Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból) 2026.05.16
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről 2026.05.15
  • Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld 2026.05.10
  • Most múlik…. 2026.05.09
  • …ahelyett, hogy….. (újraközlés) 2026.05.06
  • Az újnáci Megadja Gábor fészbukbejegyzése április 12-én reggel (történelemposzt) 2026.05.05

A legolvasottabb posztok

  • A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)
  • Mráz Ágoston Sámuel ügyéről
  • Viccországban bejelentenek
  • Most múlik....
  • Poszt amihez kedvem van avagy könnyű nekem a föld
  • Orbánék megtámadták Barabási Albert-Lászlót

Jogfenntartó nyilatkozat

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: Kettes

Az alábbiakban szó szerint közüljük a Stabilitás Pénztárszövetség ajánlását azoknak a magánnyugdíjpénztári tagoknak, akik a kormányzati kényszer hatására az állami rendszerbe visszatérést választják, de nem szeretnék nyugdíjpénztári megtakarításaikat örökre elveszíteni.

Az Országgyűlés által 2010. december 13-án elfogadott, a Nyugdíjreform és Adósságcsökkentő Alapról, és a szabad nyugdíjpénztár-választás lebonyolításával összefüggő egyes törvénymódosításokról szóló törvény rendelkezései alapján a magán-nyugdíjpénztári tagok előtt álló nyilatkozattételhez javasoljuk felhasználni az alábbi nyilatkozat-mintákat, a pénztártagok döntése szerint.

A „JOGFENNTARTÓ NYILATKOZAT”-ot azoknak a magán-nyugdíjpénztár tagoknak javasolt kitölteni, s benyújtani – postán – az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatósághoz (levélcím: 1392 Budapest, Pf. 251.), akik az állami nyugdíjrendszerbe való visszatérés mellett döntenek, azonban, ha valóban szabad választásra lenne lehetőségük nem ezt a kényszerű döntést hozták volna. Ez a nyilatkozat jelzésértékű a Magyar Állam irányába, hogy a nyilatkozatot leadó magán-nyugdíjpénztári tag az állami társadalombiztosítási nyugdíjrendszerbe történő visszalépéséről csak és kizárólag a hatályba lépett jogszabályi korlátozásra figyelemmel döntött, mert ellenkező esetben hátrányt szenvedett volna. Jelentősége a törvényhozóknak szánt figyelemfelhívás, s annak a reménye, hogy az Alkotmánybíróság a törvény utólagos normakontrollja, vagy más szervezet döntése révén a 2010. évi CLIV. tv. 36. §-ával megállapított, a társadalombiztosítási nyugellátásról szóló 1997. évi LXXXI. törvény 2. § (6) bekezdésének hatályon kívül helyezése, vagy megsemmisítése esetére a magán-nyugdíjpénztár tagjának akaratnyilvánítása igazolt. Javasoljuk, hogy postai küldeményként feladóvevénnyel és tértívevénnyel küldjék meg a véleményüket és akaratukat hallatni kívánó magánnyugdíjpénztári tagok a nyilatkozatot az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatósághoz, hogy lehetséges igényérvényesítés esetén a feladás igazolható legyen.

A nyilatkozatot innen tölthetik le.
 

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16522390-6a090a5811d4a' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16522390&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16522390-6a090a5811d4a&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16522390-6a090a5811d4a' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

OK, we fucked it up

Next Post:

Hogyan lehetne méltányos módon megvitatni a médiatörvényt?

36 Commments

  1. .Pierre Bezuhov. szerint:
    2011.01.08 12:46

    alícm:
    „Tudom, mit loptatok a fülkeforradalom évében”

    Hiv.: [@.Pierre Bezuhov.:](#comment-290941)
    Loading...
  2. sárkányfő szerint:
    2011.01.08 14:03

    Létre kéne hozni egy olyan facebook oldalt is, hogy „ha valóban szabad lenne a választás maradnék”, vagy valami hasonlót.

    Hiv.: [@sárkányfő:](#comment-290942)
    Loading...
  3. Poor Yorick szerint:
    2011.01.08 15:40

    Csináltak egy tagságot fenntartó nyilatkozatot is, ami a következő kiegészítést is tartalmazza:

    „Ezzel egyidejűleg arra az esetre, ha az Alkotmánybíróság vagy bármely más szervezet a 2010. évi
    CLIV. tv. 36. §-ával megállapított, a társadalombiztosítási nyugellátásról szóló 1997. évi LXXXI.
    törvény 2. § (6) bekezdésének hatályon kívül helyezéséről vagy megsemmisítéséről rendelkezne
    jogfenntartással élek igényérvényesítésre a megsemmisített jogszabályi rendelkezés folytán
    elszenvedett jogsérelem és esetleges vagyoni hátrány megtérítése iránt.”

    Próbálta már valaki ezt így beadni? Elfogadják?

    Hiv.: [@Poor Yorick:](#comment-290943)
    Loading...
  4. HáBori szerint:
    2011.01.08 17:05

    Bocs a profán kifejezésért, de ez kurvajó….. ezt nagyon kellene terjeszteni, gőzerővel, hogy minél többen küldjék be!!!

    Hiv.: [@HáBori:](#comment-290944)
    Loading...
  5. Kettes szerint:
    2011.01.08 19:25

    „Navracsics Tibor beszédében hangsúlyozta: az önkéntesség a levegőt jelenti a demokrácia számára, hiszen az csak addig létezhet, amíg szabad, a közösségért aktívan tenni akaró polgárok alkotják. A magyar igazságügyi miniszter szerint nem véletlen, hogy a totalitárius rendszerek mástól sem félnek jobban, mint az önkéntességtől, hiszen az a szabadság megvalósulását jelenti, vagyis azt, hogy az egyének szabadon megpróbálhatják gyarapítani a közjót, illetve elérni mások boldogságát, egyenrangúságát. „

    Ezt egy olyan ország igazságügy minisztere mondta, ahol visszamenőleges hatállyal vetnek ki válságadókat, 98%-os büntetőadót vetnek ki törvényes bérekre és zsarolással terelnek vissza milliókat az állami szektorba. Szerintem Navracsics véleményéhez lenne egy-két hozzáfűznivalója Leonidász spártai politológusnak is.

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-290945)
    Loading...
  6. oggángyi szerint:
    2011.01.08 19:51

    @Kettes: Várjuk ki, mit is értenek önkéntességen. Össze kell állítani egy fidesz-magyar, magyar-fidesz kéziszótárt. (A TSZ-ekbe is mindenki önként és dalolva lépett be.)

    Hiv.: [@oggángyi:](#comment-290946)
    Loading...
  7. mollie szerint:
    2011.01.09 11:19

    A mi blogunkhoz – amely a lehetőség szerinti objektív tájékoztatásra jött létre, teljesen civil kezdeményezésként – is írunk a jogfenntartó nyilatkozatokról. nyugdijsegitseg.blog.hu/2011/01/07/jogfenntarto_nyilatkozat_egy_kituno_otlet
    A blog címe: nyugdijsegitseg.blog.hu/

    Szerintünk is kitűnő ötlet, de nem mindegy, hogy mire kívánja felhasználni az illető, a magam részéről nem javasolom hivataloknak küldözgetni, hanem ügyvédi letétbe helyezni.

    Hiv.: [@mollie:](#comment-290947)
    Loading...
  8. Kijelölt Felelős szerint:
    2011.01.09 11:24

    Jó! Átvettem. Kitettem.

    Hiv.: [@Kijelölt Felelős:](#comment-290948)
    Loading...
  9. XPS szerint:
    2011.01.09 21:45

    @Kettes: A Fidesz potentátjainak kinyilatkoztatásait csak pontos idővel együtt szabadna idézni, hiszen sok esetben már délután mást mondanak mint délelőtt.
    Náluk nagyon igaz, hogy a „lét meghatározza a tudatot” és „csak az ökör következetes”.

    Hiv.: [@XPS:](#comment-290949)
    Loading...
  10. XPS szerint:
    2011.01.09 21:46

    Hogy van az, hogy mára a Stabilitás pénztárszövetség maradt az egyetlen épelméjű szervezet Magyarországon?

    Hiv.: [@XPS:](#comment-290950)
    Loading...
  11. XPS szerint:
    2011.01.09 21:48

    @Poor Yorick: Ezt honnan lehetne letölteni?

    Hiv.: [@XPS:](#comment-290951)
    Loading...
  12. Poor Yorick szerint:
    2011.01.10 08:54

    @XPS: stabilitas.hu/?p=15181

    Hiv.: [@Poor Yorick:](#comment-290952)
    Loading...
  13. Zenovitz2 szerint:
    2011.01.10 09:21

    mandiner.hu/cikk/20110110_januar_vegeig_nem_dont_az_ab_nyugdij_ugyben
    Úgy tűnik, meg kell csinálni azt a nyilatkozatot, aki nem akar koppanni.

    Hiv.: [@Zenovitz2:](#comment-290953)
    Loading...
  14. sajtohuba szerint:
    2011.01.10 09:21

    Az alapkezelők és elemzők jó háromnegyede marad a manyupoknál:
    http://www.portfolio.hu/gazdasag/nyugdij/vallomas_nyugdijugyben_a_penztarak_partjan_az_elemzok.143823.html

    A képet árnyalja kissé, hogy saját munkahelyük jövője és megkérdőjelezőtött az államosítással, de a maradás melletti indoklások java része ettől a körülménytől függetlenül is megáll.

    Hiv.: [@sajtohuba:](#comment-290954)
    Loading...
  15. Kijelölt Felelős szerint:
    2011.01.10 09:22

    Ma már eljutott az Index szerkesztőihez is a hír! 🙁

    Hiv.: [@Kijelölt Felelős:](#comment-290955)
    Loading...
  16. XPS szerint:
    2011.01.10 14:19

    @sajtohuba: rosszul esik az újabb „ajándék” szeretett vezérünk lelkes csapatától:
    A rokkantnyugdíjról is lemondanak a pénztártagok
    index.hu/gazdasag/magyar/2011/01/10/rosszabb_lesz_a_penztartagoknak_mint_az_adocsaloknak/

    Hiv.: [@XPS:](#comment-290956)
    Loading...
  17. Nisa szerint:
    2011.01.10 14:42

    @XPS: sőt, újabb „ajándék” jött:
    http://www.vg.hu/penzugy/megtakaritas/nem-fogadta-el-a-stabilitas-nyilatkozatat-a-nyugdijbiztosito-337835

    Hiv.: [@Nisa:](#comment-290957)
    Loading...
  18. 9mmPara szerint:
    2011.01.10 15:00

    @oggángyi: én is furcsállottam, amikor mindenki államosításról beszélt, amikor szerintem is sokkal inkább a TSZ-esítésre hajaz a manyup. Nekem speciel személyes (családi) érintettségem is van téeszcsé ügyben (mindkét oldalról), elég érzékenyen reagálok a témára 🙂

    Hiv.: [@9mmPara:](#comment-290958)
    Loading...
  19. Kettes szerint:
    2011.01.10 15:07

    @Nisa: Ki fogják húzni a gyufát az ONYF-nél. Szar lesz klumpában menekülni a Fiumei úton a dühös ügyfelek elől.

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-290959)
    Loading...
  20. oggángyi szerint:
    2011.01.10 21:31

    @9mmPara: Valamivel nyugodtabb lennék, ha nem lenne ennyi ehhez hasonló „vééééletlen” egybeesés. 😛

    Hiv.: [@oggángyi:](#comment-290960)
    Loading...
  21. mollie szerint:
    2011.01.11 16:58

    Vigyázat, ez a nyilatkozat nem sokat ér, nem veszi át a Nyugdíjfolyósító, nem is ez a dolga. Nem is kezelheti.
    Van más megoldás is, javaslom ezt: nyugdijsegitseg.blog.hu/2011/01/10/meg_egyszer_a_jogfenntartasrol
    Ez minden feltételnek megfelel, feltéve, hogy az aláírás és a letétbe helyezés megtörténik január 31-ig.
    A Stabilitás sajnos, téved.

    Hiv.: [@mollie:](#comment-290961)
    Loading...
  22. Kettes szerint:
    2011.01.11 17:24

    @mollie: Nem értek egyet.

    Ket. 20. § (1) A hatóság a hatáskörébe tartozó ügyben illetékességi területén, valamint kijelölés alapján köteles eljárni.
    (2) Ha a hatóság eljárási kötelességének a rá irányadó ügyintézési határidőn belül nem tesz eleget, a felügyeleti szerv az erre irányuló kérelem megérkezésétől vagy a hivatalos tudomásszerzéstől számított nyolc napon belül kivizsgálja a mulasztás okát, és – az ügyfajtára irányadó ügyintézési határidő és a döntés-előkészítés fokának figyelembevételével megállapított – határidő tűzésével a mulasztó hatóságot az eljárás lefolytatására utasítja. Nincs helye az eljárás lefolytatására történő utasításnak, ha a 71. § (2) bekezdés alkalmazásának van helye.

    Ha az a kérdés, hogy a nyilatkozat befogadása az ONYF hatáskörébe tartozik-e, a válasz: igen. A hivatalnak nincs választási lehetősége, hogy eljár-e vagy sem. Az ügyvédi letét attól még jó lehet valamire, de nem szabad hagyni, hogy az ONYF lerázza az ügyfeleket.

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-290962)
    Loading...
  23. mollie szerint:
    2011.01.11 17:40

    @Kettes: A törvényt úgy alkották meg, hogy annak, aki visszalép, nem kell nyilatkoznia, sőt, nem is lehet. A hatóság eljárása tehát nem terjed ki rá, azaz a hatóságnak nincs vele szemben semmiféle eljárási kötelezettsége.
    Ugyanakkor a jogfenntartó nyilatkozatot annak érdemes – és javasolt – aláírnia, aki nem nyilatkozik a maradásról, és ezzel visszalép vagy belép az állami nyugdíjrendszerbe.
    Épp ezért az általad idézett szabály nem terjed ki ez utóbbiakra, a Nyugdíjfolyósítónak nincs hatásköre a nyugdíjrendszerbe belépők tekintetében, a 2010. évi CLIV. törvény alapján.
    Jogszerűen rázzák le azokat az ügyfeleket, akik ilyen jogfenntartó nyilatkozattal akarnak – feléjük – élni, sajnos.

    A jogfenntartásnak egyébként is csak akkor van értelme, ha valaki a későbbiekben pereskedni kíván, erre megoldás az ügyvédi letét.

    Hiv.: [@mollie:](#comment-290963)
    Loading...
  24. Kettes szerint:
    2011.01.11 18:28

    @mollie: A Stabilitás kétféle nyilatkozatot ajánl. A maradók számára készített nyilatkozatban is szerepel a jogfenntartás és ezt sem fogadták be az ONYF-nél, még úgy sem, hogy az ügyfél az övékét is aláírta volna. A másik fajtánál világos, hogy nincs hatáskörük.

    Jelzem az ONYF nem a hatáskör hiányára hivatkozva utasítja el a nyilatkozat befogadását, hanem semmire. Egyszerűen nem fogadja be, mert csak a sajátját lehet használni. Ez egyértelműen törvényellenes.

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-290964)
    Loading...
  25. mavo szerint:
    2011.01.14 17:35

    Jelzem, átlag ~32% volt a hozama a myp-knek tavaly, persze portfóliótól függően. 40% felettiek is voltak.

    vg.hu/penzugy/megtakaritas/hogyan-teljesitett-az-on-nyugdijpenztara-itt-a-lista-338038

    Hiv.: [@mavo:](#comment-290965)
    Loading...
  26. Pelso.. szerint:
    2011.01.14 20:06

    @mavo: Kis esti vigasságra…:

    mandiner.hu/cikk/20110114_a_penzvilag_erdekei_es_a_gyermeket_vallalok_ervei

    Hiv.: [@Pelso..:](#comment-290966)
    Loading...
  27. Kettes szerint:
    2011.01.14 22:15

    @Pelso..: Miért érzem úgy, hogy Kopp Mária intézete hamarosan jelentős összeget fog kapni az NKTH-tól. 🙂

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-290967)
    Loading...
  28. Pelso.. szerint:
    2011.01.14 22:28

    @Kettes: Hát azért. mert a pénzről szól az egész, de csak. A sok hülye egysejtű meg megváltóként imádja a képmutatás immár örökös bajnokait.

    Hiv.: [@Pelso..:](#comment-290968)
    Loading...
  29. Wolff szerint:
    2011.01.14 23:02

    @Kettes: Kellett már nekik, miután gyerekvállalás ügyében még nekik sem sikerült felsorakozni a Fidesz reakciós elképzelései mögé. Még a végén nagyon csúnyán néztek volna rájuk.
    Arra azért kíváncsi lennék, hogy miként képzelte el a férj, hogy mindenki önként pénzári tag lesz. És állítólag ez az ember társadalomkutatással foglalkozott. 🙁
    Szedmék Sándor korrekt segéderőnek tűnik, aki a hozott anyagból megcsinálja a matematikai modellt és a számításokat. Ez viszont szerintem Kopp Máriáét mint komolyan vehető tudóst diszkvalifikálja:
    „Ráadásul a magánnyugdíj pénztári rendszer kifejezetten bünteti a gyermekvállalást, hiszen ez lényegében egy olyan saját megtakarítás, aminek a tőkéjéhez és kamatához csak majd mint nyugdíjasok férhettünk volna hozzá. Ez kifejezetten ellenérdekeltté tette az embereket a gyermekvállalásban, hiszen minél több gyermeket nevel valaki, annál kisebb nyugdíjra számíthatott volna.” Mi köze van a gyerekvállalásnak ahhoz, hogy az ugyanúgy x%-os nyugdíjjárulékot hova fizetem be, amíg az kötelező és törvényben meghatározott, tehát ha tisztán állami rendszer van akkor sem költhetem gyereknevelésre? És ez az ember a jobboldali ikon?

    Hiv.: [@Wolff:](#comment-290969)
    Loading...
  30. Kettes szerint:
    2011.01.14 23:47

    @Wolff: Arra gondol a néni, hogy amíg a nő gyermeket nevel, nem dolgozik, tehát járulékot sem fizet. Az állami tb-ben viszont beszámít (ha beszámít) a szolgálati évekbe. Tegye fel a kezét, aki azért mondott le a harmadik gyerekről, mert inkább magánnyugdíj-pénztári megtakarításra gyűjtött.

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-290970)
    Loading...
  31. mavo szerint:
    2011.01.15 01:08

    @Wolff:

    van elébb is cifraság.

    „Kiszámították, hogy a nőket hátrányosan megkülönbözteti a magán nyugdíjpénztári rendszer.”

    ez egyszerűen számomra értelmezhetetlen

    „Előre jelezték, hogy a tervezett működési költségeket jelentősen túl fogják lépni a magán nyugdíjpénztárak, tehát sokkal drágábbak, mint az állami rendszer.”

    és az persze „finoman” elhallgatódik, hogy mindaddig, amíg a pénztár hosszú távon legalább nullszaldót hoz ki, már olcsóbb, mint az állami

    „Szedmák Sándor – ma nemzetközi szinten vezető matematikai elemző”

    kifejezetten pszichiátriai jellegű minkákat találtam a nevén,

    a „nemzetközi szinten vezető matematikusról egyetlen egy angol nyelvű oldalon nincs említés

    magyarul lolácskamamája egy kibaszott kóklerre hivatkozik

    Hiv.: [@mavo:](#comment-290971)
    Loading...
  32. mavo szerint:
    2011.01.15 01:12

    @mavo:

    bocsánat, találtam három (3) angol nyelvű említést, abból egy a facebook

    Hiv.: [@mavo:](#comment-290972)
    Loading...
  33. Pelso.. szerint:
    2011.01.15 06:54

    @mavo: Ó, hát nem kell ezt ennyire komolyan venni, hivatkozások, ilyesmi. A hölgy, még ha kissé késve is, egyszerűen beállt a sorba, nézd csak; utolsó bekezdés első mondata milyen határozott brossúra:) Lesznek sikeres pályázatai, naná.

    Hiv.: [@Pelso..:](#comment-290973)
    Loading...
  34. Wolff szerint:
    2011.01.15 09:26

    @Kettes: Így jár az ember ha stressz alatt ír néhány pohár bor után. 🙂 Habér az első mondatnak ebben az összefüggésben akkor sincs semmi értelme, sőt. A többinek se sok, lásd a GYES hosszáról szóló vitákat, a GYES melletti munka lehetőségét, valamint a tagdíjkiegészítés lehetőségét, de elvileg valóban felfogható így is. (Megjegyzem, ha viszont úgy fogom fel, hogy valaki állami finanszírozásban – egy fillér befizetés nélkül – szerzi meg azt a jogosultságot, az állami nyugdíjrészre, amiért más 24%-os járulékot fizet, akkor már nem biztos, hogy ez a diszkrimináció olyan valós.
    @mavo:
    Én a kókler minősítéssel megvárnám jótündért, dea „Sandor Szedmák”-ra keresve egy egész CV is előkerül, ezt a nagyszerű modellt, amit az MTA-n is bemutattak valamiért nem tünteti fel benne (noha számos Skrabski, Kopp, Szedmák (et. al.) írást igen, de azok alapvetően szociálpszichológiai és szociológiai témájúnak tűnnek pl.:
    – The infuence of societal structure on depressive symptomatology and morbidity in the Hungarian population
    – The Hungarian state of Mind in a Transforming society
    – Socioeconomic di fferences and psychosocial aspects of stress in a changing society

    A KLTE-n végzett matematikusként, programozó volt aztán a SOTE Magatartástudományi majd egészségügyi menedzserképző intézetében dolgozott, PhD-t 2002-ben szerzett a Rutgersen:
    Methods for solving ill-conditioned and large scale probability bounding and discrete moment problems

    users.ecs.soton.ac.uk/ss03v/

    Nekem ebből úgy tűnik, hogy Koppéknak szükségük volt akkoriban valakire, aki megcsinálja a matekot és programozza a statisztikát. Amikor az állítólagos modellt kidolgozta, akkor jó eséllyel még nem volt nemzetközi hírű, azóta pedig nem ezért lett az, ha az lett.

    Hiv.: [@Wolff:](#comment-290974)
    Loading...
  35. Wolff szerint:
    2011.01.15 09:28

    @Wolff: Ja, és persze nyilván hozott anyagból dolgozott és nem ő adta meg a paramétereket. Pedig az e lényeg.

    Hiv.: [@Wolff:](#comment-290975)
    Loading...
  36. Kettes szerint:
    2011.01.15 10:00

    @Wolff: Hehe, majd ugyanezt írtam a mandineres cikk alá. Kár volt ennyit dolgoznom. 🙂

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-290976)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@sandy-gravity: ez egy meglehetősen kínos szelleme…
  • ijontichy on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@ipartelep: : Azt @kettes követte el. Korai szocia…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekMár 2014-ben... :-( https://telex.hu/belfold/2026/…
  • sandy-gravity on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Tudományon kivülről ez igy látszik: https://hungar…
  • hakohen on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból). Mintha a kedves kollégák nem tudnának olvasni. H…
  • fortin2 on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@jotunder:: éppen az a kérdés, hogy mihez tudunk a…
  • ipartelep on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Hiv.: @jotunder: Tehét egy úgynevezett Orbán-féle…
  • mzoltan on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Erről valóban nem beszélt, de azt szerintem elég j…
  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@fortin2: olyan tudásról lenne szó, ami Magyarorsz…
  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@mzoltan:](#comment-354637) nem beszélt arról, hog…
  • Grrr on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Az AI használata fogja most a termelékenységet és…
  • jotunder on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@ipartelep: beszélsz itt hülyeségeket, rémisztő. :…
  • fortin2 on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@poszt: Emlékszik itt még valaki az ESS projekre/p…
  • wolff on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Ugye, Krauszról pontosan tudjuk - molekuláris ujjl…
  • mzoltan on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@ipartelep: Tanács Zoltán megszólalása nagyon remé…
  • ipartelep on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)https://www.facebook.com/tanacszoltan.tisza/posts/…
  • mzoltan on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)A 444 cikke szerint évre bontva ez az összeg (amit…
  • labrys on Viccországban bejelentenekYa nos chingamos :)
  • labrys on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Arányok.
  • labrys on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@jotunder: elvi és általános szinten teljesen igaz…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról."I'm not looking to have somebody go independent."…
  • nyulambator on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@jotunder: És ha a göréysége jelentős mértékben a…
  • jotunder on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@labrys: az a kérdés, hogy egy bíróság hogyan ítél…
  • ijontichy on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)@nyulambator: : "Kell oda pénz" Ja, mert tény, hog…
  • aerduloensamtonight on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)A tiltakozók a kuratóriumi tagok. A kuratóriumi ta…
  • nyulambator on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Kell oda pénz, de csak akkor, ha már garantálható,…
  • tamspatrik on A Krausz-féle alapítványról (anépszerűtlenposztokciklusból)Úgy látom, hogy az alapítvány békülékeny hangnemet…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekMindeközben: Indul az "Operation: A Haza nem lehet…
  • Podvinecz marsall on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről: @Grrr: (széljegyzet: Karajan árja-nagynémetező k…
  • ipartelep on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlA pincér megint közbeszól. Én azt gondolom, hogy h…
  • apokalipszistmost on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlha valakitől szeretnék tanulni a a választási rend…
  • labrys on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@tubarozsa: a szakmai részével teljesen egyetértek…
  • tubarozsa on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlA nem létező tudományos teljesítménye miatt problé…
  • repulo on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlMráz Romulus Augustulus.
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlAz ELTE summa cum laude PhD-vel jutalmazott nem ol…
  • vattablz on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlMiért? Illés Zoltán egyenesen a CEU-n oktat(ott).…
  • naki on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlNewton is egy kicsinyes, bosszúszomjas kretén volt…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ijontichy: Mondjuk a Tisza István majd' akkora ge…
  • nyulambator on Orbánék megtámadták Barabási Albert-LászlótSzinte napra pontosan öt év telt el: https://www.s…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@ipartelep: : Sokba van egy TV. Ki tudja, meddig t…
  • Grrr on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@Geo: Itt van az obligát "Azért egy Carl Schmitt,…
  • tgr on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlAz önmagában jó dolog, ha ideológiailag sokszínű a…
  • Grrr on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlKíváncsi lennék én is, hogy hogyan hozták ki a szá…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAmikor túl alacsony a vérnyomásom, a Hír TV-n a Pa…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekKíváncsi vagyok (valójában kicsit sem), mit lép az…
  • Geo on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlNem rossz szakember - de mint tudjuk, a nácik is e…
  • aerduloensamtonight on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlNem a téves mérés a gond... "Mrázt kollégái ugyani…
  • aerduloensamtonight on Most múlik….@jotunder: Nem a Buddha esete volt a hír (bár neke…
  • mzoltan on Mráz Ágoston Sámuel ügyérőlÉrzelmileg érthető a felbuzdulás a "fasiszta állam…
  • jotunder on Mráz Ágoston Sámuel ügyéről@nyulambator: én csak azt írtam, hogy "hm". ismere…

Posztrulett

Petíció az RMDSZ-hez (miezposzt?)

Az alábbiakban szó szerint közlöm erdélyi értelmiségiek levelét az RMDSZ vezetőihez. Mérsékelten politikai irányultságú a poszt. Nyilván valamilyen szoftverprobléma, de annyira jól néz ki. A magyar szászárok száttek: az Orbán Viktor áltát kiépítt rezden végét áltáták. Az elkvätkező hetekben tözövik a hatalomátádás Magyarországgon. Az új szát minden romániai magyar számára – cját svígott, cját nem …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • lgombb
  • tamspatrik
  • darnoknew
  • naki
  • Virág et.
  • ervsebeszet
  • onehumanoid
  • sgtpotrien
  • LibaLeontin
  • DarthVader
  • bvr
  • csunyatáp
  • Keepdreaming
  • Tyto
  • apokalipszistmost
  • Bogomil
  • aromo44
  • vattablz
  • Mikonu
  • j.alfred prufrock II
  • annokkk
  • macskahala
  • rovidec398e17c6
  • janostothmeister
  • Tiborné Tóth
  • muaddib00
  • László Majoros
  • KennyOMG
  • Radnóti Zoltán
  • opiniopraesumpta
  • anna007dor
  • mzoltan
  • Hector Kapitány
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • ra0213
  • Morp65
  • simonandris2
  • Grrr
  • V.A.Lacky
  • aerduloensamtonight
  • mecsekijeti
  • Psakreff
  • esztre
  • wolff
  • Geo
  • tulajdonkppen
  • repulo
  • azuccahirmondoja
  • hakohen
  • nyulambator
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d