Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Magyar szál Maduro elrablása mögött? (kissékattintásvadászposzt) 2026.01.05
  • Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt) 2026.01.03
  • „Maduro ally Hungary vetoes EU statement slamming Venezuela elections” (heheposzt) 2026.01.03
  • Lehet-e újra nagy Magyarország? 2025.12.23
  • Megmenteni bárkit avagy Tölgyessy Péter és nyolc centi 2025.12.23
  • GPT-5 megoldotta a Schweitzer-példákat 2025.12.21

A legolvasottabb posztok

  • Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban
  • Viccországban bejelentenek
  • Magyar szál Maduro elrablása mögött? (kissékattintásvadászposzt)
  • Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)
  • Lehet-e újra nagy Magyarország?
  • GPT-5 megoldotta a Schweitzer-példákat

Munkaversenyt hirdet a Szedlacsek Jutka

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: maroz

Olvasom a neten, hogy „firkász cimbiktől” (elnézést, de nem linkelném az oldalt, még hypós domestosszal átmosva sem) az alábbi levél került ki, úgymond.

  Kedves Szerkesztők, Újságírók,

a helyi, vidéki sajtóval kormányzati kapcsolatot tartva gyakran kerülünk olyan helyzetbe, hogy az újságírók az után érdeklődnek: ez és az az államtitkár, nagykövet, más tisztségviselő valóban az ő megyéjükből, településekről indult, kötődik-e valamilyen szinten a térségükhöz.
Interjú-készítési gyakorlatukhoz szeretnénk részben igazodni, illetve magunk is úgy gondoljuk, hogy a kormányzás minél jobb kommunikálásában nagy segítségünkre lehet, ha a vidéki sajtót helyből indult politikusaik tájékoztatják.
Igazi alkalom lehet erre, hogy az év végén, év elején például az ünnepi számokat nagyobb beszélgetésekkel, riportokkal szokták érdekesebbé tenni, s most ehhez keresnek éppen alanyokat.
Csatolva küldjük tehát Önöknek a kormánytagok (benne az államtitkárok) helyi kötődéseinek listáját. Ha az adatsorhoz Önök további adalékokkal szolgálnak, illetve e tárgykörben jelentetnek meg cikkeket, adnak közre műsorokat, megköszönjük, ha azt valamilyen formában (interneten ideális) eljuttatják hozzánk.

Üdvözlettel:

Dombrovszky Ádám

osztályvezető
Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium
Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság 

 

Érezzünk hát rá az idők szavára, blogger elvtársak, a Vincenten innen és túl! Munkaversenyt hirdetek az Örülünk, Vincent? blog Szedlacsek Jutka grafomán- és szocialista brigádja nevében. A cél nemes, teljesítsük túl a tervet 1719,23%-ban, ezzel köszöntve Pártunkat és Kormányunkat, valamint de semmiképpen sem utolsó sorban az Egyszemélyi Demokrácia Letéteményesét, Orbán Viktor elvtársat, a Nagy Európai Szovjet soros főtitkárát!

Bloggerek, alkossatok remekműveket!

Addig is Szalai Annamária küldi mindenkinek szeretettel az alábbi P.Mobil-dalt.

<

p style=”text-align: center”>  

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16516858-6969d8b799159' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16516858&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16516858-6969d8b799159&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16516858-6969d8b799159' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Spejbl mondja Hurvineknek

Next Post:

Az Akadémia elnökének beszéde

60 Commments

Comment navigation

Newer Comments
  1. tanarseged ur szerint:
    2010.12.17 13:03

    A kormány PR-osa PR-oskodik. Meglep, felháborít valakit?

    Ha már kormányt akar szidni a kedves blogger, van arra jobb alkalom is:

    index.hu/belfold/2010/12/16/megszunik_a_kenedi-bizottsag/

    Hiv.: [@tanarseged ur:](#comment-7810)
    Loading...
  2. jotunder szerint:
    2010.12.17 13:23

    @tanarseged ur: Ezt kézivezérlésnek hívják. Az újságíró elvtársakat értesítik arról, hogy kikkel kell interjút csinálni, milyen témában. Miközben
    persze Damoklész Annamária lebeg felettük, de csak éppen az ízéért, mert az újságíróelvtársak a központi elvtársak elvárásait maximálisan, természetesen százhúsz százalékig, még talán a FIDESZ pártkongresszus élő televíziós közvetítése hiányzik, ahol kisdobosok köszöntik Orbán Viktort, akinek Lévai Anikó kis sparhelten melegíti kedves lábasjószágát, majd OV lelkesen szájon csókolja David Cameron elvtársat a Nagybrit Szocialista Köztársaság Konzervamunista Pártjának első titkárát.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-294336)
    Loading...
  3. tanarseged ur szerint:
    2010.12.17 13:42

    @jotunder: Nem, ezt (önmagában) PR-anyagnak hívják, aztán az újságíró eldönti, mihez kezd vele. Ha van kézivezérlés, az nem ebből derül ki. Egyébként sok esetben nem is biztos, hogy kell vezérlés, pl. ha a helyi lap újságírói maguktól is fideszesek, vagy egyszerűen csak jobbosok. Ahány helyen laktam már, tudnék olyan helyi újságot is mondani, ahol az ottani gárda fenyegetés nélkül, teljesen őszinte örömmel fogad egy ilyen PR-anyagot. (Bónusz, hogy így témát is készen kapnak, és könnyebben ki tudják tölteni a hirdetések közti üres részeket.)

    Hiv.: [@tanarseged ur:](#comment-294337)
    Loading...
  4. jotunder szerint:
    2010.12.17 13:47

    @tanarseged ur: Persze, hogy eldonti, mert olyan kis eldontos o.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-294338)
    Loading...
  5. Wolff szerint:
    2010.12.17 13:50

    @tanarseged ur: Én szeretném ha valaki ezt értelmezné nekem:
    http://www.mr1-kossuth.hu/hirek/itthon/megszunik-a-kenedi-bizottsag.html

    Én egyelőre úgy értem, hogy az ÁBTL megszűnik, visszaállítják a Történeti Hivatalt és az ÁBTL anyagból legalább a jelentéseket egyszerűen leselejtezik. (Aki akarja viszi, aki nem, nyilván ahelyett kidobják.) Ha ez igaz, az nemzet emlékezete elleni bűntett, ez a kutatók által komolyan használt anyag, nem csak ügynökvadászatra. Nagyon jó mikrotörténeti vizsgálatokra alkalmas, művelődéstörténeti kérdésekre, életmód stb.
    Azon már ne akadjunk fel, hogy ugyan nyilvánosságra hozzák a listát, de
    a, ezek szerint nem lesznek jelentések, tehát bárki mondhatja, hogy ő nem is, csak úgy ráírták
    b, a jelentésekből és kapcsolódó anyagból az AVH fog neveket kitakarni, ami gondolom azt is jelenti, hogy a listából is kitakarják őket. 😀

    Hiv.: [@Wolff:](#comment-294339)
    Loading...
  6. tanarseged ur szerint:
    2010.12.17 14:02

    @jotunder: Három eset lehetséges:
    1) A helyi újságíró fideszes. Az ilyen kényszer nélkül, örömmel és farkcsóválva veti magát a kapott PR-anyagra.
    2) A helyi újságíró nem fideszes, de nem is utálja különösebben a Fideszt, mondjuk jobbikos vagy semleges. Ő is örül az anyagnak: pont két oldalt kellene még megtölteni a helyi cég reklámja és az apróhirdetések között, így kapóra jön.
    3) A helyi újságíró szoci, vagy más okból utálja a Fideszt. Ilyen csak ott van, ahol még szoci az önkormányzat, vagy van a lap mögött olyan médiacég vagy vállalkozó, aki eltartja. Ennek az újságírónak nem kell kitenni a kapott PR-anyagot, sőt, elküldheti a Népszavának mint a kézivezérlés bizonyítékát.

    Gondolj bele. Nézd meg, hogy kik dolgoznak az országos médiában. Megvan? Akkor most képzeld el, milyenek lehetnek azok a helyi újságírók, akik még ebbe az országos médiába sem voltak elég jók…

    Hiv.: [@tanarseged ur:](#comment-294340)
    Loading...
  7. tanarseged ur szerint:
    2010.12.17 14:06

    @Wolff: Én ezt úgy értelmezem, hogy a papír erkölcstelen, a mágnesszalag viszont erkölcsös.

    „a nem jogállami eszközökkel az állampolgárokról gyűjtött személyes adatokat jogállam nem őrizheti, ezek egy erkölcstelen rendszer erkölcstelen dokumentumai. Az új kormányhatározat és rendelet értelmében a megfigyeltek nem betekintést nyernek ezekbe a dokumentumokba, hanem haza is vihetik a jelentéseket”

    vs

    „a mágnesszalagok, amelyek eddig civil külső kezelésben voltak, visszakerülnek kormányzati kezelésbe”

    Hiv.: [@tanarseged ur:](#comment-294341)
    Loading...
  8. Wolff szerint:
    2010.12.17 14:15

    @tanarseged ur: Az első idézet alapján nagyjából minden levéltárunkat be lehetne szántani. 😀

    Hiv.: [@Wolff:](#comment-294342)
    Loading...
  9. maroz szerint:
    2010.12.17 14:21

    @tanarseged ur:

    „Ha az adatsorhoz Önök további adalékokkal szolgálnak, illetve e tárgykörben jelentetnek meg cikkeket, adnak közre műsorokat, megköszönjük, ha azt valamilyen formában (interneten ideális) eljuttatják hozzánk.”

    Mert nincs nekünk semmiféle listánk (de ezt ti is tudjátok nagyon jól), amit nem bővítenénk ki egy szép kis táblázattá, nem tennénk pár jelecskét az újság neve után. Barát, ellenség, valami hasonló, szóval semmi ilyen megjegyzés nem kerülne a lapotok neve mögé.
    Valamint az sem igaz, hogy ezt a nemlétező listán informálisan szétküldenénk azoknak, akik mondjuk megrendelői pozícióba kerülhetnek az újságjukat illetően, mint hirdető.

    Á, nem, ez csak egy szimpla kis píár-anyag, olyan, amilyent a BBC is kap az éppen aktuális kormánytól, kizárólag a közszolgálat jegyében.

    Cinizmust félretéve, én az utóbbi időkben úgy mázsálom meg ezeket a dolgokat, hogy megpróbálom valamelyik idegen nyelven elképzelni az egészet, és átültetni az adott kultúrába. Olaszul még menne, talán, de sem franciául, sem angolul, sem németül nem igazán áll össze. Számomra ez olyan hungarikumnak tűnik, amit csak itt, mifelénk lehet őszintén nemérteni, ahogyan azt te is teszed. 😉

    Hiv.: [@maroz:](#comment-294343)
    Loading...
  10. bryan szerint:
    2010.12.17 14:27

    @tanarseged ur:
    Bizony, ez az igazán undorító, nem a PR. Valaki igazán feldobhatná már az egész anyagot a Wikileaksre.
    Mondjuk várható volt, hogy sok jóra nem lehet számítani ettől a kormánytól (sem) ügynöklisták tekintetében.

    Hiv.: [@bryan:](#comment-294344)
    Loading...
  11. tanarseged ur szerint:
    2010.12.17 14:34

    @maroz: Listázás, táblázat? Ugyan. Szerintem bármiféle konspiráció nélkül is elég jól tudni lehet minden helyi lapról, hogy politikailag miféle. Elég belenézni mondjuk 2-3 lapszámba, a számokat pedig bármelyik párt beszerezheti a helyi szervezeteitől. Egyébként meg mit csináljon a kormány PR-osa, ha nem azt, hogy PR-anyagokat küldözget?

    Hiv.: [@tanarseged ur:](#comment-294345)
    Loading...
  12. vupo szerint:
    2010.12.17 14:37

    @tanarseged ur:
    persze, persze PR, bár én inkább megrendelésnek fognám fel :
    „…..a kormányzás minél jobb kommunikálásában nagy segítségünkre lehet…..”
    mi meg a következő évek folyamán a sajtótámogatások elbírálásánál nagy segítségükre lehetünk Önöknek – teszem hozzá én 🙂
    más
    Valljuk be magunknak őszintén, hogy lenne a múlt előre beláthatatlan Mo.-on, ha maradna a Kennedi bizottság? 🙂
    Na ugye 🙂

    Hiv.: [@vupo:](#comment-294346)
    Loading...
  13. jotunder szerint:
    2010.12.17 14:51

    @maroz: tanársegéd úr erre azt szokta mondani, hogy periférián élünk elvtársak, vegyük tudomásul, ez egy ilyen ország, és különben is Gyurcsány alatt sem volt jobb. és ez lényegében igaz is, csak az nem világos, hogy miért érv a disszidóniai vízum igénylése ellen.

    Hülye gólya a felelős, utólagos felszólamlásnak nincs helye.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-294347)
    Loading...
  14. tanarseged ur szerint:
    2010.12.17 14:57

    @jotunder: Így van, tényleg ezt szoktam mondani. 🙂 De ez nem érv a vízumigénylés ellen. Arról nem foglaltam állást.

    Hiv.: [@tanarseged ur:](#comment-294348)
    Loading...
  15. Malachi szerint:
    2010.12.17 15:00

    bocsánat az off miatt, de ez tetszik

    http://www.origo.hu/itthon/20101216-nemzeti-kozszolgalati-egyetemet-hoz-letre-a-kormany.html

    Nemzeti Közszolgálati Egyetem. milyen szépen hangzik, nem?

    Hiv.: [@Malachi:](#comment-294349)
    Loading...
  16. maroz szerint:
    2010.12.17 15:07

    @tanarseged ur: Szerintem ez nem pr-anyag, szerinted meg az, lapozzunk.

    Hiv.: [@maroz:](#comment-294350)
    Loading...
  17. vupo szerint:
    2010.12.17 15:08

    @Malachi:
    ritka hülye ötletnek tartom

    Hiv.: [@vupo:](#comment-294351)
    Loading...
  18. Malachi szerint:
    2010.12.17 15:16

    @vupo: úgy gondolom, jogosan.

    Hiv.: [@Malachi:](#comment-294352)
    Loading...
  19. maroz szerint:
    2010.12.17 15:16

    @jotunder: Csak ugye nekem itt ül a nyakamon egy rakat gyerek, a legnagyobbik lassan végzős, és nem igazán tűnnek kimondottan lelkesnek attól, hogy nekik csak a vízum legyen az egyedüli opció. Nem azzal van bajuk, hogy alkalomadtán világgá menjenek, csak attól keserednek el, ha nem hagynak majd nekik érdemi választási lehetőséget. Olyan manyup-módra nem igazán szeretnek választani, nem ehhez szocializálódtak.

    Ettől viszont nekem üthetnékem van. Radikálisan és nagyot.

    Hiv.: [@maroz:](#comment-294353)
    Loading...
  20. ulloiut szerint:
    2010.12.17 15:50

    @vupo: @Malachi: Kérdés: ha azt mondom, hogy

    Canadian School of Public Service
    http://www.csps-efpc.gc.ca/index-eng.asp

    NYU Wagner Graduate School of Public Service
    wagner.nyu.edu/about/

    Clinton School of Public Service
    http://www.clintonschool.uasys.edu/

    National School of Government
    http://www.nationalschool.gov.uk/about_us/index.asp

    École nationale d’administration (ENA)
    http://www.ena.fr/index.php?/fr

    stb. stb. az is borzasztóan hangzik és ab ovo hülyeség vagy csak ez?

    A megvalósítástól én is nagyon tartok és nem keverném a fegyveres erők felsőfokú képzését a civilekével. Ha erre gondoltok, akkor egyetértek. De maga a név vagy a külön közszolgálati képzés miért lenne hülyeség?

    Hiv.: [@ulloiut:](#comment-294354)
    Loading...
  21. bryan szerint:
    2010.12.17 17:01

    OFF
    De szerintem nagyon fontos hír: index.hu/belfold/2010/12/17/fizetos_konkurenciaja_lesz_az_ingyen_mti-nek/

    Hiv.: [@bryan:](#comment-294355)
    Loading...
  22. jotunder szerint:
    2010.12.17 17:16

    @ulloiut: Franciaorszag legjobb muszaki egyeteme az Ecole Poly. formalisan ma is katonai egyetem, idonkent katonai kikepzesen kell resztvenni a hallgatoknak, a hadugy elvi iranyitasa alatt allnak es a rektornak tabornoki rangja van. A problema inkabb az, hogy Navraek ugy tunik egy kezivezerelt egyetemet akarnak, na az teljesen ellentetes az europai felsooktatasi szfera mukodesevel.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-294356)
    Loading...
  23. maroz szerint:
    2010.12.17 17:39

    @ulloiut: Ez inkább egy brutális bizalmi válság kellős-környestelen közepének tűnik számomra.
    Nézd meg mit írnak:

    „A kormányhatározat szerint az egyetem létrehozására azért van szükség, hogy a polgári közigazgatásban, a honvédelemben, a rendvédelemben, és a nemzetbiztonsági szolgálatok berkeiben erősítsék a hivatástudatot, a szakértelmet, és csökkentse a pályaelhagyást.”

    Hivatástudat, aham.

    Egy olyan országban, ahol emberemlékezet óta két nap az élet.
    Ahol amit az egyik felépít estére, azt a másik lerombolja reggelre.
    Ahol egy csomó ember már azt sem hiszi el, amit kérdeznek tőle.
    Ahol a hivatástudat csúcsait Szíjjártók, Matolcsyk, Illések, Schmittek, Hoffmanok jelentik.
    Ahol az állam erkölcstelen jövedelmekkel kecsegtet, amit majd a jóerkölcsre hivatkozva utólag visszavesz.

    Öt poszt hosszan folytathatnám, de minek. Az a bajom, hogy nálam cefetül elkúrták. Tavasszal ugyanezt még örömmel fogadtam volna, mert minden további nélkül el tudok képzelni egy közszolgálatra, lánykori nevén államigazgatásra felkészítő egyetemet. De ma már nem bízok bennük, így még azt is kétkedéssel fogadom tőlük, amivel amúgy egyetértenék.

    Hiv.: [@maroz:](#comment-294357)
    Loading...
  24. ulloiut szerint:
    2010.12.17 17:44

    @jotunder: Igazad van. Amit lényegében mondani akartam: a kormány intézkedéseinek elemzése kapcsán meg kell különböztetni legalább négy kategóriát. Biztos több is van, de ezek minimálisan vannak:

    1. Jó.
    2. Rossz.
    3. Alapvetően jó, de inkompetensek hozzá, ezért rossz lesz.
    4. Alapvetően jó lehetne, de rosszindulattal csinálják, ezért rossz lesz.

    Abban egyetértek, hogy ez valszeg a 4-es kategóriába esik, megfűszerezve a 3-as elemeivel. A kérdésem az volt, hogy Malachi és vupo szerint ez a 2-es kategóriába esik-e, mert az egy érdekes vita lenne. Ha szerintük is csak azért hülyeség, mert a 3. vagy 4. esete áll fenn, akkor nincs érdekes vita:-(

    Hiv.: [@ulloiut:](#comment-294358)
    Loading...
  25. jotunder szerint:
    2010.12.17 17:58

    @ulloiut: En az egyes es a negyes pontok kozotti kimenetelre tippelek.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-294359)
    Loading...
  26. jotunder szerint:
    2010.12.17 18:00

    @jotunder: marmint lesz itt valamennyi rosszabb jellegu indulat (partpolitikai gusztustalansag) es a vegeredmeny is second best lesz, de nem annyira katasztrofalis mint az elmult havi atlag.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-294360)
    Loading...
  27. ulloiut szerint:
    2010.12.17 18:01

    @maroz: Ez is a fenti 3+4 kategória. Az én elvárásaim a Fidesz-kormánnyal szemben csak hajszálnyival voltak jobbak annál, amit végül csináltak, úgyhogy nem mondhatom, hogy csalódtam bennük. Sőt, ennél rosszabbra is fel vagyok készülve, bár aztán mégis mindig ki vagyok akadva, amikor megtörténik.

    Hiv.: [@ulloiut:](#comment-294361)
    Loading...
  28. kiskii szerint:
    2010.12.17 18:26

    @maroz:

    Állj az élünkre Maroz Vezér!

    Hiv.: [@kiskii:](#comment-294362)
    Loading...
  29. ulloiut szerint:
    2010.12.17 18:35

    @jotunder: Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity, but don’t rule out malice.

    Azt hiszem, hogy az elmúlt 20 évben ezt bármikor alkalmazni lehetett. A mostani helyzet különbsége, hogy mind a rosszindulatban, mind az inkompetenciában rekordot akarnak dönteni és – ez a legvészesebb – kétharmadot kaptak hozzá. Megalomániás, nárcisztikus kamasz atombombával (politikai értelemben).

    Hiv.: [@ulloiut:](#comment-294363)
    Loading...
  30. Malachi szerint:
    2010.12.17 18:39

    @ulloiut: nézd, én csak egy jelenlegi Corvinus hallgató szempontjából tudom értékelni a helyzetet, tőle értesültem az egészről – ő őszintén felháborodott ezen. Ő a Corvinusra iratkozott be és nem a Nemzeti Közszogálati Egyetemre, azért, mert érdekli az államigazgatás és nem azért, mert erős hivatástudattal felvértezett államszolgává kívánná képezni magát.

    én pedig képtelen vagyok másra gondolni, mint hogy egyszerű felülvezérelt apparatcsik képzőt kívánnak varázsolni a Corvinusból. de biztosan én vagyok a rosszindulatú és rettegő.

    őszintén szólva úgy gondolom, hogy aki 3 év múlva az akkor már Nemzeti Közszolgálati Egyetemen diplomázik majd, egészen speciális tudást kap és félek, hogy bizonyos „hívatástudat” feltétlenül szükséges lesz a sikeres záróvizsgához, vagy akármihez. hogy a francba jutottunk idáig, hogy egyáltalán ilyesmi felmerülhet bennem, na az a jó kérdés.

    egyébként 3 vagy 4, nem tudom eldönteni. a végeredmény lehetne jó, de nem lesz jó.

    Hiv.: [@Malachi:](#comment-294364)
    Loading...
  31. jotunder szerint:
    2010.12.17 18:46

    @ulloiut: Az atombomba jutott nekem is eszembe, amikor elmagyaraztak, hogy igen a mediatorveny alapjan elvileg totalisan kontrollalni lehet a sajtot, de bizzunk benne, hogy nem fogjak megtenni. Ez olyan mintha piacra dobnank egy szogbelovot amibol ha kiszerelnek egy csapszeget hirtelen atombomba valik. Es erre mondjak, hogy bizzunk benne, hogy nem fogjak kiszerelni, miert tennek, ne rettegjunk :)))

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-294365)
    Loading...
  32. ulloiut szerint:
    2010.12.17 19:03

    @Malachi: Részvétem a haverodnak/ismerősödnek, remélem ő még nem fog az új szisztéma hatálya alá esni. Bár ha állást is akar majd a közigazgatásban, akkor jobb, ha beiratkozik majd egy polgári körbe és aktív lesz a Fidelitasban. Esetleg fogadtassa magát örökbe egy államtitkárral, akkor már az egyetem elvégzése is csak pro forma követelmény.

    @ egyébként 3 vagy 4, nem tudom eldönteni.

    Egyértelmű, hogy nincs nézeteltérés köztünk, csak félreértettem az eredeti komment lényegét.

    Hiv.: [@ulloiut:](#comment-294366)
    Loading...
  33. Wolff szerint:
    2010.12.17 19:12

    Azért én nem gondolnám – még a francia példa ellenére sem – hogy ez olyan jól fog működni. Ez megint a kormányhivatal esete. Lesz egy egyetem, amelynek lesz egy belső hierarchiája, ugyanakkor a személyzet jelentős része erőszakszervezetek és az őket felügyelő minisztériumok tagja lesz. Akikkel szemben feletteseiknek irányítási joguk van és akik nem mellesleg egy kissé kevésbé szabad rendszerben működnek, mint a civilek. Még az is lehet, hogy ez az egyetem már elég nagy falat lesz ahhoz, hogy a politikusok is vetélkedni kezdjenek, Az viszont szinte borítékolható, hogy a rendőrségi (belügy), honvédségi (HM) és a civil (gondolom KIM) vonal keményen harcolni fog egymással, amibe természetesen saját politikai vezetőiket fogják bevonni. Talán nem véletlen, hogy eddig senkinek nem jutott eszébe a Zrínyit meg a Rendőrtisztit bevinni a civil minisztérium felügyelete alá, pláne nem összevonni. (Noha az is biztos, hogy jelenlegi felállásban úgyis Pintér lesz az erős ember, Hende Csaba egy vicc, Navracsicsnak meg olyan látványosan szarnak a fejére, hogy lassan talán ő is észre veszi.)

    Hiv.: [@Wolff:](#comment-294367)
    Loading...
  34. Wolff szerint:
    2010.12.17 19:13

    ???

    Hiv.: [@Wolff:](#comment-212597)
    Loading...
  35. Malachi szerint:
    2010.12.17 19:14

    @ulloiut: de, ő már az új egyetemtől kapja majd a diplomáját. amúgy bocs, ha félreérthető voltam.

    Hiv.: [@Malachi:](#comment-294368)
    Loading...
  36. vupo szerint:
    2010.12.17 19:43

    @ulloiut:
    Ja, én nem tartom üdvösnek, ha az egyenruhások ott sertepertélnek a civilszféra közelében, még akkor se, ha PC szerint egyenruhás polgároknak kell őket tekinteni. Mondjuk ez az én paranoiám.
    A másik. Nem hiszem, hogy a tervezett összevonás olyan hatalmas infrastrukturális megtakarítást okozna, pl. az összevonandó intézmények nagyon eltérő jellege miatt sem, ami indokolná a tervezett összevonást és álmoskönyvem mondatja velem, hogy ez az új egyetem egy nagyon drága mulatság lesz.
    Az indoklás meg púder, szvsz míg közszolgák annyira kiszolgáltatottak a politikának, ahogy az elmúlt hónapok történései mutatták, addig a közszolga ethosa is tetszhalott állapotban leledzik. Inkább ezen méláznának el a fiúk, vagy tanulmányoznák a jó öreg Metternich ilyen irányú tevékenységét.

    Hiv.: [@vupo:](#comment-294369)
    Loading...
  37. vupo szerint:
    2010.12.17 19:45

    @vupo: Tényleg a Bábaképzőt miért nem?

    Hiv.: [@vupo:](#comment-294370)
    Loading...
  38. jotunder szerint:
    2010.12.17 20:20

    A Texas A & M es a Viriginia Tech is vegyes. Ez onmagaban meg nem gaz. Engem inkabb az erdekelne, hogy jatszottak ezt le a Corvinuson. Einstanddal lehet karokat mozgatni egyetemek között ??? Ellentétesnek látszik a felsőoktatási törvénnyel, bár persze tévedhetek.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-294371)
    Loading...
  39. maroz szerint:
    2010.12.17 21:22

    @kiskii: Az nem lenne jó, gyakran eszek babot. 😉

    Hiv.: [@maroz:](#comment-294372)
    Loading...
  40. maroz szerint:
    2010.12.17 21:27

    @jotunder: Ha ellentétes, az szar hír Rogánnak, de mintha már kezdené megszokni.

    Hiv.: [@maroz:](#comment-294373)
    Loading...
  41. jotunder szerint:
    2010.12.17 23:32

    index.hu/kulfold/hirek/2010/12/17/rendeletekkel_kormanyozhat_chavez/

    Khmm….

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-294374)
    Loading...
  42. Kettes szerint:
    2010.12.17 23:41

    @jotunder: Navracsics megnyalta a ceruzáját.

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-294375)
    Loading...
  43. Kettes szerint:
    2010.12.18 09:59

    Hehe. A Sukoró-ügyben mindig oly friss Magyar Nemzet durcás hallgatásba burkolózik Tátrai szabadlábra helyezéséről. Ilyenkor sajnálom – és még mennyit fogom – hogy nincs webkamera Polt irodájában. :))

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-294376)
    Loading...
  44. maroz szerint:
    2010.12.18 13:49

    Délmagyar, Lázár János:

    http://www.delmagyar.hu/hodmezovasarhely_hirek/lazar_janos_nem_allitom_hogy_az_elmult_6_honap_hibatlan_volt/2194514/

    „Amikor október 26-án bejelentettem, hogy a hatalmas végkielégítéseket akár az alkotmány módosítása árán is visszaszerezzük, Zitának voltak kifogásai stílus, ízlés, tartalom tekintetében egyaránt. Az volt a „legfontosabb” feladat, hogy őt meggyőzzem. Amikor az érveimmel – hetekbe telt – megnyertem az otthoni meccset, már tudtam, hogy másokat is meg tudok győzni.”

    Dorombolszky úr, valami ilyesmire teccett gondolni, ugye?

    Hiv.: [@maroz:](#comment-294377)
    Loading...
  45. Kettes szerint:
    2010.12.18 14:04

    @maroz: Lefordítom fideszről magyarra: Lázár egy asszonyverő.

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-294378)
    Loading...
  46. maroz szerint:
    2010.12.18 15:28

    @Kettes:

    „Megelégelte Lázárné Megyeri Zita, a Fidesz–KDNP-s képviselőjelölt Lázár János felesége, hogy a választási kampányba belekeverik a családot – mondta tegnapi sajtótájékoztatóján.”

    http://www.delmagyar.hu/hodmezovasarhely_hirek/lazarne_a_mocskolodasrol/122607/

    Ez négy évvel ezelőtt volt, azóta úgy látszik változhatott a véleménye, ki tudja mi okból. Én azt a teljesen erkölcsösen, pusztán bemondás alapján felvett 18 milliót is elég nyomós érvnek gondolnám, de tényleg ki tudja.

    Hiv.: [@maroz:](#comment-294379)
    Loading...
  47. Wolff szerint:
    2010.12.18 15:49

    @Kettes: Dolgozott is. 😉
    nol.hu/lap/mo/20101218-iszapkatasztrofa__a_kabinet_meghosszabbitana_a_veszelyhelyzetet

    Hiv.: [@Wolff:](#comment-294380)
    Loading...
  48. Wolff szerint:
    2010.12.18 20:51

    Annyira izgalmas, amikor Kósa Laji házi sajtófőnöke szembesül azzal, hogy a világ nem úgy működik, mint a debreceni tévé. 😀
    inforadio.hu/hir/belfold/hir-400705

    Hiv.: [@Wolff:](#comment-294381)
    Loading...
  49. Kettes szerint:
    2010.12.18 21:47

    @Wolff: Ez volt az a féltudású, aki az OMG-kampányt kitalálta, és rögtön az első interjújában egy oltári nagyot hazudott a távozó vezetők email-postafiókjainak törléséről.

    A dolgok fideszes intézését közép-ázsiai barbárságnak néző nyugati véleményeket sztereotípiának nevezi, pedig azok nagyon is „professzionálisak”, csak „nem szokványosak”. Talán túlságosan hozzászokott már ahhoz, hogy senki nem röhög bele a primitív hazugságaiba. Kemény az élet.

    Hiv.: [@Kettes:](#comment-294382)
    Loading...
  50. kiskii szerint:
    2010.12.19 02:19

    @Wolff:

    Nem lennék a nyugati fanyalgók helyében, amikor majd 3 év múlva 2500 euróra rúgó minimálbérért lengetjük a nemzeti lobogót.

    Hiv.: [@kiskii:](#comment-294383)
    Loading...

Comment navigation

Newer Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • Késes Szent Alia on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@KennyOMG: Érdekes ötlet, de összességében nem fes…
  • KennyOMG on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@nyulambator: Szerintem meg orbangyulolet szintu t…
  • ijontichy on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@nyulambator: : Már egy éve találgatjuk, hogy ez m…
  • nyulambator on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@KennyOMG: Szerintem több helyen is tévedsz. Nem h…
  • KennyOMG on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@Késes Szent Alia: Van az az elmelet, hogy a Penta…
  • DarthVader on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@Késes Szent Alia: Miután Irán kijelentette, hogy…
  • Késes Szent Alia on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@KennyOMG: Voltaképp az egészben nem látom a strat…
  • KennyOMG on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@Késes Szent Alia: Nem jarsz messze szerintem az i…
  • Késes Szent Alia on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@KennyOMG: Tőzsdezárás után? Az azt jelentené, hog…
  • KennyOMG on Irán amerikai támaszpontot támadott meg Katarban@Késes Szent Alia: Szerintem ha lesz valami, akkor…
  • Késes Szent Alia on Irán amerikai támaszpontot támadott meg KatarbanNa, akkor ma éjjel? Eléggé vihar előtti csend van.…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: A főispánoktól megszabadulásnak számos…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekA zember, aki ott se volt: https://444.hu/2026/01/…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @naki: De te komolyan azt hitted, hogy én az…
  • vattablz on Viccországban bejelentenekInkább az a probléma, hogy a megyék önkormányzatké…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@naki: : Már a rendszerváltás idején sem nagyon ér…
  • naki on Viccországban bejelentenekPusztán arra utaltam, hogy a (vár)megye dolognál k…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @naki: Ha drága visszacsinálni, akkor inkább…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@ijontichy: Valóban nem tudom, hogy egy ilyen Epst…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek@muaddib00: : Szvsz. egyszerű. Vincent tv. ("ha el…
  • naki on Viccországban bejelentenekPont olyan drága lesz (ha eltekintünk az inflációt…
  • muaddib00 on Viccországban bejelentenekÉn nem értem ezt a pörgést a megye témán. Azt tudo…
  • jotunder on Viccországban bejelentenek@ipartelep: https://24.hu/belfold/2025/12/06/magya…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Remélem, egyszer igen. Egyben azt is r…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekEgy hír a Telexről: "Pest, Fejér, Veszprém és Komá…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Lehet-e újra nagy Magyarország?@annokkk: "aki más években is gazdagodott, az mind…
  • aerduloensamtonight on Viccországban bejelentenek"Free Palestine" helyett... https://www.nature.com…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@Grrr: Gondolom, nekem elég szar tapasztalataim vo…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@KennyOMG: Persze, hogy vizsgálják ki. Csak jelezt…
  • KennyOMG on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Ejj de szep kanyarral tetszett terelni…
  • Grrr on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Ez valószínűleg erősen iparágfüggő. Ho…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Van képe iránnak beszólni https://www.…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekEhhez először elkezdtem írni egy hosszú bevezetőt,…
  • ijontichy on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@nyulambator: : "de sejtelmem sincs a felső vezető…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@nyulambator: Én azt gondolom, hogy ez elég egyért…
  • nyulambator on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Tudok-e olyan magyar és európai felső…
  • ijontichy on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@annokkk: : Szvsz. ezt elengedhetnéd már ;-)…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@annokkk: Feltétlenül idézd kérlek ahol ezt mondta…
  • DarthVader on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)Trump szerint nem a nemzetközi jog fogja megszabni…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Épp eggyel előbb mondtad, hogy takarít…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@annokkk: Direkt nem akarod felfogni ugye? Egy pár…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Hát ez egy ilyen puritán ország. Nem k…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@annokkk: Erre mit mondjak. Az élet kissé bonyolul…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@nyulambator: Én azt is el tudom képzelni, hogy an…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00: Biztosan az uzsonna miatt gyűltek össz…
  • muaddib00 on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@nyulambator: Az Epstein üggyel senki nem nagyon a…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@nyulambator: Most jön csak a habzás. Mivel Orbán…
  • nyulambator on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)Orbán is minidg ezt tolta (amíg még tudta kontroll…
  • annokkk on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@incze: És elengedik Madurot ?
  • incze on Trump Maduro helyettesét preferálja az ellenzék vezetőjével szemben (wowposzt)@muaddib00:: ez nem ilyen egyszerű. egyelőre nagyo…

Posztrulett

Figyelmeztették Európát! Kiálltak Magyarország mellett! -írja a NER-bohóc Molnár Gergő az index.hu-n.

‘”Magyarország mellett álltak ki az Egyesült Államokban, egész Európát figyelmeztették! Az Egyesült Államok külügyminisztériuma egy, a tárca honlapján kedden megjelent írásban figyelmeztette Európát, hogy az eltávolodik a közös nyugati civilizációs alapoktól, például a szólás- és vallásszabadságtól, a nemzeti szuverenitástól és a demokratikus elvektől.” (index.hu) Rubio kitalálta, hogy legyen saját substack-je az amerikai külügynek. Valójában itt …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • vattablz
  • janszemwordpress
  • ipartelep
  • SMFB
  • Tyto
  • ijontichy
  • jaurin
  • macskahala
  • princeghostly1c74fbc695
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • ervsebeszet
  • Vidor Ferike
  • istván orovecz
  • darnoknew
  • incze
  • szabol25
  • rovidec398e17c6
  • Késes Szent Alia
  • Hector Kapitány
  • hakohen
  • KennyOMG
  • j.alfred prufrock II
  • Bogomil
  • cleantone2
  • aerduloensamtonight
  • Podvinecz marsall
  • azuccahirmondoja
  • nerangass
  • micike mici
  • kisa
  • aromo44
  • Hanyistók
  • simonandris2
  • Tiborné Tóth
  • tortt49
  • opiniopraesumpta
  • Grrr
  • jotunder
  • elolhatuldoktor
  • F Ford
  • nyulambator
  • ganjagym
  • susyk
  • kalzol
  • tulajdonkppen
  • Tehenész
  • ra0213
  • Mikonu
  • ijenanyelvtan
  • csunyatáp
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d