Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában? 2026.02.07
  • Az értelmiségi illúziók vége 2026.02.07
  • Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel 2026.01.28
  • A nemzetközi matematikai kongresszus bojkottja 2026.01.28
  • A Mandiner esete Alex Prettivel 2026.01.27
  • Trump megegyezett Grönlandról? 2026.01.21

A legolvasottabb posztok

  • Az értelmiségi illúziók vége
  • Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?
  • Viccországban bejelentenek
  • Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.
  • Megmenteni bárkit avagy Tölgyessy Péter és nyolc centi

Permanens demokrácia

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: kiskii

Hej, ha ezt Lenin elvtárs megérhette volna! De nem érte meg, pedig a permanens forradalom nevű ötletével egészen pofás kis világbirodalmat gründoltak össze az utódai. A világbirodalom már a múlté, az új magyar Alkotmány azonban képes volt továbbfejleszteni a nagy gondolkodó találmányát, feltalálta a permanens demokráciát, amely egyelőre csak Magyarországon érvényes, de ki tudja, mit hoz a jövő?

Amíg át nem veszi valamennyi fejlett demokrácia e hatalmas écát, csoportokat kellene  szervezni rá külföldről, és csak úgy dőlne a lovetta azokba a körzetekbe is, ahova most épeszű magyar ember is csak akkor teszi be a lábát, ha oda született.

Azt mondja ugyanis a tervezet, hogy:

4. cikk (3) e.

Az Országgyűlési képviselő megbízatása megszűnik, ha a megválasztásához szükséges feltételek már nem állnak fenn.

Az egyéni képviselő  megválasztásához szükséges feltételek:

1. Legyen egy választókerület, amelyben választást tartanak.
2. Többen szavazzanak rá, mint más jelölt(ek)re.

Tiszteletteljes javaslat a kormány számára: 

Minden ellenzéki választókerületet meg kell változtatni. A legegyszerűbb, ha két ellenzéki kerületet összevonunk, és egy harmadik ellenzékit kettévágunk. Ezzel meg is szűnnek e három ellenzéki képviselő megválasztásához szükséges feltételek, és a haza ellenségei máris mehetnek vissza a csőgyárba drehálni, ha esetleg a Nagytarcsai Átnevelő Tábor átmenetileg túlterhelt volna. Ha véletlenül az ellenzéki képviselők száma nem osztható hárommal, akkor legfeljebb marad a Parlamentben egy vagy kettő, akit aztán orrba-szájba lehet szívatni.

Tiszteletteljes javaslat az ellenzék számára: 

Irtózatos nyomulással a kormánypárti választókerületekben 51%-os népszerűséget kell szerezni. Ennek bizonyítási módja a helyi népszavazás, a kérdés pedig az: „Ha ma lenne a választás, Ön Kormánypárti Vazulra vagy Ellenzéki Miksára szavazna-e?” Az eljárás eredményeképpen természetesen nem mondatnák le mandátumáról a kormánypárti képviselőt, viszont megakadályozhatnák, hogy a következő ciklusban ezzel a trükkel oszlassa fel a Fidesz a kormánytöbbséget, valamint számos alkotmánybírósági túlórát könyvelhetne el a Stumpf-brigád a Nemzeti Brigádnaplóba. 

<

p class=”MsoNormal” style=”text-align: justify”>Ha a két oldal egységesen lép fel a fentiek szellemében, évente legalább 300  országgyűlési választást bonyolíthatunk le. Mi ez, ha nem kemény csapás azokra, akik Pártunkat és annak Nagy Vezetőjét diktatórikus allűrökkel vádolják?

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16522208-69887ac6465d2' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16522208&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16522208-69887ac6465d2&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16522208-69887ac6465d2' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

A pofátlanság világcsúcsa. Érvényes kísérlet

Next Post:

Jobboldali költők borzalmasan gyönge versei — XLIV.

19 Commments

  1. Megdobbent szerint:
    2011.03.11 01:33

    Esetleg egy olyan passzust nem lehetne meg a ner jegyeben beleilleszteni, hogy mondjuk

    „Az a miniszterelnok, aki bizonyithatoan nem epeszu, mas orszagban kezelteti asszocialis elhajlasait, valamint kisebbsegi komplexusa militaristava tette, azonalli hatallyal eltavolitando kormanyaval egyutt a hatalmi poziciobol es a kozugyektol egysegesen eltiltatnak tovabbi 30 evig, ennek lejartaval valasztott pszichiatriai testulet dont e jog visszallitasarol vagy vegervenyes elutasitasarol” ?

    Hiv.: [@Megdobbent:](#comment-285133)
    Loading...
  2. XPS szerint:
    2011.03.11 16:34

    @Megdobbent: ha elég sokan beírtuk volna a kérdőívbe és visszaküldtük volna, biztos beleírták volna.
    Ezért kell részt venni a Nemzeti Inzultációban, mert akkor nem sikkadnak el a jó ötletek.

    Ugyanez a külföldi pszichiáter emlékeztethetné Szeretett Vezérünket, hogy volt, amikor leszavazták pártját és mások kerültek hatalomba.
    Ha egy kicsit is agilis csapat jönne pl. 2014.-ben. akkor elég kínos lehet ennek a szabályrendszernek a rossz oldalán állni.
    Erre gondolnak-e néha?

    Hiv.: [@XPS:](#comment-285134)
    Loading...
  3. Pásztörperc szerint:
    2011.03.11 22:08

    @XPS: Igen. Ezért akarnak a külhoni magyaroknak választójogot adni. Úgy vélik, azok elsöprő többséggel őket támogatják, és át is jönnek a választásra, hogy rájuxavazhassanak.

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-285135)
    Loading...
  4. jotunder szerint:
    2011.03.11 22:25

    @Pásztörperc: Miért kellene átjönniük ? Otthonról szavazhatnak.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-285136)
    Loading...
  5. kiskii szerint:
    2011.03.11 22:31

    @Pásztörperc:
    Erre van a szövegben külön passzus, amely szerint törvény engedélyezheti hogy nem magyar állampolgárok is élhessenek a magyar állampolgárokra érvényes alapvető jogokkal.

    Hiv.: [@kiskii:](#comment-285137)
    Loading...
  6. Pásztörperc szerint:
    2011.03.11 22:50

    @jotunder: SZVSZ megcsinálják úgy, hogy ha átjönnexavazhassank egyénire is, de lehet, hogy ennyire nem ügyesek.

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-285138)
    Loading...
  7. jotunder szerint:
    2011.03.11 23:28

    @kiskii: Nem magyar állampolgárok alapjogai sem sérthetőek Magyarországon, de azért szavazni nem szavazhatnak a választásokon. (az önkormányzati választásokon esetleg majd egy idő múlva).
    Itt magyar állampolgárokról van szó, akiknek nem lesz szükségük állandó lakhelyre a szavazáshoz.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-285139)
    Loading...
  8. kiskii szerint:
    2011.03.12 02:34

    @jotunder:
    Szabadság és Felelősség
    I. Cikk
    (5) Törvény alapvető állampolgári jog gyakorlását magyar állampolgársággal nem rendelkező személynek is biztosíthatja.

    Ha a választójog alapvető állampolgári jognak minősül, mi gátolja meg az aktuális országgyűlési többséget, hogy Kenya teljes lakosságának megadja a választójogot?

    Hiv.: [@kiskii:](#comment-285140)
    Loading...
  9. Pásztörperc szerint:
    2011.03.12 07:24

    @kiskii: Egyéb tv.-ek. Az alkotmány nem az egyetlen jogforrásunk. Az alkotmány kerettörvény; a részletes szabályok a választójogiban vannak/lesznek. Az éppen úgy 2/3-os, mint az alkotmány.

    Hiv.: [@Pásztörperc:](#comment-285141)
    Loading...
  10. acs63 szerint:
    2011.03.12 08:30

    @Pásztörperc: Ismét tanultam valamit. Eddig abban a hitben voltam, hogy az alkotmány az alaptörvény és hozzá kell(ene) igazítani a többit. Ám, ha kerettörvény és csak a lehetőségek határait jelöli meg…

    Hiv.: [@acs63:](#comment-285142)
    Loading...
  11. jotunder szerint:
    2011.03.12 10:13

    @acs63: az amerikai alkotmányban az sem volt benne, hogy a legfelső bíróság kimondhatja egy törvény alkotmányellenességét. így alakult. és nem azonnal. az első döntés után ötven évig nem vizsgáltak meg szövetségi törvényt. sokféle alkotmányfilozófia van. Nagy Britanniában is van értelme annak, hogy „alkotmány”, csak nem egy darab dokumentumra használják.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-285143)
    Loading...
  12. acs63 szerint:
    2011.03.12 10:23

    @jotunder: Igen, valahogy így alakult. Ott az alkotmány az alap, alkotmányos „köztárság” alakult ki. Nálunk viszont még most sem döntötték el, hogy „alkotmányos”, vagy „parlamenti” alapú az államformánk. Mint jeleztem, én ebben látom a katyvasz elsődleges okát. Nincs alapkő-letétel, csak tervezgetés, maszatolás.

    Hiv.: [@acs63:](#comment-285144)
    Loading...
  13. kiskii szerint:
    2011.03.12 11:15

    @Pásztörperc:
    Állományjavító fogalmazta meg nagyon szépen a diktatúráról, hogy ez olyan mint a viccben, ahol Lenin visszarúgta a gyerekeknek a labdát, pedig közéjük is lövethetett volna. Nem az az ijesztő benne amit tesz, hanem hogy bármit megtehet.

    Ez a most épülő modell ebből a szempontból érdekes nagyon. A Fidesz mindig nagyon ügyelt arra, hogy amit csinálnak az törvényes legyen. De láthatólag elegük van abból, hogy minden csip-csup ügyletük miatt külön törvényt kell változtassanak, tehát az alapoktól kezdik: eleve beépítik a lehetőségeket már az Alkotmányba is.

    Hiv.: [@kiskii:](#comment-285145)
    Loading...
  14. XPS szerint:
    2011.03.13 01:00

    @kiskii: esetleg az. ha Kenyában is rosszul fogadják, amikor maga Pelczné javasol főtitkárt nekik.

    Hiv.: [@XPS:](#comment-285146)
    Loading...
  15. Pas szerint:
    2011.03.13 03:06

    Azért azt megnézném, amikor a Fidesz reklámoz Zágrábban meg Bukarestben óriásplakátokkal.

    Amúgy, tudja valaki, hogy mennyibe fáj egy ilyen papíros kérdezz-felelek, amit most itt lezavarnak?

    Hiv.: [@Pas:](#comment-285147)
    Loading...
  16. Tokfalvi szerint:
    2011.03.13 07:37

    @kiskii: Ez konkrétan Gyurcsányról szól. Ugyanis eddig is volt olyan, hogy nincs választójoga annak (tehát nem is választható), aki szabadságvesztését tölti, ill. el van tiltva a közügyek gyakorlásától. Az új tervezetben viszont az van, hogy ezen felül sarkalatos törvény további feltételeket szabhat a választhatóságnak. Mondjuk, azt, hogy az illető ne legyen előzetes letartóztatásban. Úgyhogy azzal számolnak, hogy Gyurcsány vagy bárki más jogerős eltélését nem lehet gyorsan lezavarni, viszont ezzel megoldják, hogy olyan, _mintha_ le lenne sittelve. (Az évekig tartó előzetes tényleg olyan.)

    Hiv.: [@Tokfalvi:](#comment-285148)
    Loading...
  17. kiskii szerint:
    2011.03.13 08:27

    @XPS:
    Hát igen. Kelemen Hunor helyében én csak nagyon körültekintően sétálgatnék jégcsákány-szaküzletek környékén.

    Hiv.: [@kiskii:](#comment-285149)
    Loading...
  18. XPS szerint:
    2011.03.15 22:11

    @PAStheLoD: nem kell óriásplakát.
    Buszos vajaskenyér túrát kell szervezni az első határ menti vendéglő+ mobil urna helyig.

    Hiv.: [@XPS:](#comment-285150)
    Loading...
  19. sajtohuba szerint:
    2011.04.22 15:58

    Készülőben a kormánytisztviselők kirúgásánal akadálymentesítéséről szóló törvény is.

    http://www.parlament.hu/irom39/02941/02941.pdf

    A Ktv-be jönnek a 17 C-E bekezdések. Ezek közül a 17E-t tartom különösen előre- és példamutatónak. Azt mondja ui, hogy bizalomvesztéses (értsd kinyírlak, mert unom a nem melegsz@rig benyalva meghunyászkodó képedet) kirúgás esetén az indok kizárólag a köztisztviselő magatartásában, illetve munkavégzésében megnyilvánuló és bizonyítható tény lehet.

    Hát pontosan ezen kritériumok alapján lehet majd indokolni a mindenkori, de leginkább a mostani kormányról alkotandó vélemény az állampolgároknak, mint „munkáltatóknak”.

    Hiv.: [@sajtohuba:](#comment-285151)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?@ijontichy: Legyünk végletesen negatívak: Automáté…
  • ijontichy on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?@vattablz: : Ennyi bullshit igazán elfér egy progr…
  • DarthVader on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?"A színházakat nézőszám és kulturális érték alapjá…
  • vattablz on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?@ipartelep: Van egy harmadik fontos dolog is. Neve…
  • vattablz on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?@AI szagerto: Vajon melyikünk hozzászólása öregszi…
  • annokkk on Az értelmiségi illúziók végeJól látom, hogy az értelmiségi szó azt jelenti, ho…
  • Keepdreaming on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?Mint SÖRÖS, kikérem magamnak a "kézműves" jelzőt!…
  • ipartelep on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?Egy-egy ilyen program nagy (nagyobb?) része mindig…
  • AI szagerto on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?@vattablz: ez a beszéd, kisujjeltartás, jólodamond…
  • nyulambator on Az értelmiségi illúziók végeDe kár lenne úgy tenni, mintha ezen múlna, Bármi.…
  • jotunder on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?@vattablz: ?? find "mesterséges intelligencia". en…
  • vattablz on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?Fidesz 2.0. És egy ember már biztosan végigolvasta…
  • nyulambator on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?Hát valamivel összetettebb mint az, hogy "folytatj…
  • tamspatrik on Az értelmiségi illúziók végeAz értelmiségi illúzió az értelmiségi. Amúgy meg n…
  • aerduloensamtonight on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?Meglátjuk?
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.tekintettel arra, hogy a félidei választásokra tra…
  • ijontichy on Az értelmiségi illúziók vége"Tisztesség dolgában elég szarul állok. ... Kisvár…
  • Keepdreaming on Viccországban bejelentenekOrbán Viktor 2026.02.07.: "Ukrajna az ellenségünk"…
  • Késes Szent Alia on Britnek lenniLassacskán Starmer is elmondhatja a poszt első bek…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Legfeljebb is csak annyi történh…
  • vattablz on Az értelmiségi illúziók végeDe, asszem pont ilyet. Máskülönben másmilyen lenne…
  • jotunder on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@annokkk: ha folyamatosan őrjöngsz, akkor kénytele…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek:-D :-D :-D "Amikor 1999-ben a koszovói háború mag…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@annokkk: : Visszalendül az... csak mikor? Arra ni…
  • annokkk on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ipartelep: Nem lendül vissza. Szerintem annyira e…
  • ipartelep on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Hiv.: @annokkk: Én nem tudom, hogy az amerikai dem…
  • annokkk on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ipartelep: Végülis ez várható volt. A demokraták…
  • ipartelep on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Láttátok az Idiocracy c filmet? Ha nem, ideje megn…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittelhttps://24.hu/belfold/2026/02/06/orban-viktor-mezo…
  • Grrr on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Astanát Nazabajev távozása után nyugtatásképpen át…
  • Grrr on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ipartelep: Egy srófra jár az agyunk, nekem is esz…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: : Ajajj... egy ideig vicces volt e…
  • ipartelep on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Hiv.: @annokkk: Azt gondolom, hogy hosszú idő óta…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://hvg.hu/360/20260206_202606-nvb-nvi-valaszt…
  • annokkk on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: Én egy ötméteres Trump szoborról i…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@muaddib00: Vagy inkább Aladeen
  • muaddib00 on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: Felesleges elaprózni, simán United…
  • kiazmármegint on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: Miert csak a Penn Stationt? Miert…
  • kiazmármegint on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Azert ez még Trumptol is uj szint: https://www.nbc…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@susyk: " Tóth Zoltán választási szakértő erről a…
  • susyk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@annokkk: Értsd már meg, hogy nem lakcím alapján s…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittelValószínű, hogy azokat a levélszavazókat húzták le…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@susyk: Mondhat ilyesmit, de számai nincsenek. Az…
  • susyk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@annokkk: a linkelt cikkben László Róbert elmagyar…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekNagy riszpekt :-) Hiába a kormányrendelet, nem szü…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAzt ne felejtsük el, hogy ma Mogyoróországon egy f…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/02/01/tomegverekedes-a-fradi-p…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@Grrr: Egyrészt az antifasiszták nem hatalom. Ők m…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@annokkk: Új alkotmány jöhet. Gyorsabban mint eddi…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@Virág et.: Szegény egy politikai fogoly. A Putyin…

Posztrulett

Felfüggesztik a legnagyobb magyar akkugyár építését

A CATL egy része kész van és nyilván el fog indulni a próbaüzem, de a tervezett beruházás második ütemét a kínaiak egyelőre felfüggesztették. A vámháború nem vicc. Amikor Nagy Márton, az erőforrás – és energiaigényes high pressure economy nagy híve váratlanul bejelentette, hogy esetleg mégis a tudásalapú gazdaság felé kellene elmozdulni, és az akkugyárötlet talán …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • anna007dor
  • Bogomil
  • ganjagym
  • tamspatrik
  • Tehenész
  • Tiborné Tóth
  • Hector Kapitány
  • susyk
  • tortt49
  • sgtpotrien
  • jack_of_all_trades
  • micike mici
  • Radnóti Zoltán
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • opiniopraesumpta
  • incze
  • Késes Szent Alia
  • aromo44
  • darnoknew
  • jelbeszed
  • kisa
  • esztre
  • muaddib00
  • KennyOMG
  • ororvecztb1
  • cleantone2
  • SMFB
  • vattablz
  • Tyto
  • ra0213
  • kalzol
  • dynamicist
  • lgombb
  • jaurin
  • ijenanyelvtan
  • azuccahirmondoja
  • j.alfred prufrock II
  • princeghostly1c74fbc695
  • labrys
  • LibaLeontin
  • janostothmeister
  • K Zoltan
  • decaffeinatedscrumptiously51e405b478
  • gearforbooks
  • Czifra Zoltán
  • elolhatuldoktor
  • AI szagerto
  • marysolotravez
  • nyulambator
  • ipartelep
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d