Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Az értelmiségi illúziók vége 2026.02.07
  • Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel 2026.01.28
  • A nemzetközi matematikai kongresszus bojkottja 2026.01.28
  • A Mandiner esete Alex Prettivel 2026.01.27
  • Trump megegyezett Grönlandról? 2026.01.21
  • Megadja testvér esete a tudatlan és provinciális nyugati elittel 2026.01.18

A legolvasottabb posztok

  • Az értelmiségi illúziók vége
  • Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel
  • Viccországban bejelentenek
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.
  • Megmenteni bárkit avagy Tölgyessy Péter és nyolc centi
  • A nemzetközi matematikai kongresszus bojkottja

Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)

2026.01.03 by jotunder

Trump also said that the United States is now working with Venezuelan Vice President Delcy Rodriguez after the capture of Nicolas Maduro. According to reporting from CNN, Trump said Secretary of State Marco Rubio “just had a conversation with her, and she’s essentially willing to do what we think is necessary to make Venezuela great again.” (bloomberg)

„I think it would be very tough for her (szerk. megj. : Machado) to be the leader. She doesn’t have the support within or the respect within the country,” Trump told a news conference. „She’s a very nice woman, but she doesn’t have the respect.” (barron’s)

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16532660-69879633a142e' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16532660&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16532660-69879633a142e&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16532660-69879633a142e' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

„Maduro ally Hungary vetoes EU statement slamming Venezuela elections” (heheposzt)

Next Post:

Magyar szál Maduro elrablása mögött? (kissékattintásvadászposzt)

65 Commments

Comment navigation

Newer Comments
  1. vattablz szerint:
    2026.01.03 21:32

    Hogy meg vagyunk lepve!

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-350158)
    Loading...
  2. nyulambator szerint:
    2026.01.03 21:37

    Ez akkor érdekes:
    https://www.reuters.com/world/americas/venezuela-vice-president-rodriguez-russia-four-sources-say-2026-01-03/

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-350159)
    Loading...
  3. muaddib00 szerint:
    2026.01.03 21:38

    Miután Machado sietve megköszönte Tramplinak a beavatkozást és az elnök elfogását már elvégezte a dolgát. Még esetleg tovább udvarolhat, hátha…

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-350160)
    Loading...
  4. valamár szerint:
    2026.01.03 21:44

    ő ígérte meg neki az olajat.

    Hiv.: [@valamár:](#comment-350161)
    Loading...
  5. steinerzsiga szerint:
    2026.01.03 22:34

    Hát, egyelőre ez egy blöffnek tűnik. Minden jel arra mutat, hogy Maduro elrablásán túl nem nagyon van elképzelése Trumpnak, hogy mit is akarna csinálni a regime change érdekében. Márpedig pusztán attól, hogy Madurot elrabolták, nem fog összedőlni a chavismo.

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-350164)
    Loading...
  6. Keepdreaming szerint:
    2026.01.03 22:42

    Hiv.: @steinerzsiga:

    Hivatalos infók alapján Madurora a venezuelai lakosság alig 20%-a szavazott ténylegesen, amit szó szerint felcsalt 52%-ra. Szóval a hatalmas venez többség nem akarta sosem a diktatúrát.
    Amúgy Fehéroroszország ugyanez. A belaruszok nem akarnak diktatúrát.

    Ettől függetlenül Trump egy ostoba barom.

    Hiv.: [@Keepdreaming:](#comment-350165)
    Loading...
  7. steinerzsiga szerint:
    2026.01.03 22:58

    @Keepdreaming: Ez így van, de ettől függetlenül én tényleg nem látom, hogy pusztán Maduro elrablása miért omlasztaná össze a rezsimet. Márpedig a jelek szerint ennél többet nem tervez Trump. A szája természetesen elképesztően nagy, nyíltan csorgatja a nyálát a venezuelai olajkincsre, de szárazföldi csapatokat nyilván nem fog Venezuelába küldeni.

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-350166)
    Loading...
  8. nyulambator szerint:
    2026.01.04 01:23

    @steinerzsiga: Én óvatos lennék azzal, hogy Trump nyilván mit fog vagy nem fog tenni. Totál ki- és beszámíthatatlan. Az, hogy normális elnök nem küldene oda szárazföldi csapatokat egyáltalán nem jelenti, hogy Trump se fog. És nincs a környezetében senki, aki szólni merne a Valaha Volt LEGNAGYSZERŰBB VEZETŐNEK.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-350168)
    Loading...
  9. annokkk szerint:
    2026.01.04 01:39

    @nyulambator: Az lehet, hogy bolond ez a Trump, de attól valahogy fél, hogy amerikai halottakat produkáljon. Ez a rajtaütés is nagyon óvatosra lett kitervelve, nehogy valami veszteség adódjon. Egy sunyi kis geci, aki cselescsávónak akar látszani. Itt sem volt hadüzenet, csak áramszünet és éjjel ágyából ellopott elnöki pár. És ha ehhez az oroszok adtak segédkezet, amikor az alelnököt elcsalták kirándulni, akkor a két briganti együtt vadászgat, mint két jóbarát.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-350169)
    Loading...
  10. annokkk szerint:
    2026.01.04 01:42

    @Keepdreaming: Arra nincs hivatalos adat, hogy hány százalék akar amerikai gyarmat lenni ?

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-350170)
    Loading...
  11. Bogomil szerint:
    2026.01.04 07:50

    Persze hogy nem Machadót akarja, hisz az vette el tőle a békenóbelt..;-)

    Hiv.: [@Bogomil:](#comment-350171)
    Loading...
  12. nyulambator szerint:
    2026.01.04 12:59

    Orosz különleges alakulatok az éj leple alatt a veszprémi légibázis megsemmisítése mellett kirángatják felcsúti otthonának hálószobájából a mi urunkat, és annak kedves nejét és sebtében távoznak velük Tokmak irányában. Másnap Putyin jelzi, hogy elégedetlen volt Orbán együttmőködésével, nem nézhette tovább, hogy egy korrupt szervezet élén megrabolja Magyarország csodálatos népét és hogy Semjén Zsolttal kezdett tárgyalásokat, mert Magyar Péternek szerinte nincs az országban tömegbázisa, támogatottsága.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-350184)
    Loading...
  13. annokkk szerint:
    2026.01.04 13:40

    @nyulambator:
    Egyszer már kaptunk ilyen cserét. Rákosit elvitték és adták Kádárt.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-350186)
    Loading...
  14. apokalipszistmost szerint:
    2026.01.04 15:49

    Hiv.: @Bogomil:

    a legszomorúbb az hogy alighanem tényleg ennyi a magyarázat

    még némi vidéken viccesnek tartott („mások által vidám fickónak tartott érett férfi vagyok”…stb) élcelődés She doesn’t have the support within or the respect within the country,” Trump told a news conference. „She’s a very nice woman, but she doesn’t have the respect.”

    még jó hogy nem „kishölgy” ha nem mindjárt Ms Piggy pináját megragadnám de azért ne komolytalankodjunk ugye komoly férfiak vagyunk még a FIFA is rajzolt nekünk egy Díjat hogy kussoljunk már el végre (nem kussolunk)

    Hiv.: [@apokalipszistmost:](#comment-350190)
    Loading...
  15. annokkk szerint:
    2026.01.04 16:43

    @apokalipszistmost: Hát pedig ez már csak így van. A diktátorok második emberét nem övezi osztatlan tisztelet. Nálunk se rajonganak tömegek Semjénért, vagy Rogánért. Diktátorok hajlongó helyettesének sehol sincs nagy kultusza.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-350192)
    Loading...
  16. steinerzsiga szerint:
    2026.01.04 22:09

    Egyre inkább minden jel arra mutat, hogy itt valami deal kötetett Trumpék és a chavista mozgalom másodvonala között. Trumpék megkapták Madurót, parádézhatnak vele, mint egy láncra vert vásári majommal, de valódi regime change nem lesz. Nyilván az amerikai olajvállalatok (fontos tudni, hogy a Chevron jelenleg is aktív Venezuelában) kapnak valami jó kis dealt, alighanem magának Trumpnak is csurran-cseppen valami. De Machado és a többi ellenzéki hatalmasat fog koppanni. (Maga az, ahogyan Madurót elfogták, szinté erősen azt valószínűsíti, hogy a venezuelai katonai apparátus legfelső köreiből egyesek hallgatólagosan támogatták az amerikai akciót.)

    Hiv.: [@steinerzsiga:](#comment-350195)
    Loading...
  17. Virág et. szerint:
    2026.01.05 11:01

    Nincs meg a supportja? Az ő jelöltje nyerte a 2024-es választást. A valóság ezzel szemben ez:

    a demokratikus változáshoz a hadsereget és az azt vezető Maduro-párti elitet is le kéne törni
    ehhez kevés lesz egy kis rakétázás meg az, hogy 1-2 embert elvisz a delta force
    ehhez katonák és hadsereg kell, boots on the ground, pont mint Irakban
    utóbbihoz viszont kell a kongresszus is, az már háború teljesen, nem lehet elkamuzni, mint most és az FBI meg a warrant mögé bebújni, Bush is bekérte és meg is kapta Irakhoz
    Trump sose fogja megkapni ehhez a kongresszus felhatalmazását, ezért nem is kérte, kéri
    így meg tényleg nem lehet demokratikus változást elérni, mert a rezsim érintetlen, csak Madurot vitték el, a többiek a helyükön.

    Hiv.: [@Virág et.:](#comment-350205)
    Loading...
  18. ipartelep szerint:
    2026.01.05 12:04

    Hiv.: @Virág et.:

    Ez nyilván így van, amit mondasz. De Krumpli mostanra teljesen elszabadult hajóágyú lett, azt csinál, amit csak akar. Nem lehetséges, hogy – persze csak ha olyan kedve van, és az kiszámíthatatlan – hogy teljesen leszarja a kongresszust, és a felhatalmazásuk nélkül megtámadja Venezuelát? Ez most nem tűnik túl valószínűnek, de a kérdés nem is ez, hanem az, hogy a bolond megteheti-e ezt? Mert ugye: hány hadosztálya van a kongresszusnak? Arról nem is beszélve. hogy hány krumplistája van a kongresszusnak. Azért ne feledjük, hogy az USA jelenleg – csakúgy mint Mogyoróország – az idióták és/vagy gazemberek földje. A fele lakosság az.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-350208)
    Loading...
  19. annokkk szerint:
    2026.01.05 12:11

    @ipartelep: Én nem látom ezt az amerikai alkotmányos berendezkedést, hogy lenne valami értelme. Az usa mára olyan, mint egy dél-amerikai banánköztársaság. A diktátor a fegyvereseivel akciózik belföldön és külföldön is, az ellenzékiek meg kimenekülnek az országból.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-350209)
    Loading...
  20. nyulambator szerint:
    2026.01.05 12:17

    @ipartelep: Ha erre tényleg választ vársz:
    Ha Trump háborút indít kongresszusi jóváhagyás nélkül, az nyílt megsértése az alkotmánynak. Arról papírt kapott a legfelsőbb bíróságtól, hogy emiatt csak akkor lehet felelősségre vonni, ha sikeres impeachment eljárás során elíítélik; anélkül él az elnöki immunitása, szóval büntethetetlen. Egy impeachmentnek keresztül kell menni a parlamenten és a szenátuson is és midkettőben sima többséggel meg kell szavazni. Momentán mindkét házban minimális többsége van a republikánusoknak és ez esélytelenné teszi egy impeachment megszavazását. Ha novemberben akkorát buknának a választásokon, ami elég valószinűtlen, hogy átmenne az impeachment, akkor megütheti a bokáját miatta.
    Nem hiszem, hogy ez visszatartaná. Szerintem baromira élvezte, hogy külön neki forgatnak háborús akciófilmet, sőt, ő is beleugathat, hogy mi legyen. Nyilván a támadás csak akkor kezdődhetett, amikor már végzett a hamburgerével, beült a pattogatott kukoricával a tévénéző fotelbe és szólt, hogy na kezdhetünk.
    Simán kinézem, hogy még erre az évadra belehecceli magát egy kolumbiai epizódba. Ha kurvára nincs szerencsénk, akkor egy grönlandiba is.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-350210)
    Loading...
  21. Virág et. szerint:
    2026.01.05 12:37

    @ipartelep:

    Trump leszrja már, ő immunis mindenre, ezt kimondta Tamás bátya bírósága tavaly. De nem is ő itt a fontos, hanem azok, akik tudják, hogy ez jogellenes, mégis végrehajtják az utasításait. Egy tintás Pete-nek meg csak ad kegyelmet majd, mielőtt elzavarják 2028 végén JD-vel együtt, de vajon ez le fog érni a katonai vezetőkig is? Nem hiszem. Lesz egy pont, ahol egy tiszt komolyan át fogja gondolni, hogy érdemes nekem egy jogellenes utasítást végrehajtanom? Trump majd megvéd engem az elnöksége végén egy kegyelemmel? A főnökömet, a tábornokot a secdefet igen, de vajon engem is? Az alkotmány és a uniform code eléggé egyértelmű arra vonatkozóan, hogy a katonának a jogellenes utasítást kötelessége megtagadnia, valamint hogy a kongresszus nélkül nem lehet háborút indítani. Trump maga érinthetetlen, de az alatta lévők nem azok. Az ő karrierje véget ér 2028 végével legkésőbb, de attól még a párt és a többiek maradnak. Nem fog kongresszus nélkül háborút indítani.

    Plusz: ha indítana is, a kongresszus tud war powers act-et hozni, amivel megállíthatja az elnököt és minden kétséget eloszlathat arra vonatkozóan, hogy legális-e a háború vagy sem. Ez azt jelenti, hogy egy dem kongresszus előre megtilthatja ezt az elnöknek. Akkor meg mindenki, aki végrehajtja az elnök utasítását tudja előre, hogy bcs-t fog elkövetni majd. Itt azért az önfenntartó reflexek életbe fognak lépni.

    @nyulambator:

    impeachmenthez 60 fős többség kell a 100 fős szenátusban. Ez nem lesz meg akkor sem a demeknek most, ha megfordítják a szenátust a midtermsön, ami nem valószínű, mert csak egyharmadnyi szék versenyez (6 évre választják a szenátorokat). Az is valószínűtlen volt sokáig, hogy egyáltalán meg tudják a demek szerezni a szenátust, mivel nem volt elég billegő szék versenyben. Trump első évében elérte azt, hogy ma már ez egy reális opció lett.

    Hiv.: [@Virág et.:](#comment-350211)
    Loading...
  22. annokkk szerint:
    2026.01.05 12:44

    @Virág et.: De ha Trump banánköztársaságot vezet, akkor a többieknek meg gerillaharcot kell folytatni. Mi lenne, ha hirtelen időközi választást kéne kiírni a repubok székeire ?

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-350212)
    Loading...
  23. Virág et. szerint:
    2026.01.05 12:59

    @annokkk:
    Amerikában az Alkotmány eléggé szent mindkét párt számára. Ez egy olyan közös pont, ami nincs meg pl Magyarországon a fidesz és az ellenzék között. Az amerikai Alkotmányt ráadásul szinte lehetetlen módosítani, mármint totális társadalmi konszenzus hiányában. Minősített többség kell a két kamarában és még az egyes államoknak is el kell fogadniuk külön.

    Trump ezért trükközik: Maduronál egy körözés mögé bújnak be (még egy FBI ügynököt is elreptettek a delta force-szal emiatt), a halászhajóknál meg a patriot act volt amire mutogattak. Egész más dolog ez a trükközés és az Alkotmány nyílt leszrása.

    Hiv.: [@Virág et.:](#comment-350213)
    Loading...
  24. annokkk szerint:
    2026.01.05 13:09

    @Virág et.: Pedig a hazai városok ellen bevetett katonaság és a békés országok megtámadása is jogtalan volt. Az előzőt bíróság mondta ki, a másodikat meg Trump is kijelentette, hogy nem szarozik a felhatalmazással, amihez kötve van.
    Ha nem ragaszkodik az alkotmány betartásához, akkor az ország többi lakosának sem kell. Aki kapja, marja. Mégiscsak az elnök képviseli az országot.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-350214)
    Loading...
  25. apokalipszistmost szerint:
    2026.01.05 13:15

    Hiv.: @annokkk:

    na de pont fordítva van, úgy is értettük. a Machado az ellenzéki Nobel-díjas, helyette akar Trump a második emberrel a Delcy Rodriguezzel „együttműködni” akit valszeg utálnak Venezuelában mint a szart
    ?

    Hiv.: [@apokalipszistmost:](#comment-350215)
    Loading...
  26. Virág et. szerint:
    2026.01.06 09:29

    @annokkk:

    A bíróság nyilván mindig kullog az elkövetés után, ez így van. De pont most mondta ki a SCOTUS, hogy jogellenes volt a chicagoi nemzeti gárda bevetése, erre Trump le is állította az egészet. Hatása tehát azért van. Békés államok megtámadásáról nem volt még bírósági döntés, nem is nagyon történt ilyen. Trump 7 országot bombázott le első éve alatt, de ezek egyike sem igazán békés vagy baráti.

    Hiv.: [@Virág et.:](#comment-350234)
    Loading...
  27. annokkk szerint:
    2026.01.06 10:22

    @Virág et.:
    És ha valaki jogellenesen fegyveres támadást követ el a saját hazája ellen, akkor annyi elég, ha abbahagyja ? Nem lesz ennek semmi következménye ?

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-350236)
    Loading...
  28. ipartelep szerint:
    2026.01.06 11:04

    Hiv.: @annokkk:

    Nem lesz, mert dilipfepnije van. Beszámíthatatlan bolond. Mindenki tudja ezt. Az ilyeneket nem lehet felelősségre vonni.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-350237)
    Loading...
  29. Virág et. szerint:
    2026.01.06 12:07

    @annokkk:

    Jan6-re gondolsz? Sajnos nem lett következménye, mert
    1. Garland kicsit elbalfszkodta a dolgot, mivel ő nem egy pártos ember, valódi AG volt és nagyon ügyelt arra, hogy nehogy túl demokratapártinak tűnjön, ezért elbénázta és elhúzta az egészet, mire Smith-t kinevezték már lement a fél ciklus
    2. Tamás bátya bírósága kimondta, hogy Trump szent és sérthetetlen a hivatalában, bármit csinálhat kb büntetlenül
    3. A vádat az elnökkel szemben annak a DOJ-nek kéne képviselnie, ahová Trump a saját ügyvédeit tette be, Bondit meg Blanche-ot, akik ezt nem teszik meg, mert nem valódi AG-k, inkább olyan európai igazszágügy-miniszterfélék, akiknek a főnökük a kormányfő.

    Hiv.: [@Virág et.:](#comment-350238)
    Loading...
  30. annokkk szerint:
    2026.01.06 12:18

    @Virág et.: Hát így lett törvényen felüli diktátor. Lassan át kéne írni a diktatúra szócikkét. Ahol az államban minden posztot a vezető testőrsége tölt be, és a vezető nem alanya a jogrendszernek, hanem minden alól felmentve, azt ne nevezzük már demokráciának. Lehet istenkirályság, vagy császárság, vajdaság, cárság, de demokrácia biztos nem. Ha az államokban még működik valami, akkor el kellene különülniük a szövetségtől, és egyenként fönntartani az államiságot, mert ez így biztos nem fog négy évig kitartani.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-350239)
    Loading...
  31. Virág et. szerint:
    2026.01.06 13:14

    @annokkk:
    A rendszer még nincs veszve, képes az önkorrekcióra. Az idei midterms majd visszaadja a hitedet, aztán 2027 január 1-től már Trump 80%-ban béna kacsa lesz, nem fog tudni egyetlen egy törvényt sem átvinni a házon és elindul ellene 99%-os bizonyossággal egy harmadik impeachment eljárás is. Nem lesz ennek sem eredménye, de Trump energiáját az fogja lekötni, hogy megint eljátssza a mártírt a közösségi médiában.

    Aztán 2029 január 1-től visszarendeződik a világ.

    Hiv.: [@Virág et.:](#comment-350242)
    Loading...
  32. annokkk szerint:
    2026.01.06 13:32

    @Virág et.: Egy emberrabló gengszter a világ legnagyobb hadserege élén még vacakolna ilyen eljárásokkal ? Nem olyan fából faragták. Már kiskorában se bírt törvénytisztelő állampolgár lenni, akkor most már késő.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-350243)
    Loading...
  33. ijontichy szerint:
    2026.01.06 14:45

    @Virág et.: : Akár még lehet is. Kivéve, hogy a világ már soha nem rendeződik teljesen vissza. Új világrend alakul. De a félig telt pohár is jobb, mint ez az „izé”. Ezzel együtt, engem elkeserít a techbro-k felelőtlensége, morális-erkölcsi mélyrepülése 🙁 . Bár ennek előjelei már a „cukorgyerek” európai meghallgatása idején fel kellett volna tűnjenek. Láthatóan nem sokat érzékelt a felelősségéből. Altmantól, pláne Bezostól eleve nem vártam sokat, a ketaminos hülyegyerek pedig – jelen állapotában – már riasztó. Larry pedig csalódás 🙁 .

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-350246)
    Loading...
  34. DarthVader szerint:
    2026.01.06 16:43

    Úgy tűnik, Venezuelában nem mindenki boldog, hogy az elnököt elrabolták. Még akik utálják, atzok se biztos, hogy ujjonganak az akció miatt…

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-350247)
    Loading...
  35. annokkk szerint:
    2026.01.06 17:45

    @DarthVader: Nincs minek örülniük. Ha Putyin elfogná röfit és gazdasszonyt, és mindenki más a helyén maradna, csak bejönnének az oroszok, minek lehetne örülni ? Vagy már megtörtént ?

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-350248)
    Loading...
  36. DarthVader szerint:
    2026.01.06 17:48

    @annokkk:
    Nem, még nem történt meg. AZ oroszok már itt vannak, de a röfit meg a gazdaasszonyt még nem fogták el.

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-350249)
    Loading...
  37. annokkk szerint:
    2026.01.06 18:01

    @DarthVader:
    Azért néha kimaradozik. Lehet, hogy zsírleszívás, csak máshogy. Most is eltűntek Mészárosék a radarról. Kismatolcsi is. Lehet, hogy úgy koppasztják őket valahol, mint a libát.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-350250)
    Loading...
  38. annokkk szerint:
    2026.01.06 18:10

    Kiderült, hogy nincs is drogkartell, csak korrupció, mint általában.
    https://hvg.hu/vilag/20260106_egyesult-allamok-venezuela-nicolas-maduro-vadirat-cartel-de-los-soles

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-350251)
    Loading...
  39. ijontichy szerint:
    2026.01.06 18:12

    @DarthVader: : Úgy hallottam már a kínaiak is ott vannak. Akkor ez most milyen rezsim lesz? Felosztás övezetekre, vagy valami közös ló? De annak meg túros a háta. Ajajj, szuverén… 🙂

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-350252)
    Loading...
  40. annokkk szerint:
    2026.01.06 18:32

    Bocsánat, de úgy volt, hogy a nemzetközi jogban megengedett a nemzetközi droghálózatok ellen idegen országban fellépni. Viszont, ha nincsen drogkartell, és Maduro nem feje semminek, mert az csak egy szófordulat, akkor mit akarnak bíráskodni egy idegen ország elfogott elnöke felett az usa bíróságán ?

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-350253)
    Loading...
  41. tgr szerint:
    2026.01.07 10:09

    @Virág et.: erről a körözés dologról egyébként teljesen lemaradt a sajtó, pedig nem kizárt, hogy komolyan gondolják. Azzal vádolják Madurót, hogy aktívan részt vett az észak-amerikai kábítószermaffia működtetésében (pénzzel, diplomata-útlevelekkel), az erre hivatkozó körözést még 2020-ban adták ki, és aztán a Trump hülyeségeinek visszavonásában amúgy elég aktív Biden kormány is helyben hagyta. Nagyon úgy tűnik, hogy most az USA bírósága előtt is készek megvédeni a vádakat. Aztán persze bukott már bele perekbe egészen kínosan a Trump-kormány, de nem zárnám ki, hogy tényleg a kábítószeres szál volt Trump fő motivációja (meg persze az olaj, amivel egyébként mindenki jól járna, mert Maduro főleg az olajipar szétverésével taszította nyomorba az országát).

    Hiv.: [@tgr:](#comment-350259)
    Loading...
  42. annokkk szerint:
    2026.01.08 13:21

    Hát, ahogy agyonlövik az autóval megforduló anyukát a Trump gyilkosai, az azért nem semmi.
    Nem kellene Charlie Kirk után újabb gyásznap és stadionos temetés az ártatlan áldozatnak ? Mintha ez a gyilkosság nem lett volna olyan jól eltervezve a Trump programjában, mint a politikusé.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-350268)
    Loading...
  43. muaddib00 szerint:
    2026.01.08 17:07

    Tudom, index, meg jajj azt nem szabad olvasni, de ez kifejezetten érdekes cikk lett:
    https://index.hu/kulfold/2026/01/08/usa-donald-trump-gronland-dania-europai-unio-nato-hadsereg-dezinformacio/

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-350270)
    Loading...
  44. incze szerint:
    2026.01.09 02:54

    @muaddib00:: ez nem ilyen egyszerű. egyelőre nagyon úgy néz ki, hogy ehhez nyíltan szakítania kell a kongresszussal, ahol jelenleg többsége van mindkét házban annak, hogy amerika hagyjon föl legalább a szövetségesek (először is grönland/dánia) buzerálásával, de általában is a katonai kalandorkodással és szarolással.

    ma pl. a szenátus eltiltotta trampot attól, hogy venezuelában kongresszusi felhatalmazaás nélkül további katonai akciókat futtasson. (https://x.com/RpsAgainstTrump/status/2009313997183439238)

    Hiv.: [@incze:](#comment-350273)
    Loading...
  45. annokkk szerint:
    2026.01.09 08:52

    @incze: És elengedik Madurot ?

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-350274)
    Loading...
  46. nyulambator szerint:
    2026.01.09 10:35

    Orbán is minidg ezt tolta (amíg még tudta kontrollálni a közbeszédet). Egyrészt minidig beígér valami brutáldurvát, hogy amikor csak a felét teszi meg valójában, mindenki örüljön, hogy na ugye mégse olyan fekete az ördög. Másrészt meg túltelíti a hírpiacot. Most mindenki Grönlandról meg Kolumbiáról beszél. Esetleg kicsit Venezueláról. Az Epstein doksikkal senki nem ér rá foglalkozni.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-350275)
    Loading...
  47. annokkk szerint:
    2026.01.09 10:41

    @nyulambator:
    Most jön csak a habzás. Mivel Orbán Viktor nem mer vitázni, aktivizálják az alvó Vidnyánszkit.
    https://24.hu/kultura/2026/01/09/vidnyanszky-attila-nagy-ervin-vita-tisza-pinter-bela/

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-350276)
    Loading...
  48. muaddib00 szerint:
    2026.01.09 10:49

    @nyulambator:
    Az Epstein üggyel senki nem nagyon akar foglalkozni. Túl sok mindenki érintett a politikai/értelmiségi paletta minden szegletéből. Másrészt az is már egy felfújt lufi. Epstein-nek nyilván rengeteg befolyása és kapcsolata volt mindenfelé, ez azonban még nem jelenti azt, hogy minden ismerőse és haverja együtt molesztálta vele a fiatalkorú lányokat.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-350277)
    Loading...
  49. annokkk szerint:
    2026.01.09 11:03

    @muaddib00:
    Biztosan az uzsonna miatt gyűltek össze abban az undorító villában. Bejött nagyon a csemegeubi.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-350278)
    Loading...
  50. annokkk szerint:
    2026.01.09 11:05

    @nyulambator: Én azt is el tudom képzelni, hogy annyit hablatyolnak Kolumbiáról meg Grönlandról, hogy a végén a kanadai minielnököt fogják elrabolni, mert azt nem tiltotta meg nekik senki.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-350279)
    Loading...

Comment navigation

Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • ijontichy on Az értelmiségi illúziók vége"Tisztesség dolgában elég szarul állok. ... Kisvár…
  • Keepdreaming on Viccországban bejelentenekOrbán Viktor 2026.02.07.: "Ukrajna az ellenségünk"…
  • Késes Szent Alia on Britnek lenniLassacskán Starmer is elmondhatja a poszt első bek…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Legfeljebb is csak annyi történh…
  • vattablz on Az értelmiségi illúziók végeDe, asszem pont ilyet. Máskülönben másmilyen lenne…
  • jotunder on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@annokkk: ha folyamatosan őrjöngsz, akkor kénytele…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek:-D :-D :-D "Amikor 1999-ben a koszovói háború mag…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@annokkk: : Visszalendül az... csak mikor? Arra ni…
  • annokkk on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ipartelep: Nem lendül vissza. Szerintem annyira e…
  • ipartelep on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Hiv.: @annokkk: Én nem tudom, hogy az amerikai dem…
  • annokkk on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ipartelep: Végülis ez várható volt. A demokraták…
  • ipartelep on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Láttátok az Idiocracy c filmet? Ha nem, ideje megn…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittelhttps://24.hu/belfold/2026/02/06/orban-viktor-mezo…
  • Grrr on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Astanát Nazabajev távozása után nyugtatásképpen át…
  • Grrr on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ipartelep: Egy srófra jár az agyunk, nekem is esz…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: : Ajajj... egy ideig vicces volt e…
  • ipartelep on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Hiv.: @annokkk: Azt gondolom, hogy hosszú idő óta…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://hvg.hu/360/20260206_202606-nvb-nvi-valaszt…
  • annokkk on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: Én egy ötméteres Trump szoborról i…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@muaddib00: Vagy inkább Aladeen
  • muaddib00 on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: Felesleges elaprózni, simán United…
  • kiazmármegint on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: Miert csak a Penn Stationt? Miert…
  • kiazmármegint on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Azert ez még Trumptol is uj szint: https://www.nbc…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@susyk: " Tóth Zoltán választási szakértő erről a…
  • susyk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@annokkk: Értsd már meg, hogy nem lakcím alapján s…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittelValószínű, hogy azokat a levélszavazókat húzták le…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@susyk: Mondhat ilyesmit, de számai nincsenek. Az…
  • susyk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@annokkk: a linkelt cikkben László Róbert elmagyar…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekNagy riszpekt :-) Hiába a kormányrendelet, nem szü…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAzt ne felejtsük el, hogy ma Mogyoróországon egy f…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/02/01/tomegverekedes-a-fradi-p…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@Grrr: Egyrészt az antifasiszták nem hatalom. Ők m…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@annokkk: Új alkotmány jöhet. Gyorsabban mint eddi…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@Virág et.: Szegény egy politikai fogoly. A Putyin…
  • Grrr on Viccországban bejelentenekElég egyszerű: nem a tőlük nagyon különböző romákr…
  • Virág et. on Viccországban bejelentenek@annokkk: Én is néztem a minap és egészen elképesz…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@nyulambator: A fészen lehet kommentelni a 444 cik…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenekNem tudom hol gyűlnek, de speciel a 444-en nem leh…
  • K Zoltan on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)A forradalmak előbb-utóbb diktatórikus eszközökhöz…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekAmit a 444 művel a német Maya T.-vel, az már boszo…
  • annokkk on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@ijontichy: Az lehet, hogy a rablást már törvénybe…
  • ijontichy on Megadja testvér esete a tudatlan és provinciális nyugati elittel@labrys:: "A Fidesz oktatáspolitikájának mérlege:…
  • ijontichy on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@labrys: : Na ja. Ez az, amit eddig nem sikerült 1…
  • labrys on Megadja testvér esete a tudatlan és provinciális nyugati elittelAz oktatásüggyel nagyon is rendben van minden.
  • labrys on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)Az Orbán-kormány tegnap (2026.02.03.) a „háborús v…
  • Virág et. on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@thegaben86: Lecserélődött a vezetés, kb mint az e…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittelHa ez itt most a választási poszt, akkor ide tesze…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Igen, milyen érdekes, hogy szarul néz…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • Grrr on Viccországban bejelentenek@annokkk: Igen, nem is tudom, kitől hallottam épp…

Posztrulett

Aczél Petra professzorasszony esete a mesterséges intelligenciával (tényposzt)

Olvasom, hogy idén is megrendezik az AI Summit-ot Budapesten. Megnéztem azon előadók listáját, akik már elfogadták a meghívást. Jogi képviselőnk kérésére egyáltalán nem fogom minősíteni George Tilesch-t és a PHI Institute of Augmented Intelligence-t, Bendarzsevszkij Antont és az Oeconomus Intézetet (ők is gyártottak fontos indexeket, amelyek mutatják a magyar gazdaság szárnyalását). Aczél Petra az AI …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Tehenész
  • dynamicist
  • annokkk
  • sgtpotrien
  • gearforbooks
  • janszemwordpress
  • ijontichy
  • nyulambator
  • Keepdreaming
  • Psakreff
  • ijenanyelvtan
  • Judit Merényi
  • kisa
  • jaurin
  • SMFB
  • Késes Szent Alia
  • darnoknew
  • aerduloensamtonight
  • susyk
  • tulajdonkppen
  • vattablz
  • onehumanoid
  • jotunder
  • simonandris2
  • KennyOMG
  • anna007dor
  • Tyto
  • kiazmármegint
  • princeghostly1c74fbc695
  • DarthVader
  • Virág et.
  • ervsebeszet
  • muaddib00
  • Gaboxhrr
  • Czifra Zoltán
  • janostothmeister
  • ipartelep
  • jack_of_all_trades
  • ra0213
  • Tiborné Tóth
  • nyulambator
  • opiniopraesumpta
  • rovidec398e17c6
  • lgombb
  • labrys
  • mecsekijeti
  • macskahala
  • karsairita
  • marysolotravez
  • j.alfred prufrock II
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d