Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában? 2026.02.07
  • Az értelmiségi illúziók vége 2026.02.07
  • Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel 2026.01.28
  • A nemzetközi matematikai kongresszus bojkottja 2026.01.28
  • A Mandiner esete Alex Prettivel 2026.01.27
  • Trump megegyezett Grönlandról? 2026.01.21

A legolvasottabb posztok

  • Az értelmiségi illúziók vége
  • Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?
  • Viccországban bejelentenek
  • Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel
  • Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.
  • Megmenteni bárkit avagy Tölgyessy Péter és nyolc centi

Orbán „konzervatív filozófusa” okoskodik

2022.12.15 by jotunder

Molnár „Férfias szivatás” Attila Károly „konzervatív filozófus” interjút adott az index.hu-nak. MAK az elmúlt húsz évben nem publikált értékelhető tudományos folyóiratban, addig sem igazán. Filozófiai munkássága nincs. Tegye fel a kezét, aki meglepődik. Természetesen toltak a segge alá egy kamuintézetet, fasisztát nem hagyunk az út szélén.

MAK a magyar filozófia Bogár Laci bácsija, nagyranőtt megadja, agresszív pöllencs (de régen írtam le ezt szót).

Érdemes beleolvasni a prosztataproblémákat a feltűnően olcsó piával kombináló csajozós dumába, ami az Eszmetörténet for Dummies-re van építve, Orbánnak igaza van, mert igaza van, mert mi lehetne konzervatívabb dolog, mint ársapkát rakni a csirke-farhátra. Tényleg érdemes beleolvasni, ne tessék nyafizni, lehet belőle tanulni, Szálasi óta nem volt ilyen megalázó színvonalú ideológiai holdudvara magyar miniszterelnöknek.

Azért az egyik felbüfit idézem, mert olyan kis ner:

„Ennek értelmében teljesen felesleges a konzervatív kormányoktól – így az Orbán-kormánytól is – szociális intézkedéseket várni, ezek ebben a keretrendszerben egyszerűen nem élveznek prioritást. Az, hogy ez erkölcsileg helyes vagy helytelen, az egyéni, szubjektív dolog, nem képezi a politika értelmezési tartományát. A politika elsősorban nem erkölcsi kérdés.”

Jogi képviselőnk most veszi el tőlem a keyboard-ot, pedig egy csinos jelzős szerkezettel akartam befejezni.

P.S megtaláltam MAK egy tizenhárom évvel ezelőtti, Mezei Balázzsal közös írását az Old Vincenten. Egészen döbbenetes ez az egész. különösen a szociális érzékenység, a jogállam, a közmédiával kapcsolatos dumcsikák akkor és most.

……………………………………..

   „A rendszerváltás eseménye arra irányult, hogy egy történelmi baleset folytán létrejött totalitárius monstrum hatalmából megszabadulva Magyarország visszatérjen a nyugati államok közösségébe, toleráns és erős jogállamot, hatékony és szociálisan érzékeny piacgazdaságot s a klasszikus európai kultúrával folytonos művelődést építsen ki.”

    ” 2002 után politikai alapon megszervezett diszkrimináció, üldözés, egyes esetekben fizikai erőszak bontakozott ki. Aki a legsikeresebb időszakban, 1998 és 2002 között jelentősebb szerepet vállalt, visszaéléseknek, atrocitásoknak volt kitéve. Miközben a kormány közeli csoport a „köztársaság védelmétől” volt hangos, jogállamban elfogadhatatlan módokon diszkrimináltak eltérő felfogásúakat. Mindennek következtében sokan idő előtt elhaláloztak, életpályák roppantak össze, sikeres vállalkozások ezrei mentek csődbe, másokat emberi és szakmai méltóságukban megbecstelenítettek. A kultúra médiumában tilalom alá kerültek, írásaikat nem publikálták, még nevük említése is tilossá vált, s elért eredményeiket részben becsmérelték, részben eltulajdonították.”

  ” Emellett a magyar politikai közösség feltétele a méltányosság, a tisztesség és a nagyvonalúság, illetve az együttélés és az abból fakadó kölcsönös előnyöknek a felismerése.”

 ” Az ország fejlődése megrekedt, a mélyszegénység növekedésnek indult, és telente – Európában példátlan módon – tucatjával fagytak meg emberek az ország területén.„

  „Ugyanezen mintának megfelelően a közmédiumok a visszaélés struktúráinak támogatóitól hangosak, akik az adófizetők pénzéből egyoldalú pártpropagandát folytatnak, miközben elmulasztják közszolgálati kötelességeiket.„

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16529937-6988645a48b16' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16529937&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16529937-6988645a48b16&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16529937-6988645a48b16' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Orbán és a magyar minőség

Next Post:

Isten és az agykutatók

27 Commments

  1. vattablz szerint:
    2022.12.14 22:22

    Az erkölcs sem erkölcsi kérdés. Orbánéknál. Mert mi az? És mennyit lehet belőle lopni?

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-322778)
    Loading...
  2. hakohen szerint:
    2022.12.14 23:35

    .
    Nosztalgiám támadt a régi jó Konzi iránt. Tölgy és gabrilo iránt. Lehet, hogy a nosztalgia teszi, de mintha akkoriban nem írtak volna ekkora baromságokat. Valószínűleg de.
    .

    Hiv.: [@hakohen:](#comment-322780)
    Loading...
  3. Virág et. szerint:
    2022.12.15 08:14

    A szokásos konzi mentalitás. Ellenzékből hirtelen fontos a szociális érzékenység és a jogállam, meg a közmédia pártatlansága. Kormányról ezek már sorosista libsi maszlagok csupán.

    Hiv.: [@Virág et.:](#comment-322783)
    Loading...
  4. DarthVader szerint:
    2022.12.15 08:51

    Hm. Péter irányából nem elvárás volt a megtagadás, „történelmileg így alakult”. Pál is magától fordult meg az úton. Ezeknél viszont már elvárás. Csak akkor lehet tagja a gyülekezetnek, ha megtagad. Mindegy, hogy mit, de 2010 előttit. A fineszesebbek többször is. De hogy ezen még csodálkozik valaki….

    Hiv.: [@DarthVader:](#comment-322784)
    Loading...
  5. annokkk szerint:
    2022.12.15 09:35

    “Ennek értelmében teljesen felesleges a konzervatív kormányoktól – így az Orbán-kormánytól is – szociális intézkedéseket várni, ezek ebben a keretrendszerben egyszerűen nem élveznek prioritást.”
    …
    Szerintem ez koherens az előtte vallottakkal.
    Konzervatív kormányoktól ne várjanak semmilyen szociális intézkedést.
    Baloldali kormányoktól kell az ilyesmit várni, követelni, számonkérni.
    A konzervatív kormány az erősek győzelme a gyengék felett.
    Az okosak uralma a buták felett. Izomtibornak nincsenek erkölcsi megfontolásai.
    Hulljon a férgese.
    …
    A ballibsi kormányoktól követelni azt az erkölcsöt, ami nekik nincs, az is koherens a saját erkölcstelenségükkel.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-322785)
    Loading...
  6. apokalipszistmost szerint:
    2022.12.15 10:21

    akkor én most Dr. Nagy Ferót idézném, miszerint, „ha a fidesz csinálja, akkor rendben van.”

    lám, lám, a politika nem csak „nem erkölcsi kérdés”, hanem meglehetősen egyszerű is, a „bizonyos szemszögből nézve” (Obi-Wan Kenobi)

    Hiv.: [@apokalipszistmost:](#comment-322787)
    Loading...
  7. Geo szerint:
    2022.12.15 10:43

    Ha – a téma tárgyalása érdekében – eltekintünk attól, hogy Orbán „filozófiája” a maffia-család hízlalása, akkor is tele van hazugsággal:
    1. a politika mindig erkölcsi kérdés
    2. Amíg a neokonzervativizmus úgymond elhárítja az akadályokat a gazdagodás elől, addig a NER urai bizony, újraosztanak – csak éppen alulról felfele.

    Az pedig egy szokásos tohuva bohú, ahogy a totális államot állítja szembe az egyenlőtlenség elfogadásával, tekintve, hogy a (politikai értelemben vett Európában) Mo-on ügyködik a leginkább totális állam, másrészt ha nem tévedek, az esélyegyenlőség nem áll távol a konzervatív eszmerendszertől.

    Hiv.: [@Geo:](#comment-322789)
    Loading...
  8. ipartelep szerint:
    2022.12.15 10:52

    Hiv.: @Geo:
    … „ha nem tévedek, az esélyegyenlőség nem áll távol a konzervatív eszmerendszertől.”

    De, ebben tévedsz. Mindenféle egyenlőség-elv távol áll a konzervektől. Éppenséggel pontosan az ellenkezőjét vallják, vagyis nem csak azt, hogy az emberek eredendően nem egyenlőek (ez ugye az állapot), hanem azt is, hogy ezt az egyenlőtlenséget nem kell csökkenteni (jóvanazúgy, ahogy van). Az egyenlőség-elv egy teljesen ballliberális (inkább bal, mint lib) elv, és mint ilyen, ez az egyik legfontosabb vízválasztó a ballib, és a konzervek között.

    Hiv.: [@ipartelep:](#comment-322791)
    Loading...
  9. darnoknew szerint:
    2022.12.15 12:01

    Van valami sajátos bája annak, hogy miközben itt ostorozzuk azokat, akik törvénybe iktatják a jogot az éhenhalásra, aközben azok, akiket elsősorban érint, és akiknek a ballibek harcolták ki a szavazati jogot, azok megválasztják őket, azután megint, majd megint… Pedig jobbat érdemelnének. (Kérdőjel?)

    Hiv.: [@darnoknew:](#comment-322795)
    Loading...
  10. vattablz szerint:
    2022.12.15 12:38

    Lehet, hogy időről időre változik, amit ez a tudósember makog (szójáték!), az viszont változatlan, hogy amúgy egy barom.

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-322796)
    Loading...
  11. nyulambator szerint:
    2022.12.15 13:25

    @ipartelep: Az egyenlöség annyira nem távoli a konzervektöl, csak ök úgy vélik, hogy ez már rég megvalósult. Senki sincs törvényileg korlátozva abban, hogy ö legyen Elon Musk vagy Mészáros Lölö. Söt, ök a példa, hogy egy afrikai is lehet milliárdos amerikában, vagy egy egyszerü munkásember is lehet milliárdos cégtulajdonos Magyarországon. Mindenki elött ott a lehetöség, csak élnie kell vele. Az, hogy valaki mozgássérült romának született ózdon, nem jelenti azt, hogy ne lennének egyenlö jogai a boldogulásra. Ha mégse boldogul, arról viszont nyilván csak ö tehet.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-322798)
    Loading...
  12. jotunder szerint:
    2022.12.15 14:45

    @nyulambator: mak tényleg nagyon sötét, primitív közhelyeket ismételget és olyan logikai hibákat követ el, amiért már nagycsoportban is csúnyán néznek az emberre.
    a konzervatív filozófusok egy része hangsúlyozza az emberek közötti hierarchiákat és természetes egyenlőtlenségeket, de azért a konzervatívok elfogadják azt, hogy minden polgár egyenlő tagja a politikai nemzetnek per default value, egyenlő a jog előtt, egyenlő az állam szemében. nagyon sok konzervatív számára az input-egyenlőség alapvető, tehát az, hogy pl. az oktatásban lehetőleg egyenlően kell indulniuk a gyermekeknek és az eredendő hátrányokat valamelyest kompenzálni kell. kérdezzük meg erről a csóró családból származó giorgia melonit. itt nem totális egyenlőségről van szó (ez a majom azt mondja, hogy vagy totális egyenlőtlenségpárti egy politika, azaz kommunista vagy orbáni (és nem, orbán politikáját sem lehet totálisan szegényellenesnek nevezni, nem is véletlen, hogy komoly támogatása van az alsóbb rétegekben). 100 százalékos adó lenne a totális egyenlőség alapja, amit azért aránylag kevesen támogatnak (de Angliában Thatcher állapította meg a 60 százalékos legmagasabb adókulcsot, ami persze 83 százalékról ment le, és nincs flat tax, és nem is lesz soha). ez egy primitív lojálka maktól, piaszagú, loncsos, rosszarcú felbüfi.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-322799)
    Loading...
  13. fortin2 szerint:
    2022.12.15 15:46

    @poszt: „a magyar filozófia Bogár Laci bácsija,”. Dehogyis. A nevezett személynek semmilyen néven vagy névtelenségben nevezhető „pozíciója” nincs a jelzett szakmában. Senki számon nem tartja semmiképp.

    Hiv.: [@fortin2:](#comment-322800)
    Loading...
  14. nyulambator szerint:
    2022.12.15 15:49

    @jotunder: Mondhatjuk úgy is, hogy bár én alapvetöen azzal se értek egyet, ahogy egy normális(nak tekintett) konzervatív gondolkodik például az egyenlöségröl, a szociális transzferekröl, de amit itt látunk, az ennek is a torz karikatúrája.
    Egy rendes konzervatív minimum 600 000 forintos sérelemdíjért perelne, amiért ezzel az ocsmánysággal megsértették a személyiségi jogait.

    Hiv.: [@nyulambator:](#comment-322801)
    Loading...
  15. equinsu ocha szerint:
    2022.12.15 16:59

    @darnoknew: Nem érdemelnének jobbat. Lásd pl. az L. Ritók Nóráék által támogatott orbánista csürhét (a kivétel természetesen kivétel).

    Hiv.: [@equinsu ocha:](#comment-322807)
    Loading...
  16. Podvinecz marsall szerint:
    2022.12.15 16:59

    @fortin2: a másikat igen?

    Hiv.: [@Podvinecz marsall:](#comment-322808)
    Loading...
  17. jotunder szerint:
    2022.12.15 17:01

    @fortin2: az eszmetörténetet a filozófia egyik ágának szokták tekinteni.
    az van, hogy én most meg fogok őrülni filozófiától, ha nem pihenek egy órát.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-322809)
    Loading...
  18. fortin2 szerint:
    2022.12.15 18:12

    @jotunder:](#comment-322809 Olvass Hessét vagy nézz George Carlint. MIndkettő segít.

    Hiv.: [@fortin2:](#comment-322810)
    Loading...
  19. fortin2 szerint:
    2022.12.15 18:14

    @jotunder:](#comment-322809: az igaz, de én még nem találkoztam élő filozófiával foglalkozóval, aki ezt az alakot szaktársnak tekintette volna. De biztos rossz körökben forgok. Oakeshott pedig a sírjában.

    Hiv.: [@fortin2:](#comment-322811)
    Loading...
  20. Vidor Ferike szerint:
    2022.12.15 18:36

    Hiv.: @ipartelep:
    „Mindenféle egyenlőség-elv távol áll a konzervektől.”
    Elvileg nem feltétlenül van így, viszont az Orbán-kormány gyakorlatából csak olyan példákat lehet idézni, amelyek a fenti véleményedet igazolják.

    Azért kis színesként megemlítem, hogy az EMMI minisztere volt jogosult „Esélyegyenlőségért díjat” adományozni, évente ötöt. Ugyanolyan rangú mint mondjuk egy Liszt Ferenc- vagy Márai Sándor-díj. 2016-ban átnevezték
    „Esélyteremtésért díjnak”. A definíciója egyébként nem változott: „A díj az esélyegyenlőség (esélyteremtés) terén elért kiemelkedő eredmények, valamint a hátrányos társadalmi csoportokhoz tartozó személyek jogainak érvényesítéséhez és e jogok, valamint az emberi méltóság védelmében való fellépés és védelem minél szélesebb körű érvényesítése és népszerűsítése területén végzett kiemelkedő tevékenységért adományozható.” Nem tudom, hogy az EMMI megszűnésével megmaradt-e a díj.

    Hiv.: [@Vidor Ferike:](#comment-322812)
    Loading...
  21. jotunder szerint:
    2022.12.15 19:57

    @fortin2: nem lep meg.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-322815)
    Loading...
  22. punkfrog szerint:
    2022.12.15 21:06

    Hiv.: @Vidor Ferike:
    Mit szeretnél ezzel mondani? Alkotmánybíróság is van, meg Állami számvavőszék sőt, Alapjogokért központ is.

    Hiv.: [@punkfrog:](#comment-322818)
    Loading...
  23. Vidor Ferike szerint:
    2022.12.16 10:19

    Hiv.: @punkfrog:
    „Mit szeretnél ezzel mondani?” – Nem sokat. A lényeg az első mondat, nem a kis színes, ami csak annyit mutat, hogy néha még adnak a látszatra, de többnyire arra sem.
    Szerintem az esélyegyenlőség és a konzervativizmus témája érdekes kérdés, de most nincs rá érkezésem, hogy taglaljam. Amúgy sem vagyok konzervatív, bár van egy elég jelentős beütésem.
    A másik az Orbán-rendszer és a konzervativizmus. Ez direktben kapcsolódik a poszthoz. A NER szereti magát konzervatív színben feltüntetni, holott nem az, hanem radikális, populista, autoriter és ki mit akar. Nem tudom, hogy van-e itt olyan, aki ebben a NER-rel ért egyet, és konzervatív rezsimnek tartja?

    Hiv.: [@Vidor Ferike:](#comment-322823)
    Loading...
  24. annokkk szerint:
    2022.12.16 10:40

    Hiv.: @Vidor Ferike:
    Nem is tudom. Az autoriter – tekintélyelvű, már önmagában konzervatívat jelent. Az egyszemélyi hatalomkoncentráció, a hűbériség, az evangelizálás elég konzervatív uralkodási formák.
    És hát ezek uralkodnak.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-322824)
    Loading...
  25. vattablz szerint:
    2022.12.16 15:43

    @annokkk:
    És a fasizmus? Az mennyiben konzervatív „uralkodási” (hatalomgyakorlási) forma? A NER fasiszta rendszer, orbán fasiszta diktátor, minden ettől eltérő értékelés tévutakra vezet. A konzervativizmushoz éppúgy semmi köze nincs, mint az evangéliumi értelemben vett kereszténységhez, vagy a politikai értelemben vett kereszténydemokráciához. Orbán egy gátlástalan rabló gazember, aki hatalmához felhasználja a populizmus legsötétebb módszereit és ami éppen hasznára válik. Annyira persze nevezhetjük konzervatívnak, amennyire MAK urat filozófusnak. (Ld. dr. Bubó.)

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-322832)
    Loading...
  26. annokkk szerint:
    2022.12.16 19:38

    Hiv.: @vattablz:
    Azért minálunk a fasizmus nem egy alulról szerveződő népmozgalom volt, hanem egy történelmi folyamat végösszege.
    A mai újfasizmusnak vannak történelmi hagyományai. Vagy legalábbis lehet rájuk hivatkozni.

    Hiv.: [@annokkk:](#comment-322844)
    Loading...
  27. vattablz szerint:
    2022.12.16 21:33

    Hiv.: @annokkk:
    És? Ezzel most mit akartál mondani?

    Hiv.: [@vattablz:](#comment-322849)
    Loading...

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • ijontichy on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?@vattablz: : Ennyi bullshit igazán elfér egy progr…
  • DarthVader on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?"A színházakat nézőszám és kulturális érték alapjá…
  • vattablz on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?@ipartelep: Van egy harmadik fontos dolog is. Neve…
  • vattablz on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?@AI szagerto: Vajon melyikünk hozzászólása öregszi…
  • annokkk on Az értelmiségi illúziók végeJól látom, hogy az értelmiségi szó azt jelenti, ho…
  • Keepdreaming on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?Mint SÖRÖS, kikérem magamnak a "kézműves" jelzőt!…
  • ipartelep on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?Egy-egy ilyen program nagy (nagyobb?) része mindig…
  • AI szagerto on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?@vattablz: ez a beszéd, kisujjeltartás, jólodamond…
  • nyulambator on Az értelmiségi illúziók végeDe kár lenne úgy tenni, mintha ezen múlna, Bármi.…
  • jotunder on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?@vattablz: ?? find "mesterséges intelligencia". en…
  • vattablz on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?Fidesz 2.0. És egy ember már biztosan végigolvasta…
  • nyulambator on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?Hát valamivel összetettebb mint az, hogy "folytatj…
  • tamspatrik on Az értelmiségi illúziók végeAz értelmiségi illúzió az értelmiségi. Amúgy meg n…
  • aerduloensamtonight on Írnak-e a kvantumszámítástechnikáról a TISZA programjában?Meglátjuk?
  • incze on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.tekintettel arra, hogy a félidei választásokra tra…
  • ijontichy on Az értelmiségi illúziók vége"Tisztesség dolgában elég szarul állok. ... Kisvár…
  • Keepdreaming on Viccországban bejelentenekOrbán Viktor 2026.02.07.: "Ukrajna az ellenségünk"…
  • Késes Szent Alia on Britnek lenniLassacskán Starmer is elmondhatja a poszt első bek…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @ijontichy: Legfeljebb is csak annyi történh…
  • vattablz on Az értelmiségi illúziók végeDe, asszem pont ilyet. Máskülönben másmilyen lenne…
  • jotunder on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@annokkk: ha folyamatosan őrjöngsz, akkor kénytele…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenek:-D :-D :-D "Amikor 1999-ben a koszovói háború mag…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@annokkk: : Visszalendül az... csak mikor? Arra ni…
  • annokkk on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ipartelep: Nem lendül vissza. Szerintem annyira e…
  • ipartelep on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Hiv.: @annokkk: Én nem tudom, hogy az amerikai dem…
  • annokkk on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ipartelep: Végülis ez várható volt. A demokraták…
  • ipartelep on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Láttátok az Idiocracy c filmet? Ha nem, ideje megn…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittelhttps://24.hu/belfold/2026/02/06/orban-viktor-mezo…
  • Grrr on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Astanát Nazabajev távozása után nyugtatásképpen át…
  • Grrr on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@ipartelep: Egy srófra jár az agyunk, nekem is esz…
  • ijontichy on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: : Ajajj... egy ideig vicces volt e…
  • ipartelep on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Hiv.: @annokkk: Azt gondolom, hogy hosszú idő óta…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekhttps://hvg.hu/360/20260206_202606-nvb-nvi-valaszt…
  • annokkk on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: Én egy ötméteres Trump szoborról i…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@muaddib00: Vagy inkább Aladeen
  • muaddib00 on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: Felesleges elaprózni, simán United…
  • kiazmármegint on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@kiazmármegint: Miert csak a Penn Stationt? Miert…
  • kiazmármegint on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.Azert ez még Trumptol is uj szint: https://www.nbc…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@susyk: " Tóth Zoltán választási szakértő erről a…
  • susyk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@annokkk: Értsd már meg, hogy nem lakcím alapján s…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittelValószínű, hogy azokat a levélszavazókat húzták le…
  • annokkk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@susyk: Mondhat ilyesmit, de számai nincsenek. Az…
  • susyk on Orbán Anita esete a féltudású magyar elittel@annokkk: a linkelt cikkben László Róbert elmagyar…
  • ijontichy on Viccországban bejelentenekNagy riszpekt :-) Hiába a kormányrendelet, nem szü…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekAzt ne felejtsük el, hogy ma Mogyoróországon egy f…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/02/01/tomegverekedes-a-fradi-p…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@Grrr: Egyrészt az antifasiszták nem hatalom. Ők m…
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw on Mennyire „teljesít” jól az ország? (kérdésposzt)@annokkk: Új alkotmány jöhet. Gyorsabban mint eddi…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@Virág et.: Szegény egy politikai fogoly. A Putyin…
  • Grrr on Viccországban bejelentenekElég egyszerű: nem a tőlük nagyon különböző romákr…

Posztrulett

Az amerikai antidemokrácia-exportról (apróságposzt)

A Telegraph egy (állítólagos) kiszivárogtatott dokumentumra hivatkozva írta meg, hogy Trumpék le akarják választani Ausztriát, Olaszországot, Lengyelországot és Magyarországot az Európai Unióról. Anna Kelly szóvivő szerint azonban „fake news”-ról van szó – a hivatalos nemzetbiztonsági stratégián kívül más dokumentum nem létezik. Az anyagban egy új hatalmi rendszer körvonalazódik, amelynek Amerikán kívül Oroszország, Kína, Japán és …

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • ipartelep
  • K Zoltan
  • kisa
  • SMFB
  • marysolotravez
  • anna007dor
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • karsairita
  • AI szagerto
  • jack_of_all_trades
  • szabol25
  • azuccahirmondoja
  • ijenanyelvtan
  • Grrr
  • labrys
  • Virág et.
  • ra0213
  • Czifra Zoltán
  • jelbeszed
  • Psakreff
  • nyulambator
  • simonandris2
  • tortt49
  • Keepdreaming
  • tulajdonkppen
  • micike mici
  • aromo44
  • nerangass
  • opiniopraesumpta
  • Gaboxhrr
  • thegaben86
  • gearforbooks
  • csunyatáp
  • ororvecztb1
  • vattablz
  • DarthVader
  • decaffeinatedscrumptiously51e405b478
  • Hector Kapitány
  • KennyOMG
  • kalzol
  • LibaLeontin
  • susyk
  • rovidec398e17c6
  • kiazmármegint
  • elolhatuldoktor
  • darnoknew
  • mecsekijeti
  • nyulambator
  • Tyto
  • macskahala
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2026 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d