Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Magyar szál Maduro elrablása mögött? (kissékattintásvadászposzt) 2026.01.05
  • Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt) 2026.01.03
  • „Maduro ally Hungary vetoes EU statement slamming Venezuela elections” (heheposzt) 2026.01.03
  • Lehet-e újra nagy Magyarország? 2025.12.23
  • Megmenteni bárkit avagy Tölgyessy Péter és nyolc centi 2025.12.23
  • GPT-5 megoldotta a Schweitzer-példákat 2025.12.21

A legolvasottabb posztok

  • Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban
  • Viccországban bejelentenek
  • Magyar szál Maduro elrablása mögött? (kissékattintásvadászposzt)
  • Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)
  • Lehet-e újra nagy Magyarország?
  • GPT-5 megoldotta a Schweitzer-példákat

Deutsch Tamás drogtesztjének eredménye

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: Kettes

Deutsch Tamás a Facebook-on jelentette be, hogy be fogja perelni Juhász Pétert, aki ugyanott azt állította, hogy több közös ismerősük van, akik akár a bíróság előtt is tanúsítanák, hogy együtt drogoztak Deutsch-csal.

Deutsch Tamás egy bátor ember. Kevés ember van az országban, akiről többen tudják, hogy a viszonya a különféle könnyű drogokhoz, khm, több, mint meghitt. Talán Stohl Buciról.

Vagy nincs más választása. Lehet, hogy őt is megfenyegette a főnöke, hogy kirúgja a füstüveg asztallappal, platina hitelkártyaszettel, vízipipával és thai kurvákkal pimpelt aranyozott jacuzzijából, ha nem perel.

Alig várjuk már az évtized perét, addig is vizsgáljuk meg a következő képet:

dt_drogteszt_eredmeny.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És a megfejtés:

dt_drogteszt_eredmeny_clues.jpg

Jó, jó, de mit akart ezzel mondani az ismeretlen elkövető? Talán nem azt, hogy Deutsch Tamásnak nem perelnie kellene, hanem bemutatnia egy friss és hiteles drogtesztet, lehetőleg hajból?

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16519234-6969e40c8f471' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16519234&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16519234-6969e40c8f471&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16519234-6969e40c8f471' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Kérdéssor a Hírtévé újságíróinak drogozási szokásairól

Next Post:

Hogy a hangfal adja a másikat…

184 Commments

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments
  1. Ólevendula szerint:
    2014.12.14 22:42

    @wantaan: Bélyegzőn: Áldokumentum.Örülünk Vincent. S nézd meg a pecsétet, régi címer van rajta és a pecsét mellett ott van balra egy szmájli. Ellenőrizte: Kocsis M., vagyis Kocsis Máté akar lenni, validálta: Vega V. Annyira átlátszó aljasság ez az egész! Meddig lehet még süllyedni? S itt mindenki mondja, illetve ontja a butaságait! Remek!

    Hiv.: [@Ólevendula:](#comment-138952)
    Loading...
  2. esernyősEvezős szerint:
    2014.12.14 23:05

    @nandras01:
    Ahol felbukkan az a kitétel, hogy „de még mindig jobb Orbán, mint korábban (bárki)”, az kész.
    Aki most ilyet leír, az haszonélvező, vagy fan. Vagy mindkettő.
    😉

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-138953)
    Loading...
  3. labrys szerint:
    2014.12.14 23:24

    @Gerilgfx: „az atomerőmű nem épül fel két hét alatt. mire teljes kapacitáson üzemelnek az új paksi reaktorok, szépen libasorban le kell(ene) kapcsolgatni a régi reaktorokat.”

    Ez az állítás egyszerűen nem igaz. (Melyik szakértői véleményben olvastál ilyet?)

    „már így is évek óta ültek a kérdésen, hogy akkor legyen bővítés, vagy sem. most végre pont került az ügyre. nem a lehető legjobb megoldást választották, de legalább túllendültek a mértéktelen tehetetlenségen, ami a témát körüllengte.”

    1.) A hirtelen döntéssel nagyságrendekkel nagyobb kárt okoztak az országnak, mintha még pár évig gondolkodtak – vagy akár semmit sem csináltak – volna.

    2.) A döntés törvénytelenül hozták (nem készíttettek előzetes szakvéleményeket, noha ezt hazudták az állam polgárainak, és ezt írták elő a törvényeink is; valamint nem pályázat útján került kiválasztásra a másik fél, noha _ezt_ is előírták a törvények).

    3.) Viszont egyúttal – ezt jól látod – (gazdaság)politikai döntést hoztak: hazánkat még jobban kiszolgáltatták energetikai (és így politikai) szempontból Oroszországnak. – Még ha te helyesled is ezt a döntést (lelked rajta), az állampolgárok többsége _nem_ helyesli. (Lásd közvélemény-kutatási eredmények.)
    Azaz az Orbán-rezsim a saját érdekeit szem előtt tartva tudatosan az állam polgárainak akarata és szándéka ellenében döntött. (Többek közt ezért is titkosítanak utólag ész nélkül.)

    „volt egy politikai, gazdasági lehetőség egy adott pillanatban, ők pedig éltek vele, és bezárták ezt a kérdést.”

    Intézményes hazaárulásra bármelyik pillanatban van lehetőség. – Kicsit furcsának tartom persze, hogy te örülsz annak, ha valamelyik politikai erő egy ilyen lehetőséget ki is használ.

    „ma például a megváltozott politikai környezetben nem biztos, hogy alá lehetne írni egy ilyen szerződést.”

    Pontosan mi is változott meg? Most már feltűnőbb Orbánék tevékenysége, és szemet szúr a szövetségeseinknek is? Hát, igen: nehéz a hazát árulók élete, tele előre nem várt akadályokkal. Korábban vállalt kötelezettségek, ésszerűség, méltányosság, racionális döntési kényszerek stb. De azért Orbánéknak sikerült diadalmaskodniuk ez utóbbiak felett.

    „olyan nagyon rosszul mi nem tudunk kijönni ebből az üzletből.”

    Ebből az üzletből kizárólag iszonyatos áldozatok árán tud kijönni az ország. Ha pedig megvalósul az egész projekt, az sok évtizedes politikai/energetikai röghöz kötést és sok ezer milliárd eurós konkrét anyagi veszteséget jelent.

    .

    „viszont hogyha az atomerőművet katonai célokra is használják (pl plutóniumtermelés, stb), akkor érthető a titoktartás. de ez a téma már messze visz…”

    Úgy érted, a magyar állam gyártana/gyártatna gebinben atomtölteteket? Ne válaszolj…

    .

    Szerintem mielőtt tovább érvelnél, érdemes lenne utánaolvasni pár dolognak. Itt van rögtön kezdetnek egy egész jó (és rövid) összefoglaló a BME energetikai tanszéke docensének tollából:

    http://www.energia.bme.hu/images/hirek/2014/Paks%20II%20egy%20szakember%20szemevel.pdf

    .

    Egyébként pedig a témát itt tárgyalták részletesen (ha nem akarod tovább offolni ezt a posztot, érdemes lenne ide átmenni):

    orulunkvincent.blog.hu/2014/01/16/a_putyin-orban_alku_igazi_hattere

    Hiv.: [@labrys:](#comment-138954)
    Loading...
  4. Dr. No szerint:
    2014.12.15 00:24

    A magam részéről nagyon sajnálom mindazokat, akik soha életükben nem kúrtak egy jót teljesen betépve (ezzel természetesen életük egyéb örömeit nem kívánom lekicsinyelni, ide nem értve egy-egy Harrach Péter- vagy Turi Kovács Béla-beszéd lúdbőröztető élményét). Ez az ugyanis, ami talajrészegen nem tud összejönni. Tompika tesztje tehát mindenféle értelemben azon kevés pozitívum egyike, ami a Fidesz javára írható.

    Hiv.: [@Dr. No:](#comment-138955)
    Loading...
  5. Gerilgfx szerint:
    2014.12.15 01:24

    @labrys:

    ,,Ez az állítás egyszerűen nem igaz.”

    dehogynem.
    hu.wikipedia.org/wiki/MVM_Paksi_Atomer%C5%91m%C5%B1

    Leállítás
    dátuma

    2032-re tervezve
    2017-re tervezve
    2017-re tervezve
    2017-re tervezve

    ,,mintha még pár évig gondolkodtak ”
    ha még pár évig gondolkodnak, napi 12 órán át nem lenne áram, vagy havi 60-70k-ba kerülne. pont.

    ,,Ebből az üzletből kizárólag iszonyatos áldozatok árán tud kijönni az ország. ”

    azt azért eléggé valószínűtlennek tartanám, hogy leszőnyegbombáznák az oroszok budapestet, ha egy-két részletet elfelejtünk befizetni…

    ,,hazánkat még jobban kiszolgáltatták energetikai (és így politikai) szempontból Oroszországnak. … Azaz az Orbán-rezsim a saját érdekeit szem előtt tartva tudatosan az állam polgárainak akarata és szándéka ellenében döntött.”

    mi is csinálhattunk volna atomerőművet, csak hoppá, ahhoz érteni is kellene, nem csak a mellet verni a nagy semmire, mint ahogy mostanában az értelmiségünk teszi. mire valók ma a magyar ,,szakemberek”? okoskodni, szakérteni, érdemi munka nélkül verni a mellet meg a farkat valami állami hivatalban, vagy az eu valamelyik üzemegységében, hogy mekkora királyok, miközben max fel tudják sorolni egy atomerőmű részeit jambikus pentameterben, csak csinálni ne kelljen semmit, érteni ne kelljen semmihez, és különben is, éljen az eu, az majd megvéd.

    ebből pedig nem lesz atomerőmű.

    ez természetesen nem csak a fizikusokra vonatkozik. és ezzel felesleges is vitatkozni, meg sértődésesdit játszani, hisz ha nem így lenne, akkor már rég építettünk volna mi magunknak atomerőműveket, de nem.

    orbán viktor mondhatja azt, hogy oké, akkor holnaptól vége a játéknak, a torkára lépünk a magyar értelmiségnek, minden fizikusnak vizsgafeladat az atomerőmű bizonyos részeit megterveznie, különben nincs diploma, nincs szigorlat. de miért tenne ilyet? a legitimizációja pont a plebszből származik, aki pontosan ennek az ellenkezőjét akarja.

    így hát orbánnak nem volt választása, vásárolnia kellett a ruszkiktól két atomreaktort, de sürgősen. és hogy miért tőlük? a nyugati szakemberek évtizedekig építgetik az atomerőműveket ráérősen, mással az energiaigényt pótolni nem lehet, ráadásul a ruszki technológiát úgy ahogy ismerik is a reaktormérnökök és üzemeltetők, hisz gyakorlatuk van már benne.

    ma magyarországon nincs más választás, mint megépíteni ezt a két reaktort, pont. épp az lett volna a hazaárulás, ha nem építik meg.

    a linkelt bejegyzésbe meg már nem látom értelmét átmenni, leírtam mindent, amit a témáról gondolok. az építés pedig már eldöntött tény, talán már a munkagépek is a helyszínen vannak, a téma nem érdemel több szót.

    Hiv.: [@Gerilgfx:](#comment-138956)
    Loading...
  6. RontoPal szerint:
    2014.12.15 05:12

    @Gerilgfx: „viszont hogyha az atomerőművet katonai célokra is használják (pl plutóniumtermelés, stb), akkor érthető a titoktartás. de ez a téma már messze visz…”

    jézusmária! a kivitelezéssel kapcsolatos szerződések – gy.k.: építési – titokzatosítottak, és azok kifizetése…
    a plutónium azé, aki a „fáradt” fűtőelemeket kézbe veszi. és pont.

    Hiv.: [@RontoPal:](#comment-138957)
    Loading...
  7. RontoPal szerint:
    2014.12.15 05:14

    @Gerilgfx: semmi oka sincs senkinek sem arra, hogy feltételezze, hogy az egyes blokk után a másik három ne kapna üzemidő hosszabbítási engedélyt.
    Úgyhogy feleslegesen rohangált a miniszterelnök szerződést kötni Putyinhoz.

    Ezt a döntést kb. 2020-ban kellett volna meghozni.

    Hiv.: [@RontoPal:](#comment-138958)
    Loading...
  8. balmoral szerint:
    2014.12.15 06:54

    Gyerekek, aki olyasmit beszél, hogy „ma magyarországon nincs más választás, mint megépíteni ezt a két reaktort, pont.”, az egy troll. Kéretik ehhez képest vitázni véle. Mindig van más választás. Felkiáltójel.

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-138959)
    Loading...
  9. susu64 szerint:
    2014.12.15 07:29

    Nézem ezt a fantasztikus, perdöntő „bizonyítékot”, amely itt vértolulásos állapotba hozott jónéhány kommentelőt, csakhogy ezen az állítólagos aláírás nélkül is hiteles leleten a pöcsét igen eredeti: ugyanis 1990. július 3 – a óta nem ez a címer a Magyar Köztársaság /Magyarország hivatalos címere. Ezért a pecsét ab ovo érvénytelennné teszi a leletet. Következésképpen a lelet sem hiteles, mondhatnánk azt is, hogy hamisítvány. Ez persze még nem jelenti azt, hogy Deutsch (vagy Juhász) igazat mondott. Egyikük sem szokott túl gyakran.

    Hiv.: [@susu64:](#comment-138960)
    Loading...
  10. susu64 szerint:
    2014.12.15 07:33

    @balmoral: @RontoPal: ez az atomerőmű hogy jön ide? Meg aztán egyébként is: olyan ez a vita, mint amikor vakok elemzik a szivárvány színeit, természetesen kizárólag hallomások és elbeszélések alapján. Igazán büszke vagyok kis hazámra: tízmillió (na jó, 9,6) atomszakértő országa lettünk. Hungaricum.

    Hiv.: [@susu64:](#comment-138961)
    Loading...
  11. aritus szerint:
    2014.12.15 07:44

    @susu64: szövegértés: 1
    humorérzék: 0

    Szerintem pihenj inkább, ne fáraszd magad a kommenteléssel, nem mindenkinek való az.

    Hiv.: [@aritus:](#comment-138962)
    Loading...
  12. balmoral szerint:
    2014.12.15 08:13

    @susu64: Szerinted csak egy meteorológus állapíthatja meg, hogy esik az eső? Szerintem is pihengess…

    Hiv.: [@balmoral:](#comment-138963)
    Loading...
  13. susu64 szerint:
    2014.12.15 08:21

    @aritus: @balmoral: miért, esik? (amúgy, tréfás fiúk vagytok, nem győzök röhögni. Rajtatok, miattatok?)

    Hiv.: [@susu64:](#comment-138964)
    Loading...
  14. esernyősEvezős szerint:
    2014.12.15 08:59

    @susu64:
    Nna, idetévedt a következő kirúgott diszlexiás is …
    Rajzás van.

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-138965)
    Loading...
  15. jotunder szerint:
    2014.12.15 09:13

    @susu64: olvasd már el a posztot te szerencsétlen.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-138966)
    Loading...
  16. susu64 szerint:
    2014.12.15 09:29

    @jotunder: hehe, milyen jó, hogy vannak még jótündérek. Köszi. A posztot olvastam, csakhogy a nagy kihagyás utáni „megfejtést” valóban nem. Ez itt az öncsalás tipikus esete, belátom. Így már valóban. De ettől még nem érzem szerencsétlennek magam (legföljebb egy átdolgozott – nem drogozott! – éjszaka után álmosnak), egy jótündér különben is, nem mondhat ilyet. S így már vincent is örülhet.

    Hiv.: [@susu64:](#comment-138967)
    Loading...
  17. jotunder szerint:
    2014.12.15 09:37

    @susu64: könyörgöm, van egy papír VINCENTES pecséttel. vincentes pecséttel, jézusmária.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-138968)
    Loading...
  18. jotunder szerint:
    2014.12.15 09:39

    @susu64: mentséged, hogy nem vagy egyedül. volt, aki azzal együtt hitte el, hogy megmondták neki, hogy vincentes pecsét van rajta. mit raknak a vízbe ebben az országban????

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-138969)
    Loading...
  19. Zedder szerint:
    2014.12.15 09:46

    @Gerilgfx: „én saját rbmk atomerőmű kifejlesztését javasoltam… volna, ha megkérdeznek.”

    Ezmiez?

    RBMK? Tudod te mi az? Miért van az, hogy ennyire utáljátok Magyarországot, hogy egy nukleáris sivataggá akarjátok változtatni a Kárpát-medencét? Vagy ez csak szimplán része a felperzselt föld taktikának?

    Esetleg magyar atomfegyver a cél? Na akkor viszont az usákok tényleg jönnek demokráciát csinálni, viszont B52-esekkel. Lehet az kellene már, csak legyen vége a narancsos rémálomnak mielőbb…

    Hiv.: [@Zedder:](#comment-138970)
    Loading...
  20. susu64 szerint:
    2014.12.15 09:46

    @jotunder: ok, ok.
    A kérdésedre a válasz: általában Ca(OH)2, azaz oltott meszet.
    Ezért nem iszom, csak tündérvizet.
    http://www.tunderviz.hu/index.php
    Jó, tündér? (vagy valamilyen jobbfajta veresbort, de ezzel már várni kell karácsonyig).

    Hiv.: [@susu64:](#comment-138971)
    Loading...
  21. Mészáros Laci szerint:
    2014.12.15 11:29

    @Toportyán Zsóti:

    Ez érdekes, mert az utóbbi húsz év legjobb ciklusa volt a 98-02 közötti időszak. Ez mondjuk minősíti a többit is.

    Hiv.: [@Mészáros Laci:](#comment-138972)
    Loading...
  22. Mészáros Laci szerint:
    2014.12.15 11:31

    @balmoral:

    most leszűkítve az energetikára, tudsz alternatívát?

    Hiv.: [@Mészáros Laci:](#comment-138973)
    Loading...
  23. Peter Fender szerint:
    2014.12.15 11:42

    @Mészáros Laci: A németek tudtak?

    Hiv.: [@Peter Fender:](#comment-138974)
    Loading...
  24. ámbátor szerint:
    2014.12.15 11:48

    @jotunder: Beírtam a harmadik hozzászólásban, vagy beírtam, hogy simán elfogadják/vitatják az eredetiségét. Szerintem ha átlósan nagy vörös vízjel lett volna rajta, hogy FAKE, akkor se esne le az arra hajlamosaknak.

    Hiv.: [@ámbátor:](#comment-138975)
    Loading...
  25. ámbátor szerint:
    2014.12.15 11:59

    Azért én ebben a drogügyben még két fejleményt várok:
    – kiderül, hogy Dr. Deutsch Tamás nevében a Dr. nem azt jelenti, amit gondoltunk, hanem a drogos rövidítése.
    – Orbán kijelenti, hogy ő még sose fogyasztott alkoholt.

    Akkor lesz teljes és örömteli az életem.

    Hiv.: [@ámbátor:](#comment-138976)
    Loading...
  26. Mészáros Laci szerint:
    2014.12.15 12:01

    @Peter Fender:

    Nem, és még agyalnak rajta. Csak elég gazdagok ahhoz, hogy ennek árát megfizessék (80 forint körül van egy kWh).

    Hiv.: [@Mészáros Laci:](#comment-138977)
    Loading...
  27. toportyánzsóti szerint:
    2014.12.15 12:19

    @Mészáros Laci: Már akkor kiderült mekkora hazugok és tolvajok,kormány nem való bűnözők kezébe.

    Hiv.: [@toportyánzsóti:](#comment-138978)
    Loading...
  28. Mészáros Laci szerint:
    2014.12.15 12:32

    @toportyánzsóti:

    úgy látszik, ez a nép csupa ilyen kormányokat tud választani 🙂
    de az elmúlt húsz évből még mindig a 98-02 ciklus volt a legjobb.

    Hiv.: [@Mészáros Laci:](#comment-138979)
    Loading...
  29. toportyánzsóti szerint:
    2014.12.15 13:31

    @Mészáros Laci: Volt jobb,majd rájövöl.

    Hiv.: [@toportyánzsóti:](#comment-138980)
    Loading...
  30. Mészáros Laci szerint:
    2014.12.15 13:34

    @toportyánzsóti:

    hát, ahogy haladnak a dolgok, lehet, hogy egyszer még a mostanit is vissazsírjuk 🙂

    de nem volt jobb ciklus. az elsőt (90-94) nem lehet összevetni a többivel, más pályán játszottak.

    volt kb egy év (Bajnai), aki elég racionálisan kormányzott, de az egész parlamenti ciklust tekintve 2002-2006 volt a legszarabb, bár most orbán igyekszik trónfosztani 🙂

    Hiv.: [@Mészáros Laci:](#comment-138981)
    Loading...
  31. Peter Fender szerint:
    2014.12.15 13:43

    @Mészáros Laci: Én nem hallottam tömeges áramhiányról Németországban, tbehát megoldják. A forrást linkeld be, hogy az árat honnan vetted. Szerintem más: http://www.portfolio.hu/vallalatok/a_magyar_energiaarak_korantsem_magasak_europaban.177740.html
    Baromira spórolnak az energiával, ahol lehet és tömegével építik az osffshore szélerőmű-parkokat. Gondolnak a gyerekeikre is, nem csak magukra. És tênyleg gazdagok, mert a vezetőik nem hoznak annyi hülye döntést és nem lopják szét az országot.

    Hiv.: [@Peter Fender:](#comment-138982)
    Loading...
  32. Mészáros Laci szerint:
    2014.12.15 13:49

    @Peter Fender:

    „tehát megoldják” – építenek BARNASZÉN-erőműveket, importának (atomerőműben termelt) áramot Franciaországból, és időnként kicsit parazita módon kihasználják a lengyel és cseh távvezetékeket, mert saját észak-déli szállítókapacitásaik kiépítésével el vannak maradva.

    és a „tehát megoldják” része az is, amit már írtam, hogy 80 forint körül van egy kWh, mert a szélerőművek és naperőművek ennyire drágák.

    Hiv.: [@Mészáros Laci:](#comment-138983)
    Loading...
  33. Mészáros Laci szerint:
    2014.12.15 13:50

    @Peter Fender:

    ” a vezetőik nem hoznak annyi hülye döntést és nem lopják szét az országot. „

    ennek igen egyszerű a megoldása. a német ember nem választ magának tolvaj kormányt 🙂

    Hiv.: [@Mészáros Laci:](#comment-138984)
    Loading...
  34. toportyánzsóti szerint:
    2014.12.15 14:05

    @Mészáros Laci: Megúsztad hogy drogtesztre küldjelek.

    Hiv.: [@toportyánzsóti:](#comment-138985)
    Loading...
  35. Gerilgfx szerint:
    2014.12.15 14:10

    @RontoPal:

    nincs oka, de a lényeg az, hogy ezek a reaktorok már nagyon régiek, 30 évre lettek tervezve, lejárt már az életidejük, anno senki sem gondolta, hogy ezeket mondjuk 50-100 évig pörgetni akarnánk. ki tudja, mikor pöffen egyet valamelyik, egyelőre az se 100%, hogy a maradék 3 közül mind engedélyt kaphat… mindenképpen kell az a két új atomreaktor.

    Hiv.: [@Gerilgfx:](#comment-138986)
    Loading...
  36. Mészáros Laci szerint:
    2014.12.15 14:10

    @toportyánzsóti:

    A fokhagyma az összes tesztet pirosba viszi 🙂

    Hiv.: [@Mészáros Laci:](#comment-138987)
    Loading...
  37. Gerilgfx szerint:
    2014.12.15 14:14

    @Zedder: az rbmk sem veszélyesebb, mint a többi.

    fukushimában pl bwr szállt el, pakson is ilyenek vannak/lesznek…

    viszont az rbmk működik nyersuránnal, tized annyi üzemanyagból hoz ki annyi áramot, mint az rbmk, így meg tudtuk volna oldani a működtetését mecseki uránnal, az ára tized/huszad akkora, és igen, lehet benne atombombát is csinálni, csakhogy azt a bwrben is lehet, ha nagyon akarsz.

    Hiv.: [@Gerilgfx:](#comment-138988)
    Loading...
  38. Gerilgfx szerint:
    2014.12.15 14:16

    @Gerilgfx: (illetve pwr, de majdnem ugyanaz, szóval ugyanakkorát tud robbanni, ha beleversz egy szöget).

    Hiv.: [@Gerilgfx:](#comment-138989)
    Loading...
  39. labrys szerint:
    2014.12.15 14:19

    @balmoral: bocs, mindenkitől elnézést, igazad van.

    Hiv.: [@labrys:](#comment-138990)
    Loading...
  40. Peter Fender szerint:
    2014.12.15 14:30

    @Gerilgfx: Fukusimában a cunami miatt állt le a reaktor hűtése. Indiferens, hogy milyen technológiájú a blokk.

    Hiv.: [@Peter Fender:](#comment-138991)
    Loading...
  41. Gerilgfx szerint:
    2014.12.15 14:37

    @Peter Fender: igen, így lehetne összefoglalni. de az rbmk sokkal olcsóbb minden szempontból, és talán még mi is fel tudtuk volna építeni… na de majd 20 év múlva visszatérünk rá.

    Hiv.: [@Gerilgfx:](#comment-138992)
    Loading...
  42. Zedder szerint:
    2014.12.15 16:13

    @Gerilgfx: „az rbmk sem veszélyesebb, mint a többi.”

    „Csupán” annyival veszélyesebb, hogy egy kijavíthatatlan tervezési hibától szenved, ami kontrollálhatatlan megfutást eredményezhet. Csernobil óta kissé peccselgették a rendszert, de szó szerint oroszrulett az egész továbbra is.

    „fukushimában pl bwr szállt el, pakson is ilyenek vannak/lesznek… „

    Pakson PWR van / lenne, nem pedig BWR.

    „de az rbmk sokkal olcsóbb minden szempontból”

    Ja kérem, hát pl. containment building sincs, minek az. Nem is értem, ezzel az erővel szögesdróttal is meg lehetne oldani a sugárvédelmet.

    Inkább az lenne a kérdés, hogy ha már láthatóan fingod nincs a témához, akkor miért is ugatsz bele?

    Hiv.: [@Zedder:](#comment-138993)
    Loading...
  43. Gyurika vagyok szerint:
    2014.12.15 16:22

    Ha deutschtompika komolyan beleáll ebbe a beleállnivalóba, akkor jól teszi, ha a rövid tüsifrizurát nagyon divatos és menő divatnak tekinti. A levágott hosszú hajfürtjeit pedig valszeg rituálisan el fogja égetni.

    Hiv.: [@Gyurika vagyok:](#comment-138994)
    Loading...
  44. Gerilgfx szerint:
    2014.12.15 16:54

    @Zedder:

    -igen, pakson pwr van, rosszul fogalmaztam, ezt már kijavítottam az utána következő hozzászólásban.

    -az rbmk nem szenved kijavíthatatlan tervezési hibától. a csernobili atomreaktorok szenvedtek kijavíthatatzlan tervezési hibától, nem pedig maga az rbmk elv. egyáltalán nem veszélyesebb az rbmk, mint bármilyen másik reaktortípus, sőt, az rbmkban legalább vissza lehet fogni a reakciót akkor is, ha elfolyik a hűtővíz.

    -containment building sincs <- sehol nem követel olyat az rbmk-elv, hogy ilyen ne legyen…

    -miért ugatsz bele <- nem tudom, hogy ki vagy, de láthatóan fogalmad sincs a témáról, mert akkor nem állítanál olyan baromságokat, hogy az rbmk reaktorok kizárják a containmentet. te vagy az a tipikus jambikus pentameterben szakértő tudatlan nagyarcú barom, akik miatt külföldről kell atomerőművet vennünk.

    Hiv.: [@Gerilgfx:](#comment-138995)
    Loading...
  45. Zedder szerint:
    2014.12.15 17:08

    @Gerilgfx: „-containment building sincs <- sehol nem követel olyat az rbmk-elv, hogy ilyen ne legyen…"

    A szovjet RBMK azért OLCSÓ, mert pl. nincs konténment – persze, lehet építeni köré, csak akkor már nem lesz annyira olcsó…

    + még hozzátenni a sok security patchet, hogy alulról közelítse egy BWR/PWR alapból meglévő biztonsági szintjét, hát… Az is csak a költségeket növeli.

    „viszont az rbmk működik nyersuránnal,”

    A 2%-ra dúsított uránt én nem hívnám nyersnek.

    Hiv.: [@Zedder:](#comment-138996)
    Loading...
  46. Zedder szerint:
    2014.12.15 17:09

    @Gerilgfx: „te vagy az a tipikus jambikus pentameterben szakértő tudatlan nagyarcú barom, akik miatt külföldről kell atomerőművet vennünk. „

    Ja, az oroszok az nem külföld? Én kérek elnézést, az új magyar világrendet még se nem ismerem, se nem beszélem.

    Hiv.: [@Zedder:](#comment-138997)
    Loading...
  47. Gerilgfx szerint:
    2014.12.15 17:24

    @Zedder: a szovjet rbmk azért olcsó, mert nagyon egyszerű a dizájnja, kvázi egykörös, ezért nagyon hatékony is.

    (és igen, megy nyersuránnal is – a wikipedia szerint legalábbis.)

    és felesleges sértődősködni, te jöttél azzal, hogy én ,,minek ugatok bele” 😛

    Hiv.: [@Gerilgfx:](#comment-138998)
    Loading...
  48. toportyánzsóti szerint:
    2014.12.15 17:39

    @Mészáros Laci: Nálad a pont.

    Hiv.: [@toportyánzsóti:](#comment-138999)
    Loading...
  49. átlátó szerint:
    2014.12.15 19:38

    Engem nem érdekel, hogy mit nem szívott eddig a Tomi, de ne basztasson, mert úgy picsán fogom rúgni, hogy tudni fogja, hogy picsán rúgtam. Fogalmatlan. Hát ne hányjon, ha nem akar. Szóljon az anyjának is és együtt ne hányjanak. Vagy ott van az aktuális babája. Az se hányjon, meg ne is fogazzon, mert küldöm az ukrán embereimet. A kurvaéletbebasszameg!

    Hiv.: [@átlátó:](#comment-139000)
    Loading...
  50. dr Brcskzf Gröőő szerint:
    2014.12.15 22:21

    ezt több poszthoz is linkelhetném (különösen a másik Deutschoshoz — tán ott is van már???); szombati Széky-cikk kormányról, ellenzékről, a kormány- és rendszerváltás különbségéről, no meg persze a drogötletről:
    http://www.parameter.sk/rovat/paravelemeny/2014/12/13/vak-vadit-vilagtalant

    Hiv.: [@dr Brcskzf Gröőő:](#comment-139001)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments
Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • Késes Szent Alia on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@KennyOMG: Érdekes ötlet, de összességében nem fes…
  • KennyOMG on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@nyulambator: Szerintem meg orbangyulolet szintu t…
  • ijontichy on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@nyulambator: : Már egy éve találgatjuk, hogy ez m…
  • nyulambator on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@KennyOMG: Szerintem több helyen is tévedsz. Nem h…
  • KennyOMG on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@Késes Szent Alia: Van az az elmelet, hogy a Penta…
  • DarthVader on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@Késes Szent Alia: Miután Irán kijelentette, hogy…
  • Késes Szent Alia on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@KennyOMG: Voltaképp az egészben nem látom a strat…
  • KennyOMG on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@Késes Szent Alia: Nem jarsz messze szerintem az i…
  • Késes Szent Alia on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@KennyOMG: Tőzsdezárás után? Az azt jelentené, hog…
  • KennyOMG on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@Késes Szent Alia: Szerintem ha lesz valami, akkor…
  • Késes Szent Alia on Irán amerikai támaszpontot támadott meg KatarbanNa, akkor ma éjjel? Eléggé vihar előtti csend van.…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: A főispánoktól megszabadulásnak számos…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekA zember, aki ott se volt: https://444.hu/2026/01/…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @naki: De te komolyan azt hitted, hogy én az…
  • vattablz on Viccországban bejelentenekInkább az a probléma, hogy a megyék önkormányzatké…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@naki: : Már a rendszerváltás idején sem nagyon ér…
  • naki on Viccországban bejelentenekPusztán arra utaltam, hogy a (vár)megye dolognál k…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @naki: Ha drága visszacsinálni, akkor inkább…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@ijontichy: Valóban nem tudom, hogy egy ilyen Epst…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@muaddib00: : Szvsz. egyszerű. Vincent tv. ("ha el…
  • naki on Viccországban bejelentenekPont olyan drága lesz (ha eltekintünk az inflációt…
  • muaddib00 on Viccországban bejelentenekÉn nem értem ezt a pörgést a megye témán. Azt tudo…
  • jotunder on Viccországban bejelentenek@ipartelep: https://24.hu/belfold/2025/12/06/magya…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Remélem, egyszer igen. Egyben azt is r…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekEgy hír a Telexről: "Pest, Fejér, Veszprém és Komá…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Lehet-e újra nagy Magyarország?@annokkk: "aki más években is gazdagodott, az mind…
  • aerduloensamtonight on Viccországban bejelentenek"Free Palestine" helyett... https://www.nature.com…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@Grrr: Gondolom, nekem elég szar tapasztalataim vo…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@KennyOMG: Persze, hogy vizsgálják ki. Csak jelezt…
  • KennyOMG on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Ejj de szep kanyarral tetszett terelni…
  • Grrr on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Ez valószínűleg erősen iparágfüggő. Ho…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Van képe iránnak beszólni https://www.…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekEhhez először elkezdtem írni egy hosszú bevezetőt,…
  • ijontichy on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@nyulambator: : "de sejtelmem sincs a felső vezető…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@nyulambator: Én azt gondolom, hogy ez elég egyért…
  • nyulambator on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Tudok-e olyan magyar és európai felső…
  • ijontichy on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@annokkk: : Szvsz. ezt elengedhetnéd már ;-)…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@annokkk: Feltétlenül idézd kérlek ahol ezt mondta…
  • DarthVader on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)Trump szerint nem a nemzetközi jog fogja megszabni…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Épp eggyel előbb mondtad, hogy takarít…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@annokkk: Direkt nem akarod felfogni ugye? Egy pár…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Hát ez egy ilyen puritán ország. Nem k…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@annokkk: Erre mit mondjak. Az élet kissé bonyolul…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@nyulambator: Én azt is el tudom képzelni, hogy an…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Biztosan az uzsonna miatt gyűltek össz…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@nyulambator: Az Epstein üggyel senki nem nagyon a…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@nyulambator: Most jön csak a habzás. Mivel Orbán…
  • nyulambator on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)Orbán is minidg ezt tolta (amíg még tudta kontroll…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@incze: És elengedik Madurot ?
  • incze on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00:: ez nem ilyen egyszerű. egyelőre nagyo…

Posztrulett

Az exit poll Nicusor Dannak áll, 54:46-ra, de ki tudja, hogy mi az igazság.

Reménykedjünk.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • dynamicist
  • rovidec398e17c6
  • DarthVader
  • Bogomil
  • darnoknew
  • szabol25
  • kiazmármegint
  • naki
  • Podvinecz marsall
  • gearforbooks
  • Tehenész
  • csunyatáp
  • Gaboxhrr
  • LibaLeontin
  • nyulambator
  • Virág et.
  • elolhatuldoktor
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • aromo44
  • labrys
  • janostothmeister
  • Czifra Zoltán
  • tulajdonkppen
  • kisa
  • onehumanoid
  • Tyto
  • janszemwordpress
  • ijenanyelvtan
  • ra0213
  • opiniopraesumpta
  • SMFB
  • tortt49
  • tgr
  • kalzol
  • anna007dor
  • vattablz
  • F Ford
  • mecsekijeti
  • esztre
  • macskahala
  • ervsebeszet
  • micike mici
  • nerangass
  • Késes Szent Alia
  • muaddib00
  • decaffeinatedscrumptiously51e405b478
  • princeghostly1c74fbc695
  • Radnóti Zoltán
  • Tiborné Tóth
  • Hanyistók
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d