Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Konzervatizmus Orbán után 2026.03.12
  • Magyar gloire 2026.03.11
  • Ruszkik, hová? 2026.03.11
  • Krasznahorkai esete Dzsungáriával 2026.03.10
  • Khamenei Jr. is megsérülhetett a támadásokban 2026.03.09
  • Amerika fegyvereket venne Ukrajnától? 2026.03.05

A legolvasottabb posztok

  • Konzervatizmus Orbán után
  • Magyar gloire
  • Viccországban bejelentenek
  • Krasznahorkai esete Dzsungáriával
  • Ruszkik, hová?
  • Claude esete Donalddal

Most múlik…

2021.10.17 by jotunder

.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16528879-69b51c5e092d6' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16528879&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16528879-69b51c5e092d6&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16528879-69b51c5e092d6' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

A 888.hu esete Bad Fake-kel

Next Post:

Most múlik

17 Commments

  1. naebneerG szerint:
    2021.10.17 22:18

    Úgy megnézném most Erdő „wannabepope” Péter arcocskáját…kit fog támogattatni, a pénzosztó zsebPutyint vagy a valódi katolikus MZP-t.
    Dilemma gréterdenevör.

    Hiv.: [@naebneerG:](#comment-313122)
    Loading...
  2. dickon tarly szerint:
    2021.10.17 22:44

    @naebneerG:

    Mióta érdekli az egyházat az, hogy a támogatott pénzosztó valódi katolikus, valódi keresztény-e? Egyébként MZP csak annyira katolikus és keresztény, mint amennyire Gyurcsány Ferenc, aki rendszeresen szokott bérmálkozni.
    Nincs itt semmiféle dilemma. Amíg van Orbán, addig őt támogatják. Ha MZP legyőzi, akkor őt.
    Business as usual…

    Hiv.: [@dickon tarly:](#comment-313124)
    Loading...
  3. naebneerG szerint:
    2021.10.18 08:05

    @dickon tarly:](#comment-313124)
    Azt azért nem gondolhatod komolyan, hogy MZP és Gyurcsány vallási oldalról megközelítve nem mutat különbséget. Ez olyan fideszes hozzáállás, amit érdemes lenne lehúzni a WC-n.

    Hiv.: [@naebneerG:](#comment-313129)
    Loading...
  4. AdvocatusDiaboli szerint:
    2021.10.18 13:34

    @naebneerG:: Csak a magam neveben: mivel egyikuket sem ismerem szemelyesen, en nem tudok erdemi kulonbseget tenni. Mindkettoben a kommunikacios/politikai termeket latom, a maganeletukre nem latok ra, a fejukbe/szivukbe vegkepp nem latok bele.

    Az eleg nyilvanvalo, hogy mindkettoben van szereplesi vagy es nem igazan menekulnek, ha megkinaljak oket vilagi hatalommal. Gyurcsanynak velhetoen volt legalabb egy oszinte pillanata (de meg az sem biztos, mert van aki szerint az is megrendezett volt), viszont MZP-rol ennyit sem tudok.

    Es mi van, ha bevonunk masokat is az elemzesbe, mint Semjen, Kasler, Jakab Peter, esetleg nehany pedofil papot vagy akik fedezik a buneiket? Akkor hol huzodnak az erdemi toresvonalak ‘vallasi oldalrol’?

    Szemelyes tapasztalataim/ismeretsegem alapjan igen gyenge korrelaciot velek folfedezni a valodi hit es a kulsoleg felvallalt/hirdetett vallasossag kozott. Ez sokkal erosebb volt 89 elott, amikor a hit kulso felvallalasa onmagaban egy probatetel/tanusagtetel tudott lenni. Azok kozul akiket akkor nyiltan vallasosnak ismertem meg, talan ketto van, akikrol el tudom kepzelni, hogy nem oszinten hittek. Mind a ketto katolikus nagycsaladban elt es szerintem a konformizmus/megfelelesi kenyszer miatt eltek ‘vallasos’ eletet, mert kesobb nem lattam ennek nyomat. De lehet, hogy belul ok is hivok voltak/maradtak, csak mar nem kellett kimutatniuk.

    89′ utan a politikai keresztenyseg mindket iranybol osszezavarta a dolgokat: van aki ettol tesz ugy, mintha hinne, van aki forditva, emiatt nem mutatja ki hitet, mert nem akarja, hogy osszemossak az opportunistakkal (hogy osszeorbanozodjon). Es meg a hipokritakat sem tudom egyertelmuen elitelni, mert sok oka lehet annak, ha valaki mast mutat mint amit hisz, es ezek nem feltetlen elitelendo okok.

    Hiv.: [@AdvocatusDiaboli:](#comment-313148)
    Loading...
  5. naebneerG szerint:
    2021.10.18 22:03

    @AdvocatusDiaboli:](#comment-313148)
    Gyakorló katolikusként elég könnyű eldönteni, ki álszent és ki nem. Semjén, Kásler (aki ugye nem véletlenül vált el a feleségétől, katolikus létére) részére per pillanat feltehetően a csapatós Zsigulit áruló használtautó-kereskedő vár társként (https://napirajz.hu/surgos-fozes/ ). Ott van még Rogán, Rétvári, Szíjjártó, mind-mind. Csak lesz elég PB-gáz, bízom benne.

    Hiv.: [@naebneerG:](#comment-313156)
    Loading...
  6. ipartelep szerint:
    2021.10.19 09:12

    Hiv.: @AdvocatusDiaboli:
    Hiv.: @naebneerG:
    Azért arról sokat lehetne beszélgetni – nem nagyon érdemes, főleg itt nem, de lehetne -, hogy a katolicizmus, vagy a kereszténység, vagy egyáltalán a vallások, mennyire, és mennyiben „szentek”, és mennyire „álszentek”. És egyáltalán mit jelentenek ezek a fogalmak. Bizonyos távolságból nézve a „szent katolikus”, és az „álszent katolikus” parallaxisa rendkívül kicsi, mondhatni nem is látható már. Ezért nem is igazán számít, nem fontos, ez majd mindenkinek a saját hite után (ugye, ahogy a klasszikus mondta) elbíráltatik (vagy nem – inkább nem, persze). Ehelyett sokkal fontosabbnak tűnik az, hogy ezek a szent, vagy álszent maffiózók mit művelnek itt lent a rögvalóságban. Akkor járunk el helyesen, ha a szentség-mérték méregetése helyett inkább ezzel foglalkozunk.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-313161)
    Loading...
  7. AdvocatusDiaboli szerint:
    2021.10.19 09:54

    @naebneerG::
    Gyakorló katolikusként lehet, h könnyebb. Én ezt nem tudom megítélni, és épp ezért érdekelne az utolsó két példámról alkotott véleményed.

    Mindenesetre az állampolgárok zöme nem gyakorló katolikus és nem gyakorol más vallást sem. Ők talán nehezebb helyzetben vannak. Bár ebben sem vagyok biztos: Orbánnál és vezérkeránál álszentebb bagázst nehezen tudok elképzelni, de vélhetően nem játszanák ezt a szerepet ha a valódi hívők egységesen elutasítanák őket. Vagy lehet, hogy a gyakorló hívők oly kevesen vannak, hogy az ő támogatásukra nincs is szükség, elég a kurzuskeresztények szavazata? Nagyon hívő (katolikus) nagynéném nagyon megvetette Orbánt. Nem gyakorló húga viszont haláláig feltétlen orbánhívő maradt. (Mondjuk ő sem opportunizmusból – személyes előnye nem származott belőle és nem is állt be szemforgatni, csak jóhiszeműen elhitte a propagandát.)

    Hiv.: [@AdvocatusDiaboli:](#comment-313163)
    Loading...
  8. naebneerG szerint:
    2021.10.19 19:12

    @AdvocatusDiaboli:](#comment-313163)
    Ha az utolsó két példádnál Jakabra és a pedofil papokra gondolsz: Jakabot nem tudom elhelyezni a skálámon, nem ismerem ennyire, bevallom, azt sem tudom, milyen vallást követ.
    A pedofil papok nem álszentek, hanem betegek + jogilag büntetendők + kizárandók a papi rendből.

    Hiv.: [@naebneerG:](#comment-313171)
    Loading...
  9. naebneerG szerint:
    2021.10.19 19:16

    @ipartelep:](#comment-313161)
    Az eleje viszonylag egyszerű, mert a vizet prédikál – bort iszik (talán) ősrégi szólás jól leírja, mit takar az álszentség. A szentnek és az álszentnek nincs metszete, és szentül viselkedő katolikus kormánytagot én nem látok jó rég óta (talán az Antall-kormányban volt még egy-két fő, Keresztes K. Sándor mondjuk?). Tehát ma a rögvalóságban csak álszenteket látsz pusztítani.

    Hiv.: [@naebneerG:](#comment-313172)
    Loading...
  10. AdvocatusDiaboli szerint:
    2021.10.19 21:17

    @naebneerG::
    Köszönöm. Félig eltaláltad, pedig nem voltam világos. Nem Jakabot értettem bele, hanem a ‘betegek’ tetteit fedező hierarchiát. (Közbevetőleg: ‘betegséggel’ a pedofilia talán elintézhető, de mi van ha a pap nagykorúval él konszenzuális házaséletet? Az nem morbiditás, jogilag sem kifogásolható, de hogy állunk a hittel és az álszentséggel?)
    Ők (mármint az eseteket eltussoló és a beteg/vétkes papot el nem távolító hierarchia) is betegek lennének (csak másképp)? Vagy egészségesek és ‘igazak’, csak hát vétkesek (mint minden gyarló ember)? Akkor is ha ezzel tudatosan veszélyeztetnek gyerekeket?

    Nem provokálni akarlak és természetesen nem akarom általánosítani az említett jelenségeket, de léteznek. Abból indultunk ki (és oda térnék vissza), hogy mennyire ítélhető meg kívülről egy közszereplő hitének őszintesége. Én tényleg nem tudom. De nem is vagyok jó emberismerő, lehet hogy azért is értek nagy meglepetések az életben (ezzel kapcsolatban is).

    Hiv.: [@AdvocatusDiaboli:](#comment-313176)
    Loading...
  11. Menkunagy Bundaskutya szerint:
    2021.10.19 22:21

    @AdvocatusDiaboli:: Tudom, hogy nem engem kérdezel, de hadd kotyogjak bele. Az, hogy a papnak szeretője van, miközben arról tanít, hogy szeretőt tartani súlyos bűn, nem álszentség, egészen addig, amíg elismeri, hogy ő maga elköveti ezt a súlyos bűnt. Ha már ez utóbbit letagadja, pláne ha fennen hirdeti, hogy szexuális önmegtartóztatásban élne, akkor kezdődik a képmutatás.

    Ez nem a keresztény etika sajátja: nem vallásos embereknek is vannak erkölcsi normáik, amiket ők sem mindig tudnak betartani, jó esetben ennek tudatában vannak, önreflektálnak, rossz esetben pedig pont úgy viselkednek, mint egy képmutató keresztény.

    JT persze most arra gondol, hogy ha valaki tudja, hogy maga a képmutatás is súlyos bűn, de tudatában van a saját gyarlóságának, amikor elköveti, akkor most mi van, és pláne mi köze ennek a megállási problémához. Annyi mindenképp – fú, ez nagyon béna lesz – hogy én itt megállok.

    Hiv.: [@Menkunagy Bundaskutya:](#comment-313177)
    Loading...
  12. ipartelep szerint:
    2021.10.19 22:37

    Hiv.: @naebneerG:
    Persze, ismerem az „álszent” fogalom szótári jelentését, és használatát. Csak arra próbáltam utalni, hogy bár egy valódi vallásos hívőt tényleg zavarhat a fideszes bűnözők álszentsége, engem, materialista-ateistát ez inkább csak mulattat. Az álszentség végül is, etikai szempontból immoralitást jelent (és gyakorlati-logikai szempontból hazugságokat, ill önellentmondásokat), de hát én pont ezt várom a fidesz-bűnözőktől, és még egészen csalódott is lennék, ha nem így viselkednének.
    Mivel téged, mint bár ellenzékit (annak tűnsz), de vallásos hívőt (saját bevallásod szerint), nem akartalak megbántani, ezért arra viszont nem utaltam, hogy a keresztény etika ezer sebből vérzik, és kb. 10 perc alatt tudnék írni jobbat, helyesebbet, igazabbat, humánusabbat, stb. annál. Ebből persze az következik, hogyha még nem lennének álszentek, hanem teljesen vallás-komformak, akkor is problémák lennének az erkölcsiségükkel. Ezt hallani valóban bántó lehet, egy vallásos hívőnek, és én most nem ezért vagyok itt. De hát álszentek (is), (Dadus) – ebben nagyon egyezek veled.
    És továbbá, még arra próbáltam utalni, hogy ebben az egész komplex kérdéskörben egy eléggé utolsó szempont az, vagyis nem fontos, hogy a fideszbűnözők éppen álszentek-e. Mert ugye ez egy vallási-kérdés (a vallásosok számára), és morális kérdés (a nem vallásosoknak), de közben ennél sokkal fontosabb kérdés az (mindenkinek), hogy ezek a bűnözők hogyan bűnöznek, és mit művelnek az országgal.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-313178)
    Loading...
  13. allofarkucsillagnezo szerint:
    2021.10.19 23:02

    @ipartelep:
    ha csak 10 perc, akkor kérem 🙂
    van etikám, csak szeretnék még…

    egyébként, ha jól értem egyáltalán, hogy mire megy ki a beszélgetés, mint ateistát engem sem nagyon csigáz fel, hogy pont álszentek is. viszont azt meg szépnek tartom, hogy lehet tudni, hogy mindenki a saját világa, azonossága felől nézi és arra érzékeny. novák judit nőként mit leművel, dohogok én, miközben nála is mindegy, hogy nő. úgyhogy én ebben nem keresném az objektivitást, hanem a sokszínűségben nyugodnék meg.

    Hiv.: [@allofarkucsillagnezo:](#comment-313179)
    Loading...
  14. ipartelep szerint:
    2021.10.20 07:33

    Hiv.: @allofarkucsillagnezo:
    Egy olyan, csak sokkal jobb (ésszerűbb, etikusabb, stb.) parancsolatrendszert összeállítani, mint a keresztények 10-parancsolata, az nem 10, hanem 5 perc lenne. De a szükséges magyarázatok hozzá, az meg egy könyvnyi. De ez már csak azért is értelmetlen, vagy nem célszerű, mert egy normális etika (erkölcsi rendszer) elsősorban nem parancsolatokban gondolkodik, amikor már pontokba szedett parancsolatokkal kell regulázni a népet, ott már baj van.
    Az természetes, hogy „mindenki a saját világa felől nézi”, hiszen próbálná csak meg máshonnan nézni. De ugye, mit néz a saját világa felől? Egy objektív világot néz. A világ mindenképpen objektív, vagyis van, „ott kint van”, tőlünk függetlenül, és egy csomó tény alkotja, másképpen mondva, tényleírásokkal lehet ábrázolni (bár ez esetenként nagyon nehéz). Aztán, mivel ezek a tények egy nagyon bonyolult, mély, és összetett rendszert alkotnak, ezért a helyzetek leírásához már nem elegendőek a csupasz tények, hanem hozzá értékelések is kellenek. Azokhoz pedig kell egy értékrendszer, amilyen pl. egy etikai morális rendszer. (Aminek pl. kivonata a keresztények tízparancsolata. Nem tudom, ez így mennyire érthető, mert a lehető legtömörebben írtam le, hiszen itt ebbe nem akarok, és fogok belemenni. Csak azért írom mégis, hogy tisztázzam, hogy ebben az utóbbi kis thread-ben miről volt szó.)
    És hát persze, ha van olyan, hogy objektív, azt akkor le lehet írni helyesen (a tényeket tükrözve, igaz módon), és helytelenül is. Ugyanígy, ha van egy etikai rendszerünk, azt lehet minősíteni, jónak, vagy rossznak. Ez történik egyébként, közvetve, lépten-nyomon, és implicite, minden ilyen beszélgetésben.
    Tehát, hogyha a példádban szereplő Novák Katalin (mert ugye rá gondoltál, csak elírtad a nevét?) valamit tesz, abban bizony nem kell automatikusan „megnyugodnunk”, hanem nagyon is érdemes értékelnünk azt a tettet, mégpedig a saját, nem objektívnek hitt (mert olyan az etikáknál nem létezik), de helyesnek hitt értékrendszerünk szerint. De hát tulképpen ezt is tesszük folyamatosan ezek a tocsikok pont erről szólnak.
    És aztán nyilván, magukat az értékrendszereket is össze lehetne hasonlítani. De az már filozófia lenne.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-313181)
    Loading...
  15. naebneerG szerint:
    2021.10.20 23:47

    @AdvocatusDiaboli:](#comment-313176)
    – nem ritka. A tisztességesebbje kilép a papi rendből (ha pedig cseles, akkor „elmegy” görögkatolikusnak még időben, mert ott a felszentelés előtt még megházasodhat), aki pedig nem, az „őrlődik”, mint minden rendes katolikus.
    – a pedofilokat/zaklatókat védő/bújtató felettesek egyértelműen büntetendők (letöltendő, kizárás a papi rendből, stb., normálisabb országokban) – nálunk persze a NER pénzétől megtántorodott katolikus egyháztól nem tudsz ilyet elvárni (ld. friss cikk: https://444.hu/2021/10/19/ezt-minden-magyar-katolikusnak-el-kellene-olvasnia ).

    Hiv.: [@naebneerG:](#comment-313191)
    Loading...
  16. naebneerG szerint:
    2021.10.21 00:01

    @ipartelep:](#comment-313178)
    Ennél kicsit bonyolultabb a helyzet. Az álszentség itt több, mint nálad az erkölcstelenség fogalma, mivel a „hitetlenek” (=Gyúúúúcsááány, MSZP, korábban MSZMP, Rákosi) által elkövetett korrupció, lopás, kínzások, stb. az ő inherens viselkedésükhöz tartozik a hagyományos keresztény jobboldali álláspont szerint, és az ő elítélésük fontos habarcs a hívőknek – lám, mi nem vagyunk olyanok. Az, hogy ezek egyben erkölcstelen cselekedetek is, a nem hívőknek nem jelent extra kohéziót.
    Amikor a NER 2011-től begyújtotta a rakétákat, és erkölcstelenül kezdett viselkedni, az olyan hívők számára, mint én, hatalmas pofonnal ért fel: örökre megszűnt a lelki/értékrendi felsőbbrendűség (nota bene, hogy ezt esetleg hiú és nagyképű viselkedésnek fogod fel? Igazad van, de ne feledd el, 1989 előtt ennek komoly negatív hozadéka is volt, mert aki mondjuk vallási okokból nem lett párttag, azt jelentős anyagi és egyéb hátrány érte – cserébe lelkileg felsőbbrendűnek érezhette magát). Van, aki később kapcsolt (MZP 2012-re tette a saját vörös vonalát, amikor már nincs mivel indokolni a lopásokat, korrupciót), és van, aki inkább aktiválta a kognitív disszonancia csodafegyvert. Nos, ez utóbbiak sajnos sok százezren vannak jelen ebben az elmocskosodott országban.

    Hiv.: [@naebneerG:](#comment-313193)
    Loading...
  17. ijontichy szerint:
    2021.10.21 08:54

    @naebneerG:: „felsőbbrendűség” Hmmm… én ezzel a szóval csínján bánnék. Messzire vezethet (ahogy a történelem tanúsága szerint nemegyszer vezetett is) :-(. Az, hogy emberek önként, magukra nézve kötelezően elvállalnak szigorúbb morális/erkölcsi kritériumokat, és ezeknek megfelelve igyekszenek élni, nem felsőbbrendűség, inkább valami „elitklub”-hoz tartozás jellegű (az se utolsó dolog). Sprengler & Institor – hitbuzgóságuk és anatómiai ismereteik alapján – akár felsőbbrendűnek is érezhette magát, de ha a tudásuk „eredményét” elszenvedőket megkérdez(het)nénk, már árnyaltabb (lenne) a kép ;-).

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-313196)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • ipartelep on Magyar gloireHiv.: @ATCG: Hiv.: @velotanya: Most belenéztem a f…
  • annokkk on Amerika fegyvereket venne Ukrajnától?@hakohen: És Románia most fogadta ünnepélyesen Zel…
  • ipartelep on Magyar gloireHiv.: @fortin2: Ez így van. De mindig új folyóban…
  • fortin2 on Magyar gloireEzt sikerült összehozni a magyar gloire-ból: https…
  • ipartelep on Amerika fegyvereket venne Ukrajnától?A két utóbbi témára kapcsán szól közbe a pincér. (…
  • Késes Szent Alia on Amerika fegyvereket venne Ukrajnától?@bvr: "már rég igaz hogy Irán nem jelent valós fen…
  • hakohen on Amerika fegyvereket venne Ukrajnától?. Mindeközben. (WSJ, több forrásből is olvastam.)…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekhttps://24.hu/belfold/2026/03/13/nav-tabornok-halo…
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.egy maszk ilon doge üdvöske a kongresszus előtt. n…
  • nyulambator on Konzervatizmus Orbán után@velotanya: köszönöm
  • velotanya on Konzervatizmus Orbán után@nyulambator: @hakohen: Van magyar fordítása is: .…
  • velotanya on Magyar gloire@ATCG: Nem idézet, hanem parafrázis, és pontosan m…
  • tahonoli on Claude esete DonalddalHiv.: @jotunder: Nagyon jó volt olvasni soraidat é…
  • hakohen on Konzervatizmus Orbán után. @nyulambator: . jó! .
  • ATCG on Magyar gloireHiv.: @velotanya: Sajnos nem tudom honnan való az…
  • ATCG on Magyar gloireSzerb Antal A harmadik torony c. esszékötetében 19…
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@velotanya: A Tanú örök. Bástya elvtársat már meg…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@velotanya: , @annokkk: : Nincs itt semmi látnival…
  • velotanya on Viccországban bejelentenekOké hogy láthatóan erős befolyásoltság alatt, de a…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@muaddib00: Az árufeltöltőnek ott az áru, és éppen…
  • muaddib00 on Viccországban bejelentenek@annokkk: És az árufeltöltő is amolyan álember vol…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@velotanya: Dehogy ismerősök. Beállnak az emberek…
  • labrys on Magyar gloire@jotunder:: az okok a blog közös(/n)ségének értékp…
  • velotanya on Viccországban bejelentenekFriss mai gyűjtés Budapest közepéről, saját füllel…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Magyar gloire@jotunder: Írni nem biztos, no de olvasni!!
  • annokkk on Magyar gloireFöldhözragadtan én azt látom, hogy a mi orosz vála…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@jotunder: Hirtelen Orbán Viktor ingét kapva magár…
  • nyulambator on Konzervatizmus Orbán utánMa jött szembe ez a vers. Nem a konzervizmusról sz…
  • jotunder on Viccországban bejelentenekaz milyen kis egyperces, hogy Örkény István unokáj…
  • annokkk on Konzervatizmus Orbán utánNem is tudom, hogy a Z generációt éltető Magyar gl…
  • Geo on Konzervatizmus Orbán utánHa valamit tudok a konzervativizmusról, azt jótünd…
  • apokalipszistmost on Konzervatizmus Orbán utánén nem vagyok ilyen elnéző, aki szellemi képessége…
  • DarthVader on Magyar gloire@jotunder: Vannak földhözragadtak is, akiket nehéz…
  • jotunder on Magyar gloirehú, de mégéri írni a vincentet...:(
  • DarthVader on Magyar gloire@velotanya: A gloár olyan, mint a piszoár, csak ki…
  • velotanya on Magyar gloireIntézek egy kis kihívást a vincentesek irodalmi mű…
  • darnoknew on Konzervatizmus Orbán után@hakohen: "a Horthy- és Vassalbert-kultusz eltűrés…
  • darnoknew on Magyar gloire@labrys: Hátha van itt olyan, aki nem ismeri a mon…
  • vattablz on Magyar gloire@labrys: Jó ötlet! Gloárt minden magyar családnak!…
  • labrys on Magyar gloireKicsi koromban az apai nagyapáméknál nekünk is vol…
  • labrys on Konzervatizmus Orbán utánA „magyar konzervativizmus” valószínűleg mindig is…
  • Fuxos on Konzervatizmus Orbán utánVan libertariánus olvasód is......minimum egy.
  • DarthVader on Konzervatizmus Orbán utánVége lesz valamikor, az igaz, de nem így, hanem úg…
  • hakohen on Konzervatizmus Orbán után. Nosztalgiával gondolok az egykori Konzi blogra,…
  • vattablz on Konzervatizmus Orbán utánIgen, lesz valami utána is. Ahogy a népi bölcsesse…
  • jotunder on Claude esete Donalddal@tahonoli: én nem csak a levegőbe szoktam azt írni…
  • jotunder on Claude esete Donalddal@tahonoli: https://www.quantamagazine.org/a-new-br…
  • ATCG on Konzervatizmus Orbán utánÁmen...vagy: úgy legyen
  • jotunder on Claude esete Donalddal@tahonoli: én most kifejezetten Borel-kombinatorik…
  • jack_of_all_trades on Magyar gloireMagyar Töréneti szövegtár, doc. no. 9623001, Szabó…

Posztrulett

Megették Lujzát?

Lujza a budapesti állatkert kékbálnája volt, és állítólag egy grönlandi vendégmunkás ette meg. Bizony. Bizony, az állatkertnek először nem is tűnt fel, hogy Lujza eltűnt, nem volt ő egy olyan nagyon nagy kékbálna, de az egyik létszámellenőrzésen lebukott Flórián a tapír, aki reggelente Lujza helyett jelentkezett és aztán el is fogyasztotta Lujza tejberizs adagját. Először …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • anna007dor
  • steinerzsiga
  • Geo
  • marysolotravez
  • Judit Merényi
  • Hanyistók
  • karsairita
  • ganjagym
  • jelbeszed
  • tortt49
  • velotanya
  • szabol25
  • cleantone2
  • excombo
  • princeghostly1c74fbc695
  • Psakreff
  • fortin2
  • muaddib00
  • Keepdreaming
  • KennyOMG
  • ATCG
  • ra0213
  • opiniopraesumpta
  • Virág et.
  • mecsekijeti
  • aromo44
  • gearforbooks
  • ijontichy
  • jack_of_all_trades
  • DarthVader
  • Fuxos
  • rovidec398e17c6
  • apokalipszistmost
  • tulajdonkppen
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • azuccahirmondoja
  • macskahala
  • janostothmeister
  • annokkk
  • jotunder
  • istván orovecz
  • dynamicist
  • thegaben86
  • aerduloensamtonight
  • ipartelep
  • seniowa
  • incze
  • Morp65
  • kiazmármegint
  • Hector Kapitány
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d