassák az alaptörvényt és visszaállítsák a független testületeket

    Hiv.: [@legeslegujabbkor:](#comment-86885)
    Loading...
  27. parti_giano szerint:
    2018.01.31 20:24

    @legeslegujabbkor: már az első lépésnél sikeresen tökön rúgták magukat.

    Hiv.: [@parti_giano:](#comment-86886)
    Loading...
  28. jotunder szerint:
    2018.01.31 20:28

    @Moin Moin: Ha elfoglalják. Ha egyszer megnyerik a választásokat és utána bejelentik, hogy eltörlik az Alaptörvényt, kétharmad nélkül, akkor annak szinte bizonyosan csúnya vége lesz. Az lehetséges, hogy az ügyvezető Lázár-kormány és az Ellenzék tárgyalásai érdekes irányokba vezetnek. Egyszer. Nem most.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-86887)
    Loading...
  29. legeslegujabbkor szerint:
    2018.01.31 20:28

    @parti_giano:
    Eddig lehetett tökölődni, de most már közhangulat van.
    Ha nem nőnek fel a feladathoz, akkor tűnjenek el.

    Hiv.: [@legeslegujabbkor:](#comment-86888)
    Loading...
  30. nevetőharmadik szerint:
    2018.01.31 20:31

    A Fidesz Alaptörvénye legális ugyan, mégis teljes mértékben illegitim. Azt egyedül a Fidesz csinálta és fogadta el, senki más. Persze, lehet azt mondani, hogy a Fidesz újbóli megszavazásával a nép is áldását adta az Alaptörvényre, de ez az áldás (és ezzel együtt az Alaptörvény legitimitása) abban a pillanatban múlik el, amikor a nép leváltja a Fideszt.

    Persze ehhez olyan ellenzéki kihívó kellene, aki eleve ezt hirdeti meg, és előre deklarálja, hogy a választást mindössze eszköznek tekinti a hatalom békés átvételére, nem pedig a Fidesz rendszerét legitimálja vele.

    Na, szépet álmodtam.

    Fly, you fools.

    Hiv.: [@nevetőharmadik:](#comment-86889)
    Loading...
  31. parti_giano szerint:
    2018.01.31 20:31

    @jotunder: bojkot kellett volna, de már 2014-ben. a tényfeltárást nagyrészt úgyis az oknyomozó portálok végezték el, ebből csináltak interpellációkat az ellenzékiek. hadházy, ángyán kivételek. és lám, lmp-hez köthetők, ungár ide vagy oda. furcsa konstellációk vannak itt.

    Hiv.: [@parti_giano:](#comment-86890)
    Loading...
  32. ámbátor szerint:
    2018.01.31 20:33

    @jotunder: Én megnéztem a btk-t. Öttől húsz évig bünteti azt „aki olyan cselekményt követ el, amely közvetlenül arra irányul, hogy Magyarország alkotmányos rendjét erőszakkal vagy ezzel fenyegetve megváltoztassa”.
    Ha nincs erőszak, nincs bűncselekmény se. Szóval nem biztos hogy orbánék kottája szerint kell játszani. A magyar jog nem ismeri az alkotmányozó nemzetgyűlés fogalmát, így nem is tiltja.

    Hiv.: [@ámbátor:](#comment-86891)
    Loading...
  33. parti_giano szerint:
    2018.01.31 20:35

    @legeslegujabbkor: hol van közhangulat? még a zavecz, medián és a tárki sem méri ezt.

    Hiv.: [@parti_giano:](#comment-86892)
    Loading...
  34. Névtelen szerint:
    2018.01.31 21:02

    @balmoral: jelenleg 32 harckocsink van, leginkébb T72esek. Ezekkel Bp elfoglalható, kényelmesen, még ha a TEK, a készenléti rendprség egyes alakulaati és a szurkolói ultracsoorotk közösne is támadnak. A kulcskérdés Pintér magatartása, hogy lát kiegyensúlyozottab jövőképet.

    Most azt hisszük persze, hogy viccelődünk, pedig ezek sokkal komolyabb és realisztikusabb kérdések lehetnek a közeli jövőben, mint az alkotmányossági stb. hablatyok.

    Hiv.: [@:](#comment-86893)
    Loading...
  35. fakanalas szerint:
    2018.01.31 21:11

    Manaps nem ábrándozom a lottóötös megnyeréséről, (azért milliárd fölött én is megadom Neki a 90 alatt az 5 lehetőséget) bár jó játék volt anno. Itt most mintha ez folyna.
    Mi a f..t kéne tennem/ünk, hogy az újabb négy év vhogy elviselhetőbb legyen? ezen agyalok inkább.

    Hiv.: [@fakanalas:](#comment-86894)
    Loading...
  36. fakanalas szerint:
    2018.01.31 21:12

    1 per 90 alatt az 5 bocs

    Hiv.: [@fakanalas:](#comment-86895)
    Loading...
  37. Érvsebész szerint:
    2018.01.31 21:18

    @fakanalas: emigrálni

    Hiv.: [@Érvsebész:](#comment-86896)
    Loading...
  38. Zinovij szerint:
    2018.01.31 22:29

    Jo cikk, bar KGre ennyit felesleges pazarolni. Inkabb azt mondjatok ez a Marki-Zay Peter ilyen CIA altal felepitett szuperpolitikus? Nekem elegge bejon amit mond, es egy ilyen a magyar szikkadt foldbol nem hiszem hogy szarbaszokkenne, hogy kelloen modoros legyek…

    Hiv.: [@Zinovij:](#comment-86897)
    Loading...
  39. ipartelep szerint:
    2018.01.31 22:50

    Csak ehhez az alkotmány/alaptörvény-dologhoz: a fidesz-bűnszervezet alkotmánya nyilvánvalóan törvényes, és ugyanolyan nyilvánvalóan „igazságtalan”. (Itt szándékosan nem használom a több jelentésű „legitim” szót.) Azt, hogy miért törvényes, nem kell sokat magyarázni: az a törvényes, amit a törvényhozók írnak. Hogy miért „igazságtalan”? Azért, mert egy bűnszervezet kotyvasztotta a saját aljas, bűnöző tevékenysége fenntartása érdekében. Ez ugye világos, mint a nap? Ha a fidesz egy bűnszervezet, akkor a saját fennmaradásáért folytatott tevékenysége kártékony, és „igazságtalan”. Ebből a szempontból olyasmi a helyzet, mint az NSDAP esetében. Azok is törvényeket hoztak, közben meg… tudjuk mi volt.

    Na most, mit lehet ezekkel, meg az alkotmányukkal tenni? Itt az a gond, hogy radikális lépéseket csak radikális változások generálhatnak. Az alkotmányuk megváltoztatásához, lett lényen az bármilyen bűnben fogant alkotmány is (mert az), nem elegendő egy esetleges ellenzéki választási győzelem. Persze nem lesz ilyen (az ellenzék veszít), de ha lenne… És nem csak azért nem elég, mert olyan puhány ellenzék van itt, amilyen, hanem azért sem, mert úgy nem lenne elég törvényes felhatalmazás a változtatásra (ugye, kevesebb lenne, mint 2/3).
    A fidesz-bűnszervezet alkotmányát egy módon lehetne megváltoztatni: a maffia bukásának nem szelíden, nem „törvényesen”, nem választással, hanem valamilyen informális (nem formális) módon kellene megtörténnie. Akkor lenne csak elég erő kimondani, amit most is tudunk, hogy ez egy bűnszervezet, és utólag negligálni a törvényeiket, eltörölni a tákolmányukat.
    Persze ennek az esélye nagyon valószínűtlen, de ez lenne a helyes megoldás.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-86898)
    Loading...
  40. velőtanya szerint:
    2018.01.31 23:03

    Talán még Vona Gábor gerillaharcos tapasztalatában lehet bízni, aki annak idején Szürke Farkas álnéven részt vett a II. János Pál elleni merényletben is (már ha lehet hinni a közszolgálati tévének, ott hallotta a nagymamám)

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-86899)
    Loading...
  41. hidroponi szerint:
    2018.02.01 00:02

    inkabb legyen egy bolond miniszterelnokunk, mint egy bolond ES geci…

    Hiv.: [@hidroponi:](#comment-86900)
    Loading...
  42. Pyrrhus szerint:
    2018.02.01 00:55

    g.Orbán esküt tett az Alkotmányra, majd hatalomba kerülve eltörölte.
    Így a jelenleg érvényesnek tekintett(?) Tákolmány is egyszerűen semmissé tehető, ill. átírható. Nem kell hozzá népszavazás.

    Hiv.: [@Pyrrhus:](#comment-86901)
    Loading...
  43. incze szerint:
    2018.02.01 01:52

    @poszt: „Orbánék sajnos kurva szabályosan lépték meg” – ezzel amúgy nem értek egyet.

    az orbán co. a meglévő törvényeket gyakran átlátszóan kijátszva (csak példaként említem a számtalan hirtelen felindulásból, „képviselői indítvánnyal” beterjesztett, mindenfajta előírt egyeztetést mellőző, gyakran alapjogokat érintő „törvényt”), a megfelelő ellenőrzési intézményeket kiiktatva, vagy azok gyávaságát, dermedtségét jogtipró erőszakkal kihasználva, kész helyzeteket teremtve haladt előre az egyeduralom megragadása felé.

    példa erre a nyugdíj elkommunizálása egészen nyilvánvaló törvénytelenségeket tartalmazó revolverező „jogszabállyal”, benne utólag loppal helyrehozott, az eredetiben ordítóan törvénytelen hátrányokkal a magánnyugdíjukhoz ragaszkodóknak („kizárták magukat a nemzeti együttműködésből”, ahogy tolcsi mondta volt), a magalázó bennmaradási vegzatúrával. de példa a bírói kar törvénytelen lefejezése, a teljes rokkantnyugdíjas társadalom embertelen bokáztatása is – to name a few.

    semmi kurva szabályos nem volt ebben a menetelésben, lett volna a demokrácia csak egy hangyafasznyit kevésbé a nagy semmit eltakaró üres paraván, nem is sikerült volna a fele sem.

    Hiv.: [@incze:](#comment-86902)
    Loading...
  44. kuszkusz1 szerint:
    2018.02.01 06:47

    Nem akarok igazságtalan lenni a mi a f…-nak hagytam magam rábeszélni karácsonyt illetőleg. Van ami mellette szól: olyan édi griberlik vannak a pofikáján.

    Mást indokot arra nézve hogy ő legyen Magyarország miniszterelnöke, nem találtam.

    Hiv.: [@kuszkusz1:](#comment-86903)
    Loading...
  45. nerángass szerint:
    2018.02.01 07:04

    @kuszkusz1: Én is rá fogok szvazni valszeg, ha szükséges. És még csak tudni sem fogok róla : – ((

    Hiv.: [@nerángass:](#comment-86904)
    Loading...
  46. kuszkusz1 szerint:
    2018.02.01 07:12

    @nerángass: Mindenki arra szavaz akire akar. Csak szeretném felhívni a figyelmet, hogy nem egy probléma van hanem kettő.

    Az első hogy Orbán nem fenékig tejfel. A második hogy nincs olyan ember, nincs olyan párt akire és amelyre az ember nyugodt szívvel rábízná az országot.

    Hiv.: [@kuszkusz1:](#comment-86905)
    Loading...
  47. közösperonos átszállás szerint:
    2018.02.01 08:14

    @kuszkusz1: „Mást indokot arra nézve hogy ő legyen Magyarország miniszterelnöke, nem találtam.”

    Mondjuk hogy nem egy antidemokrata választási csaló cinikus nagystílű tolvaj, mint Orbán, azt azért megfontolhatnád. De szerintem még nemzetibb is, mint Viktorunk, akármit is értsünk ezen.

    (Nem fogod megfontolni, tudjuk jól, csak jeleztem, hogy látóköröd némileg talán szűkös.)

    Hiv.: [@közösperonos átszállás:](#comment-86906)
    Loading...
  48. közösperonos átszállás szerint:
    2018.02.01 08:16

    @kuszkusz1: „A második hogy nincs olyan ember, nincs olyan párt akire és amelyre az ember nyugodt szívvel rábízná az országot. „

    Erre találták ki a protestszavazást, egyébként. Feri se azért lett elhajtva, mert Viktorunk olyan nagyon ígéretes volt, hanem mert közhangulat lett az „elmentek ti a vérbe”, és el is lettek küldve. Na, ez az, amit amúgy a Fidesz nagyon szépen gátol meg (mind a közhangulatot, mind pedig, akár közhangulattal is, az elküldést). Demokratikusan hát, my ass.

    Hiv.: [@közösperonos átszállás:](#comment-86907)
    Loading...
  49. közösperonos átszállás szerint:
    2018.02.01 08:20

    @poszt: Az MSZP-t nevezheted épp komcsinak (olyan értelemben használva ekkor a komcsi kifejezést, hogy a tényleges kommunistáktól véges lépésben el lehet jutni hozzájuk), de a PM-et annak hívni, az azért viccnek is erős lenne. 🙂

    A másik, hogy vajon lehet-e demokratikus választáson felhatalmazást nyerni a demokrácia lebontására. Én személy szerint úgy gondolom, hogy per def nem, és ez nem törvényszöveg kérdése.

    Hiv.: [@közösperonos átszállás:](#comment-86908)
    Loading...
  50. kuszkusz1 szerint:
    2018.02.01 08:22

    @közösperonos átszállás:
    Tegyük fel – illetve csak Te tedd fel – hogy nem antidemokratikus, nem csaló választásilag és nem cinikus tolvaj. Továbbá nemzeti érzelmű.

    Következik ebből a politikai tehetség? Olyan fokon hogy az országot irányítani képes?

    Hiv.: [@kuszkusz1:](#comment-86909)
    Loading...

Comment navigation

Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Zelenskyy: We've got messages that they are ready…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ikarus: Engem mondjuk sose zavart, hogy a köpcös…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@hakohen: Én csak annyit mondtam, hogy az "egymill…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@ijontichy: @ipartelep: Nem állítottam, hogy ez -…
  • hakohen on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt). @ikarus: . Tévedsz! A történetet Moldova György…
  • hakohen on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt). @Vidor Ferike: . Asszem, hogy OVi a "jó rendőr"…
  • excombo on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Aki megszégyenít másokat, az végül megszégyenül. E…
  • hakohen on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról). @azuccahirmondoja: . Zseni? Ugyan! Utálom, hogy…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenekAz IH vezetoje most mar konkret szamadatot is raak…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ikarus: (1) Navracsicska csak egy propagand…
  • azuccahirmondoja on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)A művészfélék sincsenek beoltva seggfejség ellen,…
  • ijontichy on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@jotunder: : "mindig nagy színésznőnek tartottam"…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ikarus: : Az hiszem téged félrevisz, hogy az inkr…
  • jotunder on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@Zealander: pár darabban láttam. én mindig nagy sz…
  • gladbach67 on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Korábban elképzelni nem tudtam volna senkiről, hog…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekEzt már én is szóvá tettem itt, most Navracsics jö…
  • Zealander on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Na itt vesztettél el Jótündér. Eszenyi mint jó szí…
  • lmate on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@belecseppen: Ez a " Stop Timothy Gowers! !!! " bl…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@labrys: OFF Ez nem Moldova kopirájtja. Közszájon…
  • marysolotravez on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@vidor ferike Szélről legeljetek Fának ne menjetek…
  • labrys on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@vattablz: én mind a kettőt olvastam, az egymillió…
  • Morp65 on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Hiv.: @jotunder: engem is meglepett AR-ről mondott…
  • Péter 2 on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: Nekem 2006 óta egyfolytában, múlhatatla…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekFelmondott az MTVA vezérigazgatója. https://telex.…
  • Péter 2 on Viccországban bejelentenek@V.A.Lacky: Senki nem próbál meg elpörölni előled…
  • vattablz on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)@ikarus: Nyilván nem véletlen. Hatodik Lenin inkri…
  • ikarus on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)A vezércikk címe csak véletlen hasonlóság lenne eh…
  • apokalipszistmost on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)"konzervativizmus” a jobboldaliság gyermekbetegség…
  • Vidor Ferike on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Még maguk sem tudják mit akarnak. Orbán először Na…
  • jotunder on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@lmate: bocs, most vettem észre. igen, ilyen vélem…
  • jotunder on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@tamspatrik: ez egyáltalán nincs így. három Loupe-…
  • jotunder on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@steinerzsiga: nagyon kínos, hogy ezt az embert me…
  • tamspatrik on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Az egész számomra egy generációs harcról szól, a "…
  • Grrr on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Nem szokatlan sehol sem, hogy vannak emberek, akik…
  • naki on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Kiskorú leányom kézilabdázik, múlt héten két meccs…
  • belecseppen on Egy OpenAI belső modell megoldott egy ismert Erdős-sejtést@lmate: "Vajon honnan ez az ellenszenv? Kedves mat…
  • steinerzsiga on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Lazán kapcsolódik, hogy most a tudományban is van…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: : Szerintem más filmre ültünk be a mozi…
  • labrys on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: mintha megfeledkeztél volna olyan aprós…
  • tubarozsa on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)A NER egy hatalmas paraván is volt egyben, ami elt…
  • V.A.Lacky on Viccországban bejelentenek@Péter 2: Amikor a kétely mételye felségsértéssel…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Úgy újulnak meg, hogy meghosszabbítják Bicskéig? É…
  • vattablz on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Nahát?!
  • Podvinecz marsall on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)És most kb meg is háromszoroztad az elérésüket. Re…
  • Podvinecz marsall on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Pláne ilyen kontextusban, a "kiváló emberek" kifej…
  • aerduloensamtonight on Neonáci ideológiai fordulat a FIDESZ környékén (rövidposzt)Mi az a Fidesz?
  • nyulambator on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@ipartelep: A másik oldalról nézve meg ott van a r…
  • ipartelep on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Ezzel a színészi szakmával, színházi közeggel az a…
  • jotunder on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)@labrys: igazán jól csinálni valamit egy élet munk…
  • excombo on Közeleg a vihar (egy színházi botrányról)Igazából ez ugyanaz a dilemma, mint az, hogy az ed…

Posztrulett

Tudomány forradalom idején

Az Európai Bizottság pótvizsga tételsorában ott van az elcsatolt intézetek és a fideszes alapítványok alá rendelt egyetemek problémája. MP-nek van ez a kétharmad nevű csodacerkája, amivel szép nagy piros betűkkel be lehet írni az Alaptörvénybe, hogy kinek a kurvaanyját, és én szívesen megmondom, hogy kinek a kurvaanyját, de azért van itten egy kis mindazonáltal. Valakinek …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Mikonu
  • janostothmeister
  • Grrr
  • cleantone2
  • gornyo
  • dr Brcskzf Gröőő
  • ra0213
  • ervsebeszet
  • jaurin
  • obeszel
  • trbnt
  • Gaboxhrr
  • Radnóti Zoltán
  • j.alfred prufrock II
  • csunyatáp
  • mecsekijeti
  • opiniopraesumpta
  • rovidec398e17c6
  • Podvinecz marsall
  • nerangass
  • Tyto
  • karsairita
  • tamspatrik
  • Judit Merényi
  • Psakreff
  • princeghostly1c74fbc695
  • Czifra Zoltán
  • Geza
  • jack_of_all_trades
  • belecseppen
  • Hanyistók
  • susyk
  • gladbach67
  • labrys
  • janszemwordpress
  • marysolotravez
  • annokkk
  • dynamicist
  • ijenanyelvtan
  • SMFB
  • jelbeszed
  • Zealander
  • Tehenész
  • Hector Kapitány
  • incze
  • ipartelep
  • Tiborné Tóth
  • aronsatie
  • azuccahirmondoja
  • elolhatuldoktor
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d