Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • A Magyar Tudományos Akadémia közleménye 2026.04.17
  • Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj 2026.04.16
  • A Patrióta+Mandiner választási műsorának felvétele (mementoposzt) 2026.04.15
  • Ez egy alkotmányos forradalom 2026.04.15
  • Hörcher professzor lemondásra szólította fel Orbán Viktort 2026.04.14
  • Az „Energiajogász” nyílt levele és az aláírók 2026.04.14

A legolvasottabb posztok

  • Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj
  • A Magyar Tudományos Akadémia közleménye
  • Ez egy alkotmányos forradalom
  • A Patrióta+Mandiner választási műsorának felvétele (mementoposzt)
  • Hörcher professzor lemondásra szólította fel Orbán Viktort
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.

Ki az a Henry?

2026.03.24 by jotunder

A Direkt36 ma publikált egy anyagot, amelynek három kulcsfigurája van. 1. Gundalf, 19 éves informatikus, aki a TISZA-nak dolgozott, 2. Buddha, egy idősebb informatikus, aki egy hajón élt és szintén a TISZA-nak dolgozott, úgy tűnik elég magas szinten, illetve 3. a titokzatos Henry. Henry be akarta szervezni Gundalfot egy TISZA elleni operatív műveletre . Az, hogy Henrynek köze volt a TISZA platformok elleni támadásokhoz, bizonyítottnak látszik a Direkt36 információiból. Ha….

Bárdos Szabolcs vezérőrnagy(AH) levelet ír az Országgyűlés Nemzetbiztonsági Bizottsága vezetőjének, amelyben szerepel két informatikus, akik ellen nyomozást folytatnak.

Bárdos levelében nincs szó Henryről és nincs szó a TISZA-ról. Ezt írja:

HD 2025 májusában egy EU-tagállam nagykövetségén járt Budapesten, ahol titkosszolgálati
jellegű eszközöket mutattak be számára, majd RM közvetítésével találkozott egy Rodri néven
bemutatkozó férfíval, aki egy uníós ország titkosszolgálati munkatársának adta ki magát, és
kérdéseket tett fel neki a magyarországi belpolitikai helyzettel összefíiggésben.
(RM-ről azt állítják, hogy kapcsolatban volt Gundalffal).

Adott egy 19 éves srác, akinek kérdéseket tesz fel egy uniós ország titkosszolgálati munkatársa a magyar belpolitikai helyzettel összefüggésben? Két eset van. 1. Itt hazudnak. 2. Valaki valóban megkérdezte Gundalfot és az a TISZA-val kapcsolatos kérdés volt. Teljesen érthetetlen, hogy itt miért nem kérdeztek rá Henry-re, miért nem akarták (mert nagyon úgy néz ki, hogy nem akarták), hogy a Nemzeti Nyomozóiroda vizsgálata kiterjedjen Henry személyére.

Az, hogy gyermekpornográfiával kapcsolatos bűncselekménnyel vádolják meg Gundalfot és Buddhát, majd az egész ügyet a Nemzeti Nyomozó Iroda vizsgálja, akik érintőlegesen sem találnak semmit, de megtalálják azokat az anyagokat, amelyek Henryre vonatkoznak… Teljesen érthetetlen. Szemlátomást a Nemzeti Nyomozó Irodánál valaki szivárogtatott a Direkt36-nak.

Mit tudunk Henryről?

  1. 2025. február 9-én kapta Gundalf az első üzenetet az ismeretlentől, aki a V.E. monogrammal hivatkozott magára, másutt pedig a Henry nevet használta.

„Hogy mennek a dolgok? Azt csiripelték a madarak, hogy komoly találkozókat szervezel […] Nem tűnik ez egy kicsit nagy falatnak? Főleg egy ilyen csapattal, ahol csak úgy árad a tehetség!” – írta neki az idegen. Gundalf értetlenkedett, mire a másik arra tett utalásokat, hogy tudja, hogy vannak kapcsolatai egy nemzetközi hacktivista csoportban. Arra utasította, hogy hagyja abba a Tisza Párt támogatását, „cserébe sem neked, sem a barátaidnak nem lesz semmi gondja”.

Bárdos levele szerint: Ezt követöen HD (ő Gundalf, szerk. megj.) saját
elmondása szerint is együttműködött az Anonymus hackercsoport NB65-ösként ismert ágával,
amellyel több műveletet is végrehajtottak Ukrajna érdekében.

Ha ez igaz, akkor ezen a ponton Gundalfnak tudnia kellett, hogy itt valaki nagyon sokat tud róla. Túl sokat.

2. Henry február utolsó napjaiban taktikát váltott. Miután egyértelmű jeleket küldött arról, hogy vannak bennfentes információi mind Gundalfról, mind a Tiszáról, elkezdte arról győzködni a fiatal férfit, hogy térjen vissza a pártba. Viszont azt is világossá tette, hogy azt várja Gundalftól, hogy beépített emberként dolgozzon neki, illetve csapatának informatikai biztonsági területen.

3. Henry folyamatosan jelezte Gundalfnak, hogy nagyon sokat tud a TISZA-ról, bizalmas információi vannak. Érzékeltette azonban, hogy a párton belül mindenkinek ismeri a mozgását, ismeri a munkatársak egymás közötti viszonyát.

4. A kapcsolatfelvétel után pár héttel, tavaly február végén Henry úgy döntött, jobban beavatja Gundalfot a műveleteibe. Összekötötte őt egy másik neki dolgozó emberrel. Ő a Mos4ik nevet használta, és az ő esetében sem lehet tudni, hogy kiről is van szó.

Mos4ik elmesélte, hogy korábban önkéntes volt a Tisza Pártban ő is, és 2024 szeptembere környékén csatlakozott Henryhez. Elmondta azt is, hogy ő pénzt kap Henrytől az általa végzett munkáért.

Mos4ik és Henry a műveleteik végső célját is megjelölték: a Tisza IT-infrastruktúrája feletti uralom átvétele, hogy az országgyűlési választások előtt megbéníthassák ezeket a rendszereket.

5. Kiderült az is, hogy Henrynek és társainak az egyik legfontosabb célja a Tisza Világ applikációjának feltörése volt, amelyet a Tisza támogatói számára fejlesztettek Radnai Márk, a párt alelnökének irányítása alatt. A cél egy felhasználóbarát közösségszervező platform létrehozása volt.

Hónapokkal később, 2025 októberében előbb egy csaknem húszezer ember adatait tartalmazó lista került ki az internetre, novemberben pedig a Tisza Világ applikáció kétszázezer felhasználójának adatai kerültek ki. Ekkor zajlott épp a Tisza jelöltválasztási folyamata. Az adatlopási vagy adatszivárgási ügyről elsőként a kormánypárti lapok számoltak be, az NNI nyomozást indított, de ennek egyelőre nincs eredménye.

6. Henry tudott a Visszhang csoport adatszivárgásáról. Június 13-án írja meg Gundalfnak, és akkor ez még nem volt kint a sajtónál, az Átlátszó csak 17-én ír.

7. „Szia Gundalf! Láttam, végre találkoztál Buddhával. Buja Disznók? Nem rossz választás!” (A Buja Disznók egy magyaros étterem, több is van belőle Budapesten.) Ezt Henry közli Gundalffal jelezve, hogy figyelik.

8. Mos4ik ugyanis azt állította, hogy korábban, 2024 szeptembere környékén még egy másik csapat tagjaként dolgozott Henrynek. Amikor Gundalf megkérdezte, hogy kik voltak a „másik csapatban”, és ők is tiszások-e, azt felelte:„Ja, ex tagok. Evelin csapata, gondolom ismered. Egy rakás idióta.”

9. A Nemzeti Nyomozóiroda tudta, hogy Gundalf és Buddha Henryről akar információt szerezni azzal az eszközzel, amiről azt állította az AH, hogy gyermekpornográfiával kapcsolatos bűncselekményekre akarták használni. Ez kiderül a Direkt36 anyagából

10. Egy másik alkalommal pedig arról beszélgettek, hogy kitettek a Tiszából egy informatikust, mert nyilvánvalóvá vált róla, hogy beépített ember, és több rendszerbe is megpróbált hátsó ajtókat beépíteni. Henry válaszai arra utaltak, hogy a kirúgott informatikus – akit „hálózati elemnek” nevezett – az ő emberük volt. (itt van egy azonosítható személy, szerk. megj.)

**************************************************************************************************

Az lenne a feladat, hogy adjunk meg egy plauzibilis hipotézist Henry személyére. Én több lehetőséget felvetettem magamnak, de nem állt össze koherens teóriává. A triviális megoldás az lenne, hogy Henry a titkosszolgálat tisztje, aki beépített egy csapatot a TISZA-ba. Majd ezt elmondja egy 19 éves gyereknek, aki lebuktathat mindenkit? A másik szélsőséges eset az az, hogy Henry nem létezik, hanem Gundalf találta ki, vagy valaki, akinek Gundalf az asset-je. Elvileg talán megtörténhetett, bár én nehezen tudom elképzelni (de az AH mintha támogatna egy ilyen teóriát). Az Olvasó talán ügyesebb lesz. Az nem biztos, hogy ez egy Watergate, de az, hogy benne van egy Watergate az egyáltalán nem zárható ki, és őszintén szólva, nagyon nehezen tudok elképzelni egy olyan szcenáriót, ami sokkal de sokkal kevésbé kínosabb, mint a Watergate. Ha ez egy valódi titkosszolgálati akció volt, akkor erről Richard Nixon is tudott… És talán egyszer lesz egy Deep Throat, aki erről is beszélni fog.

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16532786-69e3531a2c1b8' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16532786&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16532786-69e3531a2c1b8&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16532786-69e3531a2c1b8' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Már két éve lehetett tudni, hogy Szíjjártó megkérte Lavrovot, hogy járjon közbe Pellegrini érdekében (mikvannakposzt)

Next Post:

Az index.hu-s rezsimszolgák egy notórius hazudozó szövegével támadják Ukrajnát (szomorúposzt)

292 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. muaddib00 szerint:
    2026.03.30 18:14

    @ipartelep:
    Senki – mármint senki értelmes, a kormányt hagyjuk – nem mondta, hogy kémtanfolyam volt. Viszont ha jól látom ő maga azt mondta, hogy neki azt állították, hogy NATO kibervédelmi tanfolyam (bár utólag gyanús lett neki a bizonyítvány, de azt az információt kapta, hogy ez egy partner intézmény). Nem az volt. Ez nem normális, hétköznapi dolog.

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-352637)
    Loading...
  2. velotanya szerint:
    2026.03.30 18:16

    @ipartelep:
    Ma este a 444-en élő interjút ad.
    https://www.facebook.com/reel/1736374217324445

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-352638)
    Loading...
  3. Keepdreaming szerint:
    2026.03.30 18:24

    Hiv.: @velotanya:

    Nocsak! Még a végén egy 19 éves kölyök fogja leleplezni a NERt? Ám legyen!

    Hiv.: [@Keepdreaming:](#comment-352639)
    Loading...
  4. nyulambator szerint:
    2026.03.30 18:46

    @muaddib00: Ahány tanfolyamot, konferenciát láttam már, amelyik valamilyen érintőleges kapcsolat miatt nagy nevekkel, cégekkel, intézményekkel hirdette magát…
    Simán lehet, hogy az az észt tanfolyam valamilyen úton-módon egyszer is kapcsolódott a NATO kiberizéhez és persze onnatól kezdve a marketing ezt tolja. Nem lennék meglepve.
    https://www.nemzetkozikepzes.hu/angol-nyelvvizsga/nato-stanag-angol-katonai-nyelvvizsga-felkeszito-tanfolyam
    https://oktav.hu/aqap-alapismeretek-kepzes

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-352641)
    Loading...
  5. ipartelep szerint:
    2026.03.30 19:34

    Azért közben ne feledkezzünk meg a bűnszervezet többi tagjáról sem. Ez pl. a hét aljassága (az erős versenyben): https://nepszava.hu/3317201_rizsak-ildiko-etikai-vizsgalat-a-szavazat-ara-belugyminiszterium-mok

    Tehát ez arról szól, hogy egy, a fidesz-bűnbandába tartozó polgármester egyben háziorvos is, és „praktizáló háziorvosként attól tette függővé gyógyszerek felírását, hogy a betegei a Fideszre szavaznak-e vagy sem.”
    Tetszik érteni ugye? Beteg vagy te, vagy a gyereked, és elviszed ehhez a háziorvoshoz, és ha azt gyanítja rólad, hogy nem a bűnbandájára szavazol, akkor nem ír fel gyógyszert, nem próbál meggyógyítani.
    Tegye fel a kezét az, aki ezen a héten ennél nagyobb szemétségről hallott!

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-352644)
    Loading...
  6. velotanya szerint:
    2026.03.30 20:34

    @ipartelep:
    Nagy a verseny, de legalábbis vetekszik ezzel az a fenyegetés, hogy ha valaki nem lép vissza a tiszás jelöltségtől, akkor a gyámhivatallal elvetetik a gyerekeit.

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-352645)
    Loading...
  7. annokkk szerint:
    2026.03.30 21:05

    https://444.hu/2026/03/30/gundalf-a-444-nek-dezinformaltam-az-alkotmanyvedelmi-hivatalt
    Az egy órás Gundalf interjú a 444-en szóban és írásban.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-352646)
    Loading...
  8. Keepdreaming szerint:
    2026.03.30 21:21

    Beszabehu! Egy 19 éves srác kifingatja a NER-t !

    Hiv.: [@Keepdreaming:](#comment-352647)
    Loading...
  9. annokkk szerint:
    2026.03.30 21:25

    @Keepdreaming:
    Nemakármilyen srác. Utoljára Kissinger volt ilyen penge.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-352648)
    Loading...
  10. ipartelep szerint:
    2026.03.30 21:26

    Ez a gyerek sokkal érettebb a koránál. Ez meglepetés.
    Ez az interjú sérti az ÁVÓ önérzetét. Hülyére vette őket egy 20 éves gyerek. Ráadásul Antilop, és a vezetőik dróton rángatják őket, olyasmit adatnak ki velük, amit maguktól nem adnának ki. Valószínűleg ott is az van, hogy a vezetők vérfideszesek, de a munkatársak azért nem feltétlenül azok. Bár a fene tudja 16 év után… Lehet, hogy az összes fideszes már, és normális embernek nem volt köztük maradása.
    Az persze kérdéses, és vitatható, hogy ez a „dezinformáció” ért-e valamit, vagy semmit nem ért, vagy éppenséggel még az AVÓ meséjét erősíti. Hiszen ha a gyerek nem abba az irányba dezinformálja őket (mint ahogyan azt tette), hogy ő itt mindenféle gyanús szervezetekkel állt kapcsolatban (amiből ugye semmi nem igaz- éppen ez volt a dezinformáció lényege), hanem kategorikusan, és explicite kimondva tagadta volna az ukrán és egyéb beszervezését, akkor azt a videót nem is adhatták volna ki. Hanem legfeljebb csak szóban mondhatták volna a hazugságukat, hogy a gyerek beismerte, hogy ukrán ügynök.
    De, hogy valójában az események ilyetén alakulása most kinek használt inkább, hogy erősítette-e a bűnbanda narratíváját, vagy ezzel a mostani interjúval együtt gyengítette a SZÉLES NÉPTÖMEGEK, ÉS A BIZONYTALANOK SZEMÉBEN, az teljesen kiszámíthatatlan. Ugyanis, azt ne feledjük, hogy a fideszhívők agyatlan zombik, a bizonytalanok pedig gombák, akiknél az is csoda, ha nem felejtenek el levegőt venni.
    Az biztos, hogy a melaszt ez most még jobban megkeverte, és ez így összességében talán mégis a Tiszának kedvez (erre tippelnék), mert fokozza azt a népi érzetet hogy ebből a bandából most már aztán elég volt, és ez az érzet talán kicsit átragad a gombákra is (a zombikra nem).
    Elismerésem Gundalfnak, tökös gyerek.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-352649)
    Loading...
  11. bvr szerint:
    2026.03.30 22:39

    Végighallgattam, részemről ez egyelőre kivárás (egyrészt ő is többször mondja hogy arról majd egy következő interjúban, másrészt értem hogy megesküdött hogy most az igazat és csakis az igazat de hát ugye… (mint erre ki is tértek persze az interjúban) Nem szkeptikus vagyok, csak innentől kellenének majd még más szempontok (meg nyilván egy hatalomváltás és onnantól egy komoly vizsgálat, de az majd két hét múlva derül ki hogy ilyen egyáltalán lehet-e)
    Ami viszont kb biztos hogy az AH-nak is lassan muszáj lesz megszólalni (az igazgatónak vagy aki nyiltakozattételre jogosult), mert az a független médiát olvasók/hallgatók számára persze egyértelmű volt hogy ukrán kémügy az nincs, de ha a kormány ragaszkodik hogy márpedig ehhez kell tartania magát, akkor ez után az interjú után az AH már nem csak azzal játszik hogy ez az egyik legnagyobb közjogi botrány az elmúlt 30 évben, de ráadásul most már kimondottan röhejessé is teszik magukat ha ez szerintük márpedig tényleg egy kémelhárítási akció. Ezt csak nem hagyhatják hogy ilyen szinten vitessék el velük a balhét.

    (meg én nem vagyok jogász, de azok akik a videofelvételen azt a meghallgatást végezték (mint olvasni lehetett Gatter Lászlótól (Fővárosi Törvényszék korábbi elnöke), az AH nyomozni, kihallgatni, stb nem jogosult, ez a meghallgatás viszont lehetséges (kicsit szürkezóna), csak arra majd a mostani után kíváncsi leszek mit mondanak a jogászok hogy olyankor lehet-e azt mondani hogy ügyvéd nem lehet jelen (…), hogy poligráf (még ha „önkéntesen” is), hogy azt mondják ez államtitok, stb, stb. Mert itt azért egyre többen kockáztatják az AH részéről is a későbbi felelősségrevonást.

    Hiv.: [@bvr:](#comment-352652)
    Loading...
  12. bvr szerint:
    2026.03.31 00:19

    ” Amennyire hibátlan volt Szabó Bence videója” Abszolut! Ott sem benne, sem a direct36ban nincs kételyem!
    Nyilván ez most annyira forró hogy a 444 nem ugorhatott félre, de sok idejük nem lehetett ezt alaposan körbejárni.

    PS: de hogyhogy eltűnt a hsz amire válaszoltam? 🙂

    Hiv.: [@bvr:](#comment-352657)
    Loading...
  13. velotanya szerint:
    2026.03.31 00:24

    Nekem ez a Gundalf dolog nem tetszik. Nem vagyok biztos benne, hogy itt most ki ver át kit… Amennyire hibátlan volt Szabó Bence videója (és a jelek szerint hatásos is) ebben van valami fishy, de legalábbis felesleges kockázat most így felfuttatni ezt a kavarógép gyereket.
    Csak egy kérdés a sok közül, amit más is leírt már: ”Nem kerek a story. Nekem pl. már a határátlépés is kérdéses, fiatalkorú hogy, ráadásul egy éppen háborúban lévő országba? 2 szülő nyilatkozata kell minimum, tanúkkal megtámogatva. Te kiengednéd Kijevbe a 16 éves fiadat Minecraft-szerveres teadélutánra, miközben Putler éppen bombázza szarrá?”

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-352658)
    Loading...
  14. velotanya szerint:
    2026.03.31 00:28

    @bvr:
    Én se láttam még ilyet, de van magyarázat: levettem kiegészítésre a hsz-t, te meg olyan gyors voltál, hogy az 5 perces türelmi időn belül már válaszoltál is:)

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-352659)
    Loading...
  15. darnoknew szerint:
    2026.03.31 00:30

    @velotanya:
    Igen. De sehogy másként nincs értelme a történetnek.

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-352660)
    Loading...
  16. annokkk szerint:
    2026.03.31 06:42

    @velotanya:
    Szerintem meg pont ez a 444. interjú az, amire nagy szüksége van ennek az országnak. Ronggyá írom már a témát, hogy vegyék észre, hogy mindenki hazudik, hazudhat, tele van a politika hazudozással, dezinformációval.
    Itt is szentírásnak vesznek mindent, amit Henry leírt, vagy Szabó Bence feltételezett, vagy az AH nyilatkozott, vagy amit nyomtatott betűkkel írt komoly cikkben olvastak.
    Tessék már megérteni, hogy a politikában az állítások és a mondások nem igazak, hanem valaki mindig manipulál. És mindenki manipulál.
    A Henry is, meg a Gundalf is, meg az NNI is, és az AH is, meg Orbán, Gulyás, és Tompika, és az észt titkosszolgálat meg az ukrán hecker is, mert ilyen a politika és ilyen a titkosszolgálati harc, és ebből a sok hazugságból kell kihámozni aszerint, hogy kinek mi az érdeke, hogy ki merre meddig.
    Nem a szavaikból. Az útjukból, hogy merre törekedtek, abból lehet kihámozni az igazságot.
    És akkor mindenki leforrázva érzi magát, hogy a gyanúsított is dezinformált. Hát baszki, ilyen a politika. A srác nagyon rajta van a szeren. Mindenbe felkészülten vág bele, és biztosítja magát, ha becserkészik, és nagyon okos. Ezt a srácot már régen nem tudják követni a szülei. Messze jár. És egyáltalán nem kiskorú. Nem is tehetnék. Egyedül intézi az ügyeit a világban, és komoly véleménye van a politikáról is, miközben benne él. Még nagyon sokra fogja vinni.
    Úgy értem, hogy komoly véleménye van, hogy kiismerte a működését és alakítja. Nem olyan naív újságolvasó, mint itt mindenki. Ne sértődjetek meg, de ennyi mindent szó szerint beszopni, tényleg nagyon gyerekes. Mint a magyar nyugdíjas, aki aggódik az átoperált óvodásokért, mert az Orbán azt mondta.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-352662)
    Loading...
  17. ipartelep szerint:
    2026.03.31 07:31

    Hiv.: @velotanya:
    Két kérdés:
    (1) Mennyire valószínű, és életszerű, hogy nem volt Ukrajnában?
    (2) Mit változtatna a lényegen (ugye nem kell mondani, hogy ez ügyben mi a lényeg), ha nem lett volna Ukrajnában?

    Ezt a „kavarógép gyereket” most azért volt jó felmutatni, hogy még jobban belekeverje a szarba az állampárt titkosszolgálatát (Antilop kutyáit), és vele az állampártot. Még világosabb, egyértelműbb legyen a széles néptömegek számára, hogy mit csináltak. Hogy teljesen illegális módon az AVH-val akarták megfigyelni, és tönkretenni a Tiszát, és amikor ez nem sikerült, akkor mindenkit le ukrán ügynököztek. És ez az ügy is elősegítse a bukásukat. Ez ennek az ügynek a lényege, és nem az, hogy volt-e Ukrajnában, elengedték-e oda a szülei. A lőtéri vak kutyát nem érdekli, hogy hol volt, vagy nem volt. Egyébként nyilván volt Ukrajnában – nem most az interjúban tódított, hanem az AVH-nak.

    Na Annokk, még mindig azt mondod, hogy az AVH-s interjún nem AVH-sok és Gundalf vettek részt, hanem amatőr színészek?

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-352664)
    Loading...
  18. annokkk szerint:
    2026.03.31 07:41

    @ipartelep: Igen. Láthatod, hogy propaganda céllal készült. Már tudták, hogy a srácnak semmi hasznát nem veszik, mert nem együttműködik velük, hanem le akarja leplezni őket. Ezért olyan kihallgatást készítettek, ami jó lehet a bemószerolására, hogy az ukránozós kampányba tegyék a videót a propaganda anyagok közé. Mit nem tudsz ezen megérteni ?

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-352665)
    Loading...
  19. annokkk szerint:
    2026.03.31 07:49

    @ipartelep: Igen. Láthatod, hogy propaganda céllal készült. Már tudták, hogy a srácnak semmi hasznát nem veszik, mert nem együttműködik velük, hanem le akarja leplezni őket. Ezért olyan kihallgatást készítettek, ami jó lehet a bemószerolására, hogy az ukránozós kampányba tegyék a videót a propaganda anyagok közé. Mit nem tudsz ezen megérteni ?
    A fiatalok megértik, hogy ez az Orbán rendszer egy propaganda, ami a tolvajlást fedi. Ez itt egy fészbukos videó egy kiscsajtól. Nézd meg, hogy kell gondolkodni Orbánékról ….
    https://fb.watch/Gb69EiM9vU/

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-352666)
    Loading...
  20. annokkk szerint:
    2026.03.31 08:09

    Hát bocsi a dupláért. Ilyet még nem csinált nekem az oldal, de majd eztán figyelek erre is.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-352670)
    Loading...
  21. bvr szerint:
    2026.03.31 08:11

    megnéztem a telexen a Szijjártó-interjút (más is van a videóban de csak az érdekelt), teljesen nevetséges ahogy a régi szép idők papagálykommandójához 🙂 méltóan hajtogatja az ukrán kém sztoryt (tekintet nélkül arra hogy nyilván még csak az az öt mondatos történet sem áll össze sehogysem amit azért kitartóan ismételget) Tényleg teljesen röhejessé teszik ezek magukat (és hát egy hatalomra nézve kevés rosszabb dolog van mint amikor röhejes), főleg hogy tegnp estétől ellentpontba lehet állítani annak a 19éves srácnak az arcával, hogy tessék mondani róla teccik beszélni mint ukrán kémről aki ellen az AH kémelhárít már évek óta?… 🙂

    Hiv.: [@bvr:](#comment-352671)
    Loading...
  22. velotanya szerint:
    2026.03.31 08:15

    @annokkk:
    Szerintem meg az országnak most arra van szüksége – első- másod- és harmadsorban – hogy Orbán megbukjon, és minél nagyobbat bukjon. Ennek az elérését a Szabó Bence féle video biztosan segíti, Gundalf ilyen mértékű előtérbe tolása meg szerintem nem feltétlenül – de legalábbis olyan kockázatot hordoz, amit a jelenlegi állás mellett én feleslegesnek tartok és nem vállalnék. (Ráadásul ha rosszul sül el, az még a SzB vonalra is erodálóan hathat vissza, bár az talán már elég jól átégett)
    Te ezt nyilván másképp gondolod, én meg az eddigieken túl nem akarlak már győzködni (ipartelepet se) – és persze az is lehet, hogy igazatok lesz, és az általános nerellenes flow miatt az a fele fog elsősorban hatni a sztorinak itt is, hogy mit művelt az AVH, nem pedig G. szavahihetőségének problémái.

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-352672)
    Loading...
  23. ipartelep szerint:
    2026.03.31 08:26

    Hiv.: @annokkk:

    Jó, tehát eddig van három amatőr színészünk, akik eljátszották a kihallgatáson a két ávós, és Gundalf szerepét. A tegnapi Gundalf interjún maga Gundalf szerepelt, vagy egy újabb amatőr színész? Mit gondolsz erről? És mi a helyzet Szabó Bence századossal? Szintén amatőr színész volt abban az interjúban?
    Honnan szerezhették ezt a sok ismeretlen amatőr színészt? Hatumák lehetnek, nem? Romániából…?

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-352673)
    Loading...
  24. velotanya szerint:
    2026.03.31 08:27

    @bvr:
    A hétvégén egyszer vettem egy mély levegőt, és rákattintottam Orbán fb-oldalára egy olyan posztnál, ami arról szólt, hogy ”végleg bebizonyosodott, hogy…” (és persze semmi nem bizonyosodott be, főleg nem az az ordas hazugság, amiről szó volt). Meglepő módon 10 kommentből 9 vagy kiröhögte, vagy kurvaanyázott vagy mindkettő – pedig az ember azt hinné, hogy legalább egy kampányhajrában kisebb csapat foglalkozik a tiltással-törléssel azon az oldalon (az már évekkel ezelőtt feltűnt, hogy a sima hétkönapokon nem vágják ki azonnal a negatív kommenteket Orbán alól, miközben sokkal alacsonyabb szinten működő fideszeseknél vagy akár sima propagandistáknál teljes a kontroll)

    Hiv.: [@velotanya:](#comment-352674)
    Loading...
  25. annokkk szerint:
    2026.03.31 08:33

    @velotanya: Pontosan. Ahogy mondod. Ez a nézőtől függ, hogy melyik üt be neki. Nekem Szabó Bence százados is tetszett a maga hivatalosságában és feltételezéseivel, és Gundalf is tetszett, aki sajátmagát képviselte, és a többesszám első személyt, ami nem is tudom, hogy a Tiszára, vagy Buddhára vonatkozott. Buddhára is kíváncsi lennék, aki egy ilyen okos srácnak tanácsadója tud lenni. Meg hát jó fényt vetnek mindketten a Tiszára, mint pártra is.
    De hogy visszatérjek, nem mindegy, hogy kinek mi üt be. Én szeretem látni az okos fiatalokat, akik a világhálót nem propaganda olvasásra, hanem tanulásra használják, és szeretem látni az elhivatott szabálykövető rendőröket is, de mások hősökre vágynak és az egyedül érvényes igazságok kimondására, majd a büntetésre. Ez nekem nem annyira jön be.
    A hőskultusz tette olyan magas polcra Orbán Viktort is. Meg az egyetlen igazság kimondása. És a büntetés.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-352675)
    Loading...
  26. ipartelep szerint:
    2026.03.31 08:45

    Akkor most felteszem a kérdést mindenkinek:
    Ti többiek is azt hiszitek (mint Annokk), hogy a szóban forgó AVH-s Gundalf kihallgatáson nem az igazi Gundalf, és az igazi AVH-sok voltak, hanem három amatőr színésszel játszatták el?

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-352677)
    Loading...
  27. nyulambator szerint:
    2026.03.31 09:51

    @ipartelep: Nem szoktál ennyire értetlen lenni. Nem a sajtkészítőkről beszél.
    Nem azt mondja, hogy a Gór Nagy Mária szinitanodáról hívtak be három színésztanoncot, hogy eljátszon egy előre megírt darabot, hanem azt, hogy akik a felvételen vannak, nem kihallgatáson vesznek részt (mert olyat az AH nem is csinálhat) és nem a valóságot próbálják feltárni, hanem a közönségnek játszanak. Az AH-sok azt a vonalat nyomják, hogy hogy lehet valami propaganda célra haszonítható részletet előállítani, ahol a tisza, az ukrán kémek lehetőleg egy mondatban szerepelnek, Gundalf pedig ezek szerint arra játszott, hogy mekkora blődséget tud beadni ezeknek, amit aztán dokumentáltan cáfolni tud.
    Érted, nem az történik valóságosan, amit látsz, hanem azt látod, amit a szereplők (mármint nem színészek, hanem a résztvevők), ki-ki a maga érdekei szerint, láttatni akarnak.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-352678)
    Loading...
  28. muaddib00 szerint:
    2026.03.31 10:17

    Ezt itten érdemes elolvasni:
    https://hungarianmuse.substack.com/p/parasztbacsi-a-jurassic-park-utan

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-352679)
    Loading...
  29. annokkk szerint:
    2026.03.31 10:34

    @muaddib00:
    Pontosan. Még az is stimmel, hogy túlbeszéltnek találtam, és sajnáltam az időt. A srácok külsejét nem annyira tudom kritizálni. A fiú egy kicsit Juszt Lászlóra emlékeztetett, de miért kell mindenkinek Ken babára ? Már Gulyás Geriről és Lázár Jánosról is levették a fekete parókát.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-352682)
    Loading...
  30. ipartelep szerint:
    2026.03.31 10:49

    Hiv.: @nyulambator:

    Egyáltalán nem erről beszéltünk. Annokk azt mondta, hogy a kihallgatáson nem a valódi szereplők voltak, hanem a szerepüket amatőr színészek játszották el. Ezt a hitét több hozzászólásban is megerősítette, amikor rákérdeztem. Azért kérdeztem rá, mert ez nyilvánvaló képtelenség, kb. a laposföld-hittel áll egy szintben. Ja, és még én vagyok értetlen, mi?
    Tehát még 1x, most már tényleg a gyengék kedvéért: hogy ez az egész történet miről szól, kik a tettesek, és miért csinálták, azt már a kezdet kezdetén leírtam. Nem mintha nagy ügy lenne, nehéz lenne kitalálni, hiszen nyilvánvaló. Erre jött Annokk azzal a szöveggel, hogy azon a kihallgatáson amatőr színészek voltak, nem Gundalf, és az AVH-s kihallgatók. Nem azzal jött, hogy itt „mindenki szerepet játszott”, vagy mellébeszélt, és hasonlókkal, hanem direktben azzal, hogy színészekkel játszatták el a „kihallgatást”.
    Ez pedig egy akkora baromság, hogy a fal adja neki a másikat. Ezt talán ő is tudja, ezért próbál azóta is mellébeszélni, mismásolni, ködösíteni, úgy csinálni, hogy nem is azt mondta, amit mondott. Szóval tessék már meggondolni hogy kit tetszik hülyének nézni.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-352684)
    Loading...
  31. thegaben86 szerint:
    2026.03.31 11:00

    @muaddib00:

    Kezd elcsuszni a fokusz ebben az ugyben, de nagyon. (hogy tovabb spekulaljunk: vajon veletlen lenne…?)

    Itt annyi a lenyeg, hogy az allampart mar ott tart a represszioban, hogy a sajat allampolgaraira kuldi ra a belbiztonsagot, es vegzalja, fenyegeti oket, kizarolag politikai indittatasbol. Persze mondhatjuk, hogy nincs uj a nap alatt, ebben elunk 120 eve.
    Es nem csak maga az elbaszott titkosszolgalati akcio, hanem pl azota amit muvelnek, dajcs, es a tobbi neres fereg.
    Az allampart vegervenyesen is lebukott (eddig is kurva egyertelmu volt, ha az ember nem hot hulye), hogy ez egy kibaszott allampart, egy autoriter, repressziv rezsim. Minden mas csak rizsa, mellebeszeles, lenyegtelen hulyeseg.

    Hiv.: [@thegaben86:](#comment-352686)
    Loading...
  32. jotunder szerint:
    2026.03.31 11:06

    @ipartelep: annokkk kollégának kisebb khmm problémái vannak, de most mit csináljak? dobjam ki? nem dobom ki. kicsi a vincent, amíg nincs erőszakra uszítás én nem lépek közbe.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-352687)
    Loading...
  33. nyulambator szerint:
    2026.03.31 11:17

    @ipartelep: Nem fogok ezen vitát nyitni, de nézd meg azért újra az első ilyen tárgyú hozzászólását

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-352689)
    Loading...
  34. ijontichy szerint:
    2026.03.31 11:36

    Mindeközben: blamázska mintha kezdeni kijózanodni és rázizzen, hogy „NATO ország vagyunk” (tényleg B+ , eddig fel se tűnt).
    https://telex.hu/belfold/2026/03/31/orban-balazs-ukrajna-nato-magyarorszag-fidesz-kampany
     
    Nekem továbbra is sok itt a le Carre, de mindegy. Mindenkinek kell kell egy kis izgalom. Talán már csak pár hét. Btw. ha tehénszemű marist kivágták, alkalomadtán (nem ez a legsürgősebb nyilván), mirrorhouse-ban kéne gründolni egy „populizmus és lopakodó diktatúra, avagy kísértet járja be Európát” c. (vagy hasonló) állandó kiállítást. Egy tablónyi bekezdést tán ez a sztori is kaphat 😉 . Aztán el lehet vinni a kölköket, hogy tanuljanak. És piszok gyorsan felül kell vizsgálni a NAT-ot, a jövő generációk érdekében 🙂 .
     
    Hé, ha begördülünk büdipestre (és jó az idő), ha letolt ablakkal (nem gatyával) krúzolunk végig a Körúton, úgy hogy döngetünk egy kis MolnárTamást és hasonlókat, megcsúszhatunk egy hópihén? 😀

    Hiv.: [@ijontichy:](#comment-352693)
    Loading...
  35. annokkk szerint:
    2026.03.31 11:47

    Ha még nem basztak ki, akkor megemlítem, hogy Gundalf a váci piaristáknál érettségizett, és ott nyerte meg a vitaversenyt. Egy blog azt mondja, hogy a piraristák ezt az eredményt most gyorsan kitürülték, hogy nyoma se legyen.
    Azért szerintem a koraérettségét és gondolkodását ez a piarista szál eléggé megmagyarázza. Úgyhogy nem érdektelen.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-352695)
    Loading...
  36. muaddib00 szerint:
    2026.03.31 11:56

    @thegaben86:
    Azon túl, hogy elmegyek, szavazok a tiszára, mérges vagyok a fityesz autoriter kormányzása miatt, engedtessék már meg nekem, hogy véleményem legyen arról is ha szerintem más is kamut nyom, ne tartsam lényegtelennek és megosszak egy idevágó cikket. Ennyi qrva nagy szabadság talán még jár. 🙂

    Hiv.: [@muaddib00:](#comment-352697)
    Loading...
  37. vattablz szerint:
    2026.03.31 12:58

    Azt, hogy valaki járt-e Tallinban talán nem teljesen egyszerű ellenőrizni, hiszen Schengen, (vagy mi a tököm – szójáték, nem hagyhattam ki -), de Ukrajnába csak útlevéllel lehet menni, és még regisztrálják is a határon. Ez tehát egy mozdulattal ellenőrizhető egy hatóságnak. Most nagyon szubjektív véleményem következik, és ki fog derülni hamarost, hogy tévedek-e. Ez a srác nem járt Ukrajnában, csak ebbe a nyilatkozatba is behelyezte a maga kis aknáit, mert nem lehetett biztos benne, hogy kivel áll szemben.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-352706)
    Loading...
  38. ipartelep szerint:
    2026.03.31 14:14

    Hiv.: @vattablz:

    Semmi jelentősége nincs, hogy járt-e Tallinban, vagy Kijevben. Ez az ügy nem erről szól, ennek nem ez a lényege.
    Az ügy lényege az, hogy a magyar titkosszolgálatot a fidesz-bűnbanda illegálisan, a politikai ellenzéke, a rivális párt ellen használja fel. Gyakorlatilag a fidesz-bűnbanda a titkosszolgálatát felhasználva rátámadt a Tisza pártra, de a saját balfaszságuk, és az ügyben érintett két ember tökössége, és becsületessége miatt lebuktak, és most próbálva menteni a menthetetlent, aljas, hamis kémváddal vádolják az ügy főszereplőjét.
    És ha ti még mindig arról találgattok, hogy vajon Gundalf volt-e Ukrajnában, vagy nem, már ne is haragudj, az nem csak terelés, de azt is mutatja, hogy nem értitek az ügy lényegét.
    Ez az ügy most azért „jó” (jó hogy kiderült), mert remélhetőleg, sőt valószínűleg lesz sok olyan új ember akit ráébreszt a fidesz-bűnbanda lényegi valójára, és ezáltal tesz valamit a leváltásuk érdekében. De ha a közbeszéd arról kezd szövegelni, hogy Gundalf milyen kis hamis, hazudozós becsapós gyerek, az az ügy teljes félreértése.

    Azért magyarázom ezt ilyen szájbarágósan, mert most már nem te vagy az egyetlen (hanem legalább a harmadik) aki a teljesen mellékes szállal foglalkozik. Ez persze nem tilos, csak most itt ebben az ügyben olyan (analógia következik), mintha a fidesz-bűnbandának azt vetnénk a szemére bűnként, hogy a fidesztagok egy része késve fizeti a tagdíját, és ez szabálytalan.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-352711)
    Loading...
  39. Keepdreaming szerint:
    2026.03.31 15:30

    Hiv.: @velotanya:

    Szerintem pont fordítva. Ez a kölyök nagyobb pofáraesés a NER-nek mint SzB. Egész egyszerűen NEVETSÉGESSÉ vált a NER. Szó szerint. Ez halálos egy autoriter rezsimre. Ha kiröhögik. És most itt ez van.

    Hiv.: [@Keepdreaming:](#comment-352715)
    Loading...
  40. vattablz szerint:
    2026.03.31 17:52

    @ipartelep: Az Alkotmányvédelmi Hivatal valami tisztázhatatlan jogállású és felhatalmazású izé, de nem igazi titkosszolgálat. Magyarul mindent le fognak tagadni, nem kihallgatás volt, csak egy kötetlen beszélgetés. Nem írtak jegyzőkönyvet, nem írt semmit alá, kivéve a hazugságvizsgáló masina használatát, ahhoz meg alighanem nincs is joguk az elvtársaknak. De nem erről beszéltem. Világos, hogy ezek szekusok, és világos, hogy a kormány az ellenzéket milyen aljas eszközökkel próbálja ellehetetleníteni. Csak arra próbáltam óvatosan rámutatni, hogy most sem kell a srác kijelentéseit teljesen készpénznek venni. Meg arra, hogy az ávósok ma már biztosan tudják, hogy nem járt Kijivben, de az volt az érdekük, hogy ezt elhiggyék.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-352724)
    Loading...
  41. jotunder szerint:
    2026.04.09 10:31

    https://atlatszo.hu/kozugy/2026/04/09/roganhoz-kotheto-magan-titkosszolgalatnak-kemkedhetett-henry-a-tiszanal/ ez igazi Watergate. ez nem olyan, mintha, ez igazi Watergate.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-353152)
    Loading...
  42. bvr szerint:
    2026.04.09 11:23

    Hiv.: @jotunder: : Szerintem az eddig is nagyon valószínű volt hogy a „Henry-csapat”(meg a többi) az (nevezzük akkor most így) valamiféle magán-titkosszolgálat (csak nyilván nem Black Cube szint 🙂 ) Ugye az első szintű botrány hogy amikor kezdtek megbukni, akkor az AH őket aktívan elkezdte védeni (nyomozás akadályozása, kompromittálása, vélhetően a lefoglalt eszközök tanulmányozása, vélhetőleg a technikai megfigyelést is ők végezhették (pl. ahogy irányították az NNI lefoglalási akcióját, stb) Ennyi érintettség a botrányhoz már elég (hogy aztán a csapatot eleve ők irányították, vagy ők csak a kármentésbe lettek bevonva (pl ők tették-e a bejelntést az nmhh-forródrótra, stb, stb) azok fontos részletkérdések, de az AH-t éintő botrány az mindenképpen megáll.

    Ahhoz hogy erre viszonyításként a Watergate-et használni lehessen, ahhoz az kell hogy lényegében bíróság előtt megálló módon be lehessen bizonyítani hogy ez OV tudtával/irányításával történt (most annyira nincs előttem hogy Nixonról ezt végül ki is mondták vagy kint is megállt azzal az ügy hogy Nixonról ugye kiderült hogy a saját megbeszéléseit is felveszi, és ezt kellett volna kiadnia, és ebbe nem ment bele hanem jött a lemondás (az utód Gerald Ford adott kegyelmet, stb, szóval ez persze már a politikai deal része, de lényeg a lényeg, az a nyilvánosság előtt letagadhatatlan volt hogy Nixon a végső felelős)
    Itt még a hazai ügyben (sajnos, egyelőre), nem tartunk.

    Hiv.: [@bvr:](#comment-353155)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@dpetóer: Éppen nemzetegyesít. A csökönyös határon…
  • excombo on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjEngem TótaW meg Tallián Miklós lepett meg: Azt mon…
  • ijontichy on Ez egy alkotmányos forradalom@Fuxos: : Nomeg nagyon komoly szervezőmunka. Több,…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Ez egy alkotmányos forradalom@ipartelep: Sárvár (Kőszeg, Celldömölk) az a Vas02…
  • wolff on Ez egy alkotmányos forradalom"@bvr: (1) Egyrészt a kérdés nem az hogy Botka tak…
  • dpeter on Ez egy alkotmányos forradalomÉn ideológiailag nem vagyok elég képzett, így nem…
  • annokkk on Ez egy alkotmányos forradalom@Fuxos: Azt mondták, 900 helységben kampányolt Mag…
  • dpeter on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@jotunder: „nem a belpesti értelmiség (…) szeretné…
  • Fuxos on Ez egy alkotmányos forradalom@ipartelep: " Inkább az a csodaszámba menő, hogy s…
  • halatlangazember on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@labrys: jó, hát ebben a válaszban nem az fáj, hog…
  • dpeter on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@KennyOMG: Kösz.
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@jotunder: Ó, dehogynem. A Tisza a jobboldalról jö…
  • annokkk on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@labrys: A " külföldön a kutyának sem kellő " fide…
  • ipartelep on Ez egy alkotmányos forradalomHiv.: @ipartelep: Persze, nem a 14-en, hanem a 96-…
  • jotunder on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@Sándor Simon: ja és a hisztike tárgya természetes…
  • jotunder on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@Sándor Simon: magyarországon nincs teljesen szétv…
  • ipartelep on Ez egy alkotmányos forradalomHiv.: @vattablz: Az összes nyert körzettől azért m…
  • Sándor Simon on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjA hisztike tárgya az, hogy a Tisza a programjában…
  • ipartelep on A Magyar Tudományos Akadémia közleményeHiv.: @Grrr: Az ürge nyilvánvalóan egy szélsőrossz…
  • vattablz on Ez egy alkotmányos forradalom@ijontichy: Megtaláltam. A "Miben lehetünk biztosa…
  • vattablz on Ez egy alkotmányos forradalom@ijontichy: Már nem emlékszem, pontosan melyik bej…
  • vattablz on A Magyar Tudományos Akadémia közleményePfuj!
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjNa, itt a hitvalló. Akit üldöznek a 16 állásában,…
  • annokkk on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@nyulambator: Ha a vallása szerint válaszolgat kér…
  • nyulambator on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@KennyOMG: Az a helyzet, hogy megkérdezték. Namost…
  • labrys on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@jotunder: ne már… miért próbálod makacsul újra és…
  • KennyOMG on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@nyulambator: Elnezest, hogy ezt mondom, de minden…
  • ijontichy on Ez egy alkotmányos forradalomKét napra elszökött Pitbull, máris hangnemet válto…
  • Grrr on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye@Péter 2: https://demokrata.hu/tudomany/lehet-hogy…
  • ijontichy on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@excombo: : Na ja. Akkor viszont oda kell figyelni…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. Bár lényegében nem értek egyet veled, de én sem…
  • hakohen on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj. @nyulambator: . Évekkel ezelőtt néha belehallgat…
  • hakohen on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye. @Vidor Ferike: . Abszolút off: . Kiskamasz volta…
  • ijontichy on Ez egy alkotmányos forradalomAz őrszemek zavarták a csalást, a szegregátumok la…
  • hakohen on A Magyar Tudományos Akadémia közleménye. @labrys: . Hááát, van aki nem felejt. És bizony,…
  • excombo on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjMP közvetlen elnökválasztást akar. Szóval akár Ivá…
  • ipartelep on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujjHiv.: @muaddib00: Te csak beszélsz össze-vissza, a…
  • nyulambator on A Patrióta+Mandiner választási műsorának felvétele (mementoposzt)https://www.youtube.com/watch?v=xp6MA6864kc Megint…
  • Péter 2 on A Magyar Tudományos Akadémia közleményeJótündér, látod értelmét bármit reagálni a Demokra…
  • Grrr on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@labrys: Igen, elég megdöbbentő. Talán a Z-generác…
  • nyulambator on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@muaddib00: Tőlem biztos nem. Szerintem nagyon jó…
  • muaddib00 on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@thegaben86: Szerintem pontosan tudod miért írtam.…
  • ipartelep on Ez egy alkotmányos forradalomhttps://444.hu/2026/04/17/keves-sikeres-huzasa-vol…
  • fortin2 on A Magyar Tudományos Akadémia közleményeLopás az FBről: Csak a keltezés hiányzik, a helyme…
  • KennyOMG on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@dpeter: Az ellentengernagy an angolszasz "rear ad…
  • thegaben86 on Jujj, állítólag a Ciszterci Iskolai Főhatóság igazgatója lehet az oktatási miniszter, jujj és megint jujj@muaddib00: Haha, Ivanyi soha nem lesz koztarsasag…
  • bvr on Ez egy alkotmányos forradalomHiv.: @bvr: lehet hogy a kegyelmi ügynél nem volta…
  • ijontichy on Ez egy alkotmányos forradalom@nyulambator: : A Kissé megingott bizalomról... na…
  • bvr on Ez egy alkotmányos forradalomHiv.: @wolff: (1) Egyrészt a kérdés nem az hogy Bo…
  • wolff on Ez egy alkotmányos forradalom@bvr: Mondjuk Botka, a most istenített Ruff Bálint…

Posztrulett

Orbán kormányzó interjúja

Skrabski Fruzsina: Nagyon jól néz ki ma Orbán kormányzó, milyen vékony, és nagyon szép hangja van. De miért kínai? Komornyiknő: Méltóságos asszony, ez a tokiói táncdalfesztivál. Átkapcsolom. Skrabski Fruzsina: Aha. Nem értem… Miért nem énekel már, pedig olyan szép hangja van, ma jó magyarnak lenni, nem? Komornyiknő: Nagyon jó, méltóságos asszony. Szerkesztőkém Özséb: Galantinos piperedélutánt …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • princeghostly1c74fbc695
  • opiniopraesumpta
  • Tiborné Tóth
  • susyk
  • KennyOMG
  • excombo
  • fortin2
  • Bogomil
  • nerangass
  • sgtpotrien
  • Péter 2
  • Tehenész
  • ijenanyelvtan
  • csunyatáp
  • Tyto
  • esztre
  • halatlangazember
  • ervsebeszet
  • Mikonu
  • ijontichy
  • ra0213
  • hakohen
  • muaddib00
  • rovidec398e17c6
  • macskahala
  • Vidor Ferike
  • micike mici
  • Podvinecz marsall
  • jotunder
  • aerduloensamtonight
  • mecsekijeti
  • darnoknew
  • janszemwordpress
  • simonandris2
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • gornyo
  • janostothmeister
  • thegaben86
  • nyulambator
  • incze
  • Hanyistók
  • jelbeszed
  • aromo44
  • jack_of_all_trades
  • wolff
  • lgombb
  • karsairita
  • istván orovecz
  • Judit Merényi
  • Grrr
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d