Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • A Magyar Tudományos Akadémia közleménye 2026.04.17
  • Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj 2026.04.16
  • A Patrióta+Mandiner választási műsorának felvétele (mementoposzt) 2026.04.15
  • Ez egy alkotmányos forradalom 2026.04.15
  • Hörcher professzor lemondásra szólította fel Orbán Viktort 2026.04.14
  • Az „Energiajogász” nyílt levele és az aláírók 2026.04.14

A legolvasottabb posztok

  • Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj
  • A Magyar Tudományos Akadémia közleménye
  • Ez egy alkotmányos forradalom
  • A Patrióta+Mandiner választási műsorának felvétele (mementoposzt)
  • Hörcher professzor lemondásra szólította fel Orbán Viktort
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.

Trump minden vádpontban bűnös

2024.05.30 by jotunder

Wow.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16531478-69e3633663ff5' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16531478&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16531478-69e3633663ff5&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16531478-69e3633663ff5' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Azi a Puskásban

Next Post:

Az izlandi Orbán 0.2 százalékot szerzett az elnökválasztáson

73 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. halatlangazember szerint:
    2024.06.02 18:15

    @jotunder: „az, hogy ez egy demokrata párti összeesküvés… akkor minek nevezzük a január hatodikai betörést a Capitoliumba? kicsit keményebb, nem?” sem egyenlősdit, sem whataboutismot nem akarok semmilyen módon magamra húzni, csak annyit szerettem volna mondani, hogy se trump, sem a trumpot nyilvánvalóan részrehajlóan elítélő szereplő(k) nem voltak elképzelhetőek még pár évtizede. az usa politika sohasem volt szép, de valamilyen szinten előrébb volt a világ sok más helyénél. hát most nincs.

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-334096)
    Loading...
  2. halatlangazember szerint:
    2024.06.02 18:22

    @nyulambator: @Grrr: ennyire nem mélyedtem bele, a részleteket készségesen elhiszem – azzal együtt is, hogy pl. egy 80%-ban demokrata állam/város esküdtjei valszeg demokraták lesznek, stb, stb. de ezek nem változtatnak a lényegen, hogy itt valami brutális szakadék húzódik az usa két része között, és nem a konszolidáció felé mennek, sőt, ez eszkalálás.

    Hiv.: [@halatlangazember:](#comment-334097)
    Loading...
  3. velotanya szerint:
    2024.06.03 08:45

    K̶ö̶s̶z̶ ̶a̶ ̶t̶i̶p̶p̶e̶k̶e̶t̶,̶ ̶m̶i̶n̶d̶ ̶a̶ ̶k̶e̶t̶t̶ő̶ ̶m̶ű̶k̶ö̶d̶i̶k̶

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-334111)
    Loading...
  4. velotanya szerint:
    2024.06.03 08:46

    @jotunder:](#comment-334090)
    „Trumpot nem azért ítélték el mert hush moneyt fizetett Stormy Danielsnek. az ugyanis NEM bűncselekmény”
    Nyilván értjük, meg a lényeget nem érinti, de a pontosság kedvéért:
    Soha nem egyszerű az angol-magyar vagy magyar-angol fordítás jogi témákban, mert a fogalmak, kifejezések, eljárások stb. gyakran nem csereszabatosak (német-magyar viszonylatban pl. sokkal könnyebb a helyzet), de ez így biztosan pontatlan. A hush money fizetése nem felony hanem misdemeanor, eddig stimmel. Viszont a vonatkozó felosztás az angolszász rendszerben háromosztatú: (petty) offence – misdemeanor – felony, a magyarban viszont csak kettes: szabálysértés – bűncselekmény, és aztán az utóbbin BELÜL van vétség és bűntett. A misdemeanor szokásos magyar fordítása a „vétség” – és ha nem is tökéletes a megfeleltetés, jobbat én se tudnék – a vétség viszont, a közhiedelemmel ellentétben, a bűncselekmény egyik alkategóriája: BTK 5. § „A bűncselekmény bűntett vagy vétség. Bűntett az a szándékosan elkövetett bűncselekmény, amelyre e törvény kétévi szabadságvesztésnél súlyosabb büntetés kiszabását rendeli, minden más bűncselekmény vétség.”
    Szóval vagy meghagyjuk angolul, esetleg kis magyarázattal feljavítva, pl.: „az ugyanis nem felony (hanem a kevésbé súlyos misdemeanor kategória)”, vagy pedig így: „az ugyanis nem bűntett, hanem ‘csak’ vétség”, esetleg a kettő kombinációja: „az ugyanis nem bűntett (felony), hanem ‘csak’ vétség (misdemeanor)” Én amúgy az utóbbit választanám mondjuk egy cikkben, persze kommentben annyira nem fontos:)

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-334112)
    Loading...
  5. velotanya szerint:
    2024.06.03 08:52

    De ha már itt tartunk, egy kérdés, ha esetleg valaki még nálam is jobban tud angolul:)
    „Trump would have to frequently report to his probation officer who would monitor him to make sure he was obeying the law. Every time he traveled, he’d have to get permission from his probation officer.”– az a vastag betűs, az ott ha múlt idő, akkor mire föl (hiszen végig jövőbeli feltételes dolgokról van szó), ha pedig csak formailag néz ki múlt időnek, de nem az, akkor milyen nyelvi elem?

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-334114)
    Loading...
  6. jotunder szerint:
    2024.06.03 09:11

    @velotanya: Ez sima feltételes mód.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-334115)
    Loading...
  7. jotunder szerint:
    2024.06.03 09:16

    @velotanya: a hush money kifizetése egyáltalán nem büntethető. ha ez az egész nem a választási kampányban idején történik, akkor new york állam nem emelhetett volna vádat. ez nagyon kis súlyú dolog, nem fog börtönbe menni, valamennyi battleground államban vezet, talán újra elnök lesz.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-334116)
    Loading...
  8. velotanya szerint:
    2024.06.03 09:41

    @jotunder:
    Azt nem értettem (már megint, ez egy ilyen holtsáv nekem úgy látszik, az istennek nem bírom megtanulni), hogy miért Second conditional, ha a jövőre vonatkozik. Pedig hát ott van leírva világosan a labdarúgás szabálykönyvében is: „The second conditional is used to imagine present or future situations that are impossible or unlikely in reality.”
    Talán most végre megjegyzem, újabb 20-30 év múlva pedig már használni is tudom majd:)

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-334117)
    Loading...
  9. velotanya szerint:
    2024.06.03 09:42

    Egyébként azt tudtátok, hogy volt már börtönből kampányoló elnökjelölt az USA-ban? Eugene Victor Debs 1920-ban, és akkor 3,4 százalékot kapott – de összesen ötször indult, a legjobb eredménye 1912-ben 6% volt, és egy korábbi büntetés miatt minden indulása alkalmával már börtönviseltként indult. Szóval Trump egyelőre hiába vág fel, csak akkor lesz nóvum, ha nyer is.

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-334118)
    Loading...
  10. annokkk szerint:
    2024.06.03 10:00

    Hiv.: @velotanya:
    Ha meg valaki más rohamozná meg az embereivel a Kapitóliumot, azt simán lelőnék. Azért ez a Trombitás van olyan kivételezett jogalany, mint nálunk Viktor.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-334119)
    Loading...
  11. labrys szerint:
    2024.06.03 14:48

    Sad

    Hiv.: [@labrys:](#comment-334132)
    Loading...
  12. labrys szerint:
    2024.06.03 17:48

    Tudjátok, jelenleg mi jelenti a legnagyobb veszélyt a világra a nagggyon konzervatív & igazzy jobboldali Republikánus Párt Washington állambeli tagozata szerint? Hát a demokrácia. (Bocs, csak angolul van meg…)
    .
    Világ fideszes lelkületűi, egyesüljetek!

    Hiv.: [@labrys:](#comment-334144)
    Loading...
  13. muaddib00 szerint:
    2024.06.03 18:21

    @labrys:
    Már majdnem megijedtem, hogy a demokrata oldalnak nem megy a feketeöves ferdítés.
    Miközben azért ugye mind tudjuk, hogy a direct democracy volt a téma, amiről már megy a vita egy ideje.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-334147)
    Loading...
  14. jotunder szerint:
    2024.06.03 18:31

    @labrys: Az alapító atyák egy része óvott a „democracy”-tól, amit a többség zsarnokságának nevezett és az amerikai alkotmány bizonyos értelemben ezt tükrözi. Ez a „we are a republic not a democracy” egy klasszikus amerikai mém, aminek a gyökere a Federalist 10. amit ők demokráciának neveznek az tiszta demokrácia vagy direkt demokrácia, ahol közvetlenül érvényesül a többség uralma, és ez teljesen világos a bejátszásból. Az eredeti alkotmányban a szenátorokat kijelölték az államok, nem közvetlenül választották, az elektori rendszer is a direkt demokráciát korlátozza, akárcsak a legfelső bíróság, amelynek eredetileg sokkal kisebb hatáskört szántak és végül kialakult az, ami ma van. csak ebben a jellegzetesen amerikai kontextusban (amely az antik filozófusok gondolataiban gyökereznek) értelmezhető. nem, nem és nem, szó nincs arról, hogy itt a széles értelemben vett demokrácia ellen szólalt volna fel valaki. másfelől, a jelenlegi helyzetet (az elnök közvetett választását) csak olyan konszenzussal lehetne megváltoztatni, ami soha nem jöhet létre (mindkét házban kétharmad és az államok háromnegyede)..


    A kötelező idézet, John Marshall alapítóatyától a Legfelső Bíróság negyedik főbírájától. „Between a balanced republic and a democracy, the difference is like that between order and chaos.”

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-334149)
    Loading...
  15. Grrr szerint:
    2024.06.03 18:46

    @jotunder:](#comment-334149) Adalék, hogy Benjamin Franklin és mások republikanizmusa (“A Republic ma’am, if you can keep it.”) Macchiavelli érettebb és meglepően friss, a Fejedelem-mel teljesen inkonzisztens műve, a republikánus „Discourses over Livy” gondolataival állítható párhuzamba. A Discorsi-t még ma is érdemes olvasni amúgy. A demokrácia az akkori klasszikusan műveltek számára a Plátó által annyira elítélt, Szokratész-gyilkos athéni mob-diktatúra volt, a manipulált polgárok irigy, büntető cserépszavazásaival (no meg talán középkori európai vallási reformer-bázisdemokrata lázadások is).
    A Discorsi-ban az ‘egy’/fejedelem (Amerikában az elnök), a ‘kevesek’ (Szenátus) és a ‘sokak’ (képviselőház) egyaránt és megosztva gyakorolják a hatalmat, küzdenek egymással, sakkban tartják egymást. És ez – a civakodás, időnként néhány halálos áldozatiot is követelő belső politikai harc – volt Macchiavelli számára Róma erőssége, nem pedig a gyengesége, mint sokan mások hitték, akik inkább valami felvilágosult uralkodóban, valami filozófusok jóindulatú, és teljesen életidegen uralkodásában hittek volna. Vagy valami korai anarchizmusban.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-334153)
    Loading...
  16. incze szerint:
    2024.06.03 18:58

    @halatlangazember: a védelemnek elég erős kontrolja van az esküdtek kiválasztásában.

    azt, hogy bármi is eszkalálódnék (mármint csak úgy magától, visszahatódva), nem nagyon írom alá. a trampióták standard eljárása, hogy diszkreditálnak minden intézményt (választás, bíróság, oskola/tudás/tudomány, az egészségügyi intézmények egy szé része, ha nem kézrátétellel gyógyít), amikor az nem nekik fütyől, az ellentrampióta védeni próbálja őket, a többi meg nem nagyon érti mi a fasz van, de érzékeli, hogy az alapokkal van valami zűr, és mondják neki, hogy azért nem érti, mert az ősgonosz kurva ügyesen álcázza magát jónak.

    az agy efféle szőnyegbombázásában elég komolyan érdekekeltek és nagy erőkkel tevékenykednek nagy pénzek (mint az omni-omni musk), és nagy tehetségek (azaz olyan nemzetvezetők, akik nagy tömegeket képes tartósan térdepeltetni úgy, hogy az első sor még hálásan mosolyog is).

    Hiv.: [@incze:](#comment-334154)
    Loading...
  17. labrys szerint:
    2024.06.03 21:16

    @muaddib00:, @jotunder:: korrekt, igazatok van, nem figyeltem eléggé. (Automatikusan bíztam Maddow-ban. 😕 )

    Hiv.: [@labrys:](#comment-334161)
    Loading...
  18. Grrr szerint:
    2024.06.04 14:42

    @labrys: Igen, Maddow erősen csúsztatott – esik szét az az ország és annak közélete is. Ami sajnos sokkal veszélyesebb, minthogy mi történik valami kis obskúrus pusztaságban Bécstől keletre.

    Hiv.: [@Grrr:](#comment-334202)
    Loading...
  19. annokkk szerint:
    2024.06.11 16:01

    https://444.hu/2024/06/11/donald-trump-elmondta-elete-legjobb-beszedet-amit-csak-a-legokosabb-emberek-erhetnek-meg

    Ez most a legjobb formája, vagy a végső stádium ?

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-334577)
    Loading...
  20. ipartelep szerint:
    2024.06.11 16:22

    Hiv.: @annokkk:

    Talán azért szeretik, mert ugyanolyan hülye, mint ők? Mit lehetne szeretni (nekik) egy Arisztotelészen?

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-334579)
    Loading...
  21. annokkk szerint:
    2024.06.11 16:46

    Hiv.: @ipartelep:
    Felmentetném az összes vádpont alól, és gondnokság alá helyeztetném.
    Kegyetlenség körbehurcolni és mutogatni. Visszaélnek az állapotával.
    Most ezt én sem tudom, hogy komolyan, vagy viccből mondom.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-334580)
    Loading...
  22. ijontichy szerint:
    2024.06.11 19:43

    @annokkk: , @ipartelep: Hmmm… a Fehér Ház kezd hasonlítani egy geriátriához :-/. Anno volt egy hasonló korszak az SZKP KB idején. Csernyenkoban csúcsosodott ki, csak ott nem volt „free speech” :-).

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-334581)
    Loading...
  23. azuccahirmondoja szerint:
    2024.06.11 20:14

    @annokkk:
    „Felmentetném az összes vádpont alól, és gondnokság alá helyeztetném.
    Kegyetlenség körbehurcolni és mutogatni. Visszaélnek az állapotával.”
    Szinte szó szerint ugyanez bennem is megfogalmazódott egyszer, de mással kapcsolatban. Akkor történt, amikor ezt láttam:

    Hiv.: [@azuccahirmondoja:](#comment-334583)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • Vidor Ferike on A Magyar Tudományos Akadémia közleményeHiv.: @hakohen:. A Ferike miatt. Merthogy a család…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@nyulambator: @ipartelep: Én odavagyok a szimbolik…
  • excombo on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@nyulambator: De ugyanazt olvastuk, ha a FB bejegy…
  • jotunder on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@Péter 2: ugyan.... nem vagyok pszichiáter.
  • ipartelep on Ez egy alkotmányos forradalomHiv.: @ijontichy: Én ezzel nem értek egyet: "A Kor…
  • Péter 2 on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • nyulambator on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@excombo: Lehet nem ugyanazt olvastuk. Tóta W., na…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@Fuxos: Igen. Szerintem ezt tanítani fogják. Egy k…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@Péter 2: @Grrr: Csessze meg a wordpress! Kikukázt…
  • Fuxos on Ez egy alkotmányos forradalomA Tisza kampánya ultra profi volt. Én még ilyet ne…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@ijontichy: Hogy tudod elképzelni, hogy nem megy ?
  • nyulambator on Ez egy alkotmányos forradalom@dpeter: Tőlem esküdhetnének a láthatatlan repülő…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Ez egy alkotmányos forradalom@dpeter: Engem a hivatalos magyar himnusz is irrit…
  • nyulambator on Ez egy alkotmányos forradalom@Hottentottenstottertrottelmutterattentäter… usw:…
  • ijontichy on Ez egy alkotmányos forradalom@annokkk: : Off Arra kíváncsi vagyok, vitya megy-e…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@excombo: A Pankotai Lili nagyon jó beszédeket tar…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@ijontichy: A Tisza tele van energiával, és nem fé…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@dpetóer: Éppen nemzetegyesít. A csökönyös határon…
  • excombo on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjEngem TótaW meg Tallián Miklós lepett meg: Azt mon…
  • ijontichy on Ez egy alkotmányos forradalom@Fuxos: : Nomeg nagyon komoly szervezőmunka. Több,…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Ez egy alkotmányos forradalom@ipartelep: Sárvár (Kőszeg, Celldömölk) az a Vas02…
  • wolff on Ez egy alkotmányos forradalom"@bvr: (1) Egyrészt a kérdés nem az hogy Botka tak…
  • dpeter on Ez egy alkotmányos forradalomÉn ideológiailag nem vagyok elég képzett, így nem…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@Fuxos: Azt mondták, 900 helységben kampányolt Mag…
  • dpeter on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@jotunder: „nem a belpesti értelmiség (…) szeretné…
  • Fuxos on Ez egy alkotmányos forradalom@ipartelep: " Inkább az a csodaszámba menő, hogy s…
  • halatlangazember on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@labrys: jó, hát ebben a válaszban nem az fáj, hog…
  • dpeter on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@KennyOMG: Kösz.
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@jotunder: Ó, dehogynem. A Tisza a jobboldalról jö…
  • annokkk on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@labrys: A " külföldön a kutyának sem kellő " fide…
  • ipartelep on Ez egy alkotmányos forradalomHiv.: @ipartelep: Persze, nem a 14-en, hanem a 96-…
  • jotunder on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@Sándor Simon: ja és a hisztike tárgya természetes…
  • jotunder on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@Sándor Simon: magyarországon nincs teljesen szétv…
  • ipartelep on Ez egy alkotmányos forradalomHiv.: @vattablz: Az összes nyert körzettől azért m…
  • Sándor Simon on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjA hisztike tárgya az, hogy a Tisza a programjában…
  • ipartelep on A Magyar Tudományos Akadémia közleményeHiv.: @Grrr: Az ürge nyilvánvalóan egy szélsőrossz…
  • vattablz on Ez egy alkotmányos forradalom@ijontichy: Megtaláltam. A "Miben lehetünk biztosa…
  • vattablz on Ez egy alkotmányos forradalom@ijontichy: Már nem emlékszem, pontosan melyik bej…
  • vattablz on A Magyar Tudományos Akadémia közleményePfuj!
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjNa, itt a hitvalló. Akit üldöznek a 16 állásában,…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@nyulambator: Ha a vallása szerint válaszolgat kér…
  • nyulambator on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@KennyOMG: Az a helyzet, hogy megkérdezték. Namost…
  • labrys on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@jotunder: ne már… miért próbálod makacsul újra és…
  • KennyOMG on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@nyulambator: Elnezest, hogy ezt mondom, de minden…
  • ijontichy on Ez egy alkotmányos forradalomKét napra elszökött Pitbull, máris hangnemet válto…
  • Grrr on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@Péter 2: https://demokrata.hu/tudomany/lehet-hogy…
  • ijontichy on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@excombo: : Na ja. Akkor viszont oda kell figyelni…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. Bár lényegében nem értek egyet veled, de én sem…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. @nyulambator: . Évekkel ezelőtt néha belehallgat…
  • hakohen on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye. @Vidor Ferike: . Abszolút off: . Kiskamasz volta…

Posztrulett

Hörcher professzor lemondásra szólította fel Orbán Viktort

„Time to face reality: the Hungarian electorate ousted the ruling power. The electoral system Fidesz introduced gave its opponent a two-thirds majority. Orbán established a one-man rule, tailored the campaign to himself, he is responsible for the defeat, he has to resign.” Hörchert néha cikiztem, de ő nem csinált gazemberséget. Most az X-en nekiment a …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Tehenész
  • nyulambator
  • macskahala
  • dpeter
  • janostothmeister
  • hakohen
  • ra0213
  • ijenanyelvtan
  • Virág et.
  • opiniopraesumpta
  • Grrr
  • tulajdonkppen
  • Péter 2
  • nerangass
  • thegaben86
  • susyk
  • princeghostly1c74fbc695
  • Sándor Simon
  • aromo44
  • LibaLeontin
  • jelbeszed
  • simonandris2
  • bvr
  • Morp65
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • onehumanoid
  • SMFB
  • mecsekijeti
  • halatlangazember
  • csunyatáp
  • elolhatuldoktor
  • tubarozsa
  • wolff
  • micike mici
  • j.alfred prufrock II
  • ipartelep
  • tortt49
  • kisa
  • KennyOMG
  • rovidec398e17c6
  • Hanyistók
  • ijontichy
  • mzoltan
  • muaddib00
  • Vidor Ferike
  • Bogomil
  • Czifra Zoltán
  • kiazmármegint
  • Tiborné Tóth
  • Hector Kapitány
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d