Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjat 2025.07.09
  • Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László 2025.07.06
  • Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.” 2025.07.05
  • Bemondta a Híradó !! A világ legjobb száz egyeteme között a Semmelweis !!!! 2025.07.05
  • Az AI elkezdte elvenni az emberek munkáját 2025.06.30
  • Veletek vagyunk 🌈 2025.06.28

A legolvasottabb posztok

  • Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László
  • Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjat
  • Börtönnel fenyegeti az "igazság"(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.
  • Elon Musk: "Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot."
  • Bemondta a Híradó !! A világ legjobb száz egyeteme között a Semmelweis !!!!
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.

Lájkolni a migránsok halálát – a Mandiner szerkesztők esete a Mandiner olvasókkal

2015.08.28 by Vincent szerző

Eredeti szerző: ulloiut

Miután az olvasói túl nagy számban lájkolták általuk nem kedvelt közéleti szereplők halálát, a Mandiner most már nem teszi lehetővé, hogy „tetszik” vagy „nem tetszik” gombot lehessen nyomni a halálhírekre. Emlékezetem szerint ez akkor indult el, amikor túl sokan lájkolták Jancsó Miklós halálát, amire a polkorrektség legádázabb ellenségei szó nélkül eltüntették a „tetszik” és „nem tetszik” gombokat, ami azóta szerkesztőségi policy is lett.

Van aki szerint ez polkorrekt cenzúra – és a Mandiner szerkesztőinek is voltak olyan megnyilvánulásai, amelyek szerint ez a szerkesztői döntés annak minősíthető lenne, mármint ha egy baloldali portál csinálná. Szerintem nem az, hanem az embertársaink iránti minimális tisztelet hatalmi eszközökkel történő biztosítása egy olyan közegben, amelynek nem elhanyagolható része a legminimálisabb kulturális szabályok betartására nem képes. Emellett szerintem egy szerkesztett hírportál részéről tisztességes dolog lett volna elmagyarázni, hogy mi történt és miért változott a policy, de az már nem fért bele.

Most viszont bővült azon cikkek köre, ahol a Mandiner indokoltnak látja a saját olvasói vélemények kifejezésének korlátozását.

Amikor megjelent a hír, hogy több tucat menekült holttestét találták meg egy, az osztrák autópályán hagyott teherautóban, akkor a Mandiner olvasói igyekeztek kifejezni, hogy ezt alapvetően jó dolognak tartják. mandinder_menekultek2.jpg

A Mandiner szerkesztősége azonban később sunyi módon eltávolította a tetszik/nem tetszik gombokat. Mit mond a kommentár nélküli eltávolítás módja róluk, és mit mond ennek szükségessége az olvasóikról?

mandinder_menekultek_kesobb.jpg

 

Egyébként a cikk alatt található 200+ kommentben kettőt (2) találtam, amely az áldozatok minősítése nélkül sajnálatát fejezi azzal kapcsolatban, hogy meghalt több tucat ember.

 

 

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16519056-686e58d660c93' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16519056&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16519056-686e58d660c93&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16519056-686e58d660c93' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

A legkedvesebb magyar íróm…

Next Post:

K. és a démonok

91 Commments

Comment navigation

Newer Comments
  1. kltebtk szerint:
    2015.08.28 19:34

    Egy kis stílusérzék nem ártana:

    „tucat” szinonimái: rakás, halmaz, kazal, csomó, halom, stóc, kupac, rakat, boglya, köteg.

    Hiv.: [@kltebtk:](#comment-121938)
    Loading...
  2. RontoPal szerint:
    2015.08.28 19:50

    Gondolom, azért nem csodálkozol. Főleg nem őszintén. Ez a magyar rögvalóság.

    Hiv.: [@RontoPal:](#comment-121939)
    Loading...
  3. esernyősEvezős szerint:
    2015.08.28 20:01

    Amilyen kommenteket olvas az ember a fészbúkon ….
    (Megfogadtam, hogy nem szólok magukból kivetkőzött barmokhoz, de ma egy alig huszonéves nő olyat írt – „az a szülő sem normális, aki odaszarja a gyerekét egy háborús országba” -, hogy nem álltam meg szó nélkül. Nem tudom, melyik elkeserítőbb: az, hogy miféle érzéketlen, aljas, gonosz fehérjehalmazok élnek köztünk tömegével, vagy az, hogy erre alapoznak ma az ország vezetői???)

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-121940)
    Loading...
  4. Pelso.. szerint:
    2015.08.28 20:04

    Való igaz, de…, ezekkel foglalkozni?
    A cipőmet nem törölném beléjük.

    Hiv.: [@Pelso..:](#comment-121941)
    Loading...
  5. ulloiut szerint:
    2015.08.28 20:08

    @RontoPal: Nem a csodálkozásról szólt a cikk. Egyébként a Mandiner szerkesztők tevékenységek ingadozó, nem tudtam volna megjósolni, hogy hogy reagálnak egy ilyen helyzetben. Én mondjuk írtam volna egy pár sort arról, hogy nekem igen ciki, ami itt történt – mármint hogy le kellett állítani a lájkolást, mert félő volt, hogy százával lájkolják majd a hírt. És nem mondhatom, hogy kizártnak tartottam volna, hogy valami korrekt reakciót írnak a Mandiner szerkesztők. A másik végletként azt is el tudtam volna képzelni, hogy kint marad az olvasók reakciója.

    Ami a magyar valóságot illeti, persze, igazad van. Néha ezt rögzíteni szoktuk, ennyi történt.

    Hiv.: [@ulloiut:](#comment-121942)
    Loading...
  6. nerángass szerint:
    2015.08.28 20:45

    @kltebtk: A tucatnak a magyarban pontos számbeli jelentése van, pontosan úgy, mint a “score”-nak az angolban. Tucat = tizenkettő, score = húsz. Nyilván tudod mi kezdődik igy : “Four score and seven years ago”….ugye stilusházmesterem ?

    Hiv.: [@nerángass:](#comment-121943)
    Loading...
  7. TothJanJ szerint:
    2015.08.28 21:00

    Egy cikk likeolását rendkívül könnyű manipulálni, és mindig szokott lenni néhány önjelölt vicceskedő vagy agitátor aki megtalálja ezeket. Szerintem ez elsősorban arról szól, hogy egy rosszindulató és/vagy elvakult kisebbség ne tudja a mandiner-olvasó többség látszatát kelteni. A szerkesztők ráadásul látják a kommentelők, likeolók IP-jét és tudják (vagy legalábbis ha akarják, tudják) hogy mikor vannak anomáliák, mikor nem mutatnak az adatok szokásos viselkedést. Persze lehet hogy én vagyok túl jóindulató és éppen azért tiltották le, mert teljesen normális az eloszlás. Gondolom nyilatkoznának ha fontosnak tartanák, de nem.

    Hiv.: [@TothJanJ:](#comment-121944)
    Loading...
  8. Watchdog szerint:
    2015.08.28 21:01

    Nem halálhír, csak tűzparancs:

    mandiner.hu/cikk/20150826_zarug_peter_farkas_tuzparancsot_a_hataron

    126-nak tetszik, 36-nak nem

    Hát, akkor közkívánatra…

    Hiv.: [@Watchdog:](#comment-121945)
    Loading...
  9. Papageno68 szerint:
    2015.08.28 21:11

    @Evezős: Gonosz sejthalmazok kb. ugyanúgy éltek az ókori Krétán, a boldog államalapító népekben, a III. birodalomban és a’30-as évek Szovjetuniójában, a gond csak a nagy motívátorokkal volt, akik kést, hitet és bosszúszomjat adtak nekik.

    Hiv.: [@Papageno68:](#comment-121946)
    Loading...
  10. nerángass szerint:
    2015.08.28 21:18

    Valaki csatolt itt ma, valamelyik poszton, lehet nem is itt, egy ránézésre teljesen normális házaspárt, két szép mosolygó középkorú embert a fészen, akik repdesőn adtak irásban kifejezést abbeli örömüknek, hogy 71 ember, egyelőre még nem eléggé földeritett kinok közt, meghalt. A fő, hogy már kevesebb van belőlük, úgymond ( eufemizmus ). Cipolla eredményes, bár Mária kereszt(y)én országa lennénk ugyibár.

    Hiv.: [@nerángass:](#comment-121947)
    Loading...
  11. Watchdog szerint:
    2015.08.28 21:23

    EU, felelősségvállalás… brrrr:

    mandiner.hu/cikk/20150828_mogherini_felelosseget_kell_vallalni_menekultugyben

    1 : 26

    Hiv.: [@Watchdog:](#comment-121948)
    Loading...
  12. Muad'Dib szerint:
    2015.08.28 22:10

    Ebből az egész jelenlegi helyzetből Európa és a menekültek is rosszul vagy még rosszabbul jöhetnek ki. Sajnos egyéb lehetőség egyelőre nem látszik, és sajnos még azt sem igazán lehet mondani, hogy ez kizárólag a szerencsétlenkedés miatt van így. Olyan csapda ez, amir egyelőre nincs jó válasz. 🙁

    Hiv.: [@Muad’Dib:](#comment-121949)
    Loading...
  13. balmoral szerint:
    2015.08.29 02:37

    @Watchdog: Ez a Zárug a leggusztustalanabb állat az összes ún. politológus között. (Nagy szó!) Meg még esze sincs.

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-121950)
    Loading...
  14. ulloiut szerint:
    2015.08.29 05:00

    @TothJanJ: Nem tartom valószínűnek, de elképzelhető, hogy valóban a manipuláció veszélye miatt kapcsolták le, és nem azért, mert szégyellik a saját olvasóik véleményét. De nem is a lekapcsolás ténye zavar, hanem pont az, amit írtál: „Gondolom nyilatkoznának ha fontosnak tartanák, de nem.” Ha Mandiner szerkesztő lennék, akkor szerintem ez csak fontos döntésnek minősülhet és valamit nyilatkozni kellene. Akár azt, amit írtál, ha történetesen úgy van. Persze annak alapján amit @Watchdog: belinkelt, valamint a kommenteket átolvasva, teljesen reálisnak tűnik, hogy sokan örültek ennek a tragédiának.

    Hiv.: [@ulloiut:](#comment-121951)
    Loading...
  15. ulloiut szerint:
    2015.08.29 05:06

    @Pelso..: Már évek óta szinte csak velük foglalkozunk, mármint a jobboldal jelenségével. Ami a Mandinert konkrétan illeti, volt egy bekezdésem arról, hogy miért írok róluk, de talán majd máskor. Magyarországon szerintem egy releváns és érdekes jelenség a Mandiner, de az tény, hogy a világ nagy dolgaihoz képest irreleváns. Nekünk ez jutott. Bár mondjuk az attitűd, ami ebben megnyilvánul, az nyilván manifesztálódik a kormány politikájában is (és fordítva), és ez már konkrét hatással van konkrét életekre, úgyhogy még azt sem mondhatjuk, hogy a valós események tekintetében nincs jelentősége.

    Hiv.: [@ulloiut:](#comment-121952)
    Loading...
  16. ulloiut szerint:
    2015.08.29 05:21

    @Muad’Dib: „Ebből az egész jelenlegi helyzetből Európa és a menekültek is rosszul vagy még rosszabbul jöhetnek ki.”

    Persze, ez egy borzasztó helyzet. Ha azt akarod mondani, hogy itt több ország befogadóképességét súlyosan terheli a menekültáradat, akkor ezzel egyetértek. Azzal is, hogy Európa nem fogja tudni mindazokat befogadni, aki különböző indokokból ide akarnak jönni. (Elvileg képes lenne rá, vagy legalábbis többet tudna, mint a jobboldali polgártársaink szerint, de a nép jelentős része ezt nem szeretné, és amíg az alapvető emberi jogok nem sérülnek, tehát pl. nem küldünk vissza senkit olyan helyre, ahol az élete veszélyben van, és a kitoloncolásig tisztességesen bánunk mindenkivel, addig ezt el kell fogadnunk. Az emberi jogok megsértésére még az elterjedt idegenellenes attitűdök sem adnak felhatalmazást.) De itt konkrétan nem az általános problémáról volt szó, hanem arról, hogy nincs mentség arra, hogy valaki örül kb. 70 olyan ember halálának, akinek a legnagyobb bűne az, hogy jobb életet akartak – és ha szírek voltak, akkor csak az volt a bűnük, hogy túlélni akartak. Szerintem ezzel te is egyetértesz.

    Hiv.: [@ulloiut:](#comment-121953)
    Loading...
  17. Pelso.. szerint:
    2015.08.29 07:03

    @ulloiut: Megítélhetjük ugyan érdekesnek, ugyanakkor tanulságos: működése, célja, hatása egyaránt. Persze hogy van jelentősége, Mandiner a polip (az O.rendszer) aktív és szerves sejtje, de semmi több.

    Hiv.: [@Pelso..:](#comment-121954)
    Loading...
  18. jotekony koc szerint:
    2015.08.29 07:13

    @Pelso..: Mandiner a pártélet lapja.

    Hiv.: [@jotekony koc:](#comment-121955)
    Loading...
  19. The Ghost Wolf O1G szerint:
    2015.08.29 07:28

    A Mandiner ugyanabba a halmazba tartozik, ahova a Pestisrácok blog is. A Fideszes megmondó médiába. Amit kormányzati szinten nem lehet kimondani, mert nemzetküzi botrány lenne belőle, arra ott van a Mandiner és a Pestisrácok.

    Hiv.: [@The Ghost Wolf O1G:](#comment-121956)
    Loading...
  20. 31/48 szerint:
    2015.08.29 10:04

    tehát a probléma már továbbterjedt azon, hogy a mandiner lenne a hibás, már nem az újság uszít, hanem egyszerűen az emberek Gonoszak.

    Dunába kell lőni mindet! Ó, az nem lenne humanista megoldás. Hmm, akkor marad a régi jó átnevelőtábor?

    Biztos ami biztos, a magyar családokat szét kell verni és minél hamarabb át kell venni az ellenőrzést a gyerekek ideológiai indoktrinálása felett ahogy ezt több amerikai ateista is szorgalmazza; nehogy a nácizmus továbbélhessen a következő nemzedékekben.

    Hiv.: [@31/48:](#comment-121957)
    Loading...
  21. Stefi Schneider szerint:
    2015.08.29 10:13

    Távol álljon tőlem hogy védelmezzem ezt az okoskodó de amúgy vérprimkó orgánumot ami a Mandiner. Pláne az agyhalott kommenteloiket. De egy halalhirrol szoló cikk lajkolasa egyáltalán nem jelenti azt hogy jo dolognak tartod az illető halálát, csak azt hogy a cikket jónak tartod. Simán lehet hogy valaki ezt a részvétnyilvánítás egyszerűbb modjakent választja, ilyet láttam Facebookon is személyes poszt mellett. Es az sem érthetetlen ha a mandiner eltávolítja a gombot a fura helyzet miatt. Meg gondolom azert volt jópár lajkolo akinek tényleg maga a halálhír tetszett

    Hiv.: [@Stefi Schneider:](#comment-121958)
    Loading...
  22. szamaritánus szerint:
    2015.08.29 10:17

    @31/48: +1

    Hiv.: [@szamaritánus:](#comment-121959)
    Loading...
  23. Mercel szerint:
    2015.08.29 10:18

    @31/48:

    Ne légy ostoba.
    Sem a poszt, sem a hozzászólok nem ezt írták, de még csak nem is ezt sugalmazták.

    A legtöbb (normálisabb) embernek azzal van baja, hogy egy rakás korrupt, hazaáruló majom a hatalom megtartása/megszerzése érdekében egyre inkább a szélsőségek irányába hergeli a társadalmat.
    Van aki erre vevő van aki nem. Tekintettel arra, hogy az emberek durván 80%-a idióta van kit hergelni.

    (Nem konkrétan ide tartozik, de egy másik hírrel kapcsolatban felmerült az agyamban, hogy a menekültek ellen be lehet vetni a katonaságot, a rendőrök „alapos gyanú” esetén bemehetnek külön felhatalmazás nélkül is lakásokba – volt és van Magyarország területén pár csoport amelyik konkrét veszélyt jelent a társadalomra, és a szűk környezetére had ne nevesítsem őket és náluk csak a töketlenkedés ment, a polgár meg féljen vagy éljen ahogy tud.
    Miért van olyan érzésem, hogy ez egy oda vezető út ami már volt párszor a történelemben – mégpedig a nem tetszik a pofád elteszünk láb alól furcsa körülmények közt?)

    Arról már nem beszélek külön, hogy a menekültek nagy része destabilizált országokból polgárháborús területekről menekült.
    Kik miatt van ez a helyzet? Szélsőségesek.
    A kormány és a jobbik mit csinál? Szélsőségeket gyárt. Mi Még nem tartunk ott mint ők, de a tendencia világos, ráadásul volt már ilyen a mi történelmünkben is.

    Nakössz, ez így marha jól néz ki..

    Ennyi.

    Hiv.: [@Mercel:](#comment-121960)
    Loading...
  24. Mercel szerint:
    2015.08.29 10:19

    @Stefi Schneider:

    Ez mondjuk bennem is felmerült.
    Másik kérdés, hogy a facebook-on Nincs DisLike gomb.
    De legyen igazad – akkor nem néz ki annyira szarul az ügy.:)
    (Nem gúnyolódtam, tényleg.)

    Hiv.: [@Mercel:](#comment-121961)
    Loading...
  25. Pelso.. szerint:
    2015.08.29 10:20

    @31/48: Fenti írás mely mondatából következtetsz család bomlasztási szándékra?

    Hiv.: [@Pelso..:](#comment-121962)
    Loading...
  26. velőtanya szerint:
    2015.08.29 10:25

    @Stefi Schneider: @Mercel:
    Olvassátok el a 200+ kommentet a cikk alatt. Azok most is ott vannak, és nem sok kétséget hagynak a tábor lelki életének vonatkozásában.
    Vagy nézzétek meg a novotny házaspár facebook-oldalát és hozzászólását a témához, nekem most ők Magyarország totemállatai.

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-121963)
    Loading...
  27. velőtanya szerint:
    2015.08.29 10:26

    @Pelso..: Genetika lesz az, színtiszta genetika.

    Hiv.: [@velőtanya:](#comment-121964)
    Loading...
  28. gázóra ellenőr szerint:
    2015.08.29 10:26

    @kltebtk: Ha egy két számjegyű számot akar körülírni, akkor a több tucat a megfelelő kifejezés, te kis nyelvtan náci!

    Hiv.: [@gázóra ellenőr:](#comment-121965)
    Loading...
  29. pirimogyoró szerint:
    2015.08.29 10:36

    @Evezős: Hiába szólsz, vagy nem szólsz, sajnos ez lett a divat, hogy gonosz módon le kell szólni mindenkit, le kell húzni a sárba, bárkit, bármikor, bármiért. Sok butaság és még több rosszindulat kell hozzá. Abból pedig van bőven. Érzelmi intelligencia? Nulla.

    Hiv.: [@pirimogyoró:](#comment-121966)
    Loading...
  30. Dr. Gy. Dr. Fűegér szerint:
    2015.08.29 10:51

    @TothJanJ:

    te vagy túl jóindulatú, a mandiner kommentelőinek elvakult és rosszindulatú „kisebbsége” bőven-bőven a nagy többség, akik egyenes kérkednek a korlátoltságukkal és a legelemibb civilizációs normák iránti megvetésükkel.

    Hiv.: [@Dr. Gy. Dr. Fűegér:](#comment-121967)
    Loading...
  31. Alick szerint:
    2015.08.29 10:52

    @Muad’Dib: Erősíteni kell a párbeszédet az emigrálni/menekülni szándékozók és a potenciális befogadó országok között. Az egyik oldalon illúziók, a másik oldalon korlátok közötti lehetőségek vannak… a kettőnek közeledni kéne egymáshoz. Pl. a menekültek többsége arra készüljön, hogy akár másfél évtizedig egy tábor barakkjában fog lakni, fizikailag elviselhető körülmények között, de limitált önálló élet újrakezdési lehetőségekkel… akkor jöjjön, ha ezt nagyjából el tudja fogadni.
    Másrészt az európia demokráciában az is benne van, hogyha a „vendégek” túl sok problémát okoznak (elsősorban konfliktusokkal), akkor a választók olyan kormányt szavaznak meg, amely nem fog velük kesztyűs kézzel bánni.

    Hiv.: [@Alick:](#comment-121968)
    Loading...
  32. Éhbérkommentelő szerint:
    2015.08.29 11:15

    @Muad’Dib:
    Lehetne válaszokat találni, de mi folyik? Lózungok eregetése, ideológiai alapú csatározások és nagy tehetetlenkedés, ami az érdemieket illeti. Ezenkívül persze mindenki megpróbál politikai tőkét kovácsolni amiből csak lehet, akár még az ilyen tragikus esetekből is

    Hiv.: [@Éhbérkommentelő:](#comment-121969)
    Loading...
  33. Mercel szerint:
    2015.08.29 11:18

    @Alick:

    Na igen, ez mindkét oldallal kapcsolatban igaz.
    Az, hogy idővel milyen válasz fog születni azzal kapcsolatban sajnos nincs kétségem.

    De lássuk be aki menekül, mindegy honnan ha a biztonságáról, a szó szerinti megélhetéséről (És nem arra gondolok, hogy szarul de többé kevésbé biztonságban él mint nálunk) van szó akkor menni fog.

    1956-ban, vagy előtte a századfordulón (meg a kettő között) a mi apáink anyáink se sokat gondolkoztak.
    A különbség csak abban volt, hogy tőlünk „csak” a totális kilátástalanság és kizsákmányoltság elől menekültek, később a diktatúrából..
    Nekem még volt olyan osztálytársam aki a testvérével szőrén szálán eltűnt a suliból, és hetekig zavart csend volt, hogy hová – mi meg kiscsávókként nem értettük amíg egy jófej tanárunk egy óra közbeni kérdésre nyersen be nem bökte – Mit nem értetek, leléptek egy jobb élet reményében, ti is mehetnétek – téma lezárva. Néztünk mint rozi a moziban..

    Az a vicc egyébként, hogy az országunk durván tizede már lelépett egy jobb élet reményében (ugye csak hivatalosan attól függ ki és mikor mondja): 4-600 ezer ember elhúzott már, és biztosak lehetünk benne, hogy ez pont annyira valóságos szám mint az, hogy csupán pár tízezer kínai polgár boldogul nálunk..:)
    Szóval ahhoz képest, hogy a mi honfitársaink nagy része szó szerinti gazdasági bevándorló európában – mi meg a háború elől menekülőkre fenekedünk durván, és felülről elegánsan hallgatnak az előbbiről a másik vélt vagy valós veszélyeit meg tupírozzák de durván..

    Az egyébként nem kérdés, hogy megoldást kéne találni, mert sem úgy általában véve Európa, sem pedig agyarország nem rendelkezik végtelen gazdasági és társadalmi erőforrásokkal.

    A sok agyhalott amelyik meg riogat az erőszakkal és az erőszakkal nem veszi észre, hogy pontosan ezzel az ellenséges szarházi hozzáállással váltjuk ki most vagy idővel azt ami még nincs is.
    Kontroll és ellenőrzés az kell elővigyázatosság kell , uszítás hergelés az meg krvára nem kell.
    Szemétkedésből hosszútávon még egy ország sem került ki jól.
    Mi meg híresek vagyunk arról, hogy mindig átesünk a ló túloldalára, és valahogy vagy hatszáz éve mindig a rossz oldalra állunk…

    Hiv.: [@Mercel:](#comment-121970)
    Loading...
  34. Éhbérkommentelő szerint:
    2015.08.29 11:22

    @Alick:
    Igen, valahol itt kezdődne normális viszonyok között. Tisztességes ember ne hitegesse a másikat, amikor úgyse tudja teljesíteni

    El kéne dönteni, mennyi embert tudnak befogadni az egyes országok, és ezt egy normális befogadási rendben véghezvinni. Tehát még indulás előtt tisztázni az érintettekkel. És a nemleges választ is kereken ki kell mondani

    Hogy félreértés ne legyen, ideírom amit helyesnek tartok: Magyarország évente 2 ezer menekültet képes befogadni és integrálni, legfeljebb 3 ezret ha a körülények indokolják. Az összes többit vissza kell toloncolni, vagy még inkább be se engedni

    Ha mások be akarják fogadni őket, küldjenek értük szállítóeszközt. Oldják meg vagy meg se szólaljanak

    Hiv.: [@Éhbérkommentelő:](#comment-121971)
    Loading...
  35. Éhbérkommentelő szerint:
    2015.08.29 11:27

    @Mercel:
    Azért nehogy már ugyanaz legyen, amikor egy magyar munkát vállal Burgenlandban, és naponta ingázik, vagy távolabb és kibérel egy lakást jó nagy pénzért, meg amikor idejön valaki és azt mondja hogy menekült vagyok csak éppen papírjaim nincsenek, de adjatok szállást, de nem akármilyet, meg adjatok étkezést, de csak a saját szájam íze szerint meg hasonló igények

    Mert nekünk rohadtul meg kell ám küzdeni odakint mindenért, aki csinálta az tudja jól

    Hiv.: [@Éhbérkommentelő:](#comment-121972)
    Loading...
  36. Éhbérkommentelő szerint:
    2015.08.29 11:33

    @ulloiut:
    Oxigén nélkül nem lehet élni, ez itt a probléma. Ezt is ki kellett volna tenni valami óriásplakáton

    Hiv.: [@Éhbérkommentelő:](#comment-121973)
    Loading...
  37. Valaki2 szerint:
    2015.08.29 11:33

    @Éhbérkommentelő: köszönöm, végre valaki ….

    Hiv.: [@Valaki2:](#comment-121974)
    Loading...
  38. Medgar szerint:
    2015.08.29 12:01

    @Watchdog: elolvastad a cikket?

    Hiv.: [@Medgar:](#comment-121975)
    Loading...
  39. Amadeus62 szerint:
    2015.08.29 12:03

    Ez se gyenge.

    http://www.facebook.com/Elegahazugsagokbol?fref=ts

    Ezt vajon melyik fideszes tahó szerkeszti? Csak nem a Hugy Geri?!

    Hiv.: [@Amadeus62:](#comment-121976)
    Loading...
  40. bat4 szerint:
    2015.08.29 12:03

    Megbasztam a kurva anyátokat, vincentesek.

    Hiv.: [@bat4:](#comment-121977)
    Loading...
  41. patkányarcúáginéni szerint:
    2015.08.29 12:05

    Álszent siránkozás a ballib oldalon. A lájkok a cikknek szóltak nem annak amit a szerző erőltet célzatosan. Jellemző persze, hogy neki ez jutott az eszébe.
    Az egyetértő kommentelőknek egy újabb alkalom, hogy gyűlöljenek, mert hát (csendes!) polgárháború zajlik és semmi sem drága, ha az ellenfelet gyilkoltjuk, ugye. Szavakkal – egyelőre.

    Hiv.: [@patkányarcúáginéni:](#comment-121978)
    Loading...
  42. Conchobar szerint:
    2015.08.29 12:06

    „amire a polkorrektség legádázabb ellenségei szó nélkül eltüntették a ‘tetszik’ és ‘nem tetszik’ gombokat, ami azóta szerkesztőségi policy is lett.” – Úgy látszik megindult a háborúság az Őrültvince és a Mandiner (nem tudom a gúnynevét) között is. A Vince újabban már egész posztokat indít a Mandiner ellen, a kommentelői helyeslő moraja közepette. A Vince kommentelői szemlátomást különbnek érzik magukat a Mandiner kommentelőitől, így aztán egyiküknek se tűnik föl a poszt logikátlansága: a polkorrektség felé mutogat a lájkgomb kapcsán, miközben szót se ejt a kommentekről. Merthogy polkorrektséget igazából csak akkor lehetne kimutatni, ha bemutatná/be tudná mutatni, hogy erősen moderálják/cenzúrázzák a kommenteket mandinerék. Túl ezen, ha még igaz is lenne, hogy azért szüntették be a lájkolási lehetőséget, hogy ne örvendezzenek más ember (olyan ember, aki nem volt személyes ellenségük), akkor is csak annyit lehetne mondani, hogy lám a Mandiner szerkesztőiben is van jóérzés

    Hiv.: [@Conchobar:](#comment-121979)
    Loading...
  43. RontoPal szerint:
    2015.08.29 12:36

    @patkányarcúáginéni:
    „A lájkok a cikknek szóltak nem annak amit a szerző erőltet célzatosan. „

    Aha… Ezek szerint valamennyi lájkot te küldted, másképpen ezt aligha jelenthetnéd ki.

    Hiv.: [@RontoPal:](#comment-121980)
    Loading...
  44. RontoPal szerint:
    2015.08.29 12:39

    @Amadeus62: Elnézve a helyesírást, látva Vona körzetvezető fényképét, egy jobbikos igaz magyarra tippelnék.

    Hiv.: [@RontoPal:](#comment-121981)
    Loading...
  45. steery szerint:
    2015.08.29 12:53

    A mandiner szó jelentése: ruganyos keret, visszapattanás. Ezzel a reakcióval a mandiner szerkesztői csak azt bizonyították, hogy méltatlanok a nevükre. Mivel igen rugalmatlanul reagáltak az igen rugalmas olvasói véleményekre. Javaslom, hogy nevezzék át az oldalukat valami másra.

    Hiv.: [@steery:](#comment-121982)
    Loading...
  46. Pelso.. szerint:
    2015.08.29 13:07

    @patkányarcúáginéni: „Szavakkal – egyelőre.”
    Netán készül valamire a birkamenet népe?

    Hiv.: [@Pelso..:](#comment-121983)
    Loading...
  47. Amadeus62 szerint:
    2015.08.29 13:18

    @RontoPal:

    Ez a jobbikot is szapulja rendesen úgyhogy biztos nem.

    Hiv.: [@Amadeus62:](#comment-121984)
    Loading...
  48. Dr. Gy. Dr. Fűegér szerint:
    2015.08.29 13:31

    @Watchdog:

    Zárug Péter farkas(!) „Szent István Ünnepén”, Új Kenyeret „szentel”, miközben a határon az egy szál ingben menekülő nyomorultakra (népvándorló horda v.ö. Kalandozó Eleink) leadandó sortűzről ábrándozik.

    ez oly gyönyörű, hogy az embernek okádni támad kedve.

    amilyen a gazda, olyan a kutyája.

    Hiv.: [@Dr. Gy. Dr. Fűegér:](#comment-121985)
    Loading...
  49. Névtelen szerint:
    2015.08.29 14:01

    nem mandiner, csak magyar hírlap

    magyarhirlap.hu/cikk/34009/Hatarerodites

    A hazai balliberálisok a tatárjárás idején bizonyára a tatárok integrációjáról meséltek volna
    Háborús helyzetben az államhatár védelme katonai feladat
    A szó katonai értelmében biztosan nincs háborús helyzet, és éppen ezért logikus, hogy a rendvédelmi feladatokat ellátó határvadász századokat a rendőrség állományából szervezzék meg, különös tekintettel arra, hogy a határőrséget 2007-ben a rendőrségbe olvasztották be. –
    Budapest főpolgármestere közleményt adott ki, amely szerint „ellenőrizhetetlen személyazonosságú emberek tömege ellepi a fontos gócpontokat, túlterjeszkedik, elemi szabályokat nem tart be, és jogi eszközök hiányában lassan senki semmit nem tehet a magyar városlakók érdekeinek védelmében”

    Hiv.: [@:](#comment-121986)
    Loading...
  50. RontoPal szerint:
    2015.08.29 14:13

    @Amadeus62: Frakcióznak! 🙂

    Hiv.: [@RontoPal:](#comment-121987)
    Loading...

Comment navigation

Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • jotunder on Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjatkösz, most már látszik. hollandul van, de világos…
  • Bogomil on Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjatNem működik a díj odaítélésére mutató link -- ahog…
  • jotunder on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@fortin2: ha valakit egyáltalán nem idéznek, de té…
  • vattablz on Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjatA NER újabb sikere.
  • fortin2 on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@jotunder:: "nem lehet ezeket a legendákat a végte…
  • F Ford on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László"Marx...soxor járt Párizsban, ennek emlékére a pár…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Lassan eltelik egy fél év a poszt írása illetve a…
  • jotunder on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@fortin2: Az Amerikai Egyesült Államok legjobb ötv…
  • nudniq on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.@ipartelep: Már azzal a tettével, hogy az 5. kerül…
  • nyulambator on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.@ipartelep: OK, akkor mondjuk azt, hogy eddig 90%-…
  • incze on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György Lászlóez egy másik fajta kiáltvány: https://444.hu/2025/…
  • ipartelep on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.De biztosak vagytok benne, hogy a rendőrség szava…
  • fortin2 on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@jotunder:: "filozófiából magyarországon (aki itt…
  • hakohen on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.. @nyulambator: . Igen, hát most már nem érdemes t…
  • jotunder on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@fortin2: el akarod dönteni, hogy ki kapjon megegy…
  • nyulambator on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.Nu, itt is van: https://24.hu/belfold/2025/07/07/p…
  • nyulambator on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.@nudniq: Hát sokkal szakszerűbben és hosszabban, d…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenek@ikarus: Ez total ugyanolyan, mint amikor a Pambon…
  • ikarus on Viccországban bejelentenekMár a minisztereké is. Putyin felmentette a minisz…
  • tamspatrik on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László"a Kínai Népköztársaság, megalakulásától számítva,…
  • nudniq on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.@ikarus: erre egy ügyvéd reakciója: https://hungar…
  • ipartelep on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.Én akkor lennék meglepve, ha NEM kezdenék el bünte…
  • nyulambator on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.@ikarus: Szerintem Hadházy téved, vagy megvezetik.…
  • ikarus on Börtönnel fenyegeti az „igazság”(anyád) ügyi miniszter a Pride szervezőit.Cím: Hadházy Ákos: Arcfelismerő rendszerrel osztan…
  • Thalész on Az AI elkezdte elvenni az emberek munkáját@tahonoli: . " Ezzel az „élmezőnnyel” milyen esély…
  • KennyOMG on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György LászlóGy. L. eredeti szovegebe sajnos belecsuszott egy s…
  • labrys on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György LászlóErről a „nemzeti érdekeket szolgáló akaratról” már…
  • Vidor Ferike on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György LászlóHiv.: @Bogomil: Szép találat. Most folyik a volt a…
  • jotunder on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@fortin2: de én csak viccelek... nagy különbség :)
  • Geo on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György LászlóTehát nem a demokrácia az alapja a fejlettek tábor…
  • vattablz on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@Késes Szent Alia: Kösz, én felületesen voltam táj…
  • Bogomil on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@jotunder: Szerintem sem kellene abszolutizálni ez…
  • fortin2 on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@poszt: de hát ez a CsányiSanyi opció 2008 környék…
  • Késes Szent Alia on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@vattablz: "A bírói hatáskör jelentős szűkítését s…
  • fortin2 on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@jotunder: Miért lenne "nehéz ügy" Kell beszélni k…
  • thegaben86 on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@jotunder: "De nem lépett ki az alkotmányos kerete…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/07/06/a-fideszes-fuggetlen-jel…
  • jotunder on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@wolff: 21 nyertes volt, ebből, ha jól látom öt ol…
  • vattablz on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@hakohen: Arról meg fölösleges megemlékezni, hogy…
  • hakohen on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László. @vattablz: . Így igaz. Anno tkp. a Tőkét tanulta…
  • vattablz on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@jotunder: Ha jól tudom pont a Legfelsőbb Bíróság…
  • wolff on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@jotunder: mindig megnyugtató, amikor matematikuso…
  • wolff on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György LászlóAzért ez a Scopus jobb, mint az éppen idén Lendüle…
  • vattablz on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György LászlóA Tőke teljesen korrekt mű, abból nem következik a…
  • jotunder on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@ipartelep: az Amerikai Egyesült Államok alkománya…
  • ipartelep on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”Nekem úgy tűnik, hogy az USA jelenleg tényleg nem…
  • Bogomil on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György LászlóKét megjegyzés: - létezik az ún. "későn jövők előn…
  • vattablz on Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”@jotunder: Mondjuk én arra céloztam, hogy egy nem…
  • nyulambator on Az AI elkezdte elvenni az emberek munkáját@KennyOMG: Hát bizony a felelősség, az a kényes ké…
  • tahonoli on Az AI elkezdte elvenni az emberek munkájátHiv.: @KennyOMG: IMHO, ez egy tipikus GIGO (=Garba…

Posztrulett

Az Orbán-Simion paktum avagy anything goes (komolytalankülpolitikaiokoskodás)

Eugene Ionesco, Emil Cioran és Mircea Eliade hatása a nyugati kultúrára – azt hiszem – nagyobb, mint bármely huszadik századi magyar értelmiségié. Ionesco ellen tudott állni a Vasgárdának (ma ezt legionárius ideológiának nevezik Romániában, finoman szólva nem ajánlott alkotmányosan, de Calin Georgescu alapvetően erre játszott rá), Cioran és Eliade kevésbé. A román történelem eggyel félelmetesebb, …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • hakohen
  • labrys
  • ijenanyelvtan
  • Tiborné Tóth
  • istván orovecz
  • twmmy
  • jelbeszed
  • Virág et.
  • dynamicist
  • outsiderb
  • Morp65
  • gudea73
  • lgombb
  • pogny
  • nerangass
  • marysolotravez
  • SMFB
  • incze
  • Haász Endre
  • aromo44
  • Radnóti Zoltán
  • joshopa
  • simonandris2
  • mecsekijeti
  • muaddib00
  • janostothmeister
  • Mikonu
  • susyk
  • aerduloensamtonight
  • janszemwordpress
  • tortt49
  • Gaboxhrr
  • esztre
  • Judit Merényi
  • karsairita
  • Gabor
  • Hanyistók
  • csunyatáp
  • azuccahirmondoja
  • Késes Szent Alia
  • fortin2
  • darnoknew
  • micike mici
  • macskahala
  • sgtpotrien
  • Grrr
  • Psakreff
  • tulajdonkppen
  • Thalész
  • tamspatrik
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d