Skip to content

Örülünk, Vincent?

  • Címlap
  • Legújabb posztok
  • Rólunk
  • A kommentelésről
  • Gépház?
  • Archívum
    • Jobboldali költők borzalmas versei
    • Hétköznapi történetek
    • Focitörténelem
    • Hülyeország
    • Vincent tréfái
    • Indulatposzt
    • A nap idézete
    • Gengszterkrónikák

Örülünk, Vincent?

A Vincent blog hazatér

Legújabb posztok

  • Orbán végre őszinte volt 2025.07.11
  • Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjat 2025.07.09
  • Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László 2025.07.06
  • Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.” 2025.07.05
  • Bemondta a Híradó !! A világ legjobb száz egyeteme között a Semmelweis !!!! 2025.07.05
  • Az AI elkezdte elvenni az emberek munkáját 2025.06.30

A legolvasottabb posztok

  • Viccországban bejelentenek
  • Orbán végre őszinte volt
  • Az Orbán-fasizmusról
  • Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László
  • Magyar filozófus kapta a Flamand Nobel-díjat
  • Bemondta a Híradó !! A világ legjobb száz egyeteme között a Semmelweis !!!!

Miért nyerte meg Orbán a népszavazást? (megjegyzésposzt)

2021.05.11 by Vincent szerző

Eredeti szerző: jotunder

 

         Magyarország Alaptörvénye záróklauzulája:

         „Gyártó nyomda: Állami nyomda. Készült kilencezer példányban mélynyomással, ára ezerháromszáz forint”.

          Mint azt Pokol Béla alkotmánybíró úr igen elokváltan kifejtette az egyes megyei jogú városok elidegenítéséről szóló törvény alkotmánybírósági vizsgálata idején; a fenti paragrafusból teljesen világosan kiolvasható, hogy azokat a népszavazásokat, amelyeken az érvényes szavazatok száma osztható valamely prímszámmal Orbán Viktor nyerte. Márpedig. 

          A lineáris egyenletrendszerek elméletének egyik alapvető eredménye a következő: Ha harmincnyolc nézőpontos rezsimribanc tizenkilenc Magyar Idők cikkben hetvenháromszor írhatja le azt, hogy a migránsizű cukorkától kihullhat a bébirépák fanszőrzete, akkor háromezer-kétszáz századvéges pribék negyvenhatezer közszolgálati interjúban kurvasokszor mondhatja bele az egészségesen pirospozsgás magyar nézőemberek arcába azt, hogy Orbán Viktor nemcsak megnyerte a népszavazást, de ki is festette limonádészínűre. 

          Megvan?  Ők nyertek. Abból a tízmilliárdból, amit a kampányra költöttek, körülbelül tizenhárom-tizenöt milliárd forintot.

         A többi meg tényleg nem érdekel senkit. Baloldali politológusok tizenkétezer forint plusz ÁFA-ért próbálják majd elmagyarázni a klubrádióhallgató néniknek, hogy az X-nek az Y csak a mitoménhány százaléka, tehát. Azért egy rendes nógrádiböbe le sem hajol. 

        Igen, Orbánék egy másik univerzumban élnek…. de baromi jól. 

 

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Related

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr
<div class='sharedaddy sd-block sd-like jetpack-likes-widget-wrapper jetpack-likes-widget-unloaded' id='like-post-wrapper-192691293-16518857-68786f3175e8c' data-src='https://widgets.wp.com/likes/?ver=14.1#blog_id=192691293&post_id=16518857&origin=www.orulunkvincent.hu&obj_id=192691293-16518857-68786f3175e8c&n=1' data-name='like-post-frame-192691293-16518857-68786f3175e8c' data-title='Like or Reblog'><h3 class="sd-title">Like this:</h3><div class='likes-widget-placeholder post-likes-widget-placeholder' style='height: 55px;'><span class='button'><span>Like</span></span> <span class="loading">Loading...</span></div><span class='sd-text-color'></span><a class='sd-link-color'></a></div>

Post navigation

Previous Post:

Az ország elgágyorosodásáról (megjegyzésposzt)

Next Post:

Haditudósítás: Bayer Zsolt és a számok

140 Commments

Comment navigation

Older Comments
  1. mafi mushkila szerint:
    2016.10.03 22:42

    @dr Brcskzf Gröőő: Azért kihallatszik:
    444.hu/2016/10/03/ilyen-eredmenyt-meg-tito-sem-hozott-ki-1945-ben-igy-beszelnek-a-cnn-en-a-magyar-nepszavazasrol

    Hiv.: [@mafi mushkila:](#comment-103136)
    Loading...
  2. seol szerint:
    2016.10.04 00:35

    @mafi mushkila:

    Pedig érdemes ilyeneket nézni, Mráz és Lánczi simán benne vannak a 10 legundorítóbb NER-komisszárban (az utóbbi még rendkívül szórakoztatóan nagyonbuta is), szinte kinyílik a világ és fényesebbek a tárgyak, ha nézed őket kicsit. Mármint miután elkapcsolsz. 🙂

    Voltak most is csodálatos pillanatok, ahogy látom, például a „ne emlegesse a Jobbik, hogy érvénytelen volt, hátha nem tudják meg Brüsszelben”-re senki ne mondja, hogy nem ihletett. 😀

    De azt hiszem, azt pedzegetni, hogy a népviccelődés kvázi érvényes volt, hiszen ha csak egymillió emberrel többen szavaznak (a félmilliós tipp pöppet alacsony), érvényes lett volna, kicsit erős volt, erre még a szektás célközönségből is felkapják a fejüket talán. 🙂

    Hiv.: [@seol:](#comment-103137)
    Loading...
  3. beavereater szerint:
    2016.10.04 00:50

    Nocsak, Spéderéknek herelesüllyedése van?

    index.hu/velemeny/2016/10/03/orban_2018_megeroszakolt_valasztas/

    Via deagyurcsánymindigisjajjdepatásördögvoltorbánékatmeghanemválnakbelegfeljebbelzavarjuk@index.hu

    Welcome to the real world, losers.

    Hiv.: [@beavereater:](#comment-103138)
    Loading...
  4. nerángass szerint:
    2016.10.04 11:45

    Keritéssel kokettál Szerbia (is )

    http://www.politico.eu/article/serbian-president-hints-at-migrant-border-closure-tomislav-nikolic/

    Hiv.: [@nerángass:](#comment-103139)
    Loading...
  5. Muad'Dib szerint:
    2016.10.04 12:53

    @aronsatie:
    Miért ez valami verseny? Én azt hittem normális országot kívánunk építeni. Vagy ez úgy működik, hogy rárakjuk a mérlegre a figurákat és pl. azt mondjuk na ez a srác 5 dekával kisebb szemét mint a Bayer, jöhet?

    Hiv.: [@Muad’Dib:](#comment-103140)
    Loading...
  6. Muad'Dib szerint:
    2016.10.04 12:58

    @jotunder:
    Pontosítanék. Helyettes vezető elvtárs. Nézd, azért az agitprop osztály az nem egy szakpolitikusi gyűjtőhely. Annak a helyettes vezetőjének lenni, hogy is mondjam áraszt egy fajta szagot. Én speciel nem szeretném, hogy a jelenlegi hulladék vezetést olyanra cseréljük, amelyik szintén nem nagyon találja azt a bizonyos emlegetett minimumot. Mert ismétlem, ki lehet tüntetni Barabást az üzleti életben elért eredményeiért például, sőt lehet, már egy bűbájos, kedves ember, de nem kéne ismét politikai befolyást ajándékozni neki, mert nem biztos, hogy tudja merre is van az előre. És ennek teljesen függetlennek kellene lennie attól, mit gondolunk a fityesz kádereiről (lásd: @Muad’Dib: ).

    Hiv.: [@Muad’Dib:](#comment-103141)
    Loading...
  7. jotunder szerint:
    2016.10.04 13:26

    @Muad’Dib: Én is viccesnek találom Barabást, de azért azt tudni kell, hogy ő folyamatosan létezett az MSZP környékén, aránylag magas poszton is. A szocialisták szeretik, ez az ő dolguk. Nem hiszem, hogy különösebben osztani-szorozni fog. Ő egy menő üzletember, aki valószínűleg már el sem tudja képzelni, hogy mit evett a marxizmuson.

    Hiv.: [@jotunder:](#comment-103142)
    Loading...
  8. aronsatie szerint:
    2016.10.04 13:45

    @Muad’Dib: Igen, verseny. Azzal az igénnyel álltál elő, hogy ne nézzük el a komcsiságot. Definíciót kérek, hogy ki a komcsi és mennyire kell annak lennie, hogy már ne nézzük el neki.

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-103143)
    Loading...
  9. Mond szerint:
    2016.10.04 14:36

    Egy pár hete rémlett fel először, hogy egy időben, úgy 2010 környékén valami nyugdíjas mérnök meg néhány háttérember úgy próbált meg némi pénzhez jutni (ezt igazából csak a cinizmus mondatja velem, nem tudom, hogy komolyan gondolták-e ezt az egészet), hogy egy Duna-Tisza csatornával kampányoltak, úgy saccolták, hogy 350 milliárdból jönne ki, de azért 40 milliót jó lenne ellőtte elkölteni kutatásokra. Nem is tudom mi fogott meg ebben, talán leginkább az hogy ilyen összegek tényleges ellopásáról manapság már úgy, hmm, félévente lehet hallani, vagy az, hogy az akkori Origos kommentekben hatalmas pénzkidobásnak minősítette a többség, ami biztos igaz is. Veszélyes dolog ez, mert azt az érzetet kelti, hogy a dolgok az utóbbi években baszódtak csak el, pedig hát nyilván én, meg mások hagyjuk most is a dolgokat kibontakozni, meg hát a félig süket érettségi nélküli nagypapi sokadjára se fogja fel mit magyaráz neki az ember és azért szüret után csak elsétál behúzni a nemet, azért a változás előjeleként már a helyi Jobbikos propaganda ember miatt.

    Hiv.: [@Mond:](#comment-103144)
    Loading...
  10. Muad'Dib szerint:
    2016.10.04 14:40

    @aronsatie:
    Ez nem olyan bonyolult. Magas, tisztán politikai tisztséget betöltő személy (tehát nem a sarki tsz mezőgazdasági mérnöke a gond, aki esetleg párttag volt).

    Hiv.: [@Muad’Dib:](#comment-103145)
    Loading...
  11. aronsatie szerint:
    2016.10.04 15:48

    @Muad’Dib: A Fidesznek kedvezek, ha ezekkel a feltételekkel döntetlent hirdetek.

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-103146)
    Loading...
  12. Muad'Dib szerint:
    2016.10.04 16:02

    @aronsatie:
    Továbbra sem értem, miért számít, hogy döntetlen, vagy a fityesz nyeri ezt a kétes dicsőségű „versenyt”? Esetleg utána elégedetten hátradőlünk, hogy na „nálunk” kevesebb állampártot magas politikai tisztségben kiszolgáló káder van? Mintegy negyed évszázaddal (!!!) a rendszerváltás után? Még mindig ott tartunk, hogy huhh ezt megúsztuk, „náluk” vannak többen?

    Hiv.: [@Muad’Dib:](#comment-103147)
    Loading...
  13. aronsatie szerint:
    2016.10.04 16:22

    @Muad’Dib: Ez a te elvárásod volt, hogy tisztuljon meg a bal a komcsiktól, mielőtt ujjal mutatna a jobbra. Kérdezem én, hát a jobbhoz nem csapódott épp elég komcsi?

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-103148)
    Loading...
  14. mafi mushkila szerint:
    2016.10.04 18:11

    @seol:
    Kösz a tippet, de nagyon alacsonyan van az ingerküszöböm 🙂 Olvasva még elviselem, látva-hallva megfutamodok.

    Úgy szeretnék egy tüntetést még érvénytelenség témájára! Bele kéne állnunk, mielőtt a közjogi következmények „beállnak” (csak valami ennél sokkal jobb dumával :), egyáltalán, mi a fasz volt ez Orbántól, ilyen álszakszöveggel kendőzött nonszensz már megint). Ez még egyáltalán nem volt elég, hogy ügyesen szavaztunk meg ügyesen maradtunk távol, de az érvénytelen szavazóknak ha csak egy része élőben megjelenik a tereken, páran a távolmaradók közül is, és viszonylag gyorsan, az azért nyomatékos.

    Nem járatos valaki Kétfarkú-berkekben?

    Hiv.: [@mafi mushkila:](#comment-103149)
    Loading...
  15. nerángass szerint:
    2016.10.05 07:58

    Uj Péter. Pontos.

    444.hu/2016/10/05/igenis-orban-gyozott-mindenki-mas-veszitett-es-vesziteni-is-fog

    Hiv.: [@nerángass:](#comment-103150)
    Loading...
  16. Muad'Dib szerint:
    2016.10.05 08:22

    @aronsatie:
    Az egész politikai színtérnek kellene elérnie azt a minimumot, hogy bizonyos embereknek nem adunk politikai hatalmat a kezébe. A fityesz esetében ezt azért nem emeltem ki, mert felesleges. Ők nem szempont. Ha minden politikusuktól megszapulnának, aki nem éri el az általam elvárt etikai minimumot, alig maradna valaki (ha egyáltalán). De természetesen az elvárásom amúgy minden politikai oldalra vonatkozik.

    Hiv.: [@Muad’Dib:](#comment-103151)
    Loading...
  17. esernyősEvezős szerint:
    2016.10.05 09:33

    Orbán ezért nyerte meg a népszavazást:

    „Amúgy ez a bonsai cézár tökéletesen érti a magyar népet. A magyar egy kádári nosztalgiában élő buta, irigy massza, tele gőggel, sértődöttséggel és indulattal.
    Állandó ellenségképpel és a gondoskodó új-kádári állam képének fenntartásával bármeddig hatalmon maradhat. Ellenzék pedig nincs.”

    Hozzászólás UP cikke alatt.
    A cikk egyébként kiváló.

    444.hu/2016/10/05/igenis-orban-gyozott-mindenki-mas-veszitett-es-vesziteni-is-fog

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-103152)
    Loading...
  18. jotekony koc szerint:
    2016.10.05 09:52

    @esernyősEvezős: Ahogy Orbán politikáját nézem, inkább Horthy-Szálasi nosztalgiáról lehet szó,… tele gőggel, sértődöttséggel és indulattal…

    Hiv.: [@jotekony koc:](#comment-103153)
    Loading...
  19. Muad'Dib szerint:
    2016.10.05 09:52

    @esernyősEvezős:
    Kissé sommás leegyszerűsítés. Másrészt nem nyerte meg a népszavazást.

    Hiv.: [@Muad’Dib:](#comment-103154)
    Loading...
  20. TG69 szerint:
    2016.10.05 10:26

    @Muad’Dib: Ezt meg most UP tolta túl :). Nevetséges az ilyen rettegde. Pedig leírja a kulcsot: ha szakpolitikát csinál, akkor végük, mert nincs már hozzá megfelelő emberük/képességük. A kérdés nyílván az, meddig lehet lényegében nemkormányozva hatalomban maradni. Válság nélkül is bezuhantak már, tehát bármikor bármi megtörténhet :).

    Hiv.: [@TG69:](#comment-103155)
    Loading...
  21. nerángass szerint:
    2016.10.05 10:31

    Nem nyerte meg a népszavazást. Dehát nem is ez a lényeg. Rendezhetett volna népszavazást akár az ingyen sörről aztán az elsöprő igeneket a személyes támogatásának értelmezi. Csakhogy akkor lehet hogy legalább néha – nevenapján vagy egyéb általa fontosnak tartott napon – valóban ingyen sört kéne osztogatnia ( ami a dolgok mostani állása folyán akár majd be is következhet, csakhogy tuggya a jónép, kitől függ itt minden ).

    A hárommilió „nem” a döntő, az „új egység”( Orbán ), a többség, akik nem vettek részt a népszavazáson és „akiket mi nem sértegetünk ” ( Orbán, hétfőn az országházban, Vonának válaszolva ) otthonmaradásukkal „ránk bizták a döntést” ( tehát „felőlük” azt csinálok amit akarok ). Ezután és továbbra is. A MEPK ( művelt ellenzéki politizáló közönség – Széky ) meg csak pislog.

    Hiv.: [@nerángass:](#comment-103156)
    Loading...
  22. seol szerint:
    2016.10.05 12:57

    @nerángass:

    Mellékszál, de azon tűnődöm, talán hipnózisban bele lehet ültetni egy-két újságírócska fejecskéjébe azt, hogy a 23-millió-romános izé és a 2004-es baromkodás két különböző dolog.

    Hiv.: [@seol:](#comment-103157)
    Loading...
  23. TG69 szerint:
    2016.10.05 13:13

    @jotunder: Dehogynem 🙂

    „1988. augusztus végén az MSZMP Budapesti Bizottsága ideológiai titkárává választották. A következő évben a Szovjetunió Kommunista Pártja KB Társadalomtudományi Akadémiáján disszertációja megvédésével elnyerte a politikatudományok kandidátusa tudományos fokozatot.”

    Érdekfeszítő lehet a „Béke és leszerelés” főműve is…

    Hiv.: [@TG69:](#comment-103158)
    Loading...
  24. esernyősEvezős szerint:
    2016.10.05 13:42

    @jotekony koc:

    Kikből is lettek anno a kádári-éra talpasai …? A mentalitás nem változik, legfeljebb a köpönyeg.

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-103159)
    Loading...
  25. esernyősEvezős szerint:
    2016.10.05 13:43

    @Muad’Dib:
    Dehogynem.
    Majd figyelj.

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-103160)
    Loading...
  26. RontoPal szerint:
    2016.10.05 17:33

    @esernyősEvezős: Szerintem is. Nagyon jó az írás, UP kristálytisztán látja és láttatja a kilátástalan jövőt.

    Hiv.: [@RontoPal:](#comment-103161)
    Loading...
  27. aronsatie szerint:
    2016.10.05 18:30

    @Muad’Dib: Amiről beszélsz, az jellemhiba, ez kétségtelen. Valószínű, hogy nem ugyanakkora jellemhiba pártfunkciót vállalni, mint mezei párttagságot. Ma már akkor sem lehet kizárni emiatt senkit, de legalábbis nem lenne igazságos. Teli vagyunk az átkosban legfeljebb óvodai vagy iskolai funkciót betöltő, totálisan jellemtelen szarházikkal, akik pusztán a koruknál fogva nem voltak a Kádár-rendszerben érintve.

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-103162)
    Loading...
  28. incze szerint:
    2016.10.05 18:34

    @esernyősEvezős: @RontoPal: szerintem is rendben van az írás, és nincsen igaza. rendben van, mert szemben másokkal nincsen benne hímes ábrándozás, hogy így összefoguás, meg úgy leváltás, és az is rendben van, hogy nem látni közvetlenül semmi olyat, amely a basiszta hatalomgyakorlást veszélyztetné (beleértve az ország eu-ból való kirugdalását is).

    én is csak azt tudom mondani (ad „nincs igaza”), hogy a nerkormány teljesítménye olyan elképesztően gyatra, a nermandarinok pedig olyannyira elveszítették a mértéket, hogy ez a roskatag pottyantós budi (magyar állam) simán összedől, nem adok két évet. hogy épp mtől és hogyan, azt persze nem tudom. aztán már csak arra az alapigazságra kell figyelni, hogy az ilyen rendszerekben a legrosszabb, ami utánuk jön.

    Hiv.: [@incze:](#comment-103163)
    Loading...
  29. Muad'Dib szerint:
    2016.10.05 19:09

    @aronsatie:
    Ezt nagyon másképp látom. Számomra nagyon komoly probléma, hogy egy diktatúra agitprop helyettes vezetőjének a politikai életből való kizárása igazságtalannak tűnik egyeseknek. Mintha azt mondanánk egy fiktív világban, hogy na igen Goebbels közvetlen munkatársa volt, de hát azért még politikai vezetőnek elmegy, végül is Brazíliában sikeres üzletember lett, és a délamerikai puhapapucsbojt szövetség is megválasztotta vezetőnek.

    Hiv.: [@Muad’Dib:](#comment-103164)
    Loading...
  30. mafi mushkila szerint:
    2016.10.05 19:26

    @esernyősEvezős: Jó, jó, de megtaláltam egy HVG-s kommentben a még a pukkasztott egyesnél is tökéletesebb idézetet a népszavazás eredményének Orbán általi interpretálására:
    „Kérlek, kedves Bauer, mondta, légy szíves, közöld szüleiddel, miszerint sajnálatos tévedés történt bizonyítványoddal, hibás tételek csúsztak bele. A bélyeghatósági szabályrendelet szerint, sajnos, így is ki kell adni a bizonyítványt, de kérjelek kell, kedves Bauer, közöld a szülővel, miszerint ez csak olyan okirat, aminek az adatai nem jelentenek semmit.”
    hvg.hu/itthon/20161005_Balavany_Mi_is_jelent_az_hogy_ervenytelen#comment-2934679971

    Hiv.: [@mafi mushkila:](#comment-103165)
    Loading...
  31. aronsatie szerint:
    2016.10.05 20:24

    @Muad’Dib: Mondom, hogy nem igazságos. A kádári agitprop funkcija nagyon messze van Göbbelstől. Undorodni attól még tőle is szabad, sőt, alighanem indokolt is. Én egyértelműen ott húznám meg a vonalat, hogy (bizonyíthatóan) követett-e el olyasmit, ami normál rendszerben büntetendő.

    Hiv.: [@aronsatie:](#comment-103166)
    Loading...
  32. klorofilll szerint:
    2016.10.05 21:24

    @seol:

    +1

    Egy komment a cikk alól: „Könyörgöm bazdmeg, legalább ti hagyjátok már ezt a fideszes hazugságot. Félelmetes, milyen jól beépítettek a magyar köztudatba egy csomó ilyen hamis mémet. Semmiféle huszonhárommillió romános 2004-es állampolgársági referendum nem volt. Három évvel korábban (!), az Orbán-Nastase paktumkor emlegette Kovács László a 23 millió románt, akik majd elveszik a munkát. Ami persze demagóg volt, de az egyezmény tényleg valamennyi román állampolgár magyarországi munkavállalási lehetőségének megkönnyítéséről szólt. Soha senki nem huszonhárommillió románozta le a határontúli magyarokat. Megírja ezt a baromságot azóta pár ezerszer a jobboldali sajtó, gyurcsány, kettősállampolgárság, huszonhárommillióromán, lerománozta stb. úgy hivatkoznak rá, mintha igaz lenne, és a végén még UP is elhiszi, hogy az. És akkor csodálkozunk a nyírségi néniken, akik elhiszik, amit a köztévén meg a TV2n látnak?”

    (Mondjuk a „még UP is elhiszi” a szerző kompetenciájának erős túlértékelését mutatja.)

    Hiv.: [@klorofilll:](#comment-103167)
    Loading...
  33. TothLali szerint:
    2016.10.05 21:32

    Marha nagy mázli, hogy nem lett érvényes a NEM. Az ugyanis kötelezte volna az Országgyűlést… na mire is? A NEM az „Országgyűlés hozzájárulása nélkül”-re azt jelenti, hogy az OGY-nek KÖTELEZŐ hozzájárulni!

    Hiv.: [@TothLali:](#comment-103010)
    Loading...
  34. jotekony koc szerint:
    2016.10.05 21:33

    @klorofilll: UP nem egy nyeretlen kétéves. Ne legyünk naívak.

    Hiv.: [@jotekony koc:](#comment-103168)
    Loading...
  35. esernyősEvezős szerint:
    2016.10.06 09:28

    @incze:
    rohadtul hervasztó azt írni, hogy UP-nek igaza van, mert TÉNYLEG ilyen szar a helyzet, mint amilyennek leírja.
    Igaza meg abban van, hogy Orbán nélkül – sőt, szerintem Orbánnal együtt is – lassacskán összedől minden. Brutus meg feni a kést, ebben is biztos vagyok.
    Már nincsen(!!!!) olyan nap, hogy 5-6 borzalomra fény ne derülne (ma éppen Matolcsy lakásügye ugyebár …), amiből egyetlen dolog látszik: teljesen elvesztették a(z ön)kontrollt, semmi más nem történik, csakis és kizárólag lopnak. Ők is, ott fent, meg a talpasok is, alant.
    Ez nem mehet így sokáig, tehát valami történni fog.
    A legkevésbé arra számítok, hogy „felkel a nép” – mert az idézett kommentben benne van, hogy milyen ez a nép, tehát erre sok esély nincs -, inkább arra, hogy nem fogják tudni kezelni a dolgokat, semmilyen szinten és formában.
    Már most is meghaladja akár Orbán, akár más, körötte levő seggnyaló képességeit, és ez csak rosszabb lesz.
    A barbienácik ugyan ugrásra készen állnak, de pont most nem látom egyikben sem – pláne a nyálas kis zsúrfiúvá átváltoztatott Vonában, aki négyszemközt szeretne éppen egyezkedni Orbánnal … – a svungot, amivel lépni tudnának.
    Igen, sok borzasztóságnak nézünk elébe és úgy érzékelem, ezekre nem kell sokat várni.

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-103169)
    Loading...
  36. esernyősEvezős szerint:
    2016.10.06 09:29

    @mafi mushkila:
    :-DDDDDDD
    Ez jó!

    Hiv.: [@esernyősEvezős:](#comment-103170)
    Loading...
  37. nerángass szerint:
    2016.10.06 09:47

    A mi kis pávatáncos szélkakasunk

    COUNCIL — TUSK CONFIRMS ORBÁN VOTED FOR MIGRANT QUOTAS: Tusk wrote to Csaba Molnár, a leader of the Democratic Coalition opposition party, confirming that in February Hungarian Prime Minister Viktor Orbán backed in European Council the EU refugee relocation scheme he is now against. budapestbeacon.com/politics/tusk-orban-voted-for-refugee-resettlement-quotas-in-european-council/40344

    http://www.politico.eu/newsletter/playbook

    Hiv.: [@nerángass:](#comment-103171)
    Loading...
  38. stefan75 szerint:
    2016.10.06 10:42

    @esernyősEvezős: Amíg egyre rosszabb, addig a nép nem lázad, mert az alkalmazkodással és a túléléssel van elfoglalva. Majd utána, ha már enyhül a rendszer.

    Orbán meg abban bízik, hogy mindig tud nagyobbat hazudni, mindig tud újabb embereket átverni. Aztán ha már nem, akkor csinál egy akkora balhét, ami lenulláz és felülír mindent, és akkor az ő felelőssége is elsikkad. Vajon miért nyomja annyi éve a háborús retorikát?

    Hiv.: [@stefan75:](#comment-103172)
    Loading...
  39. ámbátor szerint:
    2016.10.07 14:14

    What can be done? Germany should be urged to play a central role. German companies figure heavily in Hungary’s automotive industry, which contributes 10 percent of the country’s gross domestic product and is the fastest-growing sector of the national economy. Even as he works to fracture the European Union, Mr. Orban will pay attention if Ms. Merkel demonstrates there are consequences for bad behavior.

    The union should go beyond periodic slaps on the wrist by invigorating severe economic sanctions and placing Hungarian-bound funds in escrow during compliance investigations.

    The United States can work behind the scenes, avoiding Mr. Orban’s paranoia in imagining a Soros-inspired cabal. It can support social media, and a new American president should challenge Mr. Orban’s demonization of Brussels.

    http://www.nytimes.com/2016/10/07/opinion/biting-the-eu-that-feeds-him.html?_r=2

    Hiv.: [@ámbátor:](#comment-103173)
    Loading...
  40. grafjeno szerint:
    2016.10.22 12:43

    …embörök,vegyétek már tudomásul ebben a szép világban pártoknak álcázott rablóbandák garázdálkodnak egymást váltogatva. néhai angol szerint jobbat nem találtak ki..talán dzsingisz a khán hiányzik valakinek…

    Hiv.: [@grafjeno:](#comment-103174)
    Loading...

Comment navigation

Older Comments

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

Híres utolsó szavak

  • barki on Viccországban bejelentenek@vattablz:: A te érvelési hibád: csúszós lejtő. ht…
  • Podvinecz marsall on Viccországban bejelentenek.: @vattablz: csak az érdekesség kedvéért írom, eg…
  • hakohen on Viccországban bejelentenek. @ipartelep: @nyulambator:](#comment-346935) . .…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@vattablz: Nem tudom, de mintha a fideszesek nem í…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Szerepel műsorokban, hogy megmagyarázz…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Nem tudom másoknak mi a baja vala, nek…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekMi bajotok van Fodor Gáborral?
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@darnoknew: Isten őrizz, hogy dolgozzon! Csak kárt…
  • darnoknew on Viccországban bejelentenek@vattablz: Te néhány évvel a nyugdíjjogosultság el…
  • labrys on Viccországban bejelentenekAz orbánista választások A krisztiánus szekták…
  • labrys on Az Orbán-fasizmusról@nyulambator:: …egyáltalán: hogy lehet az, hogy a…
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@barki: Távol álljon tőlem, hogy megvédjem Magyarp…
  • apokalipszistmost on Orbán végre őszinte volthol olyanok akarunk lenni, hol meg ne dumáljanak m…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @barki: Te egy kis hamis vagy, mert éppen te…
  • barki on Viccországban bejelentenek@ipartelep: Nem ez történt. Ne menj gondolatolvasó…
  • barki on Viccországban bejelentenek@KennyOMG: Miért tenne ilyet? A benefitet, amit a…
  • ipartelep on Az Orbán-fasizmusrólHiv.: @nyulambator: Egyre önélzetesebb a kis latol…
  • nyulambator on Az Orbán-fasizmusrólBetiltotta a rendőrség a helsinkis jogászt, mert m…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @barki: Na szóval... bár MP testvérek között…
  • barki on Viccországban bejelentenek@annokkk: persze hogy. Szerintem is, MP újra futta…
  • barki on Viccországban bejelentenekMindeközben: "Sokan kérdezik, hogy részt veszek-e…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@barki: Én azt hiszem, láttunk már ilyet. Orbán is…
  • barki on Viccországban bejelentenekAz is milyen vicces már, ha az egyik párt azzal cs…
  • vattablz on Viccországban bejelentenek@muaddib00: Teljesen igazad van, és messzemenően e…
  • nyulambator on Mesterséges intelligencia: Magyarország eldöntötte, nagyhatalom akar lenni – itt a mesterterv!!!!Na, lehet abbahagyni a károgást, meg panaszkodást.…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekOké, majd belerázódom. Megjelent, csak elfelejtett…
  • annokkk on Viccországban bejelentenekNem működnek a hivatkozás gombok, és nem jelenik m…
  • annokkk on Viccországban bejelentenek@azuccahirmondoja: Tegnap belenéztem egy percre a…
  • KennyOMG on Viccországban bejelentenek@barki: Meg mindig remenykedve egy pozitivabb kics…
  • muaddib00 on Viccországban bejelentenekSzerintem itt páran fordítva ülnek a lovon. Igen,…
  • barki on Viccországban bejelentenekA Hadházy (Tordai, Jámbor, Momentum, stb.) sztori…
  • nyulambator on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@wolff: Érdemben nem tudok hozzátenni semmit, azon…
  • wolff on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@fortin2: de félre téve az egyébként intézményesen…
  • wolff on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@jotunder: Mi a nehéz ügy ebben? Én egész életembe…
  • azuccahirmondoja on Viccországban bejelentenek@muaddib00: Budapesten kívül az összes választóker…
  • muaddib00 on Viccországban bejelentenek@azuccahirmondoja: Hadházy jóformán már mindenkive…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenekEgyelőre egyikük se csapta be az ajtót: https://44…
  • azuccahirmondoja on Viccországban bejelentenek@nyulambator: Nem tudom, mit gondolnak erről a pol…
  • ikarus on Viccországban bejelentenek@nyulambator: Hasonló a helyzet Tordai Bencével is…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@Podvinecz marsall: Szerintem igen durva valósággö…
  • Podvinecz marsall on Viccországban bejelentenek@nyulambator: róka fogta csuka. Szar ügy.
  • nyulambator on Viccországban bejelentenekhttps://444.hu/2025/07/14/magyar-peter-hadhazy-nev…
  • Podvinecz marsall on Viccországban bejelentenek: @nyulambator: az nagyon szórakoztató, hogy a nag…
  • nyulambator on Viccországban bejelentenek@vattablz: Nyugi, az első három sorban csak a test…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekHiv.: @vattablz: - Te, főnök, egyre több kellemetl…
  • vattablz on Viccországban bejelentenekMost aztán elő a konteókkal! Mi volt ez a fapados…
  • ipartelep on Viccországban bejelentenekVégre valami jó hír: https://444.hu/2025/07/13/meg…
  • fortin2 on Demokráciaellenes, marxista kiáltványt írt Orbán kedvenc kormánybiztosa György László@hakohen:: nem akarom végképp elvinni a posztot a…
  • nyulambator on Erősebbé teheti-e Donald Trump Amerikát? Talán igen. Poszt az Andreessen-perspektíváról.@KennyOMG: Most már tényleg nem kell túl sok fantá…
  • Thalész on Viccországban bejelentenek@vattablz: Hát az is fontos szempont, hogy segít u…

Posztrulett

Elon Musk: „Amerika már nem demokrácia. Megalapítottam az Amerika Pártot.”

Csányi Sanyi, Csányi Sanyi !!!!

Share this:

  • Twitter
  • Facebook
  • Tumblr

Like this:

Like Loading...

Címkék

abszurd alkotmány ascher_café bayer demokrácia fidesz focikvíz focitortenelem gyurcsány hangfal hétvége idezet imf jogállamiság jotunder kakasos nyalóka Kettes kiskii kormányváltás kormányzás kultúra magánnyugdíj maroz matolcsy Medvegyev mszp média orbán orbánizmus orbánviktor pártállam Pásztörperc retro sajtohuba sajtó schmitt seprűbajnok szempontpuska színház társadalom ulloiut vendégposzt választás zene zsazsu4

A Vincent-blog olvasói:

  • Ferenc Orosz
  • ganjagym
  • excombo
  • ijenanyelvtan
  • Radnóti Zoltán
  • kisa
  • mecsekijeti
  • Hector Kapitány
  • janszemwordpress
  • marysolotravez
  • wolff
  • Keepdreaming
  • hakohen
  • ra0213
  • Czifra Zoltán
  • Morp65
  • outsiderb
  • joshopa
  • princeghostly1c74fbc695
  • Tehenész
  • Hottentottenstottertrottelmutterattentäter... usw
  • Podvinecz marsall
  • darnoknew
  • susyk
  • tortt49
  • Thalész
  • szabol25
  • elolhatuldoktor
  • KennyOMG
  • apokalipszistmost
  • jelbeszed
  • gudea73
  • barki
  • Gabor
  • jotunder
  • csunyatáp
  • istván orovecz
  • ijontichy
  • karsairita
  • Virág et.
  • rovidec398e17c6
  • Bogomil
  • j.alfred prufrock II
  • esztre
  • obeszel
  • Haász Endre
  • tahonoli
  • aromo44
  • gearforbooks
  • Tiborné Tóth
  • RSS - Posts
  • RSS - Comments
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here: Cookie Policy
© 2025 Örülünk, Vincent? | WordPress Theme by Superbthemes
%d